Auteur Topic: Blaasontsteking blijft terug komen  (gelezen 434 keer)

LovelyLover

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 juli 2019, 04:51:19 »
Hoi allemaal!

Ik heb last van terugkerende blaasontsteking, Ik heb het nu al voor de 4e keer in 5 maanden! Op internet lees je allemaal huismiddeltjes die helpen, niks daarvan helpt bij mij, behalve baking soda maar dat onderdrukt het alleen maar in mijn geval. Wanneer ik na een week stop zijn de klachten weer terug. Ik drink altijd genoeg, eet gezond, plas na de seks, cranberry sap of pillen hebben niet geholpen, d-mannose niet en ga zo maar door.

Ik ben er wel achter gekomen dat het na de seks vaak weer terug komt, maar ik plas altijd na de seks en ik maak het vervolgens goed schoon. Dit weekend was ik weer bij mijn vriend en vannacht werd ik weer wakker dat ik naar de wc moest. Je raadt het al, weer blaasontsteking. Ik ga straks de dokter bellen, maar waarschijnlijk krijg ik weer antibiotica mee. Dit is helemaal niet gezond en verstoord mijn darmflora altijd, dus liever kom ik er op een andere manier af. Ik ben echt gen einde raad en ik word er helemaal gek van, is hier toevallig iemand met de gouden tip wat bij jou geholpen heeft?

Kusjes!
The worst kind of sad is not being able to explain why♥

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2019, 07:56:00 »
Bespreek dit met je huisarts?

LovelyLover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 juli 2019, 08:25:46 »
Bespreek dit met je huisarts?

Als ik naar de huisarts ga krijg ik een antibiotica kuurtje, maar als je te vaak antibiotica neemt is er een kans dat je er immuun voor raakt. Hier ben ik bang voor, dus ik hoop dat iemand nog een andere goede tip heeft :)

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 juli 2019, 10:08:22 »
Als ik naar de huisarts ga krijg ik een antibiotica kuurtje, maar als je te vaak antibiotica neemt is er een kans dat je er immuun voor raakt. Hier ben ik bang voor, dus ik hoop dat iemand nog een andere goede tip heeft :)
Maar je huisarts ziet toch ook dat dit al de zoveelste keer is dat je daar komt met een blaasontsteking? En ook het verhaal over antibiotica zal hij herkennen...

Ik neem aan dat je huisarts dan toch met je opzoek gaat naar een werkende oplossing/je doorverwijst om te onderzoeken waar dit door komt.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 juli 2019, 18:28:21 »
Urineonderzoek laten doen?

LovelyLover

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 juli 2019, 13:05:42 »
Urineonderzoek laten doen?

Ben naar de dokter geweest en ze gaan het inderdaad onderzoeken! Hopelijk komt er snel wat uit

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 17 juli 2019, 20:31:02 »
Ga eens naar een andere huisarts.

Roxy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 augustus 2019, 05:57:31 »
Hier ervaring van een VP (Verpleegkundige)
Ga niet beginnen aan huis tuin en keuken middelen. Ga naar de huisarts en leg je zorgen uit. Je kan ook altijd zeggen dat je bij een vrouwelijke huisarts wil.
Zij geeft je misschien een onderhouds kuur zodat het weg blijft.

Het kan ook liggen aan je leefstyle. Veeg altijd van voor naar achteren, plas goed uit, ga plassen als je moet plassen, uitplassen na de seks en goed blijven drinken over de dag.
Suc6

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 september 2019, 15:36:27 »
Even naar de huisarts, die bestaat niet voor niks :)Waarschijnlijk krijg je antibiotica
handtekening