Auteur Topic: Stinken (lang)  (gelezen 1662 keer)

anoniem7893

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 januari 2019, 16:30:24 »
hi ik heb van iemand moeten horen dat ik stink en het zit me echt dwars
ik had al gemerkt dat ik erg stink en ook van de omgeving (neus ophalen als ik voorbij loop zo veel mogelijk van me af staan en als ik ergens ben hoor ik opmerkingen van ''''he het stinkt hier''''
ik ruik het elke dag en het is niet leuk meer
het is nou klaar en ik wil gewoon weten wat ik moet doen om goed te ruiken
ik ruik het heel erg als een scheetlucht en ik weet niet hoe het komt
ik denk dan het moet komen of door ontlasting of door scheten

hier komt het wat ''ranzigere'' stuk: ik heb erg last van winderigheid en ik hou mijn winden altijd in, ik laat ze er nooit uit want dat vind ik not done als je bij anderen in de buurt bent. ik wil het ook niet op de wc doen want ik ben bang dat de geur alsnog te ruiken is als je klaar bent en het in je kleren zit je broek en dat het alsnog word geroken thuis is dat ook niet echt netjes ik heb nooit de kans om het te doen en voor jullie de vraag hoe doen jullie dat? af en toe moet het wel en dan laat ik hem thuis als het echt niet meer kan en dan zet ik meteen een raam open.het probleem is wel dat als ik telkens mijn scheten inhou ik een rommelbuik krijg met allemaal gassen dat er uit moeten maar dat liever dan een scheet laten waar iedereen bij is

ook met ontlasting laat ik het voor een hele lange tijd in. ik ontlast niet vaak. misschien eens per week

nu komen mijn vragen die hiermee te maken hebben
1.kunnen scheten ontsnappen als het gewoon te veel word in je buik en er teveel gassen zitten? en zonder dat je het merkt? ik houd ze in en dan ruik ik alsnog een scheetlucht alsof ik wel een scheet heb gelaten (scheten stinken erg)
2.ontlasting als dat lang in je lichaam blijft kan dat voor een vieze geur zorgen

ik denk dat het aan die twee dingen ligt maar ik weet er niet veel van
als dat het niet is is het misschien wel mijn huid ofzo een paar punten wat misschien belangrijk kan zijn
*ik douche niet elke dag maar af en toe
*kleding dat uit de was komt ruikt niet naar wasmiddel of waspoeder maar gewoon neutraal stinkt niet ofzo alleen als ik heel erg goed ruik denk ik dat er een soort huisgeur in zit een geur dat in je huis hangt wat invloed heeft op je lichaamsgeur
* normaal ik douche ik gewoon met shampoo in mijn haar en zeep (het geeft geen geur af)

als het echt aan mijn huid ligt wil ik wel nieuwe dingen proberen
een zeep geeft niet veel geur af ik wil daarom een sterkgeurende mousse proberen in de douche zodat mijn huid lekker ruikt of van die andere producten daar moet ik nog over nadenken
mijn vraag is eigenlijk:
3. wanneer is het teveel
ik wil dus wanhopig graag lekker ruiken en ben bang dat ik dan van alles ga kopen en dat het teveel word vooral nu het gezegd is voel ik drang om zo snel mogelijk er wat aan te doen en een soort haast voel ik
stel ik was mijn haar met een geurenshampoo en ook een douchemousse en daarna een bodybutter over mijn hele lichaam met die kokosgeur van de body shop (ruikt best sterk) is dat al teveel? en na het douchen bodyspray kunnen jullie me suggesties geven wat jullie zelf gebruiken onder de douche?

en met wat moet  je je van onderen wassen:

ik deed eerst ook altijd met zeep maar heb gelezen dat het slecht is voor je
maar met water alleen wassen lijkt me zo raar
want ik denk natuurlijk dat het van daar de stank komt

ik heb bijna altijd alleen zeep gebruikt en shampoo en wil dus nieuwe dingen aanschaffen om het probleem om te lossen maar heb natuurlijk niet eindeloos geld want ik heb al allerlei dingen hierboven genoemd wat misschien kan maar ik moet een selectie maken van wat ik moet kopen maar ik weet het gewoon allemaal niet

bedankt voor het lezen helemaal tot aan hier je bent een topper xx

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 januari 2019, 16:59:14 »
Ik ga alleen even in op het vaginale stuk, omdat ik van de rest weinig verstand heb. Maar daar beneden was je het inderdaad alleen met water. Zeep en vaginale douches zijn slecht voor je vagina. Daarmee breng je de PH waarde uit balans.
Als je denkt dat de stank daar vandaan komt: wat ruik je precies? Heb je veel afscheiding? Welke kleur en hoe ziet deze eruit?

