Auteur Topic: seks speeltjes  (gelezen 14559 keer)

justmegirls

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 juli 2011, 11:48:56 »
Hallo allemaal,

Ik heb nu 15 maanden een vriend en wij hebben alle stappen al gedaan.
Ik vroeg me af of jullie nog manieren hebben/weten waardoor de seks nog leuker kan worden. Hebben jullie ervaring of tips, dat hoor ik het graag!
Handboeien hebben we trouwens weleens gebruikt

Groetjes! :lips:
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2011, 17:12:49 door justmegirls »

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2011, 11:54:19 »
Ik niet
Heb dat niet nodig :)
maar je kan het áltijd uitproberen (of ga naar een sexshop?..)

Frogger

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2011, 11:54:58 »
Geen ervaring, sorry.
miauw

Goku

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2011, 11:56:16 »
Gewoon wat uitproberen, het is bij iedereen anders.

Elainalyn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2011, 12:00:19 »
Ik heb geen ervaring, al ben ik wel van plan om een vibrator aan te schaffen. Gewoon omdat het me leuk lijkt en ook mijn vriend vindt het niet erg om te experimenteren.

Heb ook van een stel gehoord dat ze het erg leuk vonden om te gebruiken tijdens de seks.
It's through Art, and Art only,that we can realize our perfection; through Art and Art only, that we can shield ourselves from the sordid perils of actual existence.

justmegirls

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 juli 2011, 12:03:31 »
oke dank jullie wel! Ik vind het opzich ook wel lastig om over zoiets te beginnen tegen hem, bang dat hij denkt dat hij het niet goed doet, terwijl dat absoluut niet zo is.

Mepiti

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 juli 2011, 12:27:40 »
Ik voelde er niks van, van die vibrerende ring... Mij leek die play-o gel of iets dergelijks altijd wel wat, maar nu is't uit. ;)
Hmmhmm..

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #7 Gepost op: 28 juli 2011, 12:29:30 »

xx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 juli 2011, 15:11:05 »
Mijn vriend heeft onlangs een vibrator voor me gekocht van durex, het was meer als grapje.
Maar af en toe wordt die wel eens gebruikt en het is best fijn, een beetje experimenteren kan heus geen kwaad
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2011, 15:11:35 door heavenonearth »

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #9 Gepost op: 28 juli 2011, 15:32:52 »
Ik vind sex speeltjes best beledigend tijdens de seks.. (béhalve als jullie het beide willen..?)
ik stelde het voor aan mijn vriend (als grapje), en toen zei hij: ''heb je niet genoeg aan mij?.. doe ik het niet goed?'' hij werd echt heel onzeker.

justmegirls

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 28 juli 2011, 16:32:54 »

Ik vind sex speeltjes best beledigend tijdens de seks.. (béhalve als jullie het beide willen..?)
ik stelde het voor aan mijn vriend (als grapje), en toen zei hij: ''heb je niet genoeg aan mij?.. doe ik het niet goed?'' hij werd echt heel onzeker.

inderdaad. ik heb het ook wel eens gezegd, en kreeg toen precies te dezelfde reactie.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 28 juli 2011, 20:52:53 »
Ik vind seksspeeltjes..grappig. In de negatieve zin ervan. Ik krijg er een beetje een triest beeld bij, no offense.

Vind het vooral apart als je al een vriend hebt. Kom op, je zit nog in het begin van je seksleven, er is nog genoeg te ontdekken. Ik denk dan altijd dat je niet genoeg hebt aan je vriend, alsof de seks zelf niet genoeg voldoening geeft ofzo. Nah, vind het meer iets voor inspiratieloze stelletjes die uitgebrand zijn. Nee, zelfs dan niet eens eigenlijk. Laat ik het erop houden dat ik genoeg heb aan mijn vriend.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het vandaag windstil.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #12 Gepost op: 28 juli 2011, 21:10:23 »
(lichte) SM? :naughty:
Kan best een optie zijn als je wat nieuws wilt.

Elainalyn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 28 juli 2011, 21:25:45 »

Ik vind seksspeeltjes..grappig. In de negatieve zin ervan. Ik krijg er een beetje een triest beeld bij, no offense.

Vind het vooral apart als je al een vriend hebt. Kom op, je zit nog in het begin van je seksleven, er is nog genoeg te ontdekken. Ik denk dan altijd dat je niet genoeg hebt aan je vriend, alsof de seks zelf niet genoeg voldoening geeft ofzo. Nah, vind het meer iets voor inspiratieloze stelletjes die uitgebrand zijn. Nee, zelfs dan niet eens eigenlijk. Laat ik het erop houden dat ik genoeg heb aan mijn vriend.

Dat vind ik wel erg plat gezegd. Er zijn echt ontzettend veel stellen die vibrators gebruiken als extra stimulatie of er fijn mee te experimenteren. Dat betekent verder helemaal niet dat de jongen niet goed genoeg is, maar zo breng je (nog) meer variatie in je seksleven.
Het heeft verder niet veel te maken met: "Ik heb een vriend, en als ik een seks speeltje gebruik, betekent dat, dat ik aan hem niet genoeg heb." En zolang de jongen in kwestie er gene problemen mee heeft en het ook 'leuk' vindt om er mee te spelen is er toch verder niks aan de hand?
It's through Art, and Art only,that we can realize our perfection; through Art and Art only, that we can shield ourselves from the sordid perils of actual existence.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 28 juli 2011, 21:38:39 »

[...]

Dat vind ik wel erg plat gezegd. Er zijn echt ontzettend veel stellen die vibrators gebruiken als extra stimulatie of er fijn mee te experimenteren. Dat betekent verder helemaal niet dat de jongen niet goed genoeg is, maar zo breng je (nog) meer variatie in je seksleven.
Het heeft verder niet veel te maken met: "Ik heb een vriend, en als ik een seks speeltje gebruik, betekent dat, dat ik aan hem niet genoeg heb." En zolang de jongen in kwestie er gene problemen mee heeft en het ook 'leuk' vindt om er mee te spelen is er toch verder niks aan de hand?

Ik vind het gewoon raar dat er tijdens de seks tussen jou en je vriend een elektrisch apparaatje aan te pas moet komen. Bovendien kunnen twee lichamen elkaar voldoende genot verschaffen, daarom vind ik die dingen overbodig en apart.

In mijn ogen voegt zo'n elektrische trilpaal niks geils toe aan de seks, eerder iets lachwekkends. Kom op, je gaat toch geen attributen gebruiken om jezelf te masturberen/penetreren? Ik vind het persoonlijk gewoon heel sneu en ordinairs, to be honest.

leti

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 28 juli 2011, 21:41:50 »
Suck my cockiness. Lick my persuasion.

Elainalyn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 28 juli 2011, 21:45:28 »

[...]

Ik vind het gewoon raar dat er tijdens de seks tussen jou en je vriend een elektrisch apparaatje aan te pas moet komen. Bovendien kunnen twee lichamen elkaar voldoende genot verschaffen, daarom vind ik die dingen overbodig en apart.

In mijn ogen voegt zo'n elektrische trilpaal niks geils toe aan de seks, eerder iets lachwekkends. Kom op, je gaat toch geen attributen gebruiken om jezelf te masturberen/penetreren? Ik vind het persoonlijk gewoon heel sneu en ordinairs, to be honest.

Daar verschillen wij dan in mening.

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 28 juli 2011, 23:18:02 »

[...]

Sorry, maar ik vind dit wel erg kort door de bocht. Seks is voor iedereen anders en waar iemand wel of niet van geniet is erg persoonlijk. Hoe twee mensen die het bed delen hun seksuele relatie invullen is aan hen, en hen alleen. Ik vind daarom niet dat jij het recht hebt om zomaar te zeggen dat zij "genoeg aan elkaar moeten hebben" of dat seksspeeltjes "sneu en ordinair" zijn. Naar mijn idee is seks net zo goed een soort 'spel' als het bedrijven van liefde. Die twee dingen kunnen samen gaan, you know. And everybody is entitled to play it the way they want it. Wil je intiem, plain en zacht, fine, go ahead. Maar ga dan niet iedereen die het anders wil doen afschilderen alsof ze niet genoeg hebben aan elkaar of ordinair of sneu zijn.
I've had a good day doing things the wrong way

iFapped

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 28 juli 2011, 23:19:43 »

[...]

Jij verpest echt elk sekstopic waar je het niet mee eens bent -_- waarom?
Niet iedereen vind hetzelfde leuk.
twittert ||  Everything makes sense when you\'re with me.

Octocock

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 28 juli 2011, 23:24:20 »
Zoveel bekeken maar zo weinig antwoorden :')
Anyhoe, ik heb ook geen antwoord voor je want ik heb nog nooit zoiets gebruikt.

