Auteur Topic: Verliefd op een leraar......  (gelezen 38152 keer)

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 februari 2009, 16:46:50 »
Oké, ik weet dat ik nogal een aparte smaak heb op jongens gebied. Maar wie wordt er nou verliefd op een leraar???       Ik dus....
Het begon eerst een beetje onschuldig enzo. Ik had tegen mijn vriendin gezegt dat ik hem wel aardig vond. En zei direct zo zeggen dat ik hem leuk vind en bla bla bla. Nou, toen dus (nog) niet... Op de één of andere manier raakte ik steeds meer in hem geobserveerd. Ik ging me anders gedragen bij hem in de lessen. Ik durfde hem niet meer aan te kijken, want als we elkaar toch in de ogen keken, ,moest ik blozen (nou ja, zo voelde het dan) en keek ik snel weg. Het was niet de bedoeling dat hij 'iets' in de gaten kreeg. Maar ik was gewoon zo benieuwd. Want ja, misschien kon het wat worden. Ik maakte een msnadres aan en via dat ging ik met hem praten. Met een valse naam natuurlijk. Kwam veel over hem te weten en voelde me nog meer tot hem aangetrokken. Tot ik op een gegeven moment bedacht dat het toch niet zou lukken en verklaarde ik mezelf voor gek. Ik wil er wel mee stoppen, maar ik kan gewoon zo leuk met hem praten! Ik probeer hem te vergeten, zoals andere meiden dat dan zouden doen. Maar als je hem 2x per week ziet, is dat nogal lastig. Ik weet niet wat julllie voor me kunnen doen. Maar hulp is welkom, want ik weet even geen raad ermee!!

xx

carpediem

• a year from now, I wish I started today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2009, 16:50:04 »
Hoe oud ben jij & hoe oud is hij dan?

by ons op school zit ook een meisje (16) & die is ook verliefd op een leraar, maar dan ook ECHT verliefd, komt bij zijn wedstrijden kijken en etc. :\
die leraar is begin 20 ofzo
Trek het je niet aan, het past je toch niet.

Snorlaxx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2009, 16:50:27 »
Wat een lastige situatie!
Ik zou in ieder geval stoppen met het 'valse msn-adres'. Zoek geen contact meer via msn.
Verder zou ik, hoe moeilijk het ook is, hem proberen te vergeten. En naar jongens kijken die wel bereikbaar voor je zijn.
Succes!

Xx,,

Fabulous_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2009, 16:51:15 »
Oei, lastige situatie! Is moeilijk hè, verliefd zijn terwijl het gewoon niets kan worden. Goed dat je hem probeert te vergeten, een relatie tussen leerling en leraar is gewoon (bijna) niet te doen. En bovendien kan het problemen opleveren. Het eerste waar ik mee zou beginnen is niet meer via dat MSNadres met hem in contact komen en proberen oogcontact met hem te vermijden. Er zijn zoveel leuke jongens op deze aardbodem, dus kijk om je heen en probeer je zo weinig mogelijk met hem bezig te houden. Ik weet hoe moeilijk het is!

xTroublee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2009, 16:53:36 »
vergeet hem.
I USED TO BE AN ATHEIST UNTIL I REALIZED I AM GOD

Pummel

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2009, 16:56:58 »
Hoe heb je hem op msn gekregen?
push the envelope, wild child

Megalomania

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2009, 16:57:06 »
Praat hij zomaar met vreemden? Beetje vaag verhaal. Het is niet onmogelijk, maar je krijgt echt heel veel gezeik als het wat zou worden, en ik vraag me af of je dat ervoor over hebt. Hoe oud zijn jullie?
Hoi, ik was Opblaasbob

Ridicule

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2009, 17:10:45 »

Praat hij zomaar met vreemden? Beetje vaag verhaal. Het is niet onmogelijk, maar je krijgt echt heel veel gezeik als het wat zou worden, en ik vraag me af of je dat ervoor over hebt. Hoe oud zijn jullie?

mja hier ben ik het wel mee eens, en ik stel me dezelfde vragen :]
Niets is geheel waar, en zelfs dat niet

Maankoek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 februari 2009, 17:12:12 »
Heel veel mensen boven me zeggen dat het niks kan worden, maar dat kán natuurlijk wel... het komt misschien niet vaak voor, but it can happen.
Het is natuurlijk het beste als ik zeg dat je hem moet vergeten, maar ik denk niet dat dat zomaar lukt. Misschien kun je in ieder geval stoppen met msn'en met hem, en het bij kijken houden.
Good luck :luck:
Maankoek.
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2009, 17:13:06 door Maankoek »

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 februari 2009, 17:13:43 »

Heel veel mensen boven me zeggen dat het niks kan worden, maar dat kán natuurlijk wel... het komt misschien niet vaak voor, but it can happen.
Het is natuurlijk het beste als ik zeg dat je hem moet vergeten, maar ik denk niet dat dat zomaar lukt. Misschien kun je in ieder geval stoppen met msn'en met hem, en het bij kijken houden.
Good luck :luck:
Maankoek.

Hij mag niet met een student uit of wat dan ook. dus dan zou hij ontslagen worden. is ook een beetje lullig
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 februari 2009, 17:16:17 »

Hoe oud ben jij & hoe oud is hij dan?

by ons op school zit ook een meisje (16) & die is ook verliefd op een leraar, maar dan ook ECHT verliefd, komt bij zijn wedstrijden kijken en etc. :\
die leraar is begin 20 ofzo

Nou, ik ben 15 (en een half) en hij is 22. *kreun*

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 19 februari 2009, 17:17:24 »
Vergeten is het beste.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #12 Gepost op: 19 februari 2009, 17:20:11 »
Vergeten, het is hopeloos
want als er dan al een wonder gebeurt dat jullie wat krijgen dan is het slecht voor zn leraarcarierre

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 19 februari 2009, 17:20:32 »

Vergeten is het beste.

Zoals ik al zei, gaat dat nogal lastig!! Aangezien ik hem 2x per week zie!!! :S En tussendoor ook nog. Buiten de lessen om....

xx

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 19 februari 2009, 17:29:06 »
eehm hij gaat ontslagen worden als iemand erachter komt..
dus stop met msnen en probeer hem te vergeten..

Farfalle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 19 februari 2009, 17:37:58 »
Bedenk eens dat wanneer jij iets met hem begint, hij ontslagen kan worden. Dat wil je toch niet laten gebeuren?
Probeer gewoon vriendschappelijk met hem om te gaan, je komt er vanzelf wel overheen.
On peut toujours rêver

alexturner

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 19 februari 2009, 17:38:49 »
is er geen vertrouwenspersoon bij jullie op school? misschien kan je er daar mee over praten. succes.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #17 Gepost op: 19 februari 2009, 17:48:09 »
ik vind het ook beetje raar, maar je kan er niks aan doen :p
een vriendin van mij is ook op een leraar haha xD ze heeft zelfs een foto van hem én toen ze jarig was vroeg haar andere vriendin 'nu moet je haar wel 3 kussen geven hé!' .. dat gaat mij iets te ver haha o.o

njah zie maar als upje ofzo

xxpqwoei

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 19 februari 2009, 17:56:47 »
een vriendin die was dat ook ooit, maar had het niet tegen hem gerecht.  maar k denk ( zoals iedereen hier zegt) dat je hem het beste kan vergeten

sterkte x
als de appel de wereld was, was de school de rotte plek

Noah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 19 februari 2009, 18:05:13 »
wat een vaag verhaal. jij maakt een msnadres aan met een valse naam en hij accepteert je gewoon? echt super raar:P ik was ook verliefd op een leraar (toen ik in de tweede zat) en hij zei tegen mij: we zien wel als je straks in de zesde ziet. fout!
For one human being to love another; that is perhaps the most difficult of all our tasks... The work for which all other work is but preparation.

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 19 februari 2009, 18:06:52 »
hoe kwam je eigk aan zijn msn?

Eliineexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 19 februari 2009, 18:07:10 »
ga vmbo-t doen, dan ben je na 4 jaar al van school en neem je dan met hem;)
of... ga naar een andere school en neem alsnog met hem
of... Vergeet hem gewoon! en zoek een andere leuke jongen!!

LifeOfRoshelle

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 februari 2009, 19:27:31 »
Ergens kan ik het best begrijpen dat je verliefd kan worden op je leraar, tegenwoordig zijn die leraren steeds jonger en jonger, en ik kan best begrijpen dat ze ook afentoe heel mooi kunnen zijn. Ik had 2 jaar geleden een ongelovelijke mooie leraar, maar verliefd worden zou ik zelf niet kunnen.

Trouwens, een meisje uit me klas was helemaal gek op die leraar, dat was zo erg, ze had allemaal foto's met hartjes eromheen van hem en ze dacht echt dat ze gingen trouwen enzo. (nu is ze verliefd op gerard joling, hoe zielig haha)

En ik zou hem met rust laten, straks kost het ze baan nog.

LemonJenny

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 februari 2009, 19:34:02 »
Bij ons op school hadden een leerling en een leraar een relatie, dit mocht natuurlijk niet maar ik weet niet of de directie ht ook wist...
Iig ze gingen natuurlijk alleen buiten school met elkaar om. Nu is dat meisje 1 jaar van school af en ze wonen inmiddels ook samen geloof ik!
Dus onmogelijk is het niet nee, maar makkelijk ook niet :wink2:

Ik zou het gewoon laten, waarschijnlijk gaat het vanzelf wel over...
Een leraar is natuurlijk iemand die je vaak ziet, waar je tegenaan kijkt in de klas, dus ik kan je best begrijpen... Want zo iemand die je zo veel ziet, heeft ook n soort invloed op je.
Misschien krijg je volgend jaar wel een andere leraar, nog makkelijker!
 :wink2: Succes ermee!
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2009, 19:36:44 door LemonJenny »

LOVEYOUXxX

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 februari 2009, 19:40:38 »
Wacht tot je geslaagd betn?
zoek dan contact met hem op (A)
misschien gaat hij we luit ofzo? als je hem dan toevallig een x tegenkomt

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 19 februari 2009, 19:41:11 »

Whahaa. nou. ik zit op het vwo. dus dat lijkt me niet zo'n geweldig idee om naar vmbo te gaan XD
En andere 'leuke' school is er niet in de buurt ;p
En ja, het klinkt stom. maar de jongens die ik alllemaal zie en ken zijn zoooooo ... getverderrie....!! :O logisch dat ik hoger zoek XD

En ff voor de rest... ik heb zijn msnadres van zijn hyves (jaa, die heeft hij ook. mag een leraar officieel ook niet hebben ;p). hij voegde me gewoon toe. en praten veel.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 19 februari 2009, 19:46:59 »

is er geen vertrouwenspersoon bij jullie op school? misschien kan je er daar mee over praten. succes.

:O ik zie het al voor me... nee, bedankt! houd het liever voor mezelf!!! :S
hahaaa

xx

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 19 februari 2009, 20:17:39 »

[...]

En ff voor de rest... ik heb zijn msnadres van zijn hyves (jaa, die heeft hij ook. mag een leraar officieel ook niet hebben ;p). hij voegde me gewoon toe. en praten veel.

hm dus al zijn leerlingen kunnen hem toevoegen op msn.. dat vind ik beetje apart maar oke.. Maar heb je hem verteld wie je bent dan of ben je nogsteeds anoniem met hem aan het msnen? waar heb je het dan over als hij niet mag dat jij zijn leerling bent enzo xD Haha ik ben zwaar nieuwschierig srry

LemonJenny

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 19 februari 2009, 20:26:29 »

[...]

hm dus al zijn leerlingen kunnen hem toevoegen op msn.. dat vind ik beetje apart maar oke.. Maar heb je hem verteld wie je bent dan of ben je nogsteeds anoniem met hem aan het msnen? waar heb je het dan over als hij niet mag dat jij zijn leerling bent enzo xD Haha ik ben zwaar nieuwschierig srry

Dat hebben sommige leraren bij ons op school ook :P
Dat je ze zomaar kan toevoegen... sommige hebben hyves x)

M

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 19 februari 2009, 22:56:16 »
ik ken iemand die een relatie heeft gehad met een leraar,
ik weet er niet zoveel van maar haar hele school kwam erachter toen het al weer over was:) volgens mij is de leraar niet ontslagen hoor, maar het mag officieel natuurlijk niet! oja en een leraar bij ons is getrouwd met een ex-leerlinge, die kwam hij later een keer tegen op straat en zo kwam het ervan haha,

in jouw geval is vergeten toch het makkelijkste, hoe moeilijk dat ook lijkt. als je het niet van de kinderachtige jongens uit je klas moet hebben, dan kan je beter uitgaan bijv of andere dingen doen zodat je andere leuke en oudere jongens leert kennen:) dan zou je hem sneller kunnen vergeten.
life is full of surprises

Candy

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 19 februari 2009, 23:03:07 »
Mijn oud wiskunde leraar was ook getrouwd met een ex-leerling, ze hebben gewoon gewacht tot zij van school af was.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 20 februari 2009, 10:19:16 »

[...]

hahaa. nee. zijn profiel is niet zichtbaar voor iedereen hoor. maar een vriendin van me nicht heeft hem op hyves. en kent hem dus. daar heb ik het msnadres van gekregen. en ja. we praat(t)en vooral over hem enzo. ik weet niet precies meer helemaal waarover. maar het was wel erg fijn.
En ja. hij heeft wel gezegt dat hij beste vrienden met zijn leerlingen wil worden, maar dat pas als ze van school zijn ;) Dusss.... ik zou idd moeten w88!! :(   XD

xx

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 20 februari 2009, 10:19:49 »

Mijn oud wiskunde leraar was ook getrouwd met een ex-leerling, ze hebben gewoon gewacht tot zij van school af was.

Jaaa. dan moet ik maar gewoon w88, hè?? :p

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 20 februari 2009, 11:02:42 »
Ik vind het maar geen goed idee.. Bovendien, hoe weet je nou of hij jou ook ziet zitten?

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 20 februari 2009, 11:34:48 »
mischien vind je hem gewoon leuk omdat hij ouder is enzo dan die jongens uit je klas... Ik val ook op oudere jongens
(haha heb er zelfs een topic over, mijne is 7 jaar ouder en dat alleen al vind ik best ingewikkeld)  

Maar als je wat meer oudere jongens leert kennen wordt je misschien wel verliefd op iemand anders en kan je je leraar vergeten. En anders moet je wachten tot je van school af bent, dan ben jij 18 en hij 25 (toch?) en is er nog tijd genoeg om een relatie te beginnen (mocht hij ook geinteresseerd zijn in jou).
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2009, 11:36:52 door NotAnotherYou »

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 20 februari 2009, 11:49:02 »

Ik vind het maar geen goed idee.. Bovendien, hoe weet je nou of hij jou ook ziet zitten?

Jaaa. dat weet ik. en ja. ik had dus o.a. dat msnadres aangemaakt om dát uit te vinden. of hij mij om de één of andere manier ook leuk vond.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 20 februari 2009, 11:56:17 »

mischien vind je hem gewoon leuk omdat hij ouder is enzo dan die jongens uit je klas... Ik val ook op oudere jongens
(haha heb er zelfs een topic over, mijne is 7 jaar ouder en dat alleen al vind ik best ingewikkeld)  

Maar als je wat meer oudere jongens leert kennen wordt je misschien wel verliefd op iemand anders en kan je je leraar vergeten. En anders moet je wachten tot je van school af bent, dan ben jij 18 en hij 25 (toch?) en is er nog tijd genoeg om een relatie te beginnen (mocht hij ook geinteresseerd zijn in jou).

