Auteur Topic: Het grote United Wardrobe topic!  (gelezen 24177 keer)

Halima Edouadi

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 oktober 2016, 10:50:52 »
Ik verkoop wat spullen via United warderobe en heb nog niet echt veel vokgers ...

Wie gebruikt het ook ?? Ik volg terug..

Lieke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2016, 17:10:32 »
Ik zit ook op UW! mijn gebruikersnaam is lieke0909 😊

hxllyeah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2016, 13:49:28 »
-
« Laatst bewerkt op: 06 maart 2017, 20:53:05 door hxllyeah »
Do what makes you happy and don't care about what outher people think about you

N00R

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 november 2016, 23:16:30 »
Leuk! Ik ga een kijkje nemen op jullie account en zal volgen (:
Snap alleen niet zo goed hoe ik iemand kan zoeken en wat mijn eigen gebruikersnaam is. Volgens mij log in namelijk in met facebook.
people always leave

hotlineshawty

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 november 2016, 13:58:47 »
Wat een leuke site!! Ik heb me zonet aangemeld, maar ik moet nog een beetje kijken hoe alles werkt.

edit: Ik denk dat ik ook spullen ga verkopen. Alleen hoe stellen jullie de prijzen vast? Ik vind het moeilijk om te bepalen voor hoeveel ik het moet verkopen haha

Jan

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 november 2016, 17:03:14 »
Leuk! Ik ga een kijkje nemen op jullie account en zal volgen (:
Snap alleen niet zo goed hoe ik iemand kan zoeken en wat mijn eigen gebruikersnaam is. Volgens mij log in namelijk in met facebook.

Haha ja ik wilde net zeggen, je kunt helaas geen mensen 'zoeken' op gebruikersnaam. Dus misschien is het handig als we ons linkje achterlaten ;)

Ik ben sinds een paar maanden wel erg actief en heb dan ook wel wat items via UW verkocht!
https://unitedwardrobe.com/nl/user/2299/closet

Zelf verkoop ik via FB nog steeds wel veel meer, omdat ik bij UW een percentage moet afdragen + de verzendkosten per PostNL moet betalen, waardoor het item soms wel 3 keer zo duur is.
Maar ik vind het wel een ideale uitkomst, want ik hoef de items maar 1 keer te uploaden  :aanbid:

Jan

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 november 2016, 17:05:51 »
Wat een leuke site!! Ik heb me zonet aangemeld, maar ik moet nog een beetje kijken hoe alles werkt.

edit: Ik denk dat ik ook spullen ga verkopen. Alleen hoe stellen jullie de prijzen vast? Ik vind het moeilijk om te bepalen voor hoeveel ik het moet verkopen haha

Hm ja ik vind het ook altijd wel lastig, maar ik begin altijd met het hoogste dat ik er zeg maar eigenlijk voor wil, dan kan ik altijd nog zakken in prijs als ik zie dat het niet verkoopt. Hou wel goed rekening met het percentage dat je moet afdragen + of het door de brievenbus past. Als ik bijv. 7 euro voor een trui wil, dan moet je er 16 euro voor vragen via UW, want 10% afdragen = 1,60 eraf, dus 14,40 blijft over. En dan past de trui niet door de brievenbus, dus betaal je 6,95 aan verzendkosten, dus hou je 7,45 over. (Haha oké dan heb je dus 45 cent meer dan je wilde, maar dit is even snel een voorbeeld haha)

hotlineshawty

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 november 2016, 17:56:22 »
Hm ja ik vind het ook altijd wel lastig, maar ik begin altijd met het hoogste dat ik er zeg maar eigenlijk voor wil, dan kan ik altijd nog zakken in prijs als ik zie dat het niet verkoopt. Hou wel goed rekening met het percentage dat je moet afdragen + of het door de brievenbus past. Als ik bijv. 7 euro voor een trui wil, dan moet je er 16 euro voor vragen via UW, want 10% afdragen = 1,60 eraf, dus 14,40 blijft over. En dan past de trui niet door de brievenbus, dus betaal je 6,95 aan verzendkosten, dus hou je 7,45 over. (Haha oké dan heb je dus 45 cent meer dan je wilde, maar dit is even snel een voorbeeld haha)

Aha, dankjewel! Zijn de verzendkosten gelijk al zo hoog dan? Ik heb nog niet echt verstand van stuff verkopen via internet haha.

Jan

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 november 2016, 19:53:24 »
Aha, dankjewel! Zijn de verzendkosten gelijk al zo hoog dan? Ik heb nog niet echt verstand van stuff verkopen via internet haha.

Nee het verschilt natuurlijk per product wat de verzendkosten zijn. Maar omdat een trui (in het voorbeeld) niet door de brievenbus past, moet het gelijk via pakketpost! Een T-shirt kan bijv. vaak wel door de brievenbus, dus dan zijn de verzendkosten afhankelijk van het gewicht en of je met of zonder Track en Trace code doet ;)
Er bestaan ook verschillende postorderbedrijven (bijv. PostNL en Kiala), maar omdat je bij UW binnen 5 dagen ofzo (weet het even niet uit m'n hoofd) het product bij de koper thuis moet hebben, lukt dat vaak nog niet met Kiala (Kiala verzend ook naar een Kiala punt, dus de koper moet sowieso instemmen met het ophalen bij een Kiala punt)...

Hopelijk heb je hier iets aan ;)

Halcyon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 november 2016, 20:24:00 »
Zelf verkoop ik via FB nog steeds wel veel meer, omdat ik bij UW een percentage moet afdragen + de verzendkosten per PostNL moet betalen, waardoor het item soms wel 3 keer zo duur is.
Maar ik vind het wel een ideale uitkomst, want ik hoef de items maar 1 keer te uploaden  :aanbid:
Waar verkoop jij dan op Facebook als ik vragen mag?  :)

Mijn UW:
https://unitedwardrobe.com/nl/user/3245/closet

N00R

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 13 november 2016, 22:03:47 »
Haha ja ik wilde net zeggen, je kunt helaas geen mensen 'zoeken' op gebruikersnaam. Dus misschien is het handig als we ons linkje achterlaten ;)

Ik ben sinds een paar maanden wel erg actief en heb dan ook wel wat items via UW verkocht!
https://unitedwardrobe.com/nl/user/2299/closet

Ah vandaar, vond het al zo raar! Op welke facebookgroep verkoop jij dan? Hier is mijn linkje:
https://unitedwardrobe.com/nl/user/345487/closet
people always leave

Appelmoes

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 14 november 2016, 13:09:50 »

ricekrisp

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 14 november 2016, 18:01:43 »

ejtraam

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 14 november 2016, 19:21:52 »

Cayley

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 15 november 2016, 18:13:20 »

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 15 november 2016, 19:09:12 »
Post verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2017, 22:36:29 door Chelsea »

Jan

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 23 november 2016, 16:14:25 »
Waar verkoop jij dan op Facebook als ik vragen mag?  :)

Mijn UW:
https://unitedwardrobe.com/nl/user/3245/closet

Ah vandaar, vond het al zo raar! Op welke facebookgroep verkoop jij dan? Hier is mijn linkje:

In groepen zoals 'Kleding aangeboden/gezocht', 'Vintage Marketplace', 'Bohemian Marketplace' etc! (:

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 01 maart 2017, 13:29:43 »
Verkoop van kleding etc. http://

hxllyeah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 06 maart 2017, 20:54:12 »
Kwam toevallig weer op dit topic terecht en zag dat jullie idd niet zoveel hadden aan mijn gebruikersnaam.
Daarom hier alsnog een linkje:
https://unitedwardrobe.com/nl/user/314628/closet
Do what makes you happy and don't care about what outher people think about you

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 22 maart 2017, 12:01:55 »
Ik ben nu 3 weken lid (ik volg ook altijd wel terug)  maar vind het soms wel een k*t app hoor.
Weinig bescherming voor verkopers. Mensen kunnen snel 'pesten' door slechte reviews of geen gehoor geven. Dat vind ik wel jammer...

