Auteur Topic: Slowchattopics  (gelezen 31580 keer)

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 juli 2012, 22:37:01 »
Hi allemaal,

Vanwege een aantal klachten/irritaties over slowchattopics, willen wij de volgende regels duidelijk maken:

-Maximaal 4 actieve slowchattopics. Er worden dus geen nieuwe topics geopend/oude topics geupt als er nog 4 actieve topics zijn.

-De slows mogen niemand buitensluiten; iedereen moet welkom zijn. Daarom ook geen (ere)lijstjes van actieve leden van de slow in de beginpost, ook al staat er bij dat iedereen welkom is. Dit schrikt mensen alleen maar af.

-Geen respectloze slows, slows waarin gehaat wordt, etc. (Welke topics respectloos zijn bepalen wij).

-Topics die geen slows zijn, maar waar wel in geslowd wordt, zullen we waarschuwen. Als er doorgegaan wordt met slowen zullen we het topic sluiten/leden erop aanspreken.

We willen jullie ook vragen, aangezien wij natuurlijk niet elk slowtopic kunnen volgen, om de reportknop te gebruiken als je merkt dat een slow afdwaalt/respectloos wordt/mensen worden buitengesloten.

Als gevolg van deze regels sluiten wij de topics 'Slowers of Baskerville'  (aangezien dit een geupt topic (maar vanwege foutmeldingen ene nieuw topic heeft) is én het topic verder kan in het dr. Who topic) en het topic 'Slow 113: heeters met disneyswagg' (aangezien dit ook een geupt topic (heeft ook vanwege foutmeldingen een nieuw topic) is, en we vinden dat er in dit topic soms nogal respectloos gereageerd wordt)

De slowchattopics die dan op dit moment dus open zijn, zijn:
De eenzame Girlscener's slow 8 alias de Mudkipwipchat.
Stay Up All Night And Cafeine Addicts Slow #5
Gezellig Praattopic #2
You're Beautiful

Edit: update
Hier volgt een algemeen bericht wat de slows betreft

Nu erkende slows zijn: LJH, WWJNEEK, Turkish Slow, Anglo-topic, en de Oma-slow.

Hier komen geen slows bij. We moeten ergens een grens trekken, en als we een uitzondering maken voor groepje A, dan willen groep B, C en D ook een eigen plekkie. Dus helaas pindakaas.

Waarom überhaupt een limiet? Omdat zonder limiet het forum verzuipt in slowchattopics. Er is ook een limiet op RPG's en swaps, en dat werkt ook.
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2013, 17:47:36 door Pivoine »
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 juli 2012, 22:38:51 »
Nou nee, wij kunnen niet verder in het DW-topic omdat we slowen.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 juli 2012, 22:39:08 »
Wat? Maar het mocht van een moderator! Ik heb het gevraagd, het is zelfs door meerdere members aangeraden. Waarom moeten we naar het DW topic? De helft van de mensen die in Baskerville slowen kennen het niet eens. En de Mudkip is dood.

Wat is de zin van een lijst dode slows, of slows met zo'n harde kern dat niemand buiten de kern er meer reageert? Niemand heeft toch last van Baskerville? Het is volledig volgens de regels gegaan.

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 juli 2012, 22:39:27 »
*
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2012, 22:48:38 door Blubber »
Ik was Blubber (rip) ~ Kroeltijgers zijn mijn sestra's

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 juli 2012, 22:39:54 »
En daarnaast is het verboden te slowen in 'normale' topics. De hele reden dat de mensen uit het Sherlock-topic naar de Stille Sjaken verkast zijn, is omdat mensen last hadden van het geslow in het Sherlock-topic.
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2012, 22:40:05 door Pivoine »

duCOQUELICOT

• Forumbeheerder | eindbaas
    • Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #5 Gepost op: 04 juli 2012, 22:40:21 »
Volgens mij kunnen jullie ook prima verder in het Sherlock topic.
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 juli 2012, 22:40:23 »
Wat is er mis met heeters met disneyswagg? het is gezellig daar!

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 04 juli 2012, 22:40:47 »
Eh hallo? We mochten niet slowen in 'normale' topics?
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 04 juli 2012, 22:41:36 »
I don't get it.

Als je een topic over schoolagenda's opent, wordt er gezegd dat je maar een oud topic moet uppen.

Als je een oude slow upt, krijg je een slotje?

duCOQUELICOT

• Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #9 Gepost op: 04 juli 2012, 22:42:16 »
Dat gebeurt toch wel, daar hebben we geen controle over. Dat is dus het hele punt.   Discussies voeren heeft echt geen zin, want we hebben het hier met meerdere moderators over gehad. Dit is vanaf nu een regel.
My goodness, did you see her hem? Six inches deep in mud. She looks positively mediaeval. TPO Fresh || Blog

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 04 juli 2012, 22:42:39 »
Trouwens, onze slow zorgt er voor dat er niet meer geslowt word in wwjneek!
Zou je misschien duidelijk kunnen uitleggen wat er nou precies mis is met de slows? Wat zijn de klachten?
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2012, 22:50:52 door Blubber »

duCOQUELICOT

• Bekijk profiel
    • a Celiac in Amsterdam
« Reactie #11 Gepost op: 04 juli 2012, 22:42:57 »

I don't get it.

Als je een topic over schoolagenda's opent, wordt er gezegd dat je maar een oud topic moet uppen.

Wel als die slow niet meer wordt gebruikt voor originele doeleinden. En precedenten kunnen we nu eenmaal niet scheppen.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 04 juli 2012, 22:44:02 »

I don't get it.

Een oude slow mag best geupt worden. Alleen we willen niet meer dan 4 slows.
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 04 juli 2012, 22:45:29 »
Maar we kregen juist klachten omdat we slowden in het Sherlock-topic.

En niemand heeft last van Baskerville :c het is hooguit vervelend dat het bij de actieve onderwerpen staat, dan lees je daar toch overheen?

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 04 juli 2012, 22:45:42 »
Ik zit in geen van die topics, dus het maakt me vrij weinig uit allemaal, maar hoezo houden jullie zo vast aan het aantal 4?
Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 04 juli 2012, 22:45:45 »
Sluit dan het Gezellig Praattopic en nog wat andere bijna inactieve slows.
Dit is ALWEER zo'n regel die verdoemd te mislukken en mensen aanzet juist het omgekeerde te doen.

Nog even en iedereen vertoont illegaal gedrag op gs.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 04 juli 2012, 22:46:55 »

[...]

Een oude slow mag best geupt worden. Alleen we willen niet meer dan 4 slows.

Maar .. de Stille Sjakies was een oude slow?

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 04 juli 2012, 22:47:10 »

Dit is ALWEER zo'n regel die verdoemd te mislukken en mensen aanzet juist het omgekeerde te doen.

Sunflowers

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 04 juli 2012, 22:47:31 »
Ik wil me verder nergens mee bemoeien ofzo. Maar wie heeft er precies last van die slowchats? Ik zit namelijk gewoon op GS, doe nooit mee met een slowchat of iets dergelijks maar mij stoort het echt niet hoor. Ze staan vaak tussen actieve onderwerpen maar nouja, so what? Daar staat het 'Wat heb je aan vandaag' topic bijvoorbeeld ook heel vaak.

Ik begrijp het hele punt van een limiet op die topics niet, net als toen met de limieten op de rpgs.
What would you do, if you weren't afraid?

Opblaaskrokodil

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 04 juli 2012, 22:47:35 »
Het gezellig praattopic zitten nog wel mensen in.
Ik snap de regel wel, maar ik kan me begrijpen dat de mensen die in de topic zitten die gesloten moeten worden het jammer vinden !
Ik ben opblaasbaar, jij lekker niet he .. ? Verkooptopic.

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 04 juli 2012, 22:48:50 »
Oei, ben benieuwd wat dit teweeg gaat brengen.
Lessons on lessons on lessons ~

chanelchique

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 04 juli 2012, 22:49:02 »

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 04 juli 2012, 22:49:25 »

Volgens mij kunnen jullie ook prima verder in het Sherlock topic.

Daar zijn klachten over geweest. Niet naar de mods toe, maar intern. Ik weet van meerdere members dat ze zich eraan ergerden.

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 04 juli 2012, 22:49:36 »
Ik zit nooit in de slows maar ik snap écht niet waarom deze regel toegepast wordt. Ik heb er namelijk geen last van, ik snap niet hoe mensen er last van kunnen hebben, je kunt het toch negeren?!
Wat waren de klachten dan?
Verdien geld online >  GEKKENGOUD  MM.  Heb zelf al sinds juni 2010 ongeveer +€160 euro verdiend!

Lebisou

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 04 juli 2012, 22:49:46 »
Wat is er mis met slows? Wordt de site er trager van? Anders snap ik niet wat het probleem is.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 04 juli 2012, 22:49:48 »

Het gezellig praattopic zitten nog wel mensen in.
Ik snap de regel wel, maar ik kan me begrijpen dat de mensen die in de topic zitten die gesloten moeten worden het jammer vinden !

Je kan nooit iedereen tevreden houden, helaas. Zeker niet hier op gs.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 04 juli 2012, 22:50:15 »
Ik moet dus nu verplicht in het dr who topic slowen. Terwijl ik geen dr who kijk.
Sorry maar wat is dit voor kromme regel?

Wij waren een vet goede slow, geen lijstje met members in de beginpost, iedereen werd uitgenodigd om te komen meepraten over zijn of haar favoriete serie.

Wij zijn deze slow begonnen, omdat er teveel geslowd werd in het Sherlock topic, en daar klachten over kwamen. Oke, zeiden wij, dan gaan we een slowtopic openen in het Onzin board, zodat niemand er last van heeft. Dit is overlegd met een moderator en goedgekeurd.
Maar nee, vervolgens wordt dit ook verboden..

Sorry hoor, maar dat is hartstikke hypocriet!
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 04 juli 2012, 22:52:03 »

Oei, ben benieuwd wat dit teweeg gaat brengen.

Eh, trollende en boze slowers die nu topic-loos zijn? Geslow in véél andere topics, die daar niet voor bedoeld zijn. Een WWJNEEK-debacle numero 2, 3, 4?

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 04 juli 2012, 22:52:55 »
Ik vind het een beetje apart, ik snap het deels wel. Maar zo wordt er alleen 'haat gezaaid'. Het 112 topic is 'ons' toegewezen gekregen zodat we niet gingen slowen in het WWJNEEK topic en dit dus de oplossing zou zijn, en nu wordt het gesloten? Voor mij persoonlijk maakt het niet veel uit, want niemand heeft zich verder aan mij gestoord, maar het was een oplossing waar niemand last van zou hebben, en nu wordt het gesloten? Wie heeft er uberhaupt last van de slows? Ik snap dat het einde zoek is als het er meer worden, maar dit zijn puur slows die ge-upt zijn. Met slowchats voorkom je dat er steeds door dezelfde mensen gereageerd/geslowd wordt in de daar niet voor bestemde topics, zo jaag je in principe mensen weg? en wat is dan het probleem of het er 4 of 6 zijn?

De slowchats 'vervuilen' het forum niet als ik het zo mag zeggen. Elke dag worden er onnozele topics aangemaakt en dat is elke keer hetzelfde liedje, dan kan je naar mijn mening die beter in de gaten houden/sluiten/deels verbieden dan de slowchats waar niemand last van heeft, en ook gewoon vrij is om te posten...
Wat doe ik hier nog

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 04 juli 2012, 22:52:56 »
Er zijn een aantal klachten binnengekomen vanwege de slows. Ook stuurde iemand Phaedra een note, want diegene wilde een nieuw slowchattopic aan maken. Het ligt niet aan 1 topic meer of minder, maar als we geen regel maken van het aantal topics, dan worden er allerlei oude/nieuwe slows geopend zonder dat wij een reden hebben om ze te sluiten.
Waarom vinden jullie het wel erg als er een slowchatregel komt? Er zijn ook genoeg mensen geweest die last hadden van teveel RPG's/1D verhalen. Valt bijna onder dezelfde categorie.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 04 juli 2012, 22:53:04 »

[...]

Eh, trollende en boze slowers die nu topic-loos zijn? Geslow in véél andere topics, die daar niet voor bedoeld zijn. Een WWJNEEK-debacle numero 2, 3, 4?

Minstens.

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 04 juli 2012, 22:53:40 »

[...]

Hopelijk niet :/ ik stoorde me eigenlijk ook niet aan slows.

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 04 juli 2012, 22:53:44 »
Naja, dan maar terug naar wwjneek. Of niet dan..
Ik wil absoluut niet trollen, maar ik vind het jammer hoor.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 04 juli 2012, 22:53:47 »

Ik moet dus nu verplicht in het dr who topic slowen. Terwijl ik geen dr who kijk.
Sorry maar wat is dit voor kromme regel?

Wij waren een vet goede slow, geen lijstje met members in de beginpost, iedereen werd uitgenodigd om te komen meepraten over zijn of haar favoriete serie.

Wij zijn deze slow begonnen, omdat er teveel geslowd werd in het Sherlock topic, en daar klachten over kwamen. Oke, zeiden wij, dan gaan we een slowtopic openen in het Onzin board, zodat niemand er last van heeft. Dit is overlegd met een moderator en goedgekeurd.
Maar nee, vervolgens wordt dit ook verboden..

Sorry hoor, maar dat is hartstikke hypocriet!

De mod in kwestie had niet overlegd, dus het was kina 1 tegen 12. En we zijn niet eens een slow begonnen, we hebben een oude ge-upt --

Opblaaskrokodil

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 04 juli 2012, 22:53:54 »

[...]

Je kan nooit iedereen tevreden houden, helaas. Zeker niet hier op gs.

dat is zo inderdaad !

kun je in het nieuwe topic niet iets van een apart slow gedeelte aanmaken ofzo ..?
:P
Ik ben opblaasbaar, jij lekker niet he .. ? Verkooptopic.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 04 juli 2012, 22:54:00 »

Wat is er mis met slows? Wordt de site er trager van? Anders snap ik niet wat het probleem is.

Nop.

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 04 juli 2012, 22:55:01 »
Ik vond dat geslow in het WWJNEEK topic wel vervelend worden, het was nu wel goed opgelost eigenlijk.

Hoe komen jullie eigenlijk bij het aantal 4?

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 04 juli 2012, 22:55:15 »

[...]

dat is zo inderdaad !

kun je in het nieuwe topic niet iets van een apart slow gedeelte aanmaken ofzo ..?
:P

Wat, in een normaal topic een aparte slow-sectie? Ik weet uit ervaring dat zoiets echt niet gaat werken :')

Maar blijkbaar mogen we in het DW-topic gaan slowen. Nouja, best. Sorry DW-fans. We slowen jullie topic nu naar de maan.

