Auteur Topic: Algemeen make-up topic: voor al je vragen en tips  (gelezen 209488 keer)

Adore

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2950 Gepost op: 08 mei 2018, 23:41:02 »
Voor droge tot normale huid. Ik heb totaal geen vette huid. Maar ik heb echt zo'n huidje dat ik er een beetje dood uitzie haha, ik wil een beetje shine. Maximaal 20 euro.
Hmm ja ik vind dan de bourjois healthy mix wel bij je passen. Ik weet alleen niet of ze echt wel lichte kleuren hebben.. En verder kan ik ook de wet n wild photofocus foundation en de LA girl HD liquid foundation aankunnen raden. Die kan je op boozyshop kopen maar dan moet je wel gokken met de kleur :fieuw:.
Wat je ook nog kan doen als je bijvoorbeeld een iets mattere foundation hebt gevonden dat je hem mixt met een klein beetje vloeibare highlighter. Daar krijg je dan ook weer een mooi effect van!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2951 Gepost op: 09 mei 2018, 11:25:52 »
Thanks!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Faith

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2952 Gepost op: 13 mei 2018, 10:43:11 »
Hoi iedereen,

Toen ik wat jonger was gebruikte ik het 'all about nude' palette van essence, hier zat  een kleur in die ik ontzettend mooi vond. Ik heb dit palette echter al een tijd geleden weggegooid en ben nooit een dupe tegengekomen...
Alle suggesties zijn welkom, prijs maakt niet uit alleen het liefst niet in een gigantisch palette:)

Omschrijving: Satin finish, middenbruin/plum

De kleur aan de rechterkant:

How fucking interesting, tell me more

SelenaxxGomez

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2953 Gepost op: 27 mei 2018, 15:32:47 »

Heeyy,
ik heb net allround contour palette van catrice gekocht
Maar het is cream, maar ik weet niet hoe je het dat moet opbrengen zegmaar op je gezicht
Ps: met vingers werken vind ik zelf niet zo fijn  :fieuw: 
~

Noeke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2954 Gepost op: 30 mei 2018, 13:55:49 »
Hoi iedereen,

Toen ik wat jonger was gebruikte ik het 'all about nude' palette van essence, hier zat  een kleur in die ik ontzettend mooi vond. Ik heb dit palette echter al een tijd geleden weggegooid en ben nooit een dupe tegengekomen...
Alle suggesties zijn welkom, prijs maakt niet uit alleen het liefst niet in een gigantisch palette:)

Omschrijving: Satin finish, middenbruin/plum

De kleur aan de rechterkant:

Hij doet me een beetje denken aan Mac Twinks

Noeke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2955 Gepost op: 30 mei 2018, 13:58:30 »
Heeyy,
ik heb net allround contour palette van catrice gekocht
Maar het is cream, maar ik weet niet hoe je het dat moet opbrengen zegmaar op je gezicht
Ps: met vingers werken vind ik zelf niet zo fijn  :fieuw:

Je zou een kwast kunnen nemen waar de haren dicht op elkaar staan en die plat is (flat contour brush) maar het makkelijkst is denk ik een beautyblender gebruiken :)

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2956 Gepost op: 01 juni 2018, 18:35:02 »
Laatst deze palette gekocht! Vind ook echt alle kleuren mooi, is ook voor het eerst. Doe maar nc

De bronafbeelding bekijken
Ik was Encore.
''Hope that we feel this, feel this way forever.''

Amber :)

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2957 Gepost op: 25 augustus 2018, 13:09:35 »
Hey:)
Ik ben op zoek naar tips voor hoe je je wenkbrauw potlood zo waterproof mogelijk kan houden. Ik begin waarschijnlijk na de zomervakantie weer met wedstrijdzwemmen dus ik ben bang dat het er dan heel snel afgaat doordat ik vaak het water in moet duiken enzo. Ik wil liever niet zonder gaan want dan voel ik me echt heel lelijk:3