Hipsterduck

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 28 juli 2011, 23:24:40 »

[...]

Zelf nooit een vriend of seks gehad?

Nou, aangenaam ik ben ordinair en sneu(?)! :D
Ik had een vibrator en mijn vriend vond het heeeel geil om te zien hoe ik mijn vib gebruikte.
Ook vond hij het zelf geil om de vib bij mij te gebruiken.
Conclusie: alleen maar positieve dingen.
Het wordt pas ordinair als je voor je raam gaat zitten met je benen gespreid en dan een speeltje gebruikt. ;)
En sneu? ik wil dan eens weten waarom jij het sneu vindt?
Cheesecake?

Rocketqueen

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 28 juli 2011, 23:32:51 »
Ben ook benieuwd.
I solemnly swear that I am up to no good

Lipleesbroek

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 28 juli 2011, 23:34:24 »

[...]

Ben ik het totaal niet mee eens, ik kan bijvoorbeeld moeilijk tot een hoogtepunt komen, hoewel mijn vriend fantastisch is, en dat helpt mij. Daardoor is seks voor mij ook leuker.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #23 Gepost op: 28 juli 2011, 23:34:32 »
^ idd, leg maar uit.

Juulxx1

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 28 juli 2011, 23:43:13 »
Ik zie het helemaal niet als 'meer genot' krijgen, maar gewoon als iets leuks waar we samen van kunnen genieten. Ik heb een goedkope van de Etos en die werkt voor mij prima, een aanrader dus (:
I remember every first kiss, how I didnt want to leave your lips.

ANNEMARIJN

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 29 juli 2011, 11:22:40 »
snoep string of bh?

hiiiiiiiiiiiii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 29 juli 2011, 11:26:55 »
Ik vind het een beetje raar hoe je denkt ( helloleticiaa )  Zou wel willen weten hoe je aan die mening komt dat het sneu is en ordinair vind ik helemaal het verkeerde woord dat slaat echt nergens op.
Een vibrator hoeft niet eens te betekenen dat je vriend niet goed genoeg is?
Mijn vriend vind het juist leuk om een vibrator erbij te gebruiken.
Tis toch weer een nieuwe stap in je seksrelatie, je moet toch dingen uit blijven proberen.. daar is seks toch ook voor? en om te genieten en om dingen samen uit te proberen..
---

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 29 juli 2011, 15:43:55 »

Ik vind het een beetje raar hoe je denkt ( helloleticiaa )  Zou wel willen weten hoe je aan die mening komt dat het sneu is en ordinair vind ik helemaal het verkeerde woord dat slaat echt nergens op.
Een vibrator hoeft niet eens te betekenen dat je vriend niet goed genoeg is?
Mijn vriend vind het juist leuk om een vibrator erbij te gebruiken.
Tis toch weer een nieuwe stap in je seksrelatie, je moet toch dingen uit blijven proberen.. daar is seks toch ook voor? en om te genieten en om dingen samen uit te proberen..

Nieuwe dingen uitproberen prima, maar ik vind een of ander plastic ding daar niet veel aan toevoegen. Je gaat je toch niet laten penetreren door een object :')? Ik blijf bij die mening, ik vind het gewoon sneu/wanhopig/whatever. Als de seks goed is tussen twee personen dan zouden die dingen niet hoeven. Dan kan je wel zeggen dat die dingen het nog extra leuk maken, nou, als de seks écht goed is, dan heb je niks extra's meer nodig.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 29 juli 2011, 15:45:52 »

[...]

Zelf nooit een vriend of seks gehad?

Nou, aangenaam ik ben ordinair en sneu(?)! :D
Ik had een vibrator en mijn vriend vond het heeeel geil om te zien hoe ik mijn vib gebruikte.
Ook vond hij het zelf geil om de vib bij mij te gebruiken.
Conclusie: alleen maar positieve dingen.
Het wordt pas ordinair als je voor je raam gaat zitten met je benen gespreid en dan een speeltje gebruikt. ;)
En sneu? ik wil dan eens weten waarom jij het sneu vindt?

Eh jawel ;D

Gewoon, dat je überhaupt voorwerpen gebruikt voor zoiets, dat vind ik gewoon apart.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 29 juli 2011, 15:48:28 »

[...]

Sorry, maar ik vind dit wel erg kort door de bocht. Seks is voor iedereen anders en waar iemand wel of niet van geniet is erg persoonlijk. Hoe twee mensen die het bed delen hun seksuele relatie invullen is aan hen, en hen alleen. Ik vind daarom niet dat jij het recht hebt om zomaar te zeggen dat zij "genoeg aan elkaar moeten hebben" of dat seksspeeltjes "sneu en ordinair" zijn. Naar mijn idee is seks net zo goed een soort 'spel' als het bedrijven van liefde. Die twee dingen kunnen samen gaan, you know. And everybody is entitled to play it the way they want it. Wil je intiem, plain en zacht, fine, go ahead. Maar ga dan niet iedereen die het anders wil doen afschilderen alsof ze niet genoeg hebben aan elkaar of ordinair of sneu zijn.

Ik schilder niemand af als ordinair/sneu, ik zeg duidelijk bij alles 'ik vind'. Subjectief, you know.

Waarom wordt er toch altijd gedacht dat het mijn intentie is mensen dingen te verbieden o.i.d.? Het kan mij echt niet schelen of iemand een dildo in zichzelf steekt of een trechter, doe lekker alles waar je nat van word ofzo. Ik geef gewoon mijn mening.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 29 juli 2011, 15:49:00 »

[...]

Nieuwe dingen uitproberen prima, maar ik vind een of ander plastic ding daar niet veel aan toevoegen. Je gaat je toch niet laten penetreren door een object :')? Ik blijf bij die mening, ik vind het gewoon sneu/wanhopig/whatever. Als de seks goed is tussen twee personen dan zouden die dingen niet hoeven. Dan kan je wel zeggen dat die dingen het nog extra leuk maken, nou, als de seks écht goed is, dan heb je niks extra's meer nodig.

Om vooral geen oogkleppen op te hebben.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 29 juli 2011, 15:52:12 »

[...]

Om vooral geen oogkleppen op te hebben.

Waarom gaan we niet massaal tegen de wc-pot aanrijden? Wie weet brengt dat je ook weer tot een beter hoogtepunt.

Raar voorbeeld, maar misschien word mijn punt dan duidelijker. En zo niet, hoeft niet, mijn mening, klaar.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #32 Gepost op: 29 juli 2011, 15:58:14 »
Ja, maar je brengt je mening op een kut manier. Sorry dat ik het zo zeg. Je vraagt het jezelf al af: Waarom wordt er altijd toch gedacht dat het mijn intentie is om dingen te verbieden o.i.d.?
Misschien door de manier waarop je het brengt. Denk daar een keer aan, voordat je anderen gaat afkraken onder het mom van jouw mening.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 29 juli 2011, 15:58:47 »
Als het je mening is, waarom doe je dan alsof iedereen die niet exact jouw mening deelt héél erg afwijkend is. Is het wel eens in je opgekomen dat iedereen zijn eigen mening heeft, en als iemand het niet met je eens is dat dat dan niet meteen betekent dat het "wanhopig" of "ordinair/sneu" is?

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 29 juli 2011, 15:59:07 »
^ @helloleticiaa

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #35 Gepost op: 29 juli 2011, 16:03:56 »
@Sparrow, inderdaad.
Je doet alsof jij de grote, wijze leticia bent en dat anderen gek, sneu en ordinair zijn. En ze hebben geen goede seks, want jij weet dat natuurlijk.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 29 juli 2011, 16:04:10 »

Ja, maar je brengt je mening op een kut manier. Sorry dat ik het zo zeg. Je vraagt het jezelf al af: Waarom wordt er altijd toch gedacht dat het mijn intentie is om dingen te verbieden o.i.d.?
Misschien door de manier waarop je het brengt. Denk daar een keer aan, voordat je anderen gaat afkraken onder het mom van jouw mening.

Ja oké, maar hoe zou ik anders mijn mening moeten brengen denk ik dan? Voor zover ik weet scheld ik niet, ik richt iets niet persoonlijk op iemand, ik verbied het niet, zeg duidelijk dat het een mening is..

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 29 juli 2011, 16:05:08 »

Als het je mening is, waarom doe je dan alsof iedereen die niet exact jouw mening deelt héél erg afwijkend is. Is het wel eens in je opgekomen dat iedereen zijn eigen mening heeft, en als iemand het niet met je eens is dat dat dan niet meteen betekent dat het "wanhopig" of "ordinair/sneu" is?

