Auteur Topic: gel nail polish / shellac / help  (gelezen 23340 keer)

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 21 januari 2013, 16:58:29 »
Als je de lamp krijgt is het nog beter :) Ik heb de lamp zelf gekocht als kerstcadeautje ;)

Ik heb net trouwens van 1 hand de bluesky lak eraf gehaald. Er zijn een paar stukjes die er moeilijk afgingen maar die heb ik eventjes met een vijl eraf gehaald. Ik denk dat ik de lak er iets te dik op had gedaan. Er staat ook overal op internet dat je alle laagjes heel dun moet aanbrengen maar ik had het geduld er niet voor met de gekleurde lagen ;) Volgende keer maar wel doen en kijken of dat nog verschil maakt met het eraf halen.

Kadootjes voor jezelf kopen blijft ook leuk :)
Ik denk dat ik vanavond weer eens aan de slag ga met mijn gel polish. Blijf het raar vinden dat het op mijn tenen wel gewoon blijft zitten. Had je trouwens nog gekeken voor je postzegels!? Ja dunne laagjes zijn wel vereist, zul je wel merken :)

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 21 januari 2013, 17:08:33 »
Ik heb nog genoeg postzegels dus als je nog interesse hebt..........stuur maar een pbtje met je adres en dan komen de lakjes jouw kant op :)

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 21 januari 2013, 17:14:45 »
Ik heb nog genoeg postzegels dus als je nog interesse hebt..........stuur maar een pbtje met je adres en dan komen de lakjes jouw kant op :)

Heb je een berichtje gestuurd :)

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 21 januari 2013, 17:37:56 »
Ik heb je berichtje ontvangen. Ik heb m ook gelijk verwijderd want ik weet niet wie mijn gastenboek allemaal kan zien. Woensdag gaan de lakjes op de bus en hopelijk heb je ze snel :)

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 21 januari 2013, 18:21:41 »
Ah top, inderdaad je weet het maar nooit! Ben heel benieuwd en vind het erg lief!

NailsByStephanie

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 21 januari 2013, 19:53:53 »
Oh, dankjewel voor het reageren allemaal!
Die ene lamp van Ebay heb ik een paar maanden geleden besteld, alleen die is nooit aangekomen(volgens mij was die nooit op de post gedaan) dus via een geschil mijn geld terug gekregen. Ik denk dat ik nog even moet zoeken voor een lamp.. of misschien toch nog diezelfde via Ebay kopen.
Go see my blog!                               http://www.nailsbystephanie.nl/

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 21 januari 2013, 22:28:11 »
Die ene lamp van Ebay heb ik een paar maanden geleden besteld, alleen die is nooit aangekomen(volgens mij was die nooit op de post gedaan) dus via een geschil mijn geld terug gekregen. Ik denk dat ik nog even moet zoeken voor een lamp.. of misschien toch nog diezelfde via Ebay kopen.

Geen dank, jij bent ook vrij om vragen te stellen of te reageren, daar is dit topic voor :)

NailsByStephanie

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 21 januari 2013, 23:17:32 »
Geen dank, jij bent ook vrij om vragen te stellen of te reageren, daar is dit topic voor :)

Jaa, dat weet ik! Maar ik ben zo netjes om eventjes dankjewel te zeggen. :D Ik heb zo'n hekel aan mensen die vanalles vragen, heel erg veel tips en reacties krijgen en dan niet eens simpel dankjewel kunnen zeggen tegen mensen die moeite doen om te reageren en gewoon doorgaan met vragen.
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2013, 23:23:32 door NailsByStephanie »
Go see my blog!                               http://www.nailsbystephanie.nl/

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 22 januari 2013, 09:01:05 »
Ah top, inderdaad je weet het maar nooit! Ben heel benieuwd en vind het erg lief!

Graag gedaan :) Als ik iemand er een plezier mee kan doen dan doe ik dat :)

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 22 januari 2013, 09:02:13 »

Fijn dat je toch je geld terug hebt gekregen. Ik heb nog niet meegemaakt dat ik een bestelling van eBay niet ontvangen heb maar er kan natuurlijk van alles gebeuren onderweg. En inderdaad..........je kan proberen om de lamp nog een keer via eBay te bestellen. Ik had de lamp al binnen 3 weken binnen bij die verkoper. Was helemaal verbaasd :) !

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 22 januari 2013, 09:05:29 »
Ik heb gisteren nog 5 BlueSky Shellac lakjes gekocht en nu stop ik er echt mee !! haha Als ik alles ontvangen heb heb ik 12 verschillende kleurtjes en de base & top coat. Dat moet even genoeg zijn :) Maar ja, eerst nog alles ontvangen :) Ik verwacht alles begin volgende weer te hebben.

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 22 januari 2013, 15:30:21 »
Ahhh zo leuk dat je het allemaal bijna krijgt, zelf ik ben benieuwd naar hoe het word! Welke kleuren zijn er allemaal onderweg?

@NailsbyStephanie Ja heb je gelijk in ! Jij bent een van de weinige die dat wel doet inderdaad, fijn :)

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 22 januari 2013, 18:59:45 »
Ahhh zo leuk dat je het allemaal bijna krijgt, zelf ik ben benieuwd naar hoe het word! Welke kleuren zijn er allemaal onderweg?

Hier komt het lijstje......

40510 fedora
40518 black pool *
40520 Mother of Pearl
40524 Rock Royalty
40527 zillionaire *
40531 asphalt
40533 Cityscape
40534 Rubble
40535 Silver VIP
40536 Gold VIP
40537 Dark Lava
40538 Faux Fur
40540 Overtly Onyx *

De namen waar een * achterstaat, die heb ik al in huis :) Het is wel een beetje raar want BlueSky gebruikt de namen van CND. Volgens mij mag dat helemaal niet maar dat is niet mijn probleem :)

Ik ben trouwens heel erg van de donkere kleuren en dan ook nog een glitter topcoat. Vind ik zo leuk :)

Vandaag heb ik trouwens de base & topcoat van BlueSky ontvangen !! Dat gaat goed. Vandaag heb ik ook mijn eerste BlueSky shellac van mijn nagels gehaald. Ik hou altijd wel een laagje over op mijn nagels. Hebben jullie dat ook ?? Nu heb ik dat laagje er met een white block afgehaald maar volgende keer nog maar eens 5 minuten extra met aceton.

Ik heb vandaag mijn nagelriemen ingesmeerd met vaseline voordat ik begon met de aceton. Dat was ideaal. Nagelriemen waren een stuk minder droog !! Ik laat mijn nagels nu eventjes een nachtje met rust en dan morgen de kleur Overtly Onyx maar eens proberen :) Dat is een antraciete kleur met fijne glitters erin.

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 22 januari 2013, 19:03:29 »
*oops, ging iets mis*

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 23 januari 2013, 16:54:04 »
Bedoel je dat je het er niet helemaal goed vanaf krijgt?
Ik ga die namen even googlen :)

En die tip ga ik maar even onthouden, ik ben nu vooral de hele tijd mijn nagels aan het verzorgen omdat ze nu zo kort zijn. Maar die tip is heel handig, want ja zo moet die lak er wel altijd af.
Ik krijg nu ook weer heel erg zin om te beginnen!

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 23 januari 2013, 16:58:00 »
40537 Dark Lava en 40533 Cityscape zijn zoooo mooi!!!

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 23 januari 2013, 18:39:12 »
Bedoel je dat je het er niet helemaal goed vanaf krijgt?
Ik ga die namen even googlen :)

En die tip ga ik maar even onthouden, ik ben nu vooral de hele tijd mijn nagels aan het verzorgen omdat ze nu zo kort zijn. Maar die tip is heel handig, want ja zo moet die lak er wel altijd af.
Ik krijg nu ook weer heel erg zin om te beginnen!

Ik krijg de soak off polish er wel af maar het duurt wat langer. Wie weet kwam het omdat ik geen base & topcoat had gebruikt maar volgens mij moet dat niet zoveel uitmaken. Ik heb al wat tips gevonden online en die ga ik de volgende keer proberen........hopelijk werken die tips :) (meer aceton, handschoenen aan over de folie zodat de aceton beter werkt door de warmte)

Dark Lava & Cityscape zijn inderdaad mooi :) Ik vind Overtly Onyx precies op het plaatje lijken dus ik neem aan die kleuren ook goed gaan komen. Ik zit nog steeds te wachten op mijn twee pakjes met in totaal 10 lakjes. Eentje komt dus van een engelse vriendin maar ik heb nog steeds niet gehoord of ze het pakje wel doorgestuurd heeft. Het andere pakje is twee dagen geleden opgestuurd dus ik denk dat ik die vrijdag of zaterdag krijg. Altijd leuk !!

Ik heb nu een gewone glitter lakje over mijn soak off gelish. Gewoon om het wat extras te geven en het staat hartstikke leuk. Als ik genoeg heb van het glitterlaagje dan haal ik dat er gewoon af met nagellakremover zonder aceton en doe ik er een andere op. Zo verveelt de soak off niet zo snel ;)

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 24 januari 2013, 21:31:03 »
Waar haal jij eigenlijk je pure alcohol vandaan?
En heeeeel erg bedankt, heb vandaag je lakjes binnen gekregen. Niemand thuis geloofde dat je ze zomaar naar mij heb toegestuurd.  :blush:
Vind het echt erg lief!
En beter gaat het er niet goed af, dan dat het totaal niet blijft zitten toch?

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 25 januari 2013, 08:45:09 »
Waar haal jij eigenlijk je pure alcohol vandaan?
En heeeeel erg bedankt, heb vandaag je lakjes binnen gekregen. Niemand thuis geloofde dat je ze zomaar naar mij heb toegestuurd.  :blush:
Vind het echt erg lief!
En beter gaat het er niet goed af, dan dat het totaal niet blijft zitten toch?

Ik heb alcohol gekocht bij de Etos maar dat is volgens mij maar 70%. Zoek jij de 99% Isopropyl alcohol ?? Die heb ik wel op MP gevonden....

http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/schoonmaakartikelen/a1001960826-isopropanol-ipa-isopropyl-alcohol-99-9-levering-24uur.html

Verder heb ik om het tacky gedeelte van mijn soak off polish af te halen deze gekocht.....

http://www.ebay.com/itm/1x-Cleanser-Plus-UV-Gel-Nail-Art-Residue-Remover-NEW-/360495012214

Ik dacht alleen dat het flesje wat groter zou zijn. Is echt heel klein maar je hebt maar weinig nodig. Ik gebruik dat om de nagels te ontsmetten voor ik mijn soak off polish op mijn nagels doe en achteraf om de soak off polish mooi glanzend te maken :) Het werkt dus ik denk dat ik nog maar een paar extra flesjes bestel :) Goedkoopste die ik heb gevonden is 3 flesjes voor $6.30. Niet verkeerd.

Ben blij om te horen dat je de lakjes al ontvangen hebt :) En super graag gedaan !! Ik had de postzegels en anders waren ze in de prullenbak beland. Dan kan ik ze toch beter naar jou toesturen ?? Heb je de Cheeka al geroken ?? Pfffff, stinken !! Ik kreeg er echt hoofdpijn van. De topcoat van BlueSky heeft ook wel een beetje een geur eraan zitten maar lang niet zo erg als die van Cheeka. Ik vind het wel jammer want ik vond de Cheeka kleur helemaal geweldig.

En je hebt helemaal gelijk. De soak off polish blijft in ieder geval goed op mijn nagels zitten en dan doe ik ook graag wat extra moeite om het eraf te krijgen :)

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 25 januari 2013, 15:24:54 »
Ik zit erover te denken om toch ook over te stappen naar CND Shellac. Ik weet dat ik net heel veel BlueSky kleuren heb gekocht maar ik weet het gewoon niet. Ik heb trouwens net op eBay CND kunnen vinden tegen een mooie prijs....

http://www.ebay.com/itm/CND-SHELLAC-UV-Gel-Nail-Polish-0-25oz-7-3ml-PICK-YOUR-COLORS-Made-In-USA-/110886477100

$13.30 voor een lakje, verzendkosten eerste lak $4.50 en elke item erbij $2.50. Dat is stukken goedkoper dan in Nederland :)

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 25 januari 2013, 21:01:40 »
Ja ik bedoel eigenlijk gewoon die 70% ja eigenlijk. Mijne is bijna op, ik zou het liever in gewoon een literfles ofzo kopen... kan het nergens vinden :(
Ja precies waar jij het voor gebruikt, gebruik ik het ook voor! Maar niet altijd, soms heb ik het idee dat als ik die sticky laag van de basecoat laat zitten, het dan beter ''hecht''.
Jaaaa als ik ff doorspaar, en nu echt (!!!) wil ik ook echt die merken gaan proberen.
Liefst het eerst met Gelish, gewoon omdat ik daar mijn base en top coat ook van heb. Die moeten goed zijn, ik lees er zoveel goede dingen over! En die kleuren, wauw echt zoveel keuze en mooiheid ( haha dat is geen woord ). Ben ook benieuwd naar die lakjes die bij jouw gaan binnenkomen!
Het is natuurlijk jammer dat die goedkopere lakjes die goed blijven zitten, maar had het wel verwacht.. de formule hecht dan gewoon slechter aan je nagels. En inderdaad die prijzen op eBay zijn zo fijn.
Ik ging eerst zoeken wat ik nodig had via nederlandse sites, en daarna via eBay bestellen, zo handig!

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 26 januari 2013, 08:16:23 »

Als je een liter fles wilt kopen dan denk ik dat je het beste online kan zoeken. Alleen komt er dan weer wel verzendkosten bij en dat vind ik in Nederland altijd zo duur. Dat maakt het online bestellen stukken minder leuk.

Ik verwijder trouwens nooit de sticky laag van de base coat. Alleen van de top coat :) Ik denk inderdaad dat als je de sticky laag verwijderd van de base coat dat de laag die daaroverheen gaat niet goed "hecht". Tot nu toe blijft mijn soak off polish goed zitten alleen brak er net een stuk van een nagel af.......en ja, dat is natuurlijk funest :( Ik wacht wel tot ik mijn nieuwe kleurtjes heb voordat ik opnieuw mijn nagels ga doen.

