Auteur Topic: Polyvore Contest 2.0 - Fashion [Opdracht 1] Iedereen kan meedoen  (gelezen 38415 keer)

invisible

• Bekijk profiel
« Gepost op: 14 februari 2015, 13:03:19 »
NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN! SEIZOEN 2 IS NU VAN START! SCROLL NAAR BENEDEN VOOR DE EERSTE OPDRACHT!

Aangezien alle polyvore contests tot nu toe steeds doodgaan, lijkt het me leuk om een nieuwe te beginnen. Wat er anders is aan deze dan aan de ander polyvore contests is dat de opdrachten niet alleen over fashion gaan, maar ook over interieur!

Doel: maak een collage op polyvore.com die voldoet aan de opdracht. Je upload je collage in dit topic met de link erbij en na de deadline zal ik deze beoordelen.

Sommige opdrachten hebben niet zoveel eisen, bij andere opdrachten heb je bijvoorbeeld een budget of 1 verplicht item wat je moet verwerken in je collage.

SEIZOEN 1

Opdracht 1: Een front-row outfit! - Deadline:Gesloten
Je stelt een outfit samen die geschikt is voor een dag front-row (oftewel op de eerste rij tijdens de fashionweek). Je hebt voor deze outfit geen budget!
Winnaar: LittleBlondie

Opdracht 2: Decoreer je slaapkamer met $300/€300 - Deadline: Gesloten
De titel van de opdracht spreekt eigenlijk al voor zich, kies decoratie uit voor je slaapkamer met €300/$300 (we gaan er even vanuit dat 1 dollar evenveel waard is als 1 euro). Vermeld de prijzen (het liefst op een zo origineel mogelijke manier) in je collage.
Winnaar: Ordinary.

Opdracht 3: Creëer een festival outfit - Deadline: Gesloten
Stel een outfit samen die je naar een festival zou dragen. Je hebt voor deze opdracht geen budget. Probeer ook gebruik te maken van de achtergronden of accessoires voor je collage om een goede festival sfeer aan je collage te geven.

Opdracht 4: Ga helemaal los in je eigen stijl! - Deadline: Gesloten
Creëer je eigen (droom)outfit en maak daarbij gebruik van sfeerbeelden (achtergronden ed). Je mag het zo gek maken als je zelf wilt. Ik ben erg benieuwd naar jullie stijlen! Je hebt voor deze opdracht geen budget of verplicht item. Succes!
Winnaar: Miss_Daantje

Opdracht 5: Maak een leuke outfit voor een strand-dag! - Deadline: Gesloten
Het is eindelijk lekker weer en dus tijd voor een zomerse opdracht! Stel een leuke outfit samen voor een dag naar het strand! Je hebt geen budget. Maak weer gebruik van de achtergronden, foto's, teksten om een goed sfeerbeeld neer te zetten. Succes!
Winnaar: Irem

Opdracht 6: Jouw "droom" Kantoor of Werkplek - Deadline: gesloten
Deze opdracht is weer een home/interieur opdracht. Deze keer maak je een kantoor/werkplek zoals jij wilt dat het er later uit ziet. Je hebt deze keer geen budget, dus je mag helemaal uitpakken met zowel meubels als accessoires. Succes!

Opdracht 7: Creeer een seventies outfit - Deadline: Gesloten
Maak een leuke outfit in de seventies stijl (hippie's e.d.). Denk hierbij ook goed aan de kenmerkende accessoires en probeer een goed sfeerbeeld neer te zetten. Succes!

Opdracht 8: Stel een leuke herfstoutfit samen! - Deadline: gesloten
Maak een leuke collage met daarin een leuke herfstoutfit. Laat de herfst ook terugkomen in de achtergrond of extra plaatjes (wees creatief). Succes!

Opdracht 9: Stel een outfit samen met de veelbesproken culotte! - Deadline:gesloten
Culotte is een chique woord voor de broekrok, een veelbesproken item dat op dit moment helemaal in is. Hoe zou jij deze outfit combineren en waarnaartoe (probeer dat duidelijk te maken met sfeerbeelden)? Succes!
Winnaar:Irem

Opdracht 10: Stel jouw ultieme herfstkamer samen! - Deadline: Gesloten
Uiteraard gelden de standaard dingetjes weer: werk met sfeerbeelden en maak je collage duidelijk (belangrijke items voor de kamer misschien iets groter zodat ze ook echt iets meer opvallen dan de rest). Succes!
Winnaar: Manekineko

Opdracht 11: Stel een kerstoutfit samen! - Deadline: 25 december
Titel zegt denk ik genoeg. Denk weer aan de sfeer van je collage! Succes!
Winnaar: Miss_Daantje

Einde eerste deel

SEIZOEN 2!!!!

Opdracht 1: Stel een outfit samen met een biker/motor jack - Deadline: vr. 16 september
Er zijn verder geen eisen verbonden aan de collage/outfit! Succes :)

Meedoen kan altijd, je kunt je collage gewoon plaatsen en dan doe je automatisch mee!
Vragen of je mee mag doen hoeft dus niet!

Veel succes!

Hier alvast een voorbeeld

« Laatst bewerkt op: 22 augustus 2016, 14:50:57 door invisible »

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2015, 14:27:01 »
Ik wil meedoen! :D
♡ Follow me on my Instagram or RedBubble  

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2015, 15:14:15 »
Ik zet je erbij!

LittleGlitterCat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 februari 2015, 20:55:58 »
Ik meld me aan xx

Chocolate ♥

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 februari 2015, 19:56:53 »

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 17 februari 2015, 22:46:39 »
Yeah! Hopelijk gaat deze wel lopen..
Ik meld me! Xx
"I want to be the reason you look down at your phone and smile. Then walk into a pole."

only_weekends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 februari 2015, 16:03:15 »
ik wil mee doen alleen foto's plaatsen lukt niet bij niet altijd :D

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 22 februari 2015, 22:39:32 »
Ik was Eev_x
;)
"I want to be the reason you look down at your phone and smile. Then walk into a pole."