Hypnonsense

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 22 maart 2017, 12:15:40 »
Heb er net echt best wel veel op gezet!
https://unitedwardrobe.com/nl/user/2352/closet

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 22 maart 2017, 22:34:43 »
De link naar mijn account staat in mijn onderschrift.  :surprise:

Coco2

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 22 maart 2017, 23:48:39 »

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 23 maart 2017, 09:02:16 »
doei
« Laatst bewerkt op: 23 maart 2017, 13:49:02 door Crystal »
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Yahya

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 29 maart 2017, 16:44:55 »
Ik vind het zó irritant dat je geen beschrijving kan plaatsen bij het product. Ik had schoenen erop gezet die 1,5 maat kleiner vallen en wist nou niet welke maat ik erbij moest zetten. Heb uiteindelijk bij de reactie gezet dat ze kleiner vallen.  :fieuw: Maar de koper kan het product terugsturen als de maat ''verkeerd'' is opgegeven..
Ook vind ik het vervelend dat je pas je geld krijgt als de koper het product ontvangen heeft, diegene moet het dan bevestigen. De koper kan ook gaan zeggen dat ze het product nooit ontvangen heeft en dan het geld terug krijgen.

trust issues
Perseverance.

MermaidInTheSky

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 29 maart 2017, 21:19:24 »

Coco2

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 30 maart 2017, 01:16:19 »
Ik vind het zó irritant dat je geen beschrijving kan plaatsen bij het product. Ik had schoenen erop gezet die 1,5 maat kleiner vallen en wist nou niet welke maat ik erbij moest zetten. Heb uiteindelijk bij de reactie gezet dat ze kleiner vallen.  :fieuw: Maar de koper kan het product terugsturen als de maat ''verkeerd'' is opgegeven..
Ook vind ik het vervelend dat je pas je geld krijgt als de koper het product ontvangen heeft, diegene moet het dan bevestigen. De koper kan ook gaan zeggen dat ze het product nooit ontvangen heeft en dan het geld terug krijgen.

trust issues

Jaa irritant he daarom doe ik tegenwoordig met track&trace opsturen zodat ik altijd kan bewijzen dat ze het hebben ontvangen ik ben veel te bang dat iemand indd gaat zeggen dat ze het nooit heeft ontvangen maar wel binnen heeft.

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 31 maart 2017, 16:30:08 »

trust issues
Dit ja. Of expres een slechte review geven
« Laatst bewerkt op: 18 april 2017, 12:16:29 door kuzzz »

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 02 april 2017, 13:59:47 »

trust issues

My feelings exactly. Helaas is het platform in mijn ogen niet zo betrouwbaar als wordt beweerd.

ardilla

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 11 april 2017, 19:14:29 »

lala

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 16 april 2017, 20:48:02 »

passionated

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 25 april 2017, 00:49:24 »
Mijn blog Loosely &&& jij bent leuk.

Cottoncandy

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 25 april 2017, 07:37:17 »
  Google  Enige reden dat ik die link hier heb staan is zodat ik niet vergeet hoe ik een link hier neer moet zetten voor als ik weer een link wil plaatsen.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 25 april 2017, 07:43:04 »
-
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2017, 12:08:34 door Crystalfire »
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

xil.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 02 mei 2017, 21:01:42 »
-

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 15 mei 2017, 13:35:52 »

Combi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 16 mei 2017, 18:30:29 »

Ik heb iedereen hierboven gevolgd, dit is mijn link:
https://unitedwardrobe.com/nl/user/356089/closet

badlands

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 17 mei 2017, 14:49:15 »

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 17 mei 2017, 15:22:49 »
^ Ik heb jullie terug gevolgd :)

Confetti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 31 mei 2017, 21:57:51 »
Tegenwoordig kent zowat iedereen het wel, namelijk United Wardrobe. Een app/site waar je super makkelijk kleding kan kopen en verkopen. Mij leek het dus leuk om in dit topic bijvoorbeeld je eigen UW acc te delen, vragen of iemand ooit op UW een bepaald item is tegen gekomen dat je al maanden zoekt, accounts van celebrity's delen, of gewoon leuke items. Zo help je elkaar maar ook leuk voor andere om te lezen. Als het goed is bestaat er nog niet zo'n topic.

btw, mijn UW is Amber.L
« Laatst bewerkt op: 01 juni 2017, 18:23:35 door Confetti »

Céline

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 01 juni 2017, 15:09:05 »
Leuk! Mijn account is celine104, ik verkoop echt vanalles ☺️
Kwam er laatst achter dat Bibi ook op UW zit hahaha

Confetti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 01 juni 2017, 18:22:34 »
Ik volg je :) En ik kwam er ook laatst achter dat Bibi UW heeft!

xil.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 02 juni 2017, 11:20:02 »
-

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 02 juni 2017, 11:23:03 »
-
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2017, 12:09:10 door Crystalfire »

NeverlandMermaid

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 02 juni 2017, 12:44:50 »
Il était une fois. ❤
Tumblr | Twitter | Instagram

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 02 juni 2017, 15:39:23 »
Ik volg je :) En ik kwam er ook laatst achter dat Bibi UW heeft!

Welke Bibi?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 02 juni 2017, 15:51:41 »
Welke Bibi?

Zal wel Bibi Breijman zijn denk ik, een youtubster.

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 02 juni 2017, 16:13:06 »

Nina Howaizy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 02 juni 2017, 21:59:05 »
https://unitedwardro.be/u/4Q1p?plcl
Komt binnenkort meer op ❤❤❤

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 03 juni 2017, 15:44:14 »
Ik post dit bericht, omdat ik jullie wil waarschuwen voor dit platform. Als verkoper trek je altijd aan het kortste eind.

Ik wilde een blouse welke ik had verkocht posten, toen ik voor een lege winkel stond. Het bleek dat het Post Nl punt in mijn dorp een week gesloten was. Ik heb de koper meteen een bericht gestuurd en aangeboden om het pakket via Dhl te verzenden. Ze gaf aan het geen probleem te vinden als ik het na een week verzond. Ik heb het maandags direct gepost.

Gister kreeg ik een melding dat ze het product wilde retourneren. Ze had foto's toegevoegd van een open gescheurd pakket en ze klaagde over de lange levertijd. Ik gaf aan dat ik niets aan de staat van ontvangst kon doen en dat het Post Nl punt waarbij ik verzend het pakket ook niet zou accepteren als ik met een opengescheurde enveloppe aan zou komen waarvan de inhoud er uit viel. Ze gaf aan dat ze twee weken heeft gewacht op haar pakket, wat niet waar is en waar ze zelf mee akkoord ging.

Ik keurde het verzoek af, maar tot mijn verbazing, keurde United Wardrobe het goed.

Vandaag ontving ik dan ook de blouse. Het heeft een enorme zweet- en sigarettengeur en een haal op de rug. Ik had het verzonden met het prijskaartje er nog aan, wat er af is gehaald. Ik had er €40,00 voor betaald en heb het zojuist weg kunnen gooien.

De koper eist ook nog dat ik haar €5,46 overmaak omdat ik onvoldoende postzegels op het pakket zou hebben geplakt, wat niet klopt, omdat ik het pakket heb laten afwegen bij het Post Nl punt en er €3,12 voor heb betaald. Dat maakt een totaal van €8,58 terwijl het verzenden van pakketpost €6,95 en ze het pakket door de brievenbus heeft ontvangen. Als ik het geld niet overmaak dreigt ze mij een review van één ster te geven.

Ik heb United Wardrobe gemaild dat ik het te gek voor woorden vindt wat er gebeurd, maar de klant blijkt koning te zijn en ze willen er niets aan veranderen.

« Laatst bewerkt op: 03 juni 2017, 15:51:30 door Chelsea »

BWDG54

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 03 juni 2017, 18:44:29 »
-
« Laatst bewerkt op: 03 juni 2017, 20:54:45 door BWDG54 »

Goku

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 04 juni 2017, 11:17:11 »
Ik post dit bericht, omdat ik jullie wil waarschuwen voor dit platform. Als verkoper trek je altijd aan het kortste eind.

