Auteur Topic: Vriend komt niet klaar  (gelezen 1280 keer)

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 december 2017, 11:44:25 »
Halloo,
Ik heb ff een vraagje of probleempje, of eigenlijk heeft mijn vriend een probleempje.
Hij kan namelijk niet klaarkomen. Hij komt alleen klaar als hij zichzelf aftrekt, als ik het doe niet. Ook niet bij de seks. We zijn al best wel een lange tijd aan het proberen (misschien iets minder dan een half jaar). We hebben ook al verschillende dingen geprobeerd. Wat wel lukt is dat hij zichzelf eerst aftrekt en dan wanneer hij bijna komt ik het afmaak. Maar voor de rest is nog niks anders gelukt.
Ik vind het zelf niet kwetsend ofzo, maar vind het voor hem wel vervelend.

Misschien ook wel handig om te weten omdat het er misschien mee te maken zou kunnen hebben?: hij kan zijn achterhuid niet of moeilijk naar achteren krijgen en als het wel lukt is het erg gevoelig. Maar dit gaat al wel een stuk beter dan eerst.

Heeft iemand anders hier misschien ervaring mee? Of heeft iemand ideeen of tips?

Misschien dat er anderen zijn die er ook last van hebben vandaar het topic.

Nightmare

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 31 december 2017, 11:55:47 »
heb je weleens gekeken naar hoe hij zichzelf aftrekt? Aangezien het wel lukt als hij het zelf doet kan je hier maybe wat van opsteken

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2017, 12:01:58 »
heb je weleens gekeken naar hoe hij zichzelf aftrekt? Aangezien het wel lukt als hij het zelf doet kan je hier maybe wat van opsteken

Ja klopt, probeer dit ook na te doen. Hij zegt ook dat ik dat wel goed doe en dat het ook super fijn voelt maar dat hij steeds net niet over die 'grens' komt van dat hij kan klaarkomen

Martin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 januari 2018, 19:42:53 »
Hoi, hoe oud zijn jullie vraag ik me even af? Misschien dat je hem met pijpen wel klaar kan laten komen, de combinatie van aftrekken en pijpen? Als hij zijn voorhuid zo doet dat het voor hem prettig is dat jij langs het randje kan likken (erg gevoelig).

Bij de seks kan het aan een te strakke condoom liggen, die past misschien wel maar als het randje net te strak zit kan het hem ook belemmeren.

Samen op internet eens kijken wat er voor technieken bij het trekken zijn kan ook een idee zijn! ;)

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 januari 2018, 09:37:37 »
Hoi, hoe oud zijn jullie vraag ik me even af? Misschien dat je hem met pijpen wel klaar kan laten komen, de combinatie van aftrekken en pijpen? Als hij zijn voorhuid zo doet dat het voor hem prettig is dat jij langs het randje kan likken (erg gevoelig).

Bij de seks kan het aan een te strakke condoom liggen, die past misschien wel maar als het randje net te strak zit kan het hem ook belemmeren.

Samen op internet eens kijken wat er voor technieken bij het trekken zijn kan ook een idee zijn! ;)

Ik ben 16 en mijn vriend is 17, pijpen doen we ook al, zowel met de huid naar achteren als zonder de huis naar achteren, maar daar is hij ook nog nooit van klaargekomen.

Maarr..het is nu onlangs wel gelukt om hem klaar te laten komen tijdens het aftrekken. Hij hield zijn hand ergens in mijn zjj of hand of weet ik veel waar en ik trok hem dan rustig af, en dan ging hij knijpen wanneer ik harder moest en loslaten wanneer ik weer rustiger moest en zo werkte het wel. Is nu 3x gelukt, maar duurt wel lang.

Het enige 'probleem' ia nu denk ik dat het niet lukt tijdens de seks. Misschien omdat je dan gewoon niet zo snel kan bewegen als wanneer je het met je hand doet. Iemand tips hiervoor?

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 januari 2018, 09:40:14 »

Oh oeps, het stukje van het condoom vergeten. Dat zou misschien wel kunnen, we hebben nu gewoon de 'normale' maat van durex. Kun je het ook 'zien' of hij te klein is? Want hij zit er inderdaad wel wat strak omheen, maar hij moet er natuurlijk ook wel strak omheen zitten

Pikachu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2018, 16:57:05 »
Misschien een positie doen waarbij je benen dichter op elkaar zitten zodat hij het beter aanvoeld?

kopjechino

• Global Moderator
  • phil tops
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2018, 18:07:16 »
Als jullie zeker weten dat je soa vrij bent, een ander anticonceptiemiddel gebruiken en zonder condoom seks hebben.
icecold like my drink