Auteur Topic: Etsy aankoop  (gelezen 260 keer)

Marie-margherita

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 januari 2018, 22:46:58 »
Hey allemaal,

Is er iemand die wat ervaring heeft met Etsy webshop en mij kan helpen?
Ik zou daar heel graag iets willen bestellen, alleen ik zie dat je daar blijkbaar alleen met een creditcard of via paypal kunt betalen, klopt dat? Ik heb dus geen creditcard en wilde paypal aanmaken, maar ik kan daar niet mijn rekeningnummer aan toevoegen. Dan zegt die namelijk: ''Sorry, we are not able to process your request. Please try again later'' de hele tijd. Betekent dat dus helaas geen aankopen bij Etsy of is er een andere manier? Vind het erg jammer namelijk.

Lavender

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2018, 23:00:28 »
Etsy heeft allemaal verschillende shops en elke shop geeft zelf aan hoe je kan betalen. Dus het zou goed kunnen dat deze shop alleen paypal en creditcard accepteert.

Je kan vaak ook via paypal betalen zonder dat je je rekeningnummer koppelt, je schrijft dan via ideal (genoeg) geld over naar je paypal account en zodra dat er op staat kun je het betalen! Heb je dat al geprobeerd? Ik heb zelf mijn rekeningnummer ook niet gekoppeld aan paypal, maar elke keer als ik het gebruik schrijf ik gewoon geld over vanaf mijn rekening.

Marie-margherita

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2018, 23:07:16 »
Etsy heeft allemaal verschillende shops en elke shop geeft zelf aan hoe je kan betalen. Dus het zou goed kunnen dat deze shop alleen paypal en creditcard accepteert.

Je kan vaak ook via paypal betalen zonder dat je je rekeningnummer koppelt, je schrijft dan via ideal (genoeg) geld over naar je paypal account en zodra dat er op staat kun je het betalen! Heb je dat al geprobeerd? Ik heb zelf mijn rekeningnummer ook niet gekoppeld aan paypal, maar elke keer als ik het gebruik schrijf ik gewoon geld over vanaf mijn rekening.

Oke, maar er zijn dus ook shops waar je gewoon rechtstreeks via je bankrekening kunt betalen?

Lavender

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2018, 23:18:12 »
Oke, maar er zijn dus ook shops waar je gewoon rechtstreeks via je bankrekening kunt betalen?

ja er zijn wel shops te vinden waar je met ideal kunt betalen

Marie-margherita

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2018, 23:44:54 »
ja er zijn wel shops te vinden waar je met ideal kunt betalen

Heb het naar Paypal overgemaakt en het is gelukt:) dus bedankt. Waarom heb je zelf je bankrekening niet aan paypal gekoppeld? Zitten daar nadelen aan?