Auteur Topic: Foundation gaat in poriën zitten + vette huid... TIPS??  (gelezen 206 keer)

CaitlinJoy

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 september 2018, 10:49:37 »
Hoii!

Ik loop nu al een hele tijd met het probleem dat mijn foundation na verloop van de dag IN mijn poriën gaat zitten, dit gebeurt op en rond mijn neus, daarnaast word het daar ook heel vettig en dan 'breekt' mijn foundation als het ware ook nog is... Ziet er dus niet uit! Ik heb al een hele hoop geprobeerd, blotting paper, verschillende foundations, poreminimize primers, sprays en noem het maar op, het lijkt gewoon allemaal niet te werken! Zelfs de Estee Lauder foundation blijft niet op zijn plek en ook die gaat in mijn poriën zitten, prijzige foundation maakt niet uit maar dan moet het wel werken bij mij! Ik heb nu al zoveel foundations, primers en poeders geprobeerd... Heeft iemand DE tip? Welke foundation, primer?? Ik gebruik nu eigenlijk alleen maar liquid foundations, misschien dat daar het probleem ligt?

Alvast bedankt!!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2018, 10:55:53 »
Welke primer gebruik je?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

CaitlinJoy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2018, 10:31:18 »
Welke primer gebruik je?

Heb verschillende gebruikt met hetzelfde resultaat :(... Figs&Rouge hydra pore serum, Figs&Rouge invisble pores, Beebee primer, en de Maybeline baby skin instant pore eraser. Die laatste gebruik ik momenteel maar is geen succes...

Marit ♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 september 2018, 13:02:20 »
Probeer als primer eens de Benefit Porefessional, prijzig maar werkt super tegen poriën!

Snorlaxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 september 2018, 08:23:12 »
Het klinkt alsof we een beetje hetzelfde huidtype hebben. Heb je ook een bepaalde routine voor het reinigen van je huid? Dat is namelijk wat bij mij het meeste heeft geholpen, ipv te kijken naar andere make up etc. Als je het niet al deed, reinig dan je gezicht dagelijks met een milde reiniger (liefst ook eentje die werkt tegen een vette huid) en gebruik daarna een matterende gezichtscrème (1 van mijn favoriete is Enzymion van Lush, maar die is niet goedkoop).
Nog 1 laatste tip: Emotional Brilliance (ook weer van Lush haha) werkt ook goed om je huid mat te houden!