Nou. kijk. ik ben vergeleken met IEDEREEN in mijn klas één jaar ongeveer ouder. Dat is echt kut. En hij is gewoon normaal. en niet zo getverderrie als de jongen bij mij op school. de jongens van tegenwoordig vind ik echt drie keer niks. maar jaa. wat ik tot nu toe heb gezien dan...
En jaa. dat moet ik inderdaad maar gewoon w88 tot na school. als ik hem dan nog steeds zoo superr vind als nu.... ;) en ja. dan ben ik eind 18 en hij 25/26 ofzoo. maar ja. dat leeftijds verschil is wel mogelijk.

xx

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 20 februari 2009, 11:57:23 »

[...]

Jaaa. dat weet ik. en ja. ik had dus o.a. dat msnadres aangemaakt om dát uit te vinden. of hij mij om de één of andere manier ook leuk vond.

en weet je er al iets over? nieuwschierigheid is zo'n slecht eigenschap, hehe sorry

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #38 Gepost op: 20 februari 2009, 11:59:41 »
15 en 22 werkt best, als je echt wilt.. vriendin van me is 16 en heeft ook een vriend van 22.. al 3 jaar zijn ze samen!
maar met een leraar. pffoe, dan raakt hij zijn baan kwijt.

Keihardeglassex

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 20 februari 2009, 12:03:19 »

15 en 22 werkt best, als je echt wilt.. vriendin van me is 16 en heeft ook een vriend van 22.. al 3 jaar zijn ze samen!
maar met een leraar. pffoe, dan raakt hij zijn baan kwijt.

Ja idd dan is hij lekker zijn baan kwijt.. dan ver.... je eigenlijk zijn hele 'leven' want ja.. hij heeft geen werk meer...
Okee dit slaat nergens op!
beschouw het maar als een Up
duj.

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 20 februari 2009, 12:12:01 »
Hmm.. mijn zus 4 jaar geleden op een middelbare school en daar hadden een leraar en een leerling een stiekeme affaire, hij is toen ontslagen, het had iets met een pedofiel te maken.. ;) En zij is toen gewoon megegaan van school af! Ze hebben nu samen een kind zij is nu denk ik 18, echt zo weird, maar ik wilde dit even vertellen.. want wil je het echt zo ver laten komen? Zo nee, stop er dan mee

xx

kellynancy

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 20 februari 2009, 12:12:05 »
maar weet hij nou wie je bent eigenlijk ( op die msn ) ? en hoe doe je dat in
de klas dan.. als hij uitlegt volg je het wel haha. dit is best lastig volgens mij
ik bedoel ik heb ook wellis een leraar helemaal geweldig gevonden maar omdat
hij knap was verliefd zou ik nooit kunnen worden. maar het is wel zo dat hij
zn baan kwijt kan raken als hij contact met jou krijgt buiten school enzo...
its easy to hate yourself, but then you must realise the blackparts need to be loved aswell

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #42 Gepost op: 20 februari 2009, 12:17:27 »
pfff : (, best ingewikkeld als ik het zo zie.
toen ik de topic las, dacht ik; achjoh niks serieus,
ze moet hem gewoon vergeten :']. maar zo te zien
is het een stuk serieuzer, dus moeilijker.
i dont know, sorry. kutpost :')

CHMCL

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 20 februari 2009, 12:33:01 »
Ja ik ken wel iemand die met een leraar heeft, maar die is echt heel jong, en dat mag ook gewoon. Maar dat komt omdat zij al een relatie hadden toen hij op de opleiding zat tot leraar worden. Maar daar heb je niks aan.
Weetje je kan wel koppig blijven doen van ik kan hem niet vergeten want dat is moeilijk.. Maar zo gaat er niks veranderen.
Zoek dan iemand van 18/19 jaar en geen leraar van 22...
Ik denk niet dat die zo 1,2,3 interesse heeft in een relatie met een van zijn leerlingen die 15 is...
Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 20 februari 2009, 13:26:53 »

[...]

en weet je er al iets over? nieuwschierigheid is zo'n slecht eigenschap, hehe sorry

nou, ik weet nog niet echt veel. maar weet wel dat hij me een leuke, aardige meid vindt ;p

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 20 februari 2009, 13:29:50 »

maar weet hij nou wie je bent eigenlijk ( op die msn ) ? en hoe doe je dat in
de klas dan.. als hij uitlegt volg je het wel haha. dit is best lastig volgens mij
ik bedoel ik heb ook wellis een leraar helemaal geweldig gevonden maar omdat
hij knap was verliefd zou ik nooit kunnen worden. maar het is wel zo dat hij
zn baan kwijt kan raken als hij contact met jou krijgt buiten school enzo...

Nou, het is mijn gymleraar, gelukkig, want als ik hem echt voor een vak had :S dat werd dan 3x niks!! XD hahaa.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 20 februari 2009, 13:33:22 »

Ja ik ken wel iemand die met een leraar heeft, maar die is echt heel jong, en dat mag ook gewoon. Maar dat komt omdat zij al een relatie hadden toen hij op de opleiding zat tot leraar worden. Maar daar heb je niks aan.
Weetje je kan wel koppig blijven doen van ik kan hem niet vergeten want dat is moeilijk.. Maar zo gaat er niks veranderen.
Zoek dan iemand van 18/19 jaar en geen leraar van 22...
Ik denk niet dat die zo 1,2,3 interesse heeft in een relatie met een van zijn leerlingen die 15 is...

Jaa. dat is idd zo.
En jij vind me misschien koppig, omdat ik hem niet kan vergeten.. maar kijk. dat is logisch. ik zie hem 2x per week!! dan is dat gewoon lastig. en als je dat niet begrijpt....dan snap ik jou echt nit hoor!
En ja. tuurlijk heb ik daar ook zelf aangedacht. dat hij echt niet snel iets voelt voor één van zijn leerlingen... daarom bemoei ik me er ook niet echt meer mee. ik ga gewoon na de vakantie doen alsof het ook echt me leraar is en ik hem alleen gewoon aardig vindt. dat wordt lastig... aangezien ik ook nog met hem moet judoën waarschijnlijk, omdat ik de enige in de klas ben die sportief is en op judo zit... en voor de rest.. gewoon niet meer in de zijn ogen kijken of weet ik het... want dan ben ik bang dat hij het merkt. en dat lijkt me niet zo'n geweldige ervaring! :p XD

xx

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #47 Gepost op: 20 februari 2009, 13:58:50 »
Als je hem toch niet wil vergeten, wat wil je dan horen?

maar ik snap dat msngebeuren nog steeds niet, hoezo gaat hij iemand toevoegen die hij niet kent (anoniem toch?) en daar dan helemaal tegen praten en alles..?

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 20 februari 2009, 14:03:54 »
hahah ook nog es je gymleraar.. nu wordt et wel heel cliche..
maar lees ff mijn topic door '7 jaar leeftijdsverschil'  heet et...
en dan kan je lezen wat mensen te zeggen hebben over relaties met 7 jaar oudere gymleraren..
misschien heb je daar wat aan om te begrijpen dat het geen goed plan is..
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2009, 14:04:52 door NotAnotherYou »

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 20 februari 2009, 14:33:41 »

Als je hem toch niet wil vergeten, wat wil je dan horen?

maar ik snap dat msngebeuren nog steeds niet, hoezo gaat hij iemand toevoegen die hij niet kent (anoniem toch?) en daar dan helemaal tegen praten en alles..?

ik WIL hem wel vergeten, maar dat gaat lastig, zoals ik al zo vaak heb gezegt, omdat ik hem 2x per week zie! dat maakt het lastiger. maar ik doe het wel.
en ja. hij heeft me gewoon toegevoegd op msn. en ik zei dus oa dat ik hem kende en vroeg of hij mij nog wel kende. hij wist het niet precies.

kissmile

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 20 februari 2009, 14:42:50 »
Een leraar mag niet iets met een leerling, dat is strafbaar! zoiets heeft iemand die ik ken ook gehad en zei had ook echt wat met hem en dat liep ook helem aal fout. Want hij nis een pedofiel als hij iets met jou heetf wettelijk gezien.
maar ja makkelijk gezegt,
suc6 iniedergeval (K)
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2009, 14:44:10 door kissmile »

Ridicule

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 20 februari 2009, 16:50:23 »
wat een vaag gedoe zeg met die msn
en je zei ook iets van dat je weet dat hij je leuk vind.
of heb ik dat nu verkeerd begrepen ? zo niet, hoe weet je dat dan =]

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 20 februari 2009, 21:54:05 »

wat een vaag gedoe zeg met die msn
en je zei ook iets van dat je weet dat hij je leuk vind.
of heb ik dat nu verkeerd begrepen ? zo niet, hoe weet je dat dan =]

eey. nou, het zit ongeveer zo. kort uitgelegd. ik heb tegen hem gezegt dat ik vriendin had en dat die een nichtje heeft wat ik dus ben. en zo praatte ik een beetje over mezelf eigenlijk en vroeg ik dus o.a. wat ie dus van 'mij' vond als leerlinge.

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 20 februari 2009, 22:24:27 »

[...]

eey. nou, het zit ongeveer zo. kort uitgelegd. ik heb tegen hem gezegt dat ik vriendin had en dat die een nichtje heeft wat ik dus ben. en zo praatte ik een beetje over mezelf eigenlijk en vroeg ik dus o.a. wat ie dus van 'mij' vond als leerlinge.

Hahaha ik denk niet echt dat hij dat erg lang gaat geloven xD
Het lijkt nu misschien leuk als hij erachter komt dat jij het bent..
maar dat wordt voor jullie allebei erg ongemakkelijk denk ik,
want hij wil waarschijnlijk niet te veel buitenschools contact
met zijn leerlingen.

En STEL hij gaat 'jou'  leuk vinden via msn, dan weet hij niet eens
wie je echt bent, en als hij er dan achter komt dat je zijn leerling
bent wil hij waarschijnlijk geen contact meer, en dan wordt et voor
hem ook lastig om jou les te geven...
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2009, 22:25:54 door NotAnotherYou »

AssiePoester

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 21 februari 2009, 00:38:49 »

[...]

Ik snap het niet helemaal denk ik.
Maar hij vind jouw dus gewoon als leerling, want dat heeft hij tegen 'jouw' gezegd. Maar je weet nog helemaaal niet of hij jouw ook leuk vindt als zijn vriendin???

Ik zou dr mee ophouden hoor. En zoals hierboven wordt gezegd, stel hij vind jouw 10 keer niks dan wordt les geven wel erg ongemakkelijk. En voor jouw erg ongemakkelijk om zijn lessen te volgen. ..

AssiePoester

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 21 februari 2009, 00:41:09 »
Dit doet me trouwens denken aan een vriendin van me op de vwo. Zij was ook een vwo-leerlinge en de leraar waar ze helemaal op verliefd werd was ook de gymleraar :P uiteindelijk na een relatie van 1,5 jr was het wel uitgegaan...Maarja hij was ook 2 keer zo oud als haar *-)..

Gardeniia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 21 februari 2009, 00:47:03 »
Hij is leraar dat is zijn beroep dus dat betekend niet dat er geen gevoelens kunnen ontstaan.. het is natuurlijk wel raar voor heel veel mensen ja verliefd op je leraar enz. dit is ook een risico in zijn beroep.. tenzij hij naar een andere school gaat.. lol dit is best een kut situatie.. ik heb geen idee ;/

Ridicule

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 21 februari 2009, 11:46:55 »

[...]

oh
oke nog 1 vraag : wat zei hij dan over je ?
ja sorry ben nogal nieuwschierig xd

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 21 februari 2009, 12:03:42 »

[...]

oh

ik  ook!

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 21 februari 2009, 22:14:24 »
hmm het lijkt erop dat we altijd nieuwschierig zullen blijven..

LalaLevenloos

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 21 februari 2009, 22:23:39 »

[...]

oh
T'es folle, ou qoui?

Ridicule

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 22 februari 2009, 09:08:26 »

haha ja dat denk ik ook xd

Beetroot

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 22 februari 2009, 09:31:54 »

hahah denk het ook
Hurry up

MARSMELLO

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 22 februari 2009, 11:13:24 »
Ugh ik walg van al mijn leraren. Zelf zou ik het lekker bij verliefdheid laten, hij is praktish pedofiel als hij ook op jou valt. Maar als je dan écht zeker weet hij is de ware (Wat me erg apart lijkt): heeft LOVEYOUXxX wel een goede, Wacht tot je geslaagd bent, en van school... dan gebeurt het buiten zijn 'werktijd'.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 23 februari 2009, 10:02:30 »
Jullie hoeven heus niet altijd nieuwsgierig te blijven hoor.
Maar ik kan gewoon niet altijd direct reageren  en als ik weg ben gaat het ook zo moeilijk ;)

In ieder geval... zoals ik al zei praatte ik dus met hem op msn. ook nog een stukje over mezelf. ik heb natuurlijk niet zo lang over 'mezelf' gepraat, maar weet wel dat hij me gewoon een aardige, leuke meid vindt. verder weet ik het eerlijk gezegt niet precies meer. ik heb zoveel met hem gepraat. maar ik heb sommige stukjes opgeslagen. misschien als ik die kan vinden, kan ik wel wat laten 'zien' ;) okay?

xx

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 23 februari 2009, 10:04:57 »

Ugh ik walg van al mijn leraren. Zelf zou ik het lekker bij verliefdheid laten, hij is praktish pedofiel als hij ook op jou valt. Maar als je dan écht zeker weet hij is de ware (Wat me erg apart lijkt): heeft LOVEYOUXxX wel een goede, Wacht tot je geslaagd bent, en van school... dan gebeurt het buiten zijn 'werktijd'.

ik walg van geen enkele leraren.... het zijn ook maar mensen...
maar jah. wanneer is iemand dan precies een pedofiel??

xx

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 23 februari 2009, 11:09:47 »

[...]

ik walg van geen enkele leraren.... het zijn ook maar mensen...
maar jah. wanneer is iemand dan precies een pedofiel??

xx

die discussie hebben ze in dat topic van mij al gevoerd, maar los van het feit of hij wel of niet pedofiel zou zijn is het volgens mij bij wet verboden voor trainers/leraren om iets met hun leerlingen te beginnen. Heeft te maken met machtsmisbruik..

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 23 februari 2009, 11:15:57 »

[...]

die discussie hebben ze in dat topic van mij al gevoerd, maar los van het feit of hij wel of niet pedofiel zou zijn is het volgens mij bij wet verboden voor trainers/leraren om iets met hun leerlingen te beginnen. Heeft te maken met machtsmisbruik..

aaah. okay. zal je topic nog wel ff helemaal doorspitten ;p maar bedankt.
weet je. het klinkt stom. maar ik vind de mensheid maar raar af en toe XD vroeger deden ze over dat soort dingen helemaal niet moeilijk. of toen in de prehistorie ofzoo XD bij dieren maakt het ook immers niet uit hoe oud diegene is XD okee. nu wijk ik af, maar toch...... ;p ben ik nu gek?!?! XP

xx

cc

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 23 februari 2009, 11:34:08 »
Ik vraag me uberhaupt af of iemand van 22 een meisje van 15 wilt. Ik ben zelf 21 en ik zie mensen van 15, nog gewoon als kinderen. Niet kinderen-kinderen, maar kinderen die zich nog helemaal gaan ontwikkelen en die daarvan in de beginfase staan. ofzo. Niet lullig bedoeld ofzo, Ik bedoel als je 15 bent, heb je heus wel echte gevoelens, maar ik zou het wel erg raar vinden van iemand van 22 , dat hij een meisje van 15 zou willen. Nog niet eens denkend over het feit dat hij je leraar is. Ik zou er niet aan moeten dénken om met iemand van 15 iets te kunnen beginnen.. Meisjes van die leeftijd zijn wel volwassener dan jongens van die leeftijd, maar toch zou dat veel te jong moeten zijn voor een man. Ik zou me nog maar eens afvragen als ik jou was, dat áls hij inderdaad iets met je zou willen beginnen, of JIJ dat dan wel eens zou willen..want dan spoort er bij hem echt iets niet hoor. Zou maar uitkijken dan.
Verder , succes, en maak de juiste beslissing!