Wat een vervelende ervaring!!! Ik hoop dat dit nooit bij mij gebeurt (en dat zij dus niks bij mij koopt). Ik vind dat sterrensysteem ook best irritant, moet ik zeggen. Ik zou graag willen dat mensen iets schrijven, ookal is het maar een zin. Ik had laatst iets verkocht, deed het letterlijk meteen op de post. Het meisje had het de volgende dag binnen en ik kreeg niet eens 5 sterren, dat ik dacht... Wat verwacht je nog meer dan?
Anyway, ik probeer gewoon mijn kledingkast leeg te ruimen en wat geld te sparen voor mijn reizen.
https://unitedwardrobe.com/nl/user/153470/closet

Confetti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 04 juni 2017, 22:12:39 »

Ik wilde een blouse welke ik had verkocht posten, toen ik voor een lege winkel stond. Het bleek dat het Post Nl punt in mijn dorp een week gesloten was. Ik heb de koper meteen een bericht gestuurd en aangeboden om het pakket via Dhl te verzenden. Ze gaf aan het geen probleem te vinden als ik het na een week verzond. Ik heb het maandags direct gepost.

Gister kreeg ik een melding dat ze het product wilde retourneren. Ze had foto's toegevoegd van een open gescheurd pakket en ze klaagde over de lange levertijd. Ik gaf aan dat ik niets aan de staat van ontvangst kon doen en dat het Post Nl punt waarbij ik verzend het pakket ook niet zou accepteren als ik met een opengescheurde enveloppe aan zou komen waarvan de inhoud er uit viel. Ze gaf aan dat ze twee weken heeft gewacht op haar pakket, wat niet waar is en waar ze zelf mee akkoord ging.

Ik keurde het verzoek af, maar tot mijn verbazing, keurde United Wardrobe het goed.

Vandaag ontving ik dan ook de blouse. Het heeft een enorme zweet- en sigarettengeur en een haal op de rug. Ik had het verzonden met het prijskaartje er nog aan, wat er af is gehaald. Ik had er €40,00 voor betaald en heb het zojuist weg kunnen gooien.

De koper eist ook nog dat ik haar €5,46 overmaak omdat ik onvoldoende postzegels op het pakket zou hebben geplakt, wat niet klopt, omdat ik het pakket heb laten afwegen bij het Post Nl punt en er €3,12 voor heb betaald. Dat maakt een totaal van €8,58 terwijl het verzenden van pakketpost €6,95 en ze het pakket door de brievenbus heeft ontvangen. Als ik het geld niet overmaak dreigt ze mij een review van één ster te geven.

Ik heb United Wardrobe gemaild dat ik het te gek voor woorden vindt wat er gebeurd, maar de klant blijkt koning te zijn en ze willen er niets aan veranderen.

Weet je nog wie het was?

passionated

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 04 juni 2017, 22:57:55 »
https://unitedwardrobe.com/nl/user/17695/closet

Ik heb er zelf ondertussen zo'n 20 kledingstukken verkocht en minstens twee keer zoveel gekocht, slechts 1x fout gegaan :)
Mijn blog Loosely &&& jij bent leuk.

Confetti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 04 juni 2017, 23:09:20 »
https://unitedwardrobe.com/nl/user/710062/closet

waarom lukt het mij toch niet om iets te verkopen....

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 05 juni 2017, 14:49:24 »

Ik ben ook wel benieuwd wie dit is.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 05 juni 2017, 14:50:33 »
Ik had een keer iets gekocht op UW en dit was nooit aangekomen. Ik vertrouwde haar wel en UW gaf mij 2 opties. Of ik kreeg het volledige bedrag als ik haar niet zou vertrouwen en anders 50/50. Uiteraard voor het laatste gekozen omdat ik haar wel vertrouw. Dus dat is bij mij wel goed opgelost gelukkig.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 05 juni 2017, 14:51:05 »
Ik wilde hier mijn UW-link neerzetten maar aangezien mijn GS-profiel privé is voor de mensen in mijn directe omgeving doe ik het toch maar niet :')

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 05 juni 2017, 14:51:33 »
https://unitedwardrobe.com/nl/user/710062/closet

waarom lukt het mij toch niet om iets te verkopen....

Bij mij loopt het ook geen storm helaas :(

Amaretto

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 06 juni 2017, 14:53:33 »
https://www.instagram.com/healthyplantbasedlife/?hl=nl || Don't let your dreams be dreams.

Pizza

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 08 juni 2017, 15:47:45 »
Ik heb net wat verkocht, maar hoe verzend je het haha? Want op youtube zie ik iedereen met plastic zakjes enzo, maar hoe werkt dat dan?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 08 juni 2017, 16:30:26 »
Ik heb net wat verkocht, maar hoe verzend je het haha? Want op youtube zie ik iedereen met plastic zakjes enzo, maar hoe werkt dat dan?

Als het door de brievenbus past, doe je het in een plastic zak of grote envelop, goed dicht tapen. Adres op een stuk papier schrijven en dat erop plakken. Dat kan je dan voor 3,95 bij PostNL verzenden. Als het niet door de brievenbus past kan het ook in een plastic zak, maar ook in een doos. Die kun je voor 6,95 bij PostNL verzenden.

Pizza

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 08 juni 2017, 16:57:03 »
^ Fijn! Dankjewel (:

kuzzz

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 09 juni 2017, 16:14:23 »

Wauw wat vals! Ik vind zelf ook dat UW weinig aan verkopers bescherming doet.
Zo had ik bijv. ook iemand die op een product had geboden, ik ging akkoord maar ze heeft vervolgens niet betaald. Na hierover een klacht te hebben ingediend zei UW dat ze er weinig aan konden doen.
Belachelijk in mijn ogen, zo kan iedereen maar klakkeloos bieden. Een geaccepteerd bod moet bindend zijn vind ik.

Daarnaast mogen ze van mij wel veeeeel strenger worden op replica. Hoe vaak ik wel niet zie dat een shirt voor €5,- op Aliexpress op UW voor 5 keer zoveel wordt verkocht  :fieuw: ....

Patatje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 09 juni 2017, 16:50:23 »
Wat is dit precies? Heb er wel wat over gelezen maar weet niet echt wat het is hahaha.

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 10 juni 2017, 11:17:00 »
Wauw wat vals! Ik vind zelf ook dat UW weinig aan verkopers bescherming doet.
Zo had ik bijv. ook iemand die op een product had geboden, ik ging akkoord maar ze heeft vervolgens niet betaald. Na hierover een klacht te hebben ingediend zei UW dat ze er weinig aan konden doen.
Belachelijk in mijn ogen, zo kan iedereen maar klakkeloos bieden. Een geaccepteerd bod moet bindend zijn vind ik.

Daarnaast mogen ze van mij wel veeeeel strenger worden op replica. Hoe vaak ik wel niet zie dat een shirt voor €5,- op Aliexpress op UW voor 5 keer zoveel wordt verkocht  :fieuw: ....
Ja klopt, terwijl er nog voordat je bied staat dat biedingen bindend zijn en je verplicht bent om te betalen.

Mensen die willen weten wie de koper uit mijn vorige post was, kunnen mij een privé bericht sturen.

Hypnonsense

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 13 juni 2017, 12:02:14 »
Als het door de brievenbus past, doe je het in een plastic zak of grote envelop, goed dicht tapen. Adres op een stuk papier schrijven en dat erop plakken. Dat kan je dan voor 3,95 bij PostNL verzenden. Als het niet door de brievenbus past kan het ook in een plastic zak, maar ook in een doos. Die kun je voor 6,95 bij PostNL verzenden.
even tussendoor, als je het online frankeert (ik doe het via de postnl app) dan scheelt het 45 cent per pakketje. 3,50 voor brievenbuspakket en 6,50 voor groot pakket. Ik hoop dat ik nog wat dingen verkoop binnenkort haha, want er zijn nieuwe dingen die ik wil kopen :D

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 13 juni 2017, 13:40:57 »
Ik ben net ook begonnen op UW! Ga verhuizen binnenkort, dus kan mijn kledingkast wel weer even uitpluizen haha. Staat nu nog niet zoveel op, maar wil er binnenkort meer op zetten.

