Auteur Topic: Gigolo  (gelezen 7834 keer)

Tjololo

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 mei 2017, 15:12:22 »
Hey meiden,

Ik heb hier een nogal gevoelige vraag:
Al zolang ik seksueel actief ben, heb ik pijn. Nog nooit goede/fijne seks gehad en nog nooit klaargekomen door een partner. (Wel zelf)

Afgelopen week is door de gynaecoloog de diagnose VVS gesteld, die door slechte ervaringen in stand wordt gehouden. Het wordt gevoed door de angst en pijn die ik bij seks ervaar.

Nu weet mijn moeder van mijn problemen en riep gekscherend 'nou dat huur je toch een gigolo in!'

Na het eerst weggewuifd te hebben, ben ik het nu toch eigenlijk wel serieus aan het overwegen.

Nu is mijn vraag aan jullie:
Hebben jullie hier ervaring mee en kan iemand mij zelfs misschien bureau/website aanraden om eens rond te kijken.

Alvast bedankt!
audaces fortuna iuvat

« Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2017, 16:09:47 »
Dus je wil seks met een hoer en denkt dat dat geen pijn gaat doen? Oke, als jij dat graag wil.

Ik geloof ook niet dat seks met een gigolo zo spectaculair gaat zijn.

Ik zou het toch liever doen met iemand die je kan vertrouwen en de tijd voor je neemt, in plaats van iemand die er geld voor vraagt.

Plus, waarom moet je per se seks hebben? Probeer eerst comfortabel te worden met je eigen lichaam voor je met anderen naar bed gaat.

Ook kan je je partner leren wat jij lekker vindt en uiteindelijk misschien wel klaarkomen door een ander.
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2017, 16:15:03 door κ’šΟƒΠΌΠ²ΡΞ” »
Komorebi ~ when sunlight filters through the trees
(Sombra)

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 mei 2017, 16:11:24 »
Ik denk niet dat dit de oplossing is voor het probleem.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Cinnaber

• Cash me ousside, howbow dah?
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 mei 2017, 17:32:12 »
Eerlijk gezegd heb ik hier wel al van gehoord. Het kan dat als je een bepaald seksueel 'trauma' hebt, je eventueel zo iemand kan inschakelen. Het blijft echter wel nog steeds een persoon die je niet kent en betaalt voor seks, waardoor je je waarschijnlijk nog meer oncomfortabel zal voelen.

Trouwens, waarom ervaar je angst tijdens seks? Door de pijn? Want anders is dit misschien een teken dat je er nog niet klaar voor bent?
En denk ook niet dat als een gigolo inschakelt, je probleem meteen opgelost zal zijn.
Alt er love.  *Galaxy*

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 mei 2017, 17:41:26 »
Waarom overweeg je geen seksuoloog? Dat is iemand die helpt je lichaam beter te begrijpen en neemt oefeningen met je door.

https://www.seksualiteit.nl/hulp/hulp-van-de-seksuoloog/pijn-bij-het-vrijen

Tjololo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 mei 2017, 18:30:23 »
ik loop al maanden bij een seksuoloog en die heeft ook gezegt dat we nu alle progressie hebben doorlopen die ik 'alleen' kon doen. Toen ik daar begon had ik een vriend maar dat is stukgelopen. Hij vond dat ik niet zo mocht zeuren als hij niet binnen een uur (echt penetratie, niet met voorspel erbij gerekend) kon klaarkomen, want 'andere meiden zouden dat waarderen'.
Dankje Galaxy, dat is dus ook mijn insteek waarom ik dit overweeg. Het begon echt met pijn, daar komt angst uit en zo houdt het elkaar in stand. Ik heb met de seksuoloog al uitgebreid besproken wat hiervan de oorsprong is en het is niet dat ik er niet klaar voor ben, gewoon echt dat ik er nu bang voor ben.
De reden dat ik het overweeg is dat ik denk dat het voor mij rust zal bieden dat diegene (naar vrerwachting) weet wat hij doet en dat ik mijzelf er geen zorgen om hoef te maken als het niet lukt van mijn kant. Ik voelde me namelijk naar mijn ex altijd heeeeel erg lullig als ik wilde stoppen omdat het zoveel zeer deed.
Ik heb echt geen zin in de negatieve reacties, ieder zo zijn ding. En wat betreft de 'je kent hem niet eens', er zijn ook genoeg mensen die ome night stand hebben, I fail to see the difference wat dat betreft. Dus please, alleen helpende reacties...
audaces fortuna iuvat

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 mei 2017, 18:36:02 »
Hier los je in mijn ogen het probleem niet mee op. Ja, misschien voor even. Totdat je weer een partner krijgt, en dan weer bang wordt voor seks...