Dit gaat alleen over dit topic. En sorry, maar dat is in mijn ogen gewoon zo, en dat is dan toch alsnog een mening? Het is niet zo dat half Nederland het nu met mij eens is.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 29 juli 2011, 16:06:38 »
^ Dan kan je bijvoorbeeld zeggen "Ik vind het wanhopig/ordinair/sneu" in plaats van "Je laat je toch niet penetreren door een object :')?" De manier waarop je het brengt is gewoon neerbuigend, en je valt iedereen aan die iets anders zegt dan wat jij vindt.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 29 juli 2011, 16:07:07 »

@Sparrow, inderdaad.
Je doet alsof jij de grote, wijze leticia bent en dat anderen gek, sneu en ordinair zijn. En ze hebben geen goede seks, want jij weet dat natuurlijk.

Dat zal ongetwijfeld, anders zouden mensen niet gebruik maken van die dingen, maar ik blijf die dingen overbodig vinden en raar. Overigens kan iedereen dan goede seks hebben met zulke dingen, dus dat is dan geen prestatie meer.

..vind ik. Denk ik. Ofzo.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 29 juli 2011, 16:09:31 »
@ Sparrow

Citaten van mijn berichten:

Nou, als dit niet duidelijk genoeg gebracht is als mening, dan weet ik het ook niet meer.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 29 juli 2011, 16:11:59 »

[...]

Ik bedoelde vooral dit gedeelte. En de manier waarop

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 29 juli 2011, 16:13:21 »

[...]

Ik bedoelde vooral dit gedeelte. En de manier waarop

Moet ik dan serieus elke zin met 'ik vind' beginnen?

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 29 juli 2011, 16:14:42 »
^ Nee, zoals ik zei, het gaat me om de manier waarop. Je kan "ik vind" voor een zin zetten maar het alsnog op een, zoals ensoleille zei, kutte manier brengen.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 29 juli 2011, 16:15:14 »
IK VIND nieuwe dingen uitproberen prima, maar ik vind een of ander plastic ding daar niet veel aan toevoegen. IK VIND je gaat je toch niet laten penetreren door een object :')? Ik blijf bij die mening, ik vind het gewoon sneu/wanhopig/whatever. IK VIND DAT ALS Als de seks goed is tussen twee personen dan zouden die dingen niet hoeven. IK VIND DAT JE Dan wel wel zeggen dat die dingen het nog extra leuk maken, nou, als de seks écht goed is, VIND IK DAT JE dan heb niks extra's meer nodig hebt.

Zo.

lemonacid

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 29 juli 2011, 16:15:17 »
Wat ik me even tussendoor afvraag, Leticia, wat vind jij dan dat mensen moeten doen die al jaren een relatie hebben en waar (natuurlijk, dat gebeurt bijna altijd) de seks als een sleur is geworden? Moeten ze er dan gewoon maar mee ophouden? Want dan zijn zulke speeltjes/spelletjes toch wel weer een uitkomst. :)

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 29 juli 2011, 16:16:15 »

^ Nee, zoals ik zei, het gaat me om de manier waarop. Je kan "ik vind" voor een zin zetten maar het alsnog op een, zoals ensoleille zei, kutte manier brengen.

Oh oke. Let dan maar niet meer op onderstaand bericht.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 29 juli 2011, 16:20:59 »

Wat ik me even tussendoor afvraag, Leticia, wat vind jij dan dat mensen moeten doen die al jaren een relatie hebben en waar (natuurlijk, dat gebeurt bijna altijd) de seks als een sleur is geworden? Moeten ze er dan gewoon maar mee ophouden? Want dan zijn zulke speeltjes/spelletjes toch wel weer een uitkomst. :)

Tuurlijk niet. Maar er bestaat nog zóveel wat je kan doen, je kan me niet wijsmaken dat je het op elk standje, locatie, etc hebt gedaan. Misschien kan dat wel, maar dan zie je gelijk wat voor gevolg het heeft als je op vroege leeftijd al van alles uitgeprobeerd: seks wordt dan eerder saai en je hebt alles al gedaan.
Bovendien, als je tegen die tijd in een sleur zit en er geen zin meer in hebt, dan heb je dus geen zin meer, dan maakt het geen van beiden meer uit als er minder seks wordt bedreven.
Dat is gewoon de natuurlijke gang van zaken, naarmate je ouder wordt heb je automatisch minder seks, daar zorgt je lichaam wel voor. Je komt in de overgang = minder zin in seks, geslachtsgemeenschap gaat stroever, noem maar op. Op die leeftijd heb je die seks-fase vaak wel gehad, en zo niet, dan blijf je het toch doen, prima.

D.

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 29 juli 2011, 16:44:37 »
geen ervaring
Whatever you do in life will be insignificant but it is very important that you do it because nobody else will..

justmegirls

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 29 juli 2011, 16:46:35 »

Zover ik me kan herinneren heb ik niet om een mening gevraagd. En ik denk dat als alleen 1 van die vele zinnen had neergezet ookal vrij duidelijk was geweest. Jammer van het topic, ik ga er verder ook geen woorden over vuil maken.

justmegirls

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 29 juli 2011, 16:50:13 »
Alle meiden hartstikke bedankt en vooral voor het soort  van "opkomen" , blij dat jullie het normaal kunnen opvatten..
Je bent heus niet meteen Kim Holland als je zoiets doet lijkt me en zoals de meeste al zeiden, het is iets nieuws. Het is totaal niet dat ik zo een persoon ben ofzo. Sterker nog, mijn eerste keer was op mijn 15de en ik vind dat eigenlijk te jong en ben daar ook totaal niet trots op maar ik heb er geen spijt van want ik ben nog steeds ontzettend gelukkig met hem. Je zit in de puberteit en dan probeer je dingen uit, de meeste dingen doe je niet meer als je 50 bent denk ik..
Thanks! X

hiiiiiiiiiiiii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 30 juli 2011, 11:24:21 »
Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt:)
Als jij dat graag wil proberen, moet je het gewoon doen!
Ik ben nu 4 jaar samen met mn vriend, en ik vind seksspeeltjes zijn er niet voor omdat je relatie saai is maar om er iets nieuws bij te doen, net als verschillende standjes en plekjes waar je het doet/gedaan hebt.. Maargoed iedereen heeft zn eigen mening erover, maar ik vind dat je alles wat je wil proberen in je leven moet proberen:)
---

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 31 juli 2011, 04:58:43 »

[...]

Ik schilder niemand af als ordinair/sneu, ik zeg duidelijk bij alles 'ik vind'. Subjectief, you know.

Waarom wordt er toch altijd gedacht dat het mijn intentie is mensen dingen te verbieden o.i.d.? Het kan mij echt niet schelen of iemand een dildo in zichzelf steekt of een trechter, doe lekker alles waar je nat van word ofzo. Ik geef gewoon mijn mening.

Het normaal overbrengen van een mening, standpunt en dergelijke vergt veel meer dan alleen de woorden "ik vind" of "ik denk". Je mag heus wel je visie op dit onderwerp geven, dat is ook waar een forum voor dient, maar op het gebied van overbrengen ervan heb je naar mijn idee nog erg veel te leren. Er is niets mis met het delen van je mening, maar er zijn verschillende manieren om deze duidelijk te maken. Het belangrijkste daarbij is dat je altijd, maar dan ook echt altijd respect blijft houden voor mensen die jouw mening niet delen. Deze mensen zijn daarom niet minder, en daarom zou er ook geen enkele reden moeten zijn om op zo'n neerbuigende toon over deze mensen te praten.

*Sigh* Als je het mij vraagt vindt men zichzelf vandaag de dag veel te snel superieur over iemand anders. Mensen verschillen, meningen verschillen, en zo ook hun manier van seks hebben. Dit maakt de één niet beter dan de ander.

Peppermint

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 31 juli 2011, 11:29:08 »
^Applaus
I don't care what you think about me, I don't think about you at all

hiiiiiiiiiiiii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 31 juli 2011, 11:49:13 »

[...]

Het normaal overbrengen van een mening, standpunt en dergelijke vergt veel meer dan alleen de woorden "ik vind" of "ik denk". Je mag heus wel je visie op dit onderwerp geven, dat is ook waar een forum voor dient, maar op het gebied van overbrengen ervan heb je naar mijn idee nog erg veel te leren. Er is niets mis met het delen van je mening, maar er zijn verschillende manieren om deze duidelijk te maken. Het belangrijkste daarbij is dat je altijd, maar dan ook echt altijd respect blijft houden voor mensen die jouw mening niet delen. Deze mensen zijn daarom niet minder, en daarom zou er ook geen enkele reden moeten zijn om op zo'n neerbuigende toon over deze mensen te praten.

