Auteur Topic: Afvallen met shakes  (gelezen 17167 keer)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 19 september 2018, 22:03:32 »
Ik doe niet echt aan shakes, maar ik ontbijt wel elke dag met een smoothie. Die maak ik met yoghurt, fruit en vezels (havermout of lijnzaad). Ik lunch elke dag met groenten, ene keer is dat bv zoete aardappels of een andere keer rauwkost. 's Avonds gewoon een gezonde warme maaltijd, ik leet een beetje op de hoeveelheid koolhydraten. Verder tussendoor gezond snacken en ik kijk erg uit met toegevoegde suikers. Ik ben nu in 6/7 weken ongeveer 6 kilo kwijt dus dit werkt voor mij goed. En ook: dit is voor mij vol te houden. Want in het weekend eet ik ook heus weleens wat chocolade/chips.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 20 september 2018, 11:01:47 »
Welk fruit gebruik je?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 23 september 2018, 15:39:40 »
Welk fruit gebruik je?
Banaan, en dan iets van bosvruchten zoals aardbeien, blauwe bessen of frambozen. Soms doe ik mango maar daar zit erg veel suiker in en de banaan heeft natuurlijk ook al veel suiker. Voordeel is wel dat je zo'n smoothie niet verder op smaak hoeft te brengen met suiker of zoetstof.