Auteur Topic: Help! Mijn vriend ging vreemd!  (gelezen 6290 keer)

Kathlin

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 maart 2008, 11:02:27 »
Mijn vriend en ik zijn nu bijna een jaar samen.. De laatste tijd hadden we echt veel ruzie. Persoonlijk denk ik dat het kwam omdat we bijna elke dag bij elkaar hingen maar niets deden. Afgelopen woensdag hebben we een goed gesprek gehad. We proberen het nog, maar helemaal anders, helemaal gerestyled.. Ik zag er echt weer veel hoop in!

Gisteravond.. Hij verteld me dat hij 2 weken geleden is vreemd gegaan. Met als reden dat wij zo vaak ruzie hadden.. Hij kon het niet weerstaan..

WTF moet ik doen? Ik vind hem nog zo leuk, maar zoiets over mn kant laten gaan? Uit maken? Aan laten?

TIPS PLEASE!

Hipsterduck

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 maart 2008, 11:04:52 »
Tja... ik ga niet aansporen om uit te maken of aan te laten... ga op je gevoel af... het ligt er ook aan wat hij heeft gedaan... ik zou zowiezo zoiets niet pikken, maar ik weet niet wat voor type jouw vriend is... kan je hem vertrouwen? is hij betrouwbaar? zoja dan zou ik het niet zo snel uitmaken, wel als hij niet vertrouwbaar was... en als hij er heel veel spijt van heeft... meestal kan je in een jongen zijn ogen zien of hij dat meent...
Cheesecake?

Susiee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 maart 2008, 11:05:29 »
Ik zou er goed over nadenken. Ik bedoel wil je het echt opgeven. Iedereen maakt fouten. Maar aan de andere kant, kun je hem nog wel vertrouwen wil je dat wel. Want als het altijd in je hoofd zit, is het moeilijk een goede relatie te hebben. Gewoon de voor en tegens bekijken lijkt me het beste. Doen wat goed voelt. Maar het hem nooit meteen vergeven, hij moet er wel wat voor doen vind ik ! Succes meid !
Everyday is a fashion show

noordpoolaap

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 maart 2008, 13:05:39 »
ik zou hem nog 1 kans geven..

Angel_almost

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 15 maart 2008, 14:01:29 »
het zou tog een nieuw begin moeten zijn?
geef em nog een kans... maar als dit zig weer herhaalt..:zwaai:

Anonymous

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 15 maart 2008, 14:07:41 »
Ik zeg absoluut nog een kans geven. Tenzij hij er geen spijt van heeft enzo. Wat hij zegt lijkt me een goede reden(nouja goed, je snapt me wel), jullie hadden ruzie en hij kon het even niet meer aan. Jullie hebben al een hele tijd een relatie en dat wil je niet opgeven door 1 keer vreemdgaan omdat jullie problemen hadden. Natuurlijk moet je luisteren naar je gevoel, als jij hem niet meer vertrouwt is dat jou keus. Mijn advies is dus nog een kans geven. Hij is in elk geval eerlijk geweest.

xx

Anonymous

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 15 maart 2008, 14:16:05 »
Ik zou hem nog een 2e kans geven ,

mmmilou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 15 maart 2008, 14:23:56 »
god wat een klootzak teneerste, hij gaat maar vreemd met als excuus dat jullie ruzie hebben? als ie dat als oplossing ziet is er iets goed mis en jullie hebben ruzie!  dus het ligt niet alleen aan jou of alleen aan het maar aan jullie allebei, en daar moeten jullie over praten wat er nou echt miszit of is gegaan! want ik vind vreemdgaan echt het laagste wat je kunt doen, als je van iemand houd dan moet dat niet eens in je (dronken) hoofd opkomen!
ik zou eerst maar eens met hem praten, en het is heel moeilijk want je vind het hem nog zo leuk waarschijnlijk en baalt erva dat het niet loopt zoals jij graag wilt maar het moet wel oke en leuk zijn voor jou en hem want een relatie is 1+1=3 jullie moeten het samen leuk hebben, en volgens mij si dat nu niet zo het  geval en je moet misschien maar eens goed nadenken of jullie wel bij elkaar goed zijn.
you're every minute of my everyday.

Bladieblaieeeee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 15 maart 2008, 14:25:18 »
Ik vind het echt een superslechte reden om vreemd te gaan als je veel ruzie hebt. Lekker makkelijk. Dat is alleen maar weglopen van de problemen ipv ze samen proberen op te lossen. Volgende keer als jullie een ruzie hebben zou die het dus zo weer kunnen doen. Ik zou hem dumpen. (Ik geloof er dan ook in dat als je vreemdgaat je niet echt van iemand houdt.)
« Laatst bewerkt op: 15 maart 2008, 14:27:26 door Bladieblaieeeee »

Tamara

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 15 maart 2008, 14:32:02 »
Jullie hadden ruzie, en hij kon het niet weerstaan!
Jullie willen nu een nieuwe start maken, en hij heeft je dit eerlijk vertelt.
Dat betekent dat hij dat uit de wereld wil helpen, en met jou opnieuw wilt beginnen.

Denk goed na, want je kan het maar 1 keer doen.

noooa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 15 maart 2008, 14:48:48 »
nog 1 kans..
nieuwe start meer leuke dingen doen en niet elke dag elkaar zien?
het kan een soort wraak zijn geweest van:
JEMIG KUT VRIENDIN, KUT RUZIE KUT ALLES!
nu wil ik je terug pakken, ik kan echt wel meer krijgen!!!!

zoiets...
het feit dat hij het eerlijk verteld betekent dat hij het wil delen/vergeten/opnieuw beginnen..