*Sigh* Als je het mij vraagt vindt men zichzelf vandaag de dag veel te snel superieur over iemand anders. Mensen verschillen, meningen verschillen, en zo ook hun manier van seks hebben. Dit maakt de één niet beter dan de ander.

100 % waarrrrrrrrrrr
---

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #55 Gepost op: 31 juli 2011, 12:03:27 »
Yap yap.
Nu is het wel duidelijk wat de meeste girlsceners hier over helloleticiaa's mening vinden.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 31 juli 2011, 15:21:26 »

[...]

Oké, hoe zal ik dit brengen..

Er zijn genoeg gevallen geweest waarbij ik een andere mening had dan anderen. Ik respecteer andere meningen vaak ook gewoon, omdat ik weet dat mijn mening niet altijd het beste is. Ik ben in veel opzichten erg open minded en kan me goed in andere mensen verplaatsen. Echter zijn er wel páár zaken waarbij ik dat niét kan en eerlijk gezegd ook niet wil, omdat dat in mijn ogen niet normaal is. Dan kan ik zo'n mening soms niet respecteren. Niet dat ik die persoon zélf niet respecteer, maar bepaalde visies gewoon niét.
Ik kan even geen voorbeeld geven die hiermee te vergelijken is, dus geef ik even een extreem voorbeeld, ik hoop dat je begrijpt dat dit voorbeeld natuurlijk niet dezelfde ernst heeft als dit, maar het gaat om het idee. Stel dat een pedofiel hier gaat verkondigen dat hij kickt op kindjes. Heb jij dan zoiets van: oké, ik respecteer zijn mening? Nee, je vind het zo krankzinnig dat je er wat van moet zeggen.
Dat heb ik dus ook hiermee. Natuurlijk valt het totaal niet te vergelijken met dat voorbeeld dat ik gaf, maar zo kan je misschien wel begrijpen waarom ik mijn mening soms zo breng. Omdat sommige dingen in mijn ogen totaal niet normaal zijn. En nee, dan voel ik mij niet superieur, maar ik zal wel eerlijk toegeven dat mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld wel omhoog gaan bij het lezen van sommige dingen hier. Dan voel ik mij trots dat ik nog zulke duidelijke grenzen heb in een tijd waarin niks meer gek lijkt.
Ik vermoed dat je óf mijn bericht niet zal begrijpen, óf dat je mijn bericht verkeerd interpreteert. Kan ook niet anders, je zult mijn mening alleen begrijpen als je bij de helft van de topics in dit seks-forum ook een facepalm-neiging hebt.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 31 juli 2011, 15:23:57 »
Iedereen heeft toch wel dingen die hij of zij absoluut niet normaal vinden en waarbij je gewoon geen begrip kunt opbrengen?

Peppermint

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 31 juli 2011, 16:17:47 »

Iedereen heeft toch wel dingen die hij of zij absoluut niet normaal vinden en waarbij je gewoon geen begrip kunt opbrengen?

Daar heb je wel gelijk in. Je zegt het soms alleen een beetje hard, dat raakt af en toe een gevoelige snaar. (Ik zou trouwens de politiek in gaan als ik jou was, je bent volgens mij een kei in debatteren. :wink2: )
Je kunt heel goed je mening laten over komen, hij is voor iedereen klaar en duidelijk, wat ik ergens wel knap vind.
In dit topic ging je wel erg ver. De seksindustrie verdiend miljoenen en veelal (niet altijd natuurlijk) genieten mensen daar gewoon van. Persoonlijk vind ik dat iedereen lekker zijn gang mag gaan in de slaapkamer, zolang ze daarmee anderen geen schade berokkenen.

Wat ik dan interessant vind, is dat, als ik het goed begrepen heb, jij rollenspellen en het zogenaamde 'verkrachting faken' wel weer accepteert.
In ieder geval, heel het forum kent jouw mening, daar heb ik respect voor.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 31 juli 2011, 16:41:56 »

[...]

Daar heb je wel gelijk in. Je zegt het soms alleen een beetje hard, dat raakt af en toe een gevoelige snaar. (Ik zou trouwens de politiek in gaan als ik jou was, je bent volgens mij een kei in debatteren. :wink2: )
Je kunt heel goed je mening laten over komen, hij is voor iedereen klaar en duidelijk, wat ik ergens wel knap vind.
In dit topic ging je wel erg ver. De seksindustrie verdiend miljoenen en veelal (niet altijd natuurlijk) genieten mensen daar gewoon van. Persoonlijk vind ik dat iedereen lekker zijn gang mag gaan in de slaapkamer, zolang ze daarmee anderen geen schade berokkenen.

Wat ik dan interessant vind, is dat, als ik het goed begrepen heb, jij rollenspellen en het zogenaamde 'verkrachting faken' wel weer accepteert.
In ieder geval, heel het forum kent jouw mening, daar heb ik respect voor.

Daar heb jij ook weer gelijk in, ik reageer inderdaad nooit echt subtiel nee, maar dat is mijn 'defect'. Daarom waarschuw ik mensen altijd van tevoren, de meeste girlsceners hebben dat al wel meegekregen van mij denk ik. Dankje wel voor het compliment, als het een compliment was haha. Politiek is niks voor mij, ik zou mijn visie in tegenstelling hoe jullie denken nooit willen opleggen of verplichten aan anderen.
Natuurlijk verdient de seksindustrie bakken met geld, heb je op de maatschappij tegenwoordig gelet? We zijn massaal aan het seksualiseren, we worden vrijer en de grenzen zijn steeds verder te zoeken. En de reden dat dit zo makkelijk en goed lukt is omdat veel mensen gewoon met de 'flow' meegaan en die vrijheid wel spannend vinden.
Ik vind dat vaak gewoon jammer, dat mensen vaak zodanig aan die vrijheid en seksualisering zijn gewend en dat het zo is ingeprogrammeerd tegenwoordig dat we vaak niet meer doorhebben dat sommige dingen eigenlijk soms te gek worden. Alles wat fijn voelt vinden we best, ongeacht of dat tegen onze normen of fatsoen ingaat. We zijn snel geneigd te denken dat we dan preuts zijn.

Ik denk dat dat een verschil is in onder andere culturen. Ik merk dat Nederland gewoon erg vrij is, in alles. Doordat je er ook zo mee wordt opgevoed, ga je het normaal vinden omdat het gewoon je natuur is geworden, snap je?

Wisten jullie trouwens dat seksspeeltjes slecht kunnen zijn voor je gezondheid? Waarschijnlijk niet nee, aangezien dit nog niet op de langere termijn is onderzocht. Oké, waarschijnlijk zijn jullie wel bekend met het nieuws dat de trillingen en de stralingen van je mobiel onvruchtbaarheid in de hand kunnen helpen en concentratieproblemen, vandaar dan het wordt afgeraden om wanneer je slaapt je mobiel in de buurt te hebben of überhaupt in je broekzak als man zijnde.
De trillingen van een vibrator kunnen ook nooit goed zijn. Die trillingen en stralingen gaan door tot je baarmoeder. Maar goed, op langere termijn zullen ze daar ook wel achter gaan komen.

Jullie hebben volgens mij echt het beeld van mij dat ik één of andere non ben die alleen saai met het licht uit één keer per jaar seks heeft ofzo. Jullie zouden verbaasd staan. Je bent niet alleen wild als je er veel ervaring op hebt zitten en je op elke plek op aarde seks hebt hoor, je kan ook wild zijn en tegelijkertijd je 'fatsoen' (om het even zo te noemen) behouden. Mijn libido is wellicht wel even groot als die van jullie, misschien wel groter.
Ik zou het trouwens niet 'verkrachting faken' noemen, ik noem het meer dominantie. En ja, als dat gebeurd tussen twee personen, er respect wordt behouden naar elkaar toe en er geen attributen bij te pas komen, dan vind ik daar niks mis mee. Het is niet zo dat ik alles afkeur wat een beetje 'wild' is qua seks hoor :'3

Peppermint

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 31 juli 2011, 16:59:08 »
^Mooi gezegd. Ik heb een paar jaar in België gewoond en toen ik terug kwam vond ik de vrijheid in Nederland best een shock. Nu wil ik niet zeggen dat België een preuts land is o.i.d. maar ik merkte op dat daar bijvoorbeeld meer respect is van leerlingen naar leraren toe. Hier lijken die grenzen allang vervaagt en zijn leraren eerder 'matties' geworden dan opvoeders. Nederland is af en toe iets té open minded. Maar goed, als ik daar verder op in ga, dwalen we af.

