Auteur Topic: Wimperextensions ervaringen  (gelezen 38309 keer)

Flower101

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2013, 01:09:30 »
Hoi allemaal,

Ik wil al een tijdje wimperextensions, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het nou wel moet gaan doen..
Je hebt zoveel verschillende soorten en merken, zoals blink wimperextensions, lashextend wimpers, vossenhaar wimpers, wimper trosjes, haartje voor haartje wimpers en ga zo maar door :blink:

Wat zijn jullie ervaringen met wimperextensions en wat voor soort wimperextensions heb je? Hellup!! haha

BigEyes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 januari 2013, 03:40:49 »
Ik heb eens van vossenhaar laten zetten.

Van mezelf heb ik eigenlijk al lange wimpers dus dat zei die vrouw ook tegen mij waardoor ik me achteraf best dom voelde:')

Maar ik wou het toch eens geprobeerd hebben en het enige verschil dat ik kreeg was de volume. Het was erg vol.
Hope for the Best, Prepare for the Worst.

DEMY

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 januari 2013, 12:31:45 »
Ik heb ooit bij mijn schoonzus wimperextensions laten zetten, dat waren individuele haartjes. Het was echt prachtig mooi! Ik kon 's ochtends gewoon opstaan en niets aan mijn make-up doen, echt heerlijk.

Annelijn10

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 januari 2013, 12:47:15 »
Ik heb gehoord dat ze na een paar dagen al los gaan halen. Bron: 1000 antwoorden beauty boekje

PurpleFriday.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 januari 2013, 14:16:21 »
ik heb ze van eyelure een keer opgedaan staat heel mooi !
ik heb dat toen voor een gala gedaan en voor een verjaardag , je voelde ze ook niet zitten waren trouwens losse wimpers.

Flower101

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 januari 2013, 15:29:34 »
@BigEyes: haha ja dat hoor ik ook vaak, dat ik het niet nodig heb maar toch wil ik het wel.. Maar bij jou was het dus wel voller geworden. Welk meisje wil dat nou niet ;-) haha.
Ik had gehoord dat je met vossenhaartjes wel nog mascara erbij moet gebruiken, omdat het minder zwart zou zijn als bijv met de blink en lashextend wimpers..

Flower101

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 januari 2013, 15:31:52 »
@ Demy: Klinkt goed! Weet je wat voor merk je schoonzus gebruikte?

Flower101

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 januari 2013, 15:38:58 »
@ Annelijn10: Bedoel je dan de haartje voor haartje wimperextensions of de wimpertrosjes?

Flower101

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 januari 2013, 15:41:45 »
@ PurpleFriday: Jij bedoelt zeker de nep wimpers die je bij de drogist kan kopen en zelf kan aanbrengen? Die heb ik ook een keer geprobeerd, maar dat vond ik geen succes. Ik heb ook heel vaak van die plak nepwimpers geprobeerd. Dat was vond ik al beter dan die wimpertrosjes die je er zelf op kan doen.
Ik wil heel graag wimperextensions die je laat zetten dooe iemand anders, alleen ben ik nieuwsgierig naar jullie ervaringen voordat ik de stap neem om ze te laten zetten :)
xx

PurpleFriday.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 januari 2013, 16:06:35 »
@ PurpleFriday: Jij bedoelt zeker de nep wimpers die je bij de drogist kan kopen en zelf kan aanbrengen? Die heb ik ook een keer geprobeerd, maar dat vond ik geen succes. Ik heb ook heel vaak van die plak nepwimpers geprobeerd. Dat was vond ik al beter dan die wimpertrosjes die je er zelf op kan doen.
Ik wil heel graag wimperextensions die je laat zetten dooe iemand anders, alleen ben ik nieuwsgierig naar jullie ervaringen voordat ik de stap neem om ze te laten zetten :)
xx

nee ik snap het haha , maar van die wimpers die je heel lang (pernament) op hebt ben ik zelf geen fan van. Mijn ervaring met die wimpers zijn dat het me gaat irriteren daarom heb ik die nep winpers van bijv. kruidvat op en dan kun je ook zelf weten waarneer ze af gaan. En als je die goed schoon houdt kun je ze nog max. 2/3 keer gebruiken. Ik vindt losse wimpers van Eyelure juist daardoor heel fijn.
-herbruikbaar
-zelf weten wanneer je ze af haalt
-niet duur , permanente wimpers zijn heeeeel duur vindt ik zelf.