Hoor af en toe wel echt horrorverhalen van UW, maar ik geloof nog wel een beetje in de goedheid van de mens, dus fingers crossed. Ik denk dat je met Marktplaats o.i.d. net zulke problemen kunt hebben!

https://unitedwardrobe.com/nl/user/739452/closet
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

kissedveins

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 17 juni 2017, 13:20:14 »
Ik heb echt veel te veel kleding en makeup waar ik vanaf moet en heb ook al iets van 50 dingen verkocht maar eigenlijk koop ik net zo hard weer nieuwe dingen....
Ik heb tot nu toe pas 1 keer gehad dat iemand aan gaf dat ze het niet had ontvangen en dat is ondertussen al 2 weken geleden, de order staat nog steeds op onderweg en ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er mee moet, UW heeft aangegeven dat ze er niks aan kunnen doen omdat ik er geen track & trace bij had

https://unitedwardrobe.com/nl/user/192302/closet

littlleme

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 21 juni 2017, 12:58:38 »
https://unitedwardro.be/u/3N3q?plcl

Hier is mijne! Ik volg ook terug ✌🏼
The best is yet to come

Oxfordstreetstation

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 28 juni 2017, 16:19:50 »

LiveLifeMichelle

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 30 juni 2017, 20:47:33 »
Ik heb ook een account op united wardrobe, maar ik ga binnenkort 3 weken weg en als ik terug ben ben ik een weekje thuis en ga ik weer 3 weken weg....eigenlijk wil ik alles er nu al op zetten, maar als ikop vakantie ben kan ik geen pakketjes versturen...anders kan ik alles er dus pas eind augustus opzetten.... wat is handig om te doen? Alles erop zetten en over 2 dagen weer verwijderen lijkt me nogal veel werk...

Trouwens, mijn account is livelifemichelle  :bounce:

Cypresses

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 01 juli 2017, 00:16:07 »
-
« Laatst bewerkt op: 04 juli 2017, 16:44:31 door Cauliflower »

Blackhoney

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 02 juli 2017, 19:41:16 »
Kort geleden een account aangemaakt en een paar dingen er op gezet. Vandaag mijn eerste product verkocht :)

« Laatst bewerkt op: 09 januari 2018, 16:41:09 door Justme »
Maybe you have to let go of who you were to become who you will be -Carrie Bradshaw

Blackhoney

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 02 juli 2017, 19:46:22 »
^^ Dat vraag ik mij dus ook af op dit moment :") Ik ga volgende week namelijk op vakantie voor drie weekjes en ik weet niet of mensen het fijn vinden als ik aangeef dat ik pakketjes dan pas kan verzenden.

Ook vraag ik mij echt af of ik hieraan moet gaan beginnen. Gaat het verkopen goed bij jullie? En daarmee bedoel ik; is het inderdaad gelukt om veel te verkopen en zijn er geen nare situaties voorgekomen. Datgene wat hierboven werd verteld over die horror-ervaring bijvoorbeeld, daar durf ik mij niet aan te wagen ook al draag ik mijn kleding niet meer. Lijkt me echt oprecht zonde gewoon!

Ik wil namelijk echt veel kleding verkopen. Het meeste is zelfs zo goed als nieuw en ik moet gewoon echt geld gaan sparen.

Nog een vraagje; hoe zit het als iemand iets van je heeft gekocht en het daarna wilt retourneren? Want ik snap dat je dan het geld niet krijgt, maar hoe zit het met de verzendkosten (naar en van de koper)? Want als je die zelf moet betalen, maar je dan hiermee niet juist verlies?

De verzendkosten naar de koper moet je zelf betalen en als de koper niet tevreden is met het product en diegene het terug wil sturen moet zij/hij zelf de retour kosten betalen :)
Maybe you have to let go of who you were to become who you will be -Carrie Bradshaw

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 02 juli 2017, 20:59:27 »
Ik heb ook een account op united wardrobe, maar ik ga binnenkort 3 weken weg en als ik terug ben ben ik een weekje thuis en ga ik weer 3 weken weg....eigenlijk wil ik alles er nu al op zetten, maar als ikop vakantie ben kan ik geen pakketjes versturen...anders kan ik alles er dus pas eind augustus opzetten.... wat is handig om te doen? Alles erop zetten en over 2 dagen weer verwijderen lijkt me nogal veel werk...

Trouwens, mijn account is livelifemichelle  :bounce:
Je kunt de vakantiemodus aanzetten.

Blackhoney

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 02 juli 2017, 21:07:07 »
Als jullie iets verkopen en jullie verzenden het als brievenbuspakketje in wat voor zak doen jullie dat dan?

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 02 juli 2017, 21:15:03 »
Post verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2017, 14:33:01 door Chelsea »

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 02 juli 2017, 21:16:37 »
Als jullie iets verkopen en jullie verzenden het als brievenbuspakketje in wat voor zak doen jullie dat dan?
Ik verzend zelf in een enveloppe.

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 02 juli 2017, 21:21:48 »
Post verwijderd.

« Laatst bewerkt op: 14 juli 2017, 14:33:21 door Chelsea »

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 03 juli 2017, 13:47:14 »

In een stevige plastic tas. Die knip ik dan op maat, en goed dichtplakken natuurlijk. Grote enveloppe kan ook.

Fireaway

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 03 juli 2017, 23:00:48 »
I think the older I get, the more I realize that the ultimate luxury  is time. - Michael Kors

Hypnonsense

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 06 juli 2017, 14:29:22 »

JD

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 11 juli 2017, 13:21:40 »
neem een kijkje in mijn kledingkast!
https://unitedwardro.be/u/2v1s?plcl
jorine

Shaydie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 11 juli 2017, 13:33:43 »

Ik ben ook net begonnen :)

Neem gerust een kijkje, het is absoluut niet duur.
https://unitedwardrobe.com/nl/user/488914/closet

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 17 juli 2017, 12:21:28 »
okdoei

« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2017, 21:26:57 door Crystalfire »

Nikey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 17 juli 2017, 20:53:24 »

Bubbeltjesenvelop.

pauline

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 18 juli 2017, 13:16:44 »
ik mag toch citeren als ik dat wil :)

edit mod: Dat gaan we dus even niet doen.
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2017, 13:38:27 door xAftertheStorm »

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 19 juli 2017, 18:06:42 »
^ ze zegt toch niet voor niks niet citeren...

Ot:
Ik heb net voor het eerst iets besteld, maar zie net ik de factuur dat ik een cijfer van mijn postcode verkeerd Ingevuld heb! Super dom, maar wat kan ik nu het beste doen?
Almost paradise.

Bloodstream

• Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 19 juli 2017, 18:10:11 »
Haha oeps iets te vroeg in paniek geraakt, heb het nog gewoon aan kunnen passen :) Ben benieuwd naar het product!
Almost paradise.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 19 juli 2017, 21:05:28 »
-
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2017, 20:33:50 door Crystalfire »

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 19 juli 2017, 23:35:21 »
ik mag toch citeren als ik dat wil :)

Vaak zeggen mensen dit uit het belang van hun privacy, het is dus erg respectloos om dit alsnog te gaan citeren.

Nikey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 20 juli 2017, 09:20:28 »
Wat echt jammer is dat als je het al voor een hele lage prijs er op zet, mensen dan alsnog de helft gaan bieden. Voorbeeld, +/- 20 euro. Dan 7 euro verzendkosten + wat je afdraagt aan UW, hou je nog 10 euro over ongeveer. Gaan mensen 10 euro bieden... no?! En dan is het product nieuw met kaartje er aan € 80,-...

