Auteur Topic: Altijd puistjes op gezicht / hals openkrabben, iemand tips?  (gelezen 479 keer)

Simoneblauwx1

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 mei 2020, 23:58:45 »
Hallo allemaal,
Ik ben momenteel 21 jaar en ik heb sinds ik ongeveer 14/15 ben al last van het feit dat ik alles op mijn gezicht altijd open krab. Ik heb al veel dingen geprobeerd, zoals plakkertjes op mijn spiegels plakken en mijn nagels knippen maar op de een of andere manier wilt het gewoon niet lukken. Ik zit onbewust telkens aan mijn gezicht te voelen of ik een bobbeltje of iets anders voel wat ik dan het liefst gelijk weg wil hebben. Soms gaat het een periode heel erg goed en ziet mijn huid er erg goed uit, maar dan plotseling zit ik onbewust weer aan mijn gezicht te voelen en begint het weer opnieuw. Ik vroeg me af of hier mensen zijn met handige tips ? alvast bedankt !

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 mei 2020, 15:51:14 »
Het is extreem lastig om zo'n gewoonte van je af te werken, en natuurlijk is het stom dat ik het benoem, maar is het niet beter om dan maar te focussen op de oorzaak van de acne/bobbeltjes die het krabben veroorzaken (ik zeg dom om dat je daar hoog waarschijnlijk al duizend dingen aan hebt gedaan) of zit je ook aan je gezicht ook al zit er niks om aan te krabben? En als het acne is, wat voor als ik mag vragen? :)

jacksmisthd

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 23 mei 2020, 03:27:43 »

Thank you so much for this. I was into this is [font = Arial]
https://vidmate.onl/download/ [/ color] [/ font]    sue and tired to tinker around to check if its possible but couldnt get it done. Now that i have seen the way you did it, thanks guys
with
regards

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2020, 18:43:10 »
Misschien heb je (een lichte vorm van) dermatillomanie?