X
xx djenn

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 23 februari 2009, 12:15:22 »

Ik vraag me uberhaupt af of iemand van 22 een meisje van 15 wilt. Ik ben zelf 21 en ik zie mensen van 15, nog gewoon als kinderen. Niet kinderen-kinderen, maar kinderen die zich nog helemaal gaan ontwikkelen en die daarvan in de beginfase staan. ofzo. Niet lullig bedoeld ofzo, Ik bedoel als je 15 bent, heb je heus wel echte gevoelens, maar ik zou het wel erg raar vinden van iemand van 22 , dat hij een meisje van 15 zou willen. Nog niet eens denkend over het feit dat hij je leraar is. Ik zou er niet aan moeten dénken om met iemand van 15 iets te kunnen beginnen.. Meisjes van die leeftijd zijn wel volwassener dan jongens van die leeftijd, maar toch zou dat veel te jong moeten zijn voor een man. Ik zou me nog maar eens afvragen als ik jou was, dat áls hij inderdaad iets met je zou willen beginnen, of JIJ dat dan wel eens zou willen..want dan spoort er bij hem echt iets niet hoor. Zou maar uitkijken dan.
Verder , succes, en maak de juiste beslissing!

X

ik ben het opzich wel met je eens. en ja. jij bent een meisje. meisjes willen nooit iets hebben met jongens die jonger dan zijzelf zijn. dat is altijd al zo geweest. aangezien ze zoo kinderachtig zijn enzo. maar meisjes liggen verder voor op deze leeftijd dan bij jongens. véél verder heb ik meestal het gevoel. en sowieso zulke leeftijdsverschillen bestaan wel. best vaak zelfs. dus zo raar is het niet. maar zoals ik al zei ga ik niks doen en wachten tot het gevoel weg is. want jaa. waarom zou hij op mij vallen?? als iemand dát doet is ie pas gek XD

xx

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 23 februari 2009, 12:33:05 »

[...]

aaah. okay. zal je topic nog wel ff helemaal doorspitten ;p maar bedankt.
weet je. het klinkt stom. maar ik vind de mensheid maar raar af en toe XD vroeger deden ze over dat soort dingen helemaal niet moeilijk. of toen in de prehistorie ofzoo XD bij dieren maakt het ook immers niet uit hoe oud diegene is XD okee. nu wijk ik af, maar toch...... ;p ben ik nu gek?!?! XP

xx

haha ik vind je niet gek hoor want ik val ook op veel te oude jongens ;-)
ik heb wel wat vriendjes gehad die 4/5 jaar ouder waren en dat ging gewoon
goed qua leeftijd. Maar het ligt gewoon aan jullie persoonlijkheden en hoe
je in het leven staat. Als jij volwassen bent voor je leeftijd en hij nog niet
aan kinderen enzo denkt zou het in principe kunnen, maar jij hebt nog het
probleem erbij dat hij je leraar is. En iets beginnen met je leraar is in mijn
ogen nogsteeds heel erg onverstandig. Zo iets kun je niet geheim houden
dus andere leerlingen zullen erachter komen en de schoolleiding ook.
Dan kan hij zijn baan kwijtraken en jij zal voor altijd bekend staan als
'dat meisje dat het met de gymleraar doet' ofzo.
Daarbij komt nog dat je niet eens weet of hij jou leuk vind,
en die kans lijkt me erg klein want leraren doen over het algemeen heel erg
hun best om niet te veel contact te hebben met leerlingen buiten de lessen om.
dus ik denk nogsteeds dat je moet proberen te beseffen dat het je leraar
is dus dat je daar maar beter geen gevoelens voor kunt hebben.
Ik snap dat dat moeilijk is maar als iemand erachter komt dat jij verliefd
ben op je leraar wordt alles nog veel lastiger, dus probeer het te vergeten..

ziekelijk lang verhaal waar je weinig aan hebt maja

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 23 februari 2009, 15:50:26 »

[...]

haha ik vind je niet gek hoor want ik val ook op veel te oude jongens ;-)
ik heb wel wat vriendjes gehad die 4/5 jaar ouder waren en dat ging gewoon
goed qua leeftijd. Maar het ligt gewoon aan jullie persoonlijkheden en hoe
je in het leven staat. Als jij volwassen bent voor je leeftijd en hij nog niet
aan kinderen enzo denkt zou het in principe kunnen, maar jij hebt nog het
probleem erbij dat hij je leraar is. En iets beginnen met je leraar is in mijn
ogen nogsteeds heel erg onverstandig. Zo iets kun je niet geheim houden
dus andere leerlingen zullen erachter komen en de schoolleiding ook.
Dan kan hij zijn baan kwijtraken en jij zal voor altijd bekend staan als
'dat meisje dat het met de gymleraar doet' ofzo.
Daarbij komt nog dat je niet eens weet of hij jou leuk vind,
en die kans lijkt me erg klein want leraren doen over het algemeen heel erg
hun best om niet te veel contact te hebben met leerlingen buiten de lessen om.
dus ik denk nogsteeds dat je moet proberen te beseffen dat het je leraar
is dus dat je daar maar beter geen gevoelens voor kunt hebben.
Ik snap dat dat moeilijk is maar als iemand erachter komt dat jij verliefd
ben op je leraar wordt alles nog veel lastiger, dus probeer het te vergeten..

ziekelijk lang verhaal waar je weinig aan hebt maja

Het was geen ziekelijk lang verhaal hoor!
Ik ben het in iedergeval helemaal met jou eens. Maar er zijn wel wat meiden uit de klas die dat weten. maar die vinden het zelf opzich niet zo gek. omdat ze vinden dat hij er wel leuk uitziet. maar jaaa. zij zijn allemaal een jaar jonger helaas. duss...
en daarom probeer ik 'mijn gevoelens' voor hem gewoon te verdringen. maar dat is gewoon lastig. als je dat kan begrijpen.

xx

hongerigbrein

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 23 februari 2009, 21:12:53 »
Ik ben ook een tijdje op mijn leraar gevallen die ik 4 uur per week zie..
het is helemaal niet simpel, soms had ik het gevoel dat hij door mijn ziel kon kijken wat ik aan het denken was, nu kijk ik af en toe weg, maar het is heel wat verminderd, nu vind ik hem alleen maar knap.
Ik heb heel je topic gelezen en ik denk dat je gewoon eens op zoek moet gaan naar jongens rond die leeftijd, misschien vindt je er wel leukere, want het gaat uiteraard moeilijk zijn jou dan les te geven terwijl hij met zijn gedachte half ergens anders zit enz, weetje .. blokkeer + verwijder hem van overal op de computer(hyves, msn..); dat is mijn enige raad dat ik je kan geven :zwaai:
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2009, 21:13:52 door superheroinee_ »
I'll always remember joyful eyes.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 24 februari 2009, 15:46:56 »

Ik ben ook een tijdje op mijn leraar gevallen die ik 4 uur per week zie..
het is helemaal niet simpel, soms had ik het gevoel dat hij door mijn ziel kon kijken wat ik aan het denken was, nu kijk ik af en toe weg, maar het is heel wat verminderd, nu vind ik hem alleen maar knap.
Ik heb heel je topic gelezen en ik denk dat je gewoon eens op zoek moet gaan naar jongens rond die leeftijd, misschien vindt je er wel leukere, want het gaat uiteraard moeilijk zijn jou dan les te geven terwijl hij met zijn gedachte half ergens anders zit enz, weetje .. blokkeer + verwijder hem van overal op de computer(hyves, msn..); dat is mijn enige raad dat ik je kan geven :zwaai:

Dankjeeee!!!  :)

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 24 februari 2009, 16:51:22 »
idd verwijder hem gewoon!
hoe gaat het er nu mee? (nieuwsgierigheid)..

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 24 februari 2009, 21:24:00 »

idd verwijder hem gewoon!
hoe gaat het er nu mee? (nieuwsgierigheid)..

hahaa ;P
Nou. dat laat ik je morgen wel weten.want heb morgen (woensdag) weer les van hem. dan gaan we 'MIJN'  sport doen. judo :D dat wordt wel geinig. maar jaa. laat het jou/jullie wel weten!! ;p

xx

marritx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 24 februari 2009, 21:37:05 »
jeetje je hebt het wel voor mekaar :P ik ben nu ook wel nieuwsgierig, mijn ouder gymleraar is nu ook getrouwd met een leerlinge. Natuurlijk klinkt het allemaal heel schandalig enzo, maar liefde kent geen grenzen ? Je ziet toch wel meisjes van 15/16 die met iemand in de 20 hebben ? Dat is toch niet zo heel raar..., het feit dat hij leraar is is zegmaar het ergst. Ik persoonlijk denk dat de kans klein is dat hij jou ook leuk vindt, maar er is altijd hoop ;). Btw, leugens komen altijd uit he, dus ooit zal hij wel weten dat jij het bent op msn....
ik ben benieuwd !

Eliineexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 25 februari 2009, 17:43:19 »
Het is nu woensdag...
Dus, hoe was je les??
(sorry voor mijn nieuwsgierigheid:D)

Ik was ook een tijdje terug verliefd op iemand die 5 jaar ouder was en nu heb ik best veel contact met hem enzo.. en nu vind hij mij leuk, alleen te jong en wil hij wachten tot ik ouder ben<_<
maargoed, daar heb je niet zoveel aan ;']
trouwens.. hij heeft je toch op hyves en msn enzo, misschien denkt hij ook wel hetzelfde over jou als die ene jongen over mij denkt...

Ik zou in ieder geval niks met hem nemen, behalve als jullie heel stiekem zijn:mellow: , want dat kan hem, like you know, zijn baan kosten. Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot je van school af bent, misschien zijn je gevoelens dan al weg;)

Succes verderl!!
xx

elientjeeeuh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 25 februari 2009, 17:53:51 »
@ MrsAtoZ Bij ons op school hadden een leerling en een leraar een relatie, dit mocht natuurlijk niet maar ik weet niet of de directie ht ook wist...
Iig ze gingen natuurlijk alleen buiten school met elkaar om. Nu is dat meisje 1 jaar van school af en ze wonen inmiddels ook samen geloof ik!

bij ons op school is er net hetzelfde gebeurd zij zijn  nu ook gelukkig samen en iedereen weet het nu ook, zij is net een jaar afgestudeerd..

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 25 februari 2009, 20:43:29 »

jeetje je hebt het wel voor mekaar :P ik ben nu ook wel nieuwsgierig, mijn ouder gymleraar is nu ook getrouwd met een leerlinge. Natuurlijk klinkt het allemaal heel schandalig enzo, maar liefde kent geen grenzen ? Je ziet toch wel meisjes van 15/16 die met iemand in de 20 hebben ? Dat is toch niet zo heel raar..., het feit dat hij leraar is is zegmaar het ergst. Ik persoonlijk denk dat de kans klein is dat hij jou ook leuk vindt, maar er is altijd hoop ;). Btw, leugens komen altijd uit he, dus ooit zal hij wel weten dat jij het bent op msn....
ik ben benieuwd !

Jaa. ik heb het idd wel mooii voor elkaar :S ;P en jaa. sommige vinden het schandalig. maar zo raar is het eigenlijks helemaal niet. mensen vinden het raar, omdat het niet zo snel gebeurd. en dat ik nu juist op me gymleraar val. dat is echt. ik verzeker je. klote! :P

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 25 februari 2009, 20:51:28 »

Het is nu woensdag...
Dus, hoe was je les??
(sorry voor mijn nieuwsgierigheid:D)

Ik was ook een tijdje terug verliefd op iemand die 5 jaar ouder was en nu heb ik best veel contact met hem enzo.. en nu vind hij mij leuk, alleen te jong en wil hij wachten tot ik ouder ben<_<
maargoed, daar heb je niet zoveel aan ;']
trouwens.. hij heeft je toch op hyves en msn enzo, misschien denkt hij ook wel hetzelfde over jou als die ene jongen over mij denkt...

Ik zou in ieder geval niks met hem nemen, behalve als jullie heel stiekem zijn:mellow: , want dat kan hem, like you know, zijn baan kosten. Als ik jou was zou ik gewoon wachten tot je van school af bent, misschien zijn je gevoelens dan al weg;)

Succes verderl!!
xx

Nou. eigenlijkss was de les niet zo geweldig ;p het was voornamelijk spel. niet echt judo :( maar jaa. de 3e les mag ik de klas een worp leren :D dat lijkt me wel weer leuk. en jaa. over de les zelf met HEM.... hij vroeg aan mij in het begin zo waarom je moest groeten. en ik wist het niet! :S ik weet het natuurlijk wel (na 7/8 jaar judo er al op zitten), maar TOEN niet. en dat is zoo klote :O ik voel me gewoon zoo... :S  als ik bij hem in de buurt ben. ik HAAT het! :'( waarom kan ik niet gewoon op een 'toegangelijke' jongen vallen :( want na dit ongevalletje en dat ik hem weer zag enzo. weet ik echt niet hoe ik hem ooit kan vergeten. heb zelfs er al aangedacht dat ik misschien met een andere klas gym kan volgen. maar jaa. kan moeilijk als reden geven dat ik op me gymleraar ben en dat ik het niet volhoud. nee toch? dat kan toch niet :S

xx wanhopige meisje die op haar gymleraar is :@  :'(

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 25 februari 2009, 21:01:47 »

@ MrsAtoZ Bij ons op school hadden een leerling en een leraar een relatie, dit mocht natuurlijk niet maar ik weet niet of de directie ht ook wist...

bij ons op school is er net hetzelfde gebeurd zij zijn  nu ook gelukkig samen en iedereen weet het nu ook, zij is net een jaar afgestudeerd..

Jaaa. alles is mogelijk. maar ik wacht af. tot na school. als ik dan nog steeds veel voor hem voel. dan ga ik me gevoel achter na... maar anders... ik moet nu niks doen. ;p

xx

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 25 februari 2009, 21:06:30 »
Het is toch helemaal niet erg als je iets niet weet! Bedenk je gewoon dat hij jou alleen kent als zijn leerling, dus hij let er heus niet op als je even iets niet weet ;-) dus niks om je voor te schamen..

Praat je nogsteeds met hem op msn eigk?
want dat lijkt me dus niet zo handig omdat je hem dan nooit kan vergeten (maar dat wist je al).

Maar niet wanhopig zijn, want er zijn genoeg leuke jongens! en als je op oudere jongens valt moet je die gewoon wat meer leren kennen, dan vergeet je die gymleraar van je vast wel ;-) (maar ik kan niet ontkennen dat sommige gymleraren van in de 20 leuke gozers zijn haha ^^)

Sophles

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 25 februari 2009, 21:09:32 »
maar als je over jezelf vraagt he op msn, krijgt hij dan niks door ofzo?

of is dit een stomme vraag? :]
TUMBLR - LAST.FM "If the history of science shows us anything, it is that we get nowhere by labelling our ignorance 'God'".

