Auteur Topic: extreme vermoeidheid  (gelezen 2808 keer)

marittt

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 december 2018, 21:03:40 »
Hallo allemaal,
ik ben de laatste paar maanden erg moe. Eerst dacht ik hier niet veel van, want ik ben altijd een vermoeid persoon geweest, maar de laatste drie weken is het extreem geworden. (ik ben trouwens 16). Ik ga altijd op tijd slapen, meestal tussen 21;00 en 21:30, ik word zelden wakker ‘s nachts, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb verder ook niet echt stress voor iets. Alleen de laatste tijd is het zo erg dat ik tijdens de lessen in slaap val en als ik thuis kom van school eerst moet gaan slapen voordat ik überhaupt huiswerk kan gaan doen. Verder heb ik het altijd koud en ben ik altijd aan het rillen. Ook valt mijn haar heel erg uit. Dit kan natuurlijk niks met elkaar te maken hebben, maar als ik dit google kom ik uit op schildklierproblemen. Die zitten wel in de famillie, dus zou zo maar kunnen...
Iemand die soortgelijke klachten heeft en misschien een idee heeft wat het kan zijn?
Liefs M

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 december 2018, 21:16:18 »
Ga naar de huisarts, bespreek je problemen en laat bloedprikken.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 december 2018, 22:45:46 »
Wat eet je? Eet je voldoende?Zoals hierboven: Ga naar de huisarts want hier kan je niet mee leven...
Ain't no rest for the wicked!

marittt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 december 2018, 07:56:42 »
Ja ik eet voldoende, dus dat kan het ook niet zijn...We hebben een afspraak gemaakt voor woensdag bij de dokter

annoniempje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 december 2018, 19:26:52 »
Ik zou zeker ook ff naar de huisarts gaan. Het kan een schildklierprobleem zijn maar ik dacht gelijk de ziekte van lijm. Je kan een tekenbeet hebben opgelopen in de zomer zonder dat je het door had en nu pas komen de symtomen. Dus ik zou toch ff bloed laten prikken

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 14 december 2018, 20:54:31 »
Laat eens ke blood checken. Kan ijzer-, vitaline b12-, vitamine D-,...-tekort zijn

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 30 december 2018, 13:34:39 »
Het zou kunnen dat je een vitamine-tekort hebt! Ik zou even langs de huisarts gaan en daarvoor bloed laten prikken, b-12 en vitamine D tekorten komen vaak voor de laatste tijd bij jongeren (in mijn omgeving althans). Is vaak zo opgelost :)

Anneke Hoekstra

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 07 januari 2019, 03:55:52 »
weet je inmiddels al waar het door komt?

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 07 januari 2019, 09:09:35 »
Het zou kunnen dat je een vitamine-tekort hebt! Ik zou even langs de huisarts gaan en daarvoor bloed laten prikken, b-12 en vitamine D tekorten komen vaak voor de laatste tijd bij jongeren (in mijn omgeving althans). Is vaak zo opgelost :)

Helaas verschilt een vitamine-tekort per persoon hoe lang dit duurt voordat het is opgelost...

marittt

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 08 januari 2019, 16:31:16 »
Ja ik heb de uitslag gekregen. Daar is verder niks uitgekomen. Geen pfeiffer, geen vitamine tekorten of andere tekorten, geen bloedarmoede, niks met de schildklier. Dus lichamelijk is alles goed. Mentaal kan er wel wat aan de hand zijn, dus dat gaan we nog verder onderzoeken.