Auteur Topic: Algemeen Netflix topic  (gelezen 41387 keer)

Fourz

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 11 september 2013, 14:48:04 »
Vandaag is Netflix gestart in Nederland! Je kan een gratis account aanmaken voor een maand.
Wat vinden jullie ervan?
Ik voel nu al een verslaving opkomen ;p
« Laatst bewerkt op: 09 mei 2018, 16:03:37 door kopjechino »

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 september 2013, 14:48:41 »
Weet iemand of heeft iemand toevallig een lijstje ofzo van welke films/series je kunt kijken?

Fourz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2013, 15:03:42 »
Weet iemand of heeft iemand toevallig een lijstje ofzo van welke films/series je kunt kijken?

Ja, hier kun je een groot deel van de collectie zien: https://signup.netflix.com/browseselection

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2013, 15:04:44 »
Kun je ook bestanden offline opslaan hiermee?
Ik download nu alles naar mn eigen mediaserver maar die kan ik niet offline gebruiken, dat zou t enige zijn waarvoor ik netflix wel zou willen gebruiken.

Fourz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 september 2013, 15:05:58 »
Nee voor zover ik weet kun je niet offline opslaan/kijken.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 11 september 2013, 15:31:15 »
1 maand gratis maar daarvoor moet je wel je bank gegevens achter laten zodat je een abbo afsluit (je kan het voor dat je geld moet betalen wel opzeggen maar toch)  Ik dacht weetje wat ik ga even chatten met zo'n medewerker ik wilde wel weten hoe en wat kreeg ik een man uit amerika die kon me vrij weinig vertellen over wanneer een serie nadat het is uitgezonden op netflix komt. En hij wist niet zoveel te vertellen over de nederlandse netflix (duh hij is amerikaans maarja ik had wel een NL medewerker verwacht)
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Fourz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 11 september 2013, 15:49:22 »
^ Op twitter is NetflixNL best actief, dus als je specifieke vragen hebt kun je daar wel terecht denk ik.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 september 2013, 15:51:41 »
Ow wow best veel. Maar ik ga maar niet die gratis maand nemen, ik heb geen tijd voor films en series haha! Maar aanbod valt zeker niet tegen, voor die 8 euro ook!

Poldergirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 september 2013, 16:01:23 »
Ik heb me meteen aangemeld. Leuke films staan er op. :wub:

eloquence.

• sic transit gloria mundi
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 september 2013, 16:04:51 »
Ik ben hier zoo blij mee, ik kon echt niet wachten tot Netflix naar Nederland kwam :)
simblr
the lunatic is on the grass, remembering games and daisy chains and laughs

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 11 september 2013, 16:45:34 »
Op zich lijkt me dit wel chill, maar aan de andere kant: Waarom zou ik hier een abo voor nemen als ik dingen gratis kan downloaden. xd

Dus misschien dat ik die gratis maand ooit nog wel eens uitprobeer maar voor nu zie ik niet waarom ik dit zou moeten gebruiken.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Seraphine

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 11 september 2013, 16:59:21 »
Op zich lijkt me dit wel chill, maar aan de andere kant: Waarom zou ik hier een abo voor nemen als ik dingen gratis kan downloaden. xd

Dus misschien dat ik die gratis maand ooit nog wel eens uitprobeer maar voor nu zie ik niet waarom ik dit zou moeten gebruiken.
Put your big girl panties on and deal with it

Magnetron

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 11 september 2013, 20:16:00 »
Heb het wel geprobeerd. Maar denk niet dat ik hierna nog verder ga, want het aanbod is vrij karig (al wordt het natuurlijk wel steeds aangevuld). Mijn hele mediabibliotheek staat op een externe harde schijf en dat streamen leek me oa wel handig in de trein. Aan de andere kant, wifi in de trein en Netflix lijkt me niet echt een supercombo en even een paar films kopiëren naar m'n internet HD is de moeite natuurlijk ook niet. Het is niet zoals muziek dat je om de drie a vier minuten nieuwe content nodig hebt, een film duurt al snel anderhalf uur minimaal.
Blog | GoodReads | Ahora es el tiempo por las cambias, para irme a mi casa y vivir mi vida con sonrisa...

Achilles

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 11 september 2013, 20:17:22 »
Hmm ik twijfel nog, tot nu toe is online kijken nog steeds prima.
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

eloquence.

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 11 september 2013, 20:19:30 »
Ik heb nu het gratis abonnement en ik ga gewoon kijken of ik het veel gebruik, en inderdaad, het aanbod valt wel redelijk tegen
simblr

iloverome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 11 september 2013, 20:33:46 »
Ja, het lijkt mij ook wel tof! Even kijken of ik vanuit Italie ook de Nederlandse versie kan zien.. want anders heeft het weinig zin voor mij

Innocent

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 11 september 2013, 20:36:32 »
^ Denk dat dat alleen kan als je VPN hebt
A smile is the most beautiful curve on a womans body

winchester

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 11 september 2013, 20:48:05 »
Met mijn shitty internet verbinding heeft dit geen zin en daarnaast download ik series gratis en films koop ik vaak op dvd.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 11 september 2013, 20:51:12 »
Hm ik twijfel nog of ik een abbo af wil sluiten. Kun je ook aangeeven welke episodes e.d. je al gezien hebt?

Ik vind het wel wat.  Ik download tot nu toe torrent maar ik heb dus een laptop vol met films en series staan die ik nog niet gekeken heb. Mijn schijf zit gewoon vol :p Ik vind Netflix dus wel OK, maar wil het liever eerst proberen voor ik mijn gegevens achterlaat... en is het iPad compatible?

eloquence.

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 11 september 2013, 20:56:07 »
Hm ik twijfel nog of ik een abbo af wil sluiten. Kun je ook aangeeven welke episodes e.d. je al gezien hebt?

Ik vind het wel wat.  Ik download tot nu toe torrent maar ik heb dus een laptop vol met films en series staan die ik nog niet gekeken heb. Mijn schijf zit gewoon vol :p Ik vind Netflix dus wel OK, maar wil het liever eerst proberen voor ik mijn gegevens achterlaat... en is het iPad compatible?
Het onthoud waar je bent en hetonthoud welke afleveringen je hebt gezien :)
simblr

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 11 september 2013, 21:39:17 »
nah wel stom! Geen Breaking BAd! D:

Sugar

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 11 september 2013, 21:41:12 »
Heel handig ik heb het al een jaar ofzo haha :)

Kim

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 11 september 2013, 21:42:44 »
Zitten leuke series en films bij, ga misschien wel abo nemen!
lovelife

eloquence.

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 11 september 2013, 21:44:14 »
Heel handig ik heb het al een jaar ofzo haha :)
Hoe kan dat :O
simblr

IRRUMABO

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 11 september 2013, 22:44:16 »
Ben nu al helemaal verslaafd. Vind dat ze nog een best behoorlijk aanbod hebben vooral kwa series is er erg veel te kijken. Alleen jammer dat ze niet de laats uitgebrachte seizoenen van veel series hebben, maar die heb ik dan toch al gezien dus maakt verder niet uit. Kan nu lekker in bedje 's avonds nog een film kijken of streamen naar de tv beneden met apple TV. Weet nog niet of ik het ga nemen na een maand, voor het zelfde geld gebruik ik het een week en daarna nooit meer. Maar denk dat daarvoor ook dat proefabbo is.
Steven McQueen is van mij. TUMBLR

MidnightMusic

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 11 september 2013, 23:26:54 »
Ik zit in Londen en hier hebben we het ook al zowiezo sinds januari (langer waarschijnlijk) en ik vind het Ideaal. Als ik oppassen ben zet ik netflix aan en zoek ik een film uit. Nu net afgelopen week begonnen met heroes te kijken en ook voor kids is het aanbod heel groot! weet natuurlijk niet hoe het in Nederland zit aangezien dat toch alleen maar geldwolven zijn en het vast niet hetzelfde is als hier of als in andere landen...
Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sail. Explore. Dream. Discover.

Lestrange

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 11 september 2013, 23:41:44 »
Ik had al een amerikaanse account, maar wel super gaaf dat ze het nu ook in nl hebben (ook al is us aanbod uitgebreider)
signature

Lestrange

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 11 september 2013, 23:44:57 »

Altijd goede kwaliteit, je hoeft niet te wachten op download... Je kan zelfs ondertiteling ervij zetten;) 
signature

Luigi

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 14 september 2013, 16:00:30 »
Mijn vader zat ook al te kijken maar alles wat op de NL Netflix staat, heb ik allemaal al eens gezien :(
red hair is a genetical disorder that occurs when a human has sex with a clown.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 14 september 2013, 16:42:58 »
^Ik hoop idd ook dat ze snel het aanbod vergroten. Voor gratis is dit aanbod prima, maar als ik 8 euro per maand moet betalen wil ik er wel wat op te zien hebben. Ik heb nu 10 dingen aangekruist die ik wil zien, waaronder een serie. Maar ik heb ook een schijf vol met series die ik net zo graag wil kijken...

Een vriend van me tipte me wle dat ik via de USA Netflix die series wel kon kijken, maar dan wordt het al snel meer moeite dan simpel downloaden :/

gestopt :')

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 23 september 2013, 20:19:45 »
Klopt het dat je voor netflix een ontvanger nodig bent? Dat is de reden dat mijn moeder het niet wilt, omdat die netflix ontvanger al 100 euro kost?

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 23 september 2013, 21:07:27 »
Klopt het dat je voor netflix een ontvanger nodig bent? Dat is de reden dat mijn moeder het niet wilt, omdat die netflix ontvanger al 100 euro kost?

Huh? Lijkt me niet? Het is gewoon via internet.

Faith.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 23 september 2013, 21:28:35 »
meh jammer dat ik het niet via mn tv kan kijken
Life teaches, Love Reveals
http://thelifestylefever.blogspot.com

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 23 september 2013, 21:37:27 »
Ik heb het toch maar genomen ik hou het niet heel lang als ze het niet snel uitbreiden heb heel veel al gezien:p Maar het is echt wel ideaal ook omdat hij onthoud waar je bent gebleven vooral met series ik vergeet altijd waar ik ben gebleven haha
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

eloquence.

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 23 september 2013, 23:01:06 »
Ik heb gewoon een hdmi kabel gekocht voor mijn tv :) Dus nu kan ik mijn laptop aansluiten aan de televisie en dan series kijken
simblr

Faith.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 06 oktober 2013, 19:48:32 »
Hoe kan je via de amerikaans netflix kijken met je Nederlandse account?
Life teaches, Love Reveals
http://thelifestylefever.blogspot.com

eloquence.

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 06 oktober 2013, 23:32:33 »
Hoe kan je via de amerikaans netflix kijken met je Nederlandse account?
Als je Google Chrome hebt kan dat via de Hola Unblocker extensie :)
simblr

-

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 06 oktober 2013, 23:40:30 »
maar
torrent

waarom zou je betalen voor iets wat je gratis kan kijken
I think that loneliness can be romantic

Lestrange

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 07 oktober 2013, 05:33:45 »
maar
torrent

Je kan op je mobiel series kijken(: en je hoeft niet te wachten...
signature

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 07 oktober 2013, 22:27:41 »
^Nog beter, ik heb geen opslagruimte nodig. Dat is het hem voor mij vooral :p

Bovendien is mijn vriend echt fanboy geworden. Hij heeft alle documantaires al bekeken en we kijken nu samen Prison Break..

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 07 oktober 2013, 22:40:10 »
maar
torrent

Het is gewoon zo makkelijk ik kijk zoveel series die allemaal al aantal seizoenen uit hebben en als ik dan alles moet downloaden en moet onthouden waar ik ben gebleven dat is te veel moeite haha:p
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 07 oktober 2013, 22:43:46 »
Als je Google Chrome hebt kan dat via de Hola Unblocker extensie :)
THANK YOU!!! Ik wilde het ook maar ik wist niet hoe het moest!:p
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

THEGIRLONFIRE

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 24 november 2013, 20:35:30 »
Hee, ik heb een vraagje, bij mij doet netflix het niet. Ik gebruik google chrome en ik heb ookal internet explorer geprobeert, maar ik krijg gewoon een zwart scherm en er staan ook geen nieuwe updates bij silverlight. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
 GOODREADS    --     ☞ “So many books, so little time.”

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 25 november 2013, 09:41:09 »
Hee, ik heb een vraagje, bij mij doet netflix het niet. Ik gebruik google chrome en ik heb ookal internet explorer geprobeert, maar ik krijg gewoon een zwart scherm en er staan ook geen nieuwe updates bij silverlight. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Cookies verwijderen helpt vaak en anders zou ik sowieso ff Netflix informeren. Ze reageren best vaak op Twittervragen of mss via FB?

Bij mij doet-ie het soms trouwens ook niet. Dat laat ik het een half uurtje staan en ga iets anders doen. Daarna doet-ie het wel weer. Maar bij mij heeft het wss te maken met de plug-in die ik heb geinstalleerd (Hola Unblocker) waarmee ik dus US content kan kijken. Als ik dat een keer aan en uit zet doet-ie het ook weer.

Ik vraag me af of dit soort dingen te maken hebben met de uitbreiding van hun assortiment? Ik heb het idee dat ik telkens heb wanneer er nieuwe uitgaven komen.

WriteLove

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 25 november 2013, 15:22:45 »
Mijn vriend heeft het ook een maand gratis nu en ik vind het geweldig ^^
Heb al een aantal films gekeken en kijk ook de serie New Girl.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 25 november 2013, 15:36:19 »
Misschien een stomme vraag, maar weet iemand hoe ik nu op de Amerikaanse Netflix kom?
Als ik Netflix.com in typ, kom ik automatisch op de Nederlandse terecht.
En ik kan enkel de taal veranderen, maar dan blijf ik nog steeds in het Nederlandse aanbod.

Je kunt verschillende plug ins daarvoor downloaden. Ik gebruik dus Hola Unblocker, dat kun je gewoon googlen en downloaden. Nadeel is wel dat je geen Nederlandse content meer kunt zien. Maar ik gebruik bijv. Chrome als browser voor de US content en Firefox als ik een keer een Nederlandse film wil zien.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 25 november 2013, 15:42:29 »
Je kunt verschillende plug ins daarvoor downloaden. Ik gebruik dus Hola Unblocker, dat kun je gewoon googlen en downloaden. Nadeel is wel dat je geen Nederlandse content meer kunt zien. Maar ik gebruik bijv. Chrome als browser voor de US content en Firefox als ik een keer een Nederlandse film wil zien.
Hola is echt de beste uitvinding ever! Als ik dat niet had en niet op de Amerikaanse site kon had ik mijn abonnement niet aangehouden maar nu kan ik series zoals The walking dead en Supernatural kijken!:D
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

puddipuddi

• In the age of information, ignorance is a choice.
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 25 november 2013, 15:51:09 »
Ik zweer bij Netflix en Media Hint (chrome extensie waarbij je alle wereldwijde content kan zien, maar ook even goed het Nederlandse).

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #48 Gepost op: 25 november 2013, 15:53:17 »
Je kan op je mobiel series kijken(: en je hoeft niet te wachten...

Dan zou mijn mobiel echt met drie seconden leeg zijn en als ik download of online kijk, hoef ik ook niet te wachten. Nee, ik ben niet overtuigd.
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

THEGIRLONFIRE

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 25 november 2013, 17:52:21 »
Cookies verwijderen helpt vaak en anders zou ik sowieso ff Netflix informeren. Ze reageren best vaak op Twittervragen of mss via FB?

Bij mij doet-ie het soms trouwens ook niet. Dat laat ik het een half uurtje staan en ga iets anders doen. Daarna doet-ie het wel weer. Maar bij mij heeft het wss te maken met de plug-in die ik heb geinstalleerd (Hola Unblocker) waarmee ik dus US content kan kijken. Als ik dat een keer aan en uit zet doet-ie het ook weer.

Ik vraag me af of dit soort dingen te maken hebben met de uitbreiding van hun assortiment? Ik heb het idee dat ik telkens heb wanneer er nieuwe uitgaven komen.

bedankt!

THEGIRLONFIRE

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 30 december 2013, 23:46:54 »
Ik heb een abbo en hij doet het nu, yesss! Welke series kijken jullie op Netflix? Ik PLL :)

Felicidade

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 30 december 2013, 23:50:04 »
Ik heb er een abonnement op!
Alleen vind ik het wel jammer dat je er best wel veel series en films niet op kan zien.

Felicidade

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 30 december 2013, 23:51:00 »
Tegenvaller dat ik geen Here Comes Honey Boo Boo kan kijken, hehe.  :fieuw:

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 30 december 2013, 23:52:25 »
Ik heb een abbo en hij doet het nu, yesss! Welke series kijken jullie op Netflix? Ik PLL :)
Ik heb alles gekeken van Dexter en Doctor who op netflix ik ga beginnen met Merlin en Supernatural en verder met Nikita en the walking dead en ik moet even kijken of NCIS er op staat anders ga ik daar ook mee verder!
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 30 december 2013, 23:53:58 »
Tegenvaller dat ik geen Here Comes Honey Boo Boo kan kijken, hehe.  :fieuw:
Maar Honey boo boo staat er gewoon op toch? Op de Amerikaanse site wel in ieder geval!
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 30 december 2013, 23:56:23 »
Dan zou mijn mobiel echt met drie seconden leeg zijn en als ik download of online kijk, hoef ik ook niet te wachten. Nee, ik ben niet overtuigd.
Jaa maar sousss Netflix is coolw:3 Ik gebruik het dagelijks en dat valt heel erg mee hoe snel hij leeg gaat! Volgens mij toen ik 1 film had gekeken op mijn tablet was er 20% af
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

w4ffel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 30 december 2013, 23:58:52 »
Vraagje!
Staan de series the fosters en modern family op netflix?

eloquence.