Het lijkt alsof er verder iets niet goed zit in je darmen; winderigheid, niet vaak naar de wc gaan. Heb je dit al eens laten controleren? Wat eet je eigenlijk zoal op een dag?
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 januari 2019, 17:04:07 »
Wat een verhaal ;)
Nou goed, hier komen mijn tips.
Ik denk dat het allereerst verstandig is om naar de huisarts te gaan. Dat kan nooit kwaad. Je kan even benoemen dat je zo weinig ontlast en dat je er mee zit dat je jezelf vindt stinken. Het kan namelijk aan je voeding liggen. Ben je misschien ergens allergisch/gevoelig voor?

Aan die "stank" (ik kan hem natuurlijk niet ruiken, maar ik ben ervan overtuigd dat het niet heel erg is) kun je ook wat doen. Je kunt jezelf verwennen met een lekkere douchegel en een bodylotion. Dat is erg fijn na een ontspannende stomende douche. Als je dat nog niet genoeg vindt, kun je natuurlijk altijd naar de drogist gaan voor een parfum. Kies een geurtje dat je lekker vindt ruiken en ga vol zelfvertrouwen naar school 8)
xx

anoniem7893

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 januari 2019, 17:06:01 »
Ik ga alleen even in op het vaginale stuk, omdat ik van de rest weinig verstand heb. Maar daar beneden was je het inderdaad alleen met water. Zeep en vaginale douches zijn slecht voor je vagina. Daarmee breng je de PH waarde uit balans.
Als je denkt dat de stank daar vandaan komt: wat ruik je precies? Heb je veel afscheiding? Welke kleur en hoe ziet deze eruit?

Het lijkt alsof er verder iets niet goed zit in je darmen; winderigheid, niet vaak naar de wc gaan. Heb je dit al eens laten controleren? Wat eet je eigenlijk zoal op een dag?

ik heb best veel afscheiding en het is wit. kunnen mensen dat trouwens ruiken wat er in je ondergoed zit. afscheiding ruik ik zeg maar alleen als ik aan mijn ondergoed ruik. daar ruik ik trouwens ook iets niet fris beetje moeilijk uit te leggen maar als je je ondergoed al een tijdje draagt op een dag ruikt het gewoon niet fris een urine/afscheiding gemixt geur

ik heb het niet laten controleren ik schaam me daar te erg voor
ik heb gelezen dat het goed is om een dagje te vasten om je darmen te ledigen
en dat het niet gezond is om vaak winden en ontlasting in te houden maar ja wat moet ik dan

anoniem7893

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 januari 2019, 17:09:05 »
Wat een verhaal ;)
Nou goed, hier komen mijn tips.
Ik denk dat het allereerst verstandig is om naar de huisarts te gaan. Dat kan nooit kwaad. Je kan even benoemen dat je zo weinig ontlast en dat je er mee zit dat je jezelf vindt stinken. Het kan namelijk aan je voeding liggen. Ben je misschien ergens allergisch/gevoelig voor?

Aan die "stank" (ik kan hem natuurlijk niet ruiken, maar ik ben ervan overtuigd dat het niet heel erg is) kun je ook wat doen. Je kunt jezelf verwennen met een lekkere douchegel en een bodylotion. Dat is erg fijn na een ontspannende stomende douche. Als je dat nog niet genoeg vindt, kun je natuurlijk altijd naar de drogist gaan voor een parfum. Kies een geurtje dat je lekker vindt ruiken en ga vol zelfvertrouwen naar school 8)
xx

dankjewel het tast echt mijn zelfvertrouwen aan en in de les kan ik me niet concentreren want anderen ruiken mijn geur en daar denk ik heel de tijd aan lief van je om dat te zeggen

is een douchegel en bodylotion niet teveel bij elkaar? en dan ook een parfum erbij?
ik wilde ook een bodybutter proberen maar waarschijnlijk is dat alweer te veel..

