Auteur Topic: Friends with Benefits, wat vinden jullie?  (gelezen 8312 keer)

Mannyyy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 24 augustus 2011, 16:47:46 »
Hier is al eerder een soort van topic over geweest, of in ieder geval ging het over 'friends with benefits'.
Ik zal verder nog even ontopic  reageren.. ;) Heb zelf twee jaar lang zo'n vriend gehad. Máár, ik had met hem hele andere seks dan in een relatie. Meer ongeremd of iets dergelijks, totdat ik verliefd werd op hem. Het klinkt misschien raar, maar voor mijn gevoel zat er een groot verschil tussen!
Maar ik begrijp uit jouw reactie dat het je eerste keer is, puur voor de seks, gewoon lusten, geen lasten? Ik zeg; moet kunnen, alleen persoonlijk zou ik mijn eerste keer toch 'ouderwets' speciaal willen met iemand waar ik (andere) gevoelens voor heb (dan 'a friend with benefits')

Wel gaaf dat je zo de wereld rondgaat trouwens!
Dromen zijn de best bewaarde geheimen.

Barbabee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 24 augustus 2011, 23:10:58 »
Ik heb het 11 maanden lang vol gehouden, ben ondertussen zwaar voor deze jongen gevallen. Hij zei dat ik het moest vergeten.. Ondertusen heeft ie meerdere relaties gehad en ik was altijd z'n minnares. Hij werd verliefd op mij en wou een relatie proberen. Hij was m'n beste vriend en m'n seksbuddy. Nu heb ik 'm al 4 maanden niet gesproken en heeft ie een nieuw vriendinnetje.. Nadat onze relatie na 3 weken uit elkaar viel.
Ondere andere omdat je hem ook vertelt over je seksleven buiten hem om, geen vertrouwen. Het zal nooit werken.

anatidaephobia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 24 augustus 2011, 23:20:52 »

Ik heb het 11 maanden lang vol gehouden, ben ondertussen zwaar voor deze jongen gevallen. Hij zei dat ik het moest vergeten.. Ondertusen heeft ie meerdere relaties gehad en ik was altijd z'n minnares. Hij werd verliefd op mij en wou een relatie proberen. Hij was m'n beste vriend en m'n seksbuddy. Nu heb ik 'm al 4 maanden niet gesproken en heeft ie een nieuw vriendinnetje.. Nadat onze relatie na 3 weken uit elkaar viel.
Ondere andere omdat je hem ook vertelt over je seksleven buiten hem om, geen vertrouwen. Het zal nooit werken.

Dat dus.

Illest___

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 24 augustus 2011, 23:30:47 »
als je het echt wil gewoon doen zou ik zeggen!
Disappointments are just god's way of saying I've got something better in store

SBTRKT

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 24 augustus 2011, 23:49:06 »
Friends with benefits werkt alleen, zolang het ook echt friend with benefits is.
Rather than love, than money, than fame, give me truth

joyce

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 24 augustus 2011, 23:52:00 »
Ik denk dat het heel moeilijk is (en dan met name toch wel voor meisjes/vrouwen) om seks en gevoelens helemaal gescheiden te houden.

faalhaasje

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 24 augustus 2011, 23:53:04 »
Ik kan me geen seks voorstellen zonder liefde. Voor mij zou het niet werken.

ANNULED

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 24 augustus 2011, 23:54:15 »
Ik dacht dat het over de film ging als ik de titel las :') Maar bon: ik zou het zeker niet doen als het je eerste keer is, zoals hier al gezegd geweest is.

Ladyana18

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 25 augustus 2011, 00:24:12 »
Not done for me. Als je het graag wilt, dan moet je het doen. Ieder zo zijn eigen dingen ;)
K.S. Is My Hero (L)

Earthly_Esther

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 25 augustus 2011, 13:48:54 »
Ik heb besloten dat ik er niet echt speciaal naar op zoek ga, maar als het gebeurd gebeurd het en anders niets. Zolang ik me er op dat moment maar goed bij voel

Lotte

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 27 augustus 2011, 11:57:36 »
Ik zou het niet doen, ik snap ook niet echt waarom je zo'n haast hebt om seks te hebben.. Ik zou gewoon wachten voordat je iets doet waar je spijt van krijgt!
life may be hard sometimes but never give up

BellyBag

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 27 augustus 2011, 21:21:49 »
Ik heb een vriendin die haar eerste keer met een jongen heeft gedaan die ze daarna niet meer heeft gezien. Die kende ze een paar dagen en ze wilde inderdaad 'niet stuntelen als ze echt een vriend krijgt'. Ik persoonlijk zou dat niet willen voor de eerste keer, maar goed.

Als je al wel ervaring hebt vind ik friends with benefits niet per se een probleem. Ik ben het er niet mee eens dat er altijd één verliefd wordt. Het kan gewoon de spanning wegnemen.
@purepassion
Dat dacht ik ook, dat dat dus heel moeilijk is. Maar ik heb geen spijt.