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 31 december 2013, 00:02:57 »
Opzich vind ik Netflix wel fijn, maar aangezien ik mijn scherm dan lastiger dan opdelen download ik het gewoon. Ik heb nu wel een abonnement, en dankzij Hola kan ik ook Supernatural kijken (wat ik uiteindelijk wel van plan ben)
simblr

ymellow

• he's a scumbag, don't you know?
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 31 december 2013, 00:09:51 »
i love netflix
Anders kan ik geen pretty little liars kijken :P
they left us alone, the kids in the dark

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 31 december 2013, 00:23:20 »
Ik heb ook Netflix. Ik heb hem wel amerikaans gemaakt want daar staan veel meer series en films oo.
Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for.

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 31 december 2013, 00:24:45 »
Vraagje!
Staan de series the fosters en modern family op netflix?

Van Modern Family staan seizoen 1,2 en 3 erop geloof ik. The Fosters staat wel op de amerikaanse netflix, volgens mij niet op de Nederlandse..
Three grand essentials to happiness in this life are something to do, something to love, and something to hope for.

w4ffel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 31 december 2013, 00:35:23 »
Van Modern Family staan seizoen 1,2 en 3 erop geloof ik. The Fosters staat wel op de amerikaanse netflix, volgens mij niet op de Nederlandse..
Thanks!

ordinary

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 31 december 2013, 09:47:33 »
i love netflix
Anders kan ik geen pretty little liars kijken :P
Souriez, vous êtes belle.  | typical signature  

w4ffel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 31 december 2013, 10:10:06 »
Kan je makkelijk switchen tussen nederlandse en amerikaanse netflix?

LiveAHappyLifexo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 31 december 2013, 10:13:34 »
the walking dead kan ik niet vinden op ons netflix! Heel veel dat de amerikanen wel kunnen zien maar ik niet.

LiveAHappyLifexo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 31 december 2013, 10:14:23 »
en hoe ,

Kristal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 31 december 2013, 11:21:41 »
Ik zou ook graag willen weten hoe ik op de Amerikaanse Netflix kan switchen!  :bounce:

Kristal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 31 december 2013, 11:26:37 »
OMG heel erg bedankt voor het idee! Ik wist niet eens dat het mogelijk was. Via deze site heb ik net een extensie gedownload waardoor ik automatisch toegang heb tot het Amerikaanse aanbod: http://lifehacking.nl/how-to-2/hoe-krijg-je-bij-netflix-toegang-tot-het-amerikaanse-aanbod/. WAUW ik ben blij :bounce: :bounce:

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 31 december 2013, 11:29:34 »
the walking dead kan ik niet vinden op ons netflix! Heel veel dat de amerikanen wel kunnen zien maar ik niet.
Maar je kan wel gewoon op de amerikaanse met hola? Dan zou hij er gewoon moeten tussen staan.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

LiveAHappyLifexo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 31 december 2013, 11:32:39 »
Maar je kan wel gewoon op de amerikaanse met hola? Dan zou hij er gewoon moeten tussen staan.
Wutt? Ik heb gewoon de mederlandse netflix maar heel veel series die zij wel kunnen zien kunnen wij niet zien maar net zei iemand dat ze the walking dead keken wat dus waarschijnlijk via de amerikaanse netflix is. Hoe kan ik dan veranderennaar de amerikaanse netflix zonder dat alles op m'n ipad verprutst word? ( ik kijk op de ipad alleen en soms tv )
« Laatst bewerkt op: 31 december 2013, 11:36:05 door LiveAHappyLifexo »

Ukkepuk

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 31 december 2013, 11:41:19 »
Ik heb ook netflix, yay! Maar ik vind het aanbod inderdaad ook best wel tegenvallen. Ga binnenkort eens kijken hoe ik hem op de Amerikaanse kan krijgen, hoorde al dat de hele uitleg op megahint staat ofzo.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 31 december 2013, 11:53:25 »
Wutt? Ik heb gewoon de mederlandse netflix maar heel veel series die zij wel kunnen zien kunnen wij niet zien maar net zei iemand dat ze the walking dead keken wat dus waarschijnlijk via de amerikaanse netflix is. Hoe kan ik dan veranderennaar de amerikaanse netflix zonder dat alles op m'n ipad verprutst word? ( ik kijk op de ipad alleen en soms tv )
Via de ipad kan dat niet je moet op je computer bij chrome hola installeren je kan het dan instellen op een bepaald land(je kan bijvoorbeeld ook op die van de U.K) dan denkt netflix dat je daadwerkelijk in dat land bent zodat je bibliotheek van dat land kan zien! 
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 31 december 2013, 12:13:17 »
Via de iPad kan het wel. Maar dan moet je gewoon Google Chrome gebruiken in plaats van Safari of de app.
Ja dat kan maar ik bedoelde als je het via de app doet dan kan dat niet.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 31 december 2013, 12:52:03 »
Via de iPad kan het wel en dan kan je gewoon de app gebruiken. Je moet de dns code bij je wifi veranderen en dan de app afsluiten en weer opnieuw opstarten en dan heb je gewoon de Amerikaanse.

Kristal

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 31 december 2013, 13:59:14 »
Via de iPad kan het wel en dan kan je gewoon de app gebruiken. Je moet de dns code bij je wifi veranderen en dan de app afsluiten en weer opnieuw opstarten en dan heb je gewoon de Amerikaanse.

Hoe verander je dat dan? :) Zou fijn zijn voor m'n ma als ze dan ook op de ipad kan kijken :P

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 31 december 2013, 15:00:39 »
Hoe verander je dat dan? :) Zou fijn zijn voor m'n ma als ze dan ook op de ipad kan kijken :P

Je gaat naar je wifi netwerk en dan druk je erop. Dan doe je ipv de dns code die je nu hebt een andere ( bij mij werkte 109.123.111.24) dan sla je dat op. Dan druk je twee keer op de home knop en haal je netflix uit de lijst. Als je hem dan opnieuw opstart is 'ie als het goed is amerikaans. Zo is het bij mij gelukt, succes! :)

LiveAHappyLifexo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 01 januari 2014, 12:57:30 »
Je gaat naar je wifi netwerk en dan druk je erop. Dan doe je ipv de dns code die je nu hebt een andere ( bij mij werkte 109.123.111.24) dan sla je dat op. Dan druk je twee keer op de home knop en haal je netflix uit de lijst. Als je hem dan opnieuw opstart is 'ie als het goed is amerikaans. Zo is het bij mij gelukt, succes! :)
Het is gelukt! IK BEN JE EEUWIG DANKBAAR , IK KAN NU OOK TWD KIJKEN ENZO! :D

LiveAHappyLifexo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 01 januari 2014, 13:47:39 »
Alleen stom dat dance moms er niet op staat :( Was eerst online aant kijken maar toen ineens waren er geen aflveringen meer

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 01 januari 2014, 14:04:53 »

Ja. je kunt ervoor kiezen om twee browsers te gebruiken (bijv. op Chrome de US versie draaien en op Firefox de NL). Maar ik heb dus de plug-in Hola Unblocker die een sneltoets heeft aan de rechterkant van mijn Chrome browser waarmee ik met een druk op de knop kan switchen.

Wel kut vind ik dat ik die plug in niet heb voor tablet (iPad). Gelukkig kijk ik nu Breaking Bad verder op de NL Netflix, maar als ik een keer iets als de Avengers wil kijken baal ik :/

Lugesya

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 07 januari 2014, 01:08:10 »
Ik heb nu ook netflix, eerste maand gratis.
En ik ben al helemaaaaal verslaafd :')

Weet iemand trouwens of pretty little liars, de nieuwe afleveringen er meteen op komen?

Het aanbod is wel karig ja, maar aan de ene kant, het is er nog niet zo lang en voor 8 euro per maand vind ik het echt wel fijn en goed, als ik even niks te doen heb, hup ff filmpje kijken ofzo.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 07 januari 2014, 10:41:15 »
^Ze wachten sowieso tot een seizoen is afgelopen voor het bij hun beschikbaar wordt. Maar dat kan wel ff duren hoor. Als je direct het nieuwste wilt zien moet je blijven downloaden :/

Oliviwander

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 07 januari 2014, 12:07:52 »
Ik heb het nu sinds september en ik ben verslaaafd aargh! Ik heb ook die extensie van mediahint gedownload, dus nu heb ik al helemaal veel om te kijken pfoeh.
"Nothing is more common than the wish to be remarkable" -Oliver Wendell Holmes

Oliviwander

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 07 januari 2014, 12:09:42 »
Via de ipad kan dat niet je moet op je computer bij chrome hola installeren je kan het dan instellen op een bepaald land(je kan bijvoorbeeld ook op die van de U.K) dan denkt netflix dat je daadwerkelijk in dat land bent zodat je bibliotheek van dat land kan zien!

Hoe stel je dat land in eigenlijk? Ik heb nu alleen het Amerikaanse aanbod.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 07 januari 2014, 13:55:08 »
Hoe stel je dat land in eigenlijk? Ik heb nu alleen het Amerikaanse aanbod.
Dan moet je op het hola ding drukken en als het goed is staat er dan aan/uit maar dan kan je ook nog verder klikken om het per land en site instellen als het goed is.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Oliviwander

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 07 januari 2014, 21:58:29 »
Dan moet je op het hola ding drukken en als het goed is staat er dan aan/uit maar dan kan je ook nog verder klikken om het per land en site instellen als het goed is.

Ah ja ik heb het nu! Thanks :)

Calamity

• **
  • Darling, you'll be okay.
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 07 januari 2014, 22:09:18 »
Waarom is het nog niet in België? ik ga eventjes kijken of ik het kan met dat hola ding!

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 07 januari 2014, 22:17:20 »
Ja gelukt! yay!
Maar nu moet je je bankgegevens al invullen, geen probleem, maar ben zo bang dat als ik nu een abbo aflsuit, dat ik ineens niet meer op de Amerikaanse versie kan voor 1 of andere reden, hoe moet ik dan mijn abbo annuleren?

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 07 januari 2014, 22:21:10 »
Ja gelukt! yay!
Maar nu moet je je bankgegevens al invullen, geen probleem, maar ben zo bang dat als ik nu een abbo aflsuit, dat ik ineens niet meer op de Amerikaanse versie kan voor 1 of andere reden, hoe moet ik dan mijn abbo annuleren?
Dat kan heel makkelijk! Er staat meteen als je naar je account gaat een optie met opzeggen! Ik vond het eerst ook niks maar het is echt betrouwbaar! Ze halen wel 1 cent van je rekening(dus niet helemaal gratis) Gewoon om te testen denk ik.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 07 januari 2014, 22:21:42 »
Ah ja ik heb het nu! Thanks :)
No problem!:)
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 07 januari 2014, 22:24:12 »
Maar ik bedoel, als ik niet meer op de site kan? want ik woon in België en kan normaal dus niet op de netflix site, met die extensie nu wel, maar wat als die nu plotseling niet meer werkt en ik dus niet meer op de site kan? hoe zit het dan met mijn abbo?

Ik denk te veel na waarschijnlijk haha :D

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 07 januari 2014, 22:29:27 »
Maar ik bedoel, als ik niet meer op de site kan? want ik woon in België en kan normaal dus niet op de netflix site, met die extensie nu wel, maar wat als die nu plotseling niet meer werkt en ik dus niet meer op de site kan? hoe zit het dan met mijn abbo?

Ik denk te veel na waarschijnlijk haha :D
Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken inderdaad vaak kan je hola opnieuw installeren(dat heb ik ook gedaan toen hij het niet meer deed) En als het toch niet meer werkt kan je altijd bellen/mailen natuurlijk om je account op te zeggen of op een andere computer gaan waarbij het wel doet!
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

About the boy

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 07 januari 2014, 22:31:11 »
Ik heb nu ook netflix, eerste maand gratis.
En ik ben al helemaaaaal verslaafd :')

Weet iemand trouwens of pretty little liars, de nieuwe afleveringen er meteen op komen?

Het aanbod is wel karig ja, maar aan de ene kant, het is er nog niet zo lang en voor 8 euro per maand vind ik het echt wel fijn en goed, als ik even niks te doen heb, hup ff filmpje kijken ofzo.

Op de NL netflix staat de nieuwste afl van pll er meestal na een paar dagen al op.

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 07 januari 2014, 22:31:27 »
Oké bedankt! voel me nu wel wat veiliger haha! denk dat ik het maar ga doen!
heb mijn spotify account geannuleerd, dus nu kan ik dat geld gebruiken voor netflix!

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 07 januari 2014, 22:34:30 »
This recipient does not accept payments from non-U.S. PayPal accounts.

NOOOOO

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 07 januari 2014, 22:36:23 »
This recipient does not accept payments from non-U.S. PayPal accounts.

NOOOOO
Kan je niet naar de Nederlandse?
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 07 januari 2014, 22:38:37 »
ik woon in België :(
Zou het wel lukken met visa?

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 08 januari 2014, 21:08:48 »
Het lukt dus niet :(

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 08 januari 2014, 21:50:49 »
Het lukt dus niet :(
Ook niet als je met hola naar de Nederlandse site gaat en je dan aanmeld? En anders weet ik niet of het wel kan ik heb wel eens vaker gehoord dat mensen uit Nederland een Amerikaans account hebben maar ik weet niet hoe.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Calamity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 09 januari 2014, 21:05:49 »
Ja, ik denk dat als je je aanmeld op Nederlands netflix, dat je dan je land kan aanpassen en je nog altijd ingelogd bent, maar ik kan ook niet op de Nederlandse, aangezien ik in België woon, sucks!

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 08 februari 2014, 21:17:51 »
Iemand die netflix met hola unblocker heeft? Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen, zegt dat Netflix er niet is voor mijn land :/ Kan natuurlijk wel gewoon de Nederlandse versie bekijken.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 08 februari 2014, 23:40:25 »
Iemand die netflix met hola unblocker heeft? Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen, zegt dat Netflix er niet is voor mijn land :/ Kan natuurlijk wel gewoon de Nederlandse versie bekijken.
Ik heb er soms ook problemen mee dat hij echt niet connect. Maar ik zal even testen, moment.
Ja, hij doet het nu wel. Kreeg eerst de melding 'something isn't quite right, try again', maar na vernieuwen deed hij het gewoon. Maar ik heb er wel vaker last van.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 08 februari 2014, 23:41:50 »
Ik heb Netflix trouwens sinds 15 januari, dus nog een paar daagjes gratis. Dan ga ik 'm stopzetten, mijn moeder sluit dan een account af en daarna gaan we toch betaald nemen. Eerst wilde ze het niet, maar we kijken bijna dagelijks wel series dus is ze toch overtuigd. laughing7.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 08 februari 2014, 23:43:42 »
^Als ik het meerdere keren probeer doet-ie het ook weer. Hij logt in de US versie eerst uit en dan moet ik idd vaak vernieuwen. Vervelend, maar ach :/

Rocketqueen

• Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 10 februari 2014, 16:36:08 »
Ik heb sinds een aantal weken ook Netflix. Leuke series en films. Enige nadeel vind ik dat dat sommige seizoenen die al ong 2 jaar geleden uitgezonden zijn er nog steeds niet opstaan.
I solemnly swear that I am up to no good

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 10 februari 2014, 16:51:59 »
Ik heb sinds een aantal weken ook Netflix. Leuke series en films. Enige nadeel vind ik dat dat sommige seizoenen die al ong 2 jaar geleden uitgezonden zijn er nog steeds niet opstaan.

Rustig aan, het is er pas sinds een paar maanden en ze moesten eerst kijken hoe het allemaal ging lopen hier in Nederland. Aangezien het best aardig loopt ga ik er vanuit dat ze op een gegeven moment de seizoenen er sneller op gaan zetten. Het is natuurlijk vervelend als je net een serie hebt gevonden die je heel leuk vindt en al alles wil zien, maar vergeet niet dat het er pas een paar maanden is hier.
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

pannekoek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 21 februari 2014, 18:18:07 »
kan iemand voor me kijken of villa morero je ook kan kijken op netflix?
kan het anders nergens vinden op een andere site netflix is mijn laatste optie nog.

Bringmedown

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 21 februari 2014, 18:22:03 »
Nope niet te vinden op netflix

pannekoek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 21 februari 2014, 18:25:22 »
thanks!

I Like you

• Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 16 april 2014, 15:13:58 »
Ik kan niet meer inloggen met mijn S3 op Netflix via de app. Kan iemand me helpen?
I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once.Blog
Goodreads

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 16 april 2014, 16:34:37 »
Ik kan niet meer inloggen met mijn S3 op Netflix via de app. Kan iemand me helpen?
Misschien Netflix even opnieuw downloaden?
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

I Like you

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 16 april 2014, 16:37:33 »
Misschien Netflix even opnieuw downloaden?