XX

GreenEyes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 januari 2013, 16:12:41 »
Ik heb nu bijna 6 maanden wimperextensions en ik vind het heel fijn. Ik hoef geen mascara meer op te doen, behalve dan aan de onderkant natuurlijk... Ik kan persoonlijk niet goed tegen mascara dus dat was voor mij de reden om wimperextensions te laten zetten. Ik denk dat het wel uitmaakt bij wie je de extensions laat zetten wat voor wimpers ze gebruiken. Ik heb mijn wimpers in Amersfoort laten doen en zij gebruikt lashextend wimpers en voor zover ik weet heb ik de D curl op. Mijn eigen wimpers zijn al lang, dus ik moest wel de grootste krul hebben anders zou het heel onnatuurlijk staan. In mijn omgeving weet bijna niemand dat ik de wimpers heb, maar ik krijg zoveel complimenten haha. Ik houd ze maar in de waan dat het m´n eigen wimpers zijn ;-).

Flower101

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 06 januari 2013, 16:31:44 »
Ik heb nu bijna 6 maanden wimperextensions en ik vind het heel fijn. Ik hoef geen mascara meer op te doen, behalve dan aan de onderkant natuurlijk... Ik kan persoonlijk niet goed tegen mascara dus dat was voor mij de reden om wimperextensions te laten zetten. Ik denk dat het wel uitmaakt bij wie je de extensions laat zetten wat voor wimpers ze gebruiken. Ik heb mijn wimpers in Amersfoort laten doen en zij gebruikt lashextend wimpers en voor zover ik weet heb ik de D curl op. Mijn eigen wimpers zijn al lang, dus ik moest wel de grootste krul hebben anders zou het heel onnatuurlijk staan. In mijn omgeving weet bijna niemand dat ik de wimpers heb, maar ik krijg zoveel complimenten haha. Ik houd ze maar in de waan dat het m´n eigen wimpers zijn ;-).

Krijg je nooit jeuk aan je wimpers ofzo? Ik ben wel iemand die af en toe wrijft in m'n ogen. Niet dat die wimpers er dan in 1 keer af liggen ofzo haha!
Maar het is niet zo dat iedereen eerst naar je wimpers zitten te kijken en dan pas naar de rest van je gezicht? :-P. Waar in Amersfoort ben je dan geweest? Ik woon in Hilversum dus voor mij is dat niet heel ver weg namelijk. En mag ik vragen hoeveel geld je kwijt bent voor je wimpers?
Sorry hoor al die vragen..

GreenEyes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 06 januari 2013, 21:33:33 »
Krijg je nooit jeuk aan je wimpers ofzo? Ik ben wel iemand die af en toe wrijft in m'n ogen. Niet dat die wimpers er dan in 1 keer af liggen ofzo haha!
Maar het is niet zo dat iedereen eerst naar je wimpers zitten te kijken en dan pas naar de rest van je gezicht? :-P. Waar in Amersfoort ben je dan geweest? Ik woon in Hilversum dus voor mij is dat niet heel ver weg namelijk. En mag ik vragen hoeveel geld je kwijt bent voor je wimpers?
Sorry hoor al die vragen..

Haha jawel, en in het begin is het wel even wennen want je kan natuurlijk niet als een gek in je ogen gaan wrijven.. Maar het went wel heel snel! Je mag best aan je wimpers zitten zolang je het maar niet te vaak doet.
Haha nee helemaal niet. Je wimpers zijn wel mooi lang en vol, maar het ziet er wel heel natuurlijk uit.
Oh dat is inderdaad redelijk dichtbij! Ik heb ze wimperextensions amersfoort laten doen. Dat is bij iemand thuis die het al 2 jaar doet geloof ik. Dus ook redelijk betrouwbaar. Als iemand het nog maar net doet vind ik het al niet zo fijn om er heen te gaan persoonlijk. Maar misschien zit er ook wel een goed iemand in Hilversum..
Als je het voor eerst gaat kost het 79 euro volgens mij en opvullen ben ik 25 euro kwijt als ik om 2 weken m'n wimpers laat bij vullen. Je kan je wimpers ook na 3 weken opvullen of zelfs 4 volgens mij, maar dan vind ik de wimpers niet meer mooi. Je krijgt dan van die gaten of je wimpers gaan draaien. Ze heeft ook een website, anders moet je daar maar even op kijken.