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 04 juli 2012, 22:55:57 »

Ik zit in geen van die topics, dus het maakt me vrij weinig uit allemaal, maar hoezo houden jullie zo vast aan het aantal 4?

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 04 juli 2012, 22:56:32 »

[...]

Hopelijk niet :/ ik stoorde me eigenlijk ook niet aan slows.

Dan mag je héél hard gaan duimen. Want het is met Sherlock ook gebeurd, maar op kleinere schaal. En God knows wat dit teweeg gaat brengen. Nu wordt er illegaal geslowd, in het GS-riool :naughty:

en ik wilde nét een topic openen aan de overkill aan regeltjes hier, wat ironisch.

chanelchique

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 04 juli 2012, 22:56:37 »
Wat een achterlijke "regel"!
En dan ook nog eens de topics waar júíst mensen buiten gesloten worden en de helft van het forum totaal niets mee heeft..die mogen blijven.

Beetje zielig dat omdat er een aantal ontzettend kinderachtige krengen jaloers zijn dat zij hun eigen slow niet krijgen, deze regel ineens ingevoerd wordt.

De mods kunnen in ieder geval opgelucht adem halen. Er zijn al een aantal mensen die een break hebben genomen van GS. En nu is het mijn beurt. Adios!

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 04 juli 2012, 22:57:01 »
Als jullie willen slowen kunnen jullie in de 4 slowtopics terecht. Je bent (en moet :') ) daar welkom zijn.
Jullie vinden dat de mudkip dood is? Nou, maak het weer levend zou ik zeggen. Genoeg spirit zo te zien.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 04 juli 2012, 22:57:19 »
Waarom konden de twee slows die ge-upt waren niet blijven? Wat maakt vier of zes nou helemaal uit?

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 04 juli 2012, 22:57:22 »
Kijk weet je wat het is, de slows staan bij Onzin. als je naar het onzin board gaat, dan wéét je dat je onzin kan verwachten.
Als er geslowd wordt in andere topics, of er worden 100en RPGs aangemaakt, dan snap ik dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Als je dat geslow nou groepeert in een aantal slows, dan is er toch niks aan de hand?
Ik vond het de laatste tijd juist zo goed gaan, geen geslow meer in het WWJNK (toch?), niet meer in het sherlock topic, niet in het dr who topic..

Dat is toch waar het om gaat hier?
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 04 juli 2012, 22:58:06 »

Wat een achterlijke "regel"!
En dan ook nog eens de topics waar júíst mensen buiten gesloten worden en de helft van het forum totaal niets mee heeft..die mogen blijven.

Beetje zielig dat omdat er een aantal ontzettend kinderachtige krengen jaloers zijn dat zij hun eigen slow niet krijgen, deze regel ineens ingevoerd wordt.

De mods kunnen in ieder geval opgelucht adem halen. Er zijn al een aantal mensen die een break hebben genomen van GS. En nu is het mijn beurt. Adios!

Volgens mij niet hoor.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 04 juli 2012, 22:59:01 »
Girlscene wordt ook letterlijk met de dag slechter. Sorry hoor, maar wat brengt jullie ertoe om zo'n verschrikkelijk slechte sfeer verpestende maatregel op te stellen?

I don't get it.

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 04 juli 2012, 22:59:07 »
Ik vrees dat nu veel mensen GS de rug toe gaan keren, met al dat gedoe. Sowieso omdat iedereen echt wacht op het nieuwe forum omdat het nu vaak te wensen overlaat, en nu gaat er vrees ik ook een bom barsten met dit, omdat er nu wellicht in andere topics 'gespamt en getrollt' gaat worden. Het topic raakt eerder vervuilt aan andere onnodige topics, ik vind slowtopics vaak een goede oplossingen om andere vervelende situaties uit de weg te gaan, er blijven altijd bepaalde groepen met bepaalde interesses en zolang zij zich niet afzetten tegen de rest lijkt me er geen probleem, maar dat is dan natuulijk mijn mening, als aanvulling van mijn vorige post hier
Wat doe ik hier nog

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 04 juli 2012, 22:59:24 »
Ik ga Danique mailen. Ook al hebben jullie het vast overlegd met Danique, kan me niet schelen. Ik vind dat dit veel te gemakkelijk gaat. Totaal geen overleg, de mods zijn heilig.
Ik snap dat de mods er zijn om orde te houden, maar was het nou echt zo moeilijk om even met ons te overleggen? Nu is ineens onze slow weg!
Dat vind ik echt onacceptabel.
We zijn jullie slaafjes niet hoor.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 04 juli 2012, 22:59:34 »

Kijk weet je wat het is, de slows staan bij Onzin. als je naar het onzin board gaat, dan wéét je dat je onzin kan verwachten.
Als er geslowd wordt in andere topics, of er worden 100en RPGs aangemaakt, dan snap ik dat je door de bomen het bos niet meer ziet.
Als je dat geslow nou groepeert in een aantal slows, dan is er toch niks aan de hand?
Ik vond het de laatste tijd juist zo goed gaan, geen geslow meer in het WWJNK (toch?), niet meer in het sherlock topic, niet in het dr who topic..

Dat is toch waar het om gaat hier?

Er zijn helaas genoeg topics waar in geslowd wordt, waar het eigenlijk niet hoort. We kunnen moeilijk nu voor al die topics een apart slow topic aanmaken.

Sunflowers

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 04 juli 2012, 23:00:01 »
Maar wáárom moet hier nou een limiet op komen dan? Wie heeft er precies last van? Ik heb het net ook al gevraagd maar eerlijk gezegd snap ik het nog steeds niet. Girlscene krijgt echt veel regels joh, het lijkt school wel...
What would you do, if you weren't afraid?

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 04 juli 2012, 23:00:22 »

Ik ga Danique mailen. Ook al hebben jullie het vast overlegd met Danique, kan me niet schelen. Ik vind dat dit veel te gemakkelijk gaat. Totaal geen overleg, de mods zijn heilig.
Ik snap dat de mods er zijn om orde te houden, maar was het nou echt zo moeilijk om even met ons te overleggen? Nu is ineens onze slow weg!

Wij hebben onderling veel overlegd hoor. We denken niet ineens 'goh laten we alle gsers een lekker pesten'.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 04 juli 2012, 23:01:06 »

[...]

Er zijn helaas genoeg topics waar in geslowd wordt, waar het eigenlijk niet hoort. We kunnen moeilijk nu voor al die topics een apart slow topic aanmaken.

En waarom dan wel niet?

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 04 juli 2012, 23:01:23 »
POTJANDORIE :"D wil iemand me vertellen: waarom VIER slows? Hoe kom je bij dat getal en waarom staat dat zo vast?

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 04 juli 2012, 23:01:32 »

[...]

Wij hebben onderling veel overlegd hoor. We denken niet ineens 'goh laten we alle gsers een lekker pesten'.

Zo lijkt het wel. En dit is ook bijna een oorlogsverklaring richting ons members.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 04 juli 2012, 23:02:06 »

Dat ja.

Ik was met alle liefde met jullie in discussie gedaan (heb de helft van jullie nota bene op Facebook). Maar het zo PATS BOEM sluiten? WAAROM for God's sake, niemand had last van ons.

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 04 juli 2012, 23:02:09 »
weetje, er zijn fora/forums genoeg op het internet, ik denk dat GS het nu zichzelf aandoet, ik merk sowieso de laatste tijd al dat het steeds rustiger wordt op GS en dat er mensen bewust (tijdelijk) niet terugkomen. Inderdaad wat al gezegd werd, zonder overleg. De slowtopics zijn er in vele gevallen niet voor niks, sommige kan ik inkomen dat die gesloten worden maar anderen zijn bewust aangemaakt/geupt om anderen niet meer tot last te zijn..
Wat doe ik hier nog

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 04 juli 2012, 23:02:30 »

[...]

Volgens mij niet hoor.

Ik ben het met haar eens hoor, ik durf amper bij de anderen te posten, omdat ik toch het idee heb dat ik daar compleet genegeerd ga worden.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 04 juli 2012, 23:02:36 »

[...]

Baskervillians was voor alle series, iedere fangirl kon daar komen slowen.
Dat lijkt me een grote groep eerlijk gezegd. Nu gaan ze allemaal terug naar hun eigen topic.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 04 juli 2012, 23:02:39 »

POTJANDORIE :"D wil iemand me vertellen: waarom VIER slows? Hoe kom je bij dat getal en waarom staat dat zo vast?

Wil ik ook weten :')

Vier of zes, wat is het verschil?

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 04 juli 2012, 23:03:37 »

Wat? Maar het mocht van een moderator! Ik heb het gevraagd, het is zelfs door meerdere members aangeraden. Waarom moeten we naar het DW topic? De helft van de mensen die in Baskerville slowen kennen het niet eens. En de Mudkip is dood.

Wat is de zin van een lijst dode slows, of slows met zo'n harde kern dat niemand buiten de kern er meer reageert? Niemand heeft toch last van Baskerville? Het is volledig volgens de regels gegaan.

Mudkip is niet dood :( maar ik vind wel dat jullie die slow mogen houden hoor!

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 04 juli 2012, 23:03:52 »

[...]

Baskervillians was voor alle series, iedere fangirl kon daar komen slowen.
Dat lijkt me een grote groep eerlijk gezegd. Nu gaan ze allemaal terug naar hun eigen topic.

Nee, we mogen het DW-topic naar de maan helpen :') nou, fangirls aller landen, op naar het DW-topic eh.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 04 juli 2012, 23:04:01 »

[...]

Zo lijkt het wel. En dit is ook bijna een oorlogsverklaring richting ons members.

Zo komt het misschien over ja, maar dat is echt niet zo. Er zijn genoeg klachten binnengekomen. Maar wij (oke, ik ben nog maar net mod) willen het forum gewoon zo overzichtelijk mogelijk houden. Het is inderdaad niet de bedoeling dat het op een school lijkt, dat wil ik echt niet hoor. Maar wat is nu jullie probleem? Je hebt nu geen eigen topic waar je in kan slowen? Er staan er 4 in de begin post.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 04 juli 2012, 23:04:35 »

[...]

Mudkip is niet dood :( maar ik vind wel dat jullie die slow mogen houden hoor!

Awh sorry :c niet echt dood. Maar er is een harde kern, wat het gewoon niet leuk maakt voor nieuwelingen. Ik bedoel, wanneer stroomde het laatste actieve lid nou helemaal in? December '11?

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 04 juli 2012, 23:05:06 »
Waarom zijn in godsnaam de twee actiefste gezelligste slows gesloten?

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 04 juli 2012, 23:05:24 »

[...]

Wil ik ook weten :')

Vier of zes, wat is het verschil?

Als we 6 deden, dan was het weer '6 of 8, wat is het verschil?'
Het is toch nooit goed. We moeten ergens een grens stellen. En die is nu dus bij 4.

-oke nu houd ik op-

charlie

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 04 juli 2012, 23:05:27 »

Ik wil me verder nergens mee bemoeien ofzo. Maar wie heeft er precies last van die slowchats? Ik zit namelijk gewoon op GS, doe nooit mee met een slowchat of iets dergelijks maar mij stoort het echt niet hoor. Ze staan vaak tussen actieve onderwerpen maar nouja, so what? Daar staat het 'Wat heb je aan vandaag' topic bijvoorbeeld ook heel vaak.

Ik begrijp het hele punt van een limiet op die topics niet, net als toen met de limieten op de rpgs.

Precies dit. Ik zit nooit in slows maar wil toch even laten weten wat ik ervan vind. Wat mij betreft is deze regel echt niet nodig.

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 04 juli 2012, 23:06:02 »
Als het slowers of Baskerville topic voor álle series is, is het dan niet logischer om die open te houden (want: algemener) en Dr. Who te sluiten?

Misschien zeg ik nu iets doms want ik zit in geen een slow, maar toch..

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 04 juli 2012, 23:06:05 »

[...]

Zo komt het misschien over ja, maar dat is echt niet zo. Er zijn genoeg klachten binnengekomen. Maar wij (oke, ik ben nog maar net mod) willen het forum gewoon zo overzichtelijk mogelijk houden. Het is inderdaad niet de bedoeling dat het op een school lijkt, dat wil ik echt niet hoor. Maar wat is nu jullie probleem? Je hebt nu geen eigen topic waar je in kan slowen? Er staan er 4 in de begin post.

Wat is jullie probleem precies dan? Ik heb nog nergens in dit topic gelezen waarom precies en waarom 4 slows.

Nou, nu krijg je half actief girlscene over jullie heen. Is dat wat jullie echt willen i.p.v. enkele mensen die blijkbaar niet over het woordje 'slow' heen kunnen lezen tevreden stellen?

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 04 juli 2012, 23:06:20 »

[...]

Precies dit. Ik zit nooit in slows maar wil toch even laten weten wat ik ervan vind. Wat mij betreft is deze regel echt niet nodig.

Ik vind slows ook niet irritant, en zit niet in een slow. Wat is het probleem?

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 04 juli 2012, 23:06:26 »

Waarom zijn in godsnaam de twee actiefste gezelligste slows gesloten?

Om meerdere redenen, maar ook omdat ze net 'geupt' waren. Stel dat we YAB en mudkip hadden gesloten. Dan was het weer geweest 'waarom zijn in godsnaam de twee oudste gezelligste slows gesloten?'

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 04 juli 2012, 23:06:46 »
Nu gaat iedereen naar de desbetreffende slowtopics en wordt het daar druk en is het einde zoek. Of ze gaan posten/spammen in andere topics die daar niet voor bedoeld zijn, of ze verlaten het forum, dat lijkt me ook niet de bedoeling. maargoed ik kan me hier wel over gaan opwinden maar daar bereik ik niks mee
Wat doe ik hier nog

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 04 juli 2012, 23:07:27 »

[...]

Waarom vier?

En dat hebben we wel. Je hebt ons het DW-topic gegeven. Maar we snappen het gewoon niet. Kun jij (of een van de andere mods) uitleggen waarom die twee slows niet mochten blijven? Het waren oude slows, gewoon ge-upt. Wat maakt het uit? Waarom die twee sluiten? Het waren geen 'nieuwe' slows, ondanks dat ze een nieuwe naam en dergelijke hebben. Het waren hooguit vervangers.

Waarom is de regel niet 'VANAF NU GEEN OUDE SLOWS MEER UPPEN! Deze zes slows blijven bestaan: [...]'? Waarom sluiten jullie de twee ge-upte slows?