Heb ik al gedaan, telefoon opnieuw opgestart en mijn internet aan en uit gedaan. Ik had verwacht dat iets wel zou helpen.
I fell in love the way you fall asleep: slowly, and then all at once.Blog
Goodreads

Struisvogel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 28 april 2014, 19:34:21 »
Weet iemand wanneer seizoen 3 van Sherlock op Netflix komt?
~

AvaMusic

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 28 april 2014, 19:37:28 »
Hebben meer mensen het probleem dat de beelden op een gegeven moment achter lopen t.o.v. het geluid/de ondertiteling? Verder vind ik Netflix super! Misschien kan mijn computer het niet (meer) aan?
Ava Silver - http://www.avasilver.nl - http://facebook.com/avasilvermusic
Zangeres/Songwriter - Elektronische Indiepop

cestsenna

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 28 april 2014, 22:35:00 »
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Heel veel films die ik wil kijken staan er niet op. Laatst wilde ik een horror film kijken bijvoorbeeld, van de 20 die ik ingetypt had, stonden er serieus maar twee op. Ik vind het best jammer.
www.sennasthoughts.blogspot.nl --> mijn blog || Shine bright like a diamond

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 28 april 2014, 22:39:22 »
Hebben meer mensen het probleem dat de beelden op een gegeven moment achter lopen t.o.v. het geluid/de ondertiteling? Verder vind ik Netflix super! Misschien kan mijn computer het niet (meer) aan?
Ja dat heb ik soms ook! Heel irritant dan loopt het beeld achter.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 28 april 2014, 22:39:50 »
Weet iemand wanneer seizoen 3 van Sherlock op Netflix komt?
Geen idee het is al wel uit op DVD dus ik denk niet dat dat zo heel lang meer duurt.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 28 april 2014, 22:40:42 »
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Heel veel films die ik wil kijken staan er niet op. Laatst wilde ik een horror film kijken bijvoorbeeld, van de 20 die ik ingetypt had, stonden er serieus maar twee op. Ik vind het best jammer.
Bij de Amerikaanse versie hebben ze veel meer keuze ik zou daar even tussen kijken als ik jou was!
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Lucie

• Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 01 mei 2014, 19:22:29 »
Wie heeft er leuke film tips (: Ik heb Hola dus van een ander land mag ook! Ik heb laatst nog Magic Mike gekeken bij Netflix UK. Waaaaaah hihi
gratis geld verdienen? klik. mijn verkooptopic

C A L I

• don't be sad, be rad
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 01 mei 2014, 19:30:22 »
Ik heb netflix al 3 maanden and i'm in loveeee! Weet iemand wanneer Arrow S2 op Netflix komt? Ik wacht al zo lang
LANA DEL REY BABY ♥

Kendall

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 01 mei 2014, 19:49:15 »
Wie heeft er leuke film tips (: Ik heb Hola dus van een ander land mag ook! Ik heb laatst nog Magic Mike gekeken bij Netflix UK. Waaaaaah hihi
Sinds gisteren staat Remember Me met Robert Pattinson op Netflix. Weet niet of je die hebt gezien, maar van wat er in de beschrijving stond, leek het me best een leuke film!
Levensgenieter tot aan het bot.

dickerina

• Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 01 mei 2014, 22:38:40 »
Ineens als ik op google chrome druk gaat die uit zich zelf na een paar seconden weer weg :") Heb zo'n idee dat dat door dat Hola komt.

je wenkbrauwen lijken een beetje op het nike logo | ask.fm | tumblr

Frozenn

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 02 mei 2014, 12:30:59 »
Ik heb netflix al 3 maanden and i'm in loveeee! Weet iemand wanneer Arrow S2 op Netflix komt? Ik wacht al zo lang

arrow s2 is nog niet eens klaar met uitzenden dus ik denk dat dat even duurt. Ik moet tot zondag/maandag wachten op aflevering 21.
Ik heb wel netflix maar download ook nog veel.
Enjoy, you never know when live ends.   Lifeblog

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 02 mei 2014, 16:26:47 »
Ik heb met die unblocker dat op de amerikaanse de helft van de seizoenen ontbreekt? bv pretty little liars en glee, staan er niet verder op dan seizoen 2/3. Beetje jammer :(

anonymous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 02 mei 2014, 17:39:06 »
Ik heb met die unblocker dat op de amerikaanse de helft van de seizoenen ontbreekt? bv pretty little liars en glee, staan er niet verder op dan seizoen 2/3. Beetje jammer :(

Bij pll is dat best logisch, want seizoen 4 is nog niet op dvd beschikbaar

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 02 mei 2014, 17:41:57 »
Bij pll is dat best logisch, want seizoen 4 is nog niet op dvd beschikbaar
In Nederland staat bij pll seizoen 4 er wel al op..

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 04 mei 2014, 15:38:04 »
In Nederland staat bij pll seizoen 4 er wel al op..

Precies, daarom vind ik het zo raar. Want mensen uit Amerika kunnen het wel zien. Misschien ligt t aan die unblocker idk.

Tisjegirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 05 mei 2014, 13:50:03 »
aanrader op de Amerikaanse Netflix: Freaks and Geeks

Happily

• Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 06 mei 2014, 16:10:26 »
Edit; ben er al uit, laat maar.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 06 mei 2014, 17:17:36 »
Ik vind het het Nederlandse aanbod nu best groot is. Ik zit vrijwel altijd op de Nederlandse en niet meer op de VS site. Mss omdat ik vooral Suits kijk.

Wel raar, sommige films staan wel op de Nederlandse Netflix, maar kan ik niet vinden onder de Amerikaanse Netflix. Van Nederlandse films snap ik het, maar ook andere films.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 10 mei 2014, 09:47:46 »
Hoe komen jullie allemaal op de amerikaanse netflix?

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 10 mei 2014, 09:49:18 »

Dat kan je op Google vinden, je hebt Google Chrome nodig en dan moet je een unblocker downloaden..

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 10 mei 2014, 09:57:50 »
Moet je hola downloaden https://chrome.google.com/webstore/detail/hola-better-internet/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=en en dan komt er een oranje vlammetje recht boven in je scherm. Naja hij is oranje als hij aanstaat hij is grijs als hij uitstaat. Hij heeft soms kuren dan moet je hem even eraf gooien en opnieuw installeren. En als je dan naar de Amerikaanse site wil is het makkelijkste als je gewoon naar netflix gaat en dan pas hola aanzet dat gaat hij automatisch naar de Amerikaanse site soms moet je dan even opnieuw inloggen maar dan zit je op de Amerikaanse. 
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

anonymous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 10 mei 2014, 10:47:21 »
PLL seizoen 4 kom 13 mei op de Amerikaanse netflix las ik net op facebook

Sametattoos

• Eat, sleep, work, repeat.
    • Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 10 mei 2014, 10:48:53 »
Binnenkort gaan de abbo's een euro omhoog voor nieuwe leden!
Waiting for the night bus to take you home again.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 10 mei 2014, 11:31:13 »
Binnenkort gaan de abbo's een euro omhoog voor nieuwe leden!

Ik vind dat echt belachelijk. Het is hier al duurder dan in de US. Gelukkig was ik al lid, maar over 2 jaar ofzo willen ze dat ik hetzelfde ga betalen.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 11 mei 2014, 14:39:54 »
Ik heb die unblocker al gehad en dan stonden veel series er niet volledig op :(

craicalaic

• Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 11 mei 2014, 21:24:13 »
oh die unblocker ga ik straks even proberen
there are people who are always in love with the sky, no matter the weather. one day you will find someone who’ll love you the same way.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 12 mei 2014, 15:00:51 »
ik moet zeggen dat ik eerst altijd zoiets had met netflix van 'waarom betalen als je ook kan downloaden'
maar nu zit ik steeds op mn oom zn account en het is best chill want nu hoef ik niet bij te houden bij welke aflevering ik nou precies was gebleven :') Wel jammer dat het aanbod ruk is

Lucie

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 12 mei 2014, 16:55:10 »

Dan moet je even op het rondje in de tijdbalk klikken, dan gaat ie even bufferen en dan klopt ie als het goed is weer!
gratis geld verdienen? klik. mijn verkooptopic

C A L I

• don't be sad, be rad
    • Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 12 mei 2014, 18:31:55 »
arrow s2 is nog niet eens klaar met uitzenden dus ik denk dat dat even duurt. Ik moet tot zondag/maandag wachten op aflevering 21.
Ik heb wel netflix maar download ook nog veel.

In Amerika wel toch? En in NL is Arrow al bij aflevering 17?
LANA DEL REY BABY ♥

KrakAka

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 12 mei 2014, 19:25:36 »
Ah ik vind netflix echt heel erg fijn, heb het nu 2 maanden en heb alles van PLL gekeken en ben nu bezig met gossip girl.

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 12 mei 2014, 19:32:09 »
Ah ik vind netflix echt heel erg fijn, heb het nu 2 maanden en heb alles van PLL gekeken en ben nu bezig met gossip girl.
Ben al een maand bezig met gossie girl en pas bij seizoen 3 haha

i-am-daisy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 18 mei 2014, 22:40:06 »
Waaaarom staan hele bekende films er niet op??
Zoals The hunger games, James Bond, Fast and the Furious etc...

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 18 mei 2014, 22:41:50 »

Je snapt dat het ook geld kost? Ze breiden langzaam maar zeker uit

Formidable

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 19 mei 2014, 00:39:28 »

Heel soms heb ik dit ook! Ik heb soms ook opeens duitse ondertiteling kan gewoon

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 19 mei 2014, 12:48:36 »

Unblocker downloaden, in Amerika staat the hunger games er volgend mij wel op.

i-am-daisy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 19 mei 2014, 19:57:54 »
Unblocker downloaden, in Amerika staat the hunger games er volgend mij wel op.

Maar dat kan zeker alleen op laptop en niet op tv?

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 19 mei 2014, 20:38:05 »
ik moet zeggen dat ik eerst altijd zoiets had met netflix van 'waarom betalen als je ook kan downloaden'
maar nu zit ik steeds op mn oom zn account en het is best chill want nu hoef ik niet bij te houden bij welke aflevering ik nou precies was gebleven :') Wel jammer dat het aanbod ruk is

Ik vind dat best meevallen. Ik heb unblocker voor de US content, maar ik kijk eigenlijk voornamelijk via de Nederlandse netflix. Elke week zijn er wel veel films bij. En als je via de US content zou kijken zie ik films ertussen staan waarvan ik het idee heb dat ik ze 'laatst' nog in de bioscoop heb gezien. Mss kun je nou net niet HBO series kijken wat wel een gemis is, maar ik vind het steeds beter worden. Steve McQueen & (meer) Marvel films erbij en ik ben helemaal happy.

Rocketqueen

• Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 24 mei 2014, 18:06:54 »
Hahaha Winxclub staat op Netflix. Was vroeger echt fan.

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 30 mei 2014, 22:58:54 »
Oh oops al opgelost.

C A L I

• don't be sad, be rad
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 30 mei 2014, 23:14:09 »
Ik vind t aanbod nog best oke, alleen arrow s2 moet er nog bij!
LANA DEL REY BABY ♥

Cavallo

• Carry on
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 30 mei 2014, 23:16:28 »
Sinds gisteren hebben wij ook Netflix, vind t nu al super!
I don't just sing in my shower, I perform  l Nalangu l Ask.fm

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 15 juli 2014, 13:38:20 »
Ik wil nu m'n gratis maand starten, maar maakt het iets uit welk abonnement ik pak? Hij kiest nu zelf voor de middelste: 8,99, 2 schermen + HD. Maar als de maand af is dan zeg ik waarschijnlijk op, maar als ik nou betaald verder wil gaan kan ik dan nog gewoon switchen van abonnement? Want dan zou ik kiezen voor de goedkoopste met 1 scherm.

De goedkoopste is toch met 2 schermen of is hier iets in gewijzigd?

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 15 juli 2014, 13:50:03 »
Wat wordt er bedoeld met twee schermen? twee profielen?

AladdinSane

• Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 29 augustus 2014, 11:45:54 »
Ik heb netfilx, maar ik kijk altijd op Popcorn Time, zoooo veel meer aanbod, het is gratis -en veilig- te downloaden en het meeste is ondertiteld(:
Another hole to dig my soul in | Lastfm - Goodreads

Rocketqueen

• Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: 09 september 2014, 23:13:42 »

Italishh

• Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: 16 september 2014, 19:38:08 »
Probleem is al opgelost haha. One Tree Hill en Grey's Anatomy mogen wel eens op Netflix verschijnen..

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: 20 september 2014, 17:34:27 »
Probleem is al opgelost haha. One Tree Hill en Grey's Anatomy mogen wel eens op Netflix verschijnen..

Greys anatomy is wel op de Amerikaanse, en die is niet moeilijk te bereiken op je laptop/computer!
One tree Hill heb ik nog nooit opgezocht, maar als ik Google, zou ik denken dat die er ook is, op de Amerikaanse!

Sweetdreams

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: 29 september 2014, 20:04:15 »
Ik neem binnenkort ook Netflix. Weet iemand of de serie Awkward van MTV ook beschikbaar is? En de film The fault in our stars zo nee komen die nog wel?

eloquence.

• Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: 29 september 2014, 20:09:37 »
TFIOS is nog maar net uit op DVD en Awkward staat op de Argentijnse, Mexicaanse en Colombiaanse netflix. Dus als je echt desperate bent.
simblr

1991

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #160 Gepost op: 01 oktober 2014, 20:21:38 »
Hoi ik up dit topic even want ik heb een probleem met mijn Netflix.

Er is wel geld afgeschreven maar ik kan geen Netflix kijken omdat de 'payment method' niet goed is? Terwijl dat gewoon wel goed is. Heeft iemand dit eerder gehad?

het is ook een beetje kut dat ik geen contact echt kan opnemen met een nederlands bedrijf dat over netflix gaat oid. :l
Freedom is just another word for nothing left to lose.

TheChain

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: 05 oktober 2014, 18:45:37 »
Ik heb ook last met die payment methode, heb nu al 3x 1 eurocent af laten schrijven, maar zegt nog steeds dat het niet goed is..
The sky's the limit.

Ukkepuk

• Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: 06 oktober 2014, 10:54:24 »
omg Mr. Bean staat op Netflix, het eerste seizoen. Afgelopen week het hele seizoen gekeken met huisgenoten, heerlijk! Hahaha meest random serie ooit, maar we hadden Mr. Bean's Holiday gekeken en toen stond het ineens tussen de suggesties. Anders had ik nooit geweten dat het erop stond!

TheChain

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: 06 oktober 2014, 20:53:21 »
^Niks meer af laten schrijven! Je moet dan een paar uur (in het weekend tot daarna) wachten en dan kan je gewoon Netflix kijken. Ik dacht dat er ook wat was, maar je moet dan dus gewoon even wachten :)

You sure? Want hij werkt nu na een hele werkdag nog steeds niet :(
The sky's the limit.

Ukkepuk

• Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: 13 oktober 2014, 12:04:39 »
oeeeeeh ik zie weer nieuwe dingen staan
Tangled, 50/50 en Toy story 3 onder anderen

Memories

• Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: 15 oktober 2014, 12:16:27 »
Wauw ik lees hier echt voor het eerst over die Hola, hel chill dat ik nu op andere landen netflix kan bekijken!
Weet iemand of de serie Girls ergens bij een ander land er op staat?
Verkooptopic | People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.

triangle

• Gast
« Reactie #166 Gepost op: 15 oktober 2014, 13:50:23 »
Ik weet niet of het hier al eerder genoemd is of niet, maar dit is echt heel handig!
De twitteraccount @NieuwOpNetflix

Wordt elke keer getweet zodra er nieuw aanbod bij is :) incl het imdb-cijfer en een link naar de imdb-pagina!

demilovatox

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: 17 oktober 2014, 18:38:25 »
ik vind netflix echt zwaar tegenvallen... Ik keek altijd popcorn time, zo veel meer aanbod... maar dat schijnt zwaar illegaal te zijn  :hamer:

Sévérine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: 08 november 2014, 17:16:05 »
ik vind netflix echt zwaar tegenvallen... Ik keek altijd popcorn time, zo veel meer aanbod... maar dat schijnt zwaar illegaal te zijn  :hamer:

Ja ik nu ook, maar popcorntime is illegaal maar ze kunnen er (bijna) niks tegen doen.

Sleepy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: 14 december 2014, 16:35:30 »
Wauw ik lees hier echt voor het eerst over die Hola, hel chill dat ik nu op andere landen netflix kan bekijken!
Weet iemand of de serie Girls ergens bij een ander land er op staat?

moreflicks! vink alleen netflix aan, klik op movies of tv shows, en als je dan bij een film/serie op de netflix button klikt zie je in welk land je kan kijken.
« Laatst bewerkt op: 14 december 2014, 18:12:45 door Sleepy »

Leonie

• One person, thousand feelings ❤
    • Bekijk profiel
« Reactie #170 Gepost op: 24 februari 2015, 19:02:59 »
@sleepy ik gebruik Hola! is trouwens ook fijn voor MTV enz dan loop je seizoen voor met catfish (A)
-------
Ik heb een vraag misschien dat jullie me wel kunnen helpen. Ik ben nog ingelogd op iemand anders zijn tablet en die weigert me uit te loggen want dan kan hij er geen gebruik meer van maken. Weet iemand of ik de toegang kan blokkeren ofzo?
Ander wachtwoord werkt niet want op de een of andere reden vind netflix het niet nodig om dan opnieuw in te loggen.... muhh

Icarus

• Gallifreyan
    • Bekijk profiel
« Reactie #171 Gepost op: 24 februari 2015, 19:10:34 »
@sleepy ik gebruik Hola! is trouwens ook fijn voor MTV enz dan loop je seizoen voor met catfish (A)
-------
Ik heb een vraag misschien dat jullie me wel kunnen helpen. Ik ben nog ingelogd op iemand anders zijn tablet en die weigert me uit te loggen want dan kan hij er geen gebruik meer van maken. Weet iemand of ik de toegang kan blokkeren ofzo?
Ander wachtwoord werkt niet want op de een of andere reden vind netflix het niet nodig om dan opnieuw in te loggen.... muhh
Je kan op mijn account drukken en onder het kopje instellingen staat afmelden op alle apparaten.
Name me one hero who was happy. | fandom tumblr | aesthetic tumblr  |  arabella

Leonie

• Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: 24 februari 2015, 19:58:02 »
Oh thanks!

Leonie

• Bekijk profiel
« Reactie #173 Gepost op: 25 februari 2015, 18:58:35 »
hmmm op de een of andere manier werkt het niet... err staat bij dat het 8h kan duren maar die zijn we ondertussen al wel voorbij dus heb het nog n keer gedaan maar het werkt maar niet.

Eeyore

• Be nice or leave.
    • Bekijk profiel
« Reactie #174 Gepost op: 25 februari 2015, 19:33:34 »
Wat ik echt flink irritant aan Netflix vind, is dat als je bv The Lord Of The Rings wilt kijken, alleen deel 1&3 erop staat. En dit heb je bij best veel van die films met meerdere delen. Zo ook bij Pirates Of The Carribean.
The ocean gets its saltiness from the tears of misunderstood sharks who just want to cuddle
Tumblr | Blog

ymellow

• Bekijk profiel
« Reactie #175 Gepost op: 25 februari 2015, 19:49:42 »
Sorry als dit al eerder gevraagd is
Ik heb Hola gedownload en alles en het werkt prima. Op de site. Nu is mijn vraag dus of ik dit ook kan op de windows 8 app?

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #176 Gepost op: 25 februari 2015, 20:18:18 »
Ik vind Netflix ook echt top! Zelf vind ik de serie Homeland echt fantastisch! seizoen 1, 2 en 3 staat op Netflix en seizoen 4 wordt momenteel uitgezonden bij B&N (:

MyHead_Explodes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #177 Gepost op: 25 februari 2015, 20:22:35 »
Iemand aanraders qua film die je echt gezien moet hebben op Netflix?

