Auteur Topic: Algemeen make-up topic: voor al je vragen en tips  (gelezen 208806 keer)

Natasja

• ⚓ † ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 07 juni 2014, 18:08:28 »
Weten jullie een goede eyeliner en goede mascara voor dagelijks gebruik? En hoe haal je waterproof mascara eraf zonder make-upremover?

Ik heb een essence mascara (waterproof in een dikke blauwe huls) en een maybeline eyelinerstift
Ik haal al m'n makeup era met miccelair reinigingswater (garnier/loreal/nivea)
she stood in the storm and when the wind did not blow her away, she adjusted her sails  ||

Natasja

• ⚓ † ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 07 juni 2014, 18:09:28 »
Heeft iemand tips hoe je makkelijk nepwimpers aan kan brengen, heb dat nog nooit gedaan en het is supermoeilijk geloof ik.. :')

Door de helft ,of nog kleiner wat je wilt, knippen sowieso
De lijm moet je echt even laten 'drogen' anders plakt die niet en dan op je ogen plakken
she stood in the storm and when the wind did not blow her away, she adjusted her sails  ||

MEOW

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 07 juni 2014, 18:18:11 »
Welke stift eyeliner is echt goed zwart en zet een fijn lijntje? Budget maakt niet heel erg veel uit

Monkey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 07 juni 2014, 18:33:53 »
Welke stift eyeliner is echt goed zwart en zet een fijn lijntje? Budget maakt niet heel erg veel uit
L'oreal super slim

ruby_robin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 07 juni 2014, 19:42:42 »
Studio fix is een wel een fijne vloeibare foundation met een prima dekking. Droogt wel mat op.

bedankt voor je reactie.  Heb nu al zin om dinsdag naar de mac store tegaan :bounce: :bounce: :bounce:

Luca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 07 juni 2014, 20:16:45 »
Ik heb nog nooit foundation gebruikt omdat het niet echt nodig was maar de laatste tijd vind ik mijn gezicht nogal onzuiver worden enzo. Weet iemand fijne en goedkope foundation die goed dekt en waardoor ik er niet opeens als een barbiepop uit ga zien? :blush:
 this world was never meant for one as beautiful as you

naseau

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 07 juni 2014, 20:31:54 »
Catrice liquid eyeliner in dating joe black en qua mascara's vind ik de Max Factor Masterpiece lijn heel erg fijn, maar ik gebruik op het moment de Essence I <3 Extreme mascara. Die van Essence is best fijn, alleen komt er best veel mascara op het borsteltje.

Heb je kokosolie al eens gebruikt om waterproof mascara eraf te halen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, omdat ik altijd van die twee fasen make up removers gebruik.

Kan je beide bij de kruidvat of etos kopen? Ik heb nu ook een essence maar wil ook een andere. Ik ga binnenkort kijken. Dankjee

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 07 juni 2014, 21:22:35 »
Welke waterproof producten gebruik jij/is het beste? Die echt tegen zwemmen enzo kan. want dat moet ik weer even gaan inslaan voor vakantie (:
Ik vind de Maybelline Color Tattoo erg fijn. Ik wrijf ook in mijn ogen nadat het nat is geworden en deze blijft bij mij zitten. Maar qua andere makeup ben ik ook nog op zoek..

naseau

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: 07 juni 2014, 21:54:25 »
Heeft er iemand ervaring met de Miss Manga mascara

Classic

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 07 juni 2014, 21:57:00 »
Iemand hier de de mac lip liner gebruikt?
oh sorryy ik bedoelde de lipprimer ahah
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?

Lavindi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 07 juni 2014, 23:19:30 »
Weet iemand hier een goede matte poeder die heel de dag gewoon mat blijft ? Het liefst budget, maar hoeft niet perse, als ie maar goed is :)
Hope is stronger than fear

ruby_robin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 07 juni 2014, 23:26:23 »
Weet iemand hier een goede matte poeder die heel de dag gewoon mat blijft ? Het liefst budget, maar hoeft niet perse, als ie maar goed is :)

Essence stay matte powder is en trasparante poeder vindt het een fijne poeder en volgens mij meerdere uit het oude topic

MEOW

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 07 juni 2014, 23:33:03 »
^ Die van Rimmel en Bourjois Healthy Mix blijven ook mooi mat!

Littleboots

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 07 juni 2014, 23:34:10 »
Ik heb nog nooit foundation gebruikt omdat het niet echt nodig was maar de laatste tijd vind ik mijn gezicht nogal onzuiver worden enzo. Weet iemand fijne en goedkope foundation die goed dekt en waardoor ik er niet opeens als een barbiepop uit ga zien? :blush:

Misschien kun je kijken voor een BB-cream? dan heb je wel wat dekking maar is het iets natuurlijker. Ook kun je kleine oneffenheden makkelijk wegwerken met Concealer. (Catrice Camouflage cream is fijn)
Wil je toch foundation dan hebben ze geloof ik van Essence en Catrice ook wel goede foundation, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
LESS IS MORE     (more or less)

ElKebaba

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 07 juni 2014, 23:36:14 »

Pippin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 08 juni 2014, 09:32:27 »
Heeft er iemand ervaring met de Miss Manga mascara

Ik vind hem verschrikkelijk! Hij klontert bij mij heel erg en ik kreeg er hele erge spinnenpoten van. Ik heb hem toen ook weer meteen in de prullenbak gegooid
Veni, vidi, vici.

naseau

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: 08 juni 2014, 10:34:54 »
Ik vind hem verschrikkelijk! Hij klontert bij mij heel erg en ik kreeg er hele erge spinnenpoten van. Ik heb hem toen ook weer meteen in de prullenbak gegooid

Oké, die wordt het niet! Heeft er iemand ervaring met de essence I love extreme volume mascara? Ik wil hem misschien kopen maar denk ook aan de Max Factor Masterpiece. Welke is beter?

indifference

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 08 juni 2014, 11:22:14 »
Oké, die wordt het niet! Heeft er iemand ervaring met de essence I love extreme volume mascara? Ik wil hem misschien kopen maar denk ook aan de Max Factor Masterpiece. Welke is beter?

Die van essence werkt voor mij prima, maar komt wel heeeeel veel mascara op t borsteltje.
//

Serafijn

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 08 juni 2014, 11:57:24 »
Ik zweer bij Mac Factor.

Monkey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 08 juni 2014, 12:31:10 »
De nieuwe van Maybelline schijnt ook goed te zijn (de gele)

Natasja

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 08 juni 2014, 12:39:40 »
Welke waterproof producten gebruik jij/is het beste? Die echt tegen zwemmen enzo kan. want dat moet ik weer even gaan inslaan voor vakantie (:
Ik blijf van mening dat er geen échte waterproof makeup is. Ik zwem altijd zonder make-up. Maar ik vond de lash architect 4d mascara van loreal wel echt waterproof. Die overleefde het douchen bij mij het beste.
Blog - Goodreads - Tumblr - #teamciteer

Natasja

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 08 juni 2014, 12:40:02 »
Blog - Goodreads - Tumblr - #teamciteer

LovelyGirlx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 08 juni 2014, 13:06:01 »
Wat zijn mijn sterke punten? Ik ken mijn zwakke al :fieuw: &lt;_&lt; :bounce:

Dan kan ik daar wél in uitblinken ;)

xxx

Natasja

• ⚓ † ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 08 juni 2014, 13:27:44 »
wat  :blink:

Peach

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 08 juni 2014, 13:34:42 »
Wat is de meest waterproof waterproof mascara volgens jullie? Liefst onder de 15 euro.