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 25 februari 2015, 13:26:02 »
ik wil mee doen alleen foto's plaatsen lukt niet bij niet altijd :D

Ik zet je erbij! Je kunt de link van je gemaakte collage ook plaatsen. En als het lukt de foto.

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 28 februari 2015, 20:38:14 »
UP!

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 01 maart 2015, 20:15:16 »
Leuk, ik post maar meteen mijn outfit :)

Link: http://www.polyvore.com/front_row/set?id=149829267

Ik heb betere outfits gemaakt, maar dit is wat er zo in me opkwam. Aangezien de lange blazers een grote happening zijn heb ik die er sowiso in verwerkt, daarnaast wilde ik mooie zachtroze kleuren erin verwerken, dus heb ik dat samen met blauw gedaan :D

only_weekends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 02 maart 2015, 20:58:21 »
iemand handig met foto's uploaden op een of andere manier lukt het niet  :hamer:

only_weekends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 02 maart 2015, 21:08:15 »
Hoi hoi,

Het lukt echt niet om de foto te uploaden dan maar via de link even openen :D
http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=151201979

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 03 maart 2015, 16:19:23 »
Hoi hoi,

Het lukt echt niet om de foto te uploaden dan maar via de link even openen :D
http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=151201979

Ik kan hem via de link wel openen! Dus het is goed zo.

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 03 maart 2015, 16:25:29 »
Ahh wat leuk, ik doe mee!

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 03 maart 2015, 16:41:13 »
Het lukt mij ook niet om de foto op te slaan of de URL te kopiëren.
Het linkje: http://www.polyvore.com/geen_titel/set?id=151276377

Nog even een duidelijke uitleg van de outfit. Ik vond dat een skater-skirt er hoe dan ook in paste. Wel wat netter omdat je op de front-row zit, en het is helemaal in. Daarbij koos ik voor een wit gestreept shirt die oversized niet in het rokje is gestopt. De rode flannel zorgt voor kleur in de outfit, het leukst om om je heupen te knopen. Een nette, maar toch ook stoere outfit, dus!

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 04 maart 2015, 10:30:17 »

Deze mix van chique en trendy zorgt ervoor dat je op een goede manier opvalt op de eerste rij. De knalrode peplum top springt er lekker uit en deze kleur komt terug op de lippen en natuurlijk in de Louboutins. Verder is de outfit rustig, met casual accessoires. Less is more.

Braided

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 05 maart 2015, 11:00:37 »
Hee ik wil ook graag meedoen, :)
Stiekem heb ik de opdracht ook al af:
http://www.polyvore.com/front_row/set?id=151448992

Ik heb gekozen voor een jurkje omdat een fashion week toch wel een chique bedoeling is. De lange grijze jas heb ik gebruikt om de kleuren iets af te zwakken, maar er toch nog steeds super trendy uit te zien. Verder heb ik wat gouden details bijgebracht zodat het een geheel wordt en de lippen in de kleur van het jurkje gestift.

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 05 maart 2015, 20:44:08 »
@ Braided en Music

Ik heb jullie erbij gezet!!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 10 maart 2015, 12:09:19 »
UP

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 10 maart 2015, 19:49:55 »
Ben benieuwd naar de uitslag! Nog 5 daagjes

LittleGlitterCat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 11 maart 2015, 18:34:01 »
Nog op tijd. Ben nog niet heel goed maar dat komt hopelijk nog wel. x
http://www.polyvore.com/front-row/set?id=149653063

Nu ik hem bekijk lijkt hij een beetje op het voorbeeld :x achja, zie dat maar als complimentx
Chocolate ♥

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 12 maart 2015, 22:19:09 »
Ik heb al wel ingeleverd maar nog niet dik gedrukt!

LittleGlitterCat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 14 maart 2015, 09:54:02 »
Volgens mij is het toipic overleden....
Chocolate ♥

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 15 maart 2015, 15:44:37 »
^^ Vandaag is de deadline... Ben benieuwd of er nog leven ingeblazen wordt...

Music

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 16 maart 2015, 14:39:21 »
Zonde, ik vond het net zo'n leuk contest!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 24 maart 2015, 16:00:56 »

De uitslag!
Ordinary: Je outfit is chique, maar speels. Hij is erg goed voor dit seizoen. De accessoires vind ik goed gekozen en zijn luxe. Ik vind de fashion illustratie er ook leuk bij gekozen, het geeft de collage net iets extra's. - 8

dutch_girls_insta: Mooie outfit! De top in combinatie met de blazer vind ik goed gekozen, de broek had ik persoonlijk liever iets strakker gezien. De accessoires hadden iets aanweziger mogen zijn, op de front row mogen die er best uit springen. Ook kun je de volgende keer misschien een achtergrond toevoegen, dat geeft iets meer een sfeerbeeld. - 7,5

Music: Leuke outfit en hij heeft een stoere touch, waardoor het er zeker uit zal springen op de fashionweek. De rode lipstick vind ik goed gekozen maar ik mis de accessoires. Een stoere armband + ketting had het denk ik af gemaakt. - 7,5

LittleBlondie: Je outfift is erg elegant en straalt veel luxe uit, hij heeft iets mysterieus en daardoor is hij erg geschikt voor de front-row. - 9

Braided: Mooie kleur jurkje en met deze jas zit je zeker goed! De outfit past goed bij elkaar al mis ik ook bij jou de accessoires. Probeer de kledingstukken de volgende keer wat groter in de collage te zetten, een groot deel van je veld is nu leeg. - 7

LittleGlitterCat: Goede outfit! De hoed is echt een veel voorkomend item op de front row, dat straalt echt fashion uit. Ook voor jou geld, met zo'n lange grijze jas zit je zeker goed. Je accessoires kunnen misschien nog iets uitgebreider en mogen iets meer opvallen. maar met deze outfit kun je je zeker vertonen op de front row - 8,5

De winnaar van opdracht 1 is Littleblondie! Gefeliciteerd.
De volgende opdracht zal ik er zo snel mogelijk op zetten

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 24 maart 2015, 16:09:07 »
De nieuwe opdracht staat in de beginpost.