« Reactie #7 Gepost op: 13 mei 2017, 18:39:17 »
Ik heb echt geen zin in de negatieve reacties, ieder zo zijn ding. En wat betreft de 'je kent hem niet eens', er zijn ook genoeg mensen die ome night stand hebben, I fail to see the difference wat dat betreft. Dus please, alleen helpende reacties...
Je zet het op een openbaar forum, je kan dan negatieve reacties verwachten. Sommige mensen vinden het gewoon raar. Ik zeg niet dat ik dat vind, maar het is zo.
En one night stands zijn alleen wel heel andere dingen dan gigolo's. (:

Maar je moet vooral doen wat jij denkt dat werkt. Als jij iemand wil betalen daarvoor, moet je dat doen. Je moet er niet vanuit gaan dat een gigolo fijn gaat zijn, gezien seks zijn werk is. Maar nogmaals, als je denkt dat dit de oplossing is, moet je het doen.

Al kan je ook iemand op tinder of andere sites zoeken die seks met je wil, als het je toch niet uit maakt met wie je seks hebt. Er is vast wel een leuke jongen die geduld met je heeft en je wil helpen. Uit ervaring weet ik dat jongens veel voor seks willen doen.

Ik zie hier trouwens alleen maar helpende reacties, negatief betekend niet dat het niet helpend is. Er wordt meerdere keren gezegd dat anderen dit niet zien als de juiste oplossing voor je. Dus misschien moet je er even wat langer over nadenken.

Of het juist doen en kijken of het helpt. Ik zou het geld er niet voor over hebben, tbh.

Stel dat het geweldige en pijnloze seks is, wat daarna, ga je elke keer dat je seks wil dezelfde gigolo inhuren? Ik zou een leuke jongen zoeken die je wil helpen met je probleem, daarvoor en misschien kan je friends with benefits worden.
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2017, 18:42:27 door κ’šΟƒΠΌΠ²ΡΞ” »
(Sombra)

Tjololo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 mei 2017, 19:08:06 »

Al kan je ook iemand op tinder of andere sites zoeken die seks met je wil, als het je toch niet uit maakt met wie je seks hebt. Er is vast wel een leuke jongen die geduld met je heeft en je wil helpen. Uit ervaring weet ik dat jongens veel voor seks willen doen.

Hoe zou jij dit aanpakken? Ik heb wel tinder gebruikt maar kan nou niet zeggen dat ik er echt over te spreken was :') had 1 date gehad en toen stond ie opeens op mijn werk voor mn neus :blink:
audaces fortuna iuvat

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 mei 2017, 19:57:21 »
Ik vind een gigolo niet een heel raar idee, niet nadat je hebt uitgelegd dat je al bij een seksuoloog loopt. Kijk, 'idealiter' is het als je een vertrouwensband opbouwt met iemand en dan geleidelijk naar seks toewerkt, maar als je nu wilt experimenteren en wilt kijken of de aanpak werkt, dan kun je vooralsnog een gigolo overwegen.

Je weet ook niet wat je aantreft op Tinder, wellicht dat daar jongens op zitten die alleen seks hebben gehad met meisjes die niet dat probleem hebben meegemaakt of onervaren zijn. Wellicht dat je gratis een behulpzaam en geduldig persoon vindt, maar dan moeten jullie wel op een lijn zitten qua verwachtingen en dergelijke.

Ik heb er geen ervaring mee en ik ken geen personen die ervaring hebben, maar ik vind het niet zo'n heel gek idee. Misschien helpt dit wel.

