Auteur Topic: gosh!  (gelezen 19766 keer)

fiddlestick

• Bekijk profiel
« Gepost op: 06 februari 2008, 15:44:19 »
Heey!
ik vroeg me af of gosh make-up van goede kwaliteit is..want die leuke kleurtjes zie ik wel zitten!
Wat vinden jullie ervan (en welk product) ?
dankjewel
X
It seems that each time we meet, a catastrophe lies in my way.   Well, then perhaps you ought to get out of the way.

anneleen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 februari 2008, 15:46:31 »
IK HEB EEN POTJE MET VAN DIE LEUKE KLEUREN.
(zo eentje dus xD)

HIJ IS ECHT WEL GOED HOOR. HEB OOK DEO VAN GOSH HIJ RUIKT SUPER EN ZIT IN EEN LEUKE VERPAKKING.. I <3 GOSH
« Laatst bewerkt op: 17 april 2009, 11:34:51 door Killaah »

cclaudiar

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 februari 2008, 15:49:28 »
Vind die potjes met dat losse poeder er altijd mooi uitzien. Lijken wel MAC pigments.. Zouden ze er mee te vergelijken zijn wanneer je ze gebruikt? Vind 7 euro namelijk iets te duur om uit te proberen. + dat ik nog opzoek ben na de juiste kleur oogshaduw voor mij.

blaaaaaaaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 februari 2008, 16:06:36 »
Die potjes met dat losse poeder zijn heel fijn, ik weet niet of je kan vergelijken met Mac pigments want die heb ik nooit gebruikt maar die van Gosh! is erg handig. En je kan er heel lang meedoen, behalve ik omdat ik het potje heb laten vallen :P

Lize

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 februari 2008, 18:59:59 »
Ik heb ook 1 potje van die losse Gosh! oogschaduw! Want ik was er pas nog over aan het denken om nog maar eens eentje te gaan halen!
Het is zo n klein potje met een dekseltje met gaatjes in, ik draai het dan meestal ondersteboven zodat er wat poeder in het zwarte dekseltje valt en daar dep ik dan mijn oogschaduwpenseel in om het aan te brengen!
Ik vind de kleur zelf heel mooi en intens! De kleur komt heel mooi uit als je hem droog op doet, maar als je hem nat opbrengt is de kleur nog intenser! Ik vind hem dus heel mooi!
Ik kan niet echt vergelijken met de MAC pigments, ik heb wel een gewone oogschaduw van MAC, en die is ook HEEL goed, echt HEEL mooi! Maar ja, je betaalt er ook wel iets meer voor. Maar ik was er al heel lang over aan het twijfelen en toen heb ik uiteinlijk toch mr eentje van MAC gekocht, zo eentje die je lekker vaak kan op doen, ook op gewone dagen.

Ok, conclusie dus: ik vind de pigments van Gosh! echt heel fijn! Makkelijk op te brengen en mooie kleuren! Dus ik zou er niet over twijfelen om er eentje te kopen!

Lize

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 februari 2008, 19:01:11 »
Ik heb trouwens ook een oogschaduwpaletje van GOSH, met 3 bruintinten, maar deze vind ik niet zo mooi, maar dat komt vooral omdat ze niet zo fel glinsteren denk ik, ze zijn nogal mat enja.. Ik vind de pigments mooier! :)

Moonboon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 februari 2008, 21:47:46 »
Ik heb zelf wel een aantal dingen daarvan, ik heb:

- Effect Powder (= die losse oogschaduw in minipotjes) in 7 kleuren, vind ze allemaal supermooi behalve een Paarse die Purple Rain heet, die heeft rare grote glitters erin die alle kanten opvliegen. vind het potje nou niet echt het allerhandigste eraan, maar het is wel supermooi en stylish, en de oogschaduw zelf is echt super.
- Oogschaduw quatro (in Evergreen en Moonraker) en ik vind de kleurtjes echt super, behalve de donkerste tinten. bij Evergreen zit een soort héél donkergroene, en die komt op je ogen als zwart, en bij Moonraker een donkerpaarse, die ziet er ook gewoon uit als zwart.. Dat is wel jammer... Maar de rest is echt super
- Oogschaduw duo (in Velvet/Jasmine en in Blue/Ice) zelfde verhaal als de quatro's, gewoon heel mooi.
- Velvet eyeliner in Majestic sea, en nog een groene waarvan ik de naam niet kan vinden. Zooo fantastisch. Echt een aanrader.
- Translucent powder , ook heel tevreden over
- Concealer , Had hem eigenlijk gekocht voor onder mijn ogen maar het is niet de goede kleur. Kan hem wel gebruiken om onzuiverheden weg te werken, maar voor onder mn ogen is hij te donker.
Tick tick tick tick tick... BOOOOOOOOMMM!

fiddlestick

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 07 februari 2008, 10:47:48 »
dankjewel allemaal, kga zeker een paar spulletjes proberen =D
It seems that each time we meet, a catastrophe lies in my way.   Well, then perhaps you ought to get out of the way.