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Reactie #178 Gepost op: 25 februari 2015, 22:51:13 »
Vind iemand netflix een aanrader als je al popcorntime hebt? Het aanbod daar vind ik best groot =)

Leonie

• Bekijk profiel
« Reactie #179 Gepost op: 25 februari 2015, 22:53:51 »
Vind iemand netflix een aanrader als je al popcorntime hebt? Het aanbod daar vind ik best groot =)

Ik heb ooit best wel prblemen met popcorn dat de film dan ineens stopt of dat hij enorm pixellig wordt. dan neig ik wel meer naar netflix maar ik vind dat netflix z'n aanbod wel mag vergrote met nieuwere titels aangezien we er gewoon voor betalen. Dus qua kwaliteit zeg ik netflix qua film aanbod sws popcorn.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #180 Gepost op: 25 februari 2015, 22:55:30 »
Naja als jouw popcorntime het gewoon altijd doet zou ik geen netflix nemen. Ik heb altijd al netflix gehad, en heb sinds kort ook popcorntime maar bij mij werkt dat de helft van de tijd niet. Het voordeel van popcorntime is dat nieuwe afleveringen van series er meteen op komen te staan, het nadeel is dan wel weer dan popcorntime niet legaal is.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #181 Gepost op: 25 februari 2015, 23:08:47 »
Naja als jouw popcorntime het gewoon altijd doet zou ik geen netflix nemen. Ik heb altijd al netflix gehad, en heb sinds kort ook popcorntime maar bij mij werkt dat de helft van de tijd niet. Het voordeel van popcorntime is dat nieuwe afleveringen van series er meteen op komen te staan, het nadeel is dan wel weer dan popcorntime niet legaal is.
Bij mij doet popcorn time het gewoon prima. Maar ik hoor veel verhalen over netflix dus vroeg me af of het de moeite waard was voor die 9 euro ofzo per maand..

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #182 Gepost op: 25 februari 2015, 23:45:35 »
@Demi: ik denk dat je voor jezelf uit moet gaan wat belangrijker is. Voordele van Poprcorntime is idd dat het aanbod veel groter is. Maar Netflix is legaal. Ik heb zelf de instelling dat ALS ik voor een normale prijs legaal van muziek, films en series kan genieten ik daarvoor kies. Ik heb bijv ook een Unlimited Pathe pas. Dat is mijn voornaamste reden dat ik Netflix gebruik (en dat Pocorntime bij mij gewoon kut is) en niet gewoon download. Maar als NEtflix achterloopt of bepaalde dingen niet aanbied dat zoek ik ook gewoon alternatieven. Als jij schijt hebt aan dat punt dan kun je net zo goed bij Popcorntime blijven, want dan heeft het voor jou meer voordelen dan nadelen.

ymellow

• Bekijk profiel
« Reactie #183 Gepost op: 26 februari 2015, 15:50:33 »
Luscious, volgens mij moet je dan je DNS (?) server veranderen, maar ik heb zelf geen idee hoe dit moet.

Dankje!

Kraplapje

• Bekijk profiel
« Reactie #184 Gepost op: 26 februari 2015, 15:57:01 »
De film 6 souls is toegevoegd: even kijken allemaal!
Ik ben begonnen aan House of Cards en binnenkort seizoen 3
Eet gezond! Eet altijd sla bij je frikandel!

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #185 Gepost op: 28 februari 2015, 08:56:18 »
Sorry als dit al eerder gevraagd is
Ik heb Hola gedownload en alles en het werkt prima. Op de site. Nu is mijn vraag dus of ik dit ook kan op de windows 8 app?

Ik heb het wel voor iPad en mijn smartphone gedownload. Dan mote je de Hola app downloaden en dan via Hola naar Netflix gaan. Werkt prima :)

Sara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #186 Gepost op: 02 maart 2015, 19:32:53 »
Heei, ik wil een netflix abonomment nemen, maar ik wil die van 8, 00 nemen.Er staat dat die van 8, 00 met sd kwaliteit is, kijkt iemand mrt sd kwaliteit.Is het goede kwaliteit? En kan ik dan ook met ondertiteling kijken?

Icarus

• Gallifreyan
    • Bekijk profiel
« Reactie #187 Gepost op: 02 maart 2015, 21:24:23 »
Ik vind van wel en alles is ondertitelt volgens mij (:
Name me one hero who was happy. | fandom tumblr | aesthetic tumblr  |  arabella

Afterglow

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #188 Gepost op: 07 maart 2015, 16:41:26 »
Ik ben een paar dagen geleden die gratis maand begonnen, maar er is wel ineens 9 euro van m'n rekening afgeschreven door netflix. Ik heb gewoon alle stappen gevolgd voor de gratis maand dus ik vind het een beetje raar dat er wel geld is afgeschreven. Ik heb al een beetje gezocht op andere sites of dit vaker gebeurd, maar ik kan alleen maar vinden dat het gewoon logisch is dat er pas geld afgeschreven wordt als de 2e maand ingaat. Dus, heeft iemand een idee hoe het kan dat er toch geld is afgeschreven?
We can complain because roses have thorns, or we can rejoice because thorns have roses.
tumblr

Marshmallow

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #189 Gepost op: 07 maart 2015, 18:02:10 »
He, staat into the woods op netflix? Ik wil die graag zien, maar hij staat niet op popcorn time :(

lotusbloempje

• Bekijk profiel
« Reactie #190 Gepost op: 07 maart 2015, 18:19:57 »
He, staat into the woods op netflix? Ik wil die graag zien, maar hij staat niet op popcorn time :(

Nee, die draait volgens mij nog steeds in de bioscoop, dus staat dan nog zeker niet op Netflix.

Dexter

• **
  • memento te ipsum amare
    • Bekijk profiel
« Reactie #191 Gepost op: 11 april 2015, 22:25:39 »
SPOILER!

Even ragen om het feit dat James Doakes dood is in Dexter. (Ik ben pas bij begin seizoen 3) Hij was, naast Dexter en Batista, mijn favo character. Zijn hele personage was geweldig en zo goed hoe hij eigenlijk achter de ware identiteit van The Bay-harbour Boucher is gekomen. Mehhhhh ik baal hier echt van :(
tumblr  ❥ Nee, ik heet niet echt Dexter.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #192 Gepost op: 11 april 2015, 22:28:45 »
SPOILER!

Even ragen om het feit dat James Doakes dood is in Dexter. (Ik ben pas bij begin seizoen 3) Hij was, naast Dexter en Batista, mijn favo character. Zijn hele personage was geweldig en zo goed hoe hij eigenlijk achter de ware identiteit van The Bay-harbour Boucher is gekomen. Mehhhhh ik baal hier echt van :(
Ja misschien kan dit beter in het dexter topic
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Dexter

• **
  • memento te ipsum amare
    • Bekijk profiel
« Reactie #193 Gepost op: 11 april 2015, 22:29:38 »
Ja misschien kan dit beter in het dexter topic
Op gezocht, kon ik niet vinden.
tumblr  ❥ Nee, ik heet niet echt Dexter.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Rocketqueen

• Bekijk profiel
« Reactie #195 Gepost op: 11 april 2015, 23:11:34 »
Nieuwe Marvel serie Dare Devil staat op Netflix, super nice

melanielente

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #196 Gepost op: 12 april 2015, 15:24:50 »
via een vpn een account aanmaken, betaal je maar 10 dollar ipv 10 euro  :blush:

dreamcatcher

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #197 Gepost op: 12 april 2015, 16:08:25 »
^Scheelt met de huidige koers toch weer 60 cent :P

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #198 Gepost op: 13 april 2015, 22:31:50 »
Is de USA versie en de NL versie soms beter gesynchroniseerd ofzo? Ik heb de optie 'mijn lijst' nu nl ook in de USA versie en ik zie er NL keuzes in terug :0 Zou namelijk ideaal zijn!

mainorelli

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #199 Gepost op: 14 april 2015, 20:25:05 »
Er is voor google chrome een dingetje, weet de naam even niet, en daarmee kan je Netflix ook laten denken dat je uit een ander land surft. Enige nadeel voor sommige: geen ondertiteling.

Sunburst

• Bekijk profiel
« Reactie #200 Gepost op: 15 april 2015, 10:01:51 »
Aaaah hulde aan netflix, wilde t eigenlijk alleen maar 1 maandje gratis uitproberen maar toen was ik hooked... Mn pa vond t maar een beetje eng maar zodra ik het uitgelegd had, was hij ook verslaafd. En sinds mn moeder 6 weken thuis zit na een operatie is zij ook helemaal fan. :').

Ik heb heel gossip girl gekeken, new girl, modern family, rita, how i met your mother, ben nu bezig met the returned en call the midwife.

Nymeria

• Bekijk profiel
« Reactie #201 Gepost op: 15 april 2015, 10:43:10 »
Er is voor google chrome een dingetje, weet de naam even niet, en daarmee kan je Netflix ook laten denken dat je uit een ander land surft. Enige nadeel voor sommige: geen ondertiteling.

De Hola! extensie zul je wel bedoelen? Ik heb tot nu toe wel altijd Engelse ondertiteling gehad als die op de VS stond
nobody said it was easy - tumblr

Caduto

• **
  • i'm a serial killer
    • Bekijk profiel
« Reactie #202 Gepost op: 15 april 2015, 14:39:40 »
Hoe gebruiken jullie die hola extensie?
Als ik die aanzet gaat ie wel naar de Amerikaanse netflix, maar als ik inlog dan kom ik weer bij de nederlandse netflix uit.

Of hebben jullie een amerikaans account aangemaakt?
it's dark in my imagination || tumblr.

Nymeria

• Bekijk profiel
« Reactie #203 Gepost op: 15 april 2015, 19:39:17 »
Hoe gebruiken jullie die hola extensie?
Als ik die aanzet gaat ie wel naar de Amerikaanse netflix, maar als ik inlog dan kom ik weer bij de nederlandse netflix uit.

Of hebben jullie een amerikaans account aangemaakt?

Ik ben altijd ingelogd wanneer ik m op de amerikaanse zet en dan blijft ie ook gewoon aan. Heb je het al geprobeerd terwijl je al ingelogd bent?

Caduto

• **
  • i'm a serial killer
    • Bekijk profiel
« Reactie #204 Gepost op: 26 april 2015, 11:32:29 »
Ik ben altijd ingelogd wanneer ik m op de amerikaanse zet en dan blijft ie ook gewoon aan. Heb je het al geprobeerd terwijl je al ingelogd bent?

Ik ben ook in gelogd op de nederlandse netflix en dan zet ik die extensie aan en dan gaat ie naar de amerikaanse, maar ik wordt dan gewoon weer uitgelogd en als ik dan inlog op de amerikaanse kom ik weer bij de nederlandse uit

it's dark in my imagination || tumblr.

Confiance

• Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: 26 april 2015, 11:39:35 »
Weet iemand of Greys Anatomy op Netflix staat? Kan het niet vinden namelijk.
Elle est sauvée.

simbaaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #206 Gepost op: 26 april 2015, 11:41:56 »
Ik vind het wel balen dat het lijkt alsof op netflix die series niet worden bijgeladen (met uitzondering van Pll dan) zoals Modern Family en Vampire Diaries ;(

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: 25 mei 2015, 21:16:12 »
^Lijkt me dat gewoon even contact met Netflix moet opnemen. Je kunt dat automatisch overschrijven trouwens ook ongedaan maken als je hier zwaar op tegen bent. Maar voor vragen zou ik gewoon Netflix bellen of mailen.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: 26 mei 2015, 09:43:10 »
'Rommelen met je VPN' is echt geen piraterij. Ik surf soms op internet op een manier waarop 'het internet' niet weet wat mijn locatie. Niemand hoeft te weten dat ik uit Nederland komt, dat is mijn recht van privacy. Hierdoor kan ik ook content uit andere landen zien. Niet alleen Netflix, maar er zijn wel meer websites die helemaal worden afgeschermd omdat je uit Europa of Nederland komt. Hola werkt in principe het zelfde, het is misschien een app die door velen nu hoofdzakelijk gebruikt wordt omdat content van de Amerikaanse of UK netflix te streamen, maar het idee achter die app is gewoon een tegenzet tegen internetcensuur. Waarom moeten die dingen region restricted zijn? Het internet is vrij, ik vind dat ik gewoon alle info moeten kunnen lezen die op het internet beschikbaar is.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: 04 juni 2015, 09:58:53 »
Oke ik wou gister dus die eerste gratis maand doen, heb die 1 cent betaald en nu als ik naar netflix ga staat er 'registratie voltooien' en dan moet ik weer opnieuw geld over maken. Nu ben ik niet gierig maar het is wel vervelend :') iemand die weet wat ik moet doen?

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #210 Gepost op: 20 augustus 2015, 16:20:43 »
Upje!

Ik wil het misschien gaan kopen maar raden jullie het aan? Is het aanbod al beter dan eerst?

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #211 Gepost op: 20 augustus 2015, 16:49:01 »
Upje!

Ik wil het misschien gaan kopen maar raden jullie het aan? Is het aanbod al beter dan eerst?
Ik ben heel tevreden! Vind nog steeds dat de Nederlandse best bagger is vergeleken met de Amerikaanse maar gelukkig kan je makkelijk via de Amerikaanse kijken, het enige nadeel is dat je het dan niet op je tv kan laten afspelen(als je chromecast oid hebt)
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: 20 augustus 2015, 23:43:51 »
Ik ben heel tevreden! Vind nog steeds dat de Nederlandse best bagger is vergeleken met de Amerikaanse maar gelukkig kan je makkelijk via de Amerikaanse kijken, het enige nadeel is dat je het dan niet op je tv kan laten afspelen(als je chromecast oid hebt)
Kun je me uitleggen hoe dat eigenlijk werkt?  Ik wil netflix op me laptop en ps4 afspelen.

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: 21 augustus 2015, 00:02:49 »
Ik heb me net geregistreerd voor de maand gratis en heb die 1 eurocent betaald maar het scherm blijft bij ' registratie voltooien' en de betalingsmethodes...

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: 21 augustus 2015, 12:11:27 »
Ik heb echt ontzettend zin in de nieuwe serie die volgende week op Netflix komt, Narcos. En alle afleveringen komen tegelijkertijd uit dus ik ben bang dat ik ga bingewatchen :')

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: 21 augustus 2015, 12:17:36 »
Kun je me uitleggen hoe dat eigenlijk werkt?  Ik wil netflix op me laptop en ps4 afspelen.
Om via de Amerikaanse te kijken bedoel je? Dan moet je dit: https://chrome.google.com/webstore/detail/unlimited-free-vpn-hola/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=en downloaden. Vervolgens komt dat recht boven naast waar je site typte zegmaar een soort vlammetje te staan, als je daar opdruk kan je er voor kiezen om netflix(en andere sites) te laten geloven dat je in een ander land bent dan wordt het vlammetje ook oranje dan weet je dat hij aanstaat(en dan komt er soms ook het vlaggetje van het land te staan). Het kan zijn dat je, je opnieuw moet inloggen bij netflix en ook werkt het niet altijd en moet je het soms opnieuw downloaden, maar dat is niet vaak. Trouwens de Engelse heeft ook weer andere series enzo, dus daar kan je ook even kijken.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Sophie.

• **
  • Obama Out.
    • Bekijk profiel
« Reactie #216 Gepost op: 22 augustus 2015, 23:28:23 »
De Hola! extensie zul je wel bedoelen? Ik heb tot nu toe wel altijd Engelse ondertiteling gehad als die op de VS stond

Wat is het verschil tussen Netflix in NL en netflix in de VS?
hoi

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #217 Gepost op: 22 augustus 2015, 23:29:38 »

Wat is het verschil tussen Netflix in NL en netflix in de VS?
Bij de Amerikaanse is meer aanbod.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Sophie.

• **
  • Obama Out.
    • Bekijk profiel
« Reactie #218 Gepost op: 23 augustus 2015, 01:13:06 »
Iemand die met hola nu ook dance moms kijkt?
hoi

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #219 Gepost op: 23 augustus 2015, 11:18:39 »
Ik heb echt ontzettend zin in de nieuwe serie die volgende week op Netflix komt, Narcos. En alle afleveringen komen tegelijkertijd uit dus ik ben bang dat ik ga bingewatchen :')
Hoe weet jij wanneer er nieuwe series komen?
Ik heb sinds vrijdag netflix gratis maand en ik ben nu al helemaal verslaafd aan Orange is the new Black.  :')

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #220 Gepost op: 23 augustus 2015, 13:32:06 »
Hoe weet jij wanneer er nieuwe series komen?
Ik heb sinds vrijdag netflix gratis maand en ik ben nu al helemaal verslaafd aan Orange is the new Black.  :')
Ik heb een hele tijd geleden een enquête ingevuld (van iets wat losstaat van Netflix) en daar werd die serie Narcos genoemd als serie die in het najaar op Netflix komt, maar als je Netflix op Facebook volgt, maken ze daar soms ook aankondigingen. En volgens mij zijn er ook heel veel sites die laten zien welke nieuwe series er komen, maar ik weet niet zeker of je dat alleen voor de Amerikaanse kan vinden of ook voor Nederlands.

Second Gear

• Bekijk profiel
« Reactie #221 Gepost op: 27 oktober 2015, 12:22:10 »
http://www.netflix-nederland.nl/te-verschijnen-series-op-netflix/
Hier is een handige link voor de mensen die willen weten wanneer nieuwe seizoenen op netflix komen.
It doesn't always work out and that's ok    |    tumblr    |    study tumblr

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #222 Gepost op: 27 oktober 2015, 12:25:30 »
Pfoe, ben echt verslaafd aan netflix, oeps!
Heb al een aantal series gekeken, waaronder Lost, vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Ben op het moment aan het wachten op Teen Wolf seizoen 5 en op Pretty Little Liars seizoen 6B. Daardoor ben ik ook maar begonnen aan een nieuwe serie, Gossip Girl, vind het een hele leuke serie. Nu bij seizoen 2, en er zijn 6 seizoenen, dus dat word nog wat deze vakantie  :fieuw:
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Little Person

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #223 Gepost op: 27 oktober 2015, 12:46:20 »
Heeft iemand ook een andere proxy dan Hola? Ik vertrouw Hola niet helemaal meer namelijk..
These little black dots don’t lie ...      