« Reactie #10 Gepost op: 13 mei 2017, 20:09:07 »
Je zou op je tinder profiel kunnen zetten dat je een friend with benefits zoek en dan zoeken naar jongens die er aardig uit zien en waarvan je denkt dat je er seks mee kan en wil hebben. Je moet voor jezelf uitmaken of je die persoon wil vertellen dat je pijn hebt en dat je moeite hebt met seks en klaarkomen door anderen. Maar als alles werkt en het voelt vertrouwt, kan alles hopelijk beter worden voor je. Maar je moet dat wel duidelijk bespreken zodat hij er rekening mee kan houden en het voorzichtig doet. Plus laat beide een soatest doen voordat je het zonder condoom gaat doen. En denk aan jezelf en ga zo snel mogelijk weg als hij zich niet aan de afspraken houdt en je pijn doet, of toch niet voorzichtig doet.
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2017, 20:12:09 door κ’šΟƒΠΌΠ²ΡΞ” »
(Sombra)

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 13 mei 2017, 20:27:29 »
Ik zou dan eerder naar een gigolo gaan dan iemand op Tinder opzoeken. Denk dat een gigolo er meer rekening mee houdt en professioneler is. Die zal waarschijnlijk ook meer jouw grenzen respecteren.

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 13 mei 2017, 21:02:04 »
^Dat denk ik ook.
Gigolo's/prostituees hebben afwisselende klanten, sommigen die ook kampen met problemen op seksueel gebied. Daarbij houden zij rekening met anticonceptie/condooms. Je hoeft dan niet de moeite te nemen om via Tinder contact te leggen, je verwachtingen uit te spreken en je daarbij online te profileren als een 'friend with benefits'. Uit je verhaal leid ik af dat je wilt experimenteren om te zien of de behandeling aanslaat, maar ben je niet op zoek naar een bepaalde diepgang (oppervlakkig gezien: je wilt alleen iemand om mee te ontdekken of het beter gaat, je hoeft hem niet te kennen).

Tjololo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 13 mei 2017, 21:30:44 »
dat hoop en verwacht ik dus ook. Daarom wilde ik graag weten of er hier misschien meiden zijn die er ervaring mee hebben. Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat die er niet zijn, dus ik hoop dat er iemand reageert. ik heb ook gezocht op sekstherapeut, maar daarop kon ik alleen maar vinden hoe er eentje moest worden <_<
audaces fortuna iuvat

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 14 mei 2017, 13:17:51 »
^
De doelgroep is hier 12-20 grofweg, dus ik denk niet dat je hier veel ervaringen gaat vinden. Kun je beter naar het viva forum gaan ofzo.
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Tjololo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 14 mei 2017, 16:06:03 »
^
De doelgroep is hier 12-20 grofweg, dus ik denk niet dat je hier veel ervaringen gaat vinden. Kun je beter naar het viva forum gaan ofzo.

echt? voor mijn gevoel is die range veel groter.. dankjewel voor de tip!
audaces fortuna iuvat

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 14 mei 2017, 16:24:17 »
Ik snap op zich wel wat je zoekt maar ik weet niet zeker of je dat bij een gigolo gaat vinden. Jij zoekt iemand die respectvol met je lichaam om kan gaan denk ik, maar ik denk dat een goede vertrouwensband met iemand hebben veel belangrijker is. En dat vind ik denk ik niet bij een gigolo. Dat lijkt vertrouwt maar dat is schijn.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 14 mei 2017, 17:10:38 »
^ Ik denk ook niet dat je zo' n band via Tinder gaat vinden, niet meteen in ieder geval. Dat moet ook groeien.

