Auteur Topic: Hoe begin je met 'de seks'?  (gelezen 10386 keer)

Sanne

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 oktober 2012, 15:47:47 »
Ja ik weet niet of hier al een topic over is maar ik ben toch wel even heel benieuwd. Ik en mijn vriend zijn beide maagd en hebben al wel 'het' gesprek gehad. Nu ga ik vanavond tot en met zondag bij hem logeren, aangezien zijn ouders niet thuis zijn mocht ik een weekendje komen om hem te vergezellen. Ik ben er vrijwel zeker van dat het vanavond toch echt gaat gebeuren maar ik heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen. Heeft iemand raad? Alvast bedankt.

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 oktober 2012, 15:50:40 »
BAM, d'r bovenop. Maar even serieus: het gaat vanzelf, maak je er gewoon geen zorgen om.
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

BeingFearless

• Pioneer
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 oktober 2012, 15:51:42 »
Het begint meestal met zoenen, knuffelen, kleding uitdoen, aanelkaar zitten enz..
Komt allemaal vanzelf. Dat kun je van te voren niet plannen!
Do I love you, oh, I do. And I’m going to ‘til I’m gone. But if you think that I can stay in this same old, same old. Well, I don’t, I don’t.

Sanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 oktober 2012, 15:54:31 »
Het begint meestal met zoenen, knuffelen, kleding uitdoen, aanelkaar zitten enz..
Komt allemaal vanzelf. Dat kun je van te voren niet plannen!
Nee haha ik snap dat je het niet kan plannen maar het is wel fijn om van te voren te weten wat me te wachten staat haha.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 oktober 2012, 15:59:37 »
Nee haha ik snap dat je het niet kan plannen maar het is wel fijn om van te voren te weten wat me te wachten staat haha.

Je bepaalt zelf wat je te wachten staat. Geen dingen doen die je niet wilt!

Sanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 oktober 2012, 16:01:02 »
Je bepaalt zelf wat je te wachten staat. Geen dingen doen die je niet wilt!
Komt helemaal goed, we hebben al afgesproken dat als 1 van ons het niet bevalt we gelijk stoppen en iets anders gaan doen. :)

Sunburst

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 oktober 2012, 16:39:01 »
van kusjes naar zoenen, naar intens zoenen, strelen, kleren uittrekken, nog meer zoenen en strelen, daarna vaak handwerk/mondwerk en dan... het echte werk, haha.

GirlBoY

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 14 oktober 2012, 14:41:34 »
Zoenen, langzaam kusjes geven over zijn buik ofzo etc etc. Don't worry! Hoe is het gegaan? x

prinses

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 15 oktober 2012, 13:07:29 »
het komt vanzelf, je moet je er gewoon niet druk om maken (:

Lisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 16 oktober 2012, 22:11:16 »
Hoe is het gegaan?!

Daesung

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 16 oktober 2012, 23:07:08 »

A.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 17 oktober 2012, 16:06:26 »
Find a heart that will love you at your worst and arms that will hold you at you weakest

withoutyouuu

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 18 oktober 2012, 19:42:36 »
gewoon kei hard door neuken, je leert het wel.

~

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 20 oktober 2012, 15:42:09 »
Gebeurt meestal vanzelf. Als je echt initiatief wilt nemen, gewoon zoenen, in z'n nek kussen, trek z'n shirt een beetje naar boven, hopelijk snapt ie de hint.
put on a condom. if you\'re going to act like a dick, you\'ll have to dress the part