Dat Pedo-tamtam-topic werd na 60+ pagina's ook niet gesloten. En dat was wel tegen de regels in geopend.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 04 juli 2012, 23:07:29 »

[...]

Om meerdere redenen, maar ook omdat ze net 'geupt' waren. Stel dat we YAB en mudkip hadden gesloten. Dan was het weer geweest 'waarom zijn in godsnaam de twee oudste gezelligste slows gesloten?'

En waarom kunnen jullie dat niet met ons overleggen?

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 04 juli 2012, 23:07:37 »

[...]

Ik heb gewoon het idee dat ik daar niet echt welkom ben, juist omdat ze zo oud zijn zit er een vast groepje...

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 04 juli 2012, 23:07:49 »

Als het slowers of Baskerville topic voor álle series is, is het dan niet logischer om die open te houden (want: algemener) en Dr. Who te sluiten?

Misschien zeg ik nu iets doms want ik zit in geen een slow, maar toch..

Je kan toch nooit een slow houden over alle series? Waarom dan niet een paar topics, waarin niet geslowd wordt over die series apart? Dat is toch veel logischer? Want niet iedereen die van Dr Who houdt, houd ook van Glee. Toch?

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 04 juli 2012, 23:08:00 »

[...]

Klopt, maar die topics zijn júist geupt om anderen niet langer tot last te zijn? nu gaan ze óf weer terug, óf zoeken een alternatief en evt. een ander forum, dat lijkt me ook niet de bedoeling? Ik snap jullie beredenering maar naar ons leden toe is het nogal onredelijk als ik het zo mag noemen
Wat doe ik hier nog

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 04 juli 2012, 23:08:11 »

[...]

Als we 6 deden, dan was het weer '6 of 8, wat is het verschil?'
Het is toch nooit goed. We moeten ergens een grens stellen. En die is nu dus bij 4.

-oke nu houd ik op-

Maar deze 6 (of misschien iets minder, als we de Mudkip als dood zien) waren actief.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 04 juli 2012, 23:08:50 »

[...]

Ik heb gewoon het idee dat ik daar niet echt welkom ben, juist omdat ze zo oud zijn zit er een vast groepje...

Dat hadden meerdere ook bij jullie topic 'slow 113'. Terwijl je daar toch ook welkom was (na een lijstje te hebben ingevuld :'))? Dat is bij YAB (en ik denk ook bij mudkip) precies hetzelfde.

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 04 juli 2012, 23:09:13 »

[...]

Awh sorry :c niet echt dood. Maar er is een harde kern, wat het gewoon niet leuk maakt voor nieuwelingen. Ik bedoel, wanneer stroomde het laatste actieve lid nou helemaal in? December '11?

Oké dat is waar :'') en ah nu kan ik jouw slow nooit meer joinen, want dat wilde ik doen als ik mijn nieuwe laptop had en weer makkelijk gifjes kon posten. En eeeh sherlock had gekeken :c *zielig liedje*

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 04 juli 2012, 23:10:08 »

[...]

Dat hadden meerdere ook bij jullie topic 'slow 113'. Terwijl je daar toch ook welkom was (na een lijstje te hebben ingevuld :'))? Dat is bij YAB (en ik denk ook bij mudkip) precies hetzelfde.

Bij de Mudkip doen we niet aan lijstjes. Iedereen is welkom, er slowen zelfs mods mee.

Alleen is het oude-en-wijze-members gehalte nogal hoog. En het is erg serieus.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 04 juli 2012, 23:10:09 »

[...]

Je kan toch nooit een slow houden over alle series? Waarom dan niet een paar topics, waarin niet geslowd wordt over die series apart? Dat is toch veel logischer? Want niet iedereen die van Dr Who houdt, houd ook van Glee. Toch?

Dit was een initiatief van onszelf, omdat we merkten dat we zaten te slowen in het Sherlock-topic en anderen daar last van zouden kunnen hebben (want: topic over serie, géén slow).

In het vervolg slow ik wel in elk topic.

chanelchique

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: 04 juli 2012, 23:11:14 »
Toevallig dat de mudkippen slow in het lijstje staat dat mag blijven.. daar zitten alle mods. Zielig dit, echt ronduit zielig.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 04 juli 2012, 23:11:24 »

[...]

Klopt, maar die topics zijn júist geupt om anderen niet langer tot last te zijn? nu gaan ze óf weer terug, óf zoeken een alternatief en evt. een ander forum, dat lijkt me ook niet de bedoeling? Ik snap jullie beredenering maar naar ons leden toe is het nogal onredelijk als ik het zo mag noemen

Oke, dan zou er dus binnenkort ook een One direction (officiele) slow moeten komen. En een disneyslow. Een een wat heb je vandaag aan-slow. Want dan ben je die topics niet meer tot last.

Jongens, we hebben lang genoeg overlegd over deze regel. We willen jullie écht niet pesten. We wisten dat er veel mensen het hier niet mee eens zouden zijn, maar er zijn genoeg klachten binnen gekomen over het aantal slows + slow 113. Wij gaan echt niet denken 'goh, wat voor regeltjes zullen we nu weer bedenken'. Realiseer dat eventjes aub.

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 04 juli 2012, 23:11:29 »

[...]

Ik heb geen lijstje ingevuld hoor, maar ik werd zelf ook bang voor het lijstje.
Je kon gewoon binnen komen vallen :3

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 04 juli 2012, 23:11:36 »
Jemig, heb je ooit het topic bekeken? Het ging over GOT, Sherlock, Dr Who, enz.. Minstens 3 a 4 series kwamen daar elke dag voorbij.
Het kan echt wel dus!

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 04 juli 2012, 23:12:19 »

Toevallig dat de mudkippen slow in het lijstje staat dat mag blijven.. daar zitten alle mods. Zielig dit, echt ronduit zielig.

Zo hebben we er niet over nagedacht. Tenminste, ik niet. De slow van mudkip die nu actief is, is inmiddels de 8e. Een beetje raar als we die zouden sluiten, vind je niet?

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 04 juli 2012, 23:12:23 »

[...]

Oké dat is waar :'') en ah nu kan ik jouw slow nooit meer joinen, want dat wilde ik doen als ik mijn nieuwe laptop had en weer makkelijk gifjes kon posten. En eeeh sherlock had gekeken :c *zielig liedje*

Awh, nouja, kom maar naar het DW-topic dan. Want daar mogen we nu slowen blijkbaar. En dezelfde mensen zitten er, dus dat maakt niet uit :)

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 04 juli 2012, 23:12:24 »
Waarom niet gewoon gezegd: 'vanaf nu mogen er geen slows meer worden geopend.' dan was iedereen tevreden en hadden we 6 slows gehad.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 04 juli 2012, 23:12:31 »
En dat was een reactie op het feit dat je nooit alle series in1  slow kunt doen

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 04 juli 2012, 23:12:57 »

[...]

Maar als je nu 4 slows over houdt, dan krijg je toch ook dat mensen die van allerlei verschillende series houden daar over willen praten met anderen en dat mensen die niet van Glee houden toch dingen over Glee te lezen krijgen? Of misschien begrijp ik het verkeerd, maar als er maar 4 slows zijn leek het me logisch om ze zo algemeen/breed mogelijk te houden en dus niet alleen over Dr. Who. Aangezien mensen in slows echt over van alles praten..

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 04 juli 2012, 23:13:11 »

Jemig, heb je ooit het topic bekeken? Het ging over GOT, Sherlock, Dr Who, enz.. Minstens 3 a 4 series kwamen daar elke dag voorbij.
Het kan echt wel dus!

Dat weet ik. Maar als we openbaar zouden maken dat die slow mocht blijven bestaan, omdat het daar ging over verschillende series, dan had je er in een keer een hele boel Icarly verslaafden bij.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 04 juli 2012, 23:13:22 »

Waarom niet gewoon gezegd: 'vanaf nu mogen er geen slows meer worden geopend.' dan was iedereen tevreden en hadden we 6 slows gehad.

Dat wat ik zei en waar ik een reactie op wil.

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 04 juli 2012, 23:13:37 »

Eh nee het mag blijven omdat deze slow meer dan een jaar al bestaat.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 04 juli 2012, 23:14:37 »

[...]

Dat weet ik. Maar als we openbaar zouden maken dat die slow mocht blijven bestaan, omdat het daar ging over verschillende series, dan had je er in een keer een hele boel Icarly verslaafden bij.

Wat? I don't care. Al kwamen alle beliebers van GS op ons af. Het was daar gezellig. En ik snap niet waarom jullie twee actieve slows sluiten.

Ik snap dat de grens ergens getrokken moet worden, maar waarom niet gewoon zes? Wat daarbuiten viel was toch niet actief meer.

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 04 juli 2012, 23:14:49 »

Ja, en dat topic bestaat natuurlijk ook al niet veel langer als die van jullie?

OT: Je kunt er wel lekker allemaal om gaan zitten zeuren, maar wat heeft het voor nut. Deze regel wás er al? Wat ik ook in het wwjneek-topic neergezet had; toen ik hier eergisteren weer voor het eerst kwam, vond ik het raar dat er nieuwe slows waren. Deze regel is er al superlang, maar mods hebben er dan gewoon niet goed op gelet. Dus ga niet zitten zeuren en maak er wat van en anders ga je weg.
Geen gezeik
blubblub

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 04 juli 2012, 23:15:12 »

Volgens mij (maar dit weet ik niet zeker!!!) was dit een jaar geleden ook al gezegd, toen er ook gedoe was over slowchattopics (oa over yab). Toen werden er dus vorige week 2 oude slowtopics geupt (en vervolgens een nieuwe vooraangemaakt, omdat er foutmeldingen waren). Voor ons leek het gewoon logisch om de 2 nieuwste slows (ookal bestonden ze misschien wel langer; ze waren dood) te sluiten.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 04 juli 2012, 23:15:23 »

Ik denk niet dat we nog gezellige onderonsjes zullen hebben anders.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 04 juli 2012, 23:15:26 »

[...]

Heeft iemand van ons ooit gezegd dat we dat erg vinden? Nu hebben jullie dat voor ons bepaald..

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 04 juli 2012, 23:15:26 »

Ik vond dat geslow in het WWJNEEK topic wel vervelend worden, het was nu wel goed opgelost eigenlijk.

Hoe komen jullie eigenlijk bij het aantal 4?

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 04 juli 2012, 23:16:16 »

[...]

Ja, en dat topic bestaat natuurlijk ook al niet veel langer als die van jullie?

OT: Je kunt er wel lekker allemaal om gaan zitten zeuren, maar wat heeft het voor nut. Deze regel wás er al? Wat ik ook in het wwjneek-topic neergezet had; toen ik hier eergisteren weer voor het eerst kwam, vond ik het raar dat er nieuwe slows waren. Deze regel is er al superlang, maar mods hebben er dan gewoon niet goed op gelet. Dus ga niet zitten zeuren en maak er wat van en anders ga je weg.
Geen gezeik

Ja inderdaad. het is niet zo dat we niet hebben opgelet: we hebben gewoon heel lang gediscussieerd wat we zouden doen met de topics. En daar is deze regel uitgekomen.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 04 juli 2012, 23:16:17 »

[...]

Volgens mij (maar dit weet ik niet zeker!!!) was dit een jaar geleden ook al gezegd, toen er ook gedoe was over slowchattopics (oa over yab). Toen werden er dus vorige week 2 oude slowtopics geupt (en vervolgens een nieuwe vooraangemaakt, omdat er foutmeldingen waren). Voor ons leek het gewoon logisch om de 2 nieuwste slows (ookal bestonden ze misschien wel langer; ze waren dood) te sluiten.

Ach dat was gewoon gezeik omdat het Phaedra te gezellig werd hier.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 04 juli 2012, 23:16:38 »

[...]

Heeft iemand van ons ooit gezegd dat we dat erg vinden? Nu hebben jullie dat voor ons bepaald..

Daar heb je gelijk in.

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 04 juli 2012, 23:17:29 »

[...]

Ik denk niet dat we nog gezellige onderonsjes zullen hebben anders.

En dit vooral. In de mudkip zaten zóveel mensen al vanaf het begin. Die zijn blijven hangen, waardoor het een vaste groep werd. De helft daarvan is nu amper weer online op GS (waaronder ik) en niemand durft te joinen in die groep.
blubblub

Sio

• Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 04 juli 2012, 23:17:59 »

[...]

Awh, nouja, kom maar naar het DW-topic dan. Want daar mogen we nu slowen blijkbaar. En dezelfde mensen zitten er, dus dat maakt niet uit :)

Dan moet ik ook nog eens DW kijken deze vakantie, geen leven meer dus hahaha :')

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 04 juli 2012, 23:18:32 »

[...]

Ach dat was gewoon gezeik omdat het Phaedra te gezellig werd hier.

:")
blubblub

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 04 juli 2012, 23:18:36 »

Ik snap sowieso niet waarom er een grens op slows zit. Is toch 't zelfde als andere topics? Al waren er 10. Ik vind het ook een overbodige maatregel nu. Maar ik zit niet in die slows dus verder boeit het me ook niet :') Zou handig zijn als er een apart board (noem je dat zo?) ding komen voor alle slows :D

In dit topic zijn nu mensen aan het discussieren tegen de regel (en tegen mij, in mijn eentje, hoe durven jullie!). Ze voelen zich lekker gesteund. Maar er staan genoeg mods achter mij (die niet online zijn) + members die een 'klacht hebben ingediend' (oke dit komt wel heel dramatisch over). Maar die hoor je niet. Die vinden de regel best, dus die hoeven er niet over te discussieren.

Discussieren jullie trouwens maar verder, ik moet morgen vroeg op. Adios.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 04 juli 2012, 23:18:45 »

Ik snap sowieso niet waarom er een grens op slows zit. Is toch 't zelfde als andere topics? Al waren er 10. Ik vind het ook een overbodige maatregel nu. Maar ik zit niet in die slows dus verder boeit het me ook niet :') Zou handig zijn als er een apart board (noem je dat zo?) ding komen voor alle slows :D

Dat wilden we ook voor de speeltopics, maar dat kan blijkbaar niet oid. En ws helpt dat niet want dan krijg je een overkill aan slows x) dan maakt iedere club vijftien slows aan ik zou er dertig op m'n naam zetten en dan worden de actieve onderwerpen doodgespamd.

Ben wel benieuwd naar die klachten, trouwens.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 04 juli 2012, 23:20:00 »

Dan stond je hele actieve onderwerpen onder met slows. Net zoals er zoveel werd gezeurd met de 1D verhalen, 'die maakten je actieve onderwerpenlijst ook vuil'. En met slows niet? Omdat je daar zelf aan mee doet?

