Auteur Topic: Douchen  (gelezen 567 keer)

Nynke

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 oktober 2019, 07:45:18 »
Hoe vaak douchen jullie? & hoe vaak wassen jullie je haar en lichaam dan?

Zou het slecht zijn om fijn haar elke dag te wassen? Of is om de dag beter?

« Reactie #1 Gepost op: 04 oktober 2019, 12:05:25 »
Ik douche zelf 4x per week en was dan altijd mijn lichaam en ik was mijn haar 2 of 3 keer per week. Het beste voor je haar is om het 2x per week te wassen. En voor je lichaam is het het best om om de dag te douchen, behalve als je veel zweet of sport, dan zou ik elke dag douchen.

lichtpaars

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 oktober 2019, 19:32:18 »
Ik douche iedere ochtend en was dan zowel mijn lijf als haren.
Ik denk dat als je iedere dag doucht en dan zowel je lijf als je haren wast, niet heel veel kwaad kan ofzo. Ik vind het zelf altijd lekker fris.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 oktober 2019, 21:17:54 »
Ik douche elke dag, haar was ik een keer in de week, soms twee keer. Het is voor elk soort haar beter om het niet elke dag te wassen en je kan het gewoon afbouwen.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 november 2019, 19:39:44 »
Ik douche elke dag en mijn haar was ik twee keer per week. Ik heb ook fijn haar maar na 'trainen' wordt mijn haar niet zo snel meer vet. Het is wel steil dus op een gegeven moment heb je van die vette randjes dus dan gebruik ik een beetje droogshampoo en was ik het 's avonds. Het is inderdaad voor elk haartype beter om niet te vaak te wassen. Dat moet je gewoon een beetje opbouwen. En misschien dat sommig haar het wel kan hebben als het vaak gewassen wordt maar het mijne is zoveel gezonder sinds ik het minder was.