Auteur Topic: dé tip voor dik en pluizig haar!  (gelezen 47983 keer)

pantoffeltje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 mei 2008, 18:09:49 »
Hee allemaal!

Ik heb van dat verschrikkelijke pluizige en hele dikke haar, waar je niets mee kan..
Ik laat het bij de kapper altijd in laagjes knippen, het langste tot op mijn schouders en aan de voorkant een btje rond. En dan komt het er dus super lelijk uit..
Uitdunnen wilden ze niet doen, ze zeiden dat je haar daar alleen maar erger van wordt.
Maar.. nu ben ik gisteren naar een andere kapper geweest, en het eerste wat ze zeiden was: jou haar gaan we is uitdunnen, want je hebt zo'n grote bos!
en ik kan jullie vertellen: had ik dat maar veel eerder gedaan..
het zit nu perfect! helemaal niet meer dik etc. maar het hangt gewoon mooi naar beneden.
Verder heb ik ook wat gevonden voor pluizig haar (niets werkte bij mij, zelfs dat andrelon gladmakende creme niet)
Druppeltjes olie, ook van de kapper. Ik weet de naam nog niet, want ik heb het nog niet gekocht want k had te weinig geld bij me (het kost 20 euro), maar het werkt perfect!
in mijn altijd pluizende haar is geen pluis meer te bekennen..

En ik weet dat hier al honderduizend topics over bestaan, maar ik kon het niet laten er toch eentje aan te maken.

Dus iedereen die problemen heeft met dik en pluizig haar: zeker laten uitdunnen en die druppeltjes olie werken perfect! (ruikt heel lekker, heb je maar heel weinig van nodig, doe je een half jaar mee!)

xxxxxxxx
Roos.

SanneMylou

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2008, 13:32:43 »
Voor die druppeltjes olie kun je ook gewoon babyolie gebruiken, dat werkt ook echt perfect.
Veni, Vidi, Foetsie

geen

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 mei 2008, 13:40:35 »
ik had ook heel dik haar, niet pluizig maar wel dik. en toen ging ik het een keer uitdunnen, en toen kreeg ik allemaal krullen, gewoon van mezelf xD die kwamen er eerst nooit uit omdat mn haar te zwaar was.
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2008, 13:44:55 door neeneenee »

mariiekjeee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2008, 20:28:55 »
dankjeeee vooor de goede tip :) ik heb ook heeel dik haar en heel pluizig =(
maaar ik moet gauw naar kapper en hoe heet die kapper waarje heen bent geweest want hy lykt me wel goed :D
en waar is ie ?

xx(L)
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2008, 20:29:35 door mariiekjeee »

Cstyllee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 mei 2008, 20:48:41 »
Ik zelf heb ook dik haar en heb het 1 keer uit laten dunen en NOOIT MEER! ik had het gevoel alszof ik niks meer op me hoofd had ik dacht waaaar is me haar..  en een staartje waar haast geen haar in zat ik ben gewend echt dike staarten Pffuww wat had ik daar spijt van..  Maarja waarscijnlijk had mijn kapper er dus teveel af gehaald maarja.. kben wel blij met me dikke haar want krijg vaak te horen van mensen woow jij hebt echt mooi dik haar wou dat ik dat had.. =D maarja mooi dat het bij jullie wel Positief is haha.

Woow wat een lang verhaal  :blabla1:

marie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 mei 2008, 21:01:03 »
ik had mn haar vroeger eens laten groeien en t was al 2 jaar nimmer geknipt (shame) liet ik t opknippen en had ik krullies :D wel leuk, niet altijd makkelijk

pantoffeltje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 mei 2008, 21:29:08 »
zo goed is mijn kapper niet hoor, wahah, en hij zit in een onbekend dorpje ;)
maar uitdunnen kan natuurlijk overal wel..
en dit is ook echt de eerste x in mijn hele leven dat ik tevreden van die kapper vandaan kom :)

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 mei 2008, 21:31:45 »
zo'n enorme klem pas niet eens in mn haar, maar uitdunnen, NOOIT
TRAUMA'S

Sielkee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 mei 2008, 21:43:28 »
wanneer moet je die babyolie er dan indoen? Na het wassen ofwat ?
<3

pantoffeltje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 mei 2008, 21:44:38 »
De olie die ik heb gekocht kan je erin doen als je haar nat is of droog, maar ik fohn mijn haar eerst, en daarna doe ik het erin..
niet teveel, anders wordt het vettig. Maar een klein beetje is genoeg, en het werkt de hele dag!

Ilja

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 11 mei 2008, 22:50:07 »
Wat zouden ze kunnen doen met mijn haar.. -.-
Krullent..
Supper dik..
Supper pluisend.

