Auteur Topic: Algemeen make-up topic: voor al je vragen en tips  (gelezen 208807 keer)

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 06 juni 2014, 17:45:25 »
Up anders ziet niemand deze topic en dan krijg ik geen antwoord :blush:  ik ben op het moment nogal ongeduldig

Ik zie geen vraag van jou? Waar wil je antwoord op krijgen dan?

ScrewIt

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 06 juni 2014, 17:45:35 »
Up anders ziet niemand deze topic en dan krijg ik geen antwoord :blush:  ik ben op het moment nogal ongeduldig

Ook een beetje moeilijk om antwoord te krijgen als je geen vraag hebt gesteld he...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends #teamciteer

Kim

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 06 juni 2014, 18:07:21 »
Heeft er iemand ervaring met de anastasia brow wiz?
 Ik twijfel namelijk om hem te halen maar vroeg me af hoelang je er ongeveer mee doet en hoe dun hij is.

Classic

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 06 juni 2014, 18:20:43 »
Iemand hier de de mac lip liner gebruikt?
I saw this homeless guy talking to himself and I was like, "Who is he talking to?" then I thought "Who am I talking to?

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 06 juni 2014, 18:25:23 »
Ik draag normaliter geen foundation, alleen soms wat op mijn wallen. Maar toch wil ik mijn huid een beetje egaler maken qua kleur en poriën verkleinen. Vind dat Bb-creams al gauw 'heavy' aanvoelen dus ben ik op zoek naar nog iets lichters. Heb ookal een lotion geprobeer van nivea young maar die was tien keer niks. Hebben jullie wat suggesties of tips?

ScrewIt

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 06 juni 2014, 18:28:57 »
Ik draag normaliter geen foundation, alleen soms wat op mijn wallen. Maar toch wil ik mijn huid een beetje egaler maken qua kleur en poriën verkleinen. Vind dat Bb-creams al gauw 'heavy' aanvoelen dus ben ik op zoek naar nog iets lichters. Heb ookal een lotion geprobeer van nivea young maar die was tien keer niks. Hebben jullie wat suggesties of tips?

Ik vind de l'oreal true match foundation erg licht aanvoelen op de huid, geeft een subtiele maar wel prima dekking!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends #teamciteer

MaisonScotch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 06 juni 2014, 18:31:22 »
Ughhhh ik wil zoo graag anastasia brow pomade

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 06 juni 2014, 18:33:38 »
De l'oreal eau de teint foundation zie en voel je echt niet zitten. Het smelt gewoon weg en maakt je huid egaler! Kost ook niet veel!

Ik vind de l'oreal true match foundation erg licht aanvoelen op de huid, geeft een subtiele maar wel prima dekking!

Dankjulliewel, ik zal ze morgen eens gaan proberen. Zie je er wel bijvoorbeeld sproetjes doorheen?

Natasja

• ⚓ † ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 06 juni 2014, 18:58:54 »
Dankjulliewel, ik zal ze morgen eens gaan proberen. Zie je er wel bijvoorbeeld sproetjes doorheen?

Ik heb de eau de teint ook! Ik vind 'm erg fijn, je huid ziet er iets egaler uit maar je ziet sproetjes wel nog

En als je echt alleen iets voor je wallen wilt zou ik concealer ipv foundation gebruiken
she stood in the storm and when the wind did not blow her away, she adjusted her sails  ||

TheGameChanger

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 06 juni 2014, 19:13:36 »
Dankjulliewel (: sproetjes wil ik juist zichtbaar hebben haha

xremembermyname

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 06 juni 2014, 19:37:56 »
Uhg. Ik word echt gek van mensen die zeggen dat ze me mooier vinden als ik minder make-up op heb. Ik vind het wél mooi.

Wat dragen jullie als jullie wat meer naturel make-up op hebben?

Natasja

• ⚓ † ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 06 juni 2014, 20:01:19 »
Uhg. Ik word echt gek van mensen die zeggen dat ze me mooier vinden als ik minder make-up op heb. Ik vind het wél mooi.

