Auteur Topic: creme tegen puistjes  (gelezen 12415 keer)

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 16 oktober 2020, 22:33:12 »
Ik heb ook last van puisten en heb alles al geprobeerd. Met de mondkapjesplicht op school is het alleen maar erger geworden. Ik schaam me rot. De huisarts zegt dat een acne behandeling enkele maanden duurt en dat de puisten uiteindelijk vanzelf verdwijnen als ik ouder wordt, maar daar heb ik nu niks aan.

Heeft er iemand tips?

Een behandeling is been beetje heftig.. heb je je al echt goed in skincare geworpen?

naomidg

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 27 oktober 2020, 14:55:56 »
Ik heb ook last van puisten en heb alles al geprobeerd. Met de mondkapjesplicht op school is het alleen maar erger geworden. Ik schaam me rot. De huisarts zegt dat een acne behandeling enkele maanden duurt en dat de puisten uiteindelijk vanzelf verdwijnen als ik ouder wordt, maar daar heb ik nu niks aan.

Heeft er iemand tips?

Ik gebruik acne crème met CBD en heb hier echt positieve reacties op. Wellicht is dit ook wel wat voor jou of kan je even kijken op de website.

Mariska

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 27 oktober 2020, 16:15:53 »

Bij mij helpt het om puistjes aan te stippen met cbd olie en 's nachts plak ik er pimplepatches van de hema op.

Wat ook kan helpen is naar je dieet en levensstijl kijken. Ik weet bijvoorbeeld dat ik van lactose puistjes krijg en ik ken mensen die het met varkensvlees en gluten hebben. Ook zorgt stress bij mij voor meer puistjes.

Je kunt Skincare with Hyram opzoeken: https://www.youtube.com/watch?v=yvqgEfUP8uY
Hij heeft super veel video's over huidverzorging.

Maar als er echt niets meer lijkt te helpen gewoon naar de huisarts gaan. Je kunt je voedingswaarden laten testen, een allergietest laten doen en als daar alles goed mee is die behandeling overwegen. 2 Vrienden van mij hebben het ook gedaan en ondanks dat het een vrij heftige behandeling is, hielp het uiteindelijk wel.
Kijk ook eens op mijn blog: http://ikbenmariska.nl/ Ik blog over duurzaamheid, femininiteit en sinds kort ook over mijn ervaring als (door corona gedwongen) huisvrouw! Zie ik je binnenkort?