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 04 juli 2012, 23:20:18 »
Het nieuwe forum moet gewoon komen, nieuwe start, schone lei. En het liefst dat topics eerst goedgekeurd moeten worden, ookal is dan het einde zoek. Al die onzinnige topics die dagelijk geopend worden heb ik (en vele) veel meer last van dan die slowtopics.  Ik denk dat een paar slows wel het aantal topics verminderd omdat ze daar als het ware 'samen komen'. 1 slow voor 5 topics bijvoorbeeld. Je kan daar ook vragen stellen als je daar even snel een antwoord op wilt, een mening wilt horen of gewoon wilt kletsen. Maargoed, ik ga er geen stennis over lopen schoppen, ik post alleen hoe ik er tegenaan kijk.
Wat doe ik hier nog

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 04 juli 2012, 23:20:48 »
@kooskansloos Ik geloof best dat jullie er niets mee bedoelen, en dat het zeker niet aanvallend bedoelt is tot de leden van de slows, maar ik begrijp jullie keuze gewoon niet echt, waarom 4, wat waren de klachten?

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 04 juli 2012, 23:21:46 »
Wat een mierenneukerij is dit :')
je mening is fout

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 04 juli 2012, 23:21:52 »

[...]

Dan stond je hele actieve onderwerpen onder met slows. Net zoals er zoveel werd gezeurd met de 1D verhalen, 'die maakten je actieve onderwerpenlijst ook vuil'. En met slows niet? Omdat je daar zelf aan mee doet?

Tegen de tijd dat 1D-ers de wereld overnemen ben ik weg.

Ik bedoel, slowers zijn met meerderen dan alle 1D-ers die makkelijk een topic kunnen delen.

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 04 juli 2012, 23:21:56 »

@kooskansloos Ik geloof best dat jullie er niets mee bedoelen, en dat het zeker niet aanvallend bedoelt is tot de leden van de slows, maar ik begrijp jullie keuze gewoon niet echt, waarom 4, wat waren de klachten?

Kunnen die klachten hier niet anoniem op gezet worden? Ik ben zelf ook erg benieuwd.
Verdien geld online >  GEKKENGOUD  MM.  Heb zelf al sinds juni 2010 ongeveer +€160 euro verdiend!

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 04 juli 2012, 23:23:22 »
Het is niet per se direct tegen jou Koos, maar jij bent hier nu om alle vragen te beantwoorden. Ik voel me niet 'lekker gesteund' ik vind het gewoon belachelijk en wil weten waarom jullie een topic dat ik leuk vond gesloten hebben. Al stond ik hier in m'n eentje tegenover een dozijn moderators, ik zou echt mijn mond niet gehouden hebben hoor.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 04 juli 2012, 23:24:08 »
Sorry, de reports zijn verwijderd. Iets van 'ik dacht dat hier een regel over was?' ofzoiets. I don't know.

maar nu ga ik.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 04 juli 2012, 23:24:28 »
Oh ik wil het ook wel in mijn eentje opnemen tegen alle mods hoor. I don't care at all.

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 04 juli 2012, 23:26:08 »
Ik denk dat voornamelijk de klachten zijn dat er énorme groepjes komen.
blubblub

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 04 juli 2012, 23:26:41 »
Ok, naja misschien dat er morgen meer mods reageren en misschien enkele voorbeelden van klachten kunnen opnoemen. Ik vind dat de mensen die slowen, wel dat recht hebben.

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 04 juli 2012, 23:27:07 »
Nu het nieuwe forum er aan zit te komen (en we overigens ook maar moeten gissen daarover) leek het me beter om dan gewoon een frisse start te maken, omdat iedereen toch al loopt te spugen over het forum momenteel, dan was het gewoon een nieuwe begin met duidelijke regels geweest. Nu is het zo ineens; HOEZO. En kooskansloos het is niet aanvallend bedoeld naar jou, of naar wie dan ook. Het is gewoon mijn (/onze) mening en die mag ik uiten en steek ik niet onder stoelen of banken, maar het is gewoon onduidelijk en niet gecommuniceerd naar de members toe.  Ik snap best dat het goed overlegd is en er een heel gedoe achter schuilt en gaande is, maar als dat niet overkomt op de members zal het voor velen als een verrassing komen en niet begrepen worden.
Wat doe ik hier nog

chanelchique

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: 04 juli 2012, 23:27:45 »

Oh ik wil het ook wel in mijn eentje opnemen tegen alle mods hoor. I don't care at all.

In je eentje hoeft sowieso niet. Want ik sta achter je, en ik denk samen met mij nog een heleboel andere mensen!

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 04 juli 2012, 23:28:03 »

[...]

De mod in kwestie had niet overlegd, dus het was kina 1 tegen 12. En we zijn niet eens een slow begonnen, we hebben een oude ge-upt --

op het moment heb ik het goed gekeurd, maar naar meer overleg en een enorme discussie hebben we dit besloten, het is scheef, maar helaas.
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 04 juli 2012, 23:28:13 »

Nu het nieuwe forum er aan zit te komen (en we overigens ook maar moeten gissen daarover) leek het me beter om dan gewoon een frisse start te maken, omdat iedereen toch al loopt te spugen over het forum momenteel, dan was het gewoon een nieuwe begin met duidelijke regels geweest. Nu is het zo ineens; HOEZO. En kooskansloos het is niet aanvallend bedoeld naar jou, of naar wie dan ook. Het is gewoon mijn (/onze) mening en die mag ik uiten en steek ik niet onder stoelen of banken, maar het is gewoon onduidelijk en niet gecommuniceerd naar de members toe.  Ik snap best dat het goed overlegd is en er een heel gedoe achter schuilt en gaande is, maar als dat niet overkomt op de members zal het voor velen als een verrassing komen en niet begrepen worden.

Mee eens!
You may be a lover but you ain't no dancer.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 04 juli 2012, 23:29:01 »

[...]

In je eentje hoeft sowieso niet. Want ik sta achter je, en ik denk samen met mij nog een heleboel andere mensen!

Klopt, maar het is dus bullshit dat ik me 'gesteund' voel door anderen.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 04 juli 2012, 23:29:45 »
Ik snap de regel wel... want ik vind het zelf ook niet echt fijn als alle slows bovenaan staan en ik echt moet gaan zoeken naar onderwerpen. Dat had ik ook bij Schrijfsels toen met speeltopics. Hele eerste pagina vol met speeltopics en de verhalen verdwenen compleet.
Máár, ik vind het vreselijk lullig voor de twee nieuwe slows die er zijn geopend laatst. Ze waren wel tegen de regels in (omdat slows openen gewoon niet mag) maar nu moeten die mensen maar een ander plekje zoeken? De slowers van Baskerville slow moeten maar naar een algemeen topic voor van één of andere serie? Wat is dat nou weer voor onzin. :")
Ik had het beter gevonden als die twee slows nog mochten blijven, maar voor de rest er echt geen slows meer bij mochten komen.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Snijboon

• Gast
« Reactie #124 Gepost op: 04 juli 2012, 23:30:19 »
Wauw dat mensen zich hier zo druk over maken. Ik snap sowieso al niet waarom mensen zouden slowen? Ga chatten of msnen ofzo.

Ik denk dat voornamelijk de klachten zijn dat er énorme groepjes komen.

En dit is ook waar. Ik zou nooit in een slow reageren, want ik ken daar niemand en wordt geheid genegeerd. Je voelt je onwijs buitengesloten.
Ja, uiteraard zal iemand voor de vorm op je reageren en daarna nooit meer. Dit heb ik al in meerdere zogenaamde 'slows' gezien.

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 04 juli 2012, 23:31:38 »

Ik snap de regel wel... want ik vind het zelf ook niet echt fijn als alle slows bovenaan staan en ik echt moet gaan zoeken naar onderwerpen. Dat had ik ook bij Schrijfsels toen met speeltopics. Hele eerste pagina vol met speeltopics en de verhalen verdwenen compleet.
Máár, ik vind het vreselijk lullig voor de twee nieuwe slows die er zijn geopend laatst. Ze waren wel tegen de regels in (omdat slows openen gewoon niet mag) maar nu moeten die mensen maar een ander plekje zoeken? De slowers van Baskerville slow moeten maar naar een algemeen topic voor van één of andere serie? Wat is dat nou weer voor onzin. :")
Ik had het beter gevonden als die twee slows nog mochten blijven, maar voor de rest er echt geen slows meer bij mochten komen.

Deze regel was er al. Daarom vind ik 't ook heeeeel krom dat de mods eerst toegestemd hebben met die nieuwe slows om ze daarna weer te sluiten.
blubblub

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 04 juli 2012, 23:32:49 »

Wauw dat mensen zich hier zo druk over maken. Ik snap sowieso al niet waarom mensen zouden slowen? Ga chatten of msnen ofzo.

[...]

En dit is ook waar. Ik zou nooit in een slow reageren, want ik ken daar niemand en wordt geheid genegeerd. Je voelt je onwijs buitengesloten.
Ja, uiteraard zal iemand voor de vorm op je reageren en daarna nooit meer. Dit heb ik al in meerdere zogenaamde 'slows' gezien.

Precies. Dat gebeurt nou eenmaal in 'n slow die al wat langere tijd bezig is, met name de yab en de mudkip. Daar kwám je op een gegeven moment niet meer tussen, hoe lullig het ook klinkt. Je was wel welkom, daar niet van. Maar je praat dan toch over andere dingen.
blubblub

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 04 juli 2012, 23:34:09 »

[...]

Deze regel was er al. Daarom vind ik 't ook heeeeel krom dat de mods eerst toegestemd hebben met die nieuwe slows om ze daarna weer te sluiten.
I know. En ik vind het dus ook krom van ze, dáárom vind ik dat ze die slows gewoon open hadden moeten laten, want dan hadden ze maar in eerste instantie gelijk niet moeten instemmen. Dat is hun eigen schuld, mensen hoop geven dat ze een slow kunnen beginnen en ze dan beiden na een week sluiten.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

leti

• Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 04 juli 2012, 23:41:52 »

[...]

Inderdaad. Wat een gezeik allemaal.
Suck my cockiness. Lick my persuasion.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 04 juli 2012, 23:42:29 »
Wij moeten nu boeten voor een fout die de mods hebben gemaakt..

iFapped

• Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 04 juli 2012, 23:46:51 »

Wij moeten nu boeten voor een fout die de mods hebben gemaakt..

Modjes he.. Dan heb je dat.
twittert ||  Everything makes sense when you\'re with me.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 04 juli 2012, 23:49:19 »
Mwoah dat vind ik nou ook weer niet helemaal eerlijk, ze doen wel goed werk. Ook veel achter de schermen.

Maar dit is echt onrechtvaardig.

Mods, even eerlijk. Is dit ook overlegd met Danique en de andere redacteuren? Zoja, mogen we dan ook een reactie van haar?

-

• Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 04 juli 2012, 23:58:59 »
Komop deze regel is er al heel lang. Ik vind het ook slecht dat ze het eerst niet toestaan, en dan weer wel, en dan weer niet. Maarja..
I think that loneliness can be romantic

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 05 juli 2012, 00:10:10 »

Komop deze regel is er al heel lang. Ik vind het ook slecht dat ze het eerst niet toestaan, en dan weer wel, en dan weer niet. Maarja..

Naar mijn weten was de regel 'geen nieuwe slows', niet 'up geen oude topics'. Maar goed, het zal allemaal wel.

DISTORTION

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 05 juli 2012, 06:24:17 »
Niks tegen de mensen die daar zitten, maar er is ook nog een make-up slow, en One Direction is nu ook gewoon een slow geworden. En daar kijken jullie dan weer niet naar?
I praticed making faces in the mirror and it would drive my mother crazy. She used to scare me by saying that I was going to see the devil if I kept looking in the mirror. That fascinated me even more, of course.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 05 juli 2012, 08:00:43 »
^Wij kijken overal naar. Daar ook dus. Er zijn nu ook 2 1D topics, dus daar moeten we ook nog even over overleggen. Er gebeurd veel meer achter jullie rug om dan jullie denken hoor.

En bij deze dan sorry dat we het 'zo lang' (een weekje...) hebben laten gaan. We hebben vanaf het begin gediscusseerd.

Ik snap echt heel erg dat jullie het jammer vinden, vooral van de Baskrville slow. Jullie deden inderdaad niets fout. We hebben ook niet gekeken naar jullie topic 'oke die gaan we sluiten'. We hebben regels gemaakt, en daar kwam uit dat jullie + 113 gesloten moesten worden. Omdat jullie 'de nieuwste' slows waren.

-Ik ben natuurlijk nog maar kort mod, dus de precieze regel van toen weet ik niet. Maar volgens mij is er met 'nieuwe slows' niet alleen nieuw geopende slows bedoeld, maar gewoon nieuwe slows in z'n geheel, dus ook oude geupte.

Dit is de regel en dat blijft het.

Bovendien, jullie hebben de 'slow' nog maar een weekje. Het is niet zo dat jullie hem al maanden hadden ofzo.
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2012, 08:02:57 door KoosKansloos »

-

• Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 05 juli 2012, 09:57:42 »

^Wij kijken overal naar. Daar ook dus. Er zijn nu ook 2 1D topics, dus daar moeten we ook nog even over overleggen. Er gebeurd veel meer achter jullie rug om dan jullie denken hoor.

En bij deze dan sorry dat we het 'zo lang' (een weekje...) hebben laten gaan. We hebben vanaf het begin gediscusseerd.

Ik snap echt heel erg dat jullie het jammer vinden, vooral van de Baskrville slow. Jullie deden inderdaad niets fout. We hebben ook niet gekeken naar jullie topic 'oke die gaan we sluiten'. We hebben regels gemaakt, en daar kwam uit dat jullie + 113 gesloten moesten worden. Omdat jullie 'de nieuwste' slows waren.

-Ik ben natuurlijk nog maar kort mod, dus de precieze regel van toen weet ik niet. Maar volgens mij is er met 'nieuwe slows' niet alleen nieuw geopende slows bedoeld, maar gewoon nieuwe slows in z'n geheel, dus ook oude geupte.

Dit is de regel en dat blijft het.

Bovendien, jullie hebben de 'slow' nog maar een weekje. Het is niet zo dat jullie hem al maanden hadden ofzo.

1D voor übernormale mensen is geen slow. Daar gaat het puur om 1D en die is aangemaakt omdat dat in die andere niet zo is..

