Auteur Topic: Haar valt in strengen/slierten  (gelezen 2006 keer)

Naomiii

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 juli 2017, 07:25:11 »
Hey iedereen! Ik heb nu al een tijdje last van mijn haar, dat eigenlijk altijd in slierten langs mijn hoofd hangt (ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, ik zal proberen een foto te uploaden zodat het wat duidelijker wordt). Als ik het net geborsteld heb zit het prima, als een geheel zeg maar, maar na een tijdje worden het dus van die slierten en ziet het er heel erg onverzorgd uit. Ik draag mijn haar nu ook bijna nooit meer los omdat ik het er gewoon echt niet uit vind zien.
Een tijdje geleden hoorde ik van een aantal mensen dat het misschien zou kunnen komen omdat ik mijn haar te lang niet had geknipt, dus een week geleden heb ik er een flink stuk af laten knippen, maar mijn haar valt nog steeds in slierten.

Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen? Ik zit er aan te denken om er laagjes in te laten knippen, maar ik heb behoorlijk dun haar dus ik weet niet of dat me wel staat en of de 'slierterigheid' er misschien nog erger van wordt...
"You cannot be brave without fear"

TWDGIRL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 juli 2017, 10:25:30 »
Je bedoeld dat de plukjes niet aansluiten bij je haar ofzo?

Nala

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 juli 2017, 14:46:08 »
ik denk dat je dan een andere shampoo moet proberen of eens een eigen gemaakte shampoo. Wat ik nu doe is als ik onder de douche sta mijn haar maar 1 keer wassen, daar wordt mijn haar wat dikker van.  (kan bij jou anders zijn).