Fleur87

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 15 maart 2008, 15:12:09 »
ik vind persoonlijk dat iedereen wel een beetje te luchtig doet over het feit dat ie vreemd is gegaan...
ik zou wel 2 keer nadenken als ik me weer met hem zou inlaten... want ruzie is geen reden om vreemd te gaan!!!!!! mensen veranderen niet zo snel hoor, ook willen ze dat wel... trekjes die ze hebben blijven en die worden alleen maar erger in principe... ik zeg niet dat je hem geen kans meer moet geven, maar ik vind wel dat je op je hoede moet zijn. hij heeft jouw vertrouwen geschaad, laat m eerst maar eens dat vertrouwen terug winnen op wat voor manier dan ook.

PearlGLOSS

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 15 maart 2008, 16:58:07 »
Of je het uitmaakt of aan houd is natuurlijk geheel jouw eigen keus. Daar kan en wil ik niks over zeggen. Je kunt het weer rustig aan opbouwen. Bijvoorbeeld door ook een paar andere afspraken te maken, bijvoorbeeld dat je elkaar niet élke dag ziet. Er is nóóit maar ook echt nóóit een reden om vreemd te gaan, vergeet dat niet. Maar idd wat mensen hierboven al zeggen, dat hij het je wel heeft verteld betekend waarschijnlijk wel dat hij opnieuw wilt beginnen. Ik zou wel laten zien dat je boos bent omdat hij is vreemd gegaan. Verder kan ik je niet helpen, want het is aan jou de keus! Ga je gevoel gewoon achterna.

Jennifer

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 15 maart 2008, 17:08:08 »
ik zou het uitmaken, als jullie ruzie hebben, kan hij elke keer als excuus gebruiken dat jullie ruzie hadden, ik vind get slap en ik vind vreemdgaan respectloos naar je vriend/in toe!

Kathlin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 25 maart 2008, 16:45:37 »
Ik heb hem verteld dat ik het respectloos vond en heb laten zien dat ik heel boos was.. En toen haalde hij uit, en raakte. Ik heb het uitgemaakt. Vreemdgaan is 1 ding.. Slaan, nee bedankt.

NintendoRock

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 25 maart 2008, 16:52:14 »
als gij mijn beste vriendin waart , zou ik ernaar toe hebben gestapt en gezegt

"Is het Omdat je homo Bent ?!"

mr dan kei luid voor iedereen ^^ xD

noooa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 25 maart 2008, 16:53:14 »
goedzo. hoe durft hij!
jij hebt t recht om boos te zijn...
gaat hij slaan uit onmacht(LOOOOOOOOSSSSSSSSEEEEEEEEEEER)

pieceofgum

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 25 maart 2008, 16:53:47 »
jemig, wat een klootzak
het is rood en het is een aardbei

Kimmiieee

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 25 maart 2008, 17:20:20 »
wat een klootzak! hoe haalt hij het in zijn hoofd om je te slaan :S
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt!

Fleur87

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 25 maart 2008, 17:25:16 »
ok duidelijk exit , dumpen die rotzooi

kus_Laura

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 25 januari 2009, 22:12:17 »

god wat een klootzak teneerste, hij gaat maar vreemd met als excuus dat jullie ruzie hebben? als ie dat als oplossing ziet is er iets goed mis en jullie hebben ruzie!  dus het ligt niet alleen aan jou of alleen aan het maar aan jullie allebei, en daar moeten jullie over praten wat er nou echt miszit of is gegaan! want ik vind vreemdgaan echt het laagste wat je kunt doen, als je van iemand houd dan moet dat niet eens in je (dronken) hoofd opkomen!
ik zou eerst maar eens met hem praten, en het is heel moeilijk want je vind het hem nog zo leuk waarschijnlijk en baalt erva dat het niet loopt zoals jij graag wilt maar het moet wel oke en leuk zijn voor jou en hem want een relatie is 1+1=3 jullie moeten het samen leuk hebben, en volgens mij si dat nu niet zo het  geval en je moet misschien maar eens goed nadenken of jullie wel bij elkaar goed zijn.

amen

ltjeee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 25 januari 2009, 22:22:43 »
hmm hij is wel eerlijk geweest:s zelfs zonder dat je een vermoede had. maarjah .. hij kon het niet weerstaan

Beetroot

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 25 januari 2009, 22:26:42 »
hmm goed dat je hem gedumpt hebt.
Hurry up

Sweet_Iris

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 26 januari 2009, 14:15:10 »
wow! er is iets goed mis in jullie relatie zeg...
eerst veel ruzie en dan gaat ie vreemd en dan slaat ie je daarna ook nog eens... okej je hebt het nu uitgemaakt met hem, maar volgens mij vind je hem nog wel leuk, ik zou zoiezo het nog wel ff uitpraten met hem, uit elkaar gaan met ruzie is niet egt het slimste;)
Take me as I am or not at all

ooii

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 26 januari 2009, 14:24:06 »
Goed dat je hem gedumpt hebt, wie denkt ie wel dat ie is om jou zo te behandelen?! :sick:
Happiness never decreases by being shared (:

FUCKxITT

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 26 januari 2009, 14:26:26 »
OMG, wat respectloos !
eerst vreemd gaan
en dan je nog slaan ook!

A

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 26 januari 2009, 14:33:00 »
hmm, iemand zegt: dat je die lange relatie niet wil opgeven door 1x vreemdgaan..
ik heb al 3,5 jaar een vriend, maar als hij , ookal kon hij het niet weerstaan, was ie dronken, hadden we ruzie of wat dan ook, vreemd zou gaan, kan ie oprotten. klaar ben ik dr dan mee ! wtf!
Justsoyouknow