Auteur Topic: Wonderbars....No Poo  (gelezen 54 keer)

milanheidi

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 augustus 2020, 16:00:03 »
Jaren was ik op zoek naar een goede shampoo en verzorging voor het haar van mijn dochtertje. Ze heeft krullen en is het moeilijk om dit mooi te houden. Na zoveel merken te hebben geprobeerd steeds niet tevreden. Ik kreeg de tip om haar haren een tijdje niet te wassen en alleen te spoelen met water en hierna een masker te gebruiken. Dit werkte redelijk. Toen ben ik gaan zoeken naar ingrediënten die goed zijn voor gezond en glanzend haar. Ik heb een aantal ingrediënten gekozen en heb hier een bar van gemaakt.

Dit is een conditioner of een masker, ik maak ze alle 2, in een vaste vorm in plaats van een fles, met allemaal natuurlijke ingrediënten. Na wat uitproberen en aanpassen heb ik de perfecte wonderbar gevonden. Blij, blij bij. Ik was het haar van mijn dochter nooit meer. En ja, je leest het goed NOOIT meer. Ik spoel het om de dag uit met schoon water, en hierna doe ik het schuim van de bar erin. Als conditioner voor even snel een opfris beurt, en 1 keer per 2 weken als masker, dit laat ik dan 30 min intrekken. Ze heeft nu het perfecte, glanzende mooie haar waarvoor ze zoveel complimenten krijgt.

Hierna ben ik het zelf ook gaan gebruiken en kennissen om ons heen en iedereen is om. Daarom ben ik er meer gaan maken, en deze webshop begonnen. Geloof me, je wil niets anders meer. En vind je het een raar idee om je haar niet te wassen, je kunt de bar ook na shampoo gebruik, gebruiken.

Zijn er meer mensen die de No Poo methode gebruiken? Zou graag wat ervaringen horen.

Mischien kan ik je door mijn bars verder helpen, ik hoor het graag,

Groetjes Heidi