CUTIELOVE

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 25 februari 2009, 21:15:24 »
1 ding, leraren zijn slimmer dan je denkt, lees trouwens het boek : SPROETENLIEFDE ! van marenstoffels ofzoiets.

x

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 25 februari 2009, 21:17:48 »

maar als je over jezelf vraagt he op msn, krijgt hij dan niks door ofzo?

of is dit een stomme vraag? :]

hahaa. nee. dat is absoluut geen domme vraag. ik zei het dan gewoon een beetje van: Jaa. ik heb een vriendin en haar nichtje is Jildau. en die zit op het esdal. ken je die toevallig? jaa? oo wat leuk! en hoe is zij dan? een irritante klier of doet ze wel goed mee in de les?? :p
zoiets ff kort samengevat ;P

xx

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 25 februari 2009, 21:19:42 »

1 ding, leraren zijn slimmer dan je denkt, lees trouwens het boek : SPROETENLIEFDE ! van marenstoffels ofzoiets.

x

hoe bedoel je dat leraren slimmer zijn dan je denkt?? volwassen zijn sowieso meestal slimmer... :p maare. ik heb dat boek wel es gelezen, jaa. wel boek heb ik niet gelezen! xD, maar waarmee helpt dat boek mij dan??

xx

Sophles

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 25 februari 2009, 21:22:15 »

[...]

hahaa. nee. dat is absoluut geen domme vraag. ik zei het dan gewoon een beetje van: Jaa. ik heb een vriendin en haar nichtje is Jildau. en die zit op het esdal. ken je die toevallig? jaa? oo wat leuk! en hoe is zij dan? een irritante klier of doet ze wel goed mee in de les?? :p
zoiets ff kort samengevat ;P

xx

oh op die manier, haha, dat is best slim aangepakt.
TUMBLR - LAST.FM "If the history of science shows us anything, it is that we get nowhere by labelling our ignorance 'God'".

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 25 februari 2009, 21:24:46 »

[...]

oh op die manier, haha, dat is best slim aangepakt.

hahaaa. jaaa. ik ben er wel goed in ;$

Ichthues

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 25 februari 2009, 21:37:45 »

[...]

hoe bedoel je dat leraren slimmer zijn dan je denkt?? volwassen zijn sowieso meestal slimmer... :p maare. ik heb dat boek wel es gelezen, jaa. wel boek heb ik niet gelezen! xD, maar waarmee helpt dat boek mij dan??

xx

Ik denk dat ze ermee bedoelt dat die leraar het misschien allang doorheeft :wink2:
maar echt hoor, ik zou hem verwijderen en blokkeren, hoe moeilijk dit ook is, er stond ook hier ergens op dit forum (geloof ik) een keer een verhaal van een meisje dat een jongen leuk vond en hélemaal tegen hem begon te praten op msn enzo onder een valse naam, en in het echt zeiden ze nooit wat tegen elkaar, en die jongen haar ook helemaal leuk gaan vinden, blabla, maar ik weet eigenlijk niet hoe dat is afgelopen?

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 25 februari 2009, 23:03:43 »
en zelfs als hij 'jou'  leuk zou gaan vinden via msn vind hij dus niet jou leuk, maar de vriedin van je nichtje die waarschijnlijk volges jou ouder dan 15 is en niet op de middelbare school zit.. etc.. etc..  (of was het het nichtje van je vriendin? anywway je snapt de boodschap vast wel)

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 27 februari 2009, 21:43:51 »

en zelfs als hij 'jou'  leuk zou gaan vinden via msn vind hij dus niet jou leuk, maar de vriedin van je nichtje die waarschijnlijk volges jou ouder dan 15 is en niet op de middelbare school zit.. etc.. etc..  (of was het het nichtje van je vriendin? anywway je snapt de boodschap vast wel)

Jaaa. idd. daar heb je wel een beetje gelijk in. maar jaaa. je kan niet eens verliefd op iemand worden via msn. als je alleen met diegen praat. en verder niet kent. dat kan gewoon niet. dus daar ben ik ook niet bang voor ;p

xx

CocoCherie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 27 februari 2009, 23:48:48 »
T kan opzich wel, iemand leuk gaan vinden via msn...
Niet om t een of t ander...maar wat als ie "jou" (msn-jou...) zeg maar, leuk gaat vinden en met de msn-versie van jou wil afspreken?
In the end all you can hope for is the love you felt to equal the pain you\\\\\\\'ve gone through

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 01 maart 2009, 09:24:26 »

T kan opzich wel, iemand leuk gaan vinden via msn...
Niet om t een of t ander...maar wat als ie "jou" (msn-jou...) zeg maar, leuk gaat vinden en met de msn-versie van jou wil afspreken?

Nou. eerlijk gezegt heeft ie dat al eens gevraagd. ik heb gewoon erop gereageerd als 'jaa. dat lijkt me wel eens leuk'. en toen snel op een ander 'onderwerp' gesprongen ;p

xx

NeverHappyAgain

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 01 maart 2009, 09:31:31 »
Ik zit op een school met alleen leraressen rond te 65, uber saai en streng. Ik wou dat ik een leraar of leraren had.

Ontopic: Forget him.
R.I.P. Papa (En Mama!)

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 01 maart 2009, 13:48:19 »

Ik zit op een school met alleen leraressen rond te 65, uber saai en streng. Ik wou dat ik een leraar of leraren had.

Ontopic: Forget him.

Huhm?! rare school dan zeg! xD ben dan idd wel blij met mijn schooll ;p :D

maximeeee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 01 maart 2009, 14:19:08 »
er zit ook een goddelijk stagair bij ons op school, hij is 19.. en ik heb een goede vriendin, die heeft een stiefmoeder, die heeft een dochter en daar is het het vriendje van.. nou ik heb me kapot gelachen, maar hij is gewoon echt heeel lekker en sommige vriendinnen van me snappen het niet, en daar kan ik dan zo slecht tegen dat ze het niet zien en dat ik er over zeur enzo, maar ik weet dat het niks kan worden en dat moet je inzien...

marritx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 01 maart 2009, 16:41:11 »
heeft hij gevraagd of je iets wilde doen !? wow :P
maar vraagt hij dat dan niet vaker, want als je eenmaal ja hebt gezegd :P

PAGEISREMOVED

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 01 maart 2009, 16:49:00 »
Ik heb maar 1 advies voor je: kappen. Het is echt niet goed waar je mee bezig bent. Als ik jou was zou ik hem inderdaad maar uit je hoofd zetten. Dit is hoe ik erover denk.
''A designer is only as good as the star who wears her clothes.''  - Edith Head

GOODLUCK__

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 01 maart 2009, 16:56:25 »
het kan nu niet. maar als jullie na jouw school togh een relatie krijgen dn is het net zn sprookje. eerst onbereikbaar maar uiteindelijk.. hahaa,

myn vriendin had op haar 15e ook een vriend vn 20, en ze zijn nu 16 en 21 en ng steeds bij elkaar. dus leeftijdsverschil maakt niet. ken genoeg meisjes die met een veel oudere vriend gaan.
~ You're amazing. `since 14-02-08

waeroh9iach2

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 01 maart 2009, 17:05:10 »
Mijn gymleraar is op zijn vorige school ontslagen omdat hij een relatie had met een 16-jarige leerling.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 01 maart 2009, 17:12:27 »

heeft hij gevraagd of je iets wilde doen !? wow :P
maar vraagt hij dat dan niet vaker, want als je eenmaal ja hebt gezegd :P

hahaa. nou. eerlijk gezegt heb ik niet echt meer met hem gepraat. iig niet dáárover ;p

xx

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 01 maart 2009, 17:15:27 »

er zit ook een goddelijk stagair bij ons op school, hij is 19.. en ik heb een goede vriendin, die heeft een stiefmoeder, die heeft een dochter en daar is het het vriendje van.. nou ik heb me kapot gelachen, maar hij is gewoon echt heeel lekker en sommige vriendinnen van me snappen het niet, en daar kan ik dan zo slecht tegen dat ze het niet zien en dat ik er over zeur enzo, maar ik weet dat het niks kan worden en dat moet je inzien...

whahaa. dan weet je idd ongeveer hoe ik me voel :P
niemand neemt me daaron serieus. en niemand snapt het....
mijn cuty leraartje was vorig jaar trouwens ook stagiare  ;P

xx

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 01 maart 2009, 17:36:28 »

Mijn gymleraar is op zijn vorige school ontslagen omdat hij een relatie had met een 16-jarige leerling.

en dat zou bij Silendra ook gaan gebeuren..

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 02 maart 2009, 15:33:57 »

[...]

en dat zou bij Silendra ook gaan gebeuren..

ik heet niet Silendra, maar Jildau xD
En jaa. dat zou kunnen gebeuren. maar het gebeurd toch nooit.
aangezien we vast niet iets met elkaar krijgen ofzo.

gym viel trouwens uit vandaag. ik dus mmmeeegggaaaa vrolijk (not dus...) niet direct omdat ik dan geen les van hém kreeg hoor! ik vind LO (bijna) altijd wel leuk :D
morgen valt Duits ook al uit :( waarom vallen alleen de leuke vakken uit?? :@  grrrr. stom :S

xx
« Laatst bewerkt op: 02 maart 2009, 15:34:21 door Silendra »

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 02 maart 2009, 20:28:35 »
haha oowja srry Jildau..
maar heb je al plannen om meer oudere jongens
te gaan ontmoeten, dat zou vast wel helpen ;-)

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 03 maart 2009, 07:43:23 »

haha oowja srry Jildau..
maar heb je al plannen om meer oudere jongens
te gaan ontmoeten, dat zou vast wel helpen ;-)

Nee. waar kun je die vinden dan?? xD :P

Diekleine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 03 maart 2009, 07:45:37 »
ik ken je probleem. zelf heb ik een vriendin die hier namelijk ook last van. ze is verliefd op een leraar en ze schelen maar 8 jaar. hier het verhaal van m`n vriendin :( Vriendin zit naast me )
ik zit nu in het 2de leerjaar... in de eerste leerde ik een leraar kennen. ik zag hem 2x per week maar had eigenlijk elke les ruzie met hem. op een gegeven moment vond hij dat ik moest stoppen en sprak er met me over..
ik voelde me een beetje schuldig en ging me voortaan wat meer gedragen in de les. het gesprek had wonderen gedaan en ik was meer over hem te weten gekomen.
ik gedroeg me beter in de les en vond hem ineens heel aardig. mijn vriendinnen begonnen idd net zoals bij jouw meteen met : JE VIND M LEUK, JE VIND M LEUK``.
ik ontkende, totdat ik m heeel aardig begon te vinden. ik wist het eigenlijk nog niet of ik m wel leuk vond.
en ineens wist ik het zeker, we hadden schoolfeest en ik zat naast hem op een kruk. ik vertelde dat ik van de trap was gevallen en toen zei die : Ah, meisje toch.. gewoon een beetje als grapje en legde heel eventjes zijn hand op mijn linkerbeen.
op dat moment wist ik het zeker : IK VIND M LEUK !
nu kunnen we nog steeds heel goed met elkaar opschieten en we hebben best vaak oogcontact waar ik soms niet weet hoe ik erop moet reageren.
ik weet dat een leerling-leraar verhouding niet mag, dus probeer k het te vermijden, toch is dat heel moeilijk.
ik heb wel een tip voor je die ik zelf ook heb gedaan :
praat er met hem over, het klinkt heel eng, en toen ik op het punt stond met hem te gaan praten stond ik ook te trillen op mijn benen... maar je zult zien dat het helpt.
ik heb m uitgelegt dat ik m leuk vond en hij zei dat hij dat niet erg vond, en ik vertelde dat sommige andere leerlingen me peste daarmee en hij zei dat ik me der niks van aan moest trekken.
zo zie je dat praten met je leraar echt wel effectief werkt.
nu ga ik naar school want ik zie hem zo ;-)
sjalalalalalalalala

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 03 maart 2009, 15:52:21 »

[...]

Nee. waar kun je die vinden dan?? xD :P

eehm via andere vrienden van je ofzo?:P
ik weet eigk niet.. ik heb gewoon veel oudere
vrienden dus zo leer ik ze kennen..

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 03 maart 2009, 17:55:11 »

ik ken je probleem. zelf heb ik een vriendin die hier namelijk ook last van. ze is verliefd op een leraar en ze schelen maar 8 jaar. hier het verhaal van m`n vriendin :( Vriendin zit naast me )
ik zit nu in het 2de leerjaar... in de eerste leerde ik een leraar kennen. ik zag hem 2x per week maar had eigenlijk elke les ruzie met hem. op een gegeven moment vond hij dat ik moest stoppen en sprak er met me over..
ik voelde me een beetje schuldig en ging me voortaan wat meer gedragen in de les. het gesprek had wonderen gedaan en ik was meer over hem te weten gekomen.
ik gedroeg me beter in de les en vond hem ineens heel aardig. mijn vriendinnen begonnen idd net zoals bij jouw meteen met : JE VIND M LEUK, JE VIND M LEUK``.
ik ontkende, totdat ik m heeel aardig begon te vinden. ik wist het eigenlijk nog niet of ik m wel leuk vond.
en ineens wist ik het zeker, we hadden schoolfeest en ik zat naast hem op een kruk. ik vertelde dat ik van de trap was gevallen en toen zei die : Ah, meisje toch.. gewoon een beetje als grapje en legde heel eventjes zijn hand op mijn linkerbeen.
op dat moment wist ik het zeker : IK VIND M LEUK !
nu kunnen we nog steeds heel goed met elkaar opschieten en we hebben best vaak oogcontact waar ik soms niet weet hoe ik erop moet reageren.
ik weet dat een leerling-leraar verhouding niet mag, dus probeer k het te vermijden, toch is dat heel moeilijk.
ik heb wel een tip voor je die ik zelf ook heb gedaan :
praat er met hem over, het klinkt heel eng, en toen ik op het punt stond met hem te gaan praten stond ik ook te trillen op mijn benen... maar je zult zien dat het helpt.
ik heb m uitgelegt dat ik m leuk vond en hij zei dat hij dat niet erg vond, en ik vertelde dat sommige andere leerlingen me peste daarmee en hij zei dat ik me der niks van aan moest trekken.
zo zie je dat praten met je leraar echt wel effectief werkt.
nu ga ik naar school want ik zie hem zo ;-)

klere. heb ik net een heel stuk getiept. gaat het weg. *zucht* nou jaa. dan maar een wat korter stukjee terug :P :
ik vind het érg fijn iemand te horen die ook in ongeveer het zelfde 'schuitje' zit. want ik heb natuurlijk wel wat aan alle reacties gehad. maar de meesten snappen me gewoon niet. jij kan me wel begrijpen. daarom vind ik het ook fijn als je mij zou kunnen helpen met mijn probleem. want ik wil het graag tegen hem zeggen. maar ik weet niet precies hoe ik dat zou kunnen brengen. dat ik me niet prettig voel bij hem in de les??    en ben érg bang voor zijn reactie. straks reageert ie héél verkeerd. :S maar jaaa ... reactie weer terug??? :D

xx

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 03 maart 2009, 17:59:14 »
onbereikbare liefde is toch ook zó spannend  <3

en je hebt niets aan deze reactie, ikweet.
zie maar als een upje ofzo.
I've had a good day doing things the wrong way

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 03 maart 2009, 18:01:22 »

onbereikbare liefde is toch ook zó spannend  <3

en je hebt niets aan deze reactie, ikweet.
zie maar als een upje ofzo.

hahaa. jaaa. idd ;P
maar jaa. het is idd best 'spannend' :S
xx

A

• Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 03 maart 2009, 18:05:31 »
Jildau ik ben benieuwd hoe het er nu voorstaat!!
Justsoyouknow

NeverHappyAgain

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 03 maart 2009, 18:08:06 »

[...]