« Reactie #18 Gepost op: 14 mei 2017, 17:13:46 »
Met iedereen zal zo iets moeten groeien. Of het nu een gigolo, jongen uit een bar of via tinder is. Maar met dit probleem is het ook juist heel belangrijk om te doen (het vertrouwd raken met elkaar). Ik zeg niet dat het met tinder makkelijker of sneller is, ja het is makkelijker om in contact te komen en ziet meteen hoe iemand er ongeveer uitziet, maar dan nog heb je niet meteen zo'n band. Met niemand. Maar het is een optie om te overwegen, net als een gigolo of iemand uit een bar/club.
(Sombra)

Zebra

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 14 mei 2017, 21:00:49 »
Ik vind het inderdaad geen dom idee hoor, zonder me hier verder in verdiept te hebben. Ik kan me inderdaad voorstellen dat doordat je iemand misschien iets minder goed kent, je je ook iets egoΓ―stischer op kan stellen en als je er iemand voor betaald hij zich ook professioneel en behulpzaam op zal stellen.
Persoonlijk, alles wat ik zelf tegenkom op tinder wat op zoek is naar een friends with benefits, zijn nou niet echt de type jongens waarbij ik verwacht dat ze alle tijd en geduld hebben, daar zijn zij immers niet naar op zoek.

Ik zou vooral doen waar jij je goed bij voelt! Heb er zelf dus geen ervaring mee, maar ik vind het inderdaad geen gekke gedachte en dat wilde ik toch even gezegd hebben ofzo haha. :)

Tjololo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 14 mei 2017, 21:09:24 »
Ik vind het inderdaad geen dom idee hoor, zonder me hier verder in verdiept te hebben. Ik kan me inderdaad voorstellen dat doordat je iemand misschien iets minder goed kent, je je ook iets egoΓ―stischer op kan stellen en als je er iemand voor betaald hij zich ook professioneel en behulpzaam op zal stellen.
Persoonlijk, alles wat ik zelf tegenkom op tinder wat op zoek is naar een friends with benefits, zijn nou niet echt de type jongens waarbij ik verwacht dat ze alle tijd en geduld hebben, daar zijn zij immers niet naar op zoek.

Ik zou vooral doen waar jij je goed bij voelt! Heb er zelf dus geen ervaring mee, maar ik vind het inderdaad geen gekke gedachte en dat wilde ik toch even gezegd hebben ofzo haha. :)

dat is inderdaad ook mijn insteek, wat ik hoop dat het zal doen. Voorlopig ben ik me eerst nog aan het inlezen over hypnotherapie, we zullen we zien...
audaces fortuna iuvat

Mr Dutch

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 26 oktober 2017, 16:47:23 »
Hi!

Ik zag dit bericht voorbij komen en heb gewoon speciaal een account aangemaakt om te kunnen reageren. Ik zie namelijk nogal wat simplistische reacties voorbij komen, ook al ga ik er vanuit dat deze met de beste bedoelingen zijn geschreven.

Ik begrijp heel goed dat je deze weg verkent!
Waarom begrijp ik dat? Ik ben een internationaal opererend Coach/Seks Therapeut...en ja...Gigolo.

Wat is het verschil tussen een professional en iemand van Tinder of uit de kroeg?

Een jongen/man van Tinder zal alleen maar meer van hetzelfde brengen: een potje neuken.
Dat is dus NIET wat deze meid nodig heeft om over bepaalde mentale en emotionele blokkades heen te komen.

Je KAN een Gigolo boeken om zonder emotionele connectie een potje te neuken, ja dat kan... maar dat HOEFT niet.

Een (Goeie) Professionele Gigolo die weet wat hij doet (nogmaals, als je een goede hebt). Hij zal doen wat hij moet doen om er voor te zorgen dat jij een fantastische ervaring heeft, en zich aan jouw grenzen houden.

Een man met de ervaring heeft die een Gigolo met zich mee draagt weet als geen andere man aan te voelen hoe hij een vrouw emotioneel op haar gemak kan stellen en er voor zorgen dat ze zich emotioneel opent.

Ik heb genoeg klanten gehad die met Vaginisme of andere Emotionele/Psychische/Lichamelijke uitdagingen liepen waardoor ze niet konden genieten van seks. 1 ontmoeting bleek bij lange na niet voldoende te zijn, er waren veelal meerdere ontmoetingen nodig om tot voldoende aantrekkingskracht, comfort/vertrouwen en opwinding te zorgen dat er overgegaan kon worden tot intimiteit.
Maar ik heb alleen maar successen op mijn naam staan en die dames huilden tranen van geluk!

