Auteur Topic: Sexy pakjes  (gelezen 47565 keer)

Ligeia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 20 november 2012, 23:19:13 »
Waar halen jullie je stay-ups? Ik kan wel hold-ups vinden bij de HEMA, maar geen stay-ups. Iemand? :) Merci!

Ik was ensoleille en nuageux.

Intothewild

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 20 november 2012, 23:25:27 »
heb mn stockings en jarretels binnen. ze zijn echt héél mooi maar ik ben bang dat het iets té is. ik heb geen idee of mn vriend het wat vindt :'). ik heb namelijk zelf echt een half uur lang in shock naar de spiegel gekeken... maar omdat ik het toch heel mooi vind ga ik ze toch aantrekken denk ik!

Even een klein vraagje aan jou! Ik ben van plan om dezelfde te bestellen binnenkort..
Maar wat doe jij er bij aan? Een zwarte string/bh? Of iets anders speciaals? (:

Cynthia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 21 november 2012, 12:33:42 »
Waar halen jullie je stay-ups? Ik kan wel hold-ups vinden bij de HEMA, maar geen stay-ups. Iemand? :) Merci!

Ik heb twee soorten stay ups van de Hunkemöller. Één doorzichtig zwart met kant aan de bovenkant en één donker zwart met een strikje aan de zijkant :)

Zelf heb ik nog een zusterpakje, maar die heb ik nog nooit in de slaapkamer aan gehad maar op een groot feest. En wil nog graag jarretels.

Sunburst

• Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 21 november 2012, 14:26:26 »
Even een klein vraagje aan jou! Ik ben van plan om dezelfde te bestellen binnenkort..
Maar wat doe jij er bij aan? Een zwarte string/bh? Of iets anders speciaals? (:
ik heb zelf gewoon een zwarte kanten string en een zwarte kanten bh erbij aangetrokken! vond dat zelf het mooiste. ik heb ook een knalroze kanten setje maar ik vond dat kleurencontrast wat te groot, vond zwart kant op zwart kant het mooiste, maar dat is natuurlijk een kwestie van eigen smaak.

LoveyHoney

• Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 21 november 2012, 19:23:04 »
-
« Laatst bewerkt op: 02 augustus 2015, 00:51:17 door LoveyHoney »

Vitani

• Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 21 november 2012, 21:05:46 »
Hebben jullie er ook wel is hoge hakken bij aan? Ik vind dat wel sexy staan bij stay-ups, anders vind ik het er zo onafgemaakt uit zien ofzo.... van die platte voeten in pantystof..
Ik niet. Als ik er hakken bij aan ga doen ziet het er bij mij minder leuk uit. Ik kan er niet op staan, laat staan op lopen of er sexy in bewegen. Gewoon op blote voeten of alleen kousen is voor mij genoeg.
Ik draag sowieso geen schoenen in huis, hooguit m'n sloffen.
Wees blij met wie je bent, er is geen ander zoals jij

Vitani

• Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 25 november 2012, 14:37:19 »
Vrijdag kwam m'n pakje binnen. Heb gelijk m'n lesje geleerd, voortaan bestel ik dingen online in 2 maten. M bleek echt te ruim te zitten en ik heb nu de S besteld. Als die wel mooi zit dan gaat dit pakketje terug (ik moet alleen nog even uitvinden waar dat dan moet ingeleverd worden).

EXON

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 28 november 2012, 22:30:45 »
Mijn vriend heeft laten weten dat hij mij in een kerstpakje wel ziet zitten voor kerst hehe. En dan niet iets te obvious zoals dit:
http://www.christineleduc.nl/3-delig-x-mas-metallic-lingeriesetje-d26950.html?gclid=&art_color_id=01&art_size_id=01&category_id=12746&offset=1&page=

Nu zag ik deze twee:
http://www.sexykerstpakjes.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=yagendoo_VaMazing_1.tpl&product_id=37&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=1
http://www.sexykerstpakjes.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=9&flypage=yagendoo_VaMazing_1.tpl&product_id=46&option=com_virtuemart&Itemid=1

Welke is leuker? En die beenwarmers vind ik zelf weer niets dus die laat ik gewoon weg haha. En heeft er iemand ervaring met de site of kleding op die site? Want er staat bijv. dat het voor zowel iemand met een S als met een L is. Dus ik ben bang dat het veel te groot is o.i.d.
Andere suggesties (voor sites/kerstjurkjes) zijn ook welkom (:

Vitani

• Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 28 november 2012, 22:47:59 »
Mijn vriend heeft laten weten dat hij mij in een kerstpakje wel ziet zitten voor kerst hehe. En dan niet iets te obvious zoals dit:
http://www.christineleduc.nl/3-delig-x-mas-metallic-lingeriesetje-d26950.html?gclid=&art_color_id=01&art_size_id=01&category_id=12746&offset=1&page=

Nu zag ik deze twee:
http://www.sexykerstpakjes.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=yagendoo_VaMazing_1.tpl&product_id=37&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=1
http://www.sexykerstpakjes.nl/index.php?page=shop.product_details&category_id=9&flypage=yagendoo_VaMazing_1.tpl&product_id=46&option=com_virtuemart&Itemid=1

Welke is leuker? En die beenwarmers vind ik zelf weer niets dus die laat ik gewoon weg haha. En heeft er iemand ervaring met de site of kleding op die site? Want er staat bijv. dat het voor zowel iemand met een S als met een L is. Dus ik ben bang dat het veel te groot is o.i.d.
De eerste van die site vind ik de leukste.