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 05 juli 2012, 10:01:36 »
de slow 113 is gesloten hierdoor
das echt belachelijk, want dat is de oudste slow generatie van het forum
die al 113 slows bestaat! ongeveer sinds het begin van gs
een hele traditie weg
praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent.  TUMBLRR

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 05 juli 2012, 10:04:17 »

[...]

1D voor übernormale mensen is geen slow. Daar gaat het puur om 1D en die is aangemaakt omdat dat in die andere niet zo is..

Ja dat weten we... Die andere heeft de titel 1D maar gaat heel ergens anders over.
maar dat is een ander onderwerp
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2012, 10:04:36 door KoosKansloos »

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 05 juli 2012, 10:07:41 »

de slow 113 is gesloten hierdoor
das echt belachelijk, want dat is de oudste slow generatie van het forum
die al 113 slows bestaat! ongeveer sinds het begin van gs
een hele traditie weg

Hij was doodgebloed toch? Heel lang zelfs. En dan ineens is het 'een hele traditie weg'? Beetje overdreven. Als hij nou nooit doodgebloed was, dan snap ik het. Een week geleden weer geupt, toen is er express veel in gepost/gespamt, zodat er een nieuw topic kon komen. Wat is er nog het zelfde als in de oudste slow? Misschien een paar members. Voor de rest niets.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 05 juli 2012, 10:10:20 »

4 slow topics voor alle leden is veel te weinig. Dan zitten er honderden in elke slow.
Sorry hoor maar dit vind ik echt een belachelijke regel :')
En ik denk er nu steeds meer aan om nu weg te gaan

Er wordt niet eens wat geprobeerd. Jullie denken al dat het niet gaat werken. 2 slows die geupt zijn, en er daarvoor eigenlijk niet waren, die zijn weggehaald. Daarvóór ging het toch ook? Alleen toen werd er geslowd in het wwjneek/ dr who topic. Er mag weer verder 'geslowd' worden (zolang het maar over die serie gaat) in de serie topics. Er mag nog steeds niet geslowd worden in het wwjneek, dus degene die dat wél willen doen, kunnen door naar een van de 4 slows. En zoveel zijn dat er niet, ze passen er prima bij.

Probeer het op z'n minst. Als we dan zien dat het niet werkt, dan kijken we verder. Maar nu wordt er al vanuit gegaan dat het niet werkt.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 05 juli 2012, 10:12:32 »

[...]

Ja dat weten we... Die andere heeft de titel 1D maar gaat heel ergens anders over.
maar dat is een ander onderwerp

Ja klopt maar ik vind het dan weer dom dat het gemeld moet worden in dit topic, komt zo over van 'wij niet dan hun ook niet'

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 05 juli 2012, 10:16:17 »
^Ik weet niet wat er toen is afgesproken. Ik zal even kijken wat er met dat topic moet gebeuren.

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 05 juli 2012, 10:28:48 »

[...]

Hij was doodgebloed toch? Heel lang zelfs. En dan ineens is het 'een hele traditie weg'? Beetje overdreven. Als hij nou nooit doodgebloed was, dan snap ik het. Een week geleden weer geupt, toen is er express veel in gepost/gespamt, zodat er een nieuw topic kon komen. Wat is er nog het zelfde als in de oudste slow? Misschien een paar members. Voor de rest niets.

ja dus, dus wij members zijn niet meer belangrijk? iedereen heeft er de kolere in, en heeft het er zelfs over om weg te gaan van gs.
en er is helemaal niet express veel gepost of gespamt we hadden daar gewoon gesprekken, en ook in 113 hadden wij gewoon gesprekken, de traditie van100 pagina's een nieuwe slow is intact, een lange beginpost met plaatjes en gifjes, en zelfs een vragenlijst, het is allemaal nog intact.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 05 juli 2012, 10:44:01 »
Ehm, het punt van slowen is toch dat het vaak juist niet over het onderwerp gaat? :') Nu gaat dus ook het Dr Who topic eraan, terwijl dat ook gewoon schoon was.

En waarom is het 1D verhaal een ander verhaal? is toch precies hetzelfde? 2 topics, waarvan in 1 geslowd werd, dus is er een ander topic opgericht, die dan schoon zou blijven.
Zo is het bij het Sherlock topic ook gegaan, maar dan andersom.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 05 juli 2012, 10:46:14 »

[...]

ja dus, dus wij members zijn niet meer belangrijk?
iedereen heeft er de kolere in, en heeft het er zelfs over om weg te gaan van gs.
en er is helemaal niet express veel gepost of gespamt we hadden daar gewoon gesprekken, en ook in 113 hadden wij gewoon gesprekken, de traditie van100 pagina's een nieuwe slow is intact, een lange beginpost met plaatjes en gifjes, en zelfs een vragenlijst, het is allemaal nog intact.

Het is heel lang dood geweest. Toen werd het weer geupt, en toen vonden wij dat het er teveel werden.

Ik vind het jammer dat mensen nu meteen spreken 'dat ze denken om van gs weg te gaan'. Probeer op z'n minst om met anderen in een topic te gaan. Alle topics staan gewoon open daar. Mochten wij zien dat het gewoon niet gaat met z'n allen, dan kijken we echt wel verder. We staan (ik in iedergeval) open voor suggesties. Maar we willen gewoon een maximum aantal slows, we willen niet dat er voor elk klein groepje een slow wordt aangemaakt. Daar is deze regel voor aangenomen. En die gaan we niet veranderen als jullie het niet eens proberen. Klaar.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 05 juli 2012, 10:47:40 »

Ehm, het punt van slowen is toch dat het vaak juist niet over het onderwerp gaat? :') Nu gaat dus ook het Dr Who topic eraan, terwijl dat ook gewoon schoon was.

En waarom is het 1D verhaal een ander verhaal? is toch precies hetzelfde? 2 topics, waarvan in 1 geslowd werd, dus is er een ander topic opgericht, die dan schoon zou blijven.
Zo is het bij het Sherlock topic ook gegaan, maar dan andersom.

Waarom moeten jullie persé slowen in dat topic? Slowen mag je dus doen in 1 van de 4 topics, praten over en serie en een serie topic dat daarvoor gemaakt is. De Baskerville slow is dus opgesplitst in 2 dingen die eigenlijk al bestonden. Daar moeten jullie het mee doen.
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2012, 10:48:29 door KoosKansloos »

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 05 juli 2012, 10:48:08 »
Ik snap dat de regel niet meer gaat veranderen, maar mogen we wat duidelijkheid? Wat was er mis met 113? Wat waren de klachten?

tartaarsaus

• Gast
« Reactie #148 Gepost op: 05 juli 2012, 10:49:31 »

[...]

Inderdaad. En bij ons was jij gewoon altijd welkom.
En grappig lol.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 05 juli 2012, 10:50:39 »
Weet je wat het punt is Koos. Op zich begrijp ik wel dat jullie deze regel instellen, om geen wildgroei van slows te krijgen.
Maar aan de andere kant gaat het wel heel plotseling. Binnen een paar minuten wordt onze slow gesloten, zonder overleg. Dat is niet aardig en niet respectvol naar de leden toe.
Als jullie willen samenwerken met de leden, dient er wat meer in overleg te gaan.
Regels zijn goed, maar het moet hier geen dictatuur worden. En dat gevoel krijg ik nu wel een beetje.

Jullie kunnen wel zeggen van; als het niet werkt draaien we het weer terug, maar weet je hoeveel topics er dan naar de maan zijn? Sowieso het dr Who topic, waarschijnlijk straks het Sherlock topic weer, en daarnaast nog heel veel andere topics door dat ook de 113 slow is gesloten.

Dat kun je niet terugdraaien.. Dit is een girlscene verpestende regel, op lange termijn in ieder geval!

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 05 juli 2012, 10:51:27 »

[...]

Het is heel lang dood geweest. Toen werd het weer geupt, en toen vonden wij dat het er teveel werden.

Ik vind het jammer dat mensen nu meteen spreken 'dat ze denken om van gs weg te gaan'. Probeer op z'n minst om met anderen in een topic te gaan. Alle topics staan gewoon open daar. Mochten wij zien dat het gewoon niet gaat met z'n allen, dan kijken we echt wel verder. We staan (ik in iedergeval) open voor suggesties. Maar we willen gewoon een maximum aantal slows, we willen niet dat er voor elk klein groepje een slow wordt aangemaakt. Daar is deze regel voor aangenomen. En die gaan we niet veranderen als jullie het niet eens proberen. Klaar.

Dus? als er namelijk iemand een nieuw topic opent, en er is teovallig al een topic uit 2009 word er ook zonder pardon gezegt, je moet wel eerst kijken of er nog een oud topic is en die uppen voor je een nieuwe maakt!
en ik vond het juist fijn dat de oud(st)e slow weer werd geupt, want dat was vroeger altijd 1 van de weinige redenen waarom ik nog op gs kwam, en nu was er weer een leuke groep samen, word het weer afgesloten, en zo klein was ons groepje niet,

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 05 juli 2012, 10:54:04 »

[...]

En grappig lol.

Grappig, ik had juist het gevoel dat ik bij jullie niet welkom zou zijn. Slow staan open voor iedereen. Het is aan jullie om over jullie gevoel heen te stappen.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 05 juli 2012, 10:54:35 »

Ik snap dat de regel niet meer gaat veranderen, maar mogen we wat duidelijkheid? Wat was er mis met 113? Wat waren de klachten?

^Sowieso vonden we het topic een beetje respectloos. Slow 112 werd ondergespamt, zo zouden er foutmeldingen komen en dan kon er een nieuw topic worden aangemaakt. (Sowieso vonden we tartaarsaus al een beetje raar met haar honderden dubbelposttopics. Weet je hoelang ik daar mee bezig was om het te verwijderen? Ze deed er alleen maar lacherig over)
Ook vonden we dat er teveel een groepje 'aan de macht' was. Zo stonden er in de titel eerst allemaal namen van personen.
Ook was het in het begin (dit is volgens mij uitgepraat) een soort van anti wwjneek topic. 'Heeters gonna heet' werd er elke keer gereageerd als mensen om begrip vroegen. (Onder andere beertjeschips, die alles heel netjes verwoordde, maar dan uiteindeiljk te horen kreeg 'OKE BEERTJE'.)
Ook hebben wij vermoedens dat er via de chat iets was afgesproken over een trolaccount. Het account 'sexygirl12', dat een aantal rare posts postte, had hetzelfde IP adres als 'Swapped'/'Kuutamo' kwam ik achter. Ik gaf haar een waarschuwing en vroeg haar om duidelijkheid. Ze gaf als reden 'Het was gewoon een lolletje met een paar anderen'. Paar anderen? Toevallig zat ze in het Heeters topic.

Dit zijn een aantal eerlijke redenen waarom het topic ons begon te irriteren en ik het topic genoeg vond om te sluiten (samen met alle andere mods, die waren er ook klaar mee). Als er misschien op een normale manier was verdergeslowt in 112.
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2012, 10:56:17 door KoosKansloos »

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 05 juli 2012, 10:55:09 »

[...]

Waarom moeten jullie persé slowen in dat topic? Slowen mag je dus doen in 1 van de 4 topics, praten over en serie en een serie topic dat daarvoor gemaakt is. De Baskerville slow is dus opgesplitst in 2 dingen die eigenlijk al bestonden. Daar moeten jullie het mee doen.

Omdat ik me totaal niet welkom voel in 1 van de 4 topics die er al zijn. Bovendien lopen de interesses dan totaal uiteen.
Maar oke, we proberen het wel. Maar ik voorspel je dat dit helemaal de mist in gaat.

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 05 juli 2012, 10:55:50 »

[...]

Grappig, ik had juist het gevoel dat ik bij jullie niet welkom zou zijn. Slow staan open voor iedereen. Het is aan jullie om over jullie gevoel heen te stappen.

juist omdat er een aantal nieuwe mensen bij waren gekomen, was het nog niet een hele hechte groep, waar niemand meer tussen kwam, wij hebben nooit iemand geweigerd en iedereen is welkom (en ja dat is in het verleden misschien wel eens anders geweest)

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: 05 juli 2012, 10:57:42 »

Weet je wat het punt is Koos. Op zich begrijp ik wel dat jullie deze regel instellen, om geen wildgroei van slows te krijgen.
Maar aan de andere kant gaat het wel heel plotseling. Binnen een paar minuten wordt onze slow gesloten, zonder overleg. Dat is niet aardig en niet respectvol naar de leden toe.

Als jullie willen samenwerken met de leden, dient er wat meer in overleg te gaan.
Regels zijn goed, maar het moet hier geen dictatuur worden. En dat gevoel krijg ik nu wel een beetje.

Jullie kunnen wel zeggen van; als het niet werkt draaien we het weer terug, maar weet je hoeveel topics er dan naar de maan zijn? Sowieso het dr Who topic, waarschijnlijk straks het Sherlock topic weer, en daarnaast nog heel veel andere topics door dat ook de 113 slow is gesloten.

Dat kun je niet terugdraaien.. Dit is een girlscene verpestende regel, op lange termijn in ieder geval!

Aangezien we Baskerville en 113 sloten, maakten we dit topic aan. Als we in beide topics van te voren zouden discussieren, dan was dat
1 onoverzichtelijk, 2 onduidelijk, 3 het had toch geen zin want ons besluit stond vast, en jullie zouden het er toch niet mee eens worden.

tartaarsaus

• Gast
« Reactie #156 Gepost op: 05 juli 2012, 10:58:14 »
Het eerste wat er in me opkwam was.
Hee, laten we dan gewoon hier gaan slowen, maar goed ik ben niet zo zielig.
Wel jammer dat jullie ons topic hebben gesloten ook al was er een beginpost iedereen was welkom en dat kon je merken o.a Blubber, TIRREG_ en Tutbolak voelde zich daar thuis en er was plek voor iedereen. Ondanks een paar mensen ons topic erg kinderachtig vonden, maar dat kun je echt niet zeggen als je alleen de beginpost hebt gezien. Toch deden ze dat best typisch eigenlijk.
In ieder geval. Ik vond ons topic erg gezellig en we stonden open voor nieuwe slowers.

Jammer heel jammer. (:

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: 05 juli 2012, 10:58:40 »

[...]

En grappig lol.

In de titel stonden namen. Er mocht dan wel verteld worden 'iedereen is welkom', maar zo kwam het niet over.

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: 05 juli 2012, 10:59:17 »

[...]