Je hebt trouwens groot gelijk in je laatste alinea, persoonlijk vind ik seksspeeltjes en andere attributen ook niet nodig. Mensen lichamen zijn geschapen om elkaar lief te hebben en plezier te bezorgen. Ik zie de lol van zweepjes en lichtgevende en ronddraaiende nep piemels niet in.
Ieder z'n ding, maar dat is niets voor mij.
Het 'verkrachting faken' is meer een verwijzing naar dat topic, het was inderdaad simpelweg dominantie. Zelf zou ik het niet zien zitten, anderen genieten er van.

Je wil je mening laten horen en ik heb niet het idee dat je dat doet om denigrerend te zijn of mensen af te keuren. Bij de meiden hier schiet het zo nu en dan gewoon in het verkeerde keelgat (heb ik ook wel is gehad.)

Ik weet niet wat je wil doen met je leven, maar ik zie jou wel iets in de journalistiek doen? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Je schrijft erg sterk en en met een eigen visie. Zonde om niets mee te doen.

Anouk

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 31 juli 2011, 17:02:50 »
Handboeien lijkt me wel leuk (:

Roos

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 31 juli 2011, 17:47:48 »

Handboeien lijkt me wel leuk (:
The longest journey begins with a single step

LouiseVuitton

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 31 juli 2011, 18:13:13 »

[...]

Daar heb jij ook weer gelijk in, ik reageer inderdaad nooit echt subtiel nee, maar dat is mijn 'defect'. Daarom waarschuw ik mensen altijd van tevoren, de meeste girlsceners hebben dat al wel meegekregen van mij denk ik. Dankje wel voor het compliment, als het een compliment was haha. Politiek is niks voor mij, ik zou mijn visie in tegenstelling hoe jullie denken nooit willen opleggen of verplichten aan anderen.
Natuurlijk verdient de seksindustrie bakken met geld, heb je op de maatschappij tegenwoordig gelet? We zijn massaal aan het seksualiseren, we worden vrijer en de grenzen zijn steeds verder te zoeken. En de reden dat dit zo makkelijk en goed lukt is omdat veel mensen gewoon met de 'flow' meegaan en die vrijheid wel spannend vinden.
Ik vind dat vaak gewoon jammer, dat mensen vaak zodanig aan die vrijheid en seksualisering zijn gewend en dat het zo is ingeprogrammeerd tegenwoordig dat we vaak niet meer doorhebben dat sommige dingen eigenlijk soms te gek worden. Alles wat fijn voelt vinden we best, ongeacht of dat tegen onze normen of fatsoen ingaat. We zijn snel geneigd te denken dat we dan preuts zijn.

Ik denk dat dat een verschil is in onder andere culturen. Ik merk dat Nederland gewoon erg vrij is, in alles. Doordat je er ook zo mee wordt opgevoed, ga je het normaal vinden omdat het gewoon je natuur is geworden, snap je?

Wisten jullie trouwens dat seksspeeltjes slecht kunnen zijn voor je gezondheid? Waarschijnlijk niet nee, aangezien dit nog niet op de langere termijn is onderzocht. Oké, waarschijnlijk zijn jullie wel bekend met het nieuws dat de trillingen en de stralingen van je mobiel onvruchtbaarheid in de hand kunnen helpen en concentratieproblemen, vandaar dan het wordt afgeraden om wanneer je slaapt je mobiel in de buurt te hebben of überhaupt in je broekzak als man zijnde.
De trillingen van een vibrator kunnen ook nooit goed zijn. Die trillingen en stralingen gaan door tot je baarmoeder. Maar goed, op langere termijn zullen ze daar ook wel achter gaan komen.

Jullie hebben volgens mij echt het beeld van mij dat ik één of andere non ben die alleen saai met het licht uit één keer per jaar seks heeft ofzo. Jullie zouden verbaasd staan. Je bent niet alleen wild als je er veel ervaring op hebt zitten en je op elke plek op aarde seks hebt hoor, je kan ook wild zijn en tegelijkertijd je 'fatsoen' (om het even zo te noemen) behouden. Mijn libido is wellicht wel even groot als die van jullie, misschien wel groter.
Ik zou het trouwens niet 'verkrachting faken' noemen, ik noem het meer dominantie. En ja, als dat gebeurd tussen twee personen, er respect wordt behouden naar elkaar toe en er geen attributen bij te pas komen, dan vind ik daar niks mis mee. Het is niet zo dat ik alles afkeur wat een beetje 'wild' is qua seks hoor :'3

dudee, zit jij op girlscene om topics te verpesten en mensen af te kraken ?
jezus, tief lekker een eind op met je mening, want er wordt hier niet gevraagd naar  JOU mening over vibrators... er wordt hier gevraagd of iemand goede/slechte ervaringen heeft met seks speeltjes.
en jij bemoeit je overal mee, maar alleen om mensen af te kraken/af te schilderen als "ordinaire/sneu-e mensen."
ik begin een beetje genoeg van jou en je arrogante meningen te krijgen.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #64 Gepost op: 31 juli 2011, 18:16:49 »

[...]

jezus, tief lekker een eind op met je mening, want er wordt hier niet gevraagd naar  JOU mening over vibrators... er wordt hier gevraagd of iemand goede/slechte ervaringen heeft met seks speeltjes.
en jij bemoeit je overal mee, maar alleen om mensen af te kraken/af te schilderen als "ordinaire/sneu-e mensen."

Ze verpest helemaal geen topics, en kraakt mensen niet af.
Tot tegenstelling van jou. :')
Arrogante mening? Okay.
Ze heeft tenminste een mening.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #65 Gepost op: 31 juli 2011, 18:18:10 »
Op forums bemoeit iedereen met elkaar, jij bemoeit je nu ook met haar hoor. :'D
Deal with it.

hiiiiiiiiiiiii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 31 juli 2011, 18:18:22 »
Ze heeft misschien een uitgesproken mening, en ze geeft zelf ook toe dat ze soms hard overkomt, maar vind dat jij nu wel een beetje ver gaat haha..
---

heleboelnummers

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 31 juli 2011, 18:18:38 »

IK VIND nieuwe dingen uitproberen prima, maar ik vind een of ander plastic ding daar niet veel aan toevoegen. IK VIND je gaat je toch niet laten penetreren door een object :')? Ik blijf bij die mening, ik vind het gewoon sneu/wanhopig/whatever. IK VIND DAT ALS Als de seks goed is tussen twee personen dan zouden die dingen niet hoeven. IK VIND DAT JE Dan wel wel zeggen dat die dingen het nog extra leuk maken, nou, als de seks écht goed is, VIND IK DAT JE dan heb niks extra's meer nodig hebt.

Zo.

Het voorwerp is in dat geval niet het enigste wat je penetreert. Als je samen bijvoorbeeld een vibrator gebruikt dan kan je sekspartner bijvoorbeeld de vibrator in jou penetreren. Die vibrator trilt misschien uit zichzelf maar zal toch enige menselijke hulp nodig hebben. Mijn punt is: goede seks is wat je er zelf van maakt. Als je zo gesloten bent als jij dan kun je nooit weten wat goede seks is omdat je overal bij voorbaat al een mening over hebt.

In mijn ogen is de liefde bedrijven, het elkaar gunnen van genot ook als je er op dat moment zelf geen (lichamelijk) genot van hebt. Ook in het geval van gebruik van een seksspeeltje gaat dat dus op.

Van mij mag jij je mening zo vaak geven als je wilt en zelfs als je mening lijn tegenover de rest staat mag dat. Echter wat ik niet snap is waarom jij steeds forumt in seks-topics terwijl je bijna alles sneu/niet normaal/ordinair vind.

Daarbij: in dit topic werd helemaal niet gevraagd om de mening over seksspeeltjes. De vraag was namelijk hoe de ervaringen waren met seksspeeltjes. Je zat dus al fout om je mening te gaan roepen want dat was niet de vraag.
-

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #68 Gepost op: 31 juli 2011, 18:21:38 »

[...]

Het voorwerp is in dat geval niet het enigste wat je penetreert. Als je samen bijvoorbeeld een vibrator gebruikt dan kan je sekspartner bijvoorbeeld de vibrator in jou penetreren. Die vibrator trilt misschien uit zichzelf maar zal toch enige menselijke hulp nodig hebben. Mijn punt is: goede seks is wat je er zelf van maakt. Als je zo gesloten bent als jij dan kun je nooit weten wat goede seks is omdat je overal bij voorbaat al een mening over hebt.

In mijn ogen is de liefde bedrijven, het elkaar gunnen van genot ook als je er op dat moment zelf geen (lichamelijk) genot van hebt. Ook in het geval van gebruik van een seksspeeltje gaat dat dus op.

Van mij mag jij je mening zo vaak geven als je wilt en zelfs als je mening lijn tegenover de rest staat mag dat. Echter wat ik niet snap is waarom jij steeds forumt in seks-topics terwijl je bijna alles sneu/niet normaal/ordinair vind.