Mijn pakje is trouwens binnen, S zit perfect :). Ben benieuwd wat m'n seksmaatje gaat zeggen als ie me er in ziet :).

EXON

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 28 november 2012, 23:17:25 »
Bedankt beide! Mijn voorkeur ging ook al een beetje uit naar de eerste maar ben er nu uit en heb hem besteld! (: ik denk dat hij die i.c.m. jarretels wel leuk gaat vinden hihi. Ik hou trouwens ook van pakjes, niet echt rollenspel en dergelijke, maar ik heb wel jarretels, korsetten en van die mooie nachtjaponnen liggen. Sommige pakjes lijken me wel leuk, maar eerst nog maar eens peilen hoe hij het gaat vinden.

laura

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 30 november 2012, 18:23:01 »

Nu zag ik deze twee:

ik vind de laatste het mooiste!

Dana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 30 november 2012, 18:30:22 »

Nu zag ik deze twee:

De eerste! die is mooier :)
-1.3

EXON

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 02 december 2012, 20:06:09 »
Ik had al gekozen haha, maar toch bedankt!
Heb het pakjes vrijdag binnengekregen, hij is iets te groot (heb normaal XS, pakje is officieel S - L), maar door het korset valt het nog heel erg mee. Hij ziet er voor de rest trouwens mooi uit! Ben benieuwd wat mijn vriend ervan gaat vinden haha.

Vitani

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 09 december 2012, 16:20:05 »
Ik heb het pakje aangehad. Hij vond het echt prachtig, maar de staart was echt too much, daardoor moest ie echt even lachen. Toen die staart er eenmaal af was toen was het gewoon geweldig.
Moet het binnenkort alleen wel wassen... beetje hatelijk dat het op de hand gewassen moet worden, vooral met een vlek van vaginaal vocht.

Famke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 14 januari 2013, 13:21:20 »
Zou ik nooit zelf durven kopen, maar hoop wel dat is het ook eens krijg.  :huglove:

EXON

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 14 januari 2013, 16:09:53 »
Ohja, nog even posten over de mijne haha, kerst is inmiddels alweer een tijdje geleden. Hij vond het pakje echt heel erg mooi, had eronder ook jarretels gedaan. Hij hoopt dat ik ondanks dat kerst allang voorbij nog heel vaak in dat pakje verschijn dit jaar haha :')

EXON

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 26 maart 2013, 23:10:20 »
Door verschillende vragen kan ik wel concluderen dat ik bij mijn vriend niet in een 'echt' pakje verder hoef aan te komen (als in verpleegster-, katten-, marinierspakje) met als uitzondering mijn kerstjurkje, maar dat hij wel dol is op andere dingen zoals de kanten negligé body van de hunkemöller waar ik mee aan kwam zetten -en natuurlijk jarretels of korsetten-. Dat is ook alweer een tijdje terug en ik wil eigenlijk weer eens mijn vriend verrassen met iets anders leuks binnenkort, maar ben helaas inspiratieloos haha. Dus upje! (: iemand nog goede en goed betaalbare sites/winkels?

Naomi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 27 maart 2013, 12:16:22 »

Oiue

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 27 maart 2013, 12:41:33 »
Uwantisell.nl heeft allemaal dat soort dingen, echt leuk

EXON

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 27 maart 2013, 14:13:43 »
@EXON wat vind je hiervan?
http://stiekemwel.nl/Product/Black-Lace-Dress-With-Stones/16856
Zo'n zwart kanten jurkje is ook heel leuk! Zal eens even rondkijken naar andere die erop lijken~
Thanks voor de linkjes!

Koala

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 27 maart 2013, 14:17:38 »
Ik wil nog een keer een sexy pakje om mijn vriend te verrassen :P
Lijkt me best leuk.
Being introvert is okay,  just act in an assertive way.

Transformer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 27 maart 2013, 18:36:15 »
Dit weekend is me vriend het hele weekend alleen thuis. Ik slaap dus heel het weekend bij hem. Vandaag dus even naar het winkelcentrum geweest voor lingerie en van die kousen, ben benieuwd wat hij ervan vindt haha. Ben hem lekker nieuwsgierig aan het maken!
Stay Strong

Victoria's Angel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 03 april 2013, 01:08:45 »
kheb alleen setje ondergoed en stockings met strikje ^^ vond hij sexy
voorderest heb ik niet echt iets.. hehe, zou wel leuk zijn

Noeke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 04 april 2013, 13:23:46 »
krijg helemaal zin om wat nieuws te halen voor mijn leuke vriendje :)
Ik heb nu 1 slaapjurkje en een doorschijnende babydoll, wat hij beide echt prachtig vind. Ik weet dat hij een kerstpakje ook geweldig vind, dat trek ik denk ik volgend jaar aan. Dan woon ik op mezelf en dan bestel ik een pakje als we met zn tweeen kerst gaan vieren :) Hem helemaal lekker maken door dat tijdens een romantisch kerstdiner met zn tweeen aan te trekken.

Wat me wel altijd een stuk onzekerder maakt is dat ik zelf vind dat ik een behoorlijk buikje heb. Ik heb snel de neiging deze te bedekken, hoewel mn vriend dit nergens voor nodig vind. Ik denk dat ik maar even moet doorbijten..

SplendidFun

• Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 04 april 2013, 17:45:32 »
Toen ik het alleen maar de woorden 'sexy pakje' liet vallen, werd hij al wild. Maar een keertje proberen dan, denk ik. :')
'I consider bungee jumping as suicide for indecisive people.'