^Sowieso vonden we het topic een beetje respectloos. Slow 112 werd ondergespamt, zo zouden er foutmeldingen komen en dan kon er een nieuw topic worden aangemaakt. (Sowieso vonden we tartaarsaus al een beetje raar met haar honderden dubbelposttopics. Weet je hoelang ik daar mee bezig was om het te verwijderen? Ze deed er alleen maar lacherig over)
Ook vonden we dat er teveel een groepje 'aan de macht' was. Zo stonden er in de titel eerst allemaal namen van personen.
Ook was het in het begin (dit is volgens mij uitgepraat) een soort van anti wwjneek topic. 'Heeters gonna heet' werd er elke keer gereageerd als mensen om begrip vroegen. (Onder andere beertjeschips, die alles heel netjes verwoordde, maar dan uiteindeiljk te horen kreeg 'OKE BEERTJE'.)
Ook hebben wij vermoedens dat er via de chat iets was afgesproken over een trolaccount. Het account 'sexygirl12', dat een aantal rare posts postte, had hetzelfde IP adres als 'Swapped'/'Kuutamo' kwam ik achter. Ik gaf haar een waarschuwing en vroeg haar om duidelijkheid. Ze gaf als reden 'Het was gewoon een lolletje met een paar anderen'. Paar anderen? Toevallig zat ze in het Heeters topic.

Dit zijn een aantal eerlijke redenen waarom het topic ons begon te irriteren en ik het topic genoeg vond om te sluiten (samen met alle andere mods, die waren er ook klaar mee). Als er misschien op een normale manier was verdergeslowt in 112.

Nou ik weet niet of jij je nog wat kan herrinneren van vroeger,
maar altijd als een slow tegen de 100 aanliep, ging iedereen het topic volspammen zodat er een nieuwe aangemaakt kon worden
naast het feit als een topic pas 80 pagina's heeft het heel slecht zou zijn, als er 20 pagina's worden 'volgespamd' zoals jij het noemt er foutmeldingen zouden komen, dat zou beteken dat het forum wel heel slecht is. Daarnaast is het hele heeters gonna heet een grap en iets wat niet serieus bedoelt is (lang leve het internet, waar je niet kan zien hoe iemand iets bedoelt) en wat maakt het verder uit wat voor namen er in de titel staan? ik stond ook niet in de titel, en ik was daar net zo goed welkom. ik weet niets over een troll account oid, daar heb ik niets van meegekregen.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: 05 juli 2012, 11:00:15 »

Het eerste wat er in me opkwam was.
Hee, laten we dan gewoon hier gaan slowen, maar goed ik ben niet zo zielig.
Wel jammer dat jullie ons topic hebben gesloten ook al was er een beginpost iedereen was welkom en dat kon je merken o.a Blubber, TIRREG_ en Tutbolak voelde zich daar thuis en er was plek voor iedereen. Ondanks een paar mensen ons topic erg kinderachtig vonden, maar dat kun je echt niet zeggen als je alleen de beginpost hebt gezien. Toch deden ze dat best typisch eigenlijk.
In ieder geval. Ik vond ons topic erg gezellig en we stonden open voor nieuwe slowers.

Jammer heel jammer. (:

Het spijt ons voor die slowers. Andere slowers hebben als het ware hun topic verpest. Oke, misschien is dat niet zo, maar zo komt het wel op mij over. Waarom gingen jullie in hemelsnaam dan zo veel spammen dat het topic een fout melding kreeg? Voor ons alleen maar irritatie.

tartaarsaus

• Gast
« Reactie #160 Gepost op: 05 juli 2012, 11:00:36 »

[...]

Ik heb er geen probleem mee dat ons topic is gesloten ik vind het alleen jammer. Dus ik weet niet wie jij bedoelt met 'jullie' .
En vreemd dat je het niet eens hebt kunnen aangeven in ons topic van 'Hee, iedereen is hier welkom toch?' En dat stond overigens ook in onze beginpost.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: 05 juli 2012, 11:04:02 »

[...]

Nou ik weet niet of jij je nog wat kan herrinneren van vroeger,
maar altijd als een slow tegen de 100 aanliep,
ging iedereen het topic volspammen zodat er een nieuwe aangemaakt kon worden
naast het feit als een topic pas 80 pagina's heeft het heel slecht zou zijn, als er 20 pagina's worden 'volgespamd' zoals jij het noemt er foutmeldingen zouden komen, dat zou beteken dat het forum wel heel slecht is. Daarnaast is het hele heeters gonna heet een grap en iets wat niet serieus bedoelt is (lang leve het internet, waar je niet kan zien hoe iemand iets bedoelt) en wat maakt het verder uit wat voor namen er in de titel staan? ik stond ook niet in de titel, en ik was daar net zo goed welkom. ik weet niets over een troll account oid, daar heb ik niets van meegekregen.

Inmiddels is dat niet meer zo. Onder andere het YAB topic had meer dan 3400 pagina's. En dat van die foutmeldingen is niet mijn idee, dat is volgens mij letterlijk gezegd in slow 112. Ja heel slecht van het forum dat er zo snel foutmeldingen kunnen komen. Maar daar gaat het niet om.

en over de titel: het gaat er niet om dat er ook  andere mensen dan de mensen die in de titel stonden welkom waren. Het gaat er om, dat je eigenlijk expres mensen afschrikt. Waardoor er dus minder mensen bij komen, maar ondertussen wel schijnheilig zegt 'iedereen is welkom'.
Ik snap dat heeters gonna heet een grapje is. Maar het is wel bedoeld voor de wwjneekers.
Wij vonden al met al het een kinderachtig topic (iedereen getrouwd met tartaar de slet????? oke.)

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: 05 juli 2012, 11:04:04 »

[...]

Het spijt ons voor die slowers. Andere slowers hebben als het ware hun topic verpest. Oke, misschien is dat niet zo, maar zo komt het wel op mij over. Waarom gingen jullie in hemelsnaam dan zo veel spammen dat het topic een fout melding kreeg? Voor ons alleen maar irritatie.

Er was verdomme niet eens een foutmelding.
Het topic is niet verpest, er werd juist weer leven in geblazen!

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: 05 juli 2012, 11:04:39 »

[...]

Ik heb er geen probleem mee dat ons topic is gesloten ik vind het alleen jammer. Dus ik weet niet wie jij bedoelt met 'jullie' .
En vreemd dat je het niet eens hebt kunnen aangeven in ons topic van 'Hee, iedereen is hier welkom toch?' En dat stond overigens ook in onze beginpost.

En precies wat jij nu zegt geldt ook voor de mudkip en de andere slows. Daar is ook iedereen welkom.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: 05 juli 2012, 11:05:40 »

[...]

Er was verdomme niet eens een foutmelding.
Het topic is niet verpest, er werd juist weer leven in geblazen!

Dat was wel het plan.
Ik citeer Distortion:
'STAP 1: SPAM HET HIER VOL
STAP 2: SPAM ZO ERG DAT ER FOUTMELDINGEN KOMEN
STAP 3: MAAK SLOW 112 #2: "HEETERS GONNA HEET AAN"'
http://forum.girlscene.nl...essage/12090302#m12090302

-

• Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: 05 juli 2012, 11:06:46 »

[...]

hahaha sneu :"D

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #166 Gepost op: 05 juli 2012, 11:07:40 »

[...]

Inmiddels is dat niet meer zo. Onder andere het YAB topic had meer dan 3400 pagina's. En dat van die foutmeldingen is niet mijn idee, dat is volgens mij letterlijk gezegd in slow 112. Ja heel slecht van het forum dat er zo snel foutmeldingen kunnen komen. Maar daar gaat het niet om.

en over de titel: het gaat er niet om dat er ook  andere mensen dan de mensen die in de titel stonden welkom waren. Het gaat er om, dat je eigenlijk expres mensen afschrikt. Waardoor er dus minder mensen bij komen, maar ondertussen wel schijnheilig zegt 'iedereen is welkom'.
Ik snap dat heeters gonna heet een grapje is. Maar het is wel bedoeld voor de wwjneekers.
Wij vonden al met al het een kinderachtig topic (iedereen getrouwd met tartaar de slet????? oke.)

Ja dus de 100 pagina's is al 112 slows daarvoor altijd gebeurd, daarom zijn er ook al zoveel slows (traditie!) en hoe kan elke gser in godsnaam elke naam van elke andere gser weten op gs en weten wie er in welk topic zit, de namen in de titel waren gewoon random. bij dat trouwen ben ik trouwens ook niet geweest, en ook vrij weinig van meegekregen. en ja iedereen kent elkaar buiten girlscene en het is 1 grote polygamie? Al met al zou ik dat ook op hebben gevat als grap.

tartaarsaus

• Gast
« Reactie #167 Gepost op: 05 juli 2012, 11:08:25 »

[...]

Ik ben het hierin niet met je eens. Ik zelf kon er niet om lachen de andere mensen in het wwjneek wel. Ik heb zelfs mijn excuses aangeboden aan Pevensie en heb MJ555 vertelt dat het niet meer zal gebeuren. Ik heb zelfs gepost in het wwjneek topic dat ik er niet om kon lachen. Sorry , maar je trekt heel snel conclusies. Ik lachte alleen, omdat Dancelove(?) kwam met 'hee, een tartaartje.' wanneer er werd gedubbelpost.

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: 05 juli 2012, 11:09:31 »

[...]

Dat was wel het plan.
Ik citeer Distortion:
'STAP 1: SPAM HET HIER VOL
STAP 2: SPAM ZO ERG DAT ER FOUTMELDINGEN KOMEN
STAP 3: MAAK SLOW 112 #2: "HEETERS GONNA HEET AAN"'
http://forum.girlscene.nl...essage/12090302#m12090302

en uiteindelijk is er echt niet 80 pagina's volgespamd (ja er is wat gedubbelpost, dat zal ik niet ontkennen, maar dat was pas aan het einde van het topic toen ie al bijna vol was) de rest van het topic (wat jij waarschijnlijk ook gezien hebt) is gewoon vreedzaam verlopen als een normale slow

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: 05 juli 2012, 11:10:03 »

[...]

Ja dus de 100 pagina's is al 112 slows daarvoor altijd gebeurd, daarom zijn er ook al zoveel slows (traditie!) en hoe kan elke gser in godsnaam elke naam van elke andere gser weten op gs en weten wie er in welk topic zit, de namen in de titel waren gewoon random. bij dat trouwen ben ik trouwens ook niet geweest, en ook vrij weinig van meegekregen. en ja iedereen kent elkaar buiten girlscene en het is 1 grote polygamie? Al met al zou ik dat ook op hebben gevat als grap.

Het topic was dus 1 en al grap.Zo'n grote grap dat wij het niet meer grappig vonden. Respectloos zelfs.

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #170 Gepost op: 05 juli 2012, 11:11:24 »

[...]

Het topic was dus 1 en al grap.Zo'n grote grap dat wij het niet meer grappig vonden. Respectloos zelfs.

je pikt nu 2 dingen eruit, die een grapje waren,
de rest van de slow was gewoon normaal, want als het niet normaal was was ik daar allang niet meer geweest. en jullie mods hebben gewoon geen humor, klaar.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #171 Gepost op: 05 juli 2012, 11:12:19 »

[...]

en uiteindelijk is er echt niet 80 pagina's volgespamd (ja er is wat gedubbelpost, dat zal ik niet ontkennen, maar dat was pas aan het einde van het topic toen ie al bijna vol was) de rest van het topic (wat jij waarschijnlijk ook gezien hebt) is gewoon vreedzaam verlopen als een normale slow

Dat snap ik. Daarom zeg ik dus dat het topic is 'verpest' nadat het geupt werd. Als het werd geupt, maar daarna gewoon (zoals daarvoor) verder werd gegaan, was dit hele probleem er niet geweest.

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: 05 juli 2012, 11:13:33 »

[...]

Dat snap ik. Daarom zeg ik dus dat het topic is 'verpest' nadat het geupt werd. Als het werd geupt, maar daarna gewoon (zoals daarvoor) verder werd gegaan, was dit hele probleem er niet geweest.

het is geupt, alleen die avond hebben ze gewoon gepraat en misschien wat random dingen geroepen (maar naar mijn weten niet gedubbelpost oid) en toen ik er de volgende dag bij kwam was er niets aan de hand, dus het topic is niet verpest.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #173 Gepost op: 05 juli 2012, 11:15:29 »

[...]

je pikt nu 2 dingen eruit, die een grapje waren,
de rest van de slow was gewoon normaal, want als het niet normaal was was ik daar allang niet meer geweest. en jullie mods hebben gewoon geen humor, klaar.

Het was niet serieus bedoeld.
Ik heb wel humor hoor. En ik snap jullie ook helemaal. En ik snap ook dat een aantal mensen uit de slow helemaal niets te maken hebben met dit alles, waaronder jij volgens mij. Jij hebt het gewoon altijd gezien als een gezellige slow. Maar andere mensen moesten irritant doen, zoals spammen etc. Daardoor is het topic dus verpest.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #174 Gepost op: 05 juli 2012, 11:16:31 »

[...]

het is geupt, alleen die avond hebben ze gewoon gepraat en misschien wat random dingen geroepen (maar naar mijn weten niet gedubbelpost oid) en toen ik er de volgende dag bij kwam was er niets aan de hand, dus het topic is niet verpest.

=foutmelding&data[boolean]=AND]http://forum.girlscene.nl...melding&data[boolean]=AND
Scroll een beetje naar beneden.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #175 Gepost op: 05 juli 2012, 11:18:35 »

[...]

Ik ben het hierin niet met je eens. Ik zelf kon er niet om lachen de andere mensen in het wwjneek wel. Ik heb zelfs mijn excuses aangeboden aan Pevensie en heb MJ555 vertelt dat het niet meer zal gebeuren. Ik heb zelfs gepost in het wwjneek topic dat ik er niet om kon lachen. Sorry , maar je trekt heel snel conclusies. Ik lachte alleen, omdat Dancelove(?) kwam met 'hee, een tartaartje.' wanneer er werd gedubbelpost.

Dit kan ik me inderdaad wel herrinneren dat ik dat gelezen heb. Dan gaat het in dit geval dus niet om jou, maar wel om andere mensen in slow 113/wwjneek topic die dat wel grappig vonden.

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #176 Gepost op: 05 juli 2012, 11:20:50 »
We dwalen af. Punt is dat er vier slows toegestaan zijn. We hebben een fout gemaakt door ze in eerste instantie open te laten, waardoor jullie dachten dat we ze toe zouden staan.
Dit is nu een regel, net als met de afvaltopics en de RPG's, en daarmee basta.
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2012, 11:21:02 door Pevensie »

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #177 Gepost op: 05 juli 2012, 11:23:01 »
Ja ik houd nu ook op. Dit is nu de regel. Punt.

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #178 Gepost op: 05 juli 2012, 11:28:51 »

[...]

