Auteur Topic: Spontaan vallen  (gelezen 197 keer)

Krystl1997

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 maart 2019, 16:02:35 »
Hoi meiden,

Ik ben 21 jaar en ik ben van mijzelf gewoon heel onhandig. Bijvoorbeeld struikelen over een losliggende stoeptegel, tegen iemand op lopen. Met vriend aan het fietsen en ineens met de sturen in elkaar vast zitten. Nou ja sommige mensen denken dat ik motorisch gestoord ben, ik heb ook een ontzettend slordig handschrift.

Nu ben ik een week of twee eigenlijk vanuit het niets gevallen. Hier heb ik totaal geen aandacht aan besteed, en afgezien van wat extra blauwe plekken nergens last van gehad. Nu ben ik vandaag ook weer uit het niets voorover gevallen, en terwijl ik opstond viel ik gelijk weer. Je raad het al ik sta weer op maar val knetterhard tegen een paaltje naast mij. Ik kan niet echt een oorzaak bedenken waarom ik drie keer achter elkaar zou vallen.

Ook heb ik nu op veel plekken schaafwonden en pijn in mijn duim. Het zit mij deze keer niet lekker en ik ben ook van plan om toch maar naar de huisarts te gaan. Nu mijn vraag, wat kan een huisarts hiermee? En zou dit eventueel met mijn vitamine B12 tekort te maken kunnen hebben waar ik al ruim een jaar voor behandeld wordt?

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2019, 18:04:58 »
ga langs de huisarts, kan van alles zijn of niets
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2019, 19:24:07 »
Hm ja ik ben zelf ook super onhandig en motorisch een beetje gestoord, haha! Maar als het je niet lekker zit moet je gewoon even langs gaan hoor, je merkt vanzelf wel of de huisarts er iets mee kan of niet. Misschien bloedprikken ofzo.
Hoi

Noeltjelovehockey

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2019, 20:54:28 »
Misschien is het iets heel ergs, maar het kan ook niks zijn.

Als ik jou was zou ik gewoon even naar de huisarts gaan voor de zekerheid.

Naja veel succes nog!

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2019, 21:01:56 »
Ga gewoon naar de huisarts, dan hoor je het vanzelf wel  :fieuw: