Ja ik bedoel eigenlijk gewoon die 70% ja eigenlijk. Mijne is bijna op, ik zou het liever in gewoon een literfles ofzo kopen... kan het nergens vinden

Ja precies waar jij het voor gebruikt, gebruik ik het ook voor! Maar niet altijd, soms heb ik het idee dat als ik die sticky laag van de basecoat laat zitten, het dan beter ''hecht''.
Jaaaa als ik ff doorspaar, en nu echt (!!!) wil ik ook echt die merken gaan proberen.
Liefst het eerst met Gelish, gewoon omdat ik daar mijn base en top coat ook van heb. Die moeten goed zijn, ik lees er zoveel goede dingen over! En die kleuren, wauw echt zoveel keuze en mooiheid ( haha dat is geen woord ). Ben ook benieuwd naar die lakjes die bij jouw gaan binnenkomen!
Het is natuurlijk jammer dat die goedkopere lakjes die goed blijven zitten, maar had het wel verwacht.. de formule hecht dan gewoon slechter aan je nagels. En inderdaad die prijzen op eBay zijn zo fijn.
Ik ging eerst zoeken wat ik nodig had via nederlandse sites, en daarna via eBay bestellen, zo handig!