Huhm?! rare school dan zeg! xD ben dan idd wel blij met mijn schooll ;p :D

Ik zit op een meisjesschool -.-'.
R.I.P. Papa (En Mama!)

Zaraa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 03 maart 2009, 18:33:26 »
jeetje ik herken je verhaal!
ik had het ook, maar het erge was hy had zelf een vriendin!
we hadden ook vaak oogcontact enz
hij vergelijkte me met zn vriendin
maar het is best stom, ik was helemaal geobsedeerd door hem
beetje overdreven maargoed
als je meer wilt weten mag je wel noten!

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 03 maart 2009, 18:34:21 »

jeetje ik herken je verhaal!
ik had het ook, maar het erge was hy had zelf een vriendin!
we hadden ook vaak oogcontact enz
hij vergelijkte me met zn vriendin
maar het is best stom, ik was helemaal geobsedeerd door hem
beetje overdreven maargoed
als je meer wilt weten mag je wel noten!

ik wil meer weten!!!!!!!!!! :D

xx

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 04 maart 2009, 18:36:34 »
*zucht* nu schrijf ik voor de derde keer wat ik dus wilde typen xD maar jaaa. als je op 'Verstuur bericht' klik dan komt er een fout te staan. Joeppiee bericht weer weg! :( maar nu sla ik het wel op! :P iig:
Deze hele week dus geen les van hem gehad. Waarschijnlijk maandag pas weer. Dan hebben we het 7e en laatste uur gym. En er is dan niemand in de gymzalen behalve onze klas. Dus áls ik het aan hem zou vertellen. Dan zou ik het dan moeten doen.... Maar jaa. moet ik het hem wel vertellen? ik wil wel graag dat er íets veranderd. En jaa. dan bedoel ik natuurlijk wel in positieve zin! maar straks pakt het uit in negatieve zin. dus jaa. ik kan het ook half zeggen. dus dat ik het gewoo niet zo fijn meer vind bij hem in de lessen. en dan afhaken. dus zo van: 'Uhm. meneer. ik wilde even kwijt dat ik me niet zo fijn meer voel bij u in de lessen, omdat... uhm. nou jaa. dat doet er niet toe. ik heb niks gezegt *bloos*bloos* uhm doeg!' zoiets had ik dan in gedachten xD ik gaa dus echt niet zeggen dat ik hem leuk vindt. want ben te bang dat als ik het zeg dat er dan iets 'érgs'  gebeurd ofzoo :S maar jaaa. wat vinden jullie wat ik moet doen. en dan aub niet van die lullige reacties aub. probeer je te verplaatsen in mijn positie. wat zou JIJ doen als je in zo'n geval zat?? alsjeblieft. help me!!!

xx wanhopige Jill xD

xcarmenn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 04 maart 2009, 18:52:59 »
aahh wat een moeilijke situatie !
ik volg dit topic al een tijdje, maar nooit geantwoord dus dat ga ik nu maar even doen :)
ik kan me ff niet meer herrineren of ik het heb gelezen..  maar heb je zeg maar in het echt een goede band met hem? Dus dat je ook gewoon met hem praat over allemaal van die dingen & niet alleen op msn wanneer je je voordoet als iemand anders?
want kijk, als het zegmaar een soort van vriend is (het blijft een leraar, dus daarom zeg ik soort van snapje :p) dan zou je het misschien wel kunnen zeggen,
maar ik denk dat als je alleen altijd over gym met hem praat, het voor hem best wel raar is als je dat opeens tegen hem zegt.. en misschien dat hij zich daar ook weer heel erg ongemakkelijk door gaat voelen & het schooljaar duurt toch nog een paar maanden..
Maar om mezelf even te verplaatsen in de situatie 0=] ik zou het dus écht echt echt niet durven om dat tegen hem te zeggen ;p ik denk datik het via msn tegen hem zou zeggen, iets van.. jaa het zusje van mn vriendin (ofzoiets :p?) die heeft het wel vaak over je..  weetjewel, meer zoiets. Dat is misschien wel laf, maar ik zou het anders echt niet durven :p
maaar okee,
dit berichtje is superlang geworden & je hebt er niks aan,
dus ik stop maar weer!
succes ermee ;)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #118 Gepost op: 04 maart 2009, 21:41:35 »
Ik snap precies hoe je je voelt ik ben ook best wel erg verliefd geweest op mn gymleraar.  Maar ik zou het dus nooit durven te zeggen. Ja ik weet dat je hier niets aan hebt maarja:)  succes <3

Kloot

• Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 04 maart 2009, 21:44:04 »
That sucks.
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Diekleine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 05 maart 2009, 07:44:53 »

[...]

klere. heb ik net een heel stuk getiept. gaat het weg. *zucht* nou jaa. dan maar een wat korter stukjee terug :P :
ik vind het érg fijn iemand te horen die ook in ongeveer het zelfde 'schuitje' zit. want ik heb natuurlijk wel wat aan alle reacties gehad. maar de meesten snappen me gewoon niet. jij kan me wel begrijpen. daarom vind ik het ook fijn als je mij zou kunnen helpen met mijn probleem. want ik wil het graag tegen hem zeggen. maar ik weet niet precies hoe ik dat zou kunnen brengen. dat ik me niet prettig voel bij hem in de les??    en ben érg bang voor zijn reactie. straks reageert ie héél verkeerd. :S maar jaaa ... reactie weer terug??? :D

xx

Heej ! hier is de vriendin weer =D ik vind het fijn dat ik je kan helpen ! en ik zal proberen de situatie een beetje in te schatten.
ik heb het gesprek met mijn leraar alsvolgt aangepakt.
een klasgenootje kwam met het volgende verhaal:
Zij : Meneer, Rowan is echt heel verliefd op u
Hij : =D Ik Misschien ook wel

Mijn klasgenootje zei dus dat ze dat had gezegt en dat hij zo daarop had gereageerd. ik vond EN VIND hem superleuk dus was ik eigenlijk superzenuwachtig al toen ik dat hoorde.
``soms kan ik geen hoogte van hem krijgen``... zei ik alsmaar. en dus zei mijn beste vriendin dat ik ECHT met m moest gaan praten !!
ze vond het heel belangrijk dat ik met m moest gaan praten. dus daar stond ik dan... met trillende knieen serieus een beetje buikpijn....
ik vroeg aan een leraar in de docentenkamer of de beruchte leraar er was. ze ging hem voor me halen. daar stond hij dan, voor mijn neus en ik wist dat dit moest gebeuren...Ik MOEST het m vertellen, zo kon het niet langer.
Ik : Meneer, ik heb een vraag
Hij : O, wat is der aan de hand ?
Ik : **** ( klasgenoot) Zei dat u had gezegt dat u misschien ook wel verliefd was..
Hij : Euh, Nee, ik denk niet dat ik dat heb gezegt
Ik : Ze pesten me der steeds mee.. ze lopen de hele tijd uw naam tegen me te zeggen omdat ik u leuk vind
Hij : He ! Daar moet je je niks van aantrekken hoor ! jij weet toch beter

die laatste opmerking van hem begrijp ik nog steeds niet maar ik hoop dat hij bedoelt wat ik hoop dat hij bedoelt.
ik weet dat het heel eng lijkt, maar geloof me, je voelt je daarna een stuk beter. iki voelde me heel opgelucht en naar mijn idee was hij ook wel blij dat ik naar hem toekwam dat ik hem leuk vond en dat hij het niet steeds van andere hoefde te horen. en ik heb zelfs het idee dat ik en mijn leraar nu nog beter met elkaar op kunnen schieten.
ik wens je ongelovelijk veel succes. je moet natuurlijk helemaal zelf weten of je met hem wil praten, maar ik zou gewoon vragen of je even onder 4 ogen met hem kan spreken.

Groetjes. ! :O en mocht je nog vragen hebben, kan je het altijd aan mij vragen;-)

x
sjalalalalalalalala

Reiko Ryuu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 05 maart 2009, 09:47:03 »
Wouw, wat een negatieve doomscenario's worden er door sommigen gepost hier zeg. Gewoon vergeten, Hij is een leraar, iew...jemig een mens is een mens..en als het dan ook nog eens een leuk en lekkerding is..zie dat dan maar eens te weerstaan.. >__O;;
En een docent gaat echt niet ontslagen worden omdat hij op msn met een leerling praat. Bij ons op school hebben we zo vaak contact buiten school met docenten. Hell, sommige gaan zelfs met leerlingen naar een kroeg of feest. (ik zit dan ook weer op een school met grotendeels leraren van 20+ tot rond de 40 jaar, jonge docenten dus)

En juist dát hij een leraar is maakt het nog logischer dat je er verliefd op word. Tis normaal voor vrouwen om oudere, wijzere mannen te zoeken. Natural Selection. Dus een docent ligt erg voor de hand.

Anywayz, dat van msn is ook niet zo moeilijk en ongelofelijk hoor. Als ik iemand toegevoegd krijg die ik niet ken dan ga ik uit nieuwsgierigheid ook gewoon met die persoon praten..Lijkt me ook logisch dat die docent (die in de 20 is en dus ook nog lekker jong en meer open staat voor online contact (jongere generatie) in tegenstelling tot docenten van 30+) het niet erg vind om leuk te babbelen met een leuk meisje op msn. Big deal. Kijk, dat er nou bepaalde mensen zijn met zero social skill om een oudere jongen op msn te overtuigen van wie ze zijn (fake ID) en ze vervolgens zo te vermaken (met gewoon chatten uiteraard) dat ze blijven praten...wil niet meteen zeggen dat het verhaal van Jildau erg ongeloofwaardig lijkt.

In any case, leeftijdsverschil is ook geen probleem. Ik ken een meisje van 17 die iets heeft met een gozer van 28! Hebben inmiddels al 2 jaar en wonen samen. Ze zijn echt een super leuk stel. xD

Of nu met hem praten een goed idee is...weet ik niet.. aangezien ik hem niet ken kan ik niet analyseren hoe hij zal gaan reageren.
Dat hangt natuurlijk ook allemaal af van hoe jij van plan bent het aan hem te gaan vertellen.

PS: Hoe lang zit je eigenlijk nog op die school?
« Laatst bewerkt op: 05 maart 2009, 09:48:24 door Reiko_Ryuu »

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 05 maart 2009, 10:05:26 »

En een docent gaat echt niet ontslagen worden omdat hij op msn met een leerling praat. Bij ons op school hebben we zo vaak contact buiten school met docenten. Hell, sommige gaan zelfs met leerlingen naar een kroeg of feest. (ik zit dan ook weer op een school met grotendeels leraren van 20+ tot rond de 40 jaar, jonge docenten dus)

En juist dát hij een leraar is maakt het nog logischer dat je er verliefd op word. Tis normaal voor vrouwen om oudere, wijzere mannen te zoeken. Natural Selection. Dus een docent ligt erg voor de hand.

In any case, leeftijdsverschil is ook geen probleem. Ik ken een meisje van 17 die iets heeft met een gozer van 28! Hebben inmiddels al 2 jaar en wonen samen. Ze zijn echt een super leuk stel. xD

de meeste mensen hier vinden de leeftijd ook niet het probleem..
en het komt inderdaad zo vaak voor dat een leerling verliefd
wordt op een leraar.

Maar het is gewoon niet erg handig om te denken dat je
een relatie kan hebben met je gymleraar.
Want voor msnen wordt hij idd echt niet ontslagen,
maar stel hij heeft seks met 1 van zijn leerlingen dan kan hij echt wel
zijn baan kwijt raken..

En met dat msnen onder een vals ID schiet je gewoon niks op, dat maakt het alleen maar veel lastiger allemaal..
« Laatst bewerkt op: 05 maart 2009, 10:06:16 door NotAnotherYou »

xConverse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 05 maart 2009, 13:01:31 »
Ik heb ook een soort gelijk iets meegemaakt.
Net wat jij zegt, je ziet hem vaak op school, en dat is iets wat het alleen maar lastiger maakt. Ik had precies hetzelfde, durfde hem niet aan te kijken, niet met hem alleen te zijn, enz. Dat van msn dan net niet, maar ik had écht wel een obsessie. Foto's, krantenknipsels (het was een muziekdocent en hier in de omgeving bekend componist..), gesprekken, alles schreef ik op in een boekje, of plakte ik in. Mn beste vriendin verklaarde me voor gek. En ik moest hiermee stoppen, het kon niet, hij heeft een vrouw, kinderen, en zou mijn vader kunnen zijn. Maar probeer dat maar eens, je kunt je gevoelens zelf niet sturen, na bijna 2 jaar (zolang zat ik daar op school bij hem, zou hem bijna nooit meer zien) heb ik stappen ondernomen. Ik heb ál mn moed bij elkaar geraapt en heb hem een inmens lange mail gestuurd, dat ik het heel lastig vond, en dat ik die gevoelens niet eens wou hebben en blablabla. En toen heb ik het verzonden, en alleen doordat ik klikte op het knopje 'verzenden' was er al een enorme last van mijn schouders gevallen. Daarna was het wachten of hij erop zou reageren of niet. Ik had erin gezet dat het niet hoefde, maar dat ik het gewoon kwijt moest, want ik leefde nu al bijna 2 jaar met die obsessie. Uiteindelijk heeft hij toch terug gemaild. Ten eerste had hij héél veel respect voor me, dat ik de moed verzameld had om hem dit te vertellen, en begreep waarom ik dit via mail deed. Verder had hij uitgelegd dat het niet kon, en dat hij gelukkig was. Ik was een leuke en fijne leerling, maar daar bleef het bij. Tuurlijk, dat snapte ik helemaal. En het was net of er door dit antwoord een soort knopje omging van, hé, zie je wel dat het niet kan, maar dat ik gewoon zijn antwoordt als bevestiging nodig had. En nu gaat het beter dan ooit, we kunnen het heel goed met elkaar vinden, ondanks dat ik hem vrijwel bijna niet meer zie, zo af en toe eens op de muziekschool, en dan gaat het echt goed als we praten. Ik wil niet zeggen dat jij het ook op deze manier zou moeten doen, maar als het echt z'on 'obsessie' is, dan is dit misschien best een goede keus. Dan valt er denk ik een hele last van je schouders. Dan weet hij het, en houdt hij er rekening mee. Dat deed hij bij mij ook in het begin, zorgde niet dat we met z'n 2-en waren, vroeg me klassikaal niks enzo. En dat werkte heel goed, en stap voor stap kun je je er dan overheen zetten ;)
--
Sorry voor dit lange verhaal

