Ik heb zelf wel een aantal dingen daarvan, ik heb:
- Effect Powder (= die losse oogschaduw in minipotjes) in 7 kleuren, vind ze allemaal supermooi behalve een Paarse die Purple Rain heet, die heeft rare grote glitters erin die alle kanten opvliegen. vind het potje nou niet echt het allerhandigste eraan, maar het is wel supermooi en stylish, en de oogschaduw zelf is echt super.
- Oogschaduw quatro (in Evergreen en Moonraker) en ik vind de kleurtjes echt super, behalve de donkerste tinten. bij Evergreen zit een soort héél donkergroene, en die komt op je ogen als zwart, en bij Moonraker een donkerpaarse, die ziet er ook gewoon uit als zwart.. Dat is wel jammer... Maar de rest is echt super
- Oogschaduw duo (in Velvet/Jasmine en in Blue/Ice) zelfde verhaal als de quatro's, gewoon heel mooi.
- Velvet eyeliner in Majestic sea, en nog een groene waarvan ik de naam niet kan vinden. Zooo fantastisch. Echt een aanrader.
- Translucent powder , ook heel tevreden over
- Concealer , Had hem eigenlijk gekocht voor onder mijn ogen maar het is niet de goede kleur. Kan hem wel gebruiken om onzuiverheden weg te werken, maar voor onder mn ogen is hij te donker.