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 20 juli 2017, 09:28:00 »
Wat echt jammer is dat als je het al voor een hele lage prijs er op zet, mensen dan alsnog de helft gaan bieden. Voorbeeld, +/- 20 euro. Dan 7 euro verzendkosten + wat je afdraagt aan UW, hou je nog 10 euro over ongeveer. Gaan mensen 10 euro bieden... no?! En dan is het product nieuw met kaartje er aan € 80,-...

Klopt, dit zie/hoor ik ook vaak. Daarom zet ik mijn producten bijna altijd een paar euro meer dan dat ik er eigenlijk minimaal voor zou willen hebben, dat heb ik ook altijd op marktplaats gedaan. Als mensen dan gaan bieden houd je vaker een redelijk bedrag over :)

Nikey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 20 juli 2017, 13:02:02 »
Klopt, dit zie/hoor ik ook vaak. Daarom zet ik mijn producten bijna altijd een paar euro meer dan dat ik er eigenlijk minimaal voor zou willen hebben, dat heb ik ook altijd op marktplaats gedaan. Als mensen dan gaan bieden houd je vaker een redelijk bedrag over :)

ah ja dat werkt bij mij niet.. want daarvoor kreeg ik producten niet verkocht/geen reacties..

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 20 juli 2017, 15:29:33 »
Ik erger me ook aan de biedingen. Ten eerste heb ik de mogelijkheid om te bieden op het product niet voor niets uitgeschakeld. Ten tweede verkoop ik een nieuw product welke is uitverkocht door de vele vraag er naar niet voor een tiende van de prijs.

pauline

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 20 juli 2017, 15:42:00 »
ik bn geen bitch men broer zat op men account !

AtomicBlondie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 30 juli 2017, 20:05:52 »
Ook ik verkoop sinds kort mijn spulletjes op United Wardrobe! Heb er veel tussenstaan, en alles moet weg. Inmiddels ook al mijn eerste product verkocht :) Heb oa retro bikini's, zomerjurkjes en destroyed jeans.
Dit is mijn link: https://unitedwardrobe.com/nl/user/783088/closet

(niet citeren svp, haal dit later miss weg haha)

Sanne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 31 juli 2017, 21:07:55 »

Katniss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 03 augustus 2017, 15:16:57 »

Heleen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 03 augustus 2017, 18:43:29 »
https://unitedwardrobe.com/nl/user/635995/closet

Mijn kledingkast, heb net wat nieuwe items toegevoegd (:

AtomicBlondie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 03 augustus 2017, 18:56:27 »
https://unitedwardrobe.com/nl/user/783088/closet

Nieuwe spullen, oa Monica Geuze shirt :)

Nightmare

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 04 augustus 2017, 09:09:30 »

Espérance

• **
  • Eiffel Tower
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 04 augustus 2017, 16:01:35 »
https://unitedwardrobe.com/nl/user/6498/closet mijn uw! Verkopen lukt bij mij ook niet zo lekker, dus als je wat leuks ziet ;)

cherrywine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 05 augustus 2017, 16:34:41 »
https://unitedwardrobe.com/nl/user/613354/closet

Dit is die van mij, heel eventueel ruil ik ook wel ^-^

Céline

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 08 augustus 2017, 18:55:55 »
Ik verkoop wat spullen via United warderobe en heb nog niet echt veel vokgers ...

Wie gebruikt het ook ?? Ik volg terug..

Ik gebruik het ook! Heb al veel kleding verkocht en ook leuke dingen gekocht. Je hoeft niet persé volgers te hebben om iets te verkopen, iedereen kan je kleding zien!
Voor mensen die nieuwsgierig zijn geworden naar UW, als jullie je aanmelden via mijn linkje krijg je gratis shoptegoed! :)

Alvast bedankt en veel shop/verkoop plezier! <3

https://unitedwardro.be/i/7FhQ?incl

_loveisintheair

• Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 14 augustus 2017, 14:22:35 »

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 16 augustus 2017, 15:40:22 »
Niet toegestaan
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2017, 15:47:24 door xAftertheStorm »

Picobella_92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 16 augustus 2017, 16:00:24 »
Mijn kledingkast!
http://Https://unitedwardro.be/u/26Lz?plcl

Wordt regelmatig aangevuld :aanbid:

Cypresses

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 16 augustus 2017, 18:41:22 »
Ik vind de verkoop op UW nou niet bepaald geweldig gaan. Heb tot nu toe één T-shirt verkocht. Iedereen is op zoek naar lage prijzen, maar door de verzendkosten en de bijdrage aan UW lukt het niet om mooie prijzen aan te bieden (tenminste, mij lukt dit niet). Ook als ikzelf rondkijk voor sneakers bijvoorbeeld... Soms dan is er een leuk paar, maar de prijs vergeleken met de nieuwprijs in de winkels scheelt dan maar een paar tientjes. En dan snap ik dat het lastig is om ze goedkoop aan te bieden, zoals ik hierboven al heb beschreven.

Erg jammer dit, want het is een leuk concept. Maar als ik door al die moeite maar 3/4 euro kan verdienen voor één kledingstuk dan houdt het voor mij ook op...

Ben benieuwd naar wat jullie hierover denken. Lukt het verkopen bij jullie wel gemakkelijk?

cherrywine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 16 augustus 2017, 20:44:28 »
^ Bij mij ook niet echt, soms echt heel veel likes op een product en dan verkoopt het uiteindelijk nooit, of willen mensen alleen ruilen.

Voor mij meer nadelen.
Wat ik vooral vervelend vind is dat alles zo direct gaat, aan de ene kant fijn, maar je kunt dus nooit fijn je producten ook ergens anders te koop aanbieden. En dat je een comment onder je bericht of een tag moet plaatsen met meerdere informatie over een product. En die 10% idd.. Uiteindelijk denk ik dat UW vooral heel goed werkt als je van die fabulous foto's kan maken en veel volgers opbouwt.

_loveisintheair

• Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 16 augustus 2017, 21:08:47 »
Ik vind de verkoop op UW nou niet bepaald geweldig gaan. Heb tot nu toe één T-shirt verkocht. Iedereen is op zoek naar lage prijzen, maar door de verzendkosten en de bijdrage aan UW lukt het niet om mooie prijzen aan te bieden (tenminste, mij lukt dit niet). Ook als ikzelf rondkijk voor sneakers bijvoorbeeld... Soms dan is er een leuk paar, maar de prijs vergeleken met de nieuwprijs in de winkels scheelt dan maar een paar tientjes. En dan snap ik dat het lastig is om ze goedkoop aan te bieden, zoals ik hierboven al heb beschreven.

Erg jammer dit, want het is een leuk concept. Maar als ik door al die moeite maar 3/4 euro kan verdienen voor één kledingstuk dan houdt het voor mij ook op...

Ben benieuwd naar wat jullie hierover denken. Lukt het verkopen bij jullie wel gemakkelijk?

Exact dit. Bij mij loopt het ook absoluut niet om deze reden.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 16 augustus 2017, 21:25:09 »
Ik verkoop ook bijna niks om die reden inderdaad. Op marktplaats gaat het veel beter, daar heb ik 20x meer verkocht dan op UW. Ik vind het nu vooral gewoon leuk om naar te kijken en af en toe zelf wat te kopen.

Squirtle

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 20 augustus 2017, 17:23:02 »
https://unitedwardro.be/i/6GU2?incl

Het gaat bij mij redelijk met verkopen, vooral merkkleding doet het wel goed. Dingetjes zoals H&M enzo verkopen idd niet zo goed, doordat de prijzen zo hoog moeten liggen door verzendkosten + UW kosten :x
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2017, 21:58:24 door Squirtle »

naamloosheid

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 20 augustus 2017, 23:26:26 »
Hoi meiden! Ik heb laatst dus ook een account aangemaakt en merk inderdaad dat merkkleding meer "hartjes" krijgen. Ik heb nog niks verkocht maar als iets verkocht raakt, hoe verzend je het dan? Ik lees in de reacties dat jullie verzenden met enveloppen en plastic tassen, maar ik krijg mijn kleding denk ik niet in een envelop gepropt en waar koop je stevige plastic tassen?

https://unitedwardrobe.com/nl/user/856730/closet

Nightmare

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 21 augustus 2017, 09:17:01 »
^
Ik heb weleens wat opgestuurd gekregen in een kartonnen winkeltas, dat gaat ook goed. Misschien zou je dat kunnen doen?

