Auteur Topic: Bloedverlies  (gelezen 192 keer)

WinterSneeuw2

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 januari 2019, 16:32:22 »
Vooraf; ik ben niet aan de pil, ik gebruikt condooms. Ik heb een vaste vriend, maar kan niet tegen de anticonceptie pil.  We zijn allebei soa-vrij en gebruiken altijd condooms.
Ik ben al 10 jaar ongesteld en heb nooit last van tussentijds bloedverlies.

Ik heb sinds 5 januari last van vaginaal bloedverlies. Aangezien mijn ongestelheid de 9e moest beginnen dacht ik eerst dat het is wat eerder begon. Dit bleek niet het geval te zijn; de 5e had ik een paar druppels bloedverlies, toen niks en de 9e begon mijn ongesteldheid.

Niks aan de hand dacht ik dus.

Mijn ongesteldheid duurde 5 dagen. Hierna had ik 2 dagen nergens last van. Vervolgens heb ik vanaf toen last van vaginaal bloedverlies; soms oud bloed, soms helder bloed. Het is niet constant, maar ik heb meerdere keren op een dag dus bloedvlekken in mijn onderbroek etc.

Gemiddeld 3 a 5 keer per dag.

Ik heb geen wondjes of jeuk.
Het bloed zit ook niet in mijn urine.

Ik heb een zwangerschapstest gedaan; deze is negatief.

Iemand die dit herkent?

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2019, 16:47:23 »
Klinkt niet als iets super geks ofzo maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even de huisarts bellen.
Hoi

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2019, 17:39:52 »
Ik denk niet dat dit iets is waar je je zorgen over hoeft te maken. Dit lijkt me volkomen normaal. Ben je onregelmatig of regelmatig ongesteld? Bijna niemand is precies over 4 weken weer op dezelfde dag ongesteld,tussendoor gebeuren er ook wat dingen. Afvoer van oud bloed idd. Ik heb dit ook meerdere keren gehad en ik ben verder gewoon gezond en voor zover ik weet draag ik geen ziektes met me mee.