Meedoen kan nogsteeds, ookal heb je opdracht 1 gemist.

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 24 maart 2015, 16:38:39 »
Ik vind het een beetje vaag, wat moet je rekenen tot accesoires en wat niet? Moet je een bed erbij hebben? Dan is het budget namelijk nogal laag..

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 24 maart 2015, 16:48:13 »
Ik vind het een beetje vaag, wat moet je rekenen tot accesoires en wat niet? Moet je een bed erbij hebben? Dan is het budget namelijk nogal laag..

Bed hoeft er niet bij. DIngen als een bureau, kast ook niet. Bijzettafeltjes enzo kun je er wel bij doen. De collage moet vooral een sfeerbeeld geven over jouw slaapkamer. Je hoeft niet in 1 oogopslag te kunnen zien dat het om een slaapkamer gaat ;)
Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje beantwoord heb.

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 24 maart 2015, 19:11:12 »
Jeej gewonnen! Ik ga snel aan de slag met de nieuwe opdracht!

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 24 maart 2015, 20:15:03 »
Hier is mijn nieuwe inzending

Ik koos ervoor om zachte materialen, zoals het vloerkleed en het gebreide dekentje te combineren met een hard materiaal, namelijk koper. Hierdoor creëer je een speels effect. Verder koos ik voor lichte kleuren, omdat je in een slaapkamer tot rust moet komen en dat lukt niet met schreeuwende kleuren. Daarnaast vind ik positieve quotes erg passen bij de lichte accessoires.

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 24 maart 2015, 20:22:38 »

Ik koos ervoor om zachte materialen, zoals het vloerkleed en het gebreide dekentje te combineren met een hard materiaal, namelijk koper. Hierdoor creëer je een speels effect. Verder koos ik voor lichte kleuren, omdat je in een slaapkamer tot rust moet komen en dat lukt niet met schreeuwende kleuren. Daarnaast vind ik positieve quotes erg passen bij de lichte accessoires.

wauw wat snel! Heb je de link ook?

LittleBlondie

• Bekijk profiel

allicansee

• **
  • like the moon
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 30 maart 2015, 16:51:26 »

ik had m toen k gemaakt had nog de opdracht doorgelezen en beseft dat k niet op geld had gelet oooeeps, maarja dit is m^
it's okay to be a glowstick; sometimes we need to break before we shine http://drinkinability.tumblr.comhttp:// paulive.weebly.com

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 31 maart 2015, 18:10:19 »

ik had m toen k gemaakt had nog de opdracht doorgelezen en beseft dat k niet op geld had gelet oooeeps, maarja dit is m^

Ik heb je erbij gezet. Zou je nog na willen kijken wat het allemaal kostte, en zou je de link kunnen geven?

allicansee

• **
  • like the moon
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 01 april 2015, 20:42:28 »
3,122.29 euro oeps
link: http://www.polyvore.com/room_decoration/set?id=154014697
polyvore: flowerflavour
it's okay to be a glowstick; sometimes we need to break before we shine http://drinkinability.tumblr.comhttp:// paulive.weebly.com

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 01 april 2015, 22:38:36 »
3,122.29 euro oeps
link: http://www.polyvore.com/room_decoration/set?id=154014697
polyvore: flowerflavour

Bedankt, je mag eventueel t/m de deadline nog een nieuwe maken die onder het budget zit of je houdt deze gewoon (je krijgt dan uiteraard wel aftrek voor het totaalbedrag).

LittleGlitterCat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 02 april 2015, 20:16:00 »
Sorry dat ik steeds niks instuur, ik heb meerdere pogingen gedaan maar die mislukten steeds, ik had er een gemaakt waar ik wel blij mee was maar die heb ik verwijderd, mijn inzending komt er nog aanx
Chocolate ♥

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 02 april 2015, 20:20:15 »
Hier is de kamer die ik heb ontworpen :)
Ik kan nu geen plaatje uploaden dus vandaar de link:
http://www.polyvore.com/home_dec_01/set?id=154335086
Ik heb voor een warme, meisjesachtige, rustige kamer gekozen. Om het toch nog een beetje speels te houden, een leuk schilderij wat eigenlijk helemaal nergens op slaat ;) Ook ben ik gek op de klok! Ik vind het belangrijk dat je een rustige kamer hebt, maar het ook warm en gezellig is, en niet kil. Dus vandaar de roze teint die de kamer ook lekker meisjesachtig maakt. Ik houd zelf normaal niet zo van roze, maar dit vind ik stiekem toch wel heel erg leuk :D

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 04 april 2015, 17:21:43 »
Sorry dat ik steeds niks instuur, ik heb meerdere pogingen gedaan maar die mislukten steeds, ik had er een gemaakt waar ik wel blij mee was maar die heb ik verwijderd, mijn inzending komt er nog aanx

Je hebt nog even de tijd!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 05 april 2015, 19:01:00 »
Up  :bounce:

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 08 april 2015, 22:48:04 »
UP!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 13 april 2015, 12:26:53 »
Reminder
Nog 11 dagen om jouw collage van opdracht 2 in te sturen!!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 18 april 2015, 16:28:13 »
Reminder
Nog 6 dagen om jouw collage van opdracht 2 in te sturen!!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 25 april 2015, 18:49:35 »
De uitslag van opdracht 2!

Littleblondie: Binnen het budget gebleven. Alles is goed in 1 stijl. Je hebt de prijzen er goed in verwerkt op een originele manier en de stijl van de collage past goed bij de stijl van de producten. – 8,5
Mango: Helaas niet binnen het budget. De sfeer van je collage is erg gezellig, maar is naar mijn idee niet echt 1 geheel. Je maakt gebruik van pastelkeuren in vooral rozetinten gecombineerd met grijs en dan ineens een fel geel item. Dat past er naar mijn idee iets minder bij en daardoor wordt het ook wat te druk. – 6,5
Ordinary: goed binnen het budget gebleven. De kamer is goed 1 geheel doordat je gebruik maakt van allerlei pastelkleuren, het schilderij vind ik er ook goed bij passen doordat de opdruk bij de rest ban de opdrukken past en de kleuren matchen wel. Je kamer is erg knus en gezellig. -  9

De winnaar van deze opdracht is dus Ordinary! Gefeliciteerd!