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #224 Gepost op: 27 oktober 2015, 13:58:37 »
Weet niet of iemand gisteren late night heeft gekeken, maar daar was die man achter Netflix als gast en hij vertelde dat over 3-5 jaar waarschijnlijk het aanbod wereldwijd hetzelfde zal zijn

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #225 Gepost op: 27 oktober 2015, 17:10:43 »
Hoe kun je ook alweer op de Amerikaanse Netflix?

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #226 Gepost op: 27 oktober 2015, 18:06:59 »
Hoe kun je ook alweer op de Amerikaanse Netflix?
Hola extensie voor chrome downloaden
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #227 Gepost op: 27 oktober 2015, 18:31:30 »

Ah thanks!

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #228 Gepost op: 27 oktober 2015, 20:41:27 »
Weet niet of iemand gisteren late night heeft gekeken, maar daar was die man achter Netflix als gast en hij vertelde dat over 3-5 jaar waarschijnlijk het aanbod wereldwijd hetzelfde zal zijn
Dat zou heel mooi zijn :)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #229 Gepost op: 27 oktober 2015, 20:43:20 »
Hola was toch niet veilig?

Little Person

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #230 Gepost op: 27 oktober 2015, 20:54:37 »
Dat dacht ik dus ook!
These little black dots don’t lie ...      

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #231 Gepost op: 27 oktober 2015, 21:26:46 »
Oh? Niks van gehoord! Waarom is het niet veilig? :)
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #232 Gepost op: 28 oktober 2015, 11:33:39 »
Oh? Niks van gehoord! Waarom is het niet veilig? :)
Nou, het kwam erop neer dat de breedbandte die de gratis gebruikers van Hola opzetten, wordt gebruikt door de betalende leden van een andere service aangeboden door hetzelfde bedrijf. Op die breedbandte kunnen zich illegale praktijken afspelen zoals illegale handel of zelfs kinderporno en jij zit daar dan ook op, dus kun jij daar ook mee in verband worden gebracht.

Hier is een bron: http://www.computeridee.nl/nieuws/gratis-netflix-vpn-hola-is-onveilig/

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #233 Gepost op: 28 oktober 2015, 18:41:56 »
Serieus? Want veel mensen gebruiken het las ik.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #234 Gepost op: 29 oktober 2015, 19:24:49 »
Serieus? Want veel mensen gebruiken het las ik.
Yup, ik heb het op meerdere sites gelezen en is toen geloof ik ook op het nieuws geweest.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #235 Gepost op: 29 oktober 2015, 19:27:42 »
Nou, het kwam erop neer dat de breedbandte die de gratis gebruikers van Hola opzetten, wordt gebruikt door de betalende leden van een andere service aangeboden door hetzelfde bedrijf. Op die breedbandte kunnen zich illegale praktijken afspelen zoals illegale handel of zelfs kinderporno en jij zit daar dan ook op, dus kun jij daar ook mee in verband worden gebracht.

Hier is een bron: http://www.computeridee.nl/nieuws/gratis-netflix-vpn-hola-is-onveilig/
Oh jeetje, nou heb het dan ook maar verwijderd haha! Weet je over een andere manier is om op de Amerikaanse Netflix te komen?
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #236 Gepost op: 29 oktober 2015, 19:30:56 »
Oh jeetje, nou heb het dan ook maar verwijderd haha! Weet je over een andere manier is om op de Amerikaanse Netflix te komen?
Nouja je hebt dus betaalde VPN services, die kosten je rond de 5 dollar per maand dus dat valt ook wel mee natuurlijk. Ik las dus wel (want ik ging daar ook even op zoeken) dat kijken met een VPN in principe niet is toegestaan op Netflix. In theorie kunnen ze je dan blokkeren maar gebeurt in de praktijk niet zo vaak, stond er ook.

Nontimebomala

• Adults are only kids grown up, anyway.
    • Bekijk profiel
« Reactie #237 Gepost op: 29 oktober 2015, 21:13:47 »
klopt! Stond vanmorgen ook ergens op een nieuwssite, zou heel mooi zijn!
~Non de tweede als president de eerste!
~For the flaw lies in your head, not in your heart. Now we're heading up high, now it's a long way down.

AlmondEyes

• **
  • Saudade
    • Bekijk profiel
« Reactie #238 Gepost op: 05 november 2015, 12:36:24 »

Pas dan.. Pff waarom niet binnen 1-2 jaar 😤
Every experience is a lesson. Every loss is a gain.

AlmondEyes

• **
  • Saudade
    • Bekijk profiel
« Reactie #239 Gepost op: 05 november 2015, 12:38:30 »
Mensen ik krijg steeds op mn iPad een foutmelding 1016  ofzo iets, weten jullie wat dat is en hoe je het oplost :o?

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #240 Gepost op: 05 november 2015, 12:48:34 »
Pas dan.. Pff waarom niet binnen 1-2 jaar 😤

Omdat dat misschien niet mogelijk is? Er zal namelijk wel veel voor geregeld moeten worden

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #241 Gepost op: 05 november 2015, 12:50:16 »
Mensen ik krijg steeds op mn iPad een foutmelding 1016  ofzo iets, weten jullie wat dat is en hoe je het oplost :o?

Met google krijg ik al heel veel hits. Kijk daar even tussen en probeer een paar oplossingen uit

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #242 Gepost op: 09 november 2015, 17:10:30 »
Welke serie(s) raden jullie aan om te kijken?
Ik ben opzoek naar een nieuwe serie, omdat de laatste (Skins) die ik gekeken heb is afgelopen.

Deze heb ik al gezien:
Breaking Bad
The walking dead
Gossip Girl
Sons of anarchy
Skins

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #243 Gepost op: 09 november 2015, 17:37:54 »
Ik ben opzoek naar een nieuwe serie, omdat de laatste (Skins) die ik gekeken heb is afgelopen.

Deze heb ik al gezien:
Breaking Bad
The walking dead
Gossip Girl
Sons of anarchy
Skins
Game of Thrones, Dexter & Lost alleen staat GoT volgens mij niet op netflix
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #244 Gepost op: 09 november 2015, 19:29:34 »

Deze heb ik al gezien:
Breaking Bad
The walking dead
Gossip Girl
Sons of anarchy
Skins

Marco Polo vond ik wel leuk

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #245 Gepost op: 09 november 2015, 19:31:26 »
Marco Polo vond ik wel leuk
Vond ik ook heel leuk, staat nog wel maar een seizoen van op. Volgend jaar komt het tweede :) Verder vond ik Penny Dreadful ook echt heel gaaf, en Once Upon a Time. Maar is wel beiden fantasy, weet niet of dat je ding is. Misfits vond ik ook heel leuk, vooral de eerste drie seizoenen.

PBG

• Lump off.
    • Bekijk profiel
« Reactie #246 Gepost op: 09 november 2015, 19:55:27 »
Marco Polo
Heroes
Narcos
Better Call Saul (zeker kijken als je Breaking Bad hebt gezien, is de prequel van breaking bad :))
Homeland
Lilyhammer

En echte chickflicks:
Orange is the New Black
The vampire diaries
The originals
Unbreakable Kimmy Schmidt

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #247 Gepost op: 17 november 2015, 14:00:15 »
Ik heb nét Netflix afgesloten want wij hebben hier tegenwoordig zowel beneden als boven Smart TV. Is er dus schijnbaar één of andere storing. 😑

Expergefactor

• *
  • Grey wolf
    • Bekijk profiel
« Reactie #248 Gepost op: 17 november 2015, 14:09:36 »
Ik ben nu dexter en totally spies aan het kijken. :D

Espérance

• **
  • Eiffel Tower
    • Bekijk profiel
« Reactie #249 Gepost op: 23 december 2015, 12:13:37 »
Wie deelt z'n account 8)  Mijn ouders willen niet meer omdat ik de enige was die keek...

fabasshole

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #250 Gepost op: 29 december 2015, 11:43:18 »
Vind t niet zo'n slimme zet dat netflix Gossip Girl gaat verwijderen. :fieuw:

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #251 Gepost op: 29 december 2015, 12:20:13 »
Vind t niet zo'n slimme zet dat netflix Gossip Girl gaat verwijderen. :fieuw:
Wat?! Gaan ze die er afhalen?  :blink: Why??

fabasshole

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #252 Gepost op: 29 december 2015, 12:29:04 »
^ Ik las op facebook dat hun rechten voor Gossip Girl 1 januari verlopen, en dat ze het niet opnieuw gaan betalen. Hoop dat het niet waar is..

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #253 Gepost op: 29 december 2015, 12:33:31 »
^Zou zonde zijn, volgens mij is het nog steeds best populair? Maar, goed dat ik het weet. Ik ben nu bijna klaar met Sleepy Hollow en dan begin ik in ieder geval niet aan Gossip Girl met het risico dat ik het niet kan uitkijken.

Ox

• Victory Through Harmony
    • Bekijk profiel
« Reactie #254 Gepost op: 29 december 2015, 12:34:13 »
ik heb gelukkig alle gossip girl al gemarathoned 2 jaar terug :D
Football isn't a matter of life or death. It is way more important than that

Crowley

• **
  • Because we match.
    • Bekijk profiel
« Reactie #255 Gepost op: 29 december 2015, 12:39:51 »
Een paar maanden geleden hadden ze er ook al een paar seizoenen van Gossip Girl afgegooid toch? En toen na een paar dagen weer online gezet. Blijf daar maar in hopen haha, want ik heb ooit al wat seizoenen gezien maar ben nog lang niet klaar! Al denk ik deze keer dat ze echt de rechten niet opnieuw hebben gekocht, wat ik overal lees.

Ik kijk nu trouwens die Netflix documentaire 'Making a Murderer', heel indrukwekkend.
It's the good things that hurt when you're missing them.

Froste

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #256 Gepost op: 29 december 2015, 13:04:13 »
^Zou zonde zijn, volgens mij is het nog steeds best populair? Maar, goed dat ik het weet. Ik ben nu bijna klaar met Sleepy Hollow en dan begin ik in ieder geval niet aan Gossip Girl met het risico dat ik het niet kan uitkijken.

Shittt ben ik nou net begonnen met kijken afgelopen weel ;(

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #257 Gepost op: 29 december 2015, 14:12:05 »
Gossip Girl gaat er definitief af, net zoals The Walking Dead bijv. Dus helaas voor de mensen die net begonnen zijn of nog niet klaar zijn, je hebt nog 2 dagen (Walking Dead tot 18 jan.) ;p

Crowley

• **
  • Because we match.
    • Bekijk profiel
« Reactie #258 Gepost op: 29 december 2015, 14:20:53 »
Vraag me dan wel weer af of het alleen in Nederland verwijderd wordt, want ik kijk via zo'n Google Chrome extensie ook naar het buitenlandse aanbod. Die paar seizoenen in 2 dagen erdoorheen jagen is me ook weer een beetje teveel van het goede.  :D

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #259 Gepost op: 29 december 2015, 14:31:53 »
En  van Walking Dead staan nog niet eens alle seizoenen erop :( Jammer

nefelibata

• We've got holes but we carry on.
    • Bekijk profiel
« Reactie #260 Gepost op: 29 december 2015, 15:25:25 »
Wat ik heb gekeken:
New Girl
Orphan black
Orange is the new black
The following
Under the dome
The returned
House
Pretty little liars
Between
The killing
Lost
Verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/ik-raak-mn-baan-kwijt-en-heb-geld-nodig-help-me-309043.0.html  --- “Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #261 Gepost op: 29 december 2015, 15:27:34 »
Een paar maanden geleden hadden ze er ook al een paar seizoenen van Gossip Girl afgegooid toch? En toen na een paar dagen weer online gezet. Blijf daar maar in hopen haha, want ik heb ooit al wat seizoenen gezien maar ben nog lang niet klaar! Al denk ik deze keer dat ze echt de rechten niet opnieuw hebben gekocht, wat ik overal lees.

Ik kijk nu trouwens die Netflix documentaire 'Making a Murderer', heel indrukwekkend.
Ja was inderdaad ook zo!
Die docu staat ook op mijn lijstje, leek mij ook wel fascinerend. Iemand hier al aan 'Helix' begonnen? Zag er ook wel leuk uit vond ik.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #262 Gepost op: 29 december 2015, 15:28:12 »
Vraag me dan wel weer af of het alleen in Nederland verwijderd wordt, want ik kijk via zo'n Google Chrome extensie ook naar het buitenlandse aanbod. Die paar seizoenen in 2 dagen erdoorheen jagen is me ook weer een beetje teveel van het goede.  :D
Gebruik je toevallig Hola? Want daar moet je wel mee uitkijken. Voor Amerika zal het er wellicht wel langer op blijven staan.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #263 Gepost op: 29 december 2015, 15:29:24 »
Shittt ben ik nou net begonnen met kijken afgelopen weel ;(
Ooooh :( Dan moet je het daarna misschien toch maar streamen via een andere site? Of alleen nog maar Gossip Girl kijken in de komende dagen whaha.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #264 Gepost op: 29 december 2015, 15:33:27 »
Ja was inderdaad ook zo!
Die docu staat ook op mijn lijstje, leek mij ook wel fascinerend. Iemand hier al aan 'Helix' begonnen? Zag er ook wel leuk uit vond ik.
Helix heb ik het eerste seizoen van gezien en dat was.. apart.. Toen begon het tweede seizoen en dat was zo ruk dat ik na 30 minuten gestopt ben met de aflevering.
Ik zou dus als ik jou was gewoon stoppen na seizoen 1 (het verhaal stopt ook wel sort of, beetje gesloten einde) en het daar bij laten. Het is overigens ook gecanceled dus meer zal er niet van komen haha.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #265 Gepost op: 29 december 2015, 15:35:45 »
Ik heb net eindelijk de eerste aflevering van Chef's Table uit gekeken en ik vind dat zo'n heerlijk iets. Niet perse om het prachtige eten, maar ik hou van dit soort docu's. Gewoon zo interessant om te zien.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #266 Gepost op: 29 december 2015, 15:37:44 »
Helix heb ik het eerste seizoen van gezien en dat was.. apart.. Toen begon het tweede seizoen en dat was zo ruk dat ik na 30 minuten gestopt ben met de aflevering.
Ik zou dus als ik jou was gewoon stoppen na seizoen 1 (het verhaal stopt ook wel sort of, beetje gesloten einde) en het daar bij laten. Het is overigens ook gecanceled dus meer zal er niet van komen haha.
Haha ja mijn broer vond het ook al een beetje wazig maar an sich sprak het concept me wel aan. Misschien inderdaad eerst maar ff proberen en dat tweede seizoen is goed om te weten dat skip ik dan sowieso wel haha.

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #267 Gepost op: 29 december 2015, 18:38:23 »
Gossip Girl gaat er definitief af, net zoals The Walking Dead bijv. Dus helaas voor de mensen die net begonnen zijn of nog niet klaar zijn, je hebt nog 2 dagen (Walking Dead tot 18 jan.) ;p

ah noooo!! Moet nog 1 seizoen van The Walking Dead kijken, dus dat wordt ff opschieten dan ;''D
Heb gelukkig GG wel al helemaal gezien.

Crowley

• **
  • Because we match.
    • Bekijk profiel
« Reactie #268 Gepost op: 29 december 2015, 18:47:57 »
Gebruik je toevallig Hola? Want daar moet je wel mee uitkijken. Voor Amerika zal het er wellicht wel langer op blijven staan.

Nee die verhalen heb ik inderdaad ook gelezen! De Media Hint trial blijft op een of andere manier werken zonder te betalen :')

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #269 Gepost op: 29 december 2015, 20:43:03 »
Ik heb sinds deze week netflix, yeej :D House of Cards had ik al gezien via torrents, orange is the new black was ik mee bezig en heb ik afgelopen week uitgekeken via netflix. Nu dus op zoek naar iets nieuws!
Ik wilde ook beginnen aan Helix maar ik lees hierboven niet zulke beste recensies haha.
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Crowley

• **
  • Because we match.
    • Bekijk profiel
« Reactie #270 Gepost op: 29 december 2015, 21:16:23 »
Ik heb sinds deze week netflix, yeej :D House of Cards had ik al gezien via torrents, orange is the new black was ik mee bezig en heb ik afgelopen week uitgekeken via netflix. Nu dus op zoek naar iets nieuws!
Ik wilde ook beginnen aan Helix maar ik lees hierboven niet zulke beste recensies haha.

Homeland!!!!!!!!! Haha ik blijf dat echt aan iedereen aanraden. Of Sense8, weer eens wat anders maar ook best vet.

lol

• **
  • black is the new black
    • Bekijk profiel
« Reactie #271 Gepost op: 29 december 2015, 22:17:59 »
FLASH, echt vet leuke serie haha
en grant gustin(hoofdrolspeler van flash) is ook niet helemaal verkeerd om naar te kijken laughing7. laughing7. :naughty: :naughty:

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #272 Gepost op: 29 december 2015, 22:18:31 »
Weet iemand of er nog meer afleveringen van Orange is the new black komen. Zo opeens afgelopen  :P Vet jammer :(

Iemand nog tips voor wat ik nu kan kijken? :)

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #273 Gepost op: 29 december 2015, 22:59:21 »
FARGO. echt liefde voor Fargo. Ik vind dat zo'n geweldige serie, het is gewoon zo goed gemaakt met de juiste dosis humor en spanning. En er doen altijd hele bekende mensen mee, zoals eerste seizoen Martin Freeman en tweede seizoen bijv. Kirsten Dunst.

lotusbloempje

• Bekijk profiel
« Reactie #274 Gepost op: 30 december 2015, 12:25:45 »

Jessica Jones! Orphan Black. Of de documentaire Making a Murderer.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #275 Gepost op: 30 december 2015, 12:26:40 »
Oh god ja ik moet ook een nieuwe serie uitzoeken haha. Fargo hoor ik inderdaad ook veel over, dus misschien daar aan beginnen of aan Jessica Jones.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #276 Gepost op: 30 december 2015, 12:40:11 »
Dexter!
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Mariaax

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #277 Gepost op: 30 december 2015, 12:56:18 »
Net begonnen aan Jane the Virgin, vind het echt heel leuk, aanrader!
I am not a hothead! I am Colombian! We get excited. My country is covered in coffee!