:blabla1:
« Laatst bewerkt op: 05 maart 2009, 13:01:50 door xConverse »
xoxo

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 05 maart 2009, 16:46:03 »

aahh wat een moeilijke situatie !
ik volg dit topic al een tijdje, maar nooit geantwoord dus dat ga ik nu maar even doen :)
ik kan me ff niet meer herrineren of ik het heb gelezen..  maar heb je zeg maar in het echt een goede band met hem? Dus dat je ook gewoon met hem praat over allemaal van die dingen & niet alleen op msn wanneer je je voordoet als iemand anders?
want kijk, als het zegmaar een soort van vriend is (het blijft een leraar, dus daarom zeg ik soort van snapje :p) dan zou je het misschien wel kunnen zeggen,
maar ik denk dat als je alleen altijd over gym met hem praat, het voor hem best wel raar is als je dat opeens tegen hem zegt.. en misschien dat hij zich daar ook weer heel erg ongemakkelijk door gaat voelen & het schooljaar duurt toch nog een paar maanden..
Maar om mezelf even te verplaatsen in de situatie 0=] ik zou het dus écht echt echt niet durven om dat tegen hem te zeggen ;p ik denk datik het via msn tegen hem zou zeggen, iets van.. jaa het zusje van mn vriendin (ofzoiets :p?) die heeft het wel vaak over je..  weetjewel, meer zoiets. Dat is misschien wel laf, maar ik zou het anders echt niet durven :p
maaar okee,
dit berichtje is superlang geworden & je hebt er niks aan,
dus ik stop maar weer!
succes ermee ;)

nee. ik heb niet echt een band met hem. gewoon een gymleraar-leerling band. verder niet. dat wil ik wel langzaam wat gaan uitbreiden. dat wel :P je praat eigenlijkss nooit met gymleraren. nou jaa. tenzij het je mentor is natuurlijk... ohww!! waarom had ik hém niet als mentor!! dat zou een stuk plezieriger zijn... :S en jaaa. misschien voelt hij zich ongemakkelijk. maar jaa. je wéét absoluut niet hoe die gaat reageren xD dat maakt het zoo moeilijk!  en jaaa. schooljaar duurt nog lang.... gelukkig....
ik zou het idd via die msn kunnen zeggen. maar ik ben bang dat ... jaaa. ik weet niet. dat hij door krijgt dat ... jaa. ik weet niet!! misschien kan ik dat gewoon voorzichtig brengen.
iig bedankt voor je berichtjeee!!!!! =D

xx

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 05 maart 2009, 17:22:12 »
Eeey!!! :D
nou. ten eerste vind ik die reactie reactie van die leraar nogal raar. dat hij zegt "Ik misschien ook wel". Je zegt dat toch niet als antwoord als iemand dat tegen je zegt?? :O als hij dat gewoon als grapjee bedoelde okee. maar als hij dat echt meende tegenover die vriendin dat vind ik het, sorry, wel een beetjee een rare man eigenlijkss.. xD :P
En jaaa. praten is een goed middel. maar als je niet zo'n prater bent tegen "vreemde" mensen ( dan bedoel ik dus mensen die je wel kent, maar niet je vriendin is zeg maar :P) dan is dat behoorlijk lastug.
Maar ik vind dat 'nagemaakte gesprekje' ook een beetje vaag eigenlijks xD (jaaa. ik vind alles vaag.. :p) het is natuurlijk niet precies hetzelfde maar ik vind het nogal raar. want je vraagt toch niet zo ff 'Klasgenooit zei dat u had gezegt dat u misschien ook wel verliefd was..' zo zou ik het niet hebben gezegt (leer je ook wat van mij! ;P) ik had het zo gedaan: 'meneer. u heeft waarschijnlijk gehoord dat ik u leuk vind. hoe komt dat op uw over?' ofzoo xD hmm. maar jaaa. het gaat nu om mijn 'dilema' (noem het tegenwoordig: 'mijn v.o.e.l.-dilemma':p
jaaa. die laatste opmerking vat ik ook niet helemaal. wat hij daarmee bedoeld. het komt er meer op neer dat hij jou ook wel ziet zitten. maar het is je leraar en daarom zou hij dat, ook al is ie smoor op je, niet snel zeggen....
en jaaa. het liefste zou ik ook in zijn armen vallen en in huilen uitbarsten over hoe ik het nou moet doen. maar dat doe je natuurlijk niet!! ;P het is ook gewoon zo irri, weet jeee. misschien voel ik me wel daarna beter. maar misschien wordt het alleen maar erger. ik weet het niet :S misschien kan ik het wel doen, maar moet ik er eerst nog ff mee w88? (alsof ik dat uithoud....)

xx

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 05 maart 2009, 18:04:54 »

Wouw, wat een negatieve doomscenario's worden er door sommigen gepost hier zeg. Gewoon vergeten, Hij is een leraar, iew...jemig een mens is een mens..en als het dan ook nog eens een leuk en lekkerding is..zie dat dan maar eens te weerstaan.. >__O;;

Anywayz, dat van msn is ook niet zo moeilijk en ongelofelijk hoor. Als ik iemand toegevoegd krijg die ik niet ken dan ga ik uit nieuwsgierigheid ook gewoon met die persoon praten..Lijkt me ook logisch dat die docent (die in de 20 is en dus ook nog lekker jong en meer open staat voor online contact (jongere generatie) in tegenstelling tot docenten van 30+) het niet erg vind om leuk te babbelen met een leuk meisje op msn. Big deal. Kijk, dat er nou bepaalde mensen zijn met zero social skill om een oudere jongen op msn te overtuigen van wie ze zijn (fake ID) en ze vervolgens zo te vermaken (met gewoon chatten uiteraard) dat ze blijven praten...wil niet meteen zeggen dat het verhaal van Jildau erg ongeloofwaardig lijkt.

Of nu met hem praten een goed idee is...weet ik niet.. aangezien ik hem niet ken kan ik niet analyseren hoe hij zal gaan reageren.
Dat hangt natuurlijk ook allemaal af van hoe jij van plan bent het aan hem te gaan vertellen.

PS: Hoe lang zit je eigenlijk nog op die school?

wow! je bent geweldig! iemand die niet zo stomm reageertt!! :D
hahaa. ach jaa. eerlijk gezegt kan ik niet echt reageren op je bericht. ik vind het iig één van de beste berichten die ik tot nu toe heb gehad :D
Hartstikke bedankt daarvoor!!

ik moet nog een dikke 3 jaar (als ik niet blijf zitten. hoop ik niet. want ben dan 2 jaar ouder dan de rest!! :O :S )

xx

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 06 maart 2009, 22:19:05 »
het wordt nu tog beswel duidelijk dat je er gewoon niet mee
wil proberen te stoppen.. want als jij alle 'het is niet handig om
iets met je leraar te beginnen dus vergeet hem' reacties als
stomme reacties ziet hoop je dus eigenlijk gewoon op alleen maar
positieve reacties zodat jij een toekomst kan blijven zien met je leraar.

Niet dat daar wat mis mee is.. dromen en hopen kan altijd, en tsja
wonderen bestaan vast. Maar.. waarom wil je dan onze mening horen?

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 08 maart 2009, 18:26:03 »

het wordt nu tog beswel duidelijk dat je er gewoon niet mee
wil proberen te stoppen.. want als jij alle 'het is niet handig om
iets met je leraar te beginnen dus vergeet hem' reacties als
stomme reacties ziet hoop je dus eigenlijk gewoon op alleen maar
positieve reacties zodat jij een toekomst kan blijven zien met je leraar.

Niet dat daar wat mis mee is.. dromen en hopen kan altijd, en tsja
wonderen bestaan vast. Maar.. waarom wil je dan onze mening horen?

Jaa. daar heb je ook wel gelijk in hoor. Tuurlijk. ik wil niet stoppen. maar ik weet nu ook wel dat ik dat moet doen. dus morgen begin ik met een nieuwe start bij LO. :P

Diekleine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 09 maart 2009, 21:42:24 »

Eeey!!! :D
nou. ten eerste vind ik die reactie reactie van die leraar nogal raar. dat hij zegt "Ik misschien ook wel". Je zegt dat toch niet als antwoord als iemand dat tegen je zegt?? :O als hij dat gewoon als grapjee bedoelde okee. maar als hij dat echt meende tegenover die vriendin dat vind ik het, sorry, wel een beetjee een rare man eigenlijkss.. xD :P

xx

haha crazy leraren bij ons op school (A)
ps. hij is niet raar hoor hij bedoelde het ook als grapje, hij bedoelt alles als grapje en zit mij ook de hele tijd te pesten(/plagen)
:P
xxxx(L)
sjalalalalalalalala

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 12 maart 2009, 17:36:36 »
ben ook wel eens verliefd geweest op een leraar, niets vreemds aan hoor. overkomt bijna iedereen wel eens.
je zou best een toekomst samen kunnen hebben, als hij single is en jullie alles geheim houden haha x]
zeg nooit nooit...

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 13 maart 2009, 16:16:11 »
Jaaa., idd! :P
ik doe nu gewoon normaal tegen hem. nou jaa, in hoeverre je normaal kan doen dan!! XD heb met hem laatst nog gepraat even. want we hadden judoles bij LO en hij deed iets verkeerd. ik zei dat hij een omkanteltechniek verkeerd deed en hij wilde érg graag weten hoe het dan moest. want hij zei zo van: "Jaaa, ik heb alleen een cursus gedaan dus ik weet alles ook niet super! jij wel, want jij zit op judo! :P' ahahaa. veel beter toch dan dat jee aan de kant zit te smachten!! en mag ook volgende keer judoles geven =D heb er zzziiinnn in!! wel jammer dat de les zo kort duurt :(  maar jaaa. ff indruk op hem maken ^^ hahaa. neee. soort van dan... :P

xx

Ridicule

• Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 13 maart 2009, 18:20:07 »
klinkt niet echt als een nieuwe start ;]

IGlove

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 13 maart 2009, 22:55:48 »
vergeet hem het kan eigenlijk niks worden eigenlijk,, leraar en leerling zie je niet zo snel samen! enne er zijn vast wel veel leukere jongens op deze aardbol

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 13 maart 2009, 23:04:05 »

klinkt niet echt als een nieuwe start ;]

jij doet ZO niet je best om hem te vergeten.. haha best schattig eigk maar onze raad gaat jou niet redden ;-)

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 21 maart 2009, 11:52:04 »

[...]

jij doet ZO niet je best om hem te vergeten.. haha best schattig eigk maar onze raad gaat jou niet redden ;-)

hahaha. daar heb jee idd miss wel gelijk in :P ach jaaa. ik doe nu dus gewoon normaal tegen hem. zoals tegen alle andere docenten die ik áárdig vindt. dat is veel beter. hopelijk verdwijnt die verliefdheid. maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd.... ;)

xx

Rianne

• Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 04 april 2009, 14:11:36 »
Sterkte ermee meiden!
x

LadyNono

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 04 april 2009, 16:08:07 »
Ik herken je verhaal.
Maar hij is onbereikbaar en zet 'm uit je hoofd.
Je mist zoveel van je jeugd als je maar blijft hopen en doorzetten.
De kans dat het je lukt is echt praktisch nul.
« Laatst bewerkt op: 04 april 2009, 16:08:40 door LadyNono »

Fashionaddict

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 04 april 2009, 17:31:25 »
Hmm ik zou t uit me hoofd zetten. Over n paar jaar maak je mischien wat meer kans?XD
-

Sōsuke the sasstermaster

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 05 april 2009, 00:45:34 »
-
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2009, 16:57:55 door Victoire_Kenobi »
何を信じどこへ向かうのか 移り変わる季節雪解けを待ち
夢じゃない紛れのない現 微笑んで空を見上げて

Melijah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 05 april 2009, 09:02:30 »
Hoeist het nou eigelijk ?
Hoezo Nieuwschierig

Sarah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 18 juni 2009, 16:53:59 »
.
« Laatst bewerkt op: 01 december 2009, 18:23:21 door Satire »
Elk kind is een kunstenaar, de moeilijkheid is om er een te blijven wanneer het opgroeit - Pablo Picasso

EelkeWanderlust

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 19 juni 2009, 14:09:28 »

Ergens kan ik het best begrijpen dat je verliefd kan worden op je leraar, tegenwoordig zijn die leraren steeds jonger en jonger, en ik kan best begrijpen dat ze ook afentoe heel mooi kunnen zijn. Ik had 2 jaar geleden een ongelovelijke mooie leraar, maar verliefd worden zou ik zelf niet kunnen.

Trouwens, een meisje uit me klas was helemaal gek op die leraar, dat was zo erg, ze had allemaal foto's met hartjes eromheen van hem en ze dacht echt dat ze gingen trouwen enzo. (nu is ze verliefd op gerard joling, hoe zielig haha)

En ik zou hem met rust laten, straks kost het ze baan nog.

Gerard Joling? Dat méén je niet?

Astrid

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 19 juni 2009, 14:37:19 »
Leraar bij ons is ook met een oudleerling getrouwd, zijn 58 en 26. wel een heel groot verschil dus. maar het is bijna vakantie, zou in de vakantie niet met hem msnen en een vakantieliefde zoeken?
kweet niet, tis moeilijk..

Astrid

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 19 juni 2009, 14:39:13 »

[...]

Gerard Joling? Dat méén je niet?

Gerard joling is toch homo?
beeetje vreemde keuze sowieso..

milkyway

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 25 juni 2009, 16:33:55 »
Wooow, okee, ik heb net je hele topic doorgelezen..
vroeg me eig wel af hoe het nu gaat? xD
ben je hem al een beetje vergeten?

ik zou trouwens ook niet met m kunnen praten, jeee dan zou je je toch doodschamen.. xD
En ikheb ook echt geeeeeeeeen idee hoe je dat zou moeten zeggen.. ;
ja uh k vind je een beetje erg leuk? xD
hahah en dan voelt ie zich natuurlijk ook erg ongemakkelijk, maar ik heb ook zoiets van; elke (beetje) knappe leraar heeft vast wel een x een geval gehad dat een leerling verlieft op hem was? dat is toch ook een risico als leraar zijnde?

En net zoals iedereen zegt.. zou ik hem verwijderen en blokkeren van msn,, hij komt er op een gegeven moment toch wel achter,
en ik snap je heeeeel goed dat je het heel moeilijk vind om hem te vergeten en je hem eigenlijk niet WIL vergeten, omdat hij zo leuk is bla bla, heb ik ook,

god volgens mij heb je niks aan dit verhaal hahahaa,

Xxxxxxxxxxxxx
« Laatst bewerkt op: 26 juni 2009, 16:39:01 door milkyway »

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 26 juni 2009, 16:24:19 »
heej!

ik had nogal problemen met deze site.
elke keer als ik op het forum kwam, was ik inneens afgemeld.
maar nu lukt het hopelijk wel!

even in het kort, ik weet niet of ik dat al had verteld XD
ik heb hem een tijd gewoon ontweken enzo. en ook sowieso een tijd niet gezien. maar dinsdag zag ik hem weer. en toen sloeg me hart gewoon letterlijk op hol. ik dacht dat ik er wel overheen was. maar nee. helaas.
er zit nu een vakantie tussen. dus ik hoop dat het na de vakantie over is. zo niet. pech gehad. ik kan er ook niks aandoen dat ik op hem val. hij trekt me gewoon erg aan. ik weet ook niet waarom. het is gewoon zo.
ik weet het. wat jullie allemaal zeggen enzo. maar serieus. als je echt iemand zo graag mag. dan kan ik jullie vertellen dat dat dan heel moeilijk is. en ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik hem heus niet ga vergeten of weet ik het. ik spreek hem ook nog regelmatig op msn. ik bedoel. dan moet het zo maar. en desnoods wacht ik tot ik van school ben. en grijp dan mijn kans. maar hem laten zitten. dat lukt me niet.

x

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 06 juli 2009, 10:24:16 »
hmm, ik heb nu een brief geschreven... die wilde ik dan naar hem sturen..
maar twijfel nu nog ff.. heb het er met friends over..
maar ik denk dat ik het wel gewoon doe, ben alleen beetje bang voor negatieve gevolgen..... ik moet niet zeiken. ik stuur het gewoon op. dan zien we wel. dan ben ik het kwijt wat ik nog wilde zeggen (:

x

Sōsuke the sasstermaster

• Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 06 juli 2009, 16:32:03 »
-
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2012, 19:30:36 door Victoire_Kenobi »
何を信じどこへ向かうのか 移り変わる季節雪解けを待ち
夢じゃない紛れのない現 微笑んで空を見上げて

Nena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 06 juli 2009, 18:12:57 »
Oke, dit is echt heel erg dom wat je gedaan hebt.
STEL er gebeurt dit;
Je bent geslaagd en krijgt een relatie met hem.
Jullie gaan op bezoek bij je oom&tante, maar hee? Waar is die aardige nicht nou gebleven?
Ookal heb je een nicht, het is gewoon te onlogisch. Want zij weet daar niks van :s
Oke, kleine kans dat dit echt gebeurd, maar het is gewoon dom

Esther

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 06 juli 2009, 19:02:54 »
Een vriendin mij had een relatie met een leraar... Ik was verder de enige die het wist, maar soms was het best wel awkward in de les. Ze keken de hele tijd naar elkaar en je merkt gewoon dat ze toch word voorgetrokken, ook al had hij gezegd dat niet te doen.. Maar goed, ze hebben wel een tijd een redelijk goede relatie gehad(is nu wel weer over). Ohja, hij was 29 en zij 18. Dus dan ligt het wel een beetje anders denk ik. En het was volwassenonderwijs, daar is het niet echt verboden voor een leraar om een relatie te hebben met een leerling..
Maargoed, daar heb je niets aan. Ga je die brief nog sturen?
the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return

anne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 06 juli 2009, 20:29:49 »
Geen brief sturen, je moet het hem echt 1 op 1 vertellen!!!