Oh, dit heb ik eigenlijk niet eens meegekregen. Dat spammen en dat trollacount.. Ik ben er bij gekomen in 113, en was gewoon welkom..

Helena

• Bekijk profiel
« Reactie #179 Gepost op: 05 juli 2012, 11:30:19 »

[...]

=foutmelding&data[boolean]=AND]http://forum.girlscene.nl...melding&data[boolean]=AND
Scroll een beetje naar beneden.

Omg, dat heb ik dus echt helemaaaaal niet meegekregen. Ik begin het nu wat te snappen..

Eksterrr

• Bekijk profiel
« Reactie #180 Gepost op: 05 juli 2012, 12:15:26 »
Dit topic is echt genieten, hahaha, ik lach me rot.
Eindelijk een paar goede punten opgesteld wat betreft dit soort topics, goed bezig moderators!

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #181 Gepost op: 05 juli 2012, 12:31:56 »
Ik snap jullie standpunt ook wel, maar ik vind het gewoon zonde dat 1 van de weinige redenen waarom ik nog op gs kwam nu gesloten is, aangezien ik al 50 slows meedraai en het juist leuk vond dat het weer actief was (met andere mensen maar dat maakt niet uit) en onze slow gewoon echt iets was wat bij gs hoorde
en ik vind dat de dingen die er nu zijn gebeurd, lang niet zo erg waren als wij oude slowerds (waar ik zelf ook schuldig aan ben geweest) allemaal hebben gedaan, om de boel de terroriseren ;)
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2012, 12:33:05 door TIRREG_ »

Lacrima

• Bekijk profiel
« Reactie #182 Gepost op: 05 juli 2012, 12:41:59 »

[...]

Aangezien we Baskerville en 113 sloten, maakten we dit topic aan. Als we in beide topics van te voren zouden discussieren, dan was dat
1 onoverzichtelijk, 2 onduidelijk, 3 het had toch geen zin want ons besluit stond vast, en jullie zouden het er toch niet mee eens worden.

Oké, sorry Koos. Maar waar slaat die laatste zin op?
Jullie zouden het toch niet eens worden?
Ik voel me nu wel een beetje beledigd, eigenlijk.
Ik ben best bereid om met jullie een gesprek aan te gaan, dat vind ik helemaal niet erg. Ik snap dat er op het forum nou eenmaal regels gemaakt worden. Deze regels moeten opgevolgd worden. En uiteraard moeten er niet te veel slows komen. Als jullie gewoon een goede oplossing voor ons hadden, vond ik het niet erg om de slow te sluiten.
Do not change who you are for anyone. If God, in all his wisdom, made you the way you are, he did it for a reason.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #183 Gepost op: 05 juli 2012, 13:05:12 »

[...]

Oké, sorry Koos. Maar waar slaat die laatste zin op?
Jullie zouden het toch niet eens worden?
Ik voel me nu wel een beetje beledigd, eigenlijk.
Ik ben best bereid om met jullie een gesprek aan te gaan, dat vind ik helemaal niet erg. Ik snap dat er op het forum nou eenmaal regels gemaakt worden. Deze regels moeten opgevolgd worden. En uiteraard moeten er niet te veel slows komen. Als jullie gewoon een goede oplossing voor ons hadden, vond ik het niet erg om de slow te sluiten.

Het geld niet voor alle mensen. Het is al helemaal niet bedoeld als belediging. Maar als wij het idee aan jullie hadden voorgelegd, in een slowtopic, dan komen we denk ik niet tot een oplossing. Volgens mij zouden we alleen maar aangevallen worden, net zoals aan het begin van dit topic. Sorry als ik de verkeerde conclusie trek.

Grindylow

• Bekijk profiel
« Reactie #184 Gepost op: 05 juli 2012, 13:13:29 »
Ga gewoon lekker bij elkaar slowen, wel zo gezellig

iFapped

• Bekijk profiel
« Reactie #185 Gepost op: 05 juli 2012, 13:15:49 »
Ik heb altijd het idee alsof het bij de modjes naar hun hoofd stijgt. Zeker als je die domme opmerkingen ziet soms, sjonge.

Het is een beetje een "Wij vinden dat dus het is zo" mentaliteit.
twittert ||  Everything makes sense when you\'re with me.

COPYRIGHT

• Bekijk profiel
« Reactie #186 Gepost op: 05 juli 2012, 13:19:20 »

Dit topic is echt genieten, hahaha, ik lach me rot.
Eindelijk een paar goede punten opgesteld wat betreft dit soort topics, goed bezig moderators!
My imaginary friend thinks you have serious mental problems.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #187 Gepost op: 05 juli 2012, 13:24:49 »
Alleen wel jammer dat er nu dus absoluut geen oplossing kan komen. Vier topics is net te weinig om iedereen tevreden te houden, we mogen aan de ene kant niet in normale topics slowen en mensen uit Baskerville moeten dan toch maar in het DW-topic slowen.

Dan kon het beter blijven zoals het was (het WWJNEEK een slow, wij een slow) en konden jullie nieuwere slows wel verbieden. Dit zorgt een beetje voor oorlog aan alle fronten omdat wij niet weten wat we nou wel/niet mogen, jullie communiceren niet met ons en we weten niet waar we nou precies kunnen slowen.

De Heeters Gonna Heet zou toch uiteindelijk genoeg hebben van de illegale activiteiten en uitgroeien tot een wat vredelievender topic.
Maar het is nogal krom dat iedereen aanbevolen wordt om niet in topics te slowen maar mensen uit Baskerville moeten in het DW-topic slowen. Niet duidelijk.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #188 Gepost op: 05 juli 2012, 13:26:51 »
Ik sluit me aan bij Polyethylene.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #189 Gepost op: 05 juli 2012, 13:30:35 »

Alleen wel jammer dat er nu dus absoluut geen oplossing kan komen. Vier topics is net te weinig om iedereen tevreden te houden, we mogen aan de ene kant niet in normale topics slowen en mensen uit Baskerville moeten dan toch maar in het DW-topic slowen.

Dan kon het beter blijven zoals het was (het WWJNEEK een slow, wij een slow) en konden jullie nieuwere slows wel verbieden. Dit zorgt een beetje voor oorlog aan alle fronten omdat wij niet weten wat we nou wel/niet mogen, jullie communiceren niet met ons en we weten niet waar we nou precies kunnen slowen.

De Heeters Gonna Heet zou toch uiteindelijk genoeg hebben van de illegale activiteiten en uitgroeien tot een wat vredelievender topic.
Maar het is nogal krom dat iedereen aanbevolen wordt om niet in topics te slowen maar mensen uit Baskerville moeten in het DW-topic slowen. Niet duidelijk.

Ik snap je. Maar 3 kwart jaar geleden is dezelfde regel aangesteld: geen nieuwe slows. Dus om die regel weer te gebruiken, is een beetje raar. Daarom is het ook nog steeds onze fout dat we vanaf het begin niet hebben gezegd dat het topic weg moest.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #190 Gepost op: 05 juli 2012, 13:31:21 »

Ik sluit me aan bij Polyethylene.

Jij had trouwens een mail gestuurd naar Danique? Wat had je gestuurd? Wat kreeg je terug?

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #191 Gepost op: 05 juli 2012, 13:32:20 »
Maar daarom is het dus niet eerlijk dat wij nu moeten boeten voor jullie fout.
Jullie hadden moeten zeggen van; jongens, dit is illegaal, maar het is onze fout dat we er niets van hebben gezegd dus we gedogen het. Maar vanaf nu de regel: geen nieuwe slows!

Dan was deze hele discussie er niet geweest.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #192 Gepost op: 05 juli 2012, 13:34:03 »
@vanwyngarden Dankje!

@Crayon Ja. Ik heb het er nog even over met de moderators.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #193 Gepost op: 05 juli 2012, 13:35:42 »

[...]

Jij had trouwens een mail gestuurd naar Danique? Wat had je gestuurd? Wat kreeg je terug?

Klopt.
Mijn mail was 1A4, dus ik zal jullie alle details besparen, maar ik heb het hele verhaal aan haar uitgelegd. Dat er leden gingen klagen over het slowgehalte in het Sherlocktopic en dat wij daarom een oude slow hebben ge-upt. Dat dit is goedgekeurd door een mod, en het sherlock topic vervolgens weer helemaal schoon was.
En dat het slowtopic vervolgens is gesloten, en dat ik het erg jammer vind wat voor gevolgen het heeft gehad (dat iedereen nu boos is op elkaar enzo). En dat ik me afvroeg hoe Danique daarin staat. Wat zij ervan vindt.

Ze antwoordde dat overleg wel had gemogen hierbij en dat ze nog contact met jullie opneemt om het verder te bespreken. :)

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #194 Gepost op: 05 juli 2012, 13:37:35 »
Oke dankje! Dan weet ik even wat Danique wel/niet weet.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #195 Gepost op: 05 juli 2012, 13:38:32 »
Ik heb mij dus beperkt tot het verhaal over de Baskervillians slow, want met de rest heb ik geen ervaring. ;)

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #196 Gepost op: 05 juli 2012, 13:41:10 »

Maar daarom is het dus niet eerlijk dat wij nu moeten boeten voor jullie fout.
Jullie hadden moeten zeggen van; jongens, dit is illegaal, maar het is onze fout dat we er niets van hebben gezegd dus we gedogen het. Maar vanaf nu de regel: geen nieuwe slows!

Dan was deze hele discussie er niet geweest.

Inderdaad. En sowieso snap ik niet helemaal waar die regel een jaar terug uit voortvloeide, behalve dan dat 'wij' mudkippen als grapje een nieuw topic (en ja, die was werkelijk grappig) aan hadden gemaakt en toen ineens als een soort bedreiging werden gezien. Ik vraag me af in hoeverre de klachten over slows opwegen tegen slowers die nou eenmaal willen slowen.

21Guns

• Gast
« Reactie #197 Gepost op: 05 juli 2012, 14:16:01 »

[...]

Oh wat zijn ze toch grappig. Hoe sneu kan je zijn.

COPYRIGHT

• Bekijk profiel
« Reactie #198 Gepost op: 05 juli 2012, 14:18:36 »
^ Inderdaad, hoe kinderachtig.
My imaginary friend thinks you have serious mental problems.

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #199 Gepost op: 05 juli 2012, 14:54:53 »

[...]

Ik snap je. Maar 3 kwart jaar geleden is dezelfde regel aangesteld: geen nieuwe slows. Dus om die regel weer te gebruiken, is een beetje raar. Daarom is het ook nog steeds onze fout dat we vanaf het begin niet hebben gezegd dat het topic weg moest.

ik vind nog steeds dat ze de slow 113 niet hadden mogen sluiten
want officieel was het geen nieuwe slow

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #200 Gepost op: 05 juli 2012, 15:41:57 »
Zoals verwacht roept dit bij veel members wat op.. Maar ik ben ook blij om t zien dat sommige het snappen.

Ik snap heel goed dat dit niet voor iedereen altijd even leuk is. (Volgens mij is er altijd nog commentaar op gekomen als er nieuwe regels bijkwamen -rpg, afval/health topics). Maar soms zijn dingen noodzakelijk. Als wij geen klachten hadden gehad waren wij ook niet tot een overleg gekomen waar behoorlijk wat tijd in is gaan zitten en ook niet tot deze regel.

Verder hoop ik niet dat het nog veel discussie op zal wekken.
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

carpethatdiem

• Bekijk profiel
« Reactie #201 Gepost op: 05 juli 2012, 16:24:09 »
Ik snap deze regel wel, vooral omdat hij toch al bestond (alleen jammer dat er niet zo op is gelet door de mods maar goed, dat wordt nu gefixt).
Ik vind het alleen wel een beetje lullig voor de mensen van wie de slow is gesloten, ook al was de slow actief. Misschien hadden jullie beter alle actieve slows open kunnen houden en dat als limiet kunnen stellen, in plaats van 4. (al snap ik ergens wel dat slow 113 is gesloten, als ik zo lees wat sommige mensen daar hebben gedaan..)
Maargoed, dát het limiet er is, vind ik wel iets goeds. Anders zou het hele forum (vooral de actieve onderwerpen) toch maar onoverzichtelijk worden en zouden er inderdaad veel te veel groepjes ontstaan.

Goed dat er vanaf nu echt op gelet wordt, mods! :)
tumblr Do not look back, unless it is a good view | Ik was jesuisunreveur, nu niet meer.

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #202 Gepost op: 05 juli 2012, 16:44:42 »
trouwens waarom worden de mensen die vervelend zijn en trollaccounts hebben niet gewoon geband? zoals vroeger
in dat opzicht zijn de mods wel soft geworden
als je vergelijkt met vroeger toen je om elk wissewasje een ban aan je broek had hangen

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #203 Gepost op: 05 juli 2012, 17:26:53 »
Wat ik raar vind: het is toch gewoon voor de lol? Dan bedoel ik niet alleen de slows, maar dit hele forum. Waarom zou je dan zo veel regels doen? Ik bedoel: natuurlijk kan er een regel komen dat er niet om de haverklap een nieuwe slow komt, maar om nu slows te gaan sluiten waar gewoon mensen gezellig in zitten te praten, dat snap ik niet.
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #204 Gepost op: 05 juli 2012, 17:30:22 »
#msg
date=1341434221]#msg
#msg
date=1341434221] date=1341478060]
[...]

#msg
date=1341434221]#msg
#msg
date=1341434221] date=1341478060]
Als gevolg van deze regels sluiten wij de topics 'Slowers of Baskerville'  (aangezien dit een geupt topic (maar vanwege foutmeldingen ene nieuw topic heeft) is én het topic verder kan in het dr. Who topic) [...]

Nouja, daarom dus. Niet dat ik het erg vind. Wel tegenstrijdig.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: 05 juli 2012, 17:32:38 »

[...]

op het moment heb ik het goed gekeurd, maar naar meer overleg en een enorme discussie hebben we dit besloten, het is scheef, maar helaas.

Dat was jij niet hoor, andere mod.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #206 Gepost op: 05 juli 2012, 17:35:31 »
Trouwens, KoosKansloos, puur uit nieuwsgierigheid, hoe de fuck kwam je op Doctor Who?

Potato

• Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: 05 juli 2012, 17:41:47 »

Ik snap deze regel wel, vooral omdat hij toch al bestond (alleen jammer dat er niet zo op is gelet door de mods maar goed, dat wordt nu gefixt).
Ik vind het alleen wel een beetje lullig voor de mensen van wie de slow is gesloten, ook al was de slow actief. Misschien hadden jullie beter alle actieve slows open kunnen houden en dat als limiet kunnen stellen, in plaats van 4. (al snap ik ergens wel dat slow 113 is gesloten, als ik zo lees wat sommige mensen daar hebben gedaan..)
Maargoed, dát het limiet er is, vind ik wel iets goeds. Anders zou het hele forum (vooral de actieve onderwerpen) toch maar onoverzichtelijk worden en zouden er inderdaad veel te veel groepjes ontstaan.