Daarbij: in dit topic werd helemaal niet gevraagd om de mening over seksspeeltjes. De vraag was namelijk hoe de ervaringen waren met seksspeeltjes. Je zat dus al fout om je mening te gaan roepen want dat was niet de vraag.

Dat mag ze toch zelf weten?
De ts vroeg wel om meningen, maar heeft het gewijzigd.

LouiseVuitton

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 31 juli 2011, 18:29:27 »

[...]

Ze verpest helemaal geen topics, en kraakt mensen niet af.
Tot tegenstelling van jou. :')
Arrogante mening? Okay.
Ze heeft tenminste een mening.

in teggenstellig tot mij? WHUT ?!
ik kraak geen mensen af, probeer geen forums te VERPESTEN like she does.
en ik heb ook een mening, als je dat bedoeld met "Ze heeft tenminste een mening". iedereen heeft een mening, maar die proberen we voorzichtig uit te drukken en niet zo arrogant als zij doet,
ze heeft kapsones van hier tot de maan?
en ja ik bemoei me ook is met haar, want ik wordt echt schijtziek van haar reacties.

Amanddaa

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 31 juli 2011, 18:30:25 »

[...]

en ik heb ook een mening, als je dat bedoeld met "Ze heeft tenminste een mening". iedereen heeft een mening, maar die proberen we voorzichtig uit te drukken en niet zo arrogant als zij doet,
en ja ik bemoei me ook is met haar, want ik wordt echt schijtziek van haar reacties.

Tip: negeer het.
where are you looking at....

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #71 Gepost op: 31 juli 2011, 18:34:37 »

[...]

Ze verpest het forum niet lol. Als jij een mening geven, forum verpesten vindt, okay. Niet iedereen heeft een mening hoor, zoveel mensen lopen maar mee wat meningen betreft. Arrogant? Wat je arrogant noemt joh.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #72 Gepost op: 31 juli 2011, 18:36:52 »
Soms is het beter om een mening hard (oftewel niet zacht) uit te drukken, mensen kunnen dat 'zacht uitdrukken' verkeerd begrijpen.

Telephonic

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 31 juli 2011, 18:47:49 »

Soms is het beter om een mening hard (oftewel niet zacht) uit te drukken, mensen kunnen dat 'zacht uitdrukken' verkeerd begrijpen.

Volkomen mee eens :)
Words like a loaded gun

Ginotje12

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 31 juli 2011, 20:38:01 »
Wauw O.o Wat een discussie xD

Maar je hebt van Durex (vast ook van andere merken) condooms genaamd "Pleasuremax", dit zijn condooms met ribbeltjes en nopjes. Zelf nooit gebruikt, maar had er eens van gehoord, misschien dat dat iets is? =)

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 01 augustus 2011, 14:38:36 »

[...]

Donder eens even op ofzo, mijn reactie was gericht naar Peppermint en was een uitleg op haar bericht.

De rest van je berichtje lees ik dus ook niet.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 01 augustus 2011, 14:40:28 »
Dank jullie wel AutumnRain en Telephonic!

Christine Le Duc heeft trouwens uitverkoop. Ik moest een winkel ernaast zijn en zag het toevallig. Dus mensen, om het on-topic te houden: Sla jullie slag.
« Laatst bewerkt op: 01 augustus 2011, 15:45:27 door sometimesleticiaa »

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 01 augustus 2011, 14:45:30 »

Wauw O.o Wat een discussie xD

Maar je hebt van Durex (vast ook van andere merken) condooms genaamd "Pleasuremax", dit zijn condooms met ribbeltjes en nopjes. Zelf nooit gebruikt, maar had er eens van gehoord, misschien dat dat iets is? =)

brrr... nopjes... :') ik moet aan voetbalschoenen denken.

On topic:
Ik vind het niet raar en het is misschien spannend om binnen een relatie te experimenteren. Op welke leeftijd, manier etc. dat gedaan wordt, zal mij een worst wezen; iedereen zijn eigen leven en ik heb verder niet echt een bepaalde mening over. Op het punt na dat ik het wel normaal vind en dat het niet voor 'bepaalde' mensen alleen bedoeld is.
 (deze mening staat los van de discussie boven mij)

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 01 augustus 2011, 14:53:35 »

[...]

Oké, hoe zal ik dit brengen..

Er zijn genoeg gevallen geweest waarbij ik een andere mening had dan anderen. Ik respecteer andere meningen vaak ook gewoon, omdat ik weet dat mijn mening niet altijd het beste is. Ik ben in veel opzichten erg open minded en kan me goed in andere mensen verplaatsen. Echter zijn er wel páár zaken waarbij ik dat niét kan en eerlijk gezegd ook niet wil, omdat dat in mijn ogen niet normaal is. Dan kan ik zo'n mening soms niet respecteren. Niet dat ik die persoon zélf niet respecteer, maar bepaalde visies gewoon niét.
Ik kan even geen voorbeeld geven die hiermee te vergelijken is, dus geef ik even een extreem voorbeeld, ik hoop dat je begrijpt dat dit voorbeeld natuurlijk niet dezelfde ernst heeft als dit, maar het gaat om het idee. Stel dat een pedofiel hier gaat verkondigen dat hij kickt op kindjes. Heb jij dan zoiets van: oké, ik respecteer zijn mening? Nee, je vind het zo krankzinnig dat je er wat van moet zeggen.
Dat heb ik dus ook hiermee. Natuurlijk valt het totaal niet te vergelijken met dat voorbeeld dat ik gaf, maar zo kan je misschien wel begrijpen waarom ik mijn mening soms zo breng. Omdat sommige dingen in mijn ogen totaal niet normaal zijn. En nee, dan voel ik mij niet superieur, maar ik zal wel eerlijk toegeven dat mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld wel omhoog gaan bij het lezen van sommige dingen hier. Dan voel ik mij trots dat ik nog zulke duidelijke grenzen heb in een tijd waarin niks meer gek lijkt.
Ik vermoed dat je óf mijn bericht niet zal begrijpen, óf dat je mijn bericht verkeerd interpreteert. Kan ook niet anders, je zult mijn mening alleen begrijpen als je bij de helft van de topics in dit seks-forum ook een facepalm-neiging hebt.

Ik begrijp dit bericht, en ik geloof dat ik het nu ook juist interpreteer. Want kijk, zoals je het nu brengt, daar heb ik geen problemen mee. Van mij mag je echt wel je mening hebben en die delen, absoluut. Het ging mij gewoon on de manier waarop, die stond me tegen. Maar dat heb ik nu ook wel duidelijk gemaakt denk ik, dus daar houd ik nu over op. En over dat gedoe met grenzen etc, ik had het daar laatst nog over met een collega. Tegenwoordig moet alles maar kunnen, en we kwamen er niet uit of dat nou wel goed was of niet. Want aan de ene kant is het goed omdat het mensen de vrijheid geeft hun leven te leiden zoals zij dat willen, maar aan de andere kant zijn bepaalde dingen gewoon against all morals.. Dus ik denk ik dat ik wel begrijp waar je vandaan komt wat dat betreft.
Peace?

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 01 augustus 2011, 14:56:23 »
OT: ik ben gay, en ja, we hebben in die anderhalf jaar wel dingen aangeschaft. Maar die gebruiken we lang niet altijd. Daar heb je gewoon niet altijd zin in. Maar voor mij zal het gebruik ervan misschien ook iets anders liggen? Dunnooo, ligt misschien ook eerder voor de hand ofzo.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 01 augustus 2011, 15:21:16 »

^Mooi gezegd. Ik heb een paar jaar in België gewoond en toen ik terug kwam vond ik de vrijheid in Nederland best een shock. Nu wil ik niet zeggen dat België een preuts land is o.i.d. maar ik merkte op dat daar bijvoorbeeld meer respect is van leerlingen naar leraren toe. Hier lijken die grenzen allang vervaagt en zijn leraren eerder 'matties' geworden dan opvoeders. Nederland is af en toe iets té open minded. Maar goed, als ik daar verder op in ga, dwalen we af.

Je hebt trouwens groot gelijk in je laatste alinea, persoonlijk vind ik seksspeeltjes en andere attributen ook niet nodig. Mensen lichamen zijn geschapen om elkaar lief te hebben en plezier te bezorgen. Ik zie de lol van zweepjes en lichtgevende en ronddraaiende nep piemels niet in.
Ieder z'n ding, maar dat is niets voor mij.
Het 'verkrachting faken' is meer een verwijzing naar dat topic, het was inderdaad simpelweg dominantie. Zelf zou ik het niet zien zitten, anderen genieten er van.

