Auteur Topic: seks speeltjes  (gelezen 14559 keer)

justmegirls

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 juli 2011, 11:48:56 »
Hallo allemaal,

Ik heb nu 15 maanden een vriend en wij hebben alle stappen al gedaan.
Ik vroeg me af of jullie nog manieren hebben/weten waardoor de seks nog leuker kan worden. Hebben jullie ervaring of tips, dat hoor ik het graag!
Handboeien hebben we trouwens weleens gebruikt

Groetjes! :lips:
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2011, 17:12:49 door justmegirls »

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2011, 11:54:19 »
Ik niet
Heb dat niet nodig :)
maar je kan het áltijd uitproberen (of ga naar een sexshop?..)

Frogger

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2011, 11:54:58 »
Geen ervaring, sorry.
miauw

Goku

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 juli 2011, 11:56:16 »
Gewoon wat uitproberen, het is bij iedereen anders.

Elainalyn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 juli 2011, 12:00:19 »
Ik heb geen ervaring, al ben ik wel van plan om een vibrator aan te schaffen. Gewoon omdat het me leuk lijkt en ook mijn vriend vindt het niet erg om te experimenteren.

Heb ook van een stel gehoord dat ze het erg leuk vonden om te gebruiken tijdens de seks.
It's through Art, and Art only,that we can realize our perfection; through Art and Art only, that we can shield ourselves from the sordid perils of actual existence.

justmegirls

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 juli 2011, 12:03:31 »
oke dank jullie wel! Ik vind het opzich ook wel lastig om over zoiets te beginnen tegen hem, bang dat hij denkt dat hij het niet goed doet, terwijl dat absoluut niet zo is.

Mepiti

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 28 juli 2011, 12:27:40 »
Ik voelde er niks van, van die vibrerende ring... Mij leek die play-o gel of iets dergelijks altijd wel wat, maar nu is't uit. ;)
Hmmhmm..

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #7 Gepost op: 28 juli 2011, 12:29:30 »

xx

• *
    • Bekijk profiel