Opdracht 3 staat nu in de beginpost! Je hebt voor die opdracht t/m 17 mei 23.59. Succes!
Je kunt nog steeds meedoen, ook als je opdracht 1 en of 2 hebt gemist!
« Laatst bewerkt op: 25 april 2015, 18:54:50 door invisible »

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 25 april 2015, 19:35:37 »
Leuk!

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 02 mei 2015, 15:34:58 »
Yay thankss :) Ik ga beginnen aan de 3e opdracht  :bounce:

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 02 mei 2015, 16:06:08 »
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=157405311
Hierbij mijn inzending voor de 3e opdracht :)

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 03 mei 2015, 18:17:28 »

xlaarx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 06 mei 2015, 12:36:08 »
Kan ik nog meedoen met de laatste?

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 06 mei 2015, 13:27:18 »
Kan ik nog meedoen met de laatste?

Jaa zeker! Je kunt in iedere ronde instromen!

xlaarx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 06 mei 2015, 13:32:36 »

xlaarx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 06 mei 2015, 13:34:19 »

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 07 mei 2015, 20:52:22 »

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 13 mei 2015, 14:12:00 »
Even een up!

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 17 mei 2015, 19:47:17 »
heee
soorry weet niet of het nog kan.
Maar hierbij mijn inzending (de grote lege ruimte bovenin was niet gepland dus dat viel een beetje tegen ). Maar ik hoop dat desondanks de inzending  oke is?
LINK http://www.polyvore.com/festival_outfit/set?id=158942290
XX

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 18 mei 2015, 21:10:55 »
heee
soorry weet niet of het nog kan.
Maar hierbij mijn inzending (de grote lege ruimte bovenin was niet gepland dus dat viel een beetje tegen ). Maar ik hoop dat desondanks de inzending  oke is?
LINK http://www.polyvore.com/festival_outfit/set?id=158942290
XX

Ja de uitslag is nog niet geweest dus je inzending doet gewoon mee!

Ik ga de uitslag nu maken (:

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 18 mei 2015, 21:23:52 »
De uitslag van opdracht 3!
Er deden helaas maar 4 mensen mee met deze opdracht.. Hopelijk de volgende keer wat meer!

Ordinary: Je collage is mooi rustig en je outfit komt er goed in uit. Ik vind je outfit erg festival achtig en het is leuk dat het kant uit het topje terug komt in het tasje en het aztecprintje van het broekje terug komt in de sandalen. - 8

LittleBlondie: Mooie collage, het geeft een heel goed sfeerbeeld van een festival. Je outfit is leuk, erg zomers! - 8,5

xLaarx: Ook jouw collage geeft een duidelijk sfeerbeeld. Ik kon alleen je outfit in het begin niet vinden. Ik vind je outfit ook wat simpel en ik mis de schoenen en accessoires. Misschien kun je de volgende keer proberen de outfit meer op te laten vallen dan de sfeerbeelden. - 7

Miss_Daantje: Je collage ziet er goed uit, ook jij hebt een leuk sfeerbeeld neergezet. De volgende keer kan je outfit nog wel iets groter, daar was nu ook wel genoeg ruimte voor in je collage, dan valt het iets meer op. Je outfit zelf vind ik erg leuk voor een festival en het matcht goed bij elkaar. - 8

De winnaar van deze opdracht is dus LittleBlondie! Gefeliciteerd!

Ik zal de nieuwe opdracht in de beginpost zetten! Succes!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 18 mei 2015, 21:31:38 »
Wat vinden jullie trouwens van de deadlines? Ik heb nu steeds 3 weken aangehouden, is dat te lang/kort?

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 19 mei 2015, 10:07:30 »
Jeej :) Persoonlijk vind ik het erg lang, maar weet niet of anderen hier anders over denken ;)

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 19 mei 2015, 18:26:42 »
Jeej :) Persoonlijk vind ik het erg lang, maar weet niet of anderen hier anders over denken ;)

Wat zou je beter vinden? een week of twee weken?

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 19 mei 2015, 20:28:56 »
Twee weken is misschien wel fijn ja :)

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 21 mei 2015, 21:16:17 »
http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=161266765
Bij deze mijn inzending. Ik heb besloten droomoutfit letterlijk te nemen hoop dat dat geen probleem is ( zie uitleg)?
X

Charlotteex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 23 mei 2015, 17:06:57 »
ik wil graag meedoen met de volgende.... wanneer komt ie of is er nog een open?? xx

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 23 mei 2015, 21:29:09 »
ik wil graag meedoen met de volgende.... wanneer komt ie of is er nog een open?? xx

Opdracht 4 is nog open en net begonnen, daar kun je gewoon aan meedoen!

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 28 mei 2015, 15:39:44 »

Mijn stijl is een combinatie van stoer en lief. Ik combineer meestal een schattige top met een stoer jasje bijvoorbeeld.

Ordinary.

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 28 mei 2015, 20:43:08 »
`Sorry, deze opdracht skip ik! Heb het te druk met school...

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 28 mei 2015, 22:00:40 »
`Sorry, deze opdracht skip ik! Heb het te druk met school...