Je wil je mening laten horen en ik heb niet het idee dat je dat doet om denigrerend te zijn of mensen af te keuren. Bij de meiden hier schiet het zo nu en dan gewoon in het verkeerde keelgat (heb ik ook wel is gehad.)

Ik weet niet wat je wil doen met je leven, maar ik zie jou wel iets in de journalistiek doen? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Je schrijft erg sterk en en met een eigen visie. Zonde om niets mee te doen.

Juist, je snapt volgens mij wat ik bedoel als ik naar je eerste alinea kijk ;p Het lijkt misschien alsof ik vrijheid afkeur, maar niets is minder waar. Ik vind het gewoon jammer hoe er soms met bepaalde vrijheden wordt omgegaan, vooral omdat ik zie hoe die vrijheden tot stand zijn gekomen en wat voor gevolgen ze vaak hebben.

Haha ik zie de lol van die ronddraaiende penissen wel in hoor, vind het echt fucking grappig bedacht, maar ik kan het persoonlijk niet serieus nemen, haha. Kijk, het is niet zo dat ik er een al te grote ramp van maak van seksspeeltjes zélf, ik vind het idee gewoon raar van jezelf penetreren of plezieren met een voorwerp, snap je? Ik keur opzich niks af, ik snap gewoon het gemakzucht van bepaalde gedachten erover niet. Natuurlijk doe je er niemand kwaad mee en veel zullen er plezier aan beleven, ongetwijfeld, dus in dat opzicht doe je niks ethisch verkeerds ofzo nee en kan er wel gewoon mee worden doorgegaan. Ik vind het gewoon apart dat de gêne van de mensen zodanig is verdwenen dat ze er niet eens meer ongemakkelijk onder voelen. De schaamte verdwijnt gewoon langzaam, en dat vind ik jammer. Ik vind het goed dat taboe's worden doorbroken doordat je steeds meer openlijk kan praten, maar we schieten vind ik een beetje door door bijna ál onze bed-ervaringen te vertellen en gedetailleerde seksdingen met ouders bespreken is steeds normaler. Vroeger had de mens gewoon wat meer schaamte en gevoel voor privacy en waren we wat meer bescheiden. Ik ben juist iemand die heel veel waarde hecht aan 'bescheidenheid' en 'beleefdheid' in dit opzichten, daarom stoort het me ook zo, snap je? Het is net alsof jij veel waarde hecht aan bijvoorbeeld vertrouwen, maar het vertrouwen in zijn algemeen tegenwoordig ver te zoeken is.

Hoe moet ik het zeggen..Ik ben niet denigrerend over de meisjes hier als persóón, ik ben denigrerend over bepaalde zaken en de visies tegenwoordig. Denigrerend zou ik het niet eens willen noemen eigenlijk, ik wil mensen namelijk niet de grond inboren. Wat ik vervolgens wél wil bereiken met mijn berichten, weet ik eigenlijk ook niet eerlijk gezegd. Misschien zoek ik wel naar mensen die mijn mening nog delen, misschien wil ik dat mijn mening gehoord word, misschien wil ik meisjes bewuster maken van waar de samenleving naar toe werkt, misschien wil ik laten zien dat er in deze tijden nog mensen zijn die waarde hechten aan zaken die verloren gaan. Ik wéét het niet, ik weet wel dat ik sommige dingen soms gezegd wil hebben.

Ik wil trouwens ook even gezegd hebben dat ik geen hekel heb aan jou ofzo hoor. Ik heb me gewoon heel erg geërgerd aan sommige berichten van je, maar vind je daarom niet gelijk een stom meisje. Om maar even een voorbeeld te geven: ik had een klasgenoot waarmee ik veel omging, ze was superaardig en ze vertelde me dat ze met regelmaat in seksshops kwam. Ik heb haar nooit minder aardig hierom gevonden hoor ;p

Heel erg bedankt voor dat compliment, ben blij dat mijn teksten nog interessant zijn om te lezen haha. Moet ook wel, als je met zulke lappen teksten aankomt zoals ik vaak doe, moet je de mensen nog wel een beetje zien te boeien haha. Wat ik als beroep wil gaan doen weet ik eigenlijk nog niet, heb nog geen idee.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 01 augustus 2011, 15:22:32 »
Shit, bericht weer véél te lang, ik moet daar echt aan gaan werken :') Mensen negeer het maar gewoon, is voor Peppermint bedoeld. En Peppermint, als je geen zin hebt om dit bericht te lezen: I couldn't understand more.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 01 augustus 2011, 15:39:50 »
Ik wil wel even duidelijk maken aan mensen dat het nooit mijn bedoeling zal zijn om iemand persoonlijk te kwetsen. True, mijn berichten zijn hard, maar meestal komt dat voort uit frustratie over een dieperliggend, maatschappelijk 'probleem' (in mijn ogen). Voel je daarom nooit persoonlijk aangevallen.

@ heleboelnummers
Dankje wel voor de wijze les over de werking van een vibrator. Ik betwijfel of ik er ooit wat aan heb, maar alsnog bedankt I guess.

Oordelen over de kwaliteit aan seks die ik wellicht heb gaat echter een beetje ver. Zoals ik al zei, zo close minded ben ik niet, ik ben kort gezegd alleen geen voorstander van openbare seks/te snel seks hebben/seks met iemand die niet je partner is/seks op jonge leeftijd/seks met attributen. Vast nog wel paar dingen, maar goed. Als je dus even goed nadenkt blijft er nog genoeg over om te experimenteren op het gebied van seks. Laat ik het zo brengen: ik en mijn vriend komen niks te kort en hebben genoeg voldoening.
Experimenteren vind ik best, maar er zijn bij voorhand inderdaad dingen waar ik niet aan wil beginnen. Die zul jij vast ook hebben, of ben jij wel in voor een gezellig potje poepseks? Je hoeft niet open te staan voor álle ervaringen.
EN DAT mensen, is wat ik de hele tijd probeer uit te leggen: tegenwoordig wordt er teveel opengestaan voor dingen, mensen vergeten waar hun grenzen liggen en wat eigenlijk not done is. Tegenwoordig is alles best, met als gevolg dat mensen eigenlijk bepaalde belangrijke, menselijke waarden verliezen: trots, eer, zelfrespect (in de betekenis die ik eraan toereken), schaamte en bescheidenheid. In mijn ogen tenminste. DAT is waar ik uiteindelijk moeite mee heb, niet met de dildo's of met zweepjes maar met het dieperliggende punt dus.

Dingen kunnen genot geven, zonder dat ze goed zijn. Junkfood geeft ook veel genot, maar wat dat met je gezondheid doet..Nou hebben de vormen van genot waar we het hier over hebben geen tastbare slechte gevolgen, niet fysiek in ieder geval, maar wel voor die menselijke kenmerken waar ik het net over het. Het verschil zit alleen dat hier in Nederland die kenmerken minder volgroeid zijn, of in ieder geval: die zijn in mindere mate meegegeven door de ouders. Dit is geen kritiek, dit is ook niks subjectiefs, het is namelijk vrij bekend dat Nederland een land is die bijvoorbeeld niet hetzelfde beeld heeft bij eer en zelfrespect als andere landen. En doordat die kenmerken dus minder zijn/ontbreken hier in Nederland, hebben jullie er ook geen erg in dat er wat mis mee is. Vrij logisch toch?
Net zoals wij Spanjaarden wel eens een voorbeeld aan Nederland kunnen nemen hoe we met dieren om moeten gaan.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 01 augustus 2011, 15:42:10 »

[...]

Je kan zeggen wat je wilt, mij heb je tot nu toe nooit betrapt op dit soort persoonlijke kritieken. Of wilde jij het wel on topic/gezellig noemen om mij arrogant te noemen en te zeggen dat ik moet optiefen/kapsones heb etc?
Want als dit je mening is, is hij wel héél weinig waard als je hem alleen zo kan brengen.

Wat je jezelf wel eens zou kunnen afvragen: als ik zo arrogant was, waarom neem ik dan nog de moeite om mijn nader te verklaren? Als ik mijzelf zo geweldig vond en mijn mening superieur, dan verkondigde ik mijn mening nog minder subtiel en ging ik weer weg zonder mezelf te verantwoorden.
« Laatst bewerkt op: 01 augustus 2011, 15:44:21 door sometimesleticiaa »

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 01 augustus 2011, 15:53:37 »

[...]