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #278 Gepost op: 30 december 2015, 14:41:51 »
Dexter vind ik te eng haha en Fargo heb ik al gezien! De rest ga ik even trailers van kijken, thanks allemaal! :)
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #279 Gepost op: 30 december 2015, 14:42:30 »
Oh god ja ik moet ook een nieuwe serie uitzoeken haha. Fargo hoor ik inderdaad ook veel over, dus misschien daar aan beginnen of aan Jessica Jones.
Fargo is gaaf!

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #280 Gepost op: 30 december 2015, 14:44:54 »
Dexter is zoooo briljant man, ik vond het niet te eng persoonlijk maar misschien heb je al eens wat gekeken waardoor je dat zegt haha. Homeland is ook supergaaf, heel erg spannend.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #281 Gepost op: 30 december 2015, 14:50:48 »
Dexter vind ik inderdaad ook echt een geweeeeldige serie. Da's ook een aanrader ja.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #282 Gepost op: 30 december 2015, 16:47:09 »
Ik ben nu begonnen met AHS en ik had het totaal niet verwacht, maar ik vind het nog leuk ook om naar te kijken :D
Ik heb de eerste drie seizoenen gekeken en ik vind het echt awesome haha.
Ik ga vanavond denk ik aan Fargo beginnen :D Goede reviews en het is eens iets anders dan wat ik normaal kijk.

kik.jazza

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #283 Gepost op: 30 december 2015, 17:25:51 »
Ik heb eerst prison break gekeken en orange is the new black, vond prison break echt heel goed. Daarna New gril en ben nu net begonnen aan homeland.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #284 Gepost op: 30 december 2015, 17:31:29 »
Ik heb de eerste drie seizoenen gekeken en ik vind het echt awesome haha.
Ik ga vanavond denk ik aan Fargo beginnen :D Goede reviews en het is eens iets anders dan wat ik normaal kijk.
Have fun! :D
Seizoen 3 komt wel pas in 2017, omdat ze pas kunnen filmen als er sneeuw ligt dus nu moet ik heel lang wachten tot het nieuwe seizoen :c

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #285 Gepost op: 30 december 2015, 17:39:12 »
Have fun! :D
Seizoen 3 komt wel pas in 2017, omdat ze pas kunnen filmen als er sneeuw ligt dus nu moet ik heel lang wachten tot het nieuwe seizoen :c
Ja dat las ik net in de Netflix-Nederland nieuwsbrief haha, dat is wel jammer!

Haunted

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #286 Gepost op: 30 december 2015, 17:41:13 »
Ik ben pas bij season1 episode 10 van Gossip Girl en raad eens...
Vanaf morgen staat ie er niet meer op  :saai:
L'histoire s'écrit et c'est moi qui a le stylo.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #287 Gepost op: 30 december 2015, 18:18:39 »
Jaa de eerste aflevering vond ik nog wat vreemd maar nu blijf ik maar kijken. Dit wordt m'n nieuwe binge watch serie denk ik laughing7.
Haha ja als je het eerste seizoen al leuk vind, dan ga je het tweede ook echt wel graag zien. Dat vond ik zelf nog beter eigenlijk. Het derde seizoen is ook gaaf, wel minder eng vond ik.

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #288 Gepost op: 30 december 2015, 20:13:40 »
Weet iemand of er nog meer afleveringen van Orange is the new black komen. Zo opeens afgelopen  :P Vet jammer :(

Iemand nog tips voor wat ik nu kan kijken? :)

Seizoen 4 komt in juni uit, geloof ik.

katje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #289 Gepost op: 30 december 2015, 20:53:50 »
ik heb nu voor  het eerst netflix en wou super graag gossip girl kijken en nu gaat het weg :(

Alioqui

• I'm a daydreamer and a nightthinker
    • Bekijk profiel
« Reactie #290 Gepost op: 30 december 2015, 21:42:29 »
Wat ik heb gekeken/ waar ik nu in bezig ben:
Superheroes
Jessica Jones
Daredevil
Robin Hood
Mitsfits (vond ik een tijdlang leuk, maar op een gegeven moment haakte ik af omdat een acteur wegging)
Grimm
Once Upon a time
Sense of Eight
Arrow

Ik vind Sense of Eight echt een aanrader, hoop dat daar snel een seizoen twee van komt. Daredevil vond ik ook heel sterk.
Deze twee sprongen er voor mij echt uit :)
Over Jessica Jones kan ik nog niet zo veel zeggen, daar ben ik nu een tijdje in bezig, en ben net begonnen aan Arrow. Ben benieuwd, haha,
“Time flies when you're throwing watches.” Come to the dark side. We have cookies.
tumblrWattpad

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #291 Gepost op: 31 december 2015, 10:56:46 »
Wat ik heb gekeken/ waar ik nu in bezig ben:
Superheroes
Jessica Jones
Daredevil
Robin Hood
Mitsfits (vond ik een tijdlang leuk, maar op een gegeven moment haakte ik af omdat een acteur wegging)
Grimm
Once Upon a time
Sense of Eight
Arrow

Ik vind Sense of Eight echt een aanrader, hoop dat daar snel een seizoen twee van komt. Daredevil vond ik ook heel sterk.
Deze twee sprongen er voor mij echt uit :)
Over Jessica Jones kan ik nog niet zo veel zeggen, daar ben ik nu een tijdje in bezig, en ben net begonnen aan Arrow. Ben benieuwd, haha,
Misfits ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #292 Gepost op: 31 december 2015, 12:40:31 »
Misfits heb ik wel helemaal uit gekeken maar ik vond de eerste drie seizoenen wel de beste, omdat daar alle leuke mensen in zaten. De andere twee waren wel leuk, maar niet zo geweldig als dat ervoor.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #293 Gepost op: 31 december 2015, 12:43:39 »
Ja misschien dat ik ook nog eens verderga maar ik heb inderdaad de eerste drie seizoenen gekeken, die waren in ieder geval wel erg leuk.

Ox

• Bekijk profiel
« Reactie #294 Gepost op: 31 december 2015, 12:46:43 »
ik zit te wachten op degrassi

hopelijk komt die in nl tegelijk met amerika :D

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #295 Gepost op: 31 december 2015, 12:52:38 »
ik zit te wachten op degrassi

hopelijk komt die in nl tegelijk met amerika :D
Dat zou echt awesome zijn!

AlmondEyes

• **
  • Saudade
    • Bekijk profiel
« Reactie #296 Gepost op: 31 december 2015, 13:04:53 »
Reign is ook echt een aanrader, nieuwe serie waarmee ik ben begonnen 😊

Ox

• Bekijk profiel
« Reactie #297 Gepost op: 31 december 2015, 13:27:34 »
Dat zou echt awesome zijn!
15 januari komt het hele eerste (dus van de vernieuwde serie) er op YESH marathon tijd net na de vakantie :"D ik heb 19 en 21 januari tentamens oeps

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #298 Gepost op: 31 december 2015, 13:43:39 »
15 januari komt het hele eerste (dus van de vernieuwde serie) er op YESH marathon tijd net na de vakantie :"D ik heb 19 en 21 januari tentamens oeps
Dat is echt cool man, die serie vroeger altijd gevolgd. Wel de oude dus, maar er is een nieuwe serie begrijp ik?

Spencer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #299 Gepost op: 31 december 2015, 14:18:17 »
Zie net pas dat alle delen van LOTR erop staan  :bounce: :bounce:  paar maanden geleden toen ik t wou zien stond alleen t tweede deel erop  :fieuw:

Haunted

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #300 Gepost op: 02 januari 2016, 20:11:54 »
Huh Gossip Girl zou er toch vanaf gehaald zijn? Ik heb namelijk net gekeken en het staat er nog gewoon op. Niet dat het mij teleursteld ofzo.. :bounce:

Rainbowx

• Enjoy the little things!
    • Bekijk profiel
« Reactie #301 Gepost op: 03 januari 2016, 18:32:48 »
 :bounce:

Rainbowx

• Bekijk profiel
« Reactie #302 Gepost op: 03 januari 2016, 18:43:49 »
 :bounce:

Nontimebomala

• Bekijk profiel
« Reactie #303 Gepost op: 03 januari 2016, 22:50:06 »
Huh Gossip Girl zou er toch vanaf gehaald zijn? Ik heb namelijk net gekeken en het staat er nog gewoon op. Niet dat het mij teleursteld ofzo.. :bounce:
Klopt, de rechten zijn last minute verlengd tot 2017!
~For the flaw lies in your head, not in your heart. Now we're heading up high, now it's a long way down.

nefelibata

• We've got holes but we carry on.
    • Bekijk profiel
« Reactie #304 Gepost op: 03 januari 2016, 23:05:52 »
Tweede seizoen van under the dome stond erop dus ik was echt de gelukkigste persoon ever vandaag, maar het valt tot nu toe een beetje tegen. De gebeurtenissen zijn gewoon erg random allemaal :(
Verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/ik-raak-mn-baan-kwijt-en-heb-geld-nodig-help-me-309043.0.html  --- “Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

Alioqui

• I'm a daydreamer and a nightthinker
    • Bekijk profiel
« Reactie #305 Gepost op: 04 januari 2016, 08:39:44 »
Misfits ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt.

Bij mij kwam het omdat ik de verhaallijn op een gegeven moment niet echt ergens meer op vond slaan...

Ik zit nog te wachten op seizoen 2 van The Sense of Eight. Die komt blijkbaar pas in juni 201.
“Time flies when you're throwing watches.” Come to the dark side. We have cookies.
tumblrWattpad

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #306 Gepost op: 04 januari 2016, 11:48:21 »
Tweede seizoen van under the dome stond erop dus ik was echt de gelukkigste persoon ever vandaag, maar het valt tot nu toe een beetje tegen. De gebeurtenissen zijn gewoon erg random allemaal :(
Als ik van te voren had geweten hoe het zou lopen, zou ik na het eerste seizoen gestopt zijn ;p
Vooral het derde seizoen vond ik zo verschrikkelijk slecht haha.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #307 Gepost op: 04 januari 2016, 11:49:37 »
Bij mij kwam het omdat ik de verhaallijn op een gegeven moment niet echt ergens meer op vond slaan...

Ik zit nog te wachten op seizoen 2 van The Sense of Eight. Die komt blijkbaar pas in juni 201.
Je bedoelt Sense8? Klopt, bij Netflix Originals duurt het eigenlijk altijd een jaar voor pas het nieuwe seizoen komt. Orange is the New Black moet ik ook altijd zo lang voor wachten ;c

GLAMOURMOES

• Bekijk profiel
« Reactie #308 Gepost op: 04 januari 2016, 11:59:41 »

Jaa ik ben blij! Haha ik was namelijk weer opnieuw begonnen met kijken.

Dawesome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #309 Gepost op: 04 januari 2016, 12:19:12 »
Meeuh mijn serie is af. Noem me oud bollig maar ik heb echt genoten van Call the midwife!
Nu opzoek naar iets anders. Iemand ideeën ik ben nog niet echt in de series ik heb alleen Call the midwife, Orange is the new balck, modern family en prison break gekeken.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #310 Gepost op: 04 januari 2016, 16:36:46 »
Meeuh mijn serie is af. Noem me oud bollig maar ik heb echt genoten van Call the midwife!
Nu opzoek naar iets anders. Iemand ideeën ik ben nog niet echt in de series ik heb alleen Call the midwife, Orange is the new balck, modern family en prison break gekeken.
Misschien vind je Downton Abby dan ook wel leuk?

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #311 Gepost op: 04 januari 2016, 16:37:35 »
Ik ben nu Reign aan het kijken, erg leuk tot nu toe. Jammer dat er nog maar 1 seizoen op Netflix staat. Had besloten daarna aan the Tudors te willen beginnen maar die is er schijnbaar sinds nov vanaf :(

BitetheCake

• Bekijk profiel
« Reactie #312 Gepost op: 04 januari 2016, 16:37:51 »
Weet iemand of het tweede seizoen van Forensic Files binnenkort op netflix komt? Op internet las ik dat er verwacht werd dat deze op 1 januari 2016 erop zou komen te staan, maar toen ik gisteravond keek, stond het er nog niet op :(
"When we hit our lowest point, we are open to the greatest change." Instagram
"Everything will be okay in the end. And if it's not okay, it's not the end." Blog

Haunted

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #313 Gepost op: 04 januari 2016, 16:40:06 »
Ik ben nu Reign aan het kijken, erg leuk tot nu toe. Jammer dat er nog maar 1 seizoen op Netflix staat. Had besloten daarna aan the Tudors te willen beginnen maar die is er schijnbaar sinds nov vanaf :(

Inderdaad jammer dat ze op netflix alleen seizoen 1 hebben :(
Ik ben namelijk bij seizoen 3, maar met showbox overleef ik het wel :)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #314 Gepost op: 04 januari 2016, 16:42:43 »
Inderdaad jammer dat ze op netflix alleen seizoen 1 hebben :(
Ik ben namelijk bij seizoen 3, maar met showbox overleef ik het wel :)
Wat is Showbox?

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #315 Gepost op: 04 januari 2016, 17:37:10 »
Als ik van te voren had geweten hoe het zou lopen, zou ik na het eerste seizoen gestopt zijn ;p
Vooral het derde seizoen vond ik zo verschrikkelijk slecht haha.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Dawesome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #316 Gepost op: 05 januari 2016, 10:31:58 »
@estranged ik ga eens een aflevering kijken!

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #317 Gepost op: 05 januari 2016, 11:59:24 »
Janken, Grimm is van Netflix af en ik was pas halverwege seizoen 2 :(

occlumens

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #318 Gepost op: 05 januari 2016, 16:14:35 »
--
« Laatst bewerkt op: 06 januari 2016, 17:29:33 door occlumens »

Flower

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #319 Gepost op: 05 januari 2016, 19:50:58 »
Janken, Grimm is van Netflix af en ik was pas halverwege seizoen 2 :(

oh bij mij staat ie er nog gewoon op?

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #320 Gepost op: 05 januari 2016, 19:57:28 »
oh bij mij staat ie er nog gewoon op?
Kijk jij met een VPN of hola?

ymellow

• Bekijk profiel
« Reactie #321 Gepost op: 05 januari 2016, 20:11:20 »
Wat is Showbox?

Is een app waarmee je series kunt streamen (en volgens mij ook downloaden, not sure)

xjerivka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #322 Gepost op: 05 januari 2016, 21:08:18 »
Ik heb echt een aanrader: River! Het is echt een topserie, ik weet niet of er een vervolg is ofzo maar hij heeft niet zoveel afleveringen, ik heb hem samen met m'n vader gekeken maar ik vond het echt leuk!!

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #323 Gepost op: 06 januari 2016, 00:53:09 »
Ik weet niet of ik netflix moet nemen. Het lijkt me aan de ene kant wel chill, maar 120 euro per jaar vind ik ook wel veel. Momenteel download ik alles en dat gaat opzich wel prima, alleen is netflix wel makkelijker en is het legaal :p
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #324 Gepost op: 12 januari 2016, 17:36:40 »
Ik weet niet of ik netflix moet nemen. Het lijkt me aan de ene kant wel chill, maar 120 euro per jaar vind ik ook wel veel. Momenteel download ik alles en dat gaat opzich wel prima, alleen is netflix wel makkelijker en is het legaal :p

ik vind het fijne aan netflix dat ik het zo aan kan zetten en kan kijken, zeker als ik bijv. op school ben, waar ik niet kan downloaden. Ook vind ik het fijn dat ik precies weet waar ik gebleven ben, want ik volg nogal wat series dus soms weet ik dat niet meer ;''D
Kun je niet met iemand samen een abonnement nemen? Ik deel de mijne met mijn broertje, waardoor ik maar 5 euro per maand betaal. (2 schermen abbo)

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #325 Gepost op: 12 januari 2016, 17:44:07 »
ik vind het fijne aan netflix dat ik het zo aan kan zetten en kan kijken, zeker als ik bijv. op school ben, waar ik niet kan downloaden. Ook vind ik het fijn dat ik precies weet waar ik gebleven ben, want ik volg nogal wat series dus soms weet ik dat niet meer ;''D
Kun je niet met iemand samen een abonnement nemen? Ik deel de mijne met mijn broertje, waardoor ik maar 5 euro per maand betaal. (2 schermen abbo)
Haha ja dat probeer ik inderdaad momenteel te regelen :p Dacht er inderdaad ook aan nadat ik dat had geplaatst. Ook nu met game of thrones downloaden is het nogal een gedoe  :fieuw: 25 GB per seizoen omdat ik het wel in 1080p kwaliteit wil kijken want ik heb een HD beeldscherm. Maar het downloaden duurt dus zooooooo lang.
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #326 Gepost op: 12 januari 2016, 17:47:08 »
Waarschijnlijk kan ik het met mijn vriend delen dus dan wordt het inderdaad 5 euro pp. Maar ik wil eigenlijk wel ultra HD en dan betaal je 12 euro dus als ik nog iemand regel dan heb ik én ultra hd en betaal ik één euro minder. En anders even kijken of ik zelf extra wil betalen voor ultra hd of gewoon hd kies, mijn vriend maakt het namelijk niet veel uit want zijn beeldscherm kan ultra hd niet aan :p

Edit: Trouwens ik wou al een tijdje netflix maar nu ben ik er wat meer mee bezig omdat ik een nieuwe tv heb ( de andere was zo klein dat ik met mijn oma ervoor zat en ze zo was van: waar is je tv?) en de afstandsbediening heeft een speciale netflix knop x) En dat is wel magisch om dan ook netflix te hebben.. :p     ( Oftewel hun marketing dmv van netflix knop heeft weer gewerkt x) )

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #327 Gepost op: 12 januari 2016, 17:50:59 »
^Oh dat is wel echt handig, bedankt voor de tip!