studje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2019, 17:09:29 »
Ik ben geen expert, maar ik weet wel dat mijn vriendin erg stinkte 2 jaar geleden, ze stonk naar vis (dus naar pis), en dat kwam omdat ze eenbeetje druppelde (afscheiding waarschijnlijk). heeft ze nu opgelost en nu ruikt ze zelfs best lekker! Heb het met je moeder even over, ze zou je even helpen hiermee. een tip kan ik je wel geven en dat is gewoon naar de wc gaan en je scheten laten. Ik doe dat ook soms in het openbaar, niemand heeft er echt aandacht aan bij ons. Als dat ver gaat doe het dan op zijn minst en de wc en kijk snel of er niemand in de wc's zit.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 30 januari 2019, 17:10:15 »
Hoe vaak is 'af en toe' douchen? Het lijkt me voor de handliggender dat je last hebt van lichaamsgeur door zweet dat je niet weg wast dan 1 en 2. Hoe vaak draag je je kleding (met name tops/truien en ondergoed) voordat je het wast? Zweet je veel op een dag? Gebruik je deodorant of anti-transpirant?

Ik wil je in iedergeval aanraden om elke dag (bij voorkeur 's ochtends) te douchen. Als dat niet kan, was jezelf dan aan de wastafel met een washandje. Alleen warm water is in principe voldoende om zweet en vuil van alledag weg te wassen, dus welke douchegel je erbij gebruikt maakt echt niet zoveel uit.

studje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 30 januari 2019, 17:12:53 »
Ik gebruik trouwens na het douchen ook altijd body mist, misschien moet je dat ook eens proberen. gewoon even sprayen over je hele lichaam.

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 30 januari 2019, 17:13:03 »
Haai,

Lijkt mij erg vervelend. Om eerlijk te zijn heb ik nooit over die dingen nagedacht bij mezelf dus weet je ook geen raad te geven wat 100% zal helpen.

Het is ziezo niet goed voor je om de hele dag je ontlasting op te houden. Ik snap dat je het liever niet op school of werk gaat doen. Zo vaak als ik op school  naar mijn wc ga ruik ik dat mede studenten hebben zitten drukken, als je echt moet is het geen schande.
Mijn moeder vertelde mij altijd hoe langer je het ophoud, hoe meer je darmen uitrekken en hoe meer ontlasting daar blijft steken wat kan zorgen voor ophoping.
Ik zeg natuurlijk nu niet dat je dat meteen hebt dus geen paniek. Maar misschien de volgende keer toch maar wel gaan, of anders s'morgen aan de koffie of espresso...

Het kan bijvoorbeeld ook liggen aan zweet, misschien kan je proberen voor 1 á 2 weken elke dag te douchen, het spoelt namelijk al het vuil van je lichaam af. Je hoeft niet elke dag je haar te wassen als je maar je lichaam wast.
Verder moet je nooit meer down under met zeep wassen, daar gaat het namelijk juist van stinken. Inpreciepe zou je je vagina helemaal niet hoeven wassen, ik zelf doe het liever wel maar dan gewoon met lauw water.

Hoe vaak was jij je beddengoed? Het is namelijk best belangrijk dat je deze af en te wast, ik zelf doe dit liefst elke week maar meestal gebeurd het om de week.

En verder tsja, een geurtje op doen, een geurtje mee naar school nemen of deodorant...

Als dit nog niet helpt zal ik als ik jou was toch even naar de huisarts gaan, hij kan je namelijk doorverwijzen naar de dermatoloog

anoniem7893

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 30 januari 2019, 17:15:43 »
Ik ben geen expert, maar ik weet wel dat mijn vriendin erg stinkte 2 jaar geleden, ze stonk naar vis (dus naar pis), en dat kwam omdat ze eenbeetje druppelde (afscheiding waarschijnlijk). heeft ze nu opgelost en nu ruikt ze zelfs best lekker! Heb het met je moeder even over, ze zou je even helpen hiermee. een tip kan ik je wel geven en dat is gewoon naar de wc gaan en je scheten laten. Ik doe dat ook soms in het openbaar, niemand heeft er echt aandacht aan bij ons. Als dat ver gaat doe het dan op zijn minst en de wc en kijk snel of er niemand in de wc's zit.

