Auteur Topic: benzoylperoxide in de zon  (gelezen 5505 keer)

Distraction

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 09 juli 2012, 12:52:38 »

[...]

als ik het vanavond, heel licht en alleen op de 'probleemplekjes' zou gebruiken, wanneer zou ik dan weer in de zon mogen?

Mij was verteld dat ik gedurende de hele kuur uit de zon moest blijven.. Ik vond dat niet leuk en ben overgeschakeld op Roaccutane.

CookiexMonster

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 09 juli 2012, 12:58:44 »

[...]

Mij was verteld dat ik gedurende de hele kuur uit de zon moest blijven.. Ik vond dat niet leuk en ben overgeschakeld op Roaccutane.

Je kan gewoon de zon in hoor ;) ik heb er geen problemen mee gehad.
Hou me vast, hou me stevig vast Herinnering

jullietje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 09 juli 2012, 13:15:37 »
Succes, ben benieuwd naar je reactie!! :)

nobelium

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 09 juli 2012, 14:49:13 »

Ik kreeg de pil op jouw leeftijd vanwege mijn puistjes, maar bij mij was het best erg(wangen vol).

Ja benzoylperoxide kun je halen bij de apotheek zonder recept. Ik zou beginnen met de laagste hoeveelheid(5%).
Maar nog beter helemaal niet, want als het je huid uitdroogt, wil je huid dat compenseren->meer talg aanmaak->weer meer kans op verstopte poriën. En als dat weer op zijn beurt gaat ontsteken: hallo puistjes!

Ik wil niet als een spokewoman voor Lush gaan klinken maar: kijk eens naar Grease Lightning van Lush: zelfde idee, maar dan natuurlijk en bleekt niet en droogt niet uit. Verwacht geen wonderen, maar ik ben er zelf wel te spreken over.

LUUUUSH. Maarja, Lush is ook gewoon heaven.
Maar het is ook gewoon zo dat natuurlijke dingen je lichaam veel beter verzorgen (en op langer termijn!). Juist stoppen met alle rare cremetjes met stoffen waar je de namen niet van kent kan je huid ook heel erg verbeteren!
no standing - only dancing || travel blog || vegan + travel instagram

sara de waal

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 09 juli 2012, 16:25:12 »
Ik ben net terug van de apotheek, ben heeeel benieuwd of het werkt!

Maki

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 09 juli 2012, 16:30:58 »

[...]

Ik hoop wel dat je huisarts heeft verteld over de gevaren van Roaccutane? Ik mocht geen roaccutane van m'n dokter omdat het teveel bijwerkingen heeft, je moet een zwangerschapstest doen voor de behandeling, in de zon gaan is uit den boze, je huid droogt echt uit, je lever kan aangetast worden.
Ik heb toen doxycycline gehad, en vitamine A zalf, en dat spul was al heel zwaar, en dat schrijven ze nog voor voordat ze zelfs nog aan Roaccutane gaan denken.
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/roaccutane.htm
If my teacher says, "I don't know, can you?", when I ask if I can go to the bathroom, I'll throw a dick at her face, because yolo.

Luigi

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 09 juli 2012, 16:39:17 »
Als ik kijk naar de psychische stoornissen van Roaccutane, wordt je niet bepaald vrolijk van.

Benzoylperioxide is inderdaad een sterk goedje.. Maar het zit ook in Clearasil! Hoewel het geen kwaad kan, raad ik aan toch uit te kijken. Niet te dik aanbrengen en kijk uit met kleding en beddengoed.
red hair is a genetical disorder that occurs when a human has sex with a clown.

Lala

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 09 juli 2012, 17:15:08 »
Ik smeer het alleen 's avonds op mn gezicht want als ik het 2x daags erop smeer dan krijg ik een gigantisch droge huid. Heb ook nooit last gehad door in de zon te gaan zitten maarja ik was 's ochtends mn gezicht dus er zit dan ook niks meer op.
Wegweg

Silverbleed

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 09 juli 2012, 17:17:20 »
Ik gebruik het al 3 jaar en nog nooit problemen mee gehad. Enige waar je op moet letten is evt je kleren of kussen omdat het kan bleken. Maar ok mijn gezicht, nee werkt gewoon normaal.
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2012, 17:17:36 door Silverbleed »

JaapKeesJan

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 09 juli 2012, 22:30:42 »

Ik kreeg de pil op jouw leeftijd vanwege mijn puistjes, maar bij mij was het best erg(wangen vol).

Ja benzoylperoxide kun je halen bij de apotheek zonder recept. Ik zou beginnen met de laagste hoeveelheid(5%).
Maar nog beter helemaal niet, want als het je huid uitdroogt, wil je huid dat compenseren->meer talg aanmaak->weer meer kans op verstopte poriën. En als dat weer op zijn beurt gaat ontsteken: hallo puistjes!

Ik wil niet als een spokewoman voor Lush gaan klinken maar: kijk eens naar Grease Lightning van Lush: zelfde idee, maar dan natuurlijk en bleekt niet en droogt niet uit. Verwacht geen wonderen, maar ik ben er zelf wel te spreken over.

Weet je of Grease Lightning ook helpt tegen rode vlekjes van puistjes? Heb 'm al een tijdje in huis en ga hem maar weer eens gebruiken (:

sara de waal

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 10 juli 2012, 13:13:17 »
dankjewel voor alle tips !

sara de waal

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 10 juli 2012, 13:14:47 »

Ik smeer het alleen 's avonds op mn gezicht want als ik het 2x daags erop smeer dan krijg ik een gigantisch droge huid. Heb ook nooit last gehad door in de zon te gaan zitten maarja ik was 's ochtends mn gezicht dus er zit dan ook niks meer op.

gebruik jij 'sochtends een dagcrême tegen het uitdrogen? misschien even handig om te weten, want ik ga denk ik nivea gebruiken..

sara de waal

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 16 juli 2012, 11:52:25 »
wauw ik merk al best veel verschil ! echt een aanrader voor als je denkt dat helemaal niets meer bij jou helpt :)

Surreptitious

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 08 oktober 2019, 15:53:48 »
Ik up dit oude topic even.
Je mag dit toch alleen op de puistjes zelf smeren?
Ik gebruik dit al een tijdje (soms), maar merk weinig verschil.
Ik smeer het 's avonds nadat ik mijn gezicht heb gewassen er op, maar er gebeurd naar mijn idee vrij weinig.
All limitations are self-imposed.