Goed dat er vanaf nu echt op gelet wordt, mods! :)

Dit :)
If things were perfect ~ Always the tone of surprise

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: 05 juli 2012, 17:51:17 »

Zoals verwacht roept dit bij veel members wat op.. Maar ik ben ook blij om t zien dat sommige het snappen.

Ik snap heel goed dat dit niet voor iedereen altijd even leuk is. (Volgens mij is er altijd nog commentaar op gekomen als er nieuwe regels bijkwamen -rpg, afval/health topics). Maar soms zijn dingen noodzakelijk. Als wij geen klachten hadden gehad waren wij ook niet tot een overleg gekomen waar behoorlijk wat tijd in is gaan zitten en ook niet tot deze regel.

Verder hoop ik niet dat het nog veel discussie op zal wekken.

Ik vond sowieso dat er een beetje een overkill aan regels was tbh. Ik kan geen enkel word-fit-topic vinden waarin ik zou kunnen mengen. Best frustrerend. Dit is niet bedoeld om een discussie te openen, maar om te laten zien dat ik ook zou hebben geklaagd als ik erbij was toen die regel ingesteld werd, over de afvaltopics.

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: 05 juli 2012, 18:04:12 »
^^ Dat snap ik Pivoine. Zelf was ik ook vaak in het commit to be fit te vinden, maar nu is er ook niet echt iets wat mij aanspreekt.
Als wij geen regels instellen krijgen we steeds meer klachten over bepaalde dingen. En helaas moeten wij ergens een lijn trekken. En dit is hem geworden. En ik denk dat er altijd meiden zullen zijn die het er mee eens zijn en die dat niet zijn. Als wij niets doen is het niet goed voor sommige, maar trekken wij wel een lijn dan is dat ook niet goed voor sommige. Ik kan dat heus begrijpen en snap dat het voor jullie niet altijd even leuk is.
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

DanceForLife

• Bekijk profiel
« Reactie #210 Gepost op: 05 juli 2012, 18:16:06 »

[...]

Ja klopt, iedereen kon er om lachen, terwijl jij juist bleef zeggen dat je het niet grappig vond en er echt niet om kon lachen, dat je je dood schaamde etc. En ja dat was ik, ik zag dat iemand volgens mij zei ´hee een tartaartje´, dus gebruikte ik dat een ander keer ook.

Jammer dat slow 113 gesloten is. In het wwjneek ben ik volgens mij niet welkom, slow 113 is gesloten, dan is het voor mij tijd om te stoppen met GS.
I´m the invisible girl.

Moonkissed

• Gast
« Reactie #211 Gepost op: 05 juli 2012, 18:19:18 »

[...]

Ja klopt, iedereen kon er om lachen, terwijl jij juist bleef zeggen dat je het niet grappig vond en er echt niet om kon lachen, dat je je dood schaamde etc. En ja dat was ik, ik zag dat iemand volgens mij zei ´hee een tartaartje´, dus gebruikte ik dat een ander keer ook.

Jammer dat slow 113 gesloten is. In het wwjneek ben ik volgens mij niet welkom, slow 113 is gesloten, dan is het voor mij tijd om te stoppen met GS.

Huh volgens mij is iedereen welkom in het wwjneek? Jij dus ook! :P

Faloesy

• Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: 05 juli 2012, 18:32:55 »
En deze slow dan?
http://forum.girlscene.nl...slow/list_messages/236081
Die is zelfs nog door een moderator aan gemaakt.
Verder ben ik zelf niet echt actief in een slow, maar ik snap het punt niet helemaal waarom er geen 6 actieven mogen zijn ipv 4. Ik denk dat dat een stuk beter werkt..
Memories are the architecture of our identity ♥

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: 05 juli 2012, 18:50:14 »

En deze slow dan?
Verder ben ik zelf niet echt actief in een slow, maar ik snap het punt niet helemaal waarom er geen 6 actieven mogen zijn ipv 4. Ik denk dat dat een stuk beter werkt..

Die werkt niet, dat was een poging om het (eventuele) geslow in het wwjneek terug te dringen, maar da's niet gelukt.

Pivoine

• COQ's eigendom
    • Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: 05 juli 2012, 18:50:26 »

^^ Dat snap ik Pivoine. Zelf was ik ook vaak in het commit to be fit te vinden, maar nu is er ook niet echt iets wat mij aanspreekt.
Als wij geen regels instellen krijgen we steeds meer klachten over bepaalde dingen. En helaas moeten wij ergens een lijn trekken. En dit is hem geworden. En ik denk dat er altijd meiden zullen zijn die het er mee eens zijn en die dat niet zijn. Als wij niets doen is het niet goed voor sommige, maar trekken wij wel een lijn dan is dat ook niet goed voor sommige. Ik kan dat heus begrijpen en snap dat het voor jullie niet altijd even leuk is.

Nee snap ik, maar dat het even duidelijk was dat ik nu niet per se feller reageer omdat het over slows gaan, of nu heel hypocriet bezig ben oid.

Ik herinner me trouwens dat ik mee geholpen heb met het zoeken naar een oplossing voor dat speeltopics-probleem (toen deed ik zelf ook mee). Wel jammer dat zoiets dit keer niet gebeurde, een overleg oid.

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: 05 juli 2012, 18:54:04 »

[...]

Nee snap ik, maar dat het even duidelijk was dat ik nu niet per se feller reageer omdat het over slows gaan, of nu heel hypocriet bezig ben oid.

Ik herinner me trouwens dat ik mee geholpen heb met het zoeken naar een oplossing voor dat speeltopics-probleem (toen deed ik zelf ook mee). Wel jammer dat zoiets dit keer niet gebeurde, een overleg oid.

Dat weet ik. We hebben zelf al aantal dagen overlegd, en wouden toen we eruit waren eigenlijk de boel zo snel mogelijk sluiten om nog meer onbegrip te voorkomen. (dan bedoel ik dat de topics nog langer open zijn voordat ze gesloten worden) Verder hebben wij wel de meldingen meegenomen van de topics

Gerrit

• Bekijk profiel
« Reactie #216 Gepost op: 05 juli 2012, 19:29:09 »

toepasselijk

-

• Bekijk profiel
« Reactie #217 Gepost op: 05 juli 2012, 19:36:22 »

[...]

Huh volgens mij is iedereen welkom in het wwjneek? Jij dus ook! :P

Precies. Dat is het hem juist, jullie maakte ervan dat jullie ongewenst en niet welkom zijn, terwijl niemand dat vindt. We vroegen alleen of het geslow iets minder kon :')

DanceForLife

• Bekijk profiel
« Reactie #218 Gepost op: 05 juli 2012, 19:41:06 »
^ Ik zat eerst in beiden topics, maar iedereen had het over 'jullie', telkens was het 'jullie reageren kinderachtig' en als iemand uit slow 113 dan zei dat we niet allemaal verantwoordelijk waren voor alles dan werd er gezegd van wel. En toen werd iedereen uit slow 113 een kindertent genoemd, dus daar hoor ik dan ook bij.
I´m the invisible girl.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #219 Gepost op: 05 juli 2012, 20:04:25 »
^Ik heb van tartaarsaus ook al iets gehoord dat ze er niet welkom was. Als je zo'n reactie ziet, report hem dan even/stuur een note, dan reageren wij er op. Ga je dus niet ineens aanstellen 'ik ga wel van gs af'. Dat is een beetje overdreven.

@Pivione over 'Dr Who'. Ik heb me niet verdiept in het dr who topic etc. duQUELICOT aka Kukel zei dat het topic daarin terug kon en daar was iedereen het mee eens.

Verder inderdaad fijn om te horen dat er een aantal zijn die het wel snappen!
« Laatst bewerkt op: 05 juli 2012, 20:41:29 door KoosKansloos »

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #220 Gepost op: 06 juli 2012, 13:44:54 »

En deze slow dan?

Die is door mij aangemaakt, omdat de situatie in het wwjneek eigen al tijden niet meer te houden was. Steeds ruzies, steeds gedoe, nooit een goede oplossing. Ik wilde het met een slow oplossen, maar dat werkte niet.

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #221 Gepost op: 06 juli 2012, 21:26:52 »

[afbeelding]
toepasselijk

Wat wil je hier nou mee zeggen? Ik begrijp die zin echt niet :')

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #222 Gepost op: 06 juli 2012, 21:27:55 »

^Ik heb van tartaarsaus ook al iets gehoord dat ze er niet welkom was. Als je zo'n reactie ziet, report hem dan even/stuur een note, dan reageren wij er op. Ga je dus niet ineens aanstellen 'ik ga wel van gs af'. Dat is een beetje overdreven.

@Pivione over 'Dr Who'. Ik heb me niet verdiept in het dr who topic etc. duQUELICOT aka Kukel zei dat het topic daarin terug kon en daar was iedereen het mee eens.

Verder inderdaad fijn om te horen dat er een aantal zijn die het wel snappen!

Daar heb ik anders niks van gemerkt.

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #223 Gepost op: 06 juli 2012, 21:28:14 »
Dat het hier verboden is om lol te hebben, omdat je dan als ongehoorzaam wordt beschouwd door de mensen die hier de regels bepalen.

Sapphire

• Bekijk profiel
« Reactie #224 Gepost op: 06 juli 2012, 21:30:22 »

[...]

Daar heb ik anders niks van gemerkt.

Het was 'maar' 1 niet zo aardige reactie van iemand. Maar ik geloof ook dat iedereen daar welkom is. En anders moet degene die hen niet welkom vind, zich maar aanpassen.

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #225 Gepost op: 06 juli 2012, 21:40:45 »

[...]

Het was 'maar' 1 niet zo aardige reactie van iemand. Maar ik geloof ook dat iedereen daar welkom is. En anders moet degene die hen niet welkom vind, zich maar aanpassen.

Inderdaad. Naar mijn mening ligt het aan jezelf als je je niet welkom voelt in het wwjnek-topic. Ik post daar ook niet elke dag en toch heb ik me daar nooit buitengesloten gevoeld.

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #226 Gepost op: 06 juli 2012, 21:41:35 »

Dat het hier verboden is om lol te hebben, omdat je dan als ongehoorzaam wordt beschouwd door de mensen die hier de regels bepalen.

Oh. Eerder kinderachtig dan toepasselijk, sorry.

kopjechino

• Bekijk profiel
« Reactie #227 Gepost op: 18 juli 2012, 16:09:32 »
Wat een aanstellerij zeg.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #228 Gepost op: 18 juli 2012, 19:42:25 »
is het mogelijk om een 5e slowchat op te zetten onder het kopje liefde & boys? wij gaan soms slowen in het hier kun je alles over hem kwijt topic, dus mensen ergeren zich eraan. maar toch willen we onder dat kopje blijven praten zodat we anderen advies kunnen geven.

THISISTHELIFE

• Gast
« Reactie #229 Gepost op: 18 juli 2012, 19:43:22 »
^waarom zouden jullie voorrang krijgen, terwijl onze slow wel is gesloten?
zou ik beetje oneerlijk vinden

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #230 Gepost op: 18 juli 2012, 19:52:16 »
het gaat me niet om voorrang, het gaat me erom zodat girlsceners zich niet meer ergeren! (:

WILDFIRE

• toezichthouder
    • Bekijk profiel
« Reactie #231 Gepost op: 18 juli 2012, 19:54:37 »
ja maar jouw standpunt is hetzelfde als van vele hier, vandaar
Wat doe ik hier nog

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #232 Gepost op: 18 juli 2012, 19:56:36 »
okee laat maar, bad idea. maar omdat ik steeds commentaar krijg dat ik teveel post.
maar laat maar haha (': ik vind het gewoon vreemd dat ik niet veel mag posten, er staat dat je ALLES over hem kwijt kan. al is het 1 woord of 100 woorden maargoed. en mensen mogen geen gesprek daar, maar als je iemand advies geeft en diegene reageert erop dan heb je toch ook een gesprek? maarja ik zal wel weer fout zitten.

kopjechino

• Bekijk profiel
« Reactie #233 Gepost op: 18 juli 2012, 19:57:49 »

okee laat maar, bad idea. maar omdat ik steeds commentaar krijg dat ik teveel post.
maar laat maar haha (': ik vind het gewoon vreemd dat ik niet veel mag posten, er staat dat je ALLES over hem kwijt kan. al is het 1 woord of 100 woorden maargoed. en mensen mogen geen gesprek daar, maar als je iemand advies geeft en diegene reageert erop dan heb je toch ook een gesprek? maarja ik zal wel weer fout zitten.

Als het maar over het onderwerp zelf gaat. En niet over wat je gaat eten, of je ouders doen dit, en je nieuwe kat. Noem maar wat. Ik weet eigenlijk niet echt waar slows meestal over gaan.

Dus. Anders scheppen we even duidelijkheid?

Officeel
-Gezellig praattopic, officele slow?
-Mudkip
-De cafeine slow, haha
-YAB

Niet echt een slow, maar meer.. praten?
-Luchtjehart #4, bij liefde
-Wwjnek #16
-One Direction #11. Er is ook een 1D #8, die ziet er iets normaler uit.
-Dat ubernormale topic vind ik ook een klein beetje naar een slow neigen. Klein beetje maar.

Mis ik nog topics?

En als mensen ipv een slow aanmaken wat vaker op de chat gaan? Dat is toch hetzelfde idee? Of msn?
« Laatst bewerkt op: 18 juli 2012, 20:06:25 door KOPJECHINO »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #234 Gepost op: 18 juli 2012, 20:01:53 »
kopjechino, ik heb het alleen over 'hem' en nog zeggen ze dat ik teveel post (':
wees blij dat ik zo actief ben haha.

kopjechino

• Bekijk profiel
« Reactie #235 Gepost op: 18 juli 2012, 20:06:57 »

kopjechino, ik heb het alleen over 'hem' en nog zeggen ze dat ik teveel post (':
wees blij dat ik zo actief ben haha.

Dat vind ik idd wel dom dan.

THISISTHELIFE

• Gast
« Reactie #236 Gepost op: 18 juli 2012, 20:10:34 »
bestaat GS chat ook nog? XD

kopjechino

• Bekijk profiel
« Reactie #237 Gepost op: 18 juli 2012, 20:12:02 »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #238 Gepost op: 09 mei 2018, 16:31:14 »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things