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 25 augustus 2017, 22:40:29 »
Ik had gister een shirt te koop gezet: zwart met witte strepen op de mouwen. Binnen twee uur zestig like's en verkocht voor €9,10. Ik snap er niks van, haha!

ysdevisser

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 26 augustus 2017, 21:10:21 »
Dit mag niet!
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2017, 17:02:13 door Achilles »

xil.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 30 augustus 2017, 20:03:53 »
Ugh irriteer me er zo aan he, zo iemand had gereageerd ja wil je het voor die en die prijs verkopen? dan koop ik hem nu. ik zo ja prima hoor, pas mijn prijs aan en vervolgens paar dagen later, niks meer gehoord..
-

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 31 augustus 2017, 14:07:47 »
Er zijn vandaag geen transactiekosten.  :surprise:

Stylebygina

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 01 september 2017, 13:33:06 »

xil.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 01 september 2017, 14:30:54 »
-

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 07 september 2017, 22:15:32 »
x
« Laatst bewerkt op: 18 september 2017, 15:40:38 door Crystalfire »

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 18 september 2017, 15:36:29 »
Wtf, ik vind UW nu al helemaal kut worden. Ik heb dus een probleem met bieden, dat lukt mij namelijk niet meer. Ik kan niet op producten van anderen bieden, en anderen kunnen niet op mijn producten bieden. Vond ik kut, dus heb meerdere keren met UW gemaild. Krijg ik dit terug:

"Bedankt voor je berichtje. Ik heb het intern nagevraagd. Bij een gedeelte van alle gebruikers het bieden uitgezet. Dit is omdat wij hebben gemerkt dat producten sneller verkocht raken wanneer het bieden niet mogelijk is.

We kunnen op dit moment nog niet beloven wat er met de bied-functie gaat gebeuren, het is nog een grote test. We zijn namelijk altijd bezig met het optimaliseren van United Wardrobe en daarom is dit voor sommige gebruikers veranderd. Het bundelbieden is wel nog gewoon mogelijk, ook bieden in reacties is toegestaan.

Hopelijk ervaar je er niet teveel last van en verkoop je in de toekomst hierdoor nog sneller!"

Nou lekker dan, ik ben dus één van die gebruikers die voor de test wordt gebruikt :")
Laat mij lekker bieden als ik dat wil, ik maakte er gebruik van.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 19 september 2017, 21:53:51 »
Ik verkoop niks meer.. terwijl ik geen hoge prijzen vraag..

Nikey

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 23 september 2017, 13:02:47 »
Ik verkoop niks meer.. terwijl ik geen hoge prijzen vraag..

me2 en dan gaan mensen vragen over VANS waar de kaartjes en bon bijzit, of de schoenen wel echt zijn :') Ik heb het idee dat UW vooral werkt als je blogger,vlogger of instafamous bent.

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 24 september 2017, 22:11:47 »
me2 en dan gaan mensen vragen over VANS waar de kaartjes en bon bijzit, of de schoenen wel echt zijn :') Ik heb het idee dat UW vooral werkt als je blogger,vlogger of instafamous bent.

Ja echt hé.. bijna alles in mijn UW-kast is €5..

Marijnx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 08 november 2017, 10:42:19 »
Ik heb ook een account! Vooral heel veel dingetjes van ONLY/Vero Moda/H&M voor 5-10 euro :) En een prachtige bordeauxrode gala/kerstjurk
https://unitedwardrobe.com/nl/product/3925375
https://unitedwardrobe.com/nl/user/544212/closet

Joana

• Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 14 november 2017, 18:31:29 »
ik heb de app al een tijdje, en ik merk gewoon dat sommige mensen kledingstukken duurder verkopen dan dat ze in de winkel of online worden verkocht. (soms heb ik dan hetzelfde kledingstuk, of heb ik het toevallig gezien n de winkel oid)
dit is waarom ik er eigenlijk niks koop.

GoldenEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 14 november 2017, 23:59:24 »
^
Je moet idd heel goed na gaan of ze je niet bedonderen, daarom koop ik ook geen al te dure dingen. Ik heb tot nu toe een topje proberen te kopen waarvan de koop niet doorging, en voor de rest alleen sieraden. Die kun je wel vrij goedkoop nieuw komen op UW! Ik koop ook voornamelijk op de dagen dat er geen service kosten in rekening worden gebracht.
I'm made entirely of flaws stitched together with good intentions.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 15 november 2017, 07:42:33 »
^ Klopt, er was laatst een meisje dat allemaal H&M truien zat door te verkopen voor 35 euro, terwijl ze nieuw in de winkel of webshop 30 euro waren. En als er iets van wordt gezegd is het gelijk "Saboteer mijn verkoop niet!!! Verzendkosten en UW kosten moeten er ook nog af!!11!!" Ja dat snap ik ook wel trut, maar je gaat toch niet iets duurder verkopen wat nieuw goedkoper is, dat is echt afzetterij.

Lucifersangel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 15 november 2017, 22:04:46 »
Jongens wat zitten er toch een stelletje verschrikkelijke kopers op UW.  :angry2:

Afgelopen week heb ik een bundel verkocht aan iemand in Frankrijk. Het betreft een Michael Kors tas t.w.v. €200 en een hoed van €25. Beide in totaal voor €120 verkocht. De track&trace code gaf aan dat deze op 8 november is bezorgd. Bij de bezorging was er een handtekening vereist door de koper zelf. De koper beweert echter niks ontvangen te hebben en geeft dus niet aan dat het pakket is ontvangen waardoor ik m'n geld niet krijg. Ik kan bewijzen dat het pakket is aangekomen door de track&trace code en de handtekening. De koper is degene die niks kan bewijzen en geen poot heeft om op te staan.

Nu komt UW met de meest belachelijke oplossing ooit: de koper krijgt de helft van het bedrag terug omdat ze ''niets ontvangen heeft'' en ik krijg ook de helft van het bedrag terug. Ik krijg dus een miezerig bedrag van €60 terug voor een Michael Kors tas en een hoed, om maar niet te spreken van de €13 aan verzendkosten die ik heb moeten betalen. Ronduit belachelijk. Zal nooit meer iets naar het buitenland versturen, en al helemaal niet naar iemand die niet eens een fatsoenlijke zin in het Engels kan schrijven.  :hamer:   

Dus meiden, je kunt gewoon zeggen dat je niks hebt ontvangen en lekker je geld terugkrijgen. Zal dit onthouden voor de volgende keer dat ik zelf een aankoop doe #not. :no:

x

GoldenEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 20 november 2017, 00:25:32 »
^
Om eerlijk te zijn zou ik ook nooit zulke dure items op die manier verkopen. Het is algemeen bekend dat er wel eens iets kwijt komt in de post. Dan had je hem aangetekend moeten versturen, of via een andere site moeten verkopen en laten ophalen.
I'm made entirely of flaws stitched together with good intentions.

Suuzz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 22 november 2017, 19:16:38 »

Ik verkoop een boel kleding op UW, tot nu toe alles goed verlopen :D

mijn naam op uw is:  suzan.s  :bounce:

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 24 november 2017, 18:52:22 »

Ja dit idee heb ik ook.
En soms heb ik het idee dat het een marktplaats is voor comme des garçons play knock offs :'D
Ik kom zoveel shirts en losse patches tegen.

For what its worth:
https://unitedwardrobe.com/nl/user/128507/closet
Ik heb mijn spullen ook op marktplaats staan(nog niet alles), minus de UW kosten.