Ezgi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2958 Gepost op: 04 oktober 2018, 09:06:27 »
Hey:)
Ik ben op zoek naar tips voor hoe je je wenkbrauw potlood zo waterproof mogelijk kan houden. Ik begin waarschijnlijk na de zomervakantie weer met wedstrijdzwemmen dus ik ben bang dat het er dan heel snel afgaat doordat ik vaak het water in moet duiken enzo. Ik wil liever niet zonder gaan want dan voel ik me echt heel lelijk:3

Ik gebruik Anastasia Dipbrow Pomade! Die is heel fijn en waterproof! Ik had het besteld via https://www.beautyfashionshop.nl/anastasia-dipbrow-pomade Zeker een aanrader als je waterproof make-up wil voor je wenkbrauwen

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2959 Gepost op: 04 oktober 2018, 14:12:19 »
Welke oogschaduw palletten zouden jullie aanraden voor beginners? Ik draag nooit oogschaduw, maar ik wil wel eens proberen met experimenteren. Als ik op internet ga zoeken zie ik al snel door de bomen het bos niet meer, er is zoooooveel keus. Ik dacht eerst om gewoon simpel te beginnen met een Essence pallet ofzo, maar daar zijn er ook alweer heel veel van en als ik reviews lees wordt er vaak gezegd dat dat pigment niet zo goed is. Het hoeft niet heel goedkoop te zijn, maar het liefst wel binnen de 20 euro. (In de beginpost staat wel wat, maar die is inmiddels ook een beetje verouderd).
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Adore

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2960 Gepost op: 04 oktober 2018, 16:25:59 »
^I heart make up is chill! De paletten hebben goed pigment en zijn helemaal niet duur. Of het sophx palette van make up revolution is ook heel fijn.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2961 Gepost op: 04 oktober 2018, 16:44:36 »
^Thanks! Ben nu tutorials kijken van dat Revolution Sophx palette, ziet er echt mooi en goed uit! Ik heb ook maar 1 basic oogschaduwkwastje, dus ik moet er wel nog even een blending kwartje bij kopen denk ik.

Adore

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2962 Gepost op: 04 oktober 2018, 18:27:41 »
^Yes! De drie kwasten die voor mij het belangrijkste zijn is een blendingkwast, een platte kwast en dan nog een kleine blendingkwast of pencilbrush voor je onderste wimperrand. Succes! :)

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2963 Gepost op: 04 oktober 2018, 22:18:45 »
Heb m'n eerste bestelling bij Boozyshop geplaatst!

Ultraviolet

• Tot hier en niet verder
    • Bekijk profiel
« Reactie #2964 Gepost op: 05 oktober 2018, 15:30:58 »
^Dat palet van Soph heb ik ook! Hij is echt onwijs fijn :)
Op het randje van opgeven en overleven

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #2965 Gepost op: 05 oktober 2018, 22:10:44 »
Gotta love Boozyshop hoor, prima spullen en altijd snel in huis. Heb dat palette ook en zeer prima voor de prijs.

helpeenman

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2966 Gepost op: 24 oktober 2018, 14:30:00 »
Ik heb hulp nodig! Mijn vriendin is een paar dagen weg met haar familie, en nu heb ik in de tussentijd wat geld gewonnen met de Toto. Ik wil graag iets voor haar kopen. Ze houdt erg van beauty, make-up etc. alleen heb ik daar zo weinig verstand van dat ik jullie hulp nodig heb.

Ik wil graag een dierproefvrije make-upset (het liefst iets van Too Faced, aangezien ik me die merknaam herinner van de keren dat ze me mee de Sephora door zeulde). Ze heeft een vrij lichte huidskleur.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #2967 Gepost op: 24 oktober 2018, 18:57:53 »
Weet je wat ze nu voor kleuren draagt? Dan zou ik namelijk zo'n kleuren doen, weet je zeker dat ze het mooi vindt.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

mona.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2968 Gepost op: 12 december 2018, 18:51:42 »
Weet iemand met welke concealer/makeup ik goed mijn wallen/kringen kan bedekken?
Als ik catrice concealer gebruik verbergt het niet helemaal de donkere kleur. 
don't let them challenge you, don't let them intimidate you. and do your thing because thats the only way to do it