Octopus's Garden

• vergeet de " 's " niet
    • Bekijk profiel
« Reactie #328 Gepost op: 12 januari 2016, 17:56:04 »
Deze serieus heb ik tot nu toe gekeken op netflix: (van sommige komt nog een nieuw seizoen)

Breaking Bad
The Returned
Orange is the new black
Orphan black
Penny dreadfull
Fargo
Better call saul
The walking dead
How i met your mother
Drop dead diva
Jessica Jones
Sense 8

En momenteel kijk ik prison break, once upon a time en modern family. Iemand nog een tip voor een nieuwe serie? Maakt niet zoveel uit wat voor categorie, als het maar goed is haha.

« Laatst bewerkt op: 12 januari 2016, 18:09:37 door Octopus's Garden »

Serena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #329 Gepost op: 12 januari 2016, 17:58:07 »
Misschien een idee voor mensen die Netflix te duur vinden: Ik heb Netflix samen met 3 vriendinnen, we zijn dus met z'n vieren. Abonnement voor 4 schermen kost €12, dat is dus maar €3 pp per maand! :)
Wearing the smile you gave me :)

Serena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #330 Gepost op: 12 januari 2016, 17:59:09 »
Deze serieus heb ik tot nu toe gekeken op netflix: (van sommige komt nog een nieuw seizoen)

Breaking Bad
The Returned
Orange is the new black
Orphan black
Penny dreadfull
Fargo
Better call saul
The walking dead
How i met your mother
Drop dead diva
/
En momenteel kijk ik prison break, once upon a time en modern family. Iemand nog een tip voor een nieuwe serie? Maakt niet zoveel uit wat voor categorie, als het maar goed is haha.

Pretty Little Liars en Gossip Girl :bounce:
Wearing the smile you gave me :)

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #331 Gepost op: 12 januari 2016, 18:00:03 »

Breaking Bad
The Returned
Orange is the new black
Orphan black
Penny dreadfull
Fargo
Better call saul
The walking dead
How i met your mother
Drop dead diva
/
Jessica Jones!

Octopus's Garden

• vergeet de " 's " niet
    • Bekijk profiel
« Reactie #332 Gepost op: 12 januari 2016, 18:07:35 »
Jessica Jones!
Ah die was ik er vergeten bij te zetten haha, echt een goede serie!

Pretty little liars heb ik een tijd geleden geprobeerd maar ik vond het echt heel irritant :'D Gossip girl kan ik wel proberen, thanks!

Outlaws

• Mrs Bower
    • Bekijk profiel
« Reactie #333 Gepost op: 12 januari 2016, 18:11:11 »
Ik baal echt dat The Fosters en Switched at Birth niet online staan, maar vaak kijk ik series toch wekelijks met amerika mee en heb ik dus niks aan Netflix :(

Shadowhunters komt volgens mij ook niet online..
Go ahead rip my heart out, show me what love's all about. | Tumblr

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #334 Gepost op: 12 januari 2016, 18:16:14 »
Shadowhunters komt als het goed is morgen gewoon op Netflix. Het is namelijk een wereldwijd contract.

Ox

• Bekijk profiel
« Reactie #335 Gepost op: 14 januari 2016, 11:16:48 »
Dat is echt cool man, die serie vroeger altijd gevolgd. Wel de oude dus, maar er is een nieuwe serie begrijp ik?
ze gaan gewoon door waar het is gebleven ik heb tot nu toe bijna alles online gekeken al hihi. want in canada waren ze al twee weken eerder begonnen met elke dag 1 episode. Man ik ben opeens weer verliefd opp die serie i cant.

Banananas

• Bekijk profiel
« Reactie #336 Gepost op: 14 januari 2016, 12:27:38 »
The Bridge is ook echt een aanrader als je van Zweeds/Deense misdaadseries houdt! Ben m nu met m'n vriend aan t kijken, is echt verslavend.
En natuurlijk de docu Making a murderer. Ik volg ook nog Drop dead diva en Nashville :D

Nox

• I'm feeling hungry today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #337 Gepost op: 14 januari 2016, 12:38:42 »
Ik ben echt verliefd op Netflix. Ik deelde hem samen met m'n broertje, maar die kijkt niet iedere maand. Dus hij betaald wanneer hij heeft gekeken :) Ik heb ook nog een 'oud' abonnement waardoor ik nog steeds op €7,99 per maand zit. Top van Netflix om zo de eerste abonnees te bedanken.
Ik volg de volgende series:
Under The Dome,
House Of Cards,
Once Upon a Time,
Nasville,
Pretty Little Liars,
Modern Family,
The Originals,
Orange is the new black,
White Collar
Suits.

Ik vergeet er vast een hoop want ik heb echt heeeeel veel series gezien.
That's the real trouble with the world, too many people grow up.

Pioneer

• Bekijk profiel
« Reactie #338 Gepost op: 14 januari 2016, 15:07:51 »
Mijn vriend en ik zijn bijna klaar met Jessica Jones (ik geloof nog 1 aflevering). Ik hoop echt heel hard dat daar nog een tweede seizoen van komt, want ik vind dat echt een fantastische serie.
We gaan na Jessica Jones denk ik Making A Murderer kijken. Is daar toevallig al iemand aan begonnen? En wat vinden jullie ervan?

Ik kijk zelf alles van Gossip Girl weer opnieuw, maar daar maak ik mijn vriend over het algemeen niet erg blij mee  laughing7.

lotusbloempje

• Bekijk profiel
« Reactie #339 Gepost op: 14 januari 2016, 16:00:58 »
Mijn vriend en ik zijn bijna klaar met Jessica Jones (ik geloof nog 1 aflevering). Ik hoop echt heel hard dat daar nog een tweede seizoen van komt, want ik vind dat echt een fantastische serie.
We gaan na Jessica Jones denk ik Making A Murderer kijken. Is daar toevallig al iemand aan begonnen? En wat vinden jullie ervan?

Ik kijk zelf alles van Gossip Girl weer opnieuw, maar daar maak ik mijn vriend over het algemeen niet erg blij mee  laughing7.

Making a Murderer is erg goed, maar ook verdrietig en kwaadmakend.

emotioneel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #340 Gepost op: 14 januari 2016, 16:28:27 »
Ik heb een beetje in het topic gezocht en ik kom er niet helemaal uit of iemand hier nou een gratis VPN gebruikt. Hola was niet goed las ik en die werkte een tijd terug ook niet bij mij. Weet iemand nog iets dat gratis is en werkt (en betrouwbaar is..)?
Blog

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #341 Gepost op: 14 januari 2016, 16:33:36 »
How to get away with murder staat ook op netflix, die serie kan ik echt aanraden!
(is dus iets anders dan making a murderer he :P )

Ik ben afgelopen week begonnen met new girl en ben al bij episode 14, oeps.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #342 Gepost op: 14 januari 2016, 17:07:46 »
Ik heb een beetje in het topic gezocht en ik kom er niet helemaal uit of iemand hier nou een gratis VPN gebruikt. Hola was niet goed las ik en die werkte een tijd terug ook niet bij mij. Weet iemand nog iets dat gratis is en werkt (en betrouwbaar is..)?
Ben ik ook weleens naar op zoek geweest maar volgens ben je voor een goede, betrouwbare VPN toch gewoon geld aan kwijt. Ook heb ik weleens gelezen dat je eigenlijk ook geen VPN (meer) mag gebruiken bij Netflix en dat ze je account kunnen blokkeren. Geen idee in hoeverre ze dat ook echt doen (misschien kan iemand met een VPN/Hola daar nog iets over kwijt?)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #343 Gepost op: 14 januari 2016, 17:08:21 »
Making a Murderer is echt bizar. Echt je mond valt gewoon meerdere malen open, dat garandeer ik je.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #344 Gepost op: 14 januari 2016, 17:24:51 »
Making a Murderer is erg goed, maar ook verdrietig en kwaadmakend.
Dit ja ik heb alles in ongeveer 2 dagen gezien het is allemaal heel erg en ik kan daar eigenlijk niet zo goed tegen maar het was ook echt super interessant en wtf waardig. 
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Pioneer

• Bekijk profiel
« Reactie #345 Gepost op: 14 januari 2016, 18:07:49 »
Ik gebruik gewoon Hola eerlijk gezegd. Ik hoor er ook continu horrorverhalen over, maar ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad. En ik gebruik het toch echt al aardig lang.
Voor een goede VPN moet je altijd betalen.

Pioneer

• Bekijk profiel
« Reactie #346 Gepost op: 14 januari 2016, 18:08:27 »
Aan iedereen hierboven: lijkt me toch wel interessant! Volgende week maar aan beginnen dan  :)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #347 Gepost op: 14 januari 2016, 18:15:36 »

Be Awesome

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #348 Gepost op: 14 januari 2016, 19:18:10 »
Iemand die weet of binnenkort ook American Horror story Hotel op Netflix komt? Deel 1&2&3 was echt super leuk!!

Tessa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #349 Gepost op: 14 januari 2016, 19:25:44 »

Ik gebruik al een hele lange tijd Hola en bij mij werkt hij wel nog steeds goed. Verder weet ik ook geen gratis VPN.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #350 Gepost op: 14 januari 2016, 19:29:35 »
Iemand die weet of binnenkort ook American Horror story Hotel op Netflix komt? Deel 1&2&3 was echt super leuk!!
Hotel is deel 5, dus eerst moet deel 4 nog komen. Zal nog even duren ben ik bang want voor deel 4 hebben ze ook nog geen datum.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #351 Gepost op: 14 januari 2016, 19:45:48 »
http://www.nu.nl/internet/4197931/netflix-gaat-proxies-regio-omzeiling-blokkeren.html
Jup, zag het. Maakt mij vrij weinig uit, want sinds Hola kut voor mij ging werken, gebruik ik het toch al niet meer. ;p

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #352 Gepost op: 14 januari 2016, 20:38:14 »
heeft iemand aanraders als het aankomt op docu's
ik kijk namelijk maar wat graag docu's en nu ik ook eindelijk onder mijn steen vandaan ben gekomen en de codes heb ontdekt, kijk ik alleen docu's

ik kijk vooral graag docu's over culturele verschillen, met name met betrekkingen tot vrouwen enzo.

ik heb al de docu gezien over eergerelateerd geweld, over zuuraanvallen en de dokter die de meisjes opereert hierna en ik ben nu een docu aan het kijken over verkrachtingen en aanrandingen op Amerikaanse campussen.
Voor mij een porto

emotioneel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #353 Gepost op: 14 januari 2016, 22:59:59 »
http://www.nu.nl/internet/4197931/netflix-gaat-proxies-regio-omzeiling-blokkeren.html
Bedankt voor het linkje! Nu weet ik in ieder geval ook dat het geen zin heeft om een betaalde VPN te gaan nemen, aangezien dat ook niet meer werkt dan neem ik aan. Ik hoop echt dat snel de series die in Amerika te zien zijn, hier ook gezien kunnen worden..
Blog

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #354 Gepost op: 14 januari 2016, 23:10:11 »
Bedankt voor het linkje! Nu weet ik in ieder geval ook dat het geen zin heeft om een betaalde VPN te gaan nemen, aangezien dat ook niet meer werkt dan neem ik aan. Ik hoop echt dat snel de series die in Amerika te zien zijn, hier ook gezien kunnen worden..
Ja ik heb ook geen idee hoe streng ze gaan doen hiermee, maar goed aangezien ze het nu zo officieel aankondigen? Ze zijn wel bezig met een wereldwijd aanbod maar dat zal sowieso nog even duren denk ik.

Nymeria

• Bekijk profiel
« Reactie #355 Gepost op: 15 januari 2016, 00:01:22 »

ja echt rot dit, ik kijk graag met engelse ondertiteling en dat is (bijna?) nooit beschikbaar op de NLse dus dat wordt leuk, ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben :')

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #356 Gepost op: 15 januari 2016, 00:51:29 »
ja echt rot dit, ik kijk graag met engelse ondertiteling en dat is (bijna?) nooit beschikbaar op de NLse dus dat wordt leuk, ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben :')
huh jawel? ik kijk namelijk bijna altijd met Engelse ondertiteling. Dat kan je gewoon in dat balkje van de pauze knop veranderen. Ik heb nog nooit gehad dat er geen optie voor Engelse ondertiteling was.

Nymeria

• Bekijk profiel
« Reactie #357 Gepost op: 15 januari 2016, 09:14:02 »
huh jawel? ik kijk namelijk bijna altijd met Engelse ondertiteling. Dat kan je gewoon in dat balkje van de pauze knop veranderen. Ik heb nog nooit gehad dat er geen optie voor Engelse ondertiteling was.

oh echt, dan ga ik het maar weer eens proberen! Bij mij stond er echt nooit Engels bij en toen ben ik maar hola gaan gebruiken, ook alweer een jaar geleden :')

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #358 Gepost op: 15 januari 2016, 14:16:04 »
Ik kan ook overal gewoon Engelse ondertitels bij instellen Nymeria, ten minste wat ik kijk dan haha.

Seraya

• Bekijk profiel
« Reactie #359 Gepost op: 19 januari 2016, 10:13:44 »
Aanraders: The Fall, Making a murderer en Broadchurch.

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #360 Gepost op: 23 januari 2016, 00:33:24 »
Waar kan ik die lijst vinden met hoe je bij de andere onderwerpen en films komt enzo? Werk dat ook via de app of ps4?

Sunshine

• **
  • Love yourself - You're beautiful.
    • Bekijk profiel
« Reactie #361 Gepost op: 23 januari 2016, 08:06:19 »
Waar kan ik die lijst vinden met hoe je bij de andere onderwerpen en films komt enzo? Werk dat ook via de app of ps4?
mijn vriend lukte het op de ps3 😜 Geen idee hoe. Gewoon wat proberen misschien?
Neem vooral een kijkje op mijn blog

Sunburst

• Bekijk profiel
« Reactie #362 Gepost op: 23 januari 2016, 08:35:07 »
Aanrader: Freaks and Geeks! Met James Franco, Jason Segel (HIMYM), Seth Rogen en Linda Cardellini (ER/New Girl).

Demi

• Bekijk profiel
« Reactie #363 Gepost op: 24 januari 2016, 19:14:00 »
mijn vriend lukte het op de ps3 😜 Geen idee hoe. Gewoon wat proberen misschien?
Kun je vragen hoe die dat deed haha? Zal vast geen netflix 'app' zijn wat op zijn ps3 zit ofwel? Dat heb je wel op de ps4

AlmondEyes

• **
  • Saudade
    • Bekijk profiel
« Reactie #364 Gepost op: 25 januari 2016, 18:48:27 »
heeft iemand aanraders als het aankomt op docu's
ik kijk namelijk maar wat graag docu's en nu ik ook eindelijk onder mijn steen vandaan ben gekomen en de codes heb ontdekt, kijk ik alleen docu's

ik kijk vooral graag docu's over culturele verschillen, met name met betrekkingen tot vrouwen enzo.

ik heb al de docu gezien over eergerelateerd geweld, over zuuraanvallen en de dokter die de meisjes opereert hierna en ik ben nu een docu aan het kijken over verkrachtingen en aanrandingen op Amerikaanse campussen.

Ja Saving face is die, die heb ik ook gezien. Hoe heet die andere docu die jij hebt gekeken?
Desert flower kan je kijken, niet echt een documentaire maar wel op feiten gebaseerd. Gaat over een meisje die in het echt uiteindelijk model is geworden en strijd tegen genitale verminking.

Honor Diaries (vrouwen in het Midden-Oosten) en The World Before Her (vrouwen in India) kan je ook nog proberen, deze heb ik nog niet gezien.

Flower

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #365 Gepost op: 25 januari 2016, 22:12:39 »
Leuke series:
Orange is the new black
Pretty little liars
New girl
Once upon a time

Gossip girl heb ik ook geprobeerd, maar dat begint na een tijdje zo saai te worden. Maar dat is mijn mening :)

Flower

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #366 Gepost op: 25 januari 2016, 22:13:35 »
& ik probeer nu ook scars, maar weet nog niet goed wat ik daarvan moet vinden..

Haunted

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #367 Gepost op: 25 januari 2016, 22:23:31 »
Ik ben weer gestart met Prison Break, en hoe vaak ik die serie gezien heb, het blijft geweldig!
Echt een aanrader zou ik zeggen.

Rainbowx

• Bekijk profiel
« Reactie #368 Gepost op: 26 januari 2016, 18:26:59 »
nog iemand die suits kijkt?

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #369 Gepost op: 27 januari 2016, 12:19:55 »
Ja Saving face is die, die heb ik ook gezien. Hoe heet die andere docu die jij hebt gekeken?
Desert flower kan je kijken, niet echt een documentaire maar wel op feiten gebaseerd. Gaat over een meisje die in het echt uiteindelijk model is geworden en strijd tegen genitale verminking.

Honor Diaries (vrouwen in het Midden-Oosten) en The World Before Her (vrouwen in India) kan je ook nog proberen, deze heb ik nog niet gezien.

bedankt voor je tip.
honor diaries heb ik ook gezien. ik vind het echt heel fijn dat ze er ondanks dat ze zelf uit die cultuur komen, niet lopen te ontkennen wat de problemen daar zijn en hun handen ineen slaan om iets te doen voor de meisjes die er nu middenin zitten.
Degene die ik heb gekeken over de amerikaanse campussen heet hunting ground.
the world before her heb ik nog niet gezien, maar staat wel in mij lijstje.
Voor mij een porto

Just

• Bekijk profiel
« Reactie #370 Gepost op: 27 januari 2016, 13:58:29 »
bedankt voor je tip.
honor diaries heb ik ook gezien. ik vind het echt heel fijn dat ze er ondanks dat ze zelf uit die cultuur komen, niet lopen te ontkennen wat de problemen daar zijn en hun handen ineen slaan om iets te doen voor de meisjes die er nu middenin zitten.
Degene die ik heb gekeken over de amerikaanse campussen heet hunting ground.
the world before her heb ik nog niet gezien, maar staat wel in mij lijstje.

