Auteur Topic: Bij welk merk stijltang blijft je haar het langste stijl/krul?  (gelezen 6476 keer)

X

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 oktober 2012, 20:03:24 »
Ik heb van mezelf stijl haar, maar vind het mooi om het af en toe te krullen.
Nu heb ik laatst een demonstratie op Schiphol gehad van het merk Amika.
Het was gewoon een stijltang waarmee die man mn haar krulde, en het zat ontzettend mooi!
Hij zei dat het 16 uur lang (!) zo zou blijven zitten, ik dacht echt van: WOW dat is wel erg lang, maar waarschijnlijk is het na een paar uur alweer eruit.

Die dag ging ik nog naar de stad, met de fiets. Toen zat het nog steeds perfect.
Toen fietste ik na zo'n 6 uur weer naar huis.
Zat het gewoon nog steeds zo!

Nu wil ik dus echt zo een Amika stijltang kopen, maar die zijn rond de 200 euro.
Dat vind ik toch echt wat te duur.

Dus nu mijn vraag:
Welk goedkoper merk dat jullie kennen blijft de krul net zo lang zitten als bij die van Amika?
Of in iedergeval dat het blijft zitten nadat je een half uur hebt gefietst?

Ik hoop dat iemand me kan helpen :D

GoldenKiller

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 07 oktober 2012, 20:06:42 »
Naja heel veel.
Die van Chi, die zijn dan rond de 100 a 130.
Of rowenta, remington, babyliss.

X

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 oktober 2012, 22:34:30 »
Naja heel veel.
Die van Chi, die zijn dan rond de 100 a 130.
Of rowenta, remington, babyliss.

Ja had er al eentje van remington op 't oog, maar ik wist nou niet zeker of dit merk wel 'goed' zou zijn.
Maar iig bedankt!
Ik denk dat ik dan die van Remington ga kopen.

LESLEYYY_

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 oktober 2012, 08:04:25 »
als de stijltang warm genoeg kan worden, dan maakt het echt niet uit welke je koopt. ik heb er bv een van de action, en die krult beter dan een van phillips.

X

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 oktober 2012, 10:55:50 »
als de stijltang warm genoeg kan worden, dan maakt het echt niet uit welke je koopt. ik heb er bv een van de action, en die krult beter dan een van phillips.

Ja maar ik wil dat het ook lang blijft zitten!
Met haarlak enzo kan je er natuurlijk wel voor zorgen dat het langer blijft zitten, maar ik wil dat het dan ook echt een lange tijd (een hele dag, zo'n 10 a 12 uur) blijft zitten.
En met een stijltang van de Action heb ik daar niet echt vertrouwen in :)

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 oktober 2012, 13:05:45 »
Hangt dat niet meer van jouw haar af dan van de stijltang?
You may be a lover but you ain't no dancer.

Eendjuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 08 oktober 2012, 14:26:47 »
ik zweer bij Chi :bounce:

X

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 08 oktober 2012, 18:23:56 »
Hangt dat niet meer van jouw haar af dan van de stijltang?

Dat kan, ik heb superstijl haar dus bij mij zou het er waarschijnlijk sneller uitgaan dan iemand met slag/krullend haar.

Maar aan de andere kant ligt het ook echt aan merk hoor, had ook al eens eerder m'n haar gekruld met een stijltang van een vriendin van me volgens mij was het merk Carmen (haha wel gek, is m'n eigen naam) maar na een aantal uur was het er alweer uit, ookal had ik haarlak in gedaan ... :(

En met die van Amika zat het gewoon de hele dag nog in een heel mooie krul! Dus dan ligt het sws ook aan merk.

Laura

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 08 oktober 2012, 19:37:43 »
Het ligt er ook een beetje aan wat voor soort haart je hebt. Als je heel zacht haar hebt, is je haar minder lang stijl dan wanneer je wat - hoe zeg je dat - ruw (?) haar hebt. Als je begrijpt wat ik bedoel :p!

Ik had vorig jaar een stijltang van CHI bij de kapper gekocht en had hem een jaar lang maar in dat jaar is hij maar liefst 5 keer (!) kapot gegaan. Waarschijnlijk een fout in het serienummer.. Heb toen het geld teruggekregen en heb nu een stijltang van gorgeous. < Die stijltang is echt perfect! Beter dan de CHI vind ik, maar dat is bij iedereen anders. Mijn haar blijft daarvan super lang stijl en mijn zus kan er hele mooie krullen mee maken.

Ik hoor trouwens van meerdere mensen dat hun CHI stijltang kapot is  gegaan, dus heb echt 0,0 vertrouwen in de stijltang..

