Auteur Topic: Haar uitval :( NEED TIPSS dikker haar  (gelezen 2418 keer)

kylie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 januari 2019, 15:49:14 »
Dag mensen van t goeie leven :)
Ik heb een vraagje.. IK heb sinds een week tijd heel erg veel last van haaruitval.. hoe het komt geen idee!? maar ik denk misschien beetje stress van school meer zou ik niet kunnen bedenken. Ik weet dat je ongeveer 100 tot150 haren verliest per dag,maar afgelopen woensdag deed ik me knot uit. Had hem niet heel de dag in gewoon een uurtje/2 uurtjes. En er kwam gewoon letterlijk een hele bos haar mee. Ik schrok me echt de tyfuss. Nu ben ik vanochtend eens goed naar me haar gaan kijken en ik heb zo erg het gevoel dat me haar dun is geworden want het was echt veel dikker/voller.
Mijn vraag is !: Hoe groeit er veel haar en voorkom ik haaruitval. (Ik weet dat vele zullen zeggen gebruik haarmaskertjes of creme spoeling enzo maar bij mij valt er dan juist meer haar uit)

THANKS XOXOX :)

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2019, 16:38:33 »
Naar een huisarts gaan voor bloedonderzoek?

Caramelltje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2019, 20:19:15 »
Ik zou ook eerst een bloedtest laten doen om te kijken of je bij sommige vitamine’s een te kort eraan hebt. Bij mij werkt altijd vloeibare kokosolie in mijn haar laten zitten en het dan bij de douche uitspoelen

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2019, 21:48:02 »
Als je veel afgevallen bent, kun je ook haar verliezen.

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2019, 18:38:50 »

Ik heb hier echt weinig verstand van... Als ik jou was zou ik toch voor de zekerheid naar de huisarts gaan...
Misschien kom je bepaalde stoffen te kort? Ook al is het een simpele oorzaak, niet een groot probleem, misschien is het toch fijn om de oorzaak te weten te komen?

rosedvanilla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 februari 2019, 23:15:20 »
Ik heb wel verstand van haaruitval maar je beschrijft niet echt veel in je verhaal. Ben je op dieet en of afgevallen?
Gebruik je nieuwe medicijnen en zo ja welke?
Heb je een nieuw product in je haar gebruikt?
Het kan heel goed te maken hebben met je hormonen die in je tienerjaren erg onregelmatig kunnen zijn. Als je bijvoorbeeld ook last hebt van acne, onregelmatige menstruatie dan lijkt het me sterk dat het met je hormonen te maken heeft.
Het kan ook een vitamine gebrek zijn. Dus ik zou je aanraden om naar de huisarts te gaan voor een bloedonderzoek. Die test je dan meteen op meerdere dingen.