Samiras

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 27 augustus 2011, 21:54:55 »
Gewoon doen als de mogelijkheid zich voor doet en jij 't wil.

Ik heb 't ook wel een paar keer gehad. Beetje film kijken met een vriend die toch ook wel erg aantrekkelijk is, en van 't 1 komt het ander.
Het kan best werken, ik heb ook nooit problemen gehad met die jongens. Je moet je gewoon niet aan elkaar gaan hechten. 't duurde met hen ook allemaal niet lang, dus ik heb me ook niet aan ze gehecht. Het was leuk voor zo lang het duurde en het boeide me ook niet toen het weer over was.

Als jullie elkaar maar niet alsnog leuk gaan vinden en het echt gewoon vriendschappelijk blijft, gewoon omdat jullie zin in seks hebben en niks meer.
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2011, 21:55:28 door Samiras »
Instagram  I would kill for a chance to drive, get so far away from here with you my dear.

BellyBag

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 28 augustus 2011, 22:38:52 »
kick :)

Hipsterduck

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 29 augustus 2011, 16:27:05 »

@ Slagroomgebakje
Een one night stand zou ook wel een oplossing zijn, alleen ik denk niet dat ik me dan echt op me gemak zou voelen.

Denken jullie trouwens dat het extra ongemakkelijk zou zijn als je het met iemand doet die ook geen ervaring heeft en dat het dus wel beter is dat de een wel ervaring heeft. Ik hoor hier namelijk verschillende dingen over, zo zeggen bijvoorbeeld huisgenoten dat het niet echt handig is als je beide maagd bent. Maar een vriendin zei juist dat dat beter is.

Ligt aan de persoon. Ikzelf was geen maagd toen ik en mijn vriend mijn bed in doken maar hij wel... en dat was echt niet te merken. xD
Cheesecake?

shadowfax94

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 02 september 2011, 15:07:36 »
ik had een friend with benefits maar heb nu een vriend dus doe niet meer : )
maar ik denk toch dat je 1e x wel echt speciaal moet zijn
shadowfax94

Chocomuffin21

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 02 september 2011, 17:30:51 »
Ik heb het nu. Ja, ik vind hem leuk en vind het fijn om hem te zien. Maar ik vind het wel fijn dat ik niet aan hem vast zit. Ik wil geen vaste relatie meer..

3 maanden terug kwam ik uit een relatie van 26 maanden. Dus. We hebben het nu een keer gedaan maar ik geniet wel van de aandacht zonder een vaste relatie. (:
*

GOLDENSMILEE

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 02 september 2011, 17:32:39 »
Goede ervaring met friends with benefits,
maar voor de eerste keer zou ik het persoonlijk niet doen..
you leave me speechless

Chocomuffin21

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 02 september 2011, 17:40:13 »
^ Mee eens!
*

Roomboterkoekje

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 03 september 2011, 01:23:05 »
Ik zeg dat het wel kan. Ik heb mijn ontgroening en ontmaagding bewaard tot mijn 1e vriendje (als het zo ver kwam dan natuurlijk). De relatie is toch kapot gegaan en er was weinig speciaals aan. Het boeit me ook vrij weinig.

Maar, je moet echt doen waar jij je goed bij voelt. Iemand waar je een relatie mee hebt/had, of iemand die je 1 keer zag en daarna nooit meer (bij wijze van spreke).
« Laatst bewerkt op: 03 september 2011, 01:24:05 door viesesok »

Meddalon

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 03 september 2011, 18:34:52 »
ik zeg ook dat het kan, sterker nog, ik heb een keer een vriend gehad met extra's. intussen zijn we gewoon vrienden zonder extra's maar het gaat gewoon heel goed. we hebben 3x seks gehad en we voelden ons er allebei gewoon goed over, gewoon seks, zonder dat er verplichtingen aan vastzitten (:
nu zijn we dus gewoon vrienden en heeft hij een vriendin en ik heb een bijna-vriend, maar nog steeds hebben we contact en kunnen het nog prima met elkaar vinden (maar zonder de extra's dit keer xd )
Don't leave me sailing this lonely ocean.

StukVlees

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 04 september 2011, 12:57:52 »
Je eerste keer moet je echt wel doen met iemand waar je van houd! :o
Ik heb een keer seks gehad met mijn ex toen het al gedaan was, maar we zijn gewoon vrienden en het gebeurt niet meer:)
Geluk - Het enige wat verdubbelt wanneer je het deelt

Anonymous

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 05 september 2011, 22:23:21 »
Hoezo zou je hier spijt van krijgen? Beetje ouderwets. Maar ik vind seks hebben om het seks hebben ook kansloos. Seks moet spontaan gaan, als je geil bent. Dan maakt het niet zoveel uit of dat je vriendje is of een goede vriend. (: