Auteur Topic: gel nail polish / shellac / help  (gelezen 19836 keer)

xhelmaa

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 21 oktober 2012, 22:31:57 »
hallo allemaal,
ik heb van mezelf niet zulke mooie egale nagels maar een tijdje geleden heeft iemand mijn nagels gedaan met shellac en zo'n lamp.
nu zit ik erover te denken ook zoiets te kopen, maar dan een goedkoop alternatief.

ik dacht aan zo'n lakje:
http://www.ebay.com/itm/Hot-Nail-Art-Soak-Off-Polish-UV-Glitter-Color-Gel-UV-lamp-Tips-Manicures-15ml-03-/190730671604?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2c686f15f4

of aan zoiets:
http://www.banggood.com/Wholesale-15ml-Fashion-Colorful-Nail-Art-Soak-Off-Uv-Gel-Polish-p-35257.html

met natuurlijk een speciale base en topcoat en een lamp,
hierbij heb ik ook verschillende mogelijkheden:

http://www.banggood.com/Wholesale-Professional-Nail-Art-Polish-Curling-Gel-Uv-Lamp-Light-Dryer-p-38186.html

of:
http://www.banggood.com/Wholesale-36w-220v-Nail-Art-Uv-Salon-Gel-Curing-Tube-Lamp-Light-Dryer-p-48601.html

zoiets, ik wil er natuurlijk zo min mogelijk geld aan uitgeven, hoop dat iemand me hiermee kan helpen

xhelmaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2012, 23:51:04 »
niemand??

xhelmaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2012, 20:39:00 »
laat maar, heb het al besteld en zoek het zelf wel even uit
ben er echt benieuwd naar!  :bounce:

Fenna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:07:23 »
een gewone topcoat is ook goed genoeg :)

doe het zelf namelijk ook haha

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:43:14 »
Ik ben hier ook mee bezig, de lamp is vooral erg belangrijk!

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 januari 2013, 17:33:30 »
Niemand die haar creaties will laten zien met soak off gel polish ?? Mij lijkt het wel leuk om hier swatches te laten zien. Ik heb mijn uv lamp binnen...........net top & base coat van BlueSky besteld en er zijn al een aantal kleuren onderweg. Wie oh wie wil gezellig over soak off gel polish kletsen ????

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 14 januari 2013, 17:37:46 »
Ik heb inmiddels erg gemerkt dat er een verschil zit qua merk. Ik ben ga binnenkort van Gelish kleuren halen. Die merken hierboven bleven bij mij nou niet echt lang zitten.

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 14 januari 2013, 17:52:01 »
Ik heb nu dus BlueSky besteld (top & base coat en drie kleuren). Volgens meerdere blogs/reviews is dat een erg goed merk. Vooral deze review heeft me overtuigd....

http://reviews.ebay.com.au/The-Ultimate-Shellac-Challenge-CND-vs-Bluesky?ugid=10000000175929258

Nu zal het ook veel aankomen op de techniek die je gebruikt als je de lakjes aanbrengt. Mijn schoonzus (ze is nagelstyliste) zegt dat de laagjes vooral heel erg dun aangebracht moeten worden. Een paar weken heeft ze bij mij CND Shellac aangebracht en ik was helemaal verliefd. Ik wil wel eerst een goedkopere alternatief uitproberen voordat ik de dure flesjes van CND Shellac ga kopen.

Jammer dat de merken hierboven niet lang op je nagel bleven. Ik merk wel dat CND Shellac bij mij 7 tot 8 dagen goed blijft. Dat is omdat ik hele dunne nagels heb die snel ombuigen etc en dat is funest voor je gel polish. Mijn schoonzus zei dat ook al.......ach, ik ben al blij als ik maar 1x per week mijn nagels hoef te doen :) Nu kan ik elke dag aan de slag !! haha

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 14 januari 2013, 17:56:03 »
Dit zijn trouwens de kleuren die ik heb besteld......

