Auteur Topic: Algemeen make-up topic: voor al je vragen en tips  (gelezen 238968 keer)

Melis

• **
  • De muur van herinneringen vertelt je hele leven.
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 10 juni 2014, 13:49:59 »
Ik ben op zoek naar een rode lipstick met koele ondertoon. Iemand aanraders? Edit: het liefst een lipstick die je lippen niet uitdroogt.

Ik zou even bij mac gaan kijken als je budget het toelaat. Daar hebben ze hele gave, zoals ruby woo en lady danger :)
 #teamciteer #shimmerclit
Instagram

ruby_robin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 10 juni 2014, 16:26:57 »
ik heb gisteren de mac pro longwear compact foundation gekocht in de kleur nw20
als ik nou een vloeibare foundation zou willen kan ik dan ook daarvan de nw20 nemen  of verschillen ze qua kleur?

hullabaloo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 10 juni 2014, 19:15:32 »
Heey guys!
Ik ben op zoek naar een lipstick/lipliner die lijkt op de kleur die Kylie Jenner de laatste tijd veel draagt. Ik heb het ook opgezocht, maar word er niet echt wijzer van  :fieuw:  Dus als jullie suggesties hebben hoor ik het graag! Alvast bedankt :aanbid:

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 10 juni 2014, 19:20:58 »
Heey guys!
Ik ben op zoek naar een lipstick/lipliner die lijkt op de kleur die Kylie Jenner de laatste tijd veel draagt. Ik heb het ook opgezocht, maar word er niet echt wijzer van  :fieuw:  Dus als jullie suggesties hebben hoor ik het graag! Alvast bedankt :aanbid:
Kun je een foto posten van die lijkkleur dan? Want ik heb geen idee waar Kylie Jenner veel mee loopt ;)

hullabaloo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 10 juni 2014, 19:33:34 »
Oepss.. Dat zou wel handig zijn  :blush:
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2014, 19:37:57 door hullabaloo »

4968

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 10 juni 2014, 19:52:55 »
Ik zou even bij mac gaan kijken als je budget het toelaat. Daar hebben ze hele gave, zoals ruby woo en lady danger :)

ruby woo is juist heel uitdrogend, niet doen.

en lady danger is heel rood/oranje juist.
Misschien Mac Red, of Russian Red?

Allebei bedankt, ik ga MAC Red en Russian Red eens proberen! :)
“Not everyone gets a true ending. There are two types of endings because most people give up at the part of the story where things are the worst, where the situation feels hopeless. But that's when hope is needed most. Only those who persevere can find their true ending.” ― Stephanie Garber

Monkey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 10 juni 2014, 19:53:19 »
Daar had Nikkie een tutorial van!

Panther

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 10 juni 2014, 19:56:26 »
Ik heb het gevoel dat je nooit makeup op mijn gezicht ziet. Zoals foundation zodat ik minder rood bent of mascara, het is net alsof ik niks op heb. Sochtends als ik het opdoe zie je het wel even, maar na een uurtje is alles weg. Ik gebruik een primer van catrice allen ik merk geen verschil. Heeft iemand misschien een tip wat ik als basis kan gebruiken zodat mijn makeup de hele dag blijft zitten. Ik doe nu eigenlijk makeup op voor niks..  :hamer:

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 10 juni 2014, 20:03:58 »
Ik vind Bourjois Rouge edition 05 erop lijken (maar kan nergens een swatch vinden?)
Ennn Nikkie zegt Mac Yash maar die lijkt mij eigenlijk net iets te licht? Bourjois 05 is een stuk donkerder iig.

SummerPlease

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 10 juni 2014, 20:14:01 »
Ik twijfel tussen twee kwastensets: Zoeva rose golden set of RT sam's picks..
Weet iemand toevallig welke prijskwaliteit het beste is?

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 10 juni 2014, 20:19:01 »
Ik twijfel tussen twee kwastensets: Zoeva rose golden set of RT sam's picks..
Weet iemand toevallig welke prijskwaliteit het beste is?

