Auteur Topic: Waist trainer  (gelezen 1775 keer)

Franki lee

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 januari 2016, 02:48:34 »
Hoi allemaal!

Ik ben pas begonnen met afvallen (Sporten en gezonder eten) en ik dacht misschien krijg ik van een waist trainer wel een mooier figuur. Vroeger had ik een zandloper figuur maar ben de afgelopen 5 maanden 9 kilo aangekomen en ben nu eigenlijk mijn figuur kwijt. :angry: Ik heb veel over de waist trainer gelezen, maar ik heb eigenlijk weinig op Nederlandse sites kunnen vinden. Alles is Amerikaans. Heeft iemand ervaring met een waist trainer? En waar bestel je ze? Elke site waar ik op kijk lijkt namelijk nep. Heeft iemand meer informatie hier over? Of zijn er hier mensen met ervaring? Waar bestel je ze?

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

x

mangogirlxxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 januari 2016, 07:13:04 »
Ik hoop dat je wel weet dat de waist trainer het "vet" in de middel als het ware naar beneden duwt en niet persee laat verdwijnen net zoals bij sporten. Je bent pas begonnen met een gezondere lifestyle, ik zou dus nog even wachten.misschien komt het zandloper figuur weer terug als je wat langer bezig bent x

Distel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 januari 2016, 09:24:33 »
In mijn ogen zijn al die apparaten helemaal niet goed, persoonlijk ben ik meer van trainen met eigen gewicht en een aantal hulpmiddelen (dumbells, kleine haltertjes, elastieken). Daarnaast denk ik als je afvalt met een goed eetpatroon en sporten je vanzelf je figuur weer terug komt.. 
Die with memories, not dreams

hystericalrealism

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2016, 11:08:30 »
Ik hoop dat je wel weet dat de waist trainer het "vet" in de middel als het ware naar beneden duwt en niet persee laat verdwijnen net zoals bij sporten. Je bent pas begonnen met een gezondere lifestyle, ik zou dus nog even wachten.misschien komt het zandloper figuur weer terug als je wat langer bezig bent x
dit ja. het lijkt misschien fijn om het vet van je middel 'meteen' (want ook met een waist trainer duurt dat een tijdje lijkt me) weg te hebben, maar je schiet er niks mee op omdat het naar je heupen/hoger gaat. Kijk het nog even aan, je hebt vast weer hetzelfde figuur als je weer op je oude gewicht zit, of misschien is het een idee om oefeningen te doen die specifiek je buik en core versterken!
Edit: of ga hoelahoepen! Het klinkt dom maar ik merk dat sinds ik een jaar geleden begonnen ben een mooier middel/buik heb. Met wat muziek erbij is het superleuk en je kan er ook allerlei trucjes bij leren. Wel adviseer ik je om NIET een verzwaarde hoepel of zo een met bobbels te nemen - doet alleen maar pijn, en het kost veel meer moeite (=energie, dus goed) om een lichtere hoepel gaande te houden.

S_hirleeey

• You had me at hello
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 januari 2016, 11:12:49 »
Ik draag elke dag een waistrainer, maar daarnaast sport ik ook veel en eet ik gezond. Ik merk dat ik met een waistrainer als her ware wordt verplicht rechtop te zitten en staan, ook merk ik verschil bj m'n taille.

Mashi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 januari 2016, 23:05:15 »
Omg neeee, die dingen zijn zo stom! Als je het te strak doet is dit echt niet goed voor je organen. Snap niet dat dit gepromoot word, ook niet op TV!
بحبك و وحشتني

Ikiteiru.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 januari 2016, 11:50:30 »
Hier worden je rugspieren slap van en is niet echt goed voor je.
Ik heb zoiets moeten dragen vanwege mijn rug, maar MOEST het afbouwen omdat je er snel aan went en dan overal meer last van krijgt.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about"

Chemie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 januari 2016, 17:39:57 »
Raak nou niet zo overgehaast, je krijgt je figuur echt wel terug als je door gaat met sporten en gezond eten.

djerrrrr

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 januari 2016, 18:10:42 »
Ik wil ook een waisttrainer voor mijn rug dan.. ik loop best krom.. helpt dat?
sadness

Ikiteiru.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 januari 2016, 18:29:05 »
Ik wil ook een waisttrainer voor mijn rug dan.. ik loop best krom.. helpt dat?
Meer een korset dan waist trainer tbh, maar je krijgt er wel aardig een zandloper figuur van.
Ik geloof ook niet dat het bedoeld is om altijd te dragen, want ik heb de mijne alleen gehad omdat ik nauwelijks meer kon staan van de pijn, en moet nu m'n rug sterker maken.

Je gaat er wel rechter van staan, dat wel ;)
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about"