Succes!

BigEyes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 08 januari 2013, 11:38:57 »
@BigEyes: haha ja dat hoor ik ook vaak, dat ik het niet nodig heb maar toch wil ik het wel.. Maar bij jou was het dus wel voller geworden. Welk meisje wil dat nou niet ;-) haha.
Ik had gehoord dat je met vossenhaartjes wel nog mascara erbij moet gebruiken, omdat het minder zwart zou zijn als bijv met de blink en lashextend wimpers..

Klopt! Dat is wel omdat het natuurlijke wimpers zijn en minder 'fake' dan synthetische.
Ik had het niet verwacht, maar heb alsnog een laag mascara aan moeten brengen:')
Hope for the Best, Prepare for the Worst.

Krullevaar

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 08 januari 2013, 11:41:12 »
Ik vind het hartstikke mooi, maar wel duur, en ik ben bang dat het bij mij niet goed blijft zitten, aangezien ik altijd nogal veel in m'n ogen wrijf enzo, haha.
En opzich zijn m'n wimpers ook wel vol genoeg. Voor een feestje oid vind ik het wel heel leuk, maar het is net iets te veel gedoe voor mij.
What you don't know, is the signs are right for the turning tide!

Krullevaar

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 08 januari 2013, 11:42:24 »
Klopt! Dat is wel omdat het natuurlijke wimpers zijn en minder 'fake' dan synthetische.
Ik had het niet verwacht, maar heb alsnog een laag mascara aan moeten brengen:')

Da's wel heel fijn, dan kun je het zo veel laten opvallen als je zelf wilt, of het juist heel natuurlijk houden.
What you don't know, is the signs are right for the turning tide!

Defenestration

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 08 januari 2013, 11:48:24 »
Ben ook al een tijdje aan het denken om ze te laten zetten.. weet alleen nog niet waar ze dat goed kunnen etc, maar ik ga nog wel even verder googlen.
Believe you can and you're halfway there. - Ik was Excogitation.

Flower101

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 09 januari 2013, 14:14:13 »

Haha oke vossenhaartjes worden het dus in ieder geval niet ;-).
Als ik wimperextensions wil, dan wil ik niet alsnog mascara op doen :S

Flower101

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 09 januari 2013, 14:20:08 »
Ik vind het hartstikke mooi, maar wel duur, en ik ben bang dat het bij mij niet goed blijft zitten, aangezien ik altijd nogal veel in m'n ogen wrijf enzo, haha.
En opzich zijn m'n wimpers ook wel vol genoeg. Voor een feestje oid vind ik het wel heel leuk, maar het is net iets te veel gedoe voor mij.

Als je het alleen voor een feestje wilt, kun je beter van die nepwimpers nemen die je zelf opplakt.. Kost niet zoveel tijd en daarna heb je gewoon weer je eigen wimpers.
Maar als je voor een lange tijd, tijd wilt besparen zijn wimperextensions weer wel wat. Daarom wil ik ze ook. Gewoon dat als je wakker wordt, dat mijn gezicht al uitdrukking heeft haha. Ik heb namelijk blond/licht bruine wimpers.. Dus ik denk dat ik dan meer mezelf voel ofzo.. Maar ja ik ben er nog steeds niet over uit welke wimpers ik wil.
GreenEyes had wel een goed voorstel, de lashextend wimpers. Dat zijn volgens mij synthetische..
En de vossenhaartjes vallen af.
Iemand nog andere suggesties of ervaringen?

Queen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 09 januari 2013, 16:31:22 »
Doe ik niet meer, heb ze ook vaak laten zetten. Ben tevreden met mascara. Vind het mooier om mascara te dragen.