hoi dankjewel hoe heeft je vriendin het opgelost? mijn moeder is een schat ze haalt ook telkens haar neus op dat merk ik wel dat ze me vind stinken maar ze zegt er niks over dat is lief maar ik durf het niet met haar erover te hebben ik wil het liever zelf oplossen en ik heb nog een vraag: als je een scheet laat dan kunnen anderen het toch nog steeds ruiken als je wc uit loopt zit het dan niet in je kleren..... want mijn winden stinken echt heel erg

Frecklecheek

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 30 januari 2019, 17:16:51 »
dankjewel het tast echt mijn zelfvertrouwen aan en in de les kan ik me niet concentreren want anderen ruiken mijn geur en daar denk ik heel de tijd aan lief van je om dat te zeggen

is een douchegel en bodylotion niet teveel bij elkaar? en dan ook een parfum erbij?
ik wilde ook een bodybutter proberen maar waarschijnlijk is dat alweer te veel..

Niets is te veel als je je er prettig bij voelt :) Smeer je lekker in met wat je wilt, en zodra je je er niet meer comfortabel bij voelt, dan stop je toch? Jouw lichaam, jouw regels.

anoniem7893

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 30 januari 2019, 17:19:35 »
Hoe vaak is 'af en toe' douchen? Het lijkt me voor de handliggender dat je last hebt van lichaamsgeur door zweet dat je niet weg wast dan 1 en 2. Hoe vaak draag je je kleding (met name tops/truien en ondergoed) voordat je het wast? Zweet je veel op een dag? Gebruik je deodorant of anti-transpirant?

Ik wil je in iedergeval aanraden om elke dag (bij voorkeur 's ochtends) te douchen. Als dat niet kan, was jezelf dan aan de wastafel met een washandje. Alleen warm water is in principe voldoende om zweet en vuil van alledag weg te wassen, dus welke douchegel je erbij gebruikt maakt echt niet zoveel uit.

ik zweet eigenlijk niet echtveel het is meer een scheetlucht ik denk niet dat het aan zweten ligt want na het douchen een uurtje erna ongeveer komt de geur weer terug soms zelfs een halfuur terwijl ik bijvoorbeeld rustig tv aan het kijken ben. douchen ongeveer om 2 dagen savonds

anoniem7893

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 30 januari 2019, 17:22:52 »

Hoe vaak was jij je beddengoed?

ik haal het er altijd af voordat ik ga slapen want het verschuift de hele tijd
dus nooit eigenlijk maar om hoeveel tijd moeten dekens gewassen worden
en bedankt voor je reactie ;)

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 30 januari 2019, 17:24:03 »
Ik denk dat de problematiek niet bij afscheiding ligt, maar ik kan natuurlijk niet met zekerheid oordelen.

Ik vind, net zoals hierboven aangegeven, dat je geen goed ritme hebt als het gaat om je darmen. Ik denk dat je goed moet eten (veel vezels) en water drinken. Het is sowieso niet goed dat je alles moet inhouden, waardoor je juist pijn krijgt. Overigens lijkt het me wel vreemd om die geur 'heel de tijd' te ruiken; als je winderig bent, moet dat frequent zijn om het te blijven ruiken, neem ik aan.

Je moet echt vaker naar de wc en goed eten waardoor de winderigheid afneemt. Als je heel erg onzeker bent over toiletbezoeken, dan kun je - bijv. op school - een klein flesje parfum meenemen (in je tas of broekzak oid) om daarna te sprayen. Klinkt maf, maar als dat jou helpt om van die angst af te komen. Liever dat ze het op het toilet ruiken waar je zo'n geur kan verwachten, dan bijv. in de woonkamer.

Dus antwoord op je vragen:
1.kunnen scheten ontsnappen als het gewoon te veel word in je buik en er teveel gassen zitten? en zonder dat je het merkt? ik houd ze in en dan ruik ik alsnog een scheetlucht alsof ik wel een scheet heb gelaten (scheten stinken erg)
Ik denk dat je dat wel voelt? Anders 'ontsnappen' ze zodanig dat je het mogelijk niet doorhebt? Ik denk dat - als je continu winderig bent - je niet áltijd kan voorkomen dat er 'wel één' ontsnapt.

2.ontlasting als dat lang in je lichaam blijft kan dat voor een vieze geur zorgen
Ontlasting is sowieso niet lekker, maar het is niet goed om het lang in je lichaam te hebben. Zodra je aandrang hebt, moet je naar de wc gaan.

