Auteur Topic: Geen wc papier op openbaar toilet  (gelezen 314 keer)

Girlsonly

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 november 2019, 00:08:36 »
Laatst was ik aan het winkelen. Ik moest opeens nodig poepen en ging naar het klantentoilet. Na de grote boodschap kom ik erachter dat het wc papier op is. Wat doe je dan?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2019, 18:52:20 »
Ja niks. Dan maar niet afvegen. Hopen dat je tissues bij je hebt. Of misschien papier gebruiken wat bij de wasbak hangt als je dat kan afscheuren.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 november 2019, 16:04:24 »
Voortaan eerst even kijken of er wat hangt en anders even melden

En als er niks hangt, tsja, ik probeer altijd zakdoekjes/tissues in mijn tas te hebben (overigens net als tampons)
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Girlsonly

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 december 2019, 20:29:01 »
Tja ik heb PDS en moest echt ontzettend nodig. Dus er niet aan gedacht om te kijken of er wc papier was. En er waren ook geen papieren handdoekjes.

Ook had ik op dat moment geen tas en tissues bij mij. Dus ik ben toen maar het herentoilet in geglipt waar wel wc-papier was. Alleen toen ik de wc uitkwam stond er net iemand te wachten.
Dus voortaan maar zorgen dat ik altijd tissues bij mij heb.