Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 1429 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 november 2018, 19:13:48 »
Hallo molloten!

Het is bijna weer zo ver, het 19e seizoen van "Wie is de Mol?" gaat alweer bijna van start! Vandaag zijn de kandidaten bekend gemaakt. In het nieuwe jaar op 5 januari om 20.30 uur kunnen we weer gaan zoeken naar de mol. Dit jaar is er ook een nieuwe presentator, Rik van de Westelaken.
In dit topic kun je weer je verdenkingen, meningen, hints, tips, etc. kwijt. Maar wees gewaarschuwd voor spoilers!

De kandidaten stellen zich voor in kennismakingsfilmpjes op de site:
https://wieisdemol.avrotros.nl/kandidaten/

De kandidaten:
Evelien de Bruijn - presentatrice
Evi Hanssen - presentatrice
Jamie Trenité - presentator
Merel Westrik - presentatrice
Niels Littooij - muzikant
Nikkie de Jager - visagiste
Rick Paul van Mulligen - acteur
Robert van Beckhoven - patissier
Sarah Chronis - actrice
Sinan Can - journalist
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 november 2018, 19:19:06 »
Ik vind het echt heel tof dat NikkieTutorials meedoet! En Evi Hanssen is wel leuk. De plek vind ik heel interessant; Medellin, de stad van Pablo Escobar. Ben ook benieuwd naar die nieuwe presentator, we zullen het zien.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 november 2018, 19:41:39 »
^^Ah, de locatie wist ik nog niet! Ik heb er echt wel weer zin in!
Ik ken er ook 6 dit seizoen, best veel!
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 december 2018, 12:40:43 »

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 december 2018, 16:23:21 »
Ik ga Art wel missen als presentator...

Leuk dat Nikki mee doet, ze moeten een beetje deze mensen in elk seizoen houden om de jongeren kijkers te trekken.

Hoop eigenlijk dat ze de mol is, maar denk het niet

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02 januari 2019, 22:09:19 »
Is er al zo’n poule/groep van widm spel? Zoja ik wil er wel in of een maken als hij er nog niet is.

KittyMix

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 januari 2019, 15:58:56 »
Ik ga Art wel echt missen als presentator. Ik moet er altijd zo erg aan wennen als mijn favoriete shows een nieuwe presentator krijgen. Als er een poule is zou ik wel graag mee doen :) Lijkt me leuk!

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 januari 2019, 17:54:29 »
^^Ik ben ook heel benieuwd hoe Rik is als presentator, las net dat zelfs hij niet wist wie de mol is

awkohawkoh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 04 januari 2019, 15:08:09 »
Ik ben benieuwd! Het wordt eigenlijk de eerste keer dat ik Wie is de Mol ga volgen

Penguinone

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 05 januari 2019, 10:06:26 »
Spoiler:Zo sneu, het broertje van Nikki was dus overleden tijdens de opnames en is dus uit het snel gestapt. Bron: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/amp/2911834/In-Wie-is-de-Mol-is-niets-wat-het-lijkt-ook-Robert-en-Nikkie-zijn-niet-te-vertrouwen
Sorry!! Snel wat kleiner gemaakt.
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2019, 17:26:52 door Penguinone »
Ik was tink

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 05 januari 2019, 16:58:41 »
Ik vind het suuuuper leuk dat NikkieTutorials mee doet! Eindelijk eens iemand die ik echt ken.

Wel jammer dat ik de bovenstaande spoiler perongeluk heb gelezen voordat ik zag dat het een spoiler is  :fieuw:

Just

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 05 januari 2019, 17:24:51 »
Ik wil de poule wel maken, als mensen hun gebruikersnaam hier neerzetten of prive sturen (als je dat doet, wel even hier vermelden dat je dat hebt gedaan, ik kijk er niet vaak). Poule lijkt me wel leuk namelijk!
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2019, 17:32:59 door Just »

anoniempje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 05 januari 2019, 19:55:04 »
Ik wil de poule wel maken, als mensen hun gebruikersnaam hier neerzetten of prive sturen (als je dat doet, wel even hier vermelden dat je dat hebt gedaan, ik kijk er niet vaak). Poule lijkt me wel leuk namelijk!

Jaa, een poule lijkt me ook leuk! Mijn gebruikersnaam: tofferd

Ik heb heel veel zin in vanavond! Ik ben benieuwd naar hoe de kandidaten zullen zijn

KittyMix

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 05 januari 2019, 20:03:23 »

Mijn gebruikersnaam is .:Marit:.

Just

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 05 januari 2019, 20:07:01 »
Ik ga jullie toevoegen, maar de app crasht een beetje nu :)

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 05 januari 2019, 20:16:30 »
Dit is mijn gebruikersnaam, alv. Bedankt

Little Snowflake
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2019, 20:19:58 door Mystery girl »

Blackhoney

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 05 januari 2019, 20:20:48 »
Mijn gebruikersnaam is : Flower18

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 05 januari 2019, 21:02:29 »
Leuke eerste opdracht! En damn, sinds wanneer is die Niels zo cute geworden? :fluit:
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 05 januari 2019, 21:33:41 »
Wat is de website/app van die poule?

Wat vinden jullie van Rik als nieuwe presentator? Ik vind dat hij het prima doet, maar hij mist wel het gouden randje dat Art heeft.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 05 januari 2019, 21:39:03 »
Ik vind hem goed presenteren, hij heeft dezelfde serieusheid als Art, maar niet té, wat ik bij Art wel eens had.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 05 januari 2019, 22:03:22 »
Ik vind Rik ook wel goed!