Ik was juniormentor en dan moet je quality time doorbrengen met je brugklas. Ik houd ook erg veel van sporten en kan het ook goed met mijn eigen gymleraar vinden (gewoon als leraar en leerling).

Maar ik deed dus 1 keer in de 2 weken met mijn brugklas mee met de gymles en hun gymleraar was me toch een hottie (23 echt zo'n surferdude om te zien, 1 woord: goddelijk) maar ik had een vriend en dat wist hij. Elke keer als ik hem zag vroeg hij weer hoe het met mijn vriend was dus toen ik hem vertelde dat het uit was ging bij hem de knop om ofzo. Ik kon altijd wel met hem lachen maar toen begon hij serieus te flirten.

Ik had 2 weken geleden een evaluatie met die mentor en toen zei hij dat hij mij samen met hem had gezien (gewoon in school) en dat ik maar beter rustig aan kan doen want geroddel enzo is gewoon vervelend.

Hij spreekt ook uit ervaring want hij had 3 jaar geleden een affaire met een meisje bij ons op school (hij was toen 29 en zij 17).
No shit Sherlock

MeAndMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 06 juli 2009, 20:37:43 »
ik was in de 1e ook verliefd op een gymleerar hij had echt schattige krullen en was 20 ofzo maar ik weet niet zeker of het echt verliefd was laughing7.
maar stop met dat msn gedoe enne probeer hemn te vergeten,,
Whatever happens, life goes on.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #153 Gepost op: 07 juli 2009, 09:49:18 »
MAG Z'N HYVES IK WIL HEM WEL EENS EEN KEERTJE ZIEN!=)

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #154 Gepost op: 07 juli 2009, 09:50:01 »

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: 07 juli 2009, 10:18:04 »
Heej allemaal!

Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het altijd leuk/fijn om te lezen.
Alleen jullie geven altijd hetzelde advies waar ikzelf ook al lang op ben gewezen of zelf al ben opgekomen..
Ik heb de brief gisteren verstuurd. Samen met een vriendin hebben we hem nog eens doorgenomen.. En toen toch maar verstuurd... Dus nu.. Zenuwen.. Maar jaah. het is eerder een vriendschappelijk brief hoar. niet direct een dikke liefdesbrief! :p
en nu dus w88. hopen dat ie het goed opvat en nog een reactie terug geeft. ik zie wel... (: en als het toch verkeerd uitpakt, jah, dan heb ik me heel erg in hem vergist... (; maar ik denk niet dat dat gebeurd.

ennee. je krijgt zijn msn niet  (;

x
« Laatst bewerkt op: 07 juli 2009, 10:22:21 door Silendra »

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: 07 juli 2009, 10:38:24 »

Een vriendin mij had een relatie met een leraar... Ik was verder de enige die het wist, maar soms was het best wel awkward in de les. Ze keken de hele tijd naar elkaar en je merkt gewoon dat ze toch word voorgetrokken, ook al had hij gezegd dat niet te doen.. Maar goed, ze hebben wel een tijd een redelijk goede relatie gehad(is nu wel weer over). Ohja, hij was 29 en zij 18. Dus dan ligt het wel een beetje anders denk ik. En het was volwassenonderwijs, daar is het niet echt verboden voor een leraar om een relatie te hebben met een leerling..
Maargoed, daar heb je niets aan. Ga je die brief nog sturen?

Haha. Jaah. Alles is mogelijk :P
Opzich is dat leeftijdsverschil enzo niet zo belangrijk.
Maar iedereen doet daar op deze leeftijd moeilijk mee.
Maar later als je wat ouder bent dan is dat inneens weer geen probleem meer. Heel weird... (;

Xx.
« Laatst bewerkt op: 07 juli 2009, 11:39:49 door Silendra »

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #157 Gepost op: 07 juli 2009, 10:41:03 »
op de basisschool had ik ook een leraar die vond ik opzich wel leuk, maar ik was niet echt verliefd, kzag hem 4 dagen per week gaat vanzelf wel weer over ;) xx.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: 07 juli 2009, 10:59:57 »

op de basisschool had ik ook een leraar die vond ik opzich wel leuk, maar ik was niet echt verliefd, kzag hem 4 dagen per week gaat vanzelf wel weer over ;) xx.

whaha. maar dat was op de basisschool. dat is wel iets heel anders

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #159 Gepost op: 07 juli 2009, 11:30:15 »

[...]

whaha. maar dat was op de basisschool. dat is wel iets heel anders

hoezo :P groep 8 he

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #160 Gepost op: 07 juli 2009, 11:32:43 »

[...]

hoezo :P groep 8 he

wel.. omdat je dan een stuk jonger bent en je nog niet zoveel ervaringen hebt met de liefde enzo.
als je in de 4e op de middelbare zit.. jaah. dan zijn je gevoelens meer ontwikkeld, vindt je jongens interessanter; je kijkt verder dan vriendschap, etc. etc. ;) schnappie?

x

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #161 Gepost op: 07 juli 2009, 11:34:00 »

[...]

wel.. omdat je dan een stuk jonger bent en je nog niet zoveel ervaringen hebt met de liefde enzo.
als je in de 4e op de middelbare zit.. jaah. dan zijn je gevoelens meer ontwikkeld, vindt je jongens interessanter; je kijkt verder dan vriendschap, etc. etc. ;) schnappie?

x

ja das waar :P
xo

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: 07 juli 2009, 12:13:11 »
haha. okee (:
en nu w88....
damn.. verveel me :P

x

NotAnotherYou

• Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: 07 juli 2009, 12:21:11 »

Dat zou ik maar niet doen.. dan kun je nog beter een foto hier posten dan dat je ze hyves gaat verspreiden...

ik ben ook wel nieuwschierig maar dat gaat te ver..

Pummel

• Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: 07 juli 2009, 12:39:38 »
Advies heb je nu niet echt meer nodig, dus succes :].
push the envelope, wild child

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: 08 juli 2009, 09:40:46 »
haha. jaah. idd.
wel.. ik wil wel een foto plaatsten hoor.
maar ik weet eigenlijks niet hoe  :P

anne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #166 Gepost op: 08 juli 2009, 09:47:24 »
http://www.imageshack.us/

upload je foto, en zet hier de url neer. :ja:

Als ik iets vergeet bij de uitleg, zeg het maar!

en ik begin zo nieuwsgierig te worden
No shit Sherlock

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: 09 juli 2009, 12:01:47 »
Okeee!
Hier komt ie :

:blush:
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2009, 12:03:44 door Silendra »

_MELLE

• Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: 09 juli 2009, 12:09:04 »
vergeet hem.
ik denk ook niet dat jij wilt dat hij ontslagen wordt?
Don't it always seem to go, that you don't know what you've got till it's gone

Lisaaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: 09 juli 2009, 20:32:43 »
wat heb je eigenlijk in de brief gezet?

Me

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #170 Gepost op: 09 juli 2009, 21:10:42 »
al reactie op die brief en wat staat er in???

Sylvana94

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #171 Gepost op: 09 juli 2009, 21:21:52 »
Wooow wat een knappe leraar! :kwijl:
En ik ben ook wel benieuwd wat er in de brief staat haha.
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2009, 21:23:19 door Sylvana94 »

Love_xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: 09 juli 2009, 21:25:48 »

Leer van gisteren. Droom over morgen. Maar leef vandaag!

Curlygurl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #173 Gepost op: 09 juli 2009, 21:32:54 »
Citaat
Wooow wat een knappe leraar!  
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2009, 21:34:02 door Nostalgisk »

bathy

• Bekijk profiel
« Reactie #174 Gepost op: 09 juli 2009, 21:41:06 »

By the genius StiffUpperLip: Be helpless and super hot and someday, your prince will come. You can even be in a coma or a mute half-fish, as long as you're hot

bathy

• Bekijk profiel
« Reactie #175 Gepost op: 09 juli 2009, 21:41:27 »
Jonge. Hij is echt knap x) !
By the genius StiffUpperLip: Be helpless and super hot and someday, your prince will come. You can even be in a coma or a mute half-fish, as long as you're hot

Chocoluv

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #176 Gepost op: 09 juli 2009, 21:46:59 »
Wooo ik ben benieuwd wat je voor antwoord krijgt... ik hoop nu echt heel erg voor je dat hij ook verliefd op jou is al is daar niet zoveel kans op hahah xD
Maar toch als je hem echt niet kan vergeten... Keep dreaming, daar is toch niks mis mee?
& hij is echt knap en lijkt ook jong.
Goodluck!
« Laatst bewerkt op: 09 juli 2009, 21:47:32 door Chocoluv »

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #177 Gepost op: 10 juli 2009, 08:54:02 »
Heej girls!!

Nee, ik heb nog niks terug gekregen... Dus ik voel me steeds lulliger worden eigenlijkss :S Miss had ik het niet moeten doen? Of iig anders?? Brr.. :S
Btw. Volgens mij had ik het al gezegt wat er ongeveer in de brief stond... maar ik kan ook wel de hele geven... ik ben nogal open af en toe en schrijf ook nogal open en makkelijk.. maar me vriendin zei dat dit nog wel mee viel dan wat ik anderss altijd doe als ik een brief schrijf XD maarjah. de brief: (ik heb de namen wel ff verwijderd... ;) )

*voorkant brief*

Hee!

Dit wilde ik toch nog even kwijt...

Ik heb niet eens meer de kans gegrepen om je nog iets te vertellen en om je te bedanken voor het lesgeven.
Hmm, dat is eigenlijks best erg...
Btw, hartelijk bedankt voor het lesgeven!
Ik ging altijd met veel pelzier naar je toe.
Uhm, ik bedoel naar je lessen natuurlijk!
Dat zal ik iig nooit verheten.
En sowieso hoop ik heel héél stiekum nog eens les van je te krijgen.
Maar helaas is die kans niet al te groot...
Jammer...
Oké, verder...
Wat ik je nog graag even wilde vragen, zeggen...enzo is iets waar ik toch wel een beetje mee zat.
Je weet denk ik wel waarover.
Ik weet dat 'naam vriendin van me die hij kent' het goed bedoelde, maar toen ze het me uiteindelijk toch vertelde (wat ze allemaal tegen je had gezegt) jah, toen voelde ik me nogal lullig als je dat kan begrijpen.
Een deel is misschien wel waar, maar ja, ik mag je om de één of andere manier nogal (erg) graag.
Hmm, dat heb ik natuurlijk weer, haha.
iig zal ik wel niet de enige zijn....!

*achterkant brief*

Nu ik toch lekker aan het schrijven ben kan ik ook nog wel wat over de diploma uitreikingen vertellen.
Ja, ik was daar aanwezig en nee, ik heb jammer genoeg geen diploma in ontvangst kunnen nemen.
Haha.
Nee, ik hielp gewoon mee samen met nog 4 andere leerlingen.
O.a. drankjes inschenken, vuile glazen naar de kantine brengen, mensen de lokalen aanwijzen...
Ach, het was wel leuk om te doen.
Ook nog tussen de docenten in de lerarenkamer chinees gegeten.
Wij zaten aan de 'gymdocententafel' en waren het volkomen met 'een gymlerares' en 'een gymleraar' eens dat je daar fijn zat, haha.
Btw, we kregen nog een 'uitlegje' over de foto van de 'een jaarlijkse  loopwedstrijd', wel geinig...
Wat waren de tijden die jullie liepen?! :P
Oké, voordat ik nog meer onzin opschrijf wens ik je een hele fijne vakantie toe!
En ik bedoel niks met deze brief ofzo dus vat het niet verkeerd op.
Ik wilde dat eerste gewoon toch nog even persé aan je kwijt zodat ik het kan afronden, ofzo...

Vriendelijke groeten,
'me naam'

dat was de brief zo ongeveer... ik voel me beetje lullig XD

x

P.s: jaah. hij is idd een lekkerding!!!!!! ^^ maar het gaat mij natuurlijk grotendeels om innerlijk van hem :P maar ik ben bang dat ik idd alles verpest heb :(
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2009, 09:00:26 door Silendra »

LemonJenny

• Bekijk profiel
« Reactie #178 Gepost op: 10 juli 2009, 09:14:59 »
Wat een geniale brief!
Zo net wel de waarheid, maar weer niet raar ofzo :wink2:
Waarschijnlijk moet hij er gewoon ff over nadenken hoe hij gaat reageren.
Kzou niet teveel stressen (makkelijk gezegd natuurlijk), je hebt het iig gedaan en gewoon gezegd wat je dacht (ongeveer) :D

LemonJenny

• Bekijk profiel
« Reactie #179 Gepost op: 10 juli 2009, 09:16:06 »
En hij is inderdaad knap, maar mijn geschiedenis-leraar is toch wel de leukste :D
Hehehe.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #180 Gepost op: 11 juli 2009, 12:06:51 »

Wat een geniale brief!
Zo net wel de waarheid, maar weer niet raar ofzo :wink2:
Waarschijnlijk moet hij er gewoon ff over nadenken hoe hij gaat reageren.
Kzou niet teveel stressen (makkelijk gezegd natuurlijk), je hebt het iig gedaan en gewoon gezegd wat je dacht (ongeveer) :D

haha. het valt eigenlijkss wel mee hoor. ik heb niet het gevoel alsof er iets aan de hand is. ik ben hartstikke vrolijk! en stress helemaal niet. het zit alleen in me achterhoofd, snap je?? :P maar ik ga strx met een vriendin weg een weekje naar Fryslân.. dus ik hoop dat als ie iets terug schrijft.. dat me ma het dan niet openmaakt.. dat zou echt mega lullig zijn!!!!!!!!!!!!! dan ben ik pas dood! XD maar jaah..

Kusss!  :kusje:

kaBOOM

• Bekijk profiel
« Reactie #181 Gepost op: 11 juli 2009, 12:32:00 »
woo wacht edit x'D
beetje late post.
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2009, 12:32:59 door kaBOOM »
Put on your dancing shoes, you sexy little swine!

Zout

• Bekijk profiel
« Reactie #182 Gepost op: 11 juli 2009, 16:20:39 »
Je kan niet in iemand geobserveerd raken.
Je kan iemand wel observeren.

Wel als je ipv observatie obsessie bedoelde.
Zout.

Ridicule

• Bekijk profiel
« Reactie #183 Gepost op: 11 juli 2009, 16:23:15 »
Wát een lekker ding, serieus xD
oke
dit helpt niet he.

Ridicule

• Bekijk profiel
« Reactie #184 Gepost op: 11 juli 2009, 16:29:44 »
Ik vind het wel een vage brief trouwens..

