Auteur Topic: beugel tips? ?  (gelezen 23082 keer)

Els231

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 april 2008, 15:23:43 »
ik heb mijn beugel pas 7 maanden..
en ik kwam afgelopen donderdag bij de ortho en toen vroeg me moeder wanneer die er uit mocht..
en toen zeiden ze ja pas voor de kerst..
maar alles staat hartstikke recht!

heeft iemand tips hoe die er eerder uit mag?
ik heb nu onder en boven en boven dubbeldraad..
ze zeiden dat ik over een tijdje elastiekjes krijg..
maar al mn vriendinnen hebben geen beugel meer..
en ik ben zooo jarloers..
ik wil ook dat mijne eruit gaat.
en dan lekker eten wat ik wil, en heeeel veel lachen met een mooie smile.

weet iemand iets?

Joyce.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 april 2008, 15:29:41 »
ik eet gewoon alles hoor :D (A) niemand bij mij houdt zich eraan van: geen kauwgom geen cola blablblabla NIEMAND
maja  
je moet hem zo lang houden omdat je tanden gewend zijn om scheef te staan zeg maar dus ook al staat alles nú recht, als je hem er nu uit zou halen staat het binnen een maand weer scheef en dan moet je hem nóg langer...
duss ik heb hem nu sinds augustus ong. en ze zegt pas volgende keer ( over 6 weken (ben woensdag geweest))
en je moet het maar zo bekijken je krijgt er teminnste mooie tanden van!

succes!

Susiee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 april 2008, 15:57:17 »
Je moet gewoon geduld hebben,
ik had mijn beugel wel iets van 1,5 jaar.
en als hij er dan uit is, weet je tenminste dat je tanden goed zijn.
Dat ze recht staan, betekend niet meteen dat ze zo blijven.
Gewoon geduld hebben !
Everyday is a fashion show

Guldfisk

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 april 2008, 19:30:14 »
ik had mijn beugel 3 jaar =.=

desiiree

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 april 2008, 19:32:32 »
ik heb hem alk 3.5 jaar
ik draag geen elastiekjes!
echt zo dom!
op een zinloze manier is jou leven afgenomen.... het is stil lieverd! heel stil.....
je mocht slechts 24 jaar worden, ik mis je lieverd,kanjer,vriend! sef gitmans 15-02-2011

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 april 2008, 19:49:49 »
ik had hem 9 maanden =D bij mij stond alles steeds heel snel recht enzo en ze zeiden steeds goedzo toen ik elastiekjes moest dragen enzo maar ik had ze soms helemaal niet in,.. maar dat was bij mij hè dus ik zou maar gewoon afwachten en je elastiekjes dalijk gewoon dragen des te eerder ben je ervan af ^^

_Tink

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 april 2008, 19:55:14 »
Ik had er 4 jaar een. Je kan er niks aan doen, hem vaker dragen maar als je slotjes hebt ofzo kan je niet kiezen (ik weet niet wat een dubbel draadje is). Maar de tandarts beslist wanneer die eruit gaat, jammer dan, het enige wat je kan doen is je tanden goed verzorgen dat je geen gaatjes krijgt. En ik at ook gewoon alles hoor.

DIRTYRICH

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 05 april 2008, 20:14:12 »
Ik heb de mijnes al sinds aug '05 en hij mag er 5 mei uit. :D
Er zijn geen tips, het klinkt hard maar je moet er gewoon mee dealen.
En als hij eruit gaat.
DAN IS HET FEEEEST ! :gays:
zero is a different kind of first place.

DPHN

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 05 april 2008, 21:34:53 »
ik hoefde hem ook maar iets van 11 maanden ofzo, nét geen jaar. Alles stond bij mij vrij recht, ik had hem dus ook al eerder verwacht dat 'ie eruit mocht. Maar nu staat alles helemaal recht, en dan zul je daarna wel zeggen dat je blij bent dat je hem toch wel langer erin had. Dan blijft het wat mooier en rechter staan ;)

songofyourheart

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 april 2008, 19:41:00 »
Meisje, je moet niet klagen. Ik moest vantevoren een plaatje in me mond, van me gehemelte af (probeer maar eens te eten/slikken/praten zonder je gehemelte aan te raken). Daarna 2 achterste kiezen laten trekken, kheb 2 weken plat op de zetel gelegen (gelukkig was het vakantie). En nu moet ik een gewone beugel tussen de 2 en 3 jaar, en heb nu me buitenbeugel in (voor een half jaar)

Dus ehhmm.. Be happy?

Foxtrot

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 april 2008, 19:43:38 »
Jij hebt hem maar kort. Ik heb hem bijna 2 jaar gehad terwijl er nog maar 1 andere vriendin een beugel had. Echt van ALLE mensen waar wij mee omgingen waren er maar 2 met een beugel. Ik en die vriendin. Maar het resultaaaaaaaaaaaaaaaat wieeeehhhh. Idd dan is het feeeeeeeeest.