missprisstass

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 07 februari 2008, 11:39:54 »
hoe duur is dat dan? ik heb het eigenlijk nog nooit zien staan, ik koop meestal me make-upp van maxfactor, mrja mijn portomonnee is laatste tijd een beetje erg leeg  :P

Lize

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 07 februari 2008, 13:08:28 »

Ik heb zelf wel een aantal dingen daarvan, ik heb:

- Effect Powder (= die losse oogschaduw in minipotjes) in 7 kleuren, vind ze allemaal supermooi behalve een Paarse die Purple Rain heet, die heeft rare grote glitters erin die alle kanten opvliegen. vind het potje nou niet echt het allerhandigste eraan, maar het is wel supermooi en stylish, en de oogschaduw zelf is echt super.
- Oogschaduw quatro (in Evergreen en Moonraker) en ik vind de kleurtjes echt super, behalve de donkerste tinten. bij Evergreen zit een soort héél donkergroene, en die komt op je ogen als zwart, en bij Moonraker een donkerpaarse, die ziet er ook gewoon uit als zwart.. Dat is wel jammer... Maar de rest is echt super
- Oogschaduw duo (in Velvet/Jasmine en in Blue/Ice) zelfde verhaal als de quatro's, gewoon heel mooi.
- Velvet eyeliner in Majestic sea, en nog een groene waarvan ik de naam niet kan vinden. Zooo fantastisch. Echt een aanrader.
- Translucent powder , ook heel tevreden over
- Concealer , Had hem eigenlijk gekocht voor onder mijn ogen maar het is niet de goede kleur. Kan hem wel gebruiken om onzuiverheden weg te werken, maar voor onder mn ogen is hij te donker.

Dekt de concealer mooi dan? En bedoel je die in zo'n "potlood"vorm?

fiddlestick

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 februari 2008, 13:23:58 »
Oh ja, weet iemand of het op dieren getest wordt?
ik geloof dat de prijzen rond de 7 euro voor een oogschaduw zijn, maar weet ik niet zeker

missprisstass

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 februari 2008, 14:29:11 »
ok :)

Moonboon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 07 februari 2008, 16:36:52 »

[...]

Dekt de concealer mooi dan? En bedoel je die in zo'n "potlood"vorm?

Nou, hij dekt heel goed, maar voor mij is het gewoon de foute kleur dus ik kan er niet zo supergoed over oordelen. En het is zo'n uitdraaistick die ze in twee kleuren hebben, en ik heb daar de lichtste van.. :)

Moonboon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 07 februari 2008, 16:38:05 »
Ohja, er is trouwens nu 25% korting op het gehele lip-assortiment.. Ik heb er persoonlijk nog nooit lipstick of gloss van gekocht, maar voor het geval je dat nog van plan was.... :P

fiddlestick

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 februari 2008, 17:21:47 »
wat leuk  die korting =D

Moonwalker

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 07 februari 2008, 17:28:03 »
Ik heb 2 nagellakjes en die zijn heel goed (:
Forever, Michael

Lize

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 07 februari 2008, 18:24:59 »
Ik heb er een lipgloss van in een nude kleur! Hij lijkt nogal bruin als je hem zo ziet, maar hij is heel natuurlijk en nude als je hem op doet! En ik vind hem echt fijn! :)

cclaudiar

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 08 februari 2008, 15:21:33 »
Bedankt voor de reacties x

Lize

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 08 februari 2008, 19:42:42 »
Er is ook zo'n foundation, het zit in een poederdoosje, maar het is een cremige foundation, niet echt vloeibaar, maar ook gn poeder...
Weet iemand of die goed is?

Lize

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 11 februari 2008, 20:45:19 »
Niemand?

Lize

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 13 februari 2008, 13:30:22 »
up

Lisje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 13 februari 2008, 15:33:01 »
Ik ben altijd iemand van rimmel en loreal maar ga zeker die eventjes uit proberen!
Lovee X Lis

FashiiOnn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 14 februari 2008, 10:39:45 »
Ik had een cremepuffding ( creamy compact make-up)en die werkt wel goed, alleen zit er bijna niks in, het was binnen 2 weken op ofzo, het lijkt een heel dik doosje,maar er zit heel veel ruimte onderin waar het sponsje inzit :S Maar voor de rest werkt ie best goed :)
I lOve HardcOre

FashiiOnn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 14 februari 2008, 10:40:47 »

Er is ook zo'n foundation, het zit in een poederdoosje, maar het is een cremige foundation, niet echt vloeibaar, maar ook gn poeder...
Weet iemand of die goed is?

i
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2008, 10:42:36 door FashiiOnn »
I lOve HardcOre

FashiiOnn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 14 februari 2008, 10:42:06 »
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[...]

Is dat die ik net heb beschreven, Die creamy compact make-up?? Jaaa die is best heel goed:)
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2008, 10:43:24 door FashiiOnn »
I lOve HardcOre