40540 Overtly Onyx

40518 Black Pool

40527 Zillionaire

Ik hoop dat die laatste een glitter laagje is zodat ik mijn zwarte lak af en toe kan pimpen :)

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 14 januari 2013, 17:59:38 »
Ik heb nu dus BlueSky besteld (top & base coat en drie kleuren). Volgens meerdere blogs/reviews is dat een erg goed merk. Vooral deze review heeft me overtuigd....

http://reviews.ebay.com.au/The-Ultimate-Shellac-Challenge-CND-vs-Bluesky?ugid=10000000175929258

Nu zal het ook veel aankomen op de techniek die je gebruikt als je de lakjes aanbrengt. Mijn schoonzus (ze is nagelstyliste) zegt dat de laagjes vooral heel erg dun aangebracht moeten worden. Een paar weken heeft ze bij mij CND Shellac aangebracht en ik was helemaal verliefd. Ik wil wel eerst een goedkopere alternatief uitproberen voordat ik de dure flesjes van CND Shellac ga kopen.

Jammer dat de merken hierboven niet lang op je nagel bleven. Ik merk wel dat CND Shellac bij mij 7 tot 8 dagen goed blijft. Dat is omdat ik hele dunne nagels heb die snel ombuigen etc en dat is funest voor je gel polish. Mijn schoonzus zei dat ook al.......ach, ik ben al blij als ik maar 1x per week mijn nagels hoef te doen :) Nu kan ik elke dag aan de slag !! haha

Ja dun aanbrengen kan ik gelukkig goed, maar daar ligt het niet aan. Ik kon ook niet té veel verwachten van lakjes ter waarde van 4 euro :')
Maar die bovenste is toch niet de echt Shellac?
Ja 1 keer in de week zou ik dus perfect vinden, helaas was dat met die van mij niet het geval. Op mijn teennagels blijven ze overigens wel goed zitten, dus het is geen weggegooid geld gelukkig.
En ik wil ook meer gaan proberen met Gelish aangezien zoveel mensen daar positief over zijn!

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 14 januari 2013, 18:05:57 »
De lakjes die ik besteld hebt zijn inderdaad niet de echte Shellac..........maar gewoon lekker fake :) Door die review wil ik het toch proberen. Ik had mazzel met de top & base coat......samen & incl verzendkosten voor maar 5 euro. Niet slecht (lang leve eBay !!) en dan durf ik het ook nog wel aan.

Als het mij niet lukt dan wil ik eens aan mijn schoonzus vragen of zij eens de BlueSky bij mij wil doen.....als het dan langer blijft zitten dan doe ik iets verkeerd ;) Dus dat is nog een optie.

Nu is het nog wachten op de lakjes. Ben zo ongeduldig sinds ik mijn uv lamp binnen heb. Die was ik zo snel. 27 december besteld en vorige week al binnen ! Was helemaal verbaasd.

Weet jij nog welk merk top & base coat je had ??? Ik heb op eBay ook nog Sina/Lina top & base coat onderweg maar dat is denk ik een miskoop.

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 14 januari 2013, 18:36:43 »
Ik heb de top en base coat van Gelish ! Daarom wil ik daar wel mee door, denk dat de top en base coat beter werkt op hun eigen lakjes!

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 14 januari 2013, 18:44:00 »
Als je inderdaad daar al de top & base coat van hebt dan is het logischer om daar ook lakjes van te bestellen. Kun je de lakjes van Gelish (Harmony is dat toch ???) een beetje betaalbaar vinden op het internet ???

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 14 januari 2013, 19:00:13 »
Ja ik heb tot nu toe alles van eBay gehaald :) Als je de offciele prijzenlijst kijk. Jeetje niet normaal. Op eBay alles minimaal de helft :)

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 14 januari 2013, 19:30:43 »
Mijn schoonzus vertelde me dat ze 28,95 voor een flesje CND Shellac betaald !!! Niet normaal meer ! Tuurlijk, als je clienten hebt waar je de nagels voor doet dan moet je wel een goed merk hebben maar voor eigen gebruik hoop ik dat BlueSky goed genoeg is.......en niet schadelijk.

eBay is mijn grote verslaving.......samen met nagellak nu. Eeeek !!

Heb jij al geprobeerd om gewone nagellak te combineren met de soak off base & top coat ?? Dat moet ook goed te doen zijn. Ik hoop het maar want anders heb ik niks meer aan mijn 150+ nagellakjes.

S_hirleeey

• You had me at hello
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 januari 2013, 19:34:30 »
Ik heb op Ebay ook zo'n soak off van Cheeka gekocht en de lamp had ik al. Maar ik heb hem nog niet ontvangen, ben wel heel benieuwd!