Bregje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 03 december 2017, 13:26:15 »
Ik verkoop nieuwe sieraden voor een hele lage prijs.✨ Kijk op: https://unitedwardro.be/u/4G6B?plcl

Volg me en ik volg je terug. Elke week nieuwe producten ⭐️

Lovely

• **
  • I just want to be strong ♡
    • Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 03 december 2017, 22:29:00 »
https://unitedwardrobe.com/nl/user/42340/closet  :)

( Ik verkoop sinds vandaag ook een paar Dr. Martens)
The only person you should try to be better than, is the person you were yesterday ♥
http://weheartit.com/twilight_serenade

X

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 08 december 2017, 21:34:35 »
https://unitedwardrobe.com/nl/user/697521/closet

Voor als je iets goedkoper wilt heb ik ook marktplaats :).

N00R

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 07 februari 2018, 11:50:50 »
Jongens wat zitten er toch een stelletje verschrikkelijke kopers op UW.  :angry2:

Afgelopen week heb ik een bundel verkocht aan iemand in Frankrijk. Het betreft een Michael Kors tas t.w.v. €200 en een hoed van €25. Beide in totaal voor €120 verkocht. De track&trace code gaf aan dat deze op 8 november is bezorgd. Bij de bezorging was er een handtekening vereist door de koper zelf. De koper beweert echter niks ontvangen te hebben en geeft dus niet aan dat het pakket is ontvangen waardoor ik m'n geld niet krijg. Ik kan bewijzen dat het pakket is aangekomen door de track&trace code en de handtekening. De koper is degene die niks kan bewijzen en geen poot heeft om op te staan.

Nu komt UW met de meest belachelijke oplossing ooit: de koper krijgt de helft van het bedrag terug omdat ze ''niets ontvangen heeft'' en ik krijg ook de helft van het bedrag terug. Ik krijg dus een miezerig bedrag van €60 terug voor een Michael Kors tas en een hoed, om maar niet te spreken van de €13 aan verzendkosten die ik heb moeten betalen. Ronduit belachelijk. Zal nooit meer iets naar het buitenland versturen, en al helemaal niet naar iemand die niet eens een fatsoenlijke zin in het Engels kan schrijven.  :hamer:   

Dus meiden, je kunt gewoon zeggen dat je niks hebt ontvangen en lekker je geld terugkrijgen. Zal dit onthouden voor de volgende keer dat ik zelf een aankoop doe #not. :no:

x

Ik heb ook ooit iets verzonden naar België met track en trace, zij beweerde ook dat het niet was aangekomen en zij heeft uiteindelijk geld gekregen en ik niks..
UW doet vrij weinig om de verkopers te helpen, waardeloos.

Mijn kast:
people always leave

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 07 februari 2018, 13:20:46 »

x
Precies, daarom verkoop ik ook niet meer op UW. Als verkoper ben je hoe dan ook de loser als er een probleem ('probleem') is
« Laatst bewerkt op: 07 februari 2018, 18:56:56 door Zwart »

Irisings

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 25 februari 2018, 12:39:47 »
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zei dat ze het niet had gekregen.
Ik zit vooral met het probleem dat ik niet weet hoe ik kleding het best kan verpakken en versturen zonder al te veel verzendkosten.

Mijn kast:
https://unitedwardro.be/u/4c6Z?plcl
I think I did well.... *explosion in background*

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 25 februari 2018, 17:53:09 »
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zei dat ze het niet had gekregen.
Ik zit vooral met het probleem dat ik niet weet hoe ik kleding het best kan verpakken en versturen zonder al te veel verzendkosten.

Mijn kast:
https://unitedwardro.be/u/4c6Z?plcl
In een plastic zak of twee en goed dicht tapen. Dan kan het meestal gewoon door de brievenbus ipv pakketpost.

Irisings

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 25 februari 2018, 20:57:33 »
In een plastic zak of twee en goed dicht tapen. Dan kan het meestal gewoon door de brievenbus ipv pakketpost.

Bedankt voor de tip!
Morgen ga ik mijn nieuwe telefoon ophalen (iPhone 6S dus met een betere camera) dus dan ga ik zeker wat kleding op UW zetten!
I think I did well.... *explosion in background*

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 25 februari 2018, 21:02:16 »

Dit doe ik ook inderdaad, plastic zakken.

Een brievenbuspakketje kun je met postzegels verzenden of via PostNL voor 4,25
Een groter pakket is het goedkoopst via DHL voor 5,75 (bij PostNL is een groot pakket 6,95)

BornToBeQueen

• Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 26 februari 2018, 16:08:35 »

x

Aah damn, dat is wel heel zuur...

Combi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 14 maart 2018, 22:16:08 »
ik heb de app al een tijdje, en ik merk gewoon dat sommige mensen kledingstukken duurder verkopen dan dat ze in de winkel of online worden verkocht. (soms heb ik dan hetzelfde kledingstuk, of heb ik het toevallig gezien n de winkel oid)
dit is waarom ik er eigenlijk niks koop.

ja dit zie ik idd ook wel vaak. Maar als je goed zoekt en niet alleen bij 'aanbevolen voor jou' spullen enzo kijkt dan zijn er best wel goede, leuke, goedkope kleren te vinden. Ik heb iig al een aantal goeie kopen gedaan op UW.

Mijn kast: https://unitedwardrobe.com/nl/user/356089/closet

Marlies

• Insecurities.
    • Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 15 maart 2018, 12:15:33 »
Ik heb op 6 maanden tijd ofzo nog maar 1 ding verkocht terwijl mijn prijzen echt super goedkoop zijn en ik er zelf amper geld aan over hou.
Dus ideaal is het toch zeker niet om te verkopen heb ik de indruk....

BornToBeQueen

• Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 15 maart 2018, 12:32:51 »
Ik heb op 6 maanden tijd ofzo nog maar 1 ding verkocht terwijl mijn prijzen echt super goedkoop zijn en ik er zelf amper geld aan over hou.

ik heb binnen 2 maanden al 4 dingen verkocht en krijg nog steeds dagelijks likes en volgers erbij.. ik vind het wel makkelijk zo

Marlies

• Insecurities.
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 15 maart 2018, 14:19:33 »
ik heb binnen 2 maanden al 4 dingen verkocht en krijg nog steeds dagelijks likes en volgers erbij.. ik vind het wel makkelijk zo
En maak je dan veel reclame ervoor op andere plaatsen?
Likes krijg ik ook wel maar daadwerkelijk iets verkopen niet echt.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 15 maart 2018, 15:47:54 »
Kwaliteit van de foto's, hoeveelheid van de foto's en aanfoto's maken echt een enorm verschil he... en ik zie ook vaak members met hele kledingkasten met kleding die al jaren uit is... geen wonder dat je dan niet verkoopt

xil.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 16 maart 2018, 15:06:43 »
-

BornToBeQueen

• Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 16 maart 2018, 15:23:25 »
En maak je dan veel reclame ervoor op andere plaatsen?
Likes krijg ik ook wel maar daadwerkelijk iets verkopen niet echt.

nee niet echt, staat een linkje op mijn insta profiel maar dat is het

Hypnonsense

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 19 maart 2018, 22:57:18 »
Ik heb al best wel wat verkocht sinds ik een account hier heb, maar de activiteit staat nu wel op een laag pitje. Heb nog wel wat leuke dingetjes liggen. :naughty: 
https://unitedwardrobe.com/nl/user/2352/closet

Hopelesswanderer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: 05 april 2018, 16:23:08 »

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: 10 april 2018, 13:43:59 »
Heb gisteren mijn hele account vernieuwd :)

Niet citeren graag
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 16:45:05 door Crystalfire »

N00R

• Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: 11 april 2018, 19:04:37 »
« Laatst bewerkt op: 19 april 2018, 12:11:05 door hottish »
people always leave

daniquetb

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: 13 april 2018, 17:43:19 »

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: 16 april 2018, 12:24:24 »
Normaal verkoop ik niks en nu heb ik 4 dingen in 1 dag verkocht. Ik hoop de rest ook te verkopen want anders ligt het te verstoffen en dat vind ik zonde haha. Maar omdat ik graag onbekend wil blijven zet ik mijn link hier niet neer :')

mira mara

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #160 Gepost op: 30 april 2018, 13:13:06 »
https://unitedwardrobe.com/nl/product/5735868

Ik verkoop balenciaga triple S!
« Laatst bewerkt op: 30 april 2018, 13:30:52 door mira mara »

Rosa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: 09 mei 2018, 14:43:34 »
Hey! Ik heb een vraagje; kun je op UW ook verkochte advertenties verwijderen?
https://unitedwardro.be/u/AmGH?plcl

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: 09 mei 2018, 14:55:59 »
Hey! Ik heb een vraagje; kun je op UW ook verkochte advertenties verwijderen?
https://unitedwardro.be/u/AmGH?plcl

Nee kan niet, maar ongeveer 7 dagen nadat het product is verkocht gaat hij er vanzelf af

Rosa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: 09 mei 2018, 14:58:32 »
Nee kan niet, maar ongeveer 7 dagen nadat het product is verkocht gaat hij er vanzelf af
Ohhh fijn, bedankt!

