Auteur Topic: ik voel me niet sexueel aangetrokken tot hem  (gelezen 926 keer)

YOURCANDYx

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 februari 2014, 16:27:42 »
ik heb dus 1 maand met mijn vriend.
maar mijn probleem is dus. ik heb nooit zin in seks op een of andere manier maar dat had ik nooit eerder. toen vond ik het alleen lekker om zovaak seks te hebben maar dan met andere jongens bv. maar ik vind hem echt super leuk en kusjes geven en lekker knuffelen vind ik echt geweldig.

wat moet ik dus nu doen ?

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 februari 2014, 16:28:48 »
Wachten, je hebt nog maar éen maand.

YOURCANDYx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 februari 2014, 16:29:30 »
Wachten, je hebt nog maar éen maand.

is dat normaal dan?

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2014, 16:33:07 »
Ik vind het eigenlijk niet zo normaal.. Je voelde je wel seksueel aangetrokken bij anderen, maar nu niet bij hem? Dan klopt er toch iéts niet denk ik, want seksuele aantrekkingskracht is wel belangrijk in een relatie. Wat je hiermee moet.. Tja, als het echt niet verandert zou ik het persoonlijk uitmaken.
I do not have a gentle heart.

YOURCANDYx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2014, 16:35:04 »
Ik vind het eigenlijk niet zo normaal.. Je voelde je wel seksueel aangetrokken bij anderen, maar nu niet bij hem? Dan klopt er toch iéts niet denk ik, want seksuele aantrekkingskracht is wel belangrijk in een relatie. Wat je hiermee moet.. Tja, als het echt niet verandert zou ik het persoonlijk uitmaken.

ja ik vind het zelf ook raar ja. ik weet niet waarom naja misschien komt het nog. dus ik wacht nog wel even af.

Infinity♥

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 27 februari 2014, 16:38:25 »

Dit. Maar anderzijds zou ik er wel even mee wachten. Een maand is ook wel erg kort.
Weg.

Lyubovta

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 27 februari 2014, 16:44:00 »
Je hoeft toch niet gelijk bovenop hem te willen liggen. Anders bestond jullie relatie alleen uit lust. Nu is er eerst liefde, lust bouw je wel op.

YOURCANDYx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 27 februari 2014, 16:49:07 »
Je hoeft toch niet gelijk bovenop hem te willen liggen. Anders bestond jullie relatie alleen uit lust. Nu is er eerst liefde, lust bouw je wel op.

dat is waar ja!!

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 27 februari 2014, 16:55:18 »

Nuja, dat je gelijk op hem wilt liggen, wilt niet zeggen dat er alleen lust is. Dan kan er ook lust én liefde zijn.

Maar ik zou het inderdaad nog wel even afwachten TS, het kan inderdaad nog komen. Ik zou alleen niet té lang wachten eerlijk gezegd, niet dat je na 3 jaar zegt 'Ik voel me nog steeds niet aangetrokken.'
I do not have a gentle heart.

Lyubovta

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 27 februari 2014, 17:29:08 »
Nee klopt. Inderdaad gewoon afwachten en als het echt NIET komt betekent het misschien dat je hem gewoon super leuk en lief vind, maar niet als vriendje. Tenzij jullie samen willen zijn zonder de intimiteit...

ItsMyLife

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 28 februari 2014, 04:08:14 »
Je hebt nog maar een maand! Gewoon lekker wachten, als je hem echt zó leuk vind dan komt dat vanzelf wel hoor ;)
♥ Felix, het katje van de straat ♥ WebsiteFacebook