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 14 januari 2013, 19:39:52 »
Hoeveel watt is de lamp die jullie gebruiken ?? Ik heb er zelf eentje van 36w gekocht. Ik geloof dat ik 15 euro moest betalen.....er zit ook nog een 120sec timer op en dat vond ik ook wel ideaal. Maar ja, ik kan m nog niet gebruiken !! Had bijna soak off gel polish in nederland besteld maar vond dat toch weer te duur (200% duurder !!!!).

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 14 januari 2013, 21:28:56 »
Mijn schoonzus vertelde me dat ze 28,95 voor een flesje CND Shellac betaald !!! Niet normaal meer ! Tuurlijk, als je clienten hebt waar je de nagels voor doet dan moet je wel een goed merk hebben maar voor eigen gebruik hoop ik dat BlueSky goed genoeg is.......en niet schadelijk.

eBay is mijn grote verslaving.......samen met nagellak nu. Eeeek !!

Heb jij al geprobeerd om gewone nagellak te combineren met de soak off base & top coat ?? Dat moet ook goed te doen zijn. Ik hoop het maar want anders heb ik niks meer aan mijn 150+ nagellakjes.

Ik heb het geprobeerd met gewone nagellak, ik vind het zelf wederom geen succes...
Ja ik wil wel een goed merk, maar dan wel kopen via eBay.
Ben benieuwd wat je van dat merk gaat vinden!
Mijn lamp komt ook van ebay, en met timer. Ik denk dat we wel de dezelfde hebben eigenlijk :P

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 15 januari 2013, 08:45:06 »
haha, ik denk inderdaad dat we dezelfde lamp hebben :) !!!

Ik wil zo graag aan de slag. Ik ben ook erg benieuwd welke base & top coat ik het eerste binnen heb. Die van Sina/Lina of BlueSky. De BlueSky bestelling komt uit Engeland en die van Sina/Lina uit Hong Kong of China dus dat duurt meestal wel 5 weken.

Ik ga nu maar eens boodschappen doen. Kijken of er nog strooizout is in de winkels !! haha We hebben nog wel wat maar het is bijna op. Niet handig :(

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 15 januari 2013, 14:58:39 »
Jammer, weer niks bij de post. Tenminste, niet mijn soak off gel polishes :(

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 15 januari 2013, 16:14:22 »
Sorry mijn schuld  :fieuw:
Heb je ook al cotton wipes en alcohol?

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 15 januari 2013, 17:31:27 »
Ja, ik heb al cotton wipes & alcohol :) Volgens mij heb ik verder alles behalve de lakjes !! Zo frustrerend. haha Ik zag net op eBay dat mijn BlueSky base & top coat nog niet verstuurd zijn. Mijn drie kleurlakjes wel en die moeten uit Griekenland komen. Ben benieuwd. Als die seller bevalt dan bestel ik daar binnenkort wel wat meer lakjes bij. Bij auctions verlies ik elke keer en daar word ik niet vrolijk van.

Angelxb

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 15 januari 2013, 22:41:24 »
Ja, ik heb al cotton wipes & alcohol :) Volgens mij heb ik verder alles behalve de lakjes !! Zo frustrerend. haha Ik zag net op eBay dat mijn BlueSky base & top coat nog niet verstuurd zijn. Mijn drie kleurlakjes wel en die moeten uit Griekenland komen. Ben benieuwd. Als die seller bevalt dan bestel ik daar binnenkort wel wat meer lakjes bij. Bij auctions verlies ik elke keer en daar word ik niet vrolijk van.

Ja ik heb ook niks met biedingen.... Ben echt benieuwd wat je van dat merk gaat vinden :)

Daphinitly

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 16 januari 2013, 01:16:58 »
Misschien heel erg offtopic, maar kan iemand mij hier vertellen of ik shellac ook met gewone aceton kan verwijderen? Ik heb namelijk nu al een paar weken shellac op mijn nagels, maar ik wil het er nu af. :')
FACEBOOK PAGE SOCIETY6 instagram @daphinitly instagram @daphinitly

biancka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 16 januari 2013, 10:10:08 »
Misschien heel erg offtopic, maar kan iemand mij hier vertellen of ik shellac ook met gewone aceton kan verwijderen? Ik heb namelijk nu al een paar weken shellac op mijn nagels, maar ik wil het er nu af. :')

Ja hoor, dat kan. Ik heb de foil methode gebruikt:

http://www.youtube.com/watch?v=mp8PZpCYWvs

Ideaal :)