Blackhoney

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: 05 juni 2018, 07:47:19 »
Gister weer eens een kledingstuk verkocht

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: 20 juni 2018, 16:49:59 »
Ik vind t altijd zo stom als mensen geen review achter laten, zo heb ik 13 dingen verkocht, maar heb ik maar 6 reviews :mellow:

« Laatst bewerkt op: 06 september 2018, 20:04:40 door Crystalfire »

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #166 Gepost op: 26 juni 2018, 15:33:22 »
Wauw zo kut, ik heb iemand uit Frankrijk die een shirtje van mij heeft gekocht. Had hem voor 6 euro erop staan, en je krijgt voor de verzending naar Frankrijk 4,25 extra vergoed. Blijkt in het postkantoor dat het shirtje van 120 gram in een envelop 8,40(!!!) kost om te verzenden. Als het tot 100 gram had gewogen had het maar 4,20 gekost. Echt idioot dit.

AL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: 26 juni 2018, 19:08:15 »
Hej! Ik verkoop al een hele tijd kleding en juwelen op UW, maar ik merk dat vooral mijn spullen van bv. van Champion en Nike snel verkocht worden. Hebben jullie misschien tips om ook je andere spullen te kunnen verkopen? Neem trouwens gerust eens een kijkje in mijn kledingkast 😃. Bij bundelbiedingen wil ik altijd korting geven. https://unitedwardro.be/i/9yAQ?incl

AL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: 26 juni 2018, 19:16:51 »
Wauw zo kut, ik heb iemand uit Frankrijk die een shirtje van mij heeft gekocht. Had hem voor 6 euro erop staan, en je krijgt voor de verzending naar Frankrijk 4,25 extra vergoed. Blijkt in het postkantoor dat het shirtje van 120 gram in een envelop 8,40(!!!) kost om te verzenden. Als het tot 100 gram had gewogen had het maar 4,20 gekost. Echt idioot dit.
Oh dat is raar! Ben je van Nederland? Want als ik hier vanuit België een envelop naar Frankrijk van 120 gram verzend, moet ik er 3 postzegels op kleven, wat een kleine 3 euro is. Kan toch bijna niet dat het bij jou zo duur is dan? Ik hoop echt dat je een goedkopere optie vindt😃.

AL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: 26 juni 2018, 19:17:53 »
Oh dat is raar! Ben je van Nederland? Want als ik hier vanuit België een envelop naar Frankrijk van 120 gram verzend, moet ik er 3 postzegels op kleven, wat een kleine 3 euro is. Kan toch bijna niet dat het bij jou zo duur is dan? Ik hoop echt dat je een goedkopere optie vindt😃.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #170 Gepost op: 27 juni 2018, 14:30:30 »

Ja, ik ben Nederlands. Het klopte wel gewoon, heb ook op de PostNL site gekeken en als iets meer dan 100 gram weegt kost het vanuit NL naar Frankrijk dus gewoon 8,40... Ik heb het maar gewoon betaald, zou niet weten wat ik anders had gemoeten. Maar nu houd ik er misschien net 2 euro aan over :') Ik vind gewoon dat kopers uit het buitenland nog meer compensatie moeten betalen, 4,25 is echt te weinig... Of dat er een optie is dat je kopers uit het buitenland kunt weigeren, dat zou nog fijner zijn.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #171 Gepost op: 06 september 2018, 20:07:10 »
 B)
« Laatst bewerkt op: 14 november 2018, 07:22:44 door Crystalfire »

Simone

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #172 Gepost op: 29 september 2018, 22:08:21 »

Ik verkoop nu ook al een tijdje kleding! (:

https://unitedwardro.be/i/6vPs?incl

Zoe See

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #173 Gepost op: 28 oktober 2018, 16:23:48 »
Ik hou van united warderobe

Klik deze link voor €5,- shoptegoed- gratis werkt echt! https://unitedwardro.be/i/L4qh?incl

fashionqueen

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #174 Gepost op: 13 november 2018, 23:47:15 »
Ik verkoop designer items voor een prikkie :)
https://unitedwardrobe.com/nl/user/294719/closet

Follow me xxx

clairejulie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #175 Gepost op: 17 november 2018, 17:39:07 »
Hi!
Ik verkoop onwijs veel kleding! Zitten erg mooie dingen tussen.

https://unitedwardrobe.com/nl/user/248646/closet

Chelsea

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #176 Gepost op: 29 november 2018, 17:38:45 »
Hey! Dit is mijn united wardrobe, ik verkoop ook veel dingen! Jullie mogen ook bieden xx
https://unitedwardrobe.com/nl/user/249055/closet

Jennifer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #177 Gepost op: 01 december 2018, 08:13:21 »
Hier mijn kast: https://unitedwardro.be/u/7k6X?plcl

Misschien nog wat leuks scoren voor de feestdagen, bundelen is korting✨

beautyxblababla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #178 Gepost op: 01 december 2018, 09:47:57 »
Hier mijn linkje! Binnenkort post ik er terug wat meer op! Misschien leuk voor de feestdagen!(: https://unitedwardro.be/u/2qbD?plcl

Carina Fiusa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #179 Gepost op: 18 december 2018, 16:28:34 »
Heeyy iedereen ik heb gisteren een UW account gemaakt. Ik heet op UW Carina Fiusa. Ik plaats regelmatig nieuwe dingen, neem anders een kijkje en vergeet niet te volgen🥰 Ik volg natuurlijk terug!

Romee2000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #180 Gepost op: 21 december 2018, 19:42:51 »
Heeyy, ik ben op zoek naar een (donker)roze glitter flared broek. Is er misschien iemand die weet waar je zo’n broek kan kopen? Ik heb al zo lang gezocht maar kan weinig vinden.. :( Thnx.

Simone

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #181 Gepost op: 20 januari 2019, 14:47:40 »
Ik heb nieuwe dingen op mijn account staan (:

https://unitedwardro.be/i/6vPs?incl

Als je op het linkje klikt krijg je ook 5,- euro shoptegoed/korting

Bottles

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #182 Gepost op: 20 januari 2019, 19:43:49 »
Hoi!

Ik verkoop voornamelijk nieuwe dingen via United Wardrobe. Neem een kijkje :)

https://unitedwardrobe.com/nl/user/513027/closet

En klik voor 5 euro korting hier! > https://unitedwardro.be/i/8kmg?incl
look at the stars, look how they shine for you

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #183 Gepost op: Gisteren om 04:55:07 »
Hoe kan ik op deze site contact leggen met een verkoper. Heb interesse in deze jurk maar zie nergens een knop staan om een vraag of privebericht te sturen.

https://unitedwardrobe.com/nl/product/10279314

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #184 Gepost op: Vandaag om 05:50:57 »
Is er ook een mogelijkheid om een gevraagd/gezocht oproep te plaatsen. Schijnt dat je geen tekst aan je advertentie kan toevoegen. Zoals gezocht of gevraagd.