Auteur Topic: Gevoel te liegen door 'grote' bh  (gelezen 684 keer)

Elena

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 april 2021, 21:49:22 »
Ik wist echt niet hoe ik dit topic moest noemen maargoed...
Zelf heb ik cup 75a en de laatste paar jaren heb ik alleen maar bralettes gedraagd en die dingen zijn best dun dus het laat mijn kleine borsten niet groter lijken dan dat ze zijn. Maar nu heb ik dus een 'echte' bh gekocht en die past maar m'n borsten lijken gelijk een stuk groter daardoor in kleding.
Ik heb nu echt het gevoel dat ik mensen voorlieg ofzo. En dan zit ik ook te denken van: stel een jongen vindt mij leuk en we gaan met elkaar naar bed, dan doe ik m'n bh dus uit en dan ziet ie pas hoe groot ze echt zijn. Een stukje kleiner dus. Dan gaat het echt tegenvallen misschien.
Die gedachte zit me een beetje dwars. Het kan ook komen omdat ik het niet gewend ben om echte bh's te dragen ipv bralettes...
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Hebben meer mensen dit 'probleem'?
I want you, sir ♥

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2021, 07:41:15 »
Volgens mij lijken borsten sowieso wel wat groter met een BH aan, omdat het een wat dikkere stof is. Ik denk ook dat het wel wennen is. + sommige mensen dragen een (super) push up BH, dan lijken ze inderdaad wel groter dan dat ze zijn.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 april 2021, 21:13:23 »
Ik herken je wel, ik heb zelf ook weinig van mezelf en de mijne lijken ook opeens een stuk groter wanneer ik een bh draag (en ik heb geen eens push ups). Normaal gesproken draag ik ook geen bh’s, alleen bij het sporten en bij bepaalde gelegenheden. Maar deze gedachte heeft inderdaad ook vaak door mijn hoofd gespeeld, en nu eigenlijk nog steeds. Denk ook niet dat ik snel het bed zou delen met iemand voordat hij mij gewoon bh-loos heeft gezien, ben bang dat ik me anders zou gaan schamen.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 29 april 2021, 21:59:44 »
Je hebt ook vormloze bh's als je dat fijner vind. Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb ook heel lang lopen strugglen met mijn bh-maat en soms zit er bij mij ook nog ruimte in. Ik zou me niet zo druk maken om hoe het eruit ziet voor een jongen. Het is niet zo dat er ineens een heel stuk minder is. Dat zal je bij elke borstgrootte wel houden. En een jongen vind het al spannend om je bloot te zien, die gaat echt niet na lopen denken over dat je borsten ineens kleiner lijken  ;)
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Elena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 mei 2021, 11:57:15 »
Thanks voor jullie reacties. Ik ga de bh retourneren want ik voel me er gewoon niet prettig bij. Leuk om even geprobeerd te hebben maar ik voel me fijner bij bralettes, omdat het verschil in grootte dan klein is. Ik wil niet doen alsof ik dikke tieten heb terwijl dat niet zo is, want ik schaam me verder niet voor de grootte van mn borsten of zo.
I want you, sir ♥