Auteur Topic: Pil vergeten, kan ik nu zwanger zijn?!  (gelezen 410 keer)

anoniempje1234

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 januari 2018, 23:28:06 »
Hoi allemaal,

Ik zit nogal in de stress over mijn pil. Ik zit nu namelijk in de eerste week van mijn pillenstrip naa mijn stopweek. Ik nam de pil altijd sochtend en zo begon ik deze pilstrip ook. De tweede dag ongeveer ben ik mijn pil vergeten in te nemen en heb ik hem savonds genomen (meer dan 12 uur later) Ik wilde hem eigenlijk sowiezo liever savonds gaan nemen en aangezien ik de vergeten pil nu ook savonds in had genomen heb kk dat de volgende dag weer gedaan . Kort samengevat, ik ben dus de pil vergeten en ben tijdens mijn strip gewisseld van innemen in de ochtend naar de avond (hoop dat jullie het snappen) twee dagen later heb ik onveilige seks gehad (heel dom ik weet het) . Ik ben heel erg bang dat ik nu zwanger zou kunnen raken! Wie kan mij aub vertellen of dit nu mogelijk is of dat er nu niks aan de hand kan zijn.
Zit heel erg in de stress dus zou het heel fijn vinden als iemand hier een antwoord op heeft
Xxx

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2018, 23:35:44 »
Weet je voor hoelang de pil beschermt? ;) er is een algemeen anticonceptietopic voor

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2018, 10:39:49 »
Er is hier een algemeen topic voor, ik raad je aan om eerst de beginpost te lezen want meestal kun je daar al je antwoord vinden:
http://m.forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/algemeen-anticonceptiepil-topic-lees-eerst-de-beginpost-227083.0.html

En lees voortaan je bijsluiter goed na, daar staat het ook meestal in.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 25 januari 2018, 14:37:53 »
Algemeen topic!
Have you seen my bear Tibbers?