Is helemaal goed! Succes met school!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 06 juni 2015, 23:34:57 »
Nog 1 dag om je collage in te leveren! (:

Don't forget

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 08 juni 2015, 14:33:43 »
De uitslag van opdracht 4
Helaas doen er maar 2 mensen mee deze ronde, hopelijk volgende keer weer meer! (ik stuur trouwens altijd iedereen die nog niets heeft ingeleverd een reminder in een privébericht, dus ik ben er echt wel mee bezig om het levend te houden. Jammer dat het niet helemaal lukt)

Miss_ Daantje:
Leuke droomoutfit! Je hebt ook een goed sfeerbeeld neergezet door achtergrondjes te gebruiken en foto's in je collage te zetten. De kledingitems hadden iets groter gekunt, zodat ze meer op waren gevallen. Maar je outfit zelf is goed geslaagd - 8,5

LittleBlondie: Leuke outfit heb je samengesteld. De tekst past er ook super goed bij! Ik mis de accessoires wel een beetje bij deze outfit. De hoed en de lipstick vind ik er erg goed bij passen! Leuk gedaan - 8

De winnaar van deze opdracht is dus Miss_Daantje, Gefeliciteerd!

De nieuwe opdracht komt eraan!

Irem

• **
  • expensive taste but no money
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 08 juni 2015, 14:47:21 »
Ik doe mee zodra de volgende ronde er bij staat  :bounce:

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 08 juni 2015, 15:06:20 »
Ik doe mee zodra de volgende ronde er bij staat  :bounce:

Hij staat nu in de beginpost! Succes en leuk dat je mee wilt doen!

Sweater

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 11 juni 2015, 15:23:22 »
Kan ik meedoen?
"Wrists are for bracelets, not cutting." -  Kellin Quinn

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 12 juni 2015, 12:44:00 »
Kan ik meedoen?

Jaa zeker! Iedereen kan meedoen! Je kunt gewoon je collage (of de link ervan) hier plaatsen en je doet automatisch mee

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 16 juni 2015, 15:23:43 »
Hier mijn strand outfit. Omdat een bikini redelijk vanzelfsprekend is, heb ik me gefocust op de outfit die je eroverheen draagt. Als het dan iets afkoelt 's avonds, heb je alsnog een leuke outfit aan.

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 20 juni 2015, 12:15:24 »
Even een up!

De deadline voor deze opdracht is morgen, je kunt nog tot 23.59 je collage insturen!

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 21 juni 2015, 12:05:52 »
oei wat snel
http://www.polyvore.com/summertime/set?id=165035919
hier mijn ontwerp vanwege snelle deadline nog niet 100 % hoe ik het wilde maar goed.
X

Irem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 21 juni 2015, 12:11:48 »
Wanneer komt de uitslag? Ik was dit helemaal vergeten, ga nu snel aan de slag.

Irem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 21 juni 2015, 12:38:36 »

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 21 juni 2015, 23:13:09 »
Bedankt voor jullie inzendingen! Ik wacht vanavond nog even af. Morgenochtend rond een uur of 11 denk ik, maak ik de uitslag bekend!

Tot die tijd kan iedereen dus nog een collage insturen!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 22 juni 2015, 11:15:09 »
3 inzendingen deze keer.

LittleBlondie: Leuke outfit! Zeer zomers en alles past erg goed bij elkaar. De 2 foto's versterken de beachy sfeer en je hebt goed gebruik gemaakt van accessoires. - 8,5

Miss_Daantje: Ook jij hebt een leuke outfit samengesteld. Je hebt bijpassende accessoires uitgekozen en de manier waarop de foto's om de outfit heen staan passen goed bij de playsuit. - 8

Irem: Je hebt een erg goed sfeerbeeld neergezet, je collage straalt echt zomer en strand uit. Ik vind het badpak een erg leuke keuze, is weer helemaal in deze zomer. Je hebt ook gebruik gemaakt van accessoires die goed bij dit badpak passen. Ik zou de accessoires de volgende keer wel iets groter maken, het draait uiteindelijk wel om de outfit. Toch vind ik je collage en outfit erg sterk - 9

De winnaar is dus.. Irem! Gefeliciteerd!

Opdracht 6 staat nu in de beginpost! De deadline voor deze opdracht is 7 juli! Succes!

« Laatst bewerkt op: 22 juni 2015, 11:24:32 door invisible »

Irem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 23 juni 2015, 01:37:39 »

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 25 juni 2015, 21:17:20 »

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 07 juli 2015, 19:43:53 »

Leyenda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 19 juli 2015, 12:24:41 »
Leuke contest, ik hoop dat hij nog niet dood is.
One look in the mirror, and you're dead.

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 25 juli 2015, 13:48:24 »
jammer dit..

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 25 juli 2015, 22:04:20 »
Sorrysorrysorry! Ik ben echt veel te laat met deze uitslag. ik had tentamens t/m 7 juli en ben de volgende dag naar Italie gegaan. Het lukte me daar niet om op GS te komen, dus kan het nu pas beoordelen.

Irem: Sfeervolle werkplek, je hebt aan alles gedacht. Een plek om tot rust te komen, een mooi groot bureau en genoeg ruimte voor de werkspullen. - 9

Miss_daantje: Alles past erg goed bij elkaar in jouw werkruimte. Het is erg strak, ook jij hebt genoeg opbergruimte en een goed werkbureau. - 8

Littleblondie: Leuke sfeervolle werkplek. Het lijkt me een erg huiselijke sfeer waarin je rustig kunt werken. Ik mis nog wel een beetje de kantoorachtige meubels, maar die waren niet verplicht in de collage - 8,5

De winnaar van deze opdracht is dus: Irem! Gefeliciteerd!!

Ik zal een nieuwe opdracht in de beginpost zetten, ook deze keer met een iets langere deadline wegens de vakantie.

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 11 augustus 2015, 23:07:37 »
UP!  :bounce:

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 12 augustus 2015, 19:47:46 »
ohja ships! ik zal er snel naar kijken!

simbaaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 12 augustus 2015, 20:30:57 »
Ik wil wel eens eentje meedoen als het mag :), maar verwacht niet te veel van me ;)

Flèche

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 12 augustus 2015, 20:47:49 »
Mogen er nog meer mensen meedoen? Lijkt me erg leuk namelijk!