3. wanneer is het teveel
Ik zou niet teveel geuren door elkaar doen. Soms is deo en parfum ook voldoende, een bodybutter is ook lekker. Zeep vervaagt na het douchen qua geur.

En op je laatste vraag; water is voldoende.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 30 januari 2019, 17:27:20 »
ik zweet eigenlijk niet echtveel het is meer een scheetlucht ik denk niet dat het aan zweten ligt want na het douchen een uurtje erna ongeveer komt de geur weer terug soms zelfs een halfuur terwijl ik bijvoorbeeld rustig tv aan het kijken ben. douchen ongeveer om 2 dagen savonds
In dat geval zou ik inderdaad zoals ze hierboven al zeggen naar de huisarts gaan.

(Maar ik blijf erbij dat het verstandig is om elke dag te douchen of op z'n minst 's ochtends jezelf aan de wastafel te wassen. Ik vind om de twee dagen 's avonds persoonlijk ècht te weinig, je zweet ook gewoon in je slaap enzo)

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 30 januari 2019, 17:28:55 »
ik haal het er altijd af voordat ik ga slapen want het verschuift de hele tijd
dus nooit eigenlijk maar om hoeveel tijd moeten dekens gewassen worden
en bedankt voor je reactie ;)
Persoonlijk was ik alles 1x in de week en m'n kussensloop om de 2 à 3 dagen (omdat een vieze kussensloop acne kan veroorzaken).

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 30 januari 2019, 17:35:06 »
Ik zou naar de huisarts gaan. Je darmen zijn echt een belangrijk orgaan.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Sjer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 30 januari 2019, 17:37:40 »
Ik weet hier niet veel van maar misschien moet je er ook voor zorgen dat je vaker moet poepen, als je daar moeite mee hebt kun je ook dingen als probiotica te gebruiken of elke ochtend citroenwater drinken oid.

Het is natuurlijk wel zo dat je lichaam ook uit je ontlasting allemaal voedingstoffen haalt. Als je ontlasting op een gegeven moment nogsteeds in je lichaam zit, terwijl er geen gezonde voedingsstoffen meer zijn, gaat je lichaam de afvalstoffen opnemen.  Dit kan ook puistjes veroorzaken, wellicht kan het ook als een lichaamsgeur uit je poriën komen?

Ik ben natuurlijk geen expert ofzo, maar iemand die zelf ook last heeft van constipatie had me laatst zoiets verteld.
Ongeacht of mijn aanname over de bron van je lichaamsgeur waar is of niet, het is sowieso beter voor je lichaam om vaker dan 1x per week naar het toilet te gaan.

anoniem7893

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 30 januari 2019, 18:00:55 »
ik heb trouwens ook huisdieren thuis. hoe moet ik hiermee omgaan?

ik heb een idee misschien is dit genoeg voor dagelijks douchegebruik:
een mousse gebruiken voor mijn lichaam
een shampoo voor in mijn haar
en daarna mijn hele lichaam insmeren met bodybutter van de bodyshop (heeft wel een hele sterke geur) en daarna nog bodymist

heeft iemand enig idee of dit te veel is? want teveel geuren is niet goed
ik wil ook weer niet dat mensen hun neus telkens ophalen als ik teveel geuren opheb

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 30 januari 2019, 18:23:10 »
^ Waarom ga je niet de kern aanpakken? Het is echt niet gezond als je zo erg stinkt zoals jij beschrijft. Dan zit er gewoon iets echt niet goed lijkt me.
Ik was Encore

anoniem7893

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 30 januari 2019, 18:52:17 »
ik ga vaker ontlasten,dat ga ik al proberen
ik wil alleen kijken of ik de stank niet meer ruik als ik dat doe
want dan ligt het misschien toch aan mijn huid

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 30 januari 2019, 19:08:51 »
^ Maar ook dan heb je een probleem waarbij je de huisarts nodig hebt, denk ik
Ik was Encore

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 30 januari 2019, 20:13:50 »
^ Maar ook dan heb je een probleem waarbij je de huisarts nodig hebt, denk ik

Dit meid ga alsjeblieft naar de huisarts, die kan je het beste tips geven. en het is echt niet iets om je voor te schamen. de dokters zijn er om jouw te helpen.

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 30 januari 2019, 20:19:58 »
Citroenwater is echt geen goed idee; slecht voor je tanden en maag(zuur).

