Auteur Topic: wimpers vallen uit  (gelezen 1467 keer)

enjoymylife

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 november 2014, 18:20:34 »
hallo meiden,

om de 2 maanden vallen mijn wimpers van mijn rechteroog uit. Dit vind ik zwaar irritant, maar ik weet niet hoe ik het tegen ga. Mijn wimpers worden ook steeds dunner aan die kant. Ik heb van mezelf vrij stugge en korte wimpers, dus ik gebruik altijd een wimperkruller. Ik doe het altijd voordat ik mascara op doe, en ik verwijder het altijd met speciale oogremover. Ik heb ook ergens gelezen dat als je vaseline op je wimpers in de avond doet het de wimpers steviger maakt, maar het werkt voor geen meter. Het heeft er zelfs voor gezorgd dat ik een ooginfectie kreeg. Wat werkt volgens jullie wel, wat ook nog een beetje betaalbaar is?

Sharon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 november 2014, 20:40:54 »
Zelf heb ik ook hele korte en slappe wimpers waarvan er weleens een paar uitvallen als ik mijn makeup eraf haal. Wat ik zelf doe is proberen om niet 7 dagen per week mascara te dragen en vooral geen waterproof. Ook ben ik gestopt met mijn wimpers krullen en breng ik iedere avond met een oud mascaraborsteltje amandelolie (te koop bij etos) aan op mijn wimpers. Dit heeft ervoor gezorgd dat mijn wimpers een stuk sterker zijn geworden!

Maar ik denk dat als ze echt uitvallen bij één oog je het misschien moet navragen bij een dokter... het kan zijn dat je een vitaminetekort hebt of misschien iets bij dat oog hebt.

Ik denk dat je sowieso gevoelig oog hebt als je al ooginfectie krijg door de vaseline, dus pas dan wel op als amandelolie gaat gebruiken. Ik zou zelf gewoon voor de zekerheid eventjes de dokter bellen!

Succes, laat je weten wat de uitslag is?

Indominus Rex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2014, 10:27:58 »
Niet meer elke dag mascara dragen heeft mij ook enorm geholpen met mijn wimpers, maar bij mij waren ze wel slapjes aan beide ogen.

FATALITY

• Together, we can make it true
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 november 2014, 11:55:31 »
Ik denk dat je moet stoppen met die wimperkruller. Lijkt me sowieso niet echt goed voor je wimpers, of je dat nou met of zonder mascara op gebruikt. Maar goed, ik heb het sowieso al niet op die dingen :')
Music is a celebration of life      ||      The only diet shake I recommend is the shake your booty makes when you exercise

Serendipity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 november 2014, 00:02:40 »
Ik draag niet dagelijks make-up en mijn wimpers hebben de neiging om uit te vallen als ik mascara draag. Als ik het niet draag, heb ik er totaal geen last van. Misschien kan je je mascara een tijdje laten staan?

Serendipity

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 22 november 2014, 00:03:19 »
Ik draag niet dagelijks make-up en mijn wimpers hebben de neiging om uit te vallen als ik mascara draag. Als ik het niet draag, heb ik er totaal geen last van. Misschien kan je je mascara een tijdje laten staan?

Vιcƚσяια♥

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 22 november 2014, 11:41:34 »
Ik doe eigenlijk gewoon bijna nooit mascara op, omdat dat niet nodig is.
Ik gebruik castorolie & vaseline. Castorolie zo af en toe en vaseline elke avond.
Daardoor zijn m'n wimpers echt vol en ook lang geworden, en aangezien ik een bril draag die de hele boel ook nog is vergroot hahaha.

Ik zou dat van de Castorolie eens proberen! Je kan het kopen bij DeTuinen voor 8 euro volgensmij. (en je krijgt nu de 2e gratis, dat is een actie haha)

http://www.detuinen.nl/de-tuinen-castor-olie.html/
Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn ♥

SundayMorning

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 22 november 2014, 12:10:03 »
Wrijf je veel om je oog make-up eraf te halen? Daar zou het ook aan kunnen liggen. Probeer dat wat te minderen (als je dat doet)
BLOG - TUMBLR there is no end to the madness i feel

Beauty Queen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 31 juli 2020, 10:18:28 »
Mijn wimpers vielen ook elke keer uit, ze zijn dun en gaven helemaal niet die volle wimpers die ik graag wilde hebben. Gelukkig kwam ik terecht bij Browchitect. Zij vertelde me dat ik beter Wimper Extensions kon gebruiken. Ik kreeg hier veel informatie over en het voordeel is dat mijn wimpers nu heel mooi blijven. Zeker een aanrader! Voor wie ook geïnteresseerd zou zijn, hier is de link: https://browchitect.be/

Beauty Queen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 31 juli 2020, 10:19:12 »
Mijn wimpers vielen ook elke keer uit, ze zijn dun en gaven helemaal niet die volle wimpers die ik graag wilde hebben. Gelukkig kwam ik terecht bij Browchitect. Zij vertelde me dat ik beter Wimper Extensions kon gebruiken. Ik kreeg hier veel informatie over en het voordeel is dat mijn wimpers nu heel mooi blijven. Zeker een aanrader! Voor wie ook geïnteresseerd zou zijn, hier is de link: https://browchitect.be/