Ik draag meestal niet echt iets opvallends,
Foundation, eyeliner, mascara, blush, bronzer, highlighter
En soms geeneens eyeliner en heeeel soms geen bronzer/blush/highlighter
she stood in the storm and when the wind did not blow her away, she adjusted her sails  ||

Natasja

• ⚓ † ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 06 juni 2014, 20:01:47 »
Oh en ik doe sowieso m'n wenkbrauwen

Oversized

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 06 juni 2014, 22:31:19 »

Ik draag bij meestal op mijn werk een naturel makeuplook. Ik draag dan: Foundation en poeder, ik doe mijn wenkbrauwen, ik draag de Maybelline Color Tattoo in Pink Gold en mascara.
Tumblr Those who were dancing were thought to be insane by those who couldn't hear the music.

Katie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 06 juni 2014, 23:59:50 »
Ughhhh ik wil zoo graag anastasia brow pomade

Ik heb gehoord dat de maybelline color tattoo in permanent taupe daar een goede dupe voor is, en bij de kruidvat is hij met 50% korting

ScrewIt

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 07 juni 2014, 00:01:12 »
Ik heb gehoord dat de maybelline color tattoo in permanent taupe daar een goede dupe voor is, en bij de kruidvat is hij met 50% korting

Alleen is die er maar in 1 kleur en ook nog eens een hele aparte, assige kleur. Bij Anastasia heb je meer kleurkeus.

naseau

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 07 juni 2014, 13:24:35 »
Weten jullie een goede eyeliner en goede mascara voor dagelijks gebruik? En hoe haal je waterproof mascara eraf zonder make-upremover?

ruby_robin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 07 juni 2014, 14:53:25 »
Ik mag voor mijn verjaardag 2 producten bij mac uitkiezen :bounce:  het ene product wordt het een lipstick en ik loop te denken over een foundation nu ben ik aan het twijfelen over de studio fix of de pro long, iemand ervaring met deze foundations.

alvast bedankt

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 07 juni 2014, 14:57:55 »
Studio fix is een wel een fijne vloeibare foundation met een prima dekking. Droogt wel mat op.
Parlez-vous een beetje Henk? #teamciteer

AngelicScars

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 07 juni 2014, 15:34:19 »
Iemand ervaring met de Mac viva glam lipsticks? ik wil er graag een kopen, maar weet niet echt welke het mooist is.

xbloomx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 07 juni 2014, 15:41:51 »
Heeft iemand tips hoe je makkelijk nepwimpers aan kan brengen, heb dat nog nooit gedaan en het is supermoeilijk geloof ik.. :')

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 07 juni 2014, 16:32:37 »
Weten jullie een goede eyeliner en goede mascara voor dagelijks gebruik? En hoe haal je waterproof mascara eraf zonder make-upremover?

Catrice liquid eyeliner in dating joe black en qua mascara's vind ik de Max Factor Masterpiece lijn heel erg fijn, maar ik gebruik op het moment de Essence I <3 Extreme mascara. Die van Essence is best fijn, alleen komt er best veel mascara op het borsteltje.

Heb je kokosolie al eens gebruikt om waterproof mascara eraf te halen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, omdat ik altijd van die twee fasen make up removers gebruik. 

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 07 juni 2014, 16:35:24 »
Heeft iemand tips hoe je makkelijk nepwimpers aan kan brengen, heb dat nog nooit gedaan en het is supermoeilijk geloof ik.. :')

Ik heb wel eens nepwimpers aangebracht. Het belangrijkst vind ik dat de band van de wimpers dun en flexibel is. Dit is makkelijker bij het aanbrengen en het voelt ook veel meer comfortabel aan! Ik gebruik de DUO wimperlijm, blijft goed zitten!

Breng een heel klein beetje lijm aan de wimpers (vooral de hoekjes zijn belangrijk!), wacht tenminste 10 seconden en gebruik dan een pincet om de nepwimpers op zijn plek te zetten. Als het niet helemaal goed zit kan je het nog wel hier en daar verschuiven, maar na een tijdje zit het goed vast.

Monkey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 07 juni 2014, 17:34:45 »
Iemand ervaring met de Mac viva glam lipsticks? ik wil er graag een kopen, maar weet niet echt welke het mooist is.
Ik heb Viva Glam I en vind hem echt mooi, maar verschilt natuurlijk per persoon

Lucie

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 07 juni 2014, 18:02:27 »
Welke waterproof producten gebruik jij/is het beste? Die echt tegen zwemmen enzo kan. want dat moet ik weer even gaan inslaan voor vakantie (:
gratis geld verdienen? klik. mijn verkooptopic