Zoeva is fijn!

Charlotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 10 juni 2014, 21:03:39 »
Ik heb vaak dat als ik eyeliner aanbreng ik gelijk zo'n dikke laag heb. Weet iemand hoe je dit kan voorkomen?
Stop hoping start believing.

hullabaloo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 10 juni 2014, 22:42:43 »
@monkeytail & @PBG

DANK U!!!
Die lipliner die Nikkie gebruikte komt wel aardig in de buurt en idd Yash lijkt me ook iets te licht. Ik heb ff naar die Bourjois lipstick gezocht en hij lijkt me iets te glanzend, maar ik ga snel ff langs de DA en de MAC counter  :bounce:
Nogmaals bedankt  :aanbid:
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2014, 23:05:43 door hullabaloo »

Revitalized

• Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 11 juni 2014, 12:32:35 »
Heeft iemand ervaring met elf?
Heb net een lipstick, nagellak, twee kwasten en de 3-in-1-stick besteld.
Learn from yesterday, live for today and hope for tomorrow. ∞

Littleboots

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 11 juni 2014, 14:30:18 »
Ik heb vaak dat als ik eyeliner aanbreng ik gelijk zo'n dikke laag heb. Weet iemand hoe je dit kan voorkomen?

Wat voor eyeliner gebruik je? een pen of een kwastje? en hoe bedoel je dikke laag?
LESS IS MORE     (more or less)

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 11 juni 2014, 15:49:57 »
Iemand een goede, goedkope foundation voor lichte/heel erg vettige huid aan te raden? (:
So be it.

Katie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 11 juni 2014, 15:49:57 »
De essence big lashes waterproof is echt fijn en the vergelijken met rimmel scandal eyes maar dan way cheaper

Katie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 11 juni 2014, 15:51:49 »
@tessa ik vind de 3 in 1 van max factor erg fijn, heb ook een vette en lichte huid

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 11 juni 2014, 17:09:15 »
Wat ik me altijd al afvraag: ik heb een hele droge huid. Daarvoor gebruik ik Nivea voedende dagcreme. Maar soms heb ik toch een puistje, als ik bijna ongesteld moet worden bijvoorbeeld. Moet ik daar ook gewoon dagcreme op smeren of juist niet?
Want je kunt ook puistjes krijgen als je huid te droog is toch, dan gaat je huid extra talg aanmaken.

Dit vraag ik me al jaren af laughing7.
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Panther

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 11 juni 2014, 17:12:52 »
Volgens mij maakt dat niet uit, mensen smeren er ook foundation en concealer etc op. Ik smeer mijn dagcreme altijd op heel mijn gezicht ook als ik puistjes heb, ik heb trouwens ook een droge huid.

Eva88

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 11 juni 2014, 17:42:45 »
Waar kan ik goedkoop felle oranje (neon) nagellak kopen?

Maura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 11 juni 2014, 17:46:17 »
O sorry voor die reactie dan ik denk dat ie niet verstuurd is want ik had wel een vraag gestelt ik weet m niet meer dus ik kan m niet meer stellen maar het spijt me dan voor die rare reactie

Maura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 11 juni 2014, 17:53:04 »
O ja ik wou nog zeggen: LOVE Collistar. Ze hebben echt goede leuke make-up alleen wel  een beetje duur. Ik zal nog kijken of ik foto's zal plaatsen maar het is minstens een kijkje in de douglas waard!

idontcare

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 11 juni 2014, 17:53:55 »
Waar kan ik goedkoop felle oranje (neon) nagellak kopen?

Intertoys? Ik weet het niet zeker. Volgens mij is er ook nog een nagellak topic, misschien een idee om daar je vraag te stellen?
Je leven is net als een neus, je moet eruit halen wat erin zit.

Panther

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 11 juni 2014, 17:56:56 »
Bij de action of kruidvat hebben ze denk ik wel neon oranje nagellak met het wk. Bij de action hebben ze ook pakketjes met 5? nagellakjes waar ook oranje in zit.