IkHartjeMakeup

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 08 oktober 2012, 19:42:49 »
Je kan het beste een stijltang van CHI (tussen de 100 en 130)gebruiken en een beschermende haarspray mijn voorkeur geeft:smooth healing van L'anza gaat er nog lekker van ruiken ook!!! <3 ik hoop dat je hier wat aan hebt
xoxo

Lautjuh_93

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 08 oktober 2012, 19:45:47 »
chi is echt de beste die ik ken wij werken daar zelf ook mee in de kapsalon. en ik heb zelf een goede van babyliss (moet je wel voor die iets duurdere gaan) en als je wilt weten of ze goed zijn neem er zoiezo 1 met keramische platen. bij de goedkope is dat vaak een laagje en geen hele plaat je kan dat testen door er met een scherp voorwerk overheen te gaan. bij een keramische plaat komt er geen krasje in

Lautjuh_93

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 08 oktober 2012, 19:47:27 »
Het ligt er ook een beetje aan wat voor soort haart je hebt. Als je heel zacht haar hebt, is je haar minder lang stijl dan wanneer je wat - hoe zeg je dat - ruw (?) haar hebt. Als je begrijpt wat ik bedoel :p!

Ik had vorig jaar een stijltang van CHI bij de kapper gekocht en had hem een jaar lang maar in dat jaar is hij maar liefst 5 keer (!) kapot gegaan. Waarschijnlijk een fout in het serienummer.. Heb toen het geld teruggekregen en heb nu een stijltang van gorgeous. < Die stijltang is echt perfect! Beter dan de CHI vind ik, maar dat is bij iedereen anders. Mijn haar blijft daarvan super lang stijl en mijn zus kan er hele mooie krullen mee maken.

Ik hoor trouwens van meerdere mensen dat hun CHI stijltang kapot is  gegaan, dus heb echt 0,0 vertrouwen in de stijltang..
chi is wel heel netjes met het vervangen een collega van mij ging het snoer stuk na 4 jaar en ze kreeg gewoon een hele nieuwe ookal was de garantie allang voorbij en jij hebt ook je geld terug gehad maar ik ken niemand verder bij wie die is stuk gegaan

bob

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 08 oktober 2012, 19:51:02 »
De CHI four button ceramic straightning iron werkt super!
krullen lijkt niet zo goed, maar stijlen wel. aanrader!

het enige minpunt is dat hij vrij prijzig is. als je niet veel
geld hebt kan je ook wachten op een aanbieding, er was
laatst bijvoorbeeld 33% korting.

X

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 09 oktober 2012, 17:12:59 »
chi is echt de beste die ik ken wij werken daar zelf ook mee in de kapsalon. en ik heb zelf een goede van babyliss (moet je wel voor die iets duurdere gaan) en als je wilt weten of ze goed zijn neem er zoiezo 1 met keramische platen. bij de goedkope is dat vaak een laagje en geen hele plaat je kan dat testen door er met een scherp voorwerk overheen te gaan. bij een keramische plaat komt er geen krasje in

Okeee, thanks! die remington die ik wilde kopen heeft dus alleen een laag :(
Ik denk dan toch dat ik naar iets duurdere moet gaan zoeken!

roomijsje.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 09 oktober 2012, 17:20:48 »
Chi, oké ik vind dit echt de beste stijltang ever. Hij word door kappers gebruikt, serieus, als je een goede stijltang wilt moet je die kopen.

Hij is 100- 150 euro ongeveer. Maar dan heb je ook wat !
And you will never know, just how beautiful you are to me. - Ed Sheeran ♥

Flienbaby

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 09 oktober 2012, 18:02:19 »
Ik heb de C1 Style Kit van Corioliss & ben daar superblij mee !
Heb normaal verschrikkelijke krullen, maar met die stijltang blijft me haar de hele dag plat !
Kostte me €90 ^^

glamourizer

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 09 oktober 2012, 18:16:36 »
Ik heb ook een Chi-tang, en je kan hem instellen op 200 C, hoe heter je je haar stijlt/krult hoe beter het blijft zitten, maar des te ongezonder voor je haar. Ik vind mijn Chi-tang wel heel fijn, maar het blijft bij mij niet überstijl hoor. Na een nachtje stappen, golft mijn haar al wel weer lichtelijk..

Merle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 09 oktober 2012, 19:48:27 »
Ik heb er eentje van Babyliss, echt een hele fijne :)
Demi Lovato, One Direction & Ariana Grande my inspirations. ♥

Spencer Cavanaugh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 10 oktober 2012, 18:00:00 »
die van iso beauty is ook heel goed! verkopen ze hier op utrecht centraal :)

ohmychocolate

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 10 oktober 2012, 18:05:49 »
Ik heb er een van remington, die heb ik nu al 6 jaar! Ik vind hem veel fijner dan die van vriendinnen. Hij is heel snel warm en stijlen gaat heel snel.
There is nothing to fear but fear itself

Facepalm

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 10 oktober 2012, 18:28:42 »
Ik heb er een van Carmen en hij is  hartstikke fijn.

Annelies

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 11 oktober 2012, 18:51:24 »
DOMO, werkt heel goed!