Ik begrijp dit bericht, en ik geloof dat ik het nu ook juist interpreteer. Want kijk, zoals je het nu brengt, daar heb ik geen problemen mee. Van mij mag je echt wel je mening hebben en die delen, absoluut. Het ging mij gewoon on de manier waarop, die stond me tegen. Maar dat heb ik nu ook wel duidelijk gemaakt denk ik, dus daar houd ik nu over op. En over dat gedoe met grenzen etc, ik had het daar laatst nog over met een collega. Tegenwoordig moet alles maar kunnen, en we kwamen er niet uit of dat nou wel goed was of niet. Want aan de ene kant is het goed omdat het mensen de vrijheid geeft hun leven te leiden zoals zij dat willen, maar aan de andere kant zijn bepaalde dingen gewoon against all morals.. Dus ik denk ik dat ik wel begrijp waar je vandaan komt wat dat betreft.
Peace?

Gelukkig, ik doe namelijk altijd mijn best om mijn bericht niet zomaar op kaas te laten slaan haha, daardoor worden mijn berichten ook weer zo lekker lang.
Ik snap opzich wel wat er zo vervelend wordt gevonden aan mijn berichten, maar op de één of andere manier kan ik dat niet veranderen. Ik denk dat het ook een stukje temperament is, ik weet het niet.

Precies, dat is ook het hele punt wat ik bedoel! Tastbaar slecht is het natuurlijk niet, ik bedoel, dit soort dingen geven lol en plezier, wat is er dan eigenlijk nog mis mee zul je denken. Nouja, ergens niks, je doet geen mensen kwaad en je bent geen bedreiging voor de wereld dus in dat opzicht is het niet slecht. Liever grote orgies die zichzelf in elk gat laten penetreren met dildo's in alle kleuren van de regenboog dan oorlog, maar inderdaad, de moralen, de principes, de bescheidenheid die eerst zoveel groter was. Dat probeer ik aan te kaarten.
Ik denk dat het gewoon zó is ingeburgerd in de samenleving, we hebben nieuwe vrijheden ontdekt en dat is natuurlijk retespannend, dus we hebben geen oog meer voor wat dit eigenlijk met ons als mens zijnde doet.

Peace terug hoor!  :rocker:

ikheetniethenk

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 01 augustus 2011, 17:42:43 »
mm, wij hebben in 15 maanden ook al aardig wat geprobeerd. andere condooms(ben er ondertussen helemaal weg van!)
Snoep ondergoed(die we uiteindelijk zo opgegeten hebben:')
Verschillende plekken(weet dat het niks tastbaars is, maar het maakt het wel een stuk leuker)
en veel glijmiddel/massageolie, daar kun je echt leuke dingen meedoen!
en vibrerende ringen vind ik zelf ook wel heel leuk, maar daar meot je echt zin in hebben:')

O216

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 01 augustus 2011, 21:24:38 »
ik vind het trouwens maf dat we hier op GIRLscene zitten en elkaar dude noemen.

ok, dat moest er even uit.
what goes around, comes back around baby

pentagrams

• post-mortem.
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 01 augustus 2011, 21:27:11 »
~ Godzillionaire ~

pentagrams

• post-mortem.
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 01 augustus 2011, 21:27:49 »

ik vind het trouwens maf dat we hier op GIRLscene zitten en elkaar dude noemen.

ok, dat moest er even uit.

Dude, dat is heel normaal hoor :'3
~ Godzillionaire ~

O216

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 01 augustus 2011, 21:37:24 »

[...]

Dude, dat is heel normaal hoor :'3

haha dan ben ik blijkbaar raar.
what goes around, comes back around baby

youareloved

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 01 augustus 2011, 21:46:39 »
jezus wat een onzin hier zeg.

maar ik heb zelf nog nooit seks gehad, dus ik kan je geen tips geven. :)
.was cupcakex3 &imlovingyouu.

Henk De Groen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 09 december 2013, 08:38:38 »
Hoi Dames! Ik heb dit gister ook geplaatst. Maar ik weet niet of dat in het goede topic was. Alvast bedankt voor het lezen!

Quote:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Dames goede avond.

Misschien weten jullie dit?

Ik heb het echt overal geprobeerd en ik kom er echt niet meer uit.

Afgelopen oktober was ik op een korte vakantie in Londen.
Ik ging met wat studiegenoten naar een erotiekbeurs.

De beurs heette: Adult trade and performance show Erotica

Op het pleintje bij de beurs stond een rood zwarte tourbus met een klein kraampje met twee aardige dames.

Binnen in de bus kon je een presentatie van een nieuwe sex toy krijgen.

Het was echt een geweldig apparaat. Het was draadloos, zowel de versie voor mannen als die voor vrouwen, en gemaakt van een heel stevig maar licht zwart plastic.

Er stond op beide gadgets een donker rood kasteeltje dat fel oplichtte als deze aan werd gezet.

De gadget stelde je in staat om over een prive internet verbinding met een webcam stream je partner te bevredigen, ondanks dat deze misschien wel aan de andere kant van de wereld zou zitten.

Je kon dus EN webcam chatten EN intiem met elkaar worden als je daar naar zou verlangen.

Je kon elkaar er echt mee aanraken en betasten. De presentatie zag er heel tof uit.

Maar omdat mijn vrienden haast hadden ben ik hun visitekaartje kwijt geraakt.

Heeft een van jullie deze gadget misschien al ergens in de winkel of in een webshop gezien?
Het bedrijfslogo was een rood kasteeltje. De gadgets zelf waren heel mooi zwart en hadden rode lampjes.

Mijn vriendin reist heel veel. En ik mis haar vaak. Ik vind webcam sex een beetje saai. En ik mis de initimiteit een beetje. Als ik mijn vrouwtje aan zou kunnen raken zou dat echt zoooo tof zijn.

Maar goed, Ik de sex toy maar niet vinden. Vandaar dat ik mij tot jullie wend!

Als iemand me kan helpen aan de naam van dat merk of een link naar een webwinkel met die gadget dan ben ik echt mega blij!

Alvast bedankt.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

ChickWithGuns

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 09 december 2013, 12:48:20 »
^Ik denk dat je op sekswoordenboek meer op je plaats bent. Mannen zijn hier sowieso niet toegestaan.
If nothing goes right, go lift. Fitness/OCR Blog  Instagram

ChickWithGuns

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 09 december 2013, 13:03:38 »
OT: Ik heb geen echte speeltjes. Wel handboeien, maar dat zijn technisch gezien speelgoedhandboeien die ooit als versiering hebben gediend tijdens een politiefeest en die vriend en ik nu hebben ingepikt :') Verder hebben we er allebei niet echt behoefte aan.
Ik vind seksshops trouwens wel fantastisch haha. Niet om dingen te kopen (hooguit de 'bedekte' lingerie van Christine le Duc), maar om rond te kijken. Ik sta er soms echt van te kijken wat er allemaal bestaat - en dat sommige dingen ook echt verkocht worden, terwijl ik niet eens begrijp wat je er nou precies mee moet doen xD

Leticia/BUBBLETEA, ik ben trouwens wel nieuwsgierig wat je vindt van vibrators etc als iemand single is, dus geen seks heeft, en speeltjes gebruikt om te masturberen? Aangezien je zei dat je speeltjes niet nodig vindt als de seks echt goed is (ben ik het tot op zekere hoogte mee eens), hoe denk je dan over speeltjes als er geen partner bij betrokken is?
If nothing goes right, go lift. Fitness/OCR Blog  Instagram

Oili

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 12 december 2013, 22:26:32 »
Wat een discussie hierboven.

Ik heb wel een mini vibrator en een normale vibrator. De normale vibrator doe ik echt niets meer mee. Een aantal keer gebruikt voor mezelf, maar ik vond het te hard en te groot. Was niet echt lekker. De kleine vibrator gebruiken we soms tijdens de seks. Meestal als hij al is gekomen en ik nog meer wil of als we het anaal doen pak ik dat ding ook nog wel eens.

We hebben ook de we-vibe:

puur uit nieuwsgierigheid gekocht, haha. Volgens mij hebben we het twee keer gebruikt, maar volgens mij hebben we nog niet de beste standjes uitgeprobeerd voor dit ding xD We willen het nog eens een keer proberen, maar we vergeten het vaak in "the heat of the moment". Hij vond het ook wel lekker, dus dat is best wel apart als je het vergelijkt met andere speeltjes die vaak alleen voor de vrouw lekkerder is.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 13 december 2013, 11:55:40 »
Er stond op beide gadgets een donker rood kasteeltje dat fel oplichtte als deze aan werd gezet.

Dat is een heel bekend merk, maar ik ben het ff kwijt haha. Maar dat is wel heel duur!

Ik heb een minivibrator, een dildo en handboeien haha.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Michelle Zomers

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 21 maart 2020, 19:28:32 »
Ik heb hier voor het laatst veel leuke speeltjes gekocht: https://www.sextoydiscounter.nl goedkoop en heel erg leuk om samen uit te proberen!