En oeps, die link Penguinone had geplaatst, had verwacht dat het over het spel zelf ging en niet wie er tijdens het spel uit ging :")

Ik vind Robert er ook niet echt tussen passen, weet niet waarom, maar ik vind hem ook een beetje de 'opa' van de groep of zo

En voor de poule, mijn gebruikersnaam is '..'
Edit: weet ik niet zeker trouwens, maar ik kan het ook niet zien, want de app is dus gecrasht :")
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2019, 20:51:39 door Roses »

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 06 januari 2019, 11:24:15 »
Wil ook wel in de poule, gebruiksnaam:/
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2019, 20:03:00 door Stoerchick »

binkjesnoep

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 08 januari 2019, 14:27:39 »
Ik vind het seizoen nu al leuk. Iedere keer denk ik van te voren: 'Oi, dit seizoen wordt minder.' ivm dat ik niet iedereen ken of leuk vind. Mis Art wel, merk wel dat Rik echt nog een beetje 'nieuw' is.
'Ste Yuj'

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 08 januari 2019, 15:01:39 »
Hadden jullie gehoord dat er dit seizoen 2 mollen konden zijn?

+ ik had gehoord dat Jan Versteeg weer in dit seizoen zou komen ouzo ?!?!

Zijn geruchten die ik gehoord had, weet niet of jullie deze ook hebben meegekregen?

Just

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 januari 2019, 22:13:07 »
Wat een geweldige executie! Wel een beetje een vaag einde. Ik vind het dit jaar zo ontzettend moeilijk, heb geen idee wie de mol is.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 januari 2019, 08:40:59 »
Ik wil weten wie er uit iiiis :")
Gelukkig zitten mijn mollen er nog in, ik zit echt op Evelien en Rick-Paul

Scömìche

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 20 januari 2019, 14:16:00 »
Vind dit weer echt een leuk jaar! Vorige jaren was soms iedereen aan het doen alsof ze de mol waren en nu zijn ze meer kandidatig, veel leuker om te zien :)

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 20 januari 2019, 15:08:39 »
Ik vond de executie echt stom haha. Wel op een hele leuke manier gedaan op die gebouwen met die lichten, maar ik wil gvd weten wie eruit is. Ik vind het ook heel moeilijk, ik vind nog niemand écht verdacht.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 20 januari 2019, 18:05:13 »
Ben ik de enigste die niet actief zoekt naar de mol? Ze monteren het toch zo dat het niet obvious is voor de kijker en van die hints zoals toen ze magrieten op tafel hadden en magriet was de mol zie ik toch niet lol. Ik vind het gewoon leuk om de opdrachten te kijken.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 20 januari 2019, 19:32:10 »
^ Heb ik ook wel hoor, ik kijk het ook voornamelijk voor de opdrachten. Is ook pas het 2e jaar dat ik kijk.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 26 januari 2019, 22:14:42 »
Oke doei, daar ging mijn mol (en de helft van mijn punten) :")

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 26 januari 2019, 22:17:57 »
Ik had ook op haar ingezet, maar gelukkig niet heel hoog.

Echt leuke opdrachten dit keer!

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 26 januari 2019, 22:19:36 »
^^Ja inderdaad! Ben ook wel benieuwd wie er gerkeerd stonden met de balkon opdracht

always

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 06 februari 2019, 18:09:54 »
Ik zou echt niet weten wie de Mol is, zoek er eerlijk gezegd ook niet naar.
Weet wel dat ik Niels echt super irritant vind, zo irritant dat ik niet denk dat hij de Mol is.
Merel is denk ik te slim en serieus met het spel bezig, denk dat zij wel een winnaar of verliezer kan worden.
Sinan kan denk ik ook geen mol zijn, ik vind dat ze daarvoor de montage te veel voor beïnvloeden en hem als een niet fanatieke kandidaat neerzetten.
Voor de rest heb ik echt geen idee. Moet het dit jaar telkens terug kijken omdat ik vaak zaterdagavond werk en de rest van mijn familie kijkt liever iets anders.  <_<

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 11 februari 2019, 16:49:26 »
Is het jullie al opgevallen dan de leader veranderd? Dit viel mij pas afgelopen zaterdag op. Als een opdracht is geweest, halen ze het fragment uit de leader en veranderen ze het in fragmenten waarin mensen 'L'-blokken door het water heen slepen. Ik heb gehoord dat als je van deze opdrachten de eerste letter pakt en dan achter elkaar zet, een zin vormt. Vanaf 12 min in het filmpje ongeveer
https://youtu.be/ngjfoPUFt8g

En nog een hint die ik heb gevonden, tinypic doet het niet, dus ook maar een filmpje, op 10.30:
https://youtu.be/Cbragtq7nWc

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 17 februari 2019, 13:38:45 »
De executie van gisteravond had ik echt niet zien aankomen... ben ook al mijn punten kwijt in de app :")

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 17 februari 2019, 13:58:58 »
Ik denk dat Sarah de mol is. Ik had gehoopt dat zij er gisteren uit lag, maar dat gaat natuurlijk niet als ze de mol is :)

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 17 februari 2019, 14:51:50 »
Ik denk ook dat Sarah de mol is, ze doet zo dom dat moet wel gespeeld zijn :")

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 17 februari 2019, 16:47:28 »
De aflevering van gister was echt de grootste wtf ooit. Ik had 75% op Jamie en 25% Rick Paul, dus ben ook al m'n punten kwijt (net zoals de helft van de appspelers denk ik lol). Nu denk ik dan Sarah, al vind ik haar dan wel echt een slechte mol. Zou pas hilarisch zijn als Sinan het is, lekker mol zijn en niks uitvoeren :")

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 17 februari 2019, 16:55:03 »
Ik denk ook dat Sarah de mol is, ze doet zo dom dat moet wel gespeeld zijn :")

Haha precies en ze heeft dyslexie, kan niet goed rekenen enz. Zou idd niet zo'n goede mol zijn als zij het was.