Auteur Topic: Asian Beauty  (gelezen 3811 keer)

JJ~

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 december 2016, 15:32:40 »
Ik weet niet of dit topic al is aangemaakt.
Maar lijkt me leuk om met mensen te praten over asian products.
Be it skincare or make up. Korean, Chinese, Thais etc. Allen is welcome~
Ik ben zelf Chinees, maar ben heel erg geïnteresseerd in Koreaanse skincare en make up
Ik vroeg me af of hier ook meiden zijn die ook hier in geïnteresseerd zijn😊

Oaks

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 december 2016, 16:01:35 »
Ik heb wel eens wat van etude house gebruikt en nature republic heet t geloof ik? t beviel goed, maar ik vond t irritant om het steeds te moeten bestellen haha

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 december 2016, 17:03:47 »
M'n bb-cream is van een Koreaans merk! Veel fijner dan de Westerse bb-creams. Verder heb ik niks maar ik vind Koreaanse skincare routine wel heel intressant.

SUGA

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 december 2016, 20:29:32 »
Ohohoh, Koreaanse beauty products. Zelf ben ik niet uit het Oosten, (Oke, Oost Europa ook goed, je snapt me wel). Maar oh wat vind ik die producten toch fijn!

De CC- creams zijn ook goed! De Holika maskertjes al helemaal! Waar bestellen of kopen jullie het meestal?

'In this gray city, there’s stale air and coldness contaminating the rotten brains and spines.' ~ Wake Me Up - B.A.P

xjust.mii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 december 2016, 21:13:22 »
ik baal er zo van dat veel koreaanse merken hier niet verkrijgbaar zijn. Ik koop wel eens sheetmasks van http://www.bbcreamshop.eu/nl ,, goedkoop en heerlijk =)

iDork

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02 december 2016, 00:25:28 »
Koreaanse skincare producten zijn heel fijn, vooral het merk Cosrx is echt een aanrader. Ik vind ook echt dat mijn huid er beter uitziet dan vorig jaar, sinds ik een 'Korean skincare routine' volg.

Ik bestel de producten trouwens altijd op Ebay. Is gewoon betrouwbaar en meestal heb ik ze binnen twee weken in huis.

Lunatic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 02 december 2016, 12:08:20 »

Ik vraag me door dit topic echt af wat er dan anders is als de producten hier in Nederland, haha. Zijn het de merken die goedkoper zijn of is de samenstelling heel anders?
'Let's do what we love, and do a lot of it.' - Marc Jacobs

iDork

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 02 december 2016, 22:40:52 »
^ De Westerse producten die hier verkocht worden, bevatten vaak ingrediënten waar mijn huid niet tegen kan of ze zijn veel te duur vind ik.

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 02 december 2016, 22:44:23 »
Ik koop het altijd via ebay. Dat is heel goedkoop en met gratis verzendkosten. Ik gebruik dingen van Etude house, skinfood, tonymoly en innisfree.
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

xjust.mii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 02 december 2016, 23:22:35 »
Ik vraag me door dit topic echt af wat er dan anders is als de producten hier in Nederland, haha. Zijn het de merken die goedkoper zijn of is de samenstelling heel anders?
In korea wordt er ook veel meer geinvesteerd aangezien ze verzorging echt heel erg belangrijk vinden. Vaak proberen ze het ook met natuurlijkere ingredienten, omdat die minder schadelijk zijn voor de huid.

JJ~

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 december 2016, 12:14:47 »
In korea wordt er ook veel meer geinvesteerd aangezien ze verzorging echt heel erg belangrijk vinden. Vaak proberen ze het ook met natuurlijkere ingredienten, omdat die minder schadelijk zijn voor de huid.

Precies ja. Nederlandse make up en skincare is meer gebaseerd op de Amerikaanse en dus vaak meer van het coveren van imperfections
Asians zijn meer geneigd naar het Natural uitzien (vooral mijn mams bv zeurt altijd dat ik mijn make up nog minder moet laten uitzien ..)
Maar de trick om Natural uit te zien is doordat je skin al zo goed is dat er ook weinig hieft worden gecoverd
Skincare over make up dus
Ook vinden asians het belangrijker om een dewy look te hebben ipv een matte look wat in veel westerse trekjes her geval is
Dewy is meer natuurlijk en matte geeft je snel al een cacky look~

Cypresses

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 03 december 2016, 12:38:58 »
-
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2017, 16:51:58 door Cauliflower »

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 03 december 2016, 13:11:11 »
Ik volg dit topic eventjes! Maar is Ebay dan echt betrouwbaar? Want het schijnt dat je ook fake producten kunt krijgen en ja, die smeer ik liever niet op mijn huid vanwege de schadelijke stoffen die dr dan vaak inzitten.
Ik koop ze altijd van retailers met bijna alleen koreaanse make up en koop de merken waarvan ik weet dat ze goed zijn. Ja er is idd heel veel fake make-up, maar dat is vooral op aliexpress zo, maar op ebay is ook veel echts te halen.
Dit soort verkopers: http://www.ebay.nl/usr/jolse_cosmetics?_trksid=p2047675.l2559
http://www.ebay.nl/usr/bringbringshop?_trksid=p2057872.m2749.l2754
http://www.ebay.nl/usr/biz-inside?_trksid=p2057872.m2749.l2754

Bij deze heb ik trouwens allemaal wat besteld en is het allemaal goed aangekomen. Je kan me ook even noten als je product aanraders wilt haha.
Ohja en ik heb tot nu toe bij bijna alle verkopers ook samples erbij gekregen wat heel leuk is :)
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 03 december 2016, 17:07:11 »
Ik volg dit topic eventjes! Maar is Ebay dan echt betrouwbaar? Want het schijnt dat je ook fake producten kunt krijgen en ja, die smeer ik liever niet op mijn huid vanwege de schadelijke stoffen die dr dan vaak inzitten.
Ja hoor! Ik heb al meerdere Koreaanse producten van ebay gekocht. Zorg dat je altijd van een verkoper uit Korea hebt, dan kan het haast niet fout gaan. Producten uit China zou ik wel geheel links laten liggen.