Edit; Nevermind, had de beginpost niet goed genoeg gelezen haha.
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2015, 20:54:42 door Flèche »
A certain darkness is needed to see stars ★ | TUMBLR

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 12 augustus 2015, 21:08:09 »
Ik wil wel eens eentje meedoen als het mag :), maar verwacht niet te veel van me ;)

Tuurlijk mag je meedoen! Deze contest is altijd open, dus je kunt op elk moment instromen! En je kunt altijd de oude inzendingen van anderen bekijken als inspiratie ;)

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 12 augustus 2015, 21:18:20 »

Ik ging voor een vrouwelijke seventies look met een mooie midi rok in de taille, een cropped top erboven en flinke platform hakken. Om dit alles wat op te vrolijken, koos ik voor een mooie bloemen kroon en vrolijk tasje.

simbaaa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 13 augustus 2015, 10:49:00 »
mag ik ook gewoon een link plaatsen?

http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=173039503

Met de seventies look denken de meeste mensen aan flower power en dat soort dingen, maar ook de punk style kwam in deze jaren sterk naar boven. Ik heb voor de laatste stijl gekozen :)
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2015, 10:54:57 door simbaaa »

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 13 augustus 2015, 23:11:28 »
^Ja linkje mag ook!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 20 augustus 2015, 11:26:43 »
Ik schrijf vanavond de uitslag, je kunt tot dan je inzending nog insturen!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 20 augustus 2015, 19:42:54 »

Jammer dat er maar 2 mensen iets hebben ingeleverd! Zoveel nieuwe mensen die 1x een bericht plaatsen en vragen of ze mee mogen doen, maar niets inleveren. Gewoon meteen inleveren mag ook!

@Littleblondie: Je outfit straalt zeker de 70's uit. De rok is echt een model uit die tijd, maar je hebt het weer helemaal 2015 gemaakt door de print en de crop top. De bril, bloemenkrans en tas maken natuurlijk de outfit nog meer 70's en de schoenen maken het echt af. Het plaatje van het meisje zorgt voor een kleine sfeerimpressie. Mooie collage! - 9

@Simbaaa: Creatief en origineel! Je hebt natuurlijk gekozen voor een andere stijl uit de seventies en dat vind ik leuk. Zeer stoer en de outfit straalt echt punk uit, ik mis nog een klein sfeerbeeld, maar je hebt zeker een mooie, passende outfit samengesteld. - 8

De winnaar van deze opdracht is Littleblondie! Congrats.

Nieuwe opdracht staat in de beginpost.

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 25 augustus 2015, 15:14:07 »
Okee guys hoe zorgen we ervoor dat dit topic levend blijft?

Dit is een up.

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 30 augustus 2015, 07:10:24 »
Ik heb geen idee. Wel jammer dat t altijd zo moeilijk is

Irem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 30 augustus 2015, 11:01:22 »

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 30 augustus 2015, 20:38:15 »
Ik heb geen idee. Wel jammer dat t altijd zo moeilijk is

Jaa! Ik bedoel ik vind het nog steeds leuk om de outfits te zien en te beoordelen, maar het zijn steeds maar 2 of 3 mensen, terwijl er volgens mij genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden, maar iedereen doet maar 1x mee.. En ik stuur altijd reminders enzo.. ):

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 04 september 2015, 20:32:28 »
http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=175513704
sorry de laatste keer heb ik niet mee gedaan. Ik probeer zo vaak mogelijk mee te doen.
Bij deze de inzending voor het thema herfst!

Charlotteex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 05 september 2015, 13:15:32 »
Ik doe mee! Eigenlijk moet ik leren, maar ach....  :wink2:

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 05 september 2015, 18:46:01 »
Af en toe een pauze is ook goed toch!

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 05 september 2015, 19:54:26 »

Chrissy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 06 september 2015, 08:54:30 »
Ik wil best meedoen! (Bij het volgende contest dan)
Geen idee hoe ik dan met school zit maar vast wel wat tijd :)
Heb het nog bijna nooit gedaan, maar ja, ik leer het vanzelf wel!
Ben benieuwd wat het volgende onderwerp is :D :goodman:

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 06 september 2015, 11:10:19 »
Je kunt ook nog meedoen met deze! De uitslag komt vanavond en tot dan kun je het inleveren. Leuk dat je mee wilt doen.

lazyleafloveluf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 06 september 2015, 16:15:56 »

mijn deelname !

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 06 september 2015, 23:10:05 »
Uitslag!

Irem: Leuke outfit heb je samengesteld! Je collage straalt ook echt herfst uit. Helaas vallen sommige kledingstukken niet zo goed op, die hadden wel iets groter gemogen. Verder vind ik je outfit erg compleet en zeer geschikt voor de herfst. - 8.5

Miss_Daantje: ook jij hebt een mooie, complete outfit samengesteld die erg geschikt is voor de herfst. Je collage straalt zeker herfst uit! - 8

LittleBlondie: Ook deze keer weer een leuke, herfstachtige outfit! Je sfeeritems hadden misschien nog iets uitgebreider gekunt. - 8

Lazyleafloveluf; Ten eerste, leuk dat je meedoet met de contest! Welkom! Je collage straalt zeker herfst uit en ook je outfit is helemaal herfstproof. Wel vind ik je shirtje en vestje wat klein weergegeven in verhouding met de andere items, maar verder erg leuk - 8

De winnaar van deze opdracht is dus Irem! Gefeliciteerd!!

Ik plaats morgen de nieuwe opdracht! Iemand een voorkeur voor een home of fashion opdracht? Let me know!

Laura

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 07 september 2015, 16:38:22 »
Leuk, ik doe deze keer graag mee! :) Laat me maar weten als je een nieuwe contest hebt :)

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 07 september 2015, 21:15:59 »
Nieuwe opdracht staat nu in de beginpost! Deadline is over 2 1/2 week (op 30 september!)

Succes!!

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 09 september 2015, 22:09:34 »

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 09 september 2015, 22:15:22 »
^Je linkje doet het niet ):

Irem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 11 september 2015, 00:17:47 »

Concept: in New York, foto's maken voor mijn blog.

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 18 september 2015, 19:00:16 »
oeh leess nu pas dat link niet werkt stuur m bij deze nog eens
hieronder haha
« Laatst bewerkt op: 18 september 2015, 19:09:07 door ♥miss_daantje♥ »

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 18 september 2015, 19:07:12 »

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 18 september 2015, 22:31:09 »
Oh top!

