Auteur Topic: Dikke klieren  (gelezen 335 keer)

Jazz99

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 december 2019, 20:42:01 »
Hallo meiden.
In heb jullie hulp nodig.
Ik heb al 2 weken een dikke klier in mijn hals (3 cm denk ik). Ik ben helemaal niet ziek geweest.. dus ze is niet opgezwollen door ziekte denk ik.
Heeft een van jullie dit ooit ook eens meegemaakt? Zo ja, hoelang bleef je klier dan dik? Ik ben erg bang voor een erge ziekte.
Groetjes

lieke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2019, 20:47:41 »
Hey!

Ik lees dit nu met precies zo n dikke klier in mijn nek! Ik heb hem precies onder mijn kin. Ik ben ook niet ziek, hij is er gewoon zomaar. Ik zou je niet te veel zorgen maken, eerst deed ik dat ook heel erg maar inmiddels ben ik er wel aan gewend.
Het zou misschien kunnen zijn doordat er griep heerst en je lymfeklier gewoon hard aan het werk is om die griep of verkoudheid tegen te houden of weg te werken. Als het echt heel lang blijft ( een maand ofzo ) zou ik wel even langs de dokter gaan.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2019, 20:12:44 »
‘Ben bang voor een erge ziekte’

Dus toen dacht je: ‘laat ik dit op een roze meisjes forum plaatsen waar waarschijnlijk niemand iets zinnigs over kan zeggen’?

Ga naar een dokter.

Jazz99

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2019, 00:06:10 »
Atosenzosja

Ben je kinderachtig of doe je zo?
Ik vraag duidelijk of iemand net hetzelfde meegemaakt heeft en haar ervaring kan medelen. Wat ben jij voor een naar mens. Wat doe jij op dit forum? Haat zaaien? Doe dit ergens anders of zo, niet op het zogezegde 'roze meisjes forum'.
Als je niets zinnigs kan zeggen, kan je maar beter je mondje houden.
Grtjs

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2019, 18:09:30 »
Nounou wat een gezelligheid weer. Atosenzosja heef weldegelijk een punt. Als je bang bent voor erge ziektes is het internet de laatste plek waar je moet zijn. Ook ervaringen van anderen kunnen je alleen maar bang maken dus ga inderdaad gewoon naar een dokter.
Als je niet naar iemand advies wil luisteren maakt dat diegene nog geen naar mens.
Hoi

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 december 2019, 20:41:46 »
Atosenzosja

Ben je kinderachtig of doe je zo?
Ik vraag duidelijk of iemand net hetzelfde meegemaakt heeft en haar ervaring kan medelen. Wat ben jij voor een naar mens. Wat doe jij op dit forum? Haat zaaien? Doe dit ergens anders of zo, niet op het zogezegde 'roze meisjes forum'.
Als je niets zinnigs kan zeggen, kan je maar beter je mondje houden.
Grtjs
Je het advies geven naar een dokter te gaan als je de angst hebt ernstig ziek te zijn is ‘niet zinnig’? Oké. Daar hebben we dan verschillende ideeën over... =)