Auteur Topic: Goede gezichtsverzorging  (gelezen 294 keer)

AnnavdB

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 april 2020, 17:15:35 »
Hi girls,

Ik was eergisteren bij mijn vriend thuis en schrok best wel van zijn huid. Hij had veel puistjes en rode plekken op zijn gezicht. Ik wilde het liefst al mijn producten op zijn gezicht smeren, maar zijn huid is heel gevoelig. Nu wil ik wat dingetjes aanschaffen, zodat hij wat meer een routine krijgt in de hoop dat zijn huid wat beter wordt.

Ik ben in ieder geval op zoek naar een dagcreme en facewash voor een zeer gevoelige huid die snel irriteert(rood en brandend gevoel) bij het aanbrengen van producten. Ik heb het liefst ook producten die hypoallergeen zijn, geen parfum en alcohol bevatten.

Heeft iemand wat suggesties? Of deel je eigen routine als je gelijkwaardige huid hebt x

Ikbenhetxoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 april 2020, 22:54:17 »
ik snap niks van deze site, hoe maak ik een nieuw forum topic bericht? help deze noob pls

Loïs

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2020, 14:41:44 »
Hi girls,

Ik was eergisteren bij mijn vriend thuis en schrok best wel van zijn huid. Hij had veel puistjes en rode plekken op zijn gezicht. Ik wilde het liefst al mijn producten op zijn gezicht smeren, maar zijn huid is heel gevoelig. Nu wil ik wat dingetjes aanschaffen, zodat hij wat meer een routine krijgt in de hoop dat zijn huid wat beter wordt.

Ik ben in ieder geval op zoek naar een dagcreme en facewash voor een zeer gevoelige huid die snel irriteert(rood en brandend gevoel) bij het aanbrengen van producten. Ik heb het liefst ook producten die hypoallergeen zijn, geen parfum en alcohol bevatten.

Heeft iemand wat suggesties? Of deel je eigen routine als je gelijkwaardige huid hebt x

Heyy,

Je zou eens bij de body shop moeten kijken. Die hebben een lijn die voor een hele gevoelige huid is. Bevat geen parfum, alcohol enz. Deze lijn heet ALOE van aloe vera ;) Ik hoop dat het helpt! Ook hebben ze een serum dat perfect is voor puistjes. Het droogt je puistjes uit waardoor ze wegtrekken. Wel zit er alcohol in de serum. Het serum heet: TEA TREE OIL.

https://www.thebodyshop.com/nl-nl/gezicht/moisturisers/aloe-soothing-day-cream/p/p000225

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 april 2020, 22:20:41 »
Kijk eens op de site van Jetske Ultee. Misschien heb je iets aan die informatie (en haar producten).