Ik zal ook eens kijken naar Gelish. Ik weet dat dat van Harmony is. Hebben ze meer kleuren dan CND Shellac ?? Het gaat natuurlijk allemaal om de kleuren ;) Ik blijf eerst nog eventjes mijn BlueSky gebruiken.........anders is dat weggegooid geld en dat is best wel zonde.

Fijn weekend !!

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 26 januari 2013, 16:18:52 »
Als je een liter fles wilt kopen dan denk ik dat je het beste online kan zoeken. Alleen komt er dan weer wel verzendkosten bij en dat vind ik in Nederland altijd zo duur. Dat maakt het online bestellen stukken minder leuk.

Ik verwijder trouwens nooit de sticky laag van de base coat. Alleen van de top coat :) Ik denk inderdaad dat als je de sticky laag verwijderd van de base coat dat de laag die daaroverheen gaat niet goed "hecht". Tot nu toe blijft mijn soak off polish goed zitten alleen brak er net een stuk van een nagel af.......en ja, dat is natuurlijk funest :( Ik wacht wel tot ik mijn nieuwe kleurtjes heb voordat ik opnieuw mijn nagels ga doen.

Ik zal ook eens kijken naar Gelish. Ik weet dat dat van Harmony is. Hebben ze meer kleuren dan CND Shellac ?? Het gaat natuurlijk allemaal om de kleuren ;) Ik blijf eerst nog eventjes mijn BlueSky gebruiken.........anders is dat weggegooid geld en dat is best wel zonde.

Fijn weekend !!

Die verzendkosten houden me een beetje tegen :') Nog maar even verder zoeken dan.
Ik verwijder hem ook alleen van de topcoat! en voordat ik begin, om mijn nagels te ontvetten.
Balen, een stukje eraf, ik heb dat zelf ook weinig zin altijd meer!
Harmony Gelish heeft heel veel kleuren. Even wachten tot mijn loon binnen is en dan meteen bestellen! Ik heb vandaag even de gouden glitter uitgeprobeerd bij mij zus, ben benieuwd hoe lang het bij haar blijft zitten.
Ik weet niet of ze trouwens meer kleuren hebben dan CND.. maar ze hebben wel aparte glitters en neon ook! Ze komen ook met zomer en winter collecties enzo, vond ik wel leuk!
En ik ben nog steeds benieuwd hoe de kwaliteit van Bluesky is! Hoe lang het nou blijft zitten.

Jij ook fijn weekend!

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 30 januari 2013, 15:07:03 »

Daar was ik weer. Twee dagen geleden heb ik de soak off polish van mijn nagels afgehaald en ik heb toch het gevoel dat mijn nagels elke keer dunner worden. Ik heb twee dagen geen nagellak opgehad en vandaag ben ik begonnen met een kuurtje nail hardener extra strong van het Kruidvat. Nu maar hopen dat mijn nagels daardoor een beetje steviger worden. Ben die dunne nagels wel een beetje zat !!

Ik denk dat je zelfs met de verzendkosten nog goedkoper uit bent dan in Nederland. Tenminste, als ik de prijzen van CND Shellac of Harmony Gelish zie op Nederlandse sites.......pffff, dan schrik je je een ongeluk !! Dan is het niet leuk meer om zelf je Shellac te doen.

Hoe blijft de gouden glitter zitten bij je zus ??? Bij mij kan de nagellak toch zeker 7 tot 8 dagen zitten als ik rustig aan doe. Ik ben nogal onhandig en als ik iets wil pakken dan stoot ik altijd wel een nagel en omdat mijn nagels zo dun zijn is het dan ook gelijk einde oefening :( Niet leuk.

Ik heb vandaag mijn laatste BlueSky bestelling ontvangen. YAY Weer hele mooie kleuren en ook een hele fijne zilveren & gouden glitter. Zo mooi !! Ik ga nu eerst de kuur met de nail hardener afmaken maar daarna snel weer een laagje soak off polish erop :)

Ik ga eens bedenken wat ik vanavond wil eten. Heb wel heel veel zin in gorgonzola pizza ! :)

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 30 januari 2013, 19:49:29 »
Helaas pindakaas, hij bleef erg slecht zitten bij mijn zus.
Kon hem er een soort van 'afpellen'.
Ja inderdaad die prijzen in Nederland zijn achterlijk hoog. In amerika kan je deze manicure laten zetten voor rond de 10 dollar. Terwijl het in Nederlands rond de 35 kost...
Dat van dat slapper worden herken ik wel, maar denk dat het dus ook ligt aan die goedkope troep van mij. Argh ik wil eindelijk die Gelish bestellen, komt er weer wat tussen wat voor gaat....
En hopelijk was je eten lekker!