Ik wens je veel sterkte, plezier en uiteindelijk ook veel succes op dit pad, en hoop dat je de juiste persoon vind met wie je een professioneel/intieme relatie kunt opbouwen zodat hij jou kan helpen en dat ook jij uiteindelijk tranen van geluk kan laten vloeien omdat je jezelf over deze blokkade hebt heen gewerkt.

Power to you girl!

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 26 oktober 2017, 19:31:05 »
^Mannen zijn niet toegestaan op dit forum.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Daisy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 21 januari 2018, 15:24:29 »
Ik heb zelf ook vaginisme en heb een fb pagina speciaal hiervoor opgericht met allerlei tips voor vrouwen die hieraan lijden
Ik ben vorige week ook voor t eerst naar een gigolo gegaan en ik raad het elke vrouw aan vaginisme of niet.. ;)

Hij ging gewoon heel anders met mij om als de misbruik relaties waar ik in gezeten heb.
de gigolo is Rene en hij heeft al meerdere vrouwen geholpen die in misbruik relaties gezeten hebben en vaginisme hebben

Pikachu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 24 januari 2018, 12:10:06 »
Ik raad het ook aan om een gigolo in te huren. Ik zie hier veel meiden die een gigolo neerzetten als een β€˜mannelijke hoer’ etc, maar gigolo’s zijn ook goed om seksuele problemen op te lossen. Zo zijn ze opgeleid om vrouwen met zo iets als VVS of vaginisme te helpen met hoe en wat. Ik raad het zeker aan!

Els

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 augustus 2018, 16:18:39 »
Ik had soort gelijke klachten waarbij je in een vicieuce circel raakt en blijft zitten. Twee jaar geleden heb ik een gigolo ingeschakeld en ''gek'' genoeg werkte dat super. Met heel veel geduld en de positieve spanning dat ik mocht falen kwamen wij de eerste keer al een heel eind. Uiteindelijk heb ik hem om de 2 maanden gebeld en afgesproken. Maar wat voor mij geldt hoeft niet voor iedereen te gelden maar proberen kost niet zoveel en het resultaat is onbetaalbaar voor mij.

Lees net dat je vraagt om een buro of site. Van hem is www.discreetintiem.nl heel betaalbaar. kijk zelf maar.
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2018, 11:59:18 door Els »

Sandra1993

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 07 november 2018, 11:47:25 »
Hoi daar,

Door een nare ervaring heb ik het altijd afgesloten en nooit durven te vrijen. Tot twee jaar geleden het begon te kriebelen. (23 jaar was ik toen) Heel wat therapie gehad etc. Het moeilijkste was om mezelf te laten zien aan een ander, laat staan dat er iemand aan me kwam. Ik β€œverstopte” mezelf en maakte me in een groep klein. Ik durfde ook niet op een jongen af te lopen ofzo, ik hield ze altijd van me af. Schaamte en angst.

Toch wilde ik door met mijn leven en voordat ik echt ging daten wilde ik het ervaren hoe het is om seks te hebben op een leuke manier. Ook een gigolo speelde door mijn hoofd net als allerlei sexdatingsites. Tot die ene advertentie, het was net of die voor mij was geschreven. Dood eng maar ik heb gereageerd. Een hele lieve oudere man heeft me op mijn eigen tempo geleerd wat mijn lichaam me te bieden heeft en ik heb hem ook ontdekt. We hebben veel β€œfysieke begeleiding sessies” gehad waarin hij me wegwijs heeft gemaakt in de seks en alles wat daarbij hoort. Vertrouwen en veiligheid stond voorop, gewoon bij mij thuis in mijn eigen omgeving en NEE is ook echt NEE. Ik heb hem bij twee anderen uit mijn praatgroep geΓ―ntroduceerd. Iedereen die niet durft of angst heeft mag me een berichtje sturen om verder in contact te komen.

Ik ben uit mijn schulp gekomen en ontpopt! En wat een geluk dat ik niet een of andere creep ben tegengekomen. Ik heb nu verschillende dates gehad en op dit moment een vaste vriend!

Durf te genieten en laat jezelf gaan. Doe alleen dingen die jezelf wil en wees niet bang want het is leuk en fijn! Ik geniet met volle teugen….