Misschien vind je de film/docu Human ook wel leuk?

Nox

• Bekijk profiel
« Reactie #371 Gepost op: 27 januari 2016, 14:02:51 »
ik weet niet of dit eerder is gevraagd, maar heeft er nog iemand anders problemen met het kijken van Netflix via Safari? Safari is mijn hoofdbrowser, maar ik blijf steeds foutmeldingen krijgen. Ik heb al meerdere keren contact gehad met Netflix, zelfs met het hoofdkantoor in Amerika, maar het blijft steeds terugkomen. Het heeft iets te maken met de HDCP...

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #372 Gepost op: 28 januari 2016, 13:47:45 »
Oooooh, k zie dat how to get away with murder er op staat. Zo'n goede serie, echt een aanrader!!
got hot sauce in my bag, swag

moomin

• valar morghulis
    • Bekijk profiel
« Reactie #373 Gepost op: 28 januari 2016, 14:28:25 »
black sails. aanrader
use your imagination

nathaliebosmax

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #374 Gepost op: 28 januari 2016, 14:39:15 »
Oooooh, k zie dat how to get away with murder er op staat. Zo'n goede serie, echt een aanrader!!

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #375 Gepost op: 28 januari 2016, 16:11:48 »
black sails. aanrader
Vond dat zelf niet zoveel, zat niet echt een (goede) verhaallijn in.. Wel heel mooi gemaakt dus als je meer van het genre bent is het wel een aanrader.

Nova

• C'est fini.
    • Bekijk profiel
« Reactie #376 Gepost op: 28 januari 2016, 18:13:19 »
Ik zoek een leuke film die een beetje is zoals de step up film dus met muziek etc erin!
Tell the devil I said hey when you get back to where you're from.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #377 Gepost op: 29 januari 2016, 10:59:57 »
black sails. aanrader

oeh ja! was na een week al klaar met acht afleveringen, maar ze hebben nu weer aangevuld met het nieuwe seizoen. Maar ik hoorde dat het derde seizoen alleen via HBO verkrijgbaar was...

Nox

• Bekijk profiel
« Reactie #378 Gepost op: 29 januari 2016, 11:06:44 »
Ik zoek een leuke film die een beetje is zoals de step up film dus met muziek etc erin!

Save The Last Dance, alle andere delen van Step Up, Dance Off, Bring It On. Als je op footloose gaat zoeken (die ze niet hebben), kreeg ik bij het intypen van footlo allemaal soortgelijke films.

O en Magic Mike  :naughty:

Nikey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #379 Gepost op: 29 januari 2016, 12:27:50 »
Is het geld voor Netflix echt waard, of kan ik beter torrents blijven downloaden voor series? Ik kijk nu PPL via torrents maar hierna wil ik een andere serie proberen.

Die gratis maand heb ik wel gehad, maar werd er niet echt wijzer van.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #380 Gepost op: 29 januari 2016, 12:41:54 »
Is het geld voor Netflix echt waard, of kan ik beter torrents blijven downloaden voor series? Ik kijk nu PPL via torrents maar hierna wil ik een andere serie proberen.

Die gratis maand heb ik wel gehad, maar werd er niet echt wijzer van.
Het is maar net wat je zelf wil, want series komen pas veel later op Netflix dan dat ze (in Amerika oid) op tv zijn geweest. Natuurlijk staan er ook gewoon veel series op die al afgelopen zijn en die kan je ook kijken.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Nikey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #381 Gepost op: 29 januari 2016, 12:50:49 »
Ja ik twijfel dus, in die gratis maand wou ik die film van John Green kijken, was die er opeens 1 dag later afgehaald. En ik hoor dat meer met series, dus dan denk ik: Waar betaal je nou voor? Als je niet eens alles kan bekijken wat je wilt zien.

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #382 Gepost op: 29 januari 2016, 13:03:56 »
Ja ik twijfel dus, in die gratis maand wou ik die film van John Green kijken, was die er opeens 1 dag later afgehaald. En ik hoor dat meer met series, dus dan denk ik: Waar betaal je nou voor? Als je niet eens alles kan bekijken wat je wilt zien.
Ja dat is wel een groot nadeel er worden steeds dingen verwijderd maar er worden ook vaak dingen toegevoegd. Het is dat mijn ouders veel netflix kijken anders had ik het wss weer opgezegd, ik heb nu zo'n beetje alle series die ik wilde kijken wel gezien en de films die erop staan heb ik of al gezien of boeien me niet zo.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Falathiel

• Bekijk profiel
« Reactie #383 Gepost op: 29 januari 2016, 14:01:47 »

Omdat er wel heel veel op staat. Misschien niet alles wat je wilt zien, maar de overige dingen kun je altijd nog downloaden. Voor ons staat er wel veel op en kijk ik ook makkelijker een nieuwe serie omdat ik dan aan het rondsnuffelen ben. Zo kom ik ook weer leuke series tegen die ik op internet niet had gevonden waarschijnlijk. Het is maar net hoeveel series je kijkt en of de series die je kijkt op netflix staan

anemoonx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #384 Gepost op: 26 februari 2016, 18:03:39 »
ik keek al een tijdje gossip girl, er gebeurt niet veel, en ik heb al doorgezet tot seizoen 3, ik twijfel of ik moet stoppen

ben nu begonnen met once upon a time, aflevering 15
echt geweldig! wat een fantasie

maar als ik stop met gossip girl wil ik graag weer een serie erbij
ik zoek een serie die af en toe wel vrolijk en altijd spannend is , met altijd een cliffhanger, voorbeelden: homeland, orange is the new black, en ookal is ie niet spannend, ik ben fan van divorce!

wie weet iets? :bounce:

voorbeelden

anemoonx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #385 Gepost op: 26 februari 2016, 18:04:23 »

in de proefmaand kan je minder zien dan in de betaalde maanden, geloof me, netflix is top!

jj project

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #386 Gepost op: 26 februari 2016, 18:16:40 »
ik keek al een tijdje gossip girl, er gebeurt niet veel, en ik heb al doorgezet tot seizoen 3, ik twijfel of ik moet stoppen

ben nu begonnen met once upon a time, aflevering 15
echt geweldig! wat een fantasie

maar als ik stop met gossip girl wil ik graag weer een serie erbij
ik zoek een serie die af en toe wel vrolijk en altijd spannend is , met altijd een cliffhanger, voorbeelden: homeland, orange is the new black, en ookal is ie niet spannend, ik ben fan van divorce!

wie weet iets? :bounce:

voorbeelden

Sherlock is een geniale serie met wat droge humor, zo geweldig! The Blacklist is ook een spannende serie, maar niet met super veel cliffhangers. Verder nog succes met het vinden van een serie haha!
#fighting

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #387 Gepost op: 26 februari 2016, 18:39:24 »
4 maart komt House of Cards weer! :D

realitea

• Bekijk profiel
« Reactie #388 Gepost op: 26 februari 2016, 19:54:23 »
Als je van lekker luchtige en grappige series houdt is Drop Dead Diva echt een hele grote aanrader!
We see eye to eye, heart to heart.

jasje90

• Gast
« Reactie #389 Gepost op: 26 februari 2016, 20:00:44 »
Ik ben op dit moment verslingerd aan Blacklist :cheers:

AmazingGrace

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #390 Gepost op: 26 februari 2016, 20:49:55 »
Ik hou echt van die series over advocaten enzo, heeft iemand nog aanraders? Ik heb deze week Suits eindelijk afgekeken.
Ook heb ik Lie To Me ontdekt, ook een echte aanrader!!
x
~ You're one step closer every day, don't give up! ~

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #391 Gepost op: 26 februari 2016, 21:12:25 »
Ik ben laatst begonnen met American horror story, en hoewel ik het eerst maar vreemd vond ben ik blijven kijken. Ik heb seizoen 2 nu bijna uit laughing7.  Ook een aanrader dus!
Hahaha ja ik had precies hetzelfde hoor.. Maar het is gewoon zo fascinerend en het acteerwerk is zo goed. Seizoen 2 was mijn favoriet.

Teuntje2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #392 Gepost op: 27 februari 2016, 19:34:25 »
Ohhh ik ben echt verslaafd aan call the midwife, nu ben ik door de eerste drie seizoenen heen, maar ik weet dat vier ook al uit is en vijf word nu uitgezonden in Amerika. Heeft iemand een idee wanneer dan seizoen 4 op Netflix komt? of werkt het zo niet :P ?

Nontimebomala

• Bekijk profiel
« Reactie #393 Gepost op: 27 februari 2016, 20:54:31 »
Ik hou echt van die series over advocaten enzo, heeft iemand nog aanraders? Ik heb deze week Suits eindelijk afgekeken.
x
How to get away with murder!

Nontimebomala

• Bekijk profiel
« Reactie #394 Gepost op: 27 februari 2016, 20:55:09 »
Ik heb inmiddels van Client List beide seizoenen deze week gekeken:')

Edit: om er vervolgens achter te komen dat de serie na 2 seizoenen stop is gezet. Heb ik zooo vaak met series, heb tijdje terug ook de eerste 4 seizoenen van the 4400 gekeken en die bleek ook stopgezet te zijn.
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2016, 13:41:02 door Nontimebomala »

BlondAmsterdam

• Bekijk profiel
« Reactie #395 Gepost op: 28 februari 2016, 10:36:16 »
Ik heb een paar vraagjes over Netflix en hoop dat iemand deze voor mij kan beantwoorden:
 - Hoelang duurt het voordat afleveringen die in Amerika zijn uitgezonden beschikbaar zijn om te kijken?
- Ik las dat de Amerikaanse Netflix een veel uitgebreider aanbod heeft dan de Nederlandse. Is het mogelijk om de series die de Amerikaanse uitzendt ook te kijken?

Vast bedankt!

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #396 Gepost op: 28 februari 2016, 11:12:17 »
Ik heb een paar vraagjes over Netflix en hoop dat iemand deze voor mij kan beantwoorden:
 - Hoelang duurt het voordat afleveringen die in Amerika zijn uitgezonden beschikbaar zijn om te kijken?
- Ik las dat de Amerikaanse Netflix een veel uitgebreider aanbod heeft dan de Nederlandse. Is het mogelijk om de series die de Amerikaanse uitzendt ook te kijken?

Vast bedankt!
Verschilt wat ik zelf merk is ongeveer 1 jaar, en ja dat kan moet je hola extensie downloaden het schijnt niet veilig te zijn(als je wilt weten waarom een paar pagina's gelden is het besproken) maar ik heb het zelf gisteren ook weer geïnstalleerd en nu ik weer op de Amerikaanse netflix kan neem ik het risico maar want er staat inderdaad zoveel meer op! Had het bij de Nederlandse nu wel gezien en ga nu daar een nieuwe serie beginnen.
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

BlondAmsterdam

• Bekijk profiel
« Reactie #397 Gepost op: 28 februari 2016, 12:24:35 »
Verschilt wat ik zelf merk is ongeveer 1 jaar, en ja dat kan moet je hola extensie downloaden het schijnt niet veilig te zijn(als je wilt weten waarom een paar pagina's gelden is het besproken) maar ik heb het zelf gisteren ook weer geïnstalleerd en nu ik weer op de Amerikaanse netflix kan neem ik het risico maar want er staat inderdaad zoveel meer op! Had het bij de Nederlandse nu wel gezien en ga nu daar een nieuwe serie beginnen.

Heel erg bedankt!
Nog een laatste vraag (sorry): duurt het bij de Amerikaanse Netflix ook ongeveer een jaar?

AlmondEyes

• **
  • Saudade
    • Bekijk profiel
« Reactie #398 Gepost op: 01 maart 2016, 22:11:36 »
Iew er is een biografie over Josef Fritzl op netflix. Joseph Fritzl: Story of a monster.

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #399 Gepost op: 02 maart 2016, 08:10:00 »
x

Drop dead diva is ook met advocaten :)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #400 Gepost op: 02 maart 2016, 15:49:49 »
Laatste tijd 'Hemlock Grove' gekeken met mijn moeder. Best een gave serie, zeker je tijd waard maar wel een hoop raaare shizzle haha.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #401 Gepost op: 06 mei 2016, 21:59:07 »
Netflix heeft een proxy blokkade neergezet, mijn Hola Unblocker doet het nu niet meer. Weet iemand een andere methode om Amerikaanse content te krijgen?

xElle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #402 Gepost op: 27 juni 2016, 07:56:13 »
Up voor de vraag hierboven.. ^

TheCatEmpire

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #403 Gepost op: 14 juli 2016, 21:17:51 »
Weet iemand misschien nog leuke films of series die ik kan kijken op Netflix?
Ik ben niet echt opzoek naar die standaard films/series zoals Pretty little liars (wel gezien trouwens!) Ik hou niet van echt zulke flauwe comedy.
Life is too short to lest long.

Snoepje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #404 Gepost op: 24 augustus 2016, 22:29:57 »
Wat gebruiken jullie om Amerikaanse netflix te kijken?

Lautjuh_93

• Bekijk profiel
« Reactie #405 Gepost op: 25 augustus 2016, 19:27:25 »
Zijn er meer mensen die de serie scream kijken? Ik heb gister de laatste aflevering gekeken en was echt een beetje in shock. totale suprise

AishwaryaRai

• Bekijk profiel
« Reactie #406 Gepost op: 26 augustus 2016, 23:20:28 »
Zijn er meer mensen die de serie scream kijken? Ik heb gister de laatste aflevering gekeken en was echt een beetje in shock. totale suprise

IK KIJK HET! Eindelijk iemand.

edit mod: het is niet de bedoeling om hier spoilers te plaatsen, omdat het op een plek is waar men het niet echt kan verwachten. volgende keer even misschien met kleine lettertjes (:
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2016, 13:29:08 door xAftertheStorm »
Life is living or surviving

Lautjuh_93

• Bekijk profiel
« Reactie #407 Gepost op: 27 augustus 2016, 15:16:07 »
IK KIJK HET! Eindelijk iemand.

edit mod: het is niet de bedoeling om hier spoilers te plaatsen, omdat het op een plek is waar men het niet echt kan verwachten. volgende keer even misschien met kleine lettertjes (:

jeej eindelijk iemand inderdaad. nouja spoiler kon ik het niet noemen. heb niks gezegd op dat het spannend was na xD Maar ik vind het echt best een goede serie. Ik vind zelf seizoen 2 wel beter dan seizoen 1. jij?

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #408 Gepost op: 27 augustus 2016, 15:31:58 »
Jij ook niet, maar hierboven wel door de ander ;p
Ik heb het zelf ook al gezien, dus ik weet wel hoe het gaat, maar voor iemand die de finale nog niet heeft gezien was dat een spoiler.

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #409 Gepost op: 27 augustus 2016, 15:35:46 »
Jaaaa scream!

Heb net Inside Out gezien en oh em gie dat is echt een fantastische film! :D

Ben nu ook net begonnen met Breaking Bad, moet er nog even aan wennen, maar denk wel dat ik dit leuk ga vinden!
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #410 Gepost op: 02 september 2016, 14:48:10 »
Iemand enig idee hoe je nog op de Amerikaanse Netflix komt?

Just

• Bekijk profiel
« Reactie #411 Gepost op: 02 september 2016, 15:53:39 »
Ik ben niet echt opzoek naar die standaard films/series zoals Pretty little liars (wel gezien trouwens!) Ik hou niet van echt zulke flauwe comedy.
How I met your mother?

sparklingdemon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #412 Gepost op: 06 september 2016, 20:37:59 »
Heb gisteren XOXO op netflix gekeken was wel een aanrader!

alison

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #413 Gepost op: 11 september 2016, 19:14:56 »
Ik heb ze van leuk naar minst leuk gezet (ze zijn allemaal leuk maar de eerste zou ik als eerste kijken :wink2:)
Series: Orphan black, orange is the new black, skins, the returned, between, under the dome, how to get away with murder, rita, terra nova, suits, the get down, the 4400
Films: girl interrupted, taken, snitch, stalked by my neighbor, norbit

quinx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #414 Gepost op: 11 september 2016, 19:21:22 »
Zijn er nog mensen hier in het topic die stranger things kijken of  die de serie al uitgekeken hebben?s
''Some things go to deep to be forgotten.''  - John Galsworthy

jj project

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #415 Gepost op: 11 september 2016, 19:31:41 »
Zijn er nog mensen hier in het topic die stranger things kijken of  die de serie al uitgekeken hebben?s

Ik! en echt iedereen in mijn omgeving, haha. Ik heb ze allemaal overgehaald, vond het zo'n gave serie!

Ik ben heel benieuwd naar wat ze gaan doen in seizoen 2.
#fighting

Amaretto

• Bekijk profiel
« Reactie #416 Gepost op: 11 september 2016, 20:00:36 »

Breaking Bad, The Vampire Diaries, Orange is the new black. En ja ik ben gek op Modern Family, maar dat is wel een beetje flauwe comedy. haha
https://www.instagram.com/healthyplantbasedlife/?hl=nl || Don't let your dreams be dreams.

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #417 Gepost op: 11 september 2016, 20:13:42 »
Yess, very nice!

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #418 Gepost op: 11 september 2016, 23:22:49 »
Jup, ik heb het ook gekeken! Ik snapte eerst de hype niet zo, want het was wel leuk, maar niet super, maar ik vond de tweede helft van het seizoen wel echt tof. Ben ook erg benieuwd naar seizoen 2!

winchester

• Bekijk profiel
« Reactie #419 Gepost op: 01 oktober 2016, 18:37:34 »
Wauw de laatste tijd komen er echt superveel films/series bij! Echt fijn :bounce:

Ik las dat er voor vandaag tot nu toe alweer 173 titels bijgekomen zijn.
https://www.facebook.com/FlixInfoNL/photos/a.1433964113525451.1073741827.1427732864148576/1905644869690704/?type=3&theater

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #420 Gepost op: 02 oktober 2016, 14:13:27 »
Ik! en echt iedereen in mijn omgeving, haha. Ik heb ze allemaal overgehaald, vond het zo'n gave serie!

Ik ben heel benieuwd naar wat ze gaan doen in seizoen 2.
Jaa ik ben ook zo benieuwd naar seizoen 2