Flower101

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 12 januari 2013, 14:37:48 »
Doe ik niet meer, heb ze ook vaak laten zetten. Ben tevreden met mascara. Vind het mooier om mascara te dragen.

Wat voor wimperextensions heb jij laten zetten dan? :-)

Noëlle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 20 mei 2013, 01:24:09 »
hoi!
ik MOEST gewoon even reageren, ook al is er al niet meer gereageerd, mis lees je dit toch nog.. ik heb echt net mijn laatste paar losse plukjes van mijn wimpers afgehaald omdat ik er nog maar een paar ophad ( na ruim 6 weken geen opvulling) HEB NIKS MEER OVER!! mijn god ik ben zo geschrokken! de vrouw bij wie ik t deed zei dat t niet schadelijk was en hier ook nog nooit iets over gelezen nu typte ik op google in geen wimpers meer over na wimpex. en kwam ik hier op uit en zie nu dus pas dat meerderen dit hebben! ik voel me verschrikkelijk, ik kan niet eens veel mascara nu op omdat ik gewoon niks meer heb!! en nu lees ik hier 1 reactie dat iemand helemaal niet meer haar eigen wimpers heeft teruggekregen en wordt ik nog banger, op t begin is het echt heel prachtig, dat ontken ik zeker niet maar ik vond het t echt niet waard om nu bijna al mijn eens volle mooie lange wimpers kwijt te zijn!!  :goodman: :angry: :saai:

Noëlle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 20 mei 2013, 01:32:55 »
trouwens, dat het niet goed blijft zitten is niet waar, mis kan er op het begin of binnen 2 weken een enkele uitvallen maar dat zie je dan alsnog echt niet, die van mij hebben meer dan 4 weken goed vastgezeten voor ze iets vaker los begonnen te raken en dan moest ik nog met een pincet m lostrekken. Mits je er niet keihard in wrijft natuurlijk, anyway ik denk dat ik het echt nooit meer doe ondanks dat het erg makkelijk en mooi was want ik zit nu met tranen in mn ogen als ik mijn naakte ooglid zie..

Roosr

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 23 mei 2013, 10:04:53 »
Hi, ik kwam dit ook tegen en heb ervaring met wimperextensions. Ikzelf  heb sinds augustus 2012 de one by one wimperextensions, bij deze methode wordt dus op ieder haartje een extension geplaatst. Super blij ben ik er mee!! Bij mij blijven de wimpers ongeveer 4 weken echt mooi, 5 weken is vaak nog wel te doen, maar daarna moeten ze wel hoognodig worden bijgewerkt. Als ze ongeveer 3 keer zijn bijgewerkt (dus ongeveer na 4 maanden dat ik een nieuwe set heb laten zetten) laat ik ze er allemaal afhalen en weer een nieuwe set opzetten. Ik zie dus steeds als ik alles eraf laat halen m'n eigen wimpers. Tuurlijk is de conditie van je wimpers slechter dan wanneer je geen extensions hebt, dat is logisch. Je eigen wimperkrul is een beetje weg, maar ik heb totaal geen last van wimperuitval. Als ik last zou hebben van wimperuitval zou dat betekenen dat ik nog maar heel weinig extensions zou hebben en dat is absoluut niet zo. Geen wimperhaartje, geen extensions, want zonder eigen wimperhaartje valt er geen extension te plaatsen. Ik denk dat het wel persoonlijk is hoe je wimpers er op reageren, dat de een er beter tegen kan dan de ander. Maar zelf persoonlijk raad ik ze echt niet af, het is een geweldige uitvinding vind ik. Er zit wel een nadeel aan en dat is dat ik er nu aan verslaafd ben, ik vraag me af hoelang ik dit vol ga houden, maar voor m'n gevoel kan ik echt niet meer zonder. Je moet je dus wel beseffen voordat je er mee begint, dat het verslavend kan zijn en dat het best een duur grapje is!

MartinaFTMH

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 11 juni 2013, 10:49:26 »
UP
www.findthatmusthave.nl        Voor de goedkoopste musthaves van de Nederlandse webshops op Ebay!