LittleBlondie

• Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 19 september 2015, 19:21:44 »

Joymxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 21 september 2015, 17:04:32 »
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier maar het leek me wel een leuke contest :)
Ik heb verder nog nooit iets met polyvore gedaan, ook nog nooit van gehoort.

Dit is mijn inzending:
http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=177211417

lazyleafloveluf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 25 september 2015, 17:38:52 »

Hiervoor heb ik het thema winter genomen!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 30 september 2015, 21:30:15 »
Hoihoi!

Bedankt allemaal voor jullie inzendingen! Ik zal morgenavond (vrij laat of evt. die ochtend erna) de uitslag posten! Tot die tijd kun je je collage nog insturen!

Joymxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 06 oktober 2015, 21:56:58 »
Hoihoi!

Bedankt allemaal voor jullie inzendingen! Ik zal morgenavond (vrij laat of evt. die ochtend erna) de uitslag posten! Tot die tijd kun je je collage nog insturen!

Vergeten?? Hahah :wink2:

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 08 oktober 2015, 00:28:45 »
^Zeker niet, maar ik heb erg weinig tijd door school op dit moment. Het staat echt al de hele week bovenaan mijn to-do lijst maar ik was er echt nog niet aan toe gekomen.

Irem: Mooie outfit heb je gemaakt en leuk gedaan met de sfeerbeelden. De outfit is chique, strak maar toch ook casual door het printje. Het New York concept is echt wel zichtbaar in je collage en je hebt de accessoires op een mooie manier verwerkt - 9

Miss Daantje: Je hebt een mooie, chique outfit samengesteld. Het is echt zo'n fashionista outfit. Ik vind je collage erg leuk gelukt, maar de plaatjes staan nog een beetje los van elkaar, misschien kun je het de volgende keer iets meer samen laten worden. - 8

LittleBlondie: Ook jij hebt een mooie, chique outfit samengesteld. De accessoires die je erbij hebt gecombineerd passen echt heel goed bij de outfit en het sfeerbeeld, het plaatje is compleet. - 8,5

Joymxxx: Leuke collage heb je gemaakt, je hebt ook gebruik gemaakt van sfeerbeelden en de sfeer is erg duidelijk. De outfit past ook goed bij je concept. Je hebt echter geen culottes gebruikt in de outfit, maar een wijder vallend plooi rokje. De outfit had verder ook heel goed bij een zwarte culottes gepast en je hebt de accessoires er ook goed bij uitgezocht. - 7

Lazyleafloveluf: Leuk dat je voor het winterthema hebt gekozen. Je accessoires zijn goed gekozen en passen goed bij de outfit. Ik weet echter niet of ik de combi van de top en de culottes super vind, de culottes is natuurlijk niet super flatterend en daarom moet je een beetje een top kiezen die dat compenseerd. Je zou de top bij de culottes in kunnen stoppen (misschien is dat wel je idee, dan snap ik het), maar anders wordt het denk ik iets te los en te casual. Verder heb je je winter thema goed uitgewerkt en het is duidelijk herkenbaar. - 7

De winnaar van deze opdracht is dus Irem! Gefeliciteerd!

Ik ga even nadenken over een nieuwe opdracht. Mocht iemand een leuk idee hebben, dan hoor ik dat graag!

Joymxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 08 oktober 2015, 09:32:01 »
^Zeker niet, maar ik heb erg weinig tijd door school op dit moment. Het staat echt al de hele week bovenaan mijn to-do lijst maar ik was er echt nog niet aan toe gekomen.

Irem: Mooie outfit heb je gemaakt en leuk gedaan met de sfeerbeelden. De outfit is chique, strak maar toch ook casual door het printje. Het New York concept is echt wel zichtbaar in je collage en je hebt de accessoires op een mooie manier verwerkt - 9

Miss Daantje: Je hebt een mooie, chique outfit samengesteld. Het is echt zo'n fashionista outfit. Ik vind je collage erg leuk gelukt, maar de plaatjes staan nog een beetje los van elkaar, misschien kun je het de volgende keer iets meer samen laten worden. - 8

LittleBlondie: Ook jij hebt een mooie, chique outfit samengesteld. De accessoires die je erbij hebt gecombineerd passen echt heel goed bij de outfit en het sfeerbeeld, het plaatje is compleet. - 8,5

Joymxxx: Leuke collage heb je gemaakt, je hebt ook gebruik gemaakt van sfeerbeelden en de sfeer is erg duidelijk. De outfit past ook goed bij je concept. Je hebt echter geen culottes gebruikt in de outfit, maar een wijder vallend plooi rokje. De outfit had verder ook heel goed bij een zwarte culottes gepast en je hebt de accessoires er ook goed bij uitgezocht. - 7

Lazyleafloveluf: Leuk dat je voor het winterthema hebt gekozen. Je accessoires zijn goed gekozen en passen goed bij de outfit. Ik weet echter niet of ik de combi van de top en de culottes super vind, de culottes is natuurlijk niet super flatterend en daarom moet je een beetje een top kiezen die dat compenseerd. Je zou de top bij de culottes in kunnen stoppen (misschien is dat wel je idee, dan snap ik het), maar anders wordt het denk ik iets te los en te casual. Verder heb je je winter thema goed uitgewerkt en het is duidelijk herkenbaar. - 7

De winnaar van deze opdracht is dus Irem! Gefeliciteerd!

Ik ga even nadenken over een nieuwe opdracht. Mocht iemand een leuk idee hebben, dan hoor ik dat graag!

Dat probleem met school is herkenbaar hahah.
Ben benieuwd naar de nieuwe opdracht :) Heb zelf helaas geen goed idee ofso hahah.

Bedankt voor de score, het is geen rokje maar een short (die op een rokje leek) Dacht dat het een soort korte culotte was hahah.