NeUsKaK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 07 april 2008, 16:37:09 »
omigod je mag ECHT niet klagen!! ik heb mn beugel 4.5 jaar ingehad, 4-dubbeldraad de laatste maanden! en rekkers, rekkers met hopen!! en kwas toch blij dat ik hem had hoor!!!
jeeez kheb een stralende glimlach nu :p al zeg ik het zelf!
wel eng de eerste dagen alsie deraf was, leek net een vals gebit omdat ik het nie tgewoon was ^^"

lemonacid

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 07 april 2008, 16:38:44 »
Ik heb em ook 4 jaar ofzo, en volgende maand nog een operatie dus je moet niet zeuren nee. Bijna iedereen heeft een beugel (gehad).

Lisje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 07 april 2008, 19:30:11 »
Gewoon gedult. Ik had sinds me 8ste al een beugel en nu heb ik nog steeds een beugel ik ben nu 15. Maar ik hen nu nachtbeugel gelukkig!!
Lovee X Lis

xChocolaatje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 07 april 2008, 19:31:17 »
Ja, vooral zorgen dat je elke maand kan&geen afspraken verzetten zodat het nog langer duurt voordat je weer naar de ortho moet. xD Zorgen dat er geen slotjes losgaan ofzo, dat was bij mij een keer en dan kunnen ze er niet zo'n lange elastiek indoen ofzo dus dan schiet het ook weer niet verder op ^^
Maarja =D, die van mij is er geloof ik al 2 maanden uit. Maar ik at&dronk wel gewoon alles enzo.
Hoop voor je dat je beugel er snel uit mag :P

Rosan

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 07 april 2008, 19:40:03 »
Mijn beugel mag woensdag uit, en ik heb hem dan 7 maanden gehad. Snel dus, want het stond best wel erg naar voren! Ik heb gewoon best wel goed die elastiekjes gedragen, en verder niet echt veel gedaan.
En toen de hij zei dat hij er uit mocht was ik zoo blij omdat het zo snel was gegaan.. ;p

Sabinaaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 07 april 2008, 19:44:52 »
Ik heb mijn vergrafte beugel nog steeds en het staat al helmaal recht!
Yeaahh beebiee [L]

wannerd

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 07 april 2008, 19:47:47 »
Woow, kan je sinds je 8ste een beugel hebben O.o?
Maar ik denk gwn geduld idd..
Bad ass Koeierd

itsMagical

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 07 april 2008, 19:53:07 »
ja kan al heel vroeg mijn zusje heeft hem ookal sinds haar 8e x')
en ze is nu 9.. is wel beter als je op zo'n jonge leeftijd krijgt
How can friendship stay excist, when life is throwing us apart.

Pien

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 09 april 2008, 21:37:30 »
Ik heb geen tips want ik heb nooit een beugel gehad en krijg er ook geen :)

Aislin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 09 april 2008, 21:44:08 »
heb die van mij nu 1.5 jaar en hij mag er binnen een maandje uit gelukkig. ik weet maar al te goed hoe je je voelt :D maar spijtig genoeg kan je weinig doen. gewoon afwachten, en als hij eraf mag zal je des te blijer zijn met het resultaat. Wat je wel kan doen is met de orthodont praten dat hij niet moet overdrijven in tijd, dat het niet 100% perfect moet zijn, gewoon recht. Maar als het nodig is, is het nodig:) veel valt er niet aan te doen

Yepsky

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 10 april 2008, 18:03:14 »
Ik snap wat je bedoelt , ik heb mijn beugel nu een jaar geloof ik.
Hiervoor had ik ook nog een blokbeugel, en iedereen zei al voor ik me blokbeugel kreeg : '' waarom moet jij een beugel? alles staat toch recht? ''. en dan zit je daarna nog een jaar aan slotjes, dat is echt hinderlijk.. maarja gelukkig mag die er voor de zomervakantie uit :]
Drinkt triple, see double, act single.

xremembermyname

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 10 april 2008, 21:11:41 »
ookal staan je tanden nu recht, als ze hem er nu uit zouden halen staat alles binnen een paar weken weer zoals daarvoor omdat je tanden uit zichzelf anders weer hun oude houding aan nemen ofzoowiets (want dat had ik eerst gevraagd) Dus dat kan nog wel ff duren ja..

Annemieeekk

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 15 april 2008, 19:13:56 »
Waars. je kaken niet
Ik heb ook een beugel.

Alvast om elastiekjes vragen, je hebt 2 soorten, en dan moet je de dikke vragen. Sealion.
Dubbel dragen 'snachts, normaal ovrdag.

Suc6!

MLisa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 15 april 2008, 19:20:24 »
heb myn beugel 4 en half jaar! gelukkig mag hy er volgende maand uit! ben zo bly! =)   maar jy hebt hem nog niet zo lang gewoon even geduld hebben dan is het strax supper mooi.;)