Ik raad aan naar de huisarts te gaan.
Heel vervelend probleem voor je.
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 30 januari 2019, 20:45:27 »
ik heb trouwens ook huisdieren thuis. hoe moet ik hiermee omgaan?

ik heb een idee misschien is dit genoeg voor dagelijks douchegebruik:
een mousse gebruiken voor mijn lichaam
een shampoo voor in mijn haar
en daarna mijn hele lichaam insmeren met bodybutter van de bodyshop (heeft wel een hele sterke geur) en daarna nog bodymist

heeft iemand enig idee of dit te veel is? want teveel geuren is niet goed
ik wil ook weer niet dat mensen hun neus telkens ophalen als ik teveel geuren opheb
Je moet het probleem aanpakken, niet het probleem maskeren..... waarom wil je alles doen behalve naar de huisarts gaan? De meeste geuren in niet-parfum producten zoals bodybutter en douchegel vervagen heel snel trouwens.

lucid-dreams

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 31 januari 2019, 16:54:19 »
hoii,
heel waarschijnlijk ligt de winderigheid aan je voeding. het kan zijn dat je zonder dat je het weet allergisch bent voor iets. Bij mijn zus was dit ook het geval. ze bleek slecht tegen lactose (melk) te kunnen. toen ze stopte met dit te eten ging het veel beter. Ook juist te veel fruit kan zorgen voor darmproblemen. probeer een goede balans te vinden. hiervoor hoef je niet perse naar een dokter, je kan het ook zelf uitproberen door bijvoorbeeld een periode geen lactose, of gluten te eten. wanneer je dit hebt gedaan kan je kijken of je situatie verbeterd. Als je last heb van zweetgeur kan je odorex lotion gebruiken, is te koop bij kruidvat en werkt voor mij zelf heel goed. en draag elke dag schone kleren, gedragen kleren kunnen ook snel geurtjes verspreiden

success

anoniem7893

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 31 januari 2019, 20:50:40 »
de reden dat ik niet wil gaan naar de huisarts is omdat het gwn heel akward is
wil het liever zelf proberen

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 31 januari 2019, 21:10:31 »
Joh, een huisarts ziet zoveel mensen op zijn werkdag, hij is jou en je ongemakkelijke probleem alweer vergeten als je nog maar net de deur uit bent. Dat je niet zo lekker ruikt is voor jou en je omgeving ook awkward, Je kan nog weken of maanden zelf een oplossing proberen te vinden of je kan nu naar de huisarts gaan en wie weet is het probleem zo opgelost (en kan je jezelf daarmee een hoop ongemakkelijkheid besparen).

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 31 januari 2019, 21:15:41 »
de reden dat ik niet wil gaan naar de huisarts is omdat het gwn heel akward is
wil het liever zelf proberen

Had ik eerst ook last van, maar heb me leren erover heen te zetten. Stel je krijgt echt iets ernstigs op een intieme plek, dan zal ook gewoon moeten gaan.

De huisarts ziet zoveel mensen, zoveel billen en down-unders. Daar worden ze echt niet meer warm of koud van.
Ik was Encore

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 03 februari 2019, 16:24:11 »
Ik vind het wel onhygienisch als je maar eens in de twee dagen doucht.
Probeer wat vaker te douchen en anders moet je even langs de huisarts als het lang blijft aanhouden.

rosedvanilla

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 03 februari 2019, 23:03:51 »
Er zijn ziektes zoals het visgeursyndroom die zo’n hardnekkig effect kunnen hebben op je lichaamsgeur. Er gaat dan wat fout in de werking van een bepaald enzym in je lichaam, wat zich sterk uit op je lichaamsgeur.
Meesten die dit hebben hebben last van een visgeur, maar een rioolgeur komt ook voor.

Het lijkt me niet sterk dat jouw klachten voortkomen uit de dingen dat jij beschrijft. Het kan het wel sterker maken, maar constant naar ontlasting ruiken is erg onwaarschijnlijk, zelfs als je naar de wc bent gegaan. Het klinkt alsof er wat mis is in jouw lichaam. Ik adviseer jou daarom sterk om naar de huisarts te gaan. Ik snap dat je je schaamt voor mensen, maar voor de huisarts hoef je je echt niet te schamen. Die is er juist voor dit soort dingen.

Als je trouwens ook last hebt van een zweetgeur, kan je botox onder je oksels laten spuiten. Helpt erg goed. Als je onder de 18 bent is het nog gratis ook.