Hee allemaal!
Ik heb van dat verschrikkelijke pluizige en hele dikke haar, waar je niets mee kan..
Ik laat het bij de kapper altijd in laagjes knippen, het langste tot op mijn schouders en aan de voorkant een btje rond. En dan komt het er dus super lelijk uit..
Uitdunnen wilden ze niet doen, ze zeiden dat je haar daar alleen maar erger van wordt.
Maar.. nu ben ik gisteren naar een andere kapper geweest, en het eerste wat ze zeiden was: jou haar gaan we is uitdunnen, want je hebt zo'n grote bos!
en ik kan jullie vertellen: had ik dat maar veel eerder gedaan..
het zit nu perfect! helemaal niet meer dik etc. maar het hangt gewoon mooi naar beneden.
Verder heb ik ook wat gevonden voor pluizig haar (niets werkte bij mij, zelfs dat andrelon gladmakende creme niet)
Druppeltjes olie, ook van de kapper. Ik weet de naam nog niet, want ik heb het nog niet gekocht want k had te weinig geld bij me (het kost 20 euro), maar het werkt perfect!
in mijn altijd pluizende haar is geen pluis meer te bekennen..
En ik weet dat hier al honderduizend topics over bestaan, maar ik kon het niet laten er toch eentje aan te maken.
Dus iedereen die problemen heeft met dik en pluizig haar: zeker laten uitdunnen en die druppeltjes olie werken perfect! (ruikt heel lekker, heb je maar heel weinig van nodig, doe je een half jaar mee!)
xxxxxxxx
Roos.