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 08 oktober 2015, 13:03:35 »
^Oh sorry, ik bedoelde naturlijk ook broekje! En een culottes is wel iets langer, tot op de knie of tot 5 cm boven de enkels.  :wink2:
« Laatst bewerkt op: 08 oktober 2015, 13:14:08 door invisible »

Joymxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 08 oktober 2015, 13:58:29 »
^Oh sorry, ik bedoelde naturlijk ook broekje! En een culottes is wel iets langer, tot op de knie of tot 5 cm boven de enkels.  :wink2:

Haha okee:)

lazyleafloveluf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 11 oktober 2015, 11:17:50 »
herfstkamer?

justAn0therGirl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 11 oktober 2015, 12:09:49 »

PandaBearz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 14 oktober 2015, 08:32:26 »
Deadline was 30 september...Nu is het 14 oktober. Ik denk niet dat ik nog mee kan doen ;) :wink2:

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 17 oktober 2015, 21:13:55 »
herfstkamer?

Ja thnx, goed idee! Doen we! Ik zet de opdracht nu in de beginpost!

Irem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 18 oktober 2015, 23:25:50 »

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 20 oktober 2015, 12:12:04 »

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 20 oktober 2015, 15:50:33 »

Joymxxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 23 oktober 2015, 19:18:28 »

lazyleafloveluf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 25 oktober 2015, 10:43:06 »

__ManekiNeko

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 26 oktober 2015, 19:45:03 »
Ik doe mee :)

__ManekiNeko

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 26 oktober 2015, 20:09:00 »

__ManekiNeko

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 26 oktober 2015, 20:09:24 »
http://www.polyvore.com/herfst_kamer/set?id=180522257

Hier is ook de link, want het is klein precies !

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 27 oktober 2015, 08:25:08 »
Leuk dat je meedoet!

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 14 november 2015, 22:19:00 »
Irem: Je collage ziet er erg mooi uit! Het is echt een kamer geworden! Modern en tijdloos. De sfeer is duidelijk en gezellig. - 8,5

Miss-Daantje: Leuke herfstige kamer, leuke accessoires! Het ziet er erg gezellig uit, echt een kamer om heerlijk in te zitten op een druilerige dag. - 8,5

Joymxxx: Lekker herfstig, goede kleuren heb je gebruikt, heel warm. Ik mis nog wat accessoires om het helemaal af te maken, bijvoorbeeld aan de muur. - 7,5

LazyLeafLoveLuf: Leuke kamer, lekker rustig en licht, maar de accessoires in herfstige kleuren. Mooi geworden! Het idee is erg leuk, maar er hadden nog wel iets meer herfst items in de collage gemogen - 7,5

ManekiNeko: Leuk gemaakt zeg! Leuke en originele herfstkleuren (en leuk hoe je die foto van de kamer 2x gespiegeld gebruikt hebt, het lijkt net een echte kamer). Het is een leuk en gezellig geheel geworden - 9

De winnaar van deze ronde is dus ManekiNeko! Gefeliciteerd!!

Jullie mogen jullie ideeen voor een nieuwe opdracht weer hier plaatsen en dan kan de volgende ronde binnenkort van start gaan!

Irem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 15 november 2015, 20:55:51 »
-Kledingkamer/inloopkast (kamer)
-Je eigen verjaardag (look of kamer)
-Kerstdiner met familie (kamer)
-Slaapfeestje (look of kamer)
-Jaren 80: Disco (look)
-Diploma-uitreiking (look)
-Je eigen bruiloft (look of locatie)
-De bruiloft van je beste vriendin (look)
-Op kamers: één kamer met daarin keuken, woonkamer en slaapkamer (kamer)
-Valentijn: wat trek je aan op een date? (look)

__ManekiNeko

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 18 november 2015, 19:54:07 »
Oh ik ben gewonnen ! Wat leuk ! Dankjewel  :cheering:

__ManekiNeko

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 25 november 2015, 19:45:16 »
wanneer komt de nieuwe opdracht ?  :bounce:

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 02 december 2015, 00:00:30 »
Staat er nu op!

Irem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 02 december 2015, 23:37:32 »

Iets groter:

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 10 december 2015, 17:12:49 »
golden christmas height=555

♥miss_daantje♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 10 december 2015, 17:14:09 »
joehoe eindelijk uitgevogeld hoe ik het plaatje hier krijg! haha
X

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 22 augustus 2016, 14:49:26 »

[font=Helvetica Neue]Nieuwe opdracht! We beginnen weer bij opdracht 1 :)[/font][font=Helvetica Neue]
[font=Helvetica Neue]
[/font]Opdracht 1: Stel een outfit samen met een biker/motor jack - Deadline: vr. 16 september
[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Er zijn verder geen eisen verbonden aan de collage/outfit! Succes [/font][font=Helvetica Neue][/size]

ikbenik

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 23 augustus 2016, 18:51:47 »
@invisible Ik doe mee, maar hoe werkt die site precies. Ik heb al wel een outfit gemaakt, maar je kan alleen maar een top, bottem, bag en shoes doen hoort dat, want hierboven zie ik allemaal andere dingen

invisible

• Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 24 augustus 2016, 00:36:27 »

Leuk dat je meedoet! Als je op maak klikt (of create) dan krijg je als het goed is dit scherm te zien. Je hoeft niet te kiezen uit de dingen die naar beneden komen als je over maak heengaat met je muis, gewoon maak aanklikken. En dan heb je dus effecten etc. En ook tabbladen met Women, Men & home :)

ikbenik

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 24 augustus 2016, 16:51:53 »
tnxx ben al bezig die site is echt geweldig

ikbenik

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 24 augustus 2016, 19:36:59 »
oke nog ff een vraagje je post je hem hier als ie af is

ShadowWolf

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 09 oktober 2016, 16:09:50 »
Hi, ik heb Polyvore ontdekt gisteren, en meteen helemaal verslaafd. Daarom lijkt het me super leuk om mee te doen. Zou dat nog kunnen? Voor info: ik ben 16 jaar, en mijn Polyvore account is Mickeytjuhhh. x