Me moeder is kapper maar kan er ook vrij weinig mee.
ik heb een mega blond afrokapsel. .__.
Baby Oli ga ik amar eens proberen.
Want als ze het uitdunnen worden mijn krullen volgensmij nog erger.

DPHN

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 11 mei 2008, 22:52:28 »
ik heb vrij normaal haar vind ik. Geen pluizerig haar als mijn zus. en ook niet van die dunne sprietjes als mijn moeder. Ben er blij mij :')  Maar wel handig dat je het hebt gezegd ;)

SO_FLY

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 11 mei 2008, 23:52:04 »
I have a question !
kun je me mailen over het merk van de olie die je in je haar doet?

ty

PLAYxBORSTEL

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 07 augustus 2009, 22:01:24 »
ik heb ook dik en pluizend haar.
ik was ervoor naar de kapper geweest, die heeft het in laagjes geknipt en verteld wat voor spul ik er steeds in moest smeren enzo, toen was ik er gewoon zo blij mee omdat het nu gewoon een keer goed zat omdat ik het toen los kon hangen zonder dat mn haar er verschrikkelijk uit zag. en nu zit het elke dag weer in een staart of knot omdat ik me eraan ga irriteren. ik ben nu al zooo lang aan het zoeken naar een leuk kapsel, maar ik kan gewoon niks leuks vinden! en als ik eindelijk iets leuks heb gevonden, dan staat het niet bij mn gezicht..

btw; heb je geen foto van je haar? ik ben wel benieuwd eigenlijk.. :blush:

arankamiroucha

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 augustus 2009, 22:10:13 »
is dat niet dat Biosilk?

Marijke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 19 augustus 2009, 20:36:26 »
ik heb ook last van dik en pluizig haar maar ik mag het niet laten uitdunnen van mijn moeder(dat vind ze zonde van mijn dikke haar) maar k moet deze week nog naar de kapper en de kapper bij mij in de buurt die doet wel es als mensen heel pluizig haar hebben dan draait ze plukjes haar en de plukjes die er dan uitspringen knipt ze er af en dan heb je ook veel minder pluizig haar maar dat heeft ze bij mij helaas nog nooit gedannn:(

fiddlestick

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 augustus 2009, 20:49:24 »

zo'n enorme klem pas niet eens in mn haar, maar uitdunnen, NOOIT
TRAUMA'S

haha idem hier XD
---------
maar ik laat het ook niet uitdunnen, ik ben juist blij met mijn dikke haren!
It seems that each time we meet, a catastrophe lies in my way.   Well, then perhaps you ought to get out of the way.

KTM

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 19 augustus 2009, 22:24:37 »
Ik wil het ook laten uitdunnen, maar dan bij een Aziatische kapper.

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 19 augustus 2009, 22:44:37 »
uitdunnen wordt mijn haar nog pluiziger  van xD
Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

_Yezz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 20 augustus 2009, 18:43:22 »
Uitdunnen helpt voor een weekje bij mij, daarna staat het weer precies even dik. En ik was een keertje bij de client (heel bekende kapperszaak in Belgie, knipt de haren van Miss Belgie enz), en die mevrouw zei me ook dat uitdunnen niet de oplossing is, dat je gewoon het goede kapsel moet vinden, en verder je haar nemen zoals het is. Niet teveel laten aan prutsen, gewoon zijn natuurlijke gangetje laten gaan (en hier en daar wat ingrijpen als het té erg wordt natuurlijk^^), en dan is het het mooist.
I wonder if I ever cross your mind.

Kimmiieee

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 20 augustus 2009, 19:15:21 »
handig =) ik ga morgen naar de kapper en van mij mag ze het ook wel wat uitdunnen..
ik wil mijn haar laten groeien en ik heb ook dik haar.. maar als ik het niet laat uitdunnen krijg ik hoofdpijn =P omdat het te zwaar is! klinkt heel stom mja
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!

Y

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 24 april 2010, 22:31:29 »
Oh dat wil ik ook ik zou eens vragen of ze het kunnen uitdunnen :D

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 24 april 2010, 23:06:52 »
Ik koop bij de afrowinkel van dat hele chille spul in een blauw dingetje. Met iets van aloë vera erin ofzo. Is ook een olie, en dat werkt geweldig.

Verder is uitdunnen echt niet altijd de oplossing, mijn haar zit sinds het uitgedunt is veel kutter.

Brod

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 25 april 2010, 09:08:11 »
Alleszins nooit in laagjes knippen, tenzij je laagjes vanaf je schouders beginnen.

Swooned

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 25 april 2010, 14:37:56 »
Wat doen ze dan ?