SlagroomsoesJ

• Bekijk profiel
« Reactie #185 Gepost op: 11 juli 2009, 16:36:53 »
Een leraar op mijn school had een relatie met een leerling.
Niet alleen leraar ontslagen, ook het meisje moest van school af.
I know we're too young to talk about forever, but right now that's what it feels like.  180109

Zout

• Bekijk profiel
« Reactie #186 Gepost op: 11 juli 2009, 16:42:13 »

Ik ook.

Je springt een beetje van de hak op de tak.
Zout.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #187 Gepost op: 14 juli 2009, 11:25:51 »
Mjaah,, miss hebben jullie daar wel gelijk in... maar het is echt moeilijk hoor om zoiets te schrijven en dan op van alles te letten enzo.. :S maar jaah..\

x

Lisaaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #188 Gepost op: 21 juli 2009, 11:57:55 »
al een reactie?  :P

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #189 Gepost op: 23 juli 2009, 09:38:18 »
nope! ik denk ook niet dat ie een reactie terug gaat geven eigenlijks :S
ik zie wel na de vakantie! ;)

x

Quaerere

• Bekijk profiel
« Reactie #190 Gepost op: 23 juli 2009, 10:03:49 »

mee eens.
ik kan me echt niet voorstellen dat iemand op zijn leraar verliedfd wordt, maar ja.
casually being casual   ask

xMizzJ

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #191 Gepost op: 23 juli 2009, 10:48:56 »
Je zit in een lastige situtie ..
daarom kan je hulp gebruiken.
Je moet gwn doen wat je zelf wilt,
Maar dan niet zo erg maken.
je kan best wel een oogje op hem hebben,
want  niets is onmogelijk (vind ik).
veel succes en ik hoop voor je dat het goed komt!
x

X__Sunshine__X

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #192 Gepost op: 23 juli 2009, 10:53:43 »

xSHOPLOVE

• Bekijk profiel
« Reactie #193 Gepost op: 23 juli 2009, 11:08:57 »
Upje.
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2009, 11:11:30 door xSHOPLOVE »

Rowennaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #194 Gepost op: 23 juli 2009, 12:00:02 »
naja, dat is onzin,
je word niet direct ontslagen..
licht aan de situatie.
mijn lerares engels,
gaat met iemand van mijn school.
welliswaar mbo.
maar tis wel 1 school zegmaar. ;)
dus dan zou dat ook niet mogen.
-

Maar,
ja, probeer het uit je hoofd te zetten,
en anders uit te stellen.
lijkt mij wel het beste.

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #195 Gepost op: 23 juli 2009, 12:09:43 »
^ het gaat er meer om of diegene nog minderjarig is. En meestal zijn ze dat nog. Maar die van het mbo dan niet meer, dus is het niet zo'n schande.
Maar wanneer ze een relatie hebben met een minderjarige is het ook gewoon strafbaar. En dat zet een slechte naam op de school, dus worden ze ontslagen.

utomjording

• Bekijk profiel
« Reactie #196 Gepost op: 23 juli 2009, 12:10:30 »
je raakte in hem geobserveerd? x]

vraag me af hoe je dat gedaan hebt
TUMBLRIk ben een bos en er lopen bomen door mij heen

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #197 Gepost op: 23 juli 2009, 12:53:57 »

je raakte in hem geobserveerd? x]

vraag me af hoe je dat gedaan hebt

hahah ja x] ik bedoel, geobsedeerd kan nog, maar geobserveerd?

MeAndMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #198 Gepost op: 23 juli 2009, 14:17:07 »
gheghe mijn vriendin was ook een keerop een gymleraar haha maar toen ging hij van school af naar een andere school xD
zeg hebben wij het niet toevallig over de zelfde gymleraar haha
hoe heet hij:blush:
Whatever happens, life goes on.

Lotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #199 Gepost op: 16 oktober 2009, 16:30:43 »
oke
dit topic iks opzich al best oud,
maar ik heb het doorgelezen en ben nu best wel nieuwsgierig hoe die op je brief antwoorde. haha
You are special to me, don't aks me why!

carpethatdiem

• Bekijk profiel
« Reactie #200 Gepost op: 16 oktober 2009, 21:55:14 »
Ik heb een leraar die ik best knap vind, maar meer niet eigenlijk..
Ik kan geen advies geven, sorry.
tumblr Do not look back, unless it is a good view | Ik was jesuisunreveur, nu niet meer.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #201 Gepost op: 07 november 2009, 15:46:28 »
Wel mensen. Het is nu al heel lang geledend dat ik die brief naar hem heb gestuurd!
En helaas, geen antwoord. Ik had dat ook niet verwacht eigenlijks ;)
En nu? Wel, ik ben nog steeds op hem. Helaas, of juist gelukkig.., heb ik geen gymles meer van hem. Maar ik mis hem nog iedere keer bij gym. Vaak als ik gymles heb (5x per week) zie ik hem wel even, maar nooit zo lang als eerst, wel jammer. Maar misschien wel beter, ....

X.

RobotUnicorn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #202 Gepost op: 07 november 2009, 16:23:30 »
Weetje, die gymleraar komt me bekend voor :0 Hij lijkt heel erg op een gymstagair/leraar die bij ons op school werkte (geen idee of 'ie er nu nog werkt)
Straks is het dezelfde, haha :P
Time can come and wash away the pain, but I just want my mind to stay the same.

Jildau

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #203 Gepost op: 14 november 2009, 22:57:09 »
Whahha. Dat zou best eens kunnen inderdaad :p
Waar zou hij dan op school hebben gezeten? Welke plaats?
Enne, weet je ook hoe die heette?

X.

hongerigbrein

• Bekijk profiel
« Reactie #204 Gepost op: 24 september 2010, 22:57:14 »

Haha dat zou ik dus echt niét doen hè, dat is super vernederend xd
I'll always remember joyful eyes.

platypus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #205 Gepost op: 02 november 2010, 00:41:51 »
ik weet precies hoe je je voelt! gewoon precies het zelde elke keer bij mij. maar ik denk dat je toch beter zoveel mogelijk afstand kan nemen, want de kans dat hij je leuk vind is zo miniscul klein, en misschien denk je nu wel 'maar misschien ben ik diegene wel' dat dacht ik ook altijd. je moet het zelf weten, maar als je besluit het hem te vertellen houd er dan wel rekening mee dat je vriendschap met hem dan ook verloren is! en dan moet je jezelf afvragen of dt het waard is! heel veel succes in ieder geval!! XX

SxQueenful

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #206 Gepost op: 13 november 2010, 19:15:17 »
Ik maakte een msnadres aan en via dat ging ik met hem praten. Met een valse naam natuurlijk. Kwam veel over hem te weten en voelde me nog meer tot hem aangetrokken.

Ik heb een boek gelezen over zoiets,maar in dat boek liep het niet zo goed af,nou ja ik bedoel niet dat ze veel problemen kregen ofzo,maar het werd gewoon nooit iets.:p
Was wel een leuk boek in ieder geval x]
En dat meisje schreef allemaal brieven enzo naar die leraar met allemaal codes erin, En ze mailde met hem maar op een gegeven moment wou die leraar haar ontmoeten.:p En toen zoog ze even uit haar duim dat ze voor haar werk naar Japan moest.:') NJa gelul allemaal,maar wel een leuk boek :'')
<3

Cherry

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #207 Gepost op: 14 november 2010, 00:12:53 »
uhm wrm word er nog gereageerd?
Dit topic is al een jaar geleden gepost ???

-Lightsout

• Bekijk profiel
« Reactie #208 Gepost op: 01 januari 2013, 20:41:13 »
Het blijft actueel, dus daarom reageer ik ook even.

Ik ben ondertussen al 2 jaar verliefd op m'n lerares.
Ze weet het ondertussen, maar ze zei ; Liefde moet van 2 kanten komen. We kunnen niets beginnen met elkaar.

Tuurlijk snap ik haar wel. Maar toch, ik vecht voor haar.
Nog altijd vecht ik voor haar.
Ik weet ook wel dat het niets uithaalt.

Het heeft mijn leven enorm beïnvloedt. De laatste tijd leef ik voor haar.
Het is niet goed, dat weet ik ook wel.

De laatste tijd gaat het heel goed tussen ons. Ik kan weer een gewone leerlinge zijn van haar. We praten ook veel over gewone dingen.

Vorig jaar ben ik 2x al wenend weggelopen. Ik had haar 2 uur op een dag, net voor de school uit was. Ik wou praten met haar, maar zij wou nietmeer.
Toen ben ik al wenend weggelopen, gelukkig zag ze het niet.
Anders was het veel erger geweest.

Ik wil maar zeggen, heel dat gedoe vergt heel wat energie van mij.
Maar dankzij haar besef ik nu wel dat ik lesbisch ben.

Sorry als deze reactie niet meer op zijn plaats is, maar het blijft een moeilijk onderwerp om over te praten. Ik wou mijn verhaal hier ook even kwijt.
The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

Oversized

• Bekijk profiel
« Reactie #209 Gepost op: 02 januari 2013, 14:20:12 »
Een relatie tussen een leerling en een leraar is verboden. Daarbij wordt niet gekeken naar zijn leeftijd, maar alleen naar het feit dat hij jouw leraar is.

Ja, het is een oud topic, maar ik hoor het vaker dat zo'n situatie voorkomt.
Tumblr Those who were dancing were thought to be insane by those who couldn't hear the music.

Luisana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #210 Gepost op: 04 februari 2013, 17:35:39 »
Nou ik ben ook verlief op men engels leraar egt balen... maar aan de andere kant is het ook best wel leuk. ik kan er niks aan doen, maar ik zal er voor blijven zorgen dat ik niet geobsedeerd word door hem, want ik zie hem 4x in de week!

Hebben jullie nog tips voor dit meisje om te proberen om niet geobsedeerd te raken? heplaas van die gewoonlijke ''probeer hem te vergeten'' tip? &lt;_&lt;

Groetjes Twilightgirl

regina george.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #211 Gepost op: 04 februari 2013, 17:39:41 »
Nou ik ben ook verlief op men engels leraar egt balen... maar aan de andere kant is het ook best wel leuk. ik kan er niks aan doen, maar ik zal er voor blijven zorgen dat ik niet geobsedeerd word door hem, want ik zie hem 4x in de week!

Hebben jullie nog tips voor dit meisje om te proberen om niet geobsedeerd te raken? heplaas van die gewoonlijke ''probeer hem te vergeten'' tip? &lt;_&lt;

Groetjes Twilightgirl

gewoon beseffen en doordringen dat het toch niks wordt want hij ziet jou echt enkel als leerling en verder niks.
bitch i spit that crap.

Shizzle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #212 Gepost op: 05 februari 2013, 09:58:16 »
Nou, bij mijn oude middelbare school is dit blijkbaar geen taboe! Een keer een gymlerares, die had al heel lang een relatie met een leerling.. En dat kwam naar buiten nadat dat meisje geslaagd was, maar die is dus wel ontslagen (was ook mijn mentrix, gek idee).. En nu vorige maand was een docent die een relatie had met een leerling, maar die is nu ook van school dus blijkbaar mag dat gewoon.. Hij geeft ook nog gewoon les. Gekke mensen op de wereld
The only way to do great work, is to love what you do - - ♥

R.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #213 Gepost op: 05 februari 2013, 18:17:24 »

is niet leuk dat je zegt 'ga vmbo-t doen'.

claudje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #214 Gepost op: 28 december 2013, 17:31:41 »
Voordat ik ook maar wist dat hij stagair bij  ons op school zou worden, had ik met hem gezoend. En ja hoor, een poos later zag ik hem opeens bij ons op school rondlopen! Toch ging ik weer met hem w'appen en later heb ik weer met hem gezoend. Ik begin hem eigenlijk wel steeds leuker te vinden, maar ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Kan het wel, of kan het niet? Er zit maar drie jaar leeftijdsverschil tussen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
xo, claud.

Froste

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #215 Gepost op: 07 februari 2014, 20:51:17 »
Ik weet hoe je je voelt TS

*LOVE-

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #216 Gepost op: 07 februari 2014, 21:03:06 »
Bij mij op school hebben een meisje en een leraar een relatie gekregen. het werd pas openbaar toen ze van school was.
Maar het is wel een risico die je neemt. Ik weet niet of hij je signalen geeft dat ie jou wel ziet zitten? Zo niet, zou ik hem vergeten hoe moeilijk dat ook gaat of je houdt het bij de knappe leraar waarvan je 2x in de week mag genieten:)

JustHyper

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #217 Gepost op: 16 februari 2014, 19:13:59 »
Stop ermee

Lovefool

• Wanderlust.
    • Bekijk profiel
« Reactie #218 Gepost op: 16 februari 2014, 19:46:00 »
I dreamed you dreamed of me calling out my name. | ✈️ |

dalek

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #219 Gepost op: 17 februari 2014, 20:53:51 »
no offence..maar msn bestaat toch niet meer..? :')

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #220 Gepost op: 17 februari 2014, 22:03:11 »
-
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2018, 19:59:31 door Hybrid »

Mieke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #221 Gepost op: 17 februari 2014, 22:10:39 »
Een relatie met een leraar is verboden, als je hem echt leuk vindt dan geef je ook om zijn leven. Niets met hem beginnen dus, want hij kan zijn baan kwijtraken daardoor.

athanasia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #222 Gepost op: 17 februari 2014, 22:14:09 »
Een relatie met een leraar is verboden, als je hem echt leuk vindt dan geef je ook om zijn leven. Niets met hem beginnen dus, want hij kan zijn baan kwijtraken daardoor.
I live in a world of fantasy, so keep your reality away from me.   I see what I want, I want what I see.   And that is all, ok by me.

DoItYourselfie

• Bekijk profiel
« Reactie #223 Gepost op: 18 februari 2014, 00:25:57 »
Ben wel benieuwd hoe TS er nu op terug kijkt.

verlegengamer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #224 Gepost op: 20 februari 2014, 17:54:44 »
doe wat je wilt
fuck me

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #225 Gepost op: 20 februari 2014, 18:00:17 »
Dudes dit topic komt uit 2009, ik denk dat de ts ondertussen wel over hem heen is :')
Of iets met hem heeft. Of nog steeds hopeloos verliefd is. Maar in alle gevallen heeft niemand meer iets aan dit topic.

-Lightsout

• Bekijk profiel
« Reactie #226 Gepost op: 22 februari 2014, 14:57:59 »
Dudes dit topic komt uit 2009, ik denk dat de ts ondertussen wel over hem heen is :')
Of iets met hem heeft. Of nog steeds hopeloos verliefd is. Maar in alle gevallen heeft niemand meer iets aan dit topic.

Niemand heeft hier iets aan?
Er zijn meer mensen verliefd op hun leraar/lerares dan dat je denkt ;)
The piano keys are black and white, but they sound like a million colors in your mind.

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #227 Gepost op: 10 januari 2016, 20:15:26 »
Ik weet dat het een oud topic is, maar ik wilde toch nog even reageren.

Ten eerste vraag ik me af hoe het er nu mee is, het is nu heel wat jaren later.

Ik snap helemaal hoe sommige mensen die hier gereageerd hebben zich voelen. Ik zit namelijk in dezelfde situatie. Verder doe ik uiteraard niks met deze gevoelens en bijna niemand weet hier vanaf. Ik ben ook niet van plan het aan hem te vertellen, dat uit schaamte en sowieso ook uit angst voor de mogelijke consequenties.

Ik snap helemaal dat het voor anderen die niet in deze situatie zitten heel onbegrijpelijk is, maar je kiest niet op wie je verliefd wordt, dat overkomt je gewoon.