Auteur Topic: dé tip voor dik en pluizig haar!  (gelezen 47884 keer)

bovengemiddeld

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 25 april 2010, 14:45:39 »
Nou ik heb het 1 keer uitgedunt en het werd echt super pluizig.. Volgens mij verschilt het gewoon per haarsoort :)

shiningstarrrrr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 25 april 2010, 15:14:34 »
hoe zit het met babyolie tegen pluizig haar? Is dat olie voor het haar van baby's of voor de huid :p?
//

Swooned

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 26 april 2010, 16:47:14 »
Huh maar ik snap het niet xd.
Als je het uitdunt, dan wordt er toch tussen je haar andere stukjes haar eraf gesneden.
En als het dan weer groeit heb je dan toch heel kort haar ofzo ;s

justtakeiteasy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 11 augustus 2012, 15:55:13 »

ik heb ook last van dik en pluizig haar maar ik mag het niet laten uitdunnen van mijn moeder(dat vind ze zonde van mijn dikke haar) maar k moet deze week nog naar de kapper en de kapper bij mij in de buurt die doet wel es als mensen heel pluizig haar hebben dan draait ze plukjes haar en de plukjes die er dan uitspringen knipt ze er af en dan heb je ook veel minder pluizig haar maar dat heeft ze bij mij helaas nog nooit gedannn:(

hetzelfde.

kusjefleur

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 08 augustus 2016, 14:27:14 »
helpt dit ook als je krullend haar hebt?

Kraplapje

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 08 augustus 2016, 14:33:02 »
Ik gebruik biosilk tegen pluizend haar. Niet teveel anders wordt het vet. En haarlak om mijn haar in toom te houden.
Eet gezond! Eet altijd sla bij je frikandel!

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 08 augustus 2016, 21:51:04 »
helpt dit ook als je krullend haar hebt?

Dit topic is al 6 jaar oud en er is inmiddels al een algemeen topic voor pluishaar, is handig als je daar even in kijkt :) http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-ik-heb-pluishaar-topic-productentipservaringen.-283077.msg273469994.html#msg273469994
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Rachelle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 09 augustus 2016, 01:09:47 »
Ga eens langs een afro winkel, daar hebben ze de beste soorten shampoo & conditioner voor krullend haar!

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 10 augustus 2016, 15:35:24 »
Ik heb ook dik en pluizig haar maar met de juiste verzorgingsproducten is het al een stuk minder pluizig. Ik zou mijn haar never nooit willen uitdunnen ik ben wel blij met mijn dikke haar :)
handtekening

LillianHamilton

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 16 november 2020, 15:57:39 »
Feit is dat ons haar niet alleen schoonheid is, maar ook een zeer gevoelige indicator van het begin en al duidelijk defect van het lichaam. Het lichaam is een complex iets, alles in het is met elkaar verbonden. Er zijn geen magische pillen, maar dokters behandelen ons met imperio-haarvezels.nl   bedank hen hiervoor, maar in de regel is behandeling gericht op het belangrijkste symptoom of gevolg van de ziekte. In het complex, zal niemand anders dan wij onze zweren en kenmerken overwegen.
« Laatst bewerkt op: 24 november 2020, 14:09:12 door LillianHamilton »