Heej girls!!
Nee, ik heb nog niks terug gekregen... Dus ik voel me steeds lulliger worden eigenlijkss :S Miss had ik het niet moeten doen? Of iig anders?? Brr.. :S
Btw. Volgens mij had ik het al gezegt wat er ongeveer in de brief stond... maar ik kan ook wel de hele geven... ik ben nogal open af en toe en schrijf ook nogal open en makkelijk.. maar me vriendin zei dat dit nog wel mee viel dan wat ik anderss altijd doe als ik een brief schrijf XD maarjah. de brief: (ik heb de namen wel ff verwijderd...

)
*voorkant brief*
Hee!
Dit wilde ik toch nog even kwijt...
Ik heb niet eens meer de kans gegrepen om je nog iets te vertellen en om je te bedanken voor het lesgeven.
Hmm, dat is eigenlijks best erg...
Btw, hartelijk bedankt voor het lesgeven!
Ik ging altijd met veel pelzier naar je toe.
Uhm, ik bedoel naar je lessen natuurlijk!
Dat zal ik iig nooit verheten.
En sowieso hoop ik heel héél stiekum nog eens les van je te krijgen.
Maar helaas is die kans niet al te groot...
Jammer...
Oké, verder...
Wat ik je nog graag even wilde vragen, zeggen...enzo is iets waar ik toch wel een beetje mee zat.
Je weet denk ik wel waarover.
Ik weet dat
'naam vriendin van me die hij kent' het goed bedoelde, maar toen ze het me uiteindelijk toch vertelde (wat ze allemaal tegen je had gezegt) jah, toen voelde ik me nogal lullig als je dat kan begrijpen.
Een deel is misschien wel waar, maar ja, ik mag je om de één of andere manier nogal (erg) graag.
Hmm, dat heb ik natuurlijk weer, haha.
iig zal ik wel niet de enige zijn....!
*achterkant brief*
Nu ik toch lekker aan het schrijven ben kan ik ook nog wel wat over de diploma uitreikingen vertellen.
Ja, ik was daar aanwezig en nee, ik heb jammer genoeg geen diploma in ontvangst kunnen nemen.
Haha.
Nee, ik hielp gewoon mee samen met nog 4 andere leerlingen.
O.a. drankjes inschenken, vuile glazen naar de kantine brengen, mensen de lokalen aanwijzen...
Ach, het was wel leuk om te doen.
Ook nog tussen de docenten in de lerarenkamer chinees gegeten.
Wij zaten aan de 'gymdocententafel' en waren het volkomen met
'een gymlerares' en
'een gymleraar' eens dat je daar fijn zat, haha.
Btw, we kregen nog een 'uitlegje' over de foto van de
'een jaarlijkse loopwedstrijd', wel geinig...
Wat waren de tijden die jullie liepen?!

Oké, voordat ik nog meer onzin opschrijf wens ik je een hele fijne vakantie toe!
En ik bedoel niks met deze brief ofzo dus vat het niet verkeerd op.
Ik wilde dat eerste gewoon toch nog even persé aan je kwijt zodat ik het kan afronden, ofzo...
Vriendelijke groeten,
'me naam'dat was de brief zo ongeveer... ik voel me beetje lullig XD
x
P.s: jaah. hij is idd een lekkerding!!!!!! ^^ maar het gaat mij natuurlijk grotendeels om innerlijk van hem

maar ik ben bang dat ik idd alles verpest heb