Classandra

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 03 december 2016, 20:45:14 »
Ik zweer bij de Ginvera Green Tea lijn. Het komt uit Singapore en is echt ge-wel-dig. Alleen jammer dat ik nu te donker ben voor de BB cream, maar qua skincare is het gewoon echt een prachtmerk.
she trying to live a life so fancy, she wanna pull up in a bentley

Dollybird

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 05 december 2016, 12:36:04 »
Ik ben erg geïnteresseerd geraakt op de k-skincare maar ben bang dat er bleekmiddelen in zitten..

Dollybird

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 05 december 2016, 12:37:23 »
Skinfood black sugar mask wash off lijkt mij een erg goed product! Lees er veel goede reviews over.

Lunatic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 05 december 2016, 15:54:50 »

Bedankt voor jullie uitleg! Misschien toch maar eens voor gaan kijken dan.
'Let's do what we love, and do a lot of it.' - Marc Jacobs

iDork

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 06 december 2016, 15:54:39 »
Ik ben erg geïnteresseerd geraakt op de k-skincare maar ben bang dat er bleekmiddelen in zitten..
http://www.cosdna.com/ is een goede site om ingrediënten van skincare producten te checken! ^^

JJ~

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 06 december 2016, 21:18:51 »
Oh is trouwens een app Amino
En daarin een community Asian beauty
Hier reviewen mensen producten en waar ze alles halen etc etc
Echt een aanrader
Het is nog een kleine groep maar gaat zeker nog groeien
Verder is er ook nog een amino specifiek voor Kbeauty
Ik zou beide communities joinen en je ontmoet echt leuke mensen ~

jj project

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 06 december 2016, 22:04:44 »
yaaaas finally!! Ik ben al een aantal maanden into asian beauty en lol dit topic is dan ff wel een blessing sinds ik eigenlijk alleen maar op reddit/asianbeauty/ zit en daar vaak alleen mensen uit Noord-Amerika komen.

Ik zal mijn routine wel ff posten:
AM:
-Benton Honest Face cleanser
-Innisfree Green tea Balancing toner
-COSRX 96 snail mucin essence
-SCINIC AIO ampoule Aqua
-Benton Snailbee Steam cream

PM:
-Elizavecca Milky Piggy Elastic Pore cleanser

-Innisfree Green tea Balancing toner
-COSRX BHA blackhead power liquid
-COSRX 96 snail mucin essence
-SCINIC AIO ampoule Aqua
-Benton Snailbee Steam cream

En dan gebruik ik 2 a 3x per week een sheet mask, ik heb die van Tony Moly, Etude House, Innisfree en Benton geprobeerd en ik gebruik 2 a 3x per week de Innisfree Super volcanic pore clay mask.

Qua make up bezit ik alleen een cushion foundation van Laneige. Ik wil nog echt veel meer cushions uitproberen maar ze hebben slechts zulke lichte kleuren altijd
 :hamer: :hamer: . Verder ben ik ook nog interested in de primers en poeders. Niet zozeer in de liptints, omdat ik best volle lippen heb en een lip gradient niet zo mooi vind staan.

Ik haal al mn spullen van jolse.com btw, groot assortiment en geen problemen met de douane.
#fighting

iDork

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 07 december 2016, 19:20:13 »
^ Haha ik zit ook heel vaak op die subreddit. Het merk COSRX is zooo fijn. Die snail essence is echt een holygrail haha. Wat voor skintype heb je trouwens? Misschien ook wel handig om te weten~

Dollybird

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 08 december 2016, 00:15:54 »
Weten jullie goede betrouwbare webshops/verkopers in Nederland?

iDork

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 08 december 2016, 00:26:25 »
^
http://www.haruharubeauty.com/nl/
Geen ervaring met online bestellen, maar heb de 'offline' winkel wel een paar keer bezocht in Rotterdam. Groot assortiment... Vind de producten alleen een beetje overpriced though.

http://www.bbcreamshop.eu/nl
Heb hier een keer een bb cream gekocht :)

Ethereal

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 08 december 2016, 09:56:23 »
De meeste Nederlandse webshops waar Kbeauty word verkocht zijn echt te duur.

Vergelijking met de bbcream die ik gister op ebay heb gekocht:

ebay: 11,95 (gratis verzending)
bbcreamshop: 21,45 (17,95 + 3,50 verzendskosten)
haruharu beauty: 27,90 (22,95 + 4,95 verzendskosten)

En ja, die van ebay is gewoon 100% echt, niks mis mee etc. Het enigste nadeel is dat de verzending wat langer duurt, zo'n 2 a 3 weken